جملات عاشقانه و زیبا درباره ی اسم نگار

نگار خانوما مثل نقش و نگاری هستند که انگار خدا ساعت ها وقت گذاشته تا اون ها رو طراحی کنه و فوق العاده زمان صرف شون کرده. نگارها انگاری توی خوشگل بودن، توی خانوم بودن، توی با وقار بودن و توی بهترین بودن حرف ندارن و هیچ کسی به پاشون نمیرسه.

توی این مطلب میخوایم برای نگار خانوما یا دوستای نگار خانوما متن ها و جملات عاشقانه ای به اشتراک بذاریم. پس اگه اسمت نگاره یا اسم رفیقت نگاره حتما از این متن ها برای شبکه های اجتماعی استفاده کن. همراه ما باشید.

متن در مورد اسم نگار

یه نگار همونطور که از اسمش مشخصه مثل نقش و نگار میمونه. خدا انگار ساعت ها وقت گذاشته تا اونو نقاشی کنه وگرنه یه آدم به این خوشگلی و زیبایی وجود نداره. نگار خانوما با اینکه خیلی خوشگل و خیلی قشنگن اما هیچ وقت خودشونو نمیگیرین و هیچ وقت به خاطر چهره فوق العاده شون به کسی فخر نمیفروشن. در کل مثل ملکه هایی هستند که با همه گرم میگیرین و با مهمه مهربونن و براشون فرقی نمیکنه طرف مقابل شون مثل خودش خوشگل باشه یا نه. اونا به زیبایی درون آدما توجه میکنن و همینه که اونا رو تبدیل به یک ملکه واقعی میکنه.

****************

نگار خانوما از تنها چیزی که بدشون میاد تهمت و غیبته پس هیچوقت جلوشون این کارها رو انجام ندین وگرنه خیلی از چشمشون میفتین. نگارها معتقدن اگه قراره حرفی زده بشه باید رو به روی طرف مقابل گفته بشه نه اینکه پشت سرش شروع به صحبت کنی پس حالا که این اعتقاد رو دارن تو هیچوقت راجع به هیچ کس یک کلمه هم حرف نزن تا رابطه ات با اون نگار خانومی که باهاش در ارتباطی هیچ وقت خراب نشه.

****************

نگارها انگاری با همه دخترا فرق دارن. یه چیزی توی وجود نگارها وجود داره که انگار توی بقیه دخترا نیست. خدا این ویژگی رو فقط مخصوص نگارها آفریده. در واقع این ویژگی اینه که توی همه ویژگی های خوب یه رده از بقیه دخترا سرتر و بهترن. اونا توی همه چی میتونن بهترین واکنش رو نسبت به بقیه نشون بدن، اونا توی همه چیز میتونن بهترین و فوق العاده ترین ظاهر بشن و همه اینها انگار به خاطر همون ویژگی خوبیه که خدا درونشون آفریده.

****************

نگارها آفریده شدن برای مهربونی، برای عشق، برای محبت و مهربونی کردن. نگارها دشمن هر چی حس بده هستن و برخلاف اون همیشه به دنبال کشف احساسات خوب درون دیگران هستند و همین ویژگی شون باعث میشه که فکر کنی اونا کلا برای عشق ورزیدن و محبت کردن و هر چی احساسات خوبه آفریده شدن. با نگار خانوما که باشی حتی پنهون ترین احساسات مثبتی که میتونستی داشته باشی اما اونا رو از خودت منع میکردی هم رو میشه و به واسطه اونها کلی شاد و خوشحال میشی.

****************

یه نگار شنونده خیلی خوبیه پس هر وقت حرف هایی داشتی که هیچ کس نمیشنید، هیچکس حاضر به گوش دادنشون نبود، میتونی بری پیشش بشینی و شروع به صحبت کنی. اون حتی اگه هیچ کاری نتونه بکنه شنونده خیلی خوبی برات میشه و تو میتونی دلت رو پیش اون خالی کنی. بعضی وقت ها بعضی اتفاقات میفته که بقیه حرف ما رو نمیفهمن، انگاری متوجه نمیشن که چی میگیم و اصلا سیستم اونها با حرف های ما متفاوته و درکش نمیکنن، نگارها با اون بقیه ها متفاوت و هر حرفی که به اون ها بزنی رو کاملا گوش میکنن و تا حد خیلی زیادی درک میکنن چون ذهنی باز دارن.

****************

نگار خانوما دخترای دقیق و با دقتی هستن. اونا توی هر کاری همیشه اوج دقت خودشونو نشون میدن تا به بهترین روش بتونن به نتیجه برسن. اونا سهل انگار نیستن و مثل خیلی از آدما نمیخوان که فقط یه کار زود انجام بشه و تموم بشه بلکه با دقت زمان میذارن و حتی اگه زمان زیادی ازشون ببره هم اشکالی نداره باز هم این کار رو انجام میدن تا کارشون با نهایت دقت انجام بشه. اونا معتقدن که کاری که با دقت انجام میشه اعتبار بیشتری هم داره پس برای همین اونا هیچوقت اعتبار کارشون رو برای سریع به پایان رسوندن یه کار خراب نمیکنن.

