متن تبریک روز دختر به خودم

روز دختر سر رسید اول از همه خودت به خودت تبریک بگو و اول از همه خودت به خودت هدیه بده. منتظر نمون که بقیه بیان و بهت تبریک بگن یا هدیه ای برات بگیرن، این خودت باش که توی این روز ارزشت رو به خودت یادآوری میکنی و اهمیتی که داری رو دوباره به یادت میاری.

در این مطلب متن ها و جملاتی زیبا و قشنگ برای تبریک روز دختر به خودتون تهیه کردیم. اگه دخترین و میخواین روز دختر رو به خودتون تبریک بگید میتونید از این متن ها استفاده کنید. همراه ما باشید.

جملات تبریک روز دختر به خودم

با فرا رسیدن روز دختر جا داره امروز رو به دختری قوی و خود ساخته که نظیر نداره و موفقیت هاش رو تبدیل به یک خار میکنه تا توی چشم تک تک دشمناش فرو کنه تبریک بگم. اون دختر شایسته و خیلی موفق و خوشبخت کسی نیست غیر از خود. خودم عزیزم، روز دخترو بهت تبریک میگم که با اینکه دختر بودی و محدودیت هایی داشتی اما هیچوقت این محدودیت ها مانعت نشدند و از همون ها به عنوان سلاحی استفاده کردی تا موفق بشی و و موفقیتت رو بکنی تو چش و چال بدخواهات. با آرزوی موفقیت های بیشتر برای خودم و ذلالت بیشتر برای دشمنان و بدخواهان عزیزم. روز دختر مبارک.

****************

امروز روز دختره، خواستم از دختری بگم که دنیای رنگارنگی داره، دختری که خیلی میخنده، خیلی لبخند میزنه و همیشه دلیلی برای شادی پیدا میکنه. اون میدونه که این دنیا دنیای انتخاب هاست و اون هم میتونه انتخاب کنه که شاد باشه یا غمگین، اما از اون جایی که اون همیشه بهترین انتخاب ها رو میکنه، شادی هست که وارد زندگیش میشه. اون دختری که دارم در موردش صحبت میکنم خود منم. خدا رو شکر که که همیشه بین غصه و خوشحالی من خوشحالی رو انتخاب کردم و دنیام رو از اونچه که بود رنگارنگ تر و قشنگ تر ساختم. توی امروز که روز دختره جا داشت برای این یه تشکر جانانه از خودم بکنم و همچنین این روز رو به خودم تبریک بگم.

****************

از همون اول یاد گرفتم آسمون خودم رو خودم با دستای خودم قشنگ کنم، توی اون ستاره های محبت بچینم، یه ماه خوشگل از عشق بسازم و اونجا بذارم و کلی مهربونی و محبت اونجا قرار بدم تا همیشه آسمون دلم حال و هوای خوبی داشته باشه. توی امروز که روز دختره خواستم به خودم اول از همه تبریک بگم و اول از همه خودم باشم که به خودم عشق و محبت می ورزم. من یاد گرفتم که آسمون دلم رو به کسی وابسته نکنم و تموم قشنگیاش رو خودم به وجود بیارم. خدا رو شکر که تا الان موفق بودم و حتم دارم از این به بعد هم موفق خواهم بود. روز دختر رو به خودم تبریک میگم.+

****************

روز دختر رو به خودم که جانانه پای تموم تصمیمات زندگیم ایستادم و برای همشون تلاش کردم تا بهشون برسم و بهشون جامه عمل بپوشونم تبریک میگم. دخترای زیادی دیدم که به خاطر فرهنگ، تابوهای اشتباه و باورهای غلط زندگیشون اصلا اونطوری نیست که میخوان و به همین شکل ادامه میدن اما من هیچوقت اینطوری نبودم و برای تصمیمات و انتخاب هام و همچنین زندگیم ارزش زیادی قائل بودم و برای همین الان کلی از زندگیم رضایت دارم. امروز که روز دختره جا داشت که اول از همه به خودم تبریک بگم.

****************

یه دختری هست که توی این دنیا باید بیشتر از همه دوستش داشته باشم، باید بیشتر از همه بهش محبت کنم، باید بیشتر از همه عاشقش باشم و به دنیای صورتی دخترونه اش بیشتر بها بدم و اون کسی نیست جز خودم. توی زندگیم یاد گرفتم اول از همه باید خودم رو مهم بدونم تا اینجوری بتونم برای بقیه هم اهمیت قائل بشم. من تا وقتی که برای خودم ارزش قائل نشم نمیتونم معنای واقعی حس ارزشمندی رو درک کنم و به همین دلیل ارزش دیگران رو هم ممکنه نادیده بگیرم. کاش همه دخترا مثل من ارزش خودشون رو درک کنن، خودشون رو دوستت داشته باشن و بیشتر از همه برای خودشون ارزش قائل بشن. روز دختر رو اول از همه به خودم و بعد به تموم دخترا تبریک میگم.

