جملات عاشقانه و زیبا درباره ی اسم نیلوفر

نیلوفر خدای جذبه و جذابیتن، خدای اراده و خواستن و توانستنن، خدای مهربونی و محبتن. یه نیلوفر یه پکیج کامل از تموم ویژگی ها و خصوصیات مثبتیه که خدا آفریده. نیلوفرا انگار از آینده اومدن چون تموم ویژگی هاشون ورژن آپدیت شده انسان های زمان حال هستن و توی همه چی یه سر و گردن از بقیه جلوترن.

در این مطلب متن هایی زیبا و عاشقانه برای نیلوفر خانوما به اشتراک گذاشتیم. اگه اسم خودتون یا رفیق تون نیلوفره این جملات رو میتونید در وصف یکی تون در شبکه های اجتماعی تون به اشتراک بذارید. همراه ما باشید.

متن در مورد اسم نیلوفر

قطعا اگه مسابقات با عشوه و نازترین دختر جهان برگزار بشه اون دختری که اسمش نیلوفره برنده میشه. نیلوفرا کمپانی عشوه و نازن و چنان دلبری میکنن که هر کسی خام شون میشه. اونا کافیه یه ذره زبون بریزن تا طرفشون کلا هوش و حواسش بپره و محو حرف زدن اونها بشه. نیلوفر خانوما خدای جذابیت نام دارن و اونقدر جذبه دارن که حتی بعضی وقتا لازم هم نیست که حرفی بزنن همین که جایی حضور داشته باشن برای جذب دیگران کافیه. خلاصه که نیلوفرا هم عشوه و ناز دارن و هم کلی جذابیت که همیناست که خاصشون میکنه.

****************

نیلوفرا انگار یه درجه بالاتر از بقیه آدمان. نه اینکه بخوایم تبعیض قائل بشیم ها ولی حقیقت همینو میگه که نیلوفرا انگار ورژن آپدیت شده انسان ها هستند. هر چی خوشگلی، جذابیت، عقل، شعور، معرفت و کلی از این دست چیزا تو آدما هست توی نیلوفرا دو برابرش وجود داره. نیلوفر خانوما انگار آفریده شدن برای اینکه به آدما نشون بدن نسل بعدیشون قراره چجوری باشن و در چه حد خاص و پیشرفته باشن. نیلوفرا انگار از گذشته به زمان ما اومدن چون از همه چی توی آدما یه درجه بالاترن.

****************

نیلوفرا اهل فخر فروشی نیستن چون چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است. اونا میذارن عیان بودن ویژگی های مثبت شون به جاشون فخر بفروشه و هیچ وقت خودشون این کار رو نمیکنن. اونا اینقدر ویژگی های مثبت دارن که اگه بخوان فخر فروشی کنن کل عمرشون رو باید بذارن به پای همین کار چون این ویژگی هاشون یکی یا دو تا نیست. خلاصه که نیلوفرا اونقدر دارن که به فخر فروشی نمیرسه.

****************

اگه میخوای موفق بشی از نزدیک ترین نیلوفری که میشناسی در مورد سبک زندگیش و نحوه رسیدن به هدفاش سوال کن تا به بهترین شکل زودی به تموم خواسته هات برسی. نیلوفرا انگار استاد موفقیتن و جوری به هدف ها و خواسته هاشون میرسن و جوری زندگی میکنن که میشه از اونا به عنوان یه الگوی کامل برای موفقیت یاد کرد. نیلوفرا چیزی به اسم تنبلی رو نمیشناسن و همیشه برای برآورده کردن خواسته ها و نیازهای زندگی شون پر قدرت آماده هستند و همینه که اونا رو تبدیل به یک الگوی فوق العاده میکنه.