****************

نگارها همدم های خیلی خوبی هستن و اگه توی اوج کارهاشونم باشن و تو برای درد و دل پیش شون بری کاراشون رو ول میکنن و به سراغ تو میان. اونا کلا برای حال و هوای اطرافیان شون خیلی ارزش قائلن و همیشه سعی میکنن توی بهترین کردن حالشون کمک کننده. اگه حرف زدن توی زمان خاصی میتونه تو رو آروم کنه، به جای اینکه برای هم صحبتی به سراغ بقیه بری به سراغ یه نگار برو چون اونا علاوه بر اینکه تایمش رو برات خالی میکنه و با دقت به حرفات گوش میده، تبدیل به یه همدم خوب هم برات میشه و خیلی قشنگ میتونه دلداری ات بده و بهت راه حل نشون بده.

****************

اگه میخوای راه حل مسئله و چالشی رو پیدا کنی از یه نگار بپرس. اون کافیه به یه مسئله برسه تا اون مسئله رو حل نکنه و به جواب درستش نرسه ول کن نیست. نگارها ذهنشون خیلی کنجکاوه و هم کنجکاوی باعث میشه که خیلی زود بتونن راه حلی درست برای مسائل مختلف پیدا کنند. اونا وقتی به مسئله بر میخورن ذهن کنجکاوشون به هر جایی سرک میکشه تا سر نخی از راه حل پیدا کنه، ذهن اونا تا راه حل رو پیدا نکنه آروم نمیگیره و همینه که اونا رو تبدیل به بهترین گزینه برای حل کردن مسائل و چالش های پیش روت میکنه.

****************

نگار خانوما بچه های نسبتا درس خونی هستن اما در کنار درس خوندناشون شیطنت های خیلی زیادی هم دارن به حدی که خانوم معلم شون از دستشون عاصی میشه. البته حتی همین شیطنت هایی هم که پیش خانوم معلم میکنن از روی عشق و علاقه ای هست که در قلبشون نسبت به معلم شون دارن و با نیت بدی شیطنت نمیکنن. اونا دخترای فوق العاده شاد و خوشحالی هستن. توی مدرسه ها، هر کلاسی به یه نگار نیاز داره تا موجبات شادی و خنده بقیه بچه ها فراهم بشه. اگه یه کلاسی دو تا نگار داشته باشه اون موقع دیگه واقعا خوش به حال بچه های اون کلاسه چون همیشه میخندن و همیشه به خاطر شیطنت ها و بازیگوشی های نگارها لبخند به روی لب هاشون میاد.

****************

نگار خانوما آدمای با درک و شعوری هستن اما این به منزله این نیست که حاضر بشن احساسات و حال خودشونو برای کسی بد کنن. اونا فقط تا یه جایی درکت میکنن، تا یه جایی باهات پیش میرن که به احساسات و حال خودشون لطمه وارد نشه. اگه توی مسئله به چالش خوردی نگارها پا به پای تو توی مسیر چالشت قدم بر میدارن تا اون چالش حل بشه اما اگه یه وقتی اون چالش باعث لطمه رسوندن به سبک زندگی خودشون و احساسات و حالشون شد نباید از اینکه از همراهی باهات دست میکشن ناراحت بشی چون اونا همینطور که برای تو ارزش قائلن که در مسیر چالشت همراهیت میکنن، برای خودشون هم اهمیت قائلن و اجازه نمیدن که سبک زندگی خوبشون به خاطر چالش و مشکل کسی دچار لطمه بشه. ممکنه در نگاه اول این کار اونها رو خودخواهی بدونی اما این فقط عزت نفسه، عزت نفسی که میگه قدم به قدم همراه بقیه ام اما وقتی خودم مشکل دار شدم بقیه نباید از من توقعی داشته باشن.

****************

نگارها اعتماد به نفس زیادی دارن. اونا کافیه نیت انجام یه کار به سراغ شون بیاد اون موقع مهم نیست کاری که قراره انجام بدن چقدر بزرگه و چقدر موانع سر راه داره، اونا درون خودشون میبینن که میتونن در مسیری که دارن موفق بشن و به نتیجه برسن. نگار خانوما برای خواسته هاشون اما و اگر زیادی نمیارن چون میدونن اما و اگر زیادی فقط و فقط اونا رو از حرکت کردن باز میداره. اونا به خودشون و توانایی هاشون تکیه میکنن و با تکیه به همین ها حتی وارد سخت ترین چالش های زندگی هم میشن.

****************

نگارها برای روزهای سخت آفریده شدن. گرچه که اونا با ذهن قدرتمندشون فقط و فقط روزهای زیبا و قشنگی رو تجربه میکنن اما اگه توی روزهای سخت زندگی هم گرفتار شدن این گرفتاری زیاد طول نمیکشه و زودی از بین میره چون اونا بلدن توی روزهای سخت بهترین واکنش ها رو از خودشون نشون بدن. نگارها برای سختی هاشون زانوی غم بغل نمیگیرن، بلندگو برای اینکه به همه بگن که سختی میکشن و بقیه براشون دل بسوزونن دست نمیگیرن و به جای اینکار از سختی ای که براشون به وجود اومده سرسخت تر میشن و تلاش میکنن تا اون سختی رو از بین ببرن.