****************

امروز یه روز مخصوص دختراست، دخترایی که دنیایی صورتی دارن. دنیای صورتی دختراس که دنیای آدما رو قشنگ تر میکنه، اونا با همون دنیای صورتی و دخترونه شون به دنیای آدما جلا میدن و باعث میشن که دنیاشون قشنگ تر بشه. توی هر خانواده ای که دختر باشه اون خانواده شادتره و حال خوب بیشتری داره چون اون دختر با محبت، عشق و دنیای دخترونه اش خوب میتونه به خانواده اش حال خوب و عشق تزریق کنه. این روز قشنگ رو اول از همه به خودم و بعد از اون به تموم دخترای دنیا تبریک میگم.

****************

چه روز قشنگیه امروز، میخوام با خودم عهد ببندم که اگه هر روز خودمو دوست داشتم، امروز کمی بیشتر خودمو دوست داشته باشم، امروز کمی بیشتر به خودم برسم و امروز کمی بیشتر به خودم محبت کنم. آخه امروز روز دختره، یه روز مخصوص منه، یک روز که به نام من و هم جنسای من شده و میخوام توی این روز ارزش خودم رو نسبت به تموم روزای زندگی بیشتر بالا ببرم و خودم رو بیشتر دوست داشته باشم. کاش همه دخترا مثل من بتونن خودشونو دوست داشته باشن و توی این روز که یک روز به خصوص هست برنامه داشته باشن تا بیشتر بهشون خوش بگذره. روز دختر رو به خودم و تموم دخترای دنیا تبریک میگم.

****************

از موقع ای که به یاد دارم خواسته هام رو خودم خلق کردم، خودم در مسیر هدف هام قرار گرفتم و نذاشتم که کسی بخواد ابزاری برای زندگی من بشه تا به اوسطه اون بتونم به خواسته هام برسم. من صرفاً برای اینکه دخترم سر جام ننشستم، سرم رو پایین نگرفتم و با جرات خواسته هام رو بیان کردم و در مسیرشون قرار گرفتم. امروز روز دختره و دارم به گذشته ام نگاه میکنم و غبطه میخورم که چه دختر سرسخت و قوی و فوق العاده ای بودم که با وجود مشکلاتی که برای دخترها هست کوتاه نیومدم و به خواسته هام رسیدم. کاش همه دخترا بتونن مثل من بشن اون موقع دیگه هیچ کسی هیچ دختری رو ضعیف به حساب نمیاره. روز دختر مبارک خودم و تموم دخترای دنیا باشه.

****************

چه روز قشنگی، حتی نسیمی که توی آسمون داره میاد و پوستم رو نوازش میده و حتی گنجشکایی که روی درختا نشستن هم انگار دارن هم صدا با هم روز دختر رو بهم تبریک میگم. خدا رو شکر که دختر آفریده شدم، خدا رو شکر که یه دنیای صورتی و قشنگ بهم هدیه داد و فرصتش رو به من داد تا این دنیا رو با وجود مهربونی و عشق زیاد تجربه کنم. روز دختر رو به خودم تبریک میگم.

****************

روز دختر مبارکم باشه. چرا همیشه باید به سراغ بقیه بریم تا بهشون تبریک بگیم؟ چرا همیشه برای بقیه میخوایم یه متن خاص بنویسیم و یا یه متن خاص پیدا کنیم تا در مناسب های مختلف بهشون یاد آوری کنیم که به یادشون هستیم؟ من امروز که روز دختره جدای از تموم دخترای دور و ورم میخوام اول از همه به خودم تبریک بگم و اول از همه یه متن قشنگ برای خودم تهیه کنم و به خودم هدیه بدم. اینجوری حس میکنم خیلی قشنگ تره.

****************

روز دختره، دخترای زیادی به خاطر مسائل هیچ و پوچ اشک به چشماشون میارن، دخترای زیادی حال و هوای دلشونو به خاطر هیچ و پوچ ابری میکنن اما کاش بدونن ارزش اشک هاشون خیلی بیشتر از این حرفاست که بخوان به خاطر هیچی از چشماشون جاری کنن. کاش همه دخترا بدونن که چقدر ارزشمندند، کاش همه دخترا بدونن که به خاطر هیچ کسی و به خاطر هیچ چیزی نباید ارزش خودشون رو پایین بیارن و خودشونو نادیده بگیرن اون موقع این اشک ها و این دل گرفتگی ها خیلی کمتر از الانش میشه. خواستم توی روز با گفتن این حرف ها یکم از حال و هوای دنیای دخترا بگم که گرچه قشنگه اما خیلی زود میتونه بارونی بشه و نتیجه این بارون حال بدشونه. روز دختر رو به خودم و تموم دخترا تبریک میگم.