****************

انگار خدا یه استعداد ذاتی توی همه نیلوفرا آفریده که توی بقیه آدما نیست و اون هم استعداد عاشق کردن آدما نسبت به خودشونه. لامصبا اینقدر همه جا خواستگار دارن و اینقدر همه توجه ها روشونه که بقیه دخترا بیشتر اوقات بهشون حسودیشون میشه. نیلوفرا حتی اگه خودشون هم نخوان مرکز توجهن و همیشه بهشون توجه میشه چون همیشه توجه مردم روی زیباترین چیزها جلب میشه. البته تعریف از نیلوفرا نیست ها، دیگه چیزی که عیان است نیازی به بیان نیست که بخوایم تعریف بکنیم.

****************

اگه بخوایم خصوصیات مثبت یه نیلوفر رو لیست کنیم تا ابد باید بشینیم و همینجوری لیست مون رو کامل کنیم چون لامصبا همیشه توی همه چی بهترینن و همیشه بهترین واکنش ها رو توی هر حوزه از زندگی از خودشون نشون میدن. همین باعث میشه که خصوصیات مثبت شون سر به فلک بزنه و کسی نتونه اون خصوصیات و وِیزگی ها رو بشمره. نیلوفرها از همون موقع که به دنیا میان همینجورین و دور از جونشون تا وقتی که از این دنیا برن هم به همین شکل خواهند موند.

****************

خوش به حال اونی که نیلوفره چون اسمش نیلوفره. فکر کردی چند نفر توی این دنیا لیاقت داشتن اسم نیلوفر رو دارن؟ فقط زیبارویان حقیقی هستن که میتونن نیلوفر بشن. نه اینکه بقیه زشت باشنا ولی نیلوفرا توی خوشگلی و قشنگی نظیر ندارن. اصلا تو اسم نیلوفر رو روی یه زشتوک بذار به محض اینکه اسم نیلوفر روش گذاشته شد کم کم زیبایی هاش پدیدار میشه و کم کم تو میتونی قشنگی خاصی که توی چهره اون هست و هیچ کسی اون قشنگی رو نداره رو ببینی.

****************

نیلوفرا محکومن به جذاب بودن. حتی اگه خودشون هم نخوان، حتی اگه از این قضیه شاکی باشن و گلایه کنن باز هم چیزی درست نمیشه چون اونا جذاب خدادادین. بعضی ها ممکنه به خاطر زشت بودنشون از خدا شکایت کنن اما نیلوفر خانوما جذابیت شون به حدی میرسه که به خاطر خوشگلی و جذابی شون از خدا گله میکنن که چرا اینقدر جذابن که هر جا میرن کانون توجه میشن و همه نگاها روی اونها میره. خلاصه که اگه نیلوفر هستی پس با این جذابیت کنار بیا چون چاره دیگه ای جز این نداری.

****************

جذابیت مترادف اسم نیلوفر هست. هر جا سخن از جذابت است بدان که نام نیلوفر در آنجا می درخشد. این حرفو از خودمون در نمیاریما، کافیه یه نیلوفر یه جا باشه اون وقت ببین که همه جا پر از زمزمه و حرف در مورد خوشگلی های اون میشه. نیلوفرا وقتی وارد یه جایی میشن اطرافیانشون به چند دسته تقسیم میشه. دسته اول اونایی هستن که حسودیشون گل میکنه و شروع به پچ پچ میکنن، دسته دوم اونایی هستن که خوشگلی نیلوفرا رو به روشون میارن و بهشون این موضوع رو گوشزد میکنن و دسته سوم هم کسایی هست که هاج و واج فقط محو تماشای نیلوفرا میشن و زمان و مکان از دستشون در میره.

****************

نیلوفرا دخترای سبکی نیستن اون فقط یاد گرفتن که همه لیاقت خوش برخوردی رو دارن مگه اینکه خلافش ثابت بشه. تا به یه نیلوفر بدی نکنی اون هیچوقت باهات بد نمیشه و هیچوقت بهت بی محلی نمیکنه. نیلوفرا عادت ندارن که برای کسی ادا و اطوار بیان، نهایتا اگه با کسی حال نکردن و از نیت بد اون نسبت به خودشون با خبر شدن خیلی راحت ازش دور میشن یا اینکه اون طرفو از زندگیشون پرت میکنن بیرون. نیلوفرا حوصله سر و کله زدن با آدمای بد ذات رو ندارن و با حذف کردن اونها جا برای آدمایی که ذات خوبی دارن باز میکنن.