****************

نگارها اعتقاد زیادی به زمان دارن و معتقدن که زمان میگذره و یه روزی همه ما انسان ها به انتهای مسیر زندگی میرسیم پس لازم نیست اینقدر حرص مال دنیا رو بخوریم، لازم نیست اینقدر برای هم بدی بخوایم و لازم نیست اینقدر خودمونو به خاطر مسائل مختلف برنجونیم. ممکنه یه اتفاق برای بعضی از آدما بیفته که اونا خودشونو به زمین و آسمون بزنن اما نگار خانوما اینجوری نیستن و حتی توی بدترین موقعیت ها هم لبخند به لب دارن و ریلکسن چون میگن زمان میگذره پس برای همین گذر زمان هم که شده من باید از عمرم نهایت استفاده رو ببرم و خب چرا باید عمرم رو در حال استرس و زمین و هوا پریدن و اینجور کارها برای مشکلات و دغدغه های مختلف بگذرونم؟

****************

نگارها آدمای فوق العاده منطقی و واقع بینی هستن. اونا مثل بعضی از دخترا که فقط توی رویاهاشون زندگی میکنن نیستن و همیشه سعی میکنن خیلی سریع واقعیت ها رو درک کنن و با توجه به اونا سبک زندگیشون رو تغییر بدن. نگار خانوما هر کاری لازم باشه برای کنار اومدن با واقعیت ها انجام میدن و مثل خیلی از آدما سعی نمیکنن واقعیت ها رو نادیده بگیرن و با بودنشون سر جنگ بردارن. اونا خیلی زود با شرایط جدید کنار میان و همینه که اونا رو تبدیل به یه انسان موفق میکنه چون نسبت به بقیه پذیرش بالاتری دارن و همین باعث میشه نحوه زندگی با بعضی واقعیت ها رو زودتر از بقیه بفهمن و اینجوری از زندگی با وجود اونها لذت بیشتری ببرن.

****************

وقتی یه نگار میگه نه تو با نه گفتنش سر جنگ بر ندار بلکه دلیلی که به خاطرش نه گفته رو کشف کنن. نگارها بیخودی به مسائل مختلف نه نمیگن و با اونها مخالفت نمیکنن، پس اگه نه گفتن حتما یه چیزی بوده که اونا به خاطرش حاضر به نه گفتن شدن. اگه یه نگار گفتن نه دیگه دنبال اون چیزی که براش این کلمه رو به کار برده نگیر چون به نفع خودته و اگه دنبالش رو بگیری جز ضرر چیزی عایدت نخواهد شد.

****************

نگار خانوما آدمای رکی هستن و برای اینکه بقیه ناراحت میشن یا نه حرفی رو سر دلشون نگه نمیدارن. البته این به منزله این نیست که هر حرف زشت و ناپسندی رو به زبون بیارن اما مثل خیلی ها ساکت نمیمونن و جایی که باید حرف میزنن و واکنش نشون میدن. همین ویژگی شون باعث شده که خیلی ها بهشون احترام بذارن و اونا رو محترم بشمرن. هر جا تونستی مثل نگارها از خودت دفاع کنی و رک باشی باعث میشی که احترام بیشتری از بقیه بگیری البته با توجه به این موضوع که بی ادبی و بی احترامی رو با رک بودن اشتباه نگیری.

****************

برای خواسته هات، آرزوهات، اون چیزایی که باعث میشن خوشحال بشی و از ته دل از زندگی راضی بشی هیچ وقت شرمنده نباش درست مثل نگار خانوما که برای خواسته هاشون و چیزایی که واقعا از ته دل میخوان هیچ وقت شرمنده نیستن. ممکنه با یه خواسته ای که نگار خانوما دارن خیلی ها مخالفت کنن و خیلی ها بگن که تو اصلا در حد اون خواسته نیستی یا اینکه اون خواسته در شان تو نیست و باید خجالت بکشی که چنین خواسته ای داری اما اونها میدونن که اون خواسته به بهتر کردن زندگیشون کمک میکنه پس برای همین هیچ وقت با اون مخالفت نمیکنن. تو هم اگه میخوای زندگی رو به معنای واقعی زندگی کنی برای خواسته هایی که میدونی واقعا به بهتر کردن زندگیت کمک میکنن و بقیه درکی از اونها ندارن شرمنده نباش و همیشه برای اونها سرت رو بالا بگیر و به خودت و خواسته هایی که داری افتخار کن.

****************

از شما متشکریم که تا انتهای مطلب ما رو همراهی کردید. خوشحال میشیم که نظر خودتون رو در مورد مطلب در بخش نظرات با ما به اشتراک بذارید.


در ادامه حتما ببینید:

عکس نوشته اسم نگار

عکس نوشته برای تبریک تولد اسم نگار


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...