****************

روز دختر رو به خودم تبریک میگم و توی این روز برای خودم کلی آرزوهای قشنگ میکنم. خدایا، منو که میبینی چه دختر خوب و خواستنی و مهربونی هستم پس به پای تموم خوبی هام هر چی خواسته دارمو برآورده کن، منو به هر چی آرزو دارم برسون و به تموم هدفام جامه عمل بپوشون. وقتی که به رویاهام و خواسته هام رسیدم خیلی دنیام قشنگ تر میشه پس حالا که اینجوریه و تو خیر و صلاح بنده هات رو میخوای پس منو به همشون برسون و بذار که با وجود اونها این دختر دیوونه که خودش و خودت رو خیلی دوست داره کلی با ناز و نعمت زندگی کنه. خدا جونم دوستت دارم.

****************

روز دختره و میخوام یه کادوی قشنگ برای خودم بگیرم، یه کادو که همون چیزی بوده که خیلی وقت بود آرزوش رو داشتم که داشته باشم. ما دخترا باید یاد بگیریم که به خواسته هامون، به هدفامون و به هر چیزی که توی دلمون میگذره و میخوایم بهش برسیم ارزش بدیم و نادیده اش نگیریم. دخترای زیادی هستن که به خاطر بقیه خواسته هاشون رو نادیده میگیرن و این یعنی نادیده گرفتن خودشون اما من نمیخوام اینجوری باشم و میخوام توی این روز اینو به خودم ثابت کنم. خودم عزیزم که خودت رو خیلی دوست داری روز دختر رو بهت تبریک میگم.

****************

چه روز قشنگیه امروز، امروزو منتظر نمیمونم که کسی بیاد و بهم روز دخترو تبریک بگه بلکه خودم به خودم تبریک میگم و خودم حال خودمو خوب میکنم. چرا منتظر بمونم تا وقتی که یکی از راه سر برسه؟ شاید هیچ کسی نیومد و اینجوری نمیشه که من همیشه چشم به راه باشم. پس همه چیو خودم به دستم میگیرم و یه تبریک جانانه و از ته دل به خودم میگم. خودم عزیزم، روز دختر مبارک. به همه دخترا هم میگم که چشم به راه نمونید، خودتون اولین نفر باشید که روز دختر رو به خودتون تبریک میگم.

****************

روز دختر رو به خودم که دنیای دخترونه قشنگی دارم تبریک میگم. دنیای من متفاوت از دنیای دخترای دیگه نیست، دنیای من تشکیل شده از کلی لاک، کلی لوازم آرایش، کلی نقاشی های قشنگ دخترونه و کلی از این دست چیزا. من با همین چیزاست که دنیای خودم رو ساختم و اینا رو خیلی دوست دارم.

****************

روز دختر مبارکم باشه. خدا هر چی خوشبختی، هر چی حال خوب، هر چی حس ناب و هر چی اوقات خوش و لذت بخش هست رو به پام بریزه و زندگی من رو با همین ها زیبا کنه. خدا جونم، امروز که روز دختره پس باید به خواسته های این دختری که داره دعا میکنه گوش کنی و هر چی که میخواد رو بهش بدی. امروز یه روز مخصوص دختراست پس باید به حرف دخترا گوش داده بشه پس خدای من میشه تموم خواسته هام رو برآورده کنی و کلی حال خوب و لحظات قشنگ بهم هدیه بدی؟

****************

روز دختر مبارک خودم و تموم دخترا باشه. توی این روز آرزو میکنم که خدا دل هیچ دختری رو نشکونه، خدا تموم دخترا رو به مراد دلشون برسونه و آرزوی همشون رو برآورده کنه. گریه های دخترا خیلی عذاب آور و دردناکه پس خدایا هیچوقت هیچ دختری گریه نکنه، همیشه به لبای همه دخترا خنده و لبخند رو هدیه بده و اونا رو از هر چی که باعث میشه اشکشون در بیاد دور کن. خدای من، ارزش دخترا خیلی بالاست پس کاری کن که ارزش خودشونو درک کنن و بدونن که چقدر خاص هستند.

****************

خدایا، توی این روز که روز دختره همه دخترا رو از شر هر چی آدم بد و نامناسب هست دور کن. خدای من، دخترا دنیای با لطافت و قشنگی دارن، دنیای ساده و رنگارنگی دارن و فکر میکنن که همه دنیاشون مثل دنیای اوناست برای همین زود دل میبندن و زودی عاشق میشن، خدایا هیچ دختری اسیر آدم گرگ صفت نشه، هیچ دختری دل به آدم نادرست نده و همه دخترا رو نصیب یه آدم خوب، آدمی که به عشق و احساس اونها بها و ارزش میده بکن. روز دختر رو به خودم و تموم دخترا تبریک میگم.

****************

از شما متشکریم که تا انتهای مطلب همراه ما بودید. یادتون نره نظرتون رو در مورد این مطلب از بخش نظرات با ما در میون بذارید.


در ادامه حتما تماشا کنید :

متن و عکس تبریک روز دختر

متن دلبرانه برای روز دختر

کلیپ روز دختر برای وضعیت واتساپ جدید

آلبوم عکس نوشته روز دختر برای وضعیت واتساپ (2)

متن روز دختر مبارک از طرف دوست

متن تبریک روز دختر از طرف مامان


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...