****************

نیلوفر یه دختر قشنگ و خاصه، یه دختر خواستنی و تو دل برو که توی این دنیا نظیر نداره. نه، راستی نیلوفرا نظیر دارن اما نظیرشون فقط خودشون هستن چون خدا خوشگل تر و قشنگ تر از اونا رو نیافریده و اگر بخوان برای خودشون مانند پیدا کنن باید فقط توی خودشون دنبال اون بگردن. نیلوفرا توی خاص بودن و تو جذاب بودن حرفه ای هستن و هنوز هیچی نشده توی دل همه آدما جا میگیرن.

****************

نیلوفرا قدرتی دارن به اسم خوشگلی که دل هر کسی رو مثل قند آب میکنه. محال ممکنه یه نیلوفر بره بیرون و خرید کنه و از فروشنده تخفیف نگیره، محال ممکنه نیلوفر از کسی چیز بخواد و حواب منفی بشنوه، محال ممکنه کسی روی حرف نیلوفر حرف بزنه چون اون با خوشگلیش انگار همه رو محو خودش میکنه و تسخیرشون میکنه و به این شکل همه گوش به فرمان اون میشن و هر چی اون بگه بهش گوش میدن.

****************

نیلوفرا رو دوست داشته باشین چون اونا هم آدما رو دوست دارن و به همه خوبی میکنن. توی ذات یه نیلوفر بدی و کینه وجود نداره، نفرت و پلیدی وجود نداره و تنها چیزی که میتونه از یه نیلوفر ببینی خوبی و ذات خوب هست. نیلوفرا همه رو دوست دارن و به همه خوبی میکنن چون وجودشون از خوبی تشکیل شده. در حق نیلوفرا که بدی کنی در واقع ذات بدی که داری رو میشه چون همه نسبت به خوب بودن نیلوفرا ایمان دارن و همه میدونن که اونا دخترای خوب و دوست داشتنی ای هستند.

****************

نیلوفرا مهر و محبت شون حتی خارها رو هم تبدیل به گل میکنه. محال ممکنه یه نیلوفر با یه آدم افسرده، ناراحت، غمگین، عصبانی و آدمی که چنین ویژگی هایی داره حرف بزنه و اون آدم باز هم به اون حال قبل خودش بمونه. زبون شیرین اونها همونطور که گفتیم خار رو تبدیل به گل میکنه پس دل و قلب آدمیزاد که پر از احساس هست رو خیلی زودتر به حالت نرمال بر میگردونه. برای آدمایی که احساس بدی دارن و جزو اطرافیان نیلوفرها هستند روانشناس لازم نیست چون نیلوفرا یه پا روانشناسن و اونقدر با طرفشون قشنگ حرف میزنن که اون طرف اراده اش برای خوب شدن حالش قوی میشه.

****************

نیلوفرا استاد انرژی و انگیزه هستند. اونا برای رهبری حرف ندارن چون چنان به اعضای گروهشون انرژی میدن و چنان اون اعضا رو با هم متحد نگه میدارن که همشون با هم به سمت هدف شون همقدم میشن. نیلوفرا فقط با زبون شون و اون چیزی که تو ذهنشون میگذره میتونن حتی دشمناشون رو هم تبدیل به دوست کنن پس دیگه مدیریت تیمی که دست خودشون هست براشون کاری نداره. فقط کافیه از یه نیلوفر بخوای تا یه ارتش شکست خورده رو دوباره احیا کنه اون موقع میبینی که چقدر زود یه ارتش قدرتمند خواهی داشت.

****************

نیلوفرا تو دل برو و جذابن و این از هیچ کسی پنهون نیست. اگه یه نیلوفر رو دیدی بهترین راه برای اینکه سر حرف رو باهاش باز کنی صحبت کردن از خوشگلیاشه چون با صحبت کردن از خوشگلیاش نه براش چاپلوسی کردی و نه خواستی گولش بزنی چون کاملا خوشگلیاش عیانه و قطعا خودش هم در موردشون میدونه.

****************

نیلوفر یک تنه میتونه جای مامان رو توی خونه بگیره. حتی اگه مامان یه ماه هم خونه نباشه دخترش که نیلوفر خانوم باشه میتونه جای اون رو پر کنه و برای همه اعضای خانواده تبدیل به یه مامان دوم بشه. نیلوفرا آدمای مسئولیت پذیر و مهربونی هستند و همین ویژگیشون باعث میشه که تک تک اعضای خانواده شون از بودن اونها در زندگیشون رضایت داشته باشن. اگه یه خواهری داری که اسمش نیلوفره قدرش رو بدون چون اون همون مامان دومی هست که احساس مسئولیت زیادی در قبال تو داره.

****************

نیلوفرا فرقی نمیکنه بچه بزرگ خانواده باشن یا بچه کوچیک خانواده با این حال اونها همیشه به فکر خانواده شون هستند و همیشه به دنبال راهی میگردن تا به واسطه اون خانواده شون رو خوشحال کنن. انگار خدا از همون بچگی بذر مهربونی و محبت رو توی وجود نیلوفرا می آفرینه که اینقدر نسبت به خانواده شون حساسن و اینقدر در وجودشون نسبت به اونها عشق نهفته است. نیلوفرا حتی حاضرن از خودشون هم بگذرن تا خار به پای خانواده شون نره. دم هر چی نیلوفره گرم.

****************

نیلوفر یعنی یه دختر ناز و قشنگ که پر از عشوه و ادا و اطواره ولی با این حال سخت برای زندگیش میجنگه و مثل بعضی از دخترا صرفا به بهانه اینکه دختره سر جاش نمیشینه و با تلاش و همتش آرزوی های خودش رو برآورده میکنه و به همشون میرسه. نیلوفرا در کنار اینکه دنیای دخترونشون رو حفظ میکنن و کلی ناز دارن اما برای هدف ها و خواسته هاشون یه آدم فوق العاده جدی و مصمم هستن و برای اونا هیچ شوخی ای با کسی ندارن.

****************

کافیه یه نیلوفر بگه فلان چیز رو میخوام اون موقع میبینی که هر کاری میکنه تا به اون چیزی که میخواد دست پیدا کنه. نیلوفر خانوما قدرت اراده بسیاری دارن و کافیه اراده کنن تا برای هر چیزی که تو ذهنشون در چرخشه اقدام کنن. نیلوفرا برای خواسته هاشون اما و اگر نمیارن و اگه خواسته ای به ذهنشون رسید و فهمیدند که اون خواسته به نفعشونه حتی اگه شده آسمون رو به زمین میارن تا به اون خواسته ای که دارن دست پیدا میکنن.

****************

اگه یه نیلوفر خواهرت باشه نیاز به داداش نداری که مراقبت باشه چون اون یه تنه با اینکه دختره اما میتونه نقش داداش رو هم برات بازی کنه و همیشه مراقبت باشه. داداشا همیشه به تکیه گاه بودن خواهراشون یاد شدن اما در کنار داداشا، یه سری از دخترا که اسمشون نیلوفره هم هست که میتونن این کار رو انجام بدم و برای خواهراشون و یا حتی برادراشون نقش یک تکیه گاه قوی رو بازی کنن.

****************

اگر دیدگاه یا انتقادی نسبت به این مطلب داشتید میتونید اون رو از بخش نظرات با ما به اشتراک بدارید. از شما متشکریم که تا انتهای مطلب همراه ما بودید.


در ادامه تماشا کنید :

عکس نوشته های اسم نیلوفر برای پروفایل

عکس کیک تولد برای اسم نیلوفر


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...