متن تبریک روز دختر از طرف مامان

روز دختر که سر میرسه، به دنبال یه متن یا جملاتی قشنگ برای تبریک این روز به دخترت باش. سعی کن برای متنی که قراره انتخاب کنی کلی وقت بذاری تا دخترت از شنیدن یا خوندن اون متن لذت ببره. هر چی روی متن و جملاتی که تهیه کردی بیشتر کار شده باشه، دخترت توی روز دختر بیشتر حالش خوب میشه.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی زیبا برای تبریک روز دختر از طرف مامان رو تهیه کردیم. اگه میخواین روز دختر رو به دخترتون تبریک بگید میتونید از این متنها استفاده کنید. همراه ما باشید.

جملات کوتاه تبریک روز دختر از طرف مادر

جملات برای تبریک روز دختر از طرف مامان

دختر ناز و یکی یدونه من، امروز روز دختره و من این روز رو به پرنسس قشنگم که اگه یه روز نباشه دنیا روی سر مامانش خراب میشه تبریک میگم. دخترک ناز و شیطون من، میدونی که مامان حاضره جونش رو هم بده اما خم به ابروی دخترش نیاد؟ میدونستی مامان حاضره از تموم زندگیش بگذره تا دخترش یه زندگی قشنگ و فوق العاده داشته باشه؟ مامان تنها آرزوش خوشبخت بودن و حال خوب توئه، مامانت فقط از خدا میخواد که همیشه سالم و سلامت باشی و با اتفاقات مثبت توی زندگیت محاصره بشی.

****************

این روزی که خدا مخصوص فرشته های زمینی خودش قرار داده یعنی روز دختر رو بهت تبریک میگم. دختر نازنینم، دنیا بدون شیطنت ها و ادا و اطوارهای دخترونه دخترا خیلی زشت و کریه میشد. الانه که با وجود شما دنیا سر کیف اومده و زندگی کردن خیلی توش میچسبه. هر کسی که دختر داره انگار خدا خواسته که روی زمین بهشت شو تجربه میکنه چون اون دختر میشه مامور حال خوب بابا و مامانش و هر چی حس خوب و قشنگه رو به پای اونها میریزه. فرشته زندگیم، بار دیگه روز دختر رو بهت تبریک میگم، از طرف مامانت.

****************

دخترم، جونم به جونت وصله، دنیام یعنی تو، زندگیم یعنی تو و اگه نباشی هیچ چی توی این دنیا برام معنی نداره. الان تنها معنی من تو شدی، الان تنها چیزی که براش زنده ام و زندگی میکنم تویی، انگار خدا تمام حال خوش منو، تموم خوشبختی منو و تموم نفس های منو وصل کرده به وجود تو و اگه یه لحظه از کنارم بری انگار حالم بد میشه، انگار تموم بدبختی های عالم سرم خروار میشه و انگار نفس هام بند میاد. دختر نازنینم، قول بده که هیچوقت از پیشم نری، من هم قول میدم که تا آخر به پات عمر عشق و محبت بریزم. خیلی دوستت دارم و روز دختر رو بهت تبریک میگم، از طرف مامانت.

متن برای تبریک روز دختر از طرف مامان

دخترکم، یه دلنوشته هست که دوست دارم وقتی اونو میخونی صدای من توی سرت باشه و با صدای منو متن ها رو توی ذهنت بخونی. تو مثل چراغی هستی که خونه سوت و کور قلب منو روشن کرد، تو مثل نور امیدی هستی که وقتی به زندگیم تابید انگار خوشبختی رو با خودش برام آورد. با وجود تو زندگی مامانت خیلی قشنگه، با وجود تو مامانت روی ابراست، انگاری پیش خداست و کلی حالش خوبه و بابت همه چیز شکرگزاره. الان فقط یک چیزه که میتونه حال مامانیت رو بد کنه و اون هم دور بودن از دختر قشنگشه پس قول بده که هیچوقت تنهاش نمیذاری و همیشه باهاش میمونی. دخترکم، مامانی خیلی دوستت داره. روز دختر مبارکت باشه.

****************

خواستم توی روز دختر از طرف کسی که تموم روزهایی که تو الان سپری میکنی رو قبلا تجربه کرده و دقیقا میدونه چه حالی داری و از زندگی چی میخوای بهت تبریک بگم و اون شخصی که دارم در موردش صحبت میکنم کسی نیست جز مامانت. دختر قشنگم، مامانت هم یه روزی مثل تو بود، مامانت هم یه روزی دنیای دخترونه اش با خواسته های زیادش همیشه باعث قشنگ شدن زندگیش میشد و هنوز هم همینجوریه و اون دنیای قشنگ رو هنوز که هنوزه دارم. دخترم، من این بار نه به عنوان مادرت بلکه به عنوان کسی که یه روزی هم سن تو بود و خواسته هایی مثل تو داشت، تو رو درک میکنم. منو ببخش اگه بعضی جاها کم کاری کردم، بعضی جاها به اشتباه خواسته ات رو نادیده گرفتم یا خواسته ات رو برآورده نکردم، با تموم اینها میخوام بدونی که مامانت خیلی دوستت داره و تو تموم دنیای مامانتی. عشق زندگی مامان، روز دختر مبارکت باشه.

متن دخترم روزت مبارک از طرف مامان

خواستنی ترین خواستنی دنیا، خواستم بدونی که مامان خیلی خیلی دوستت داره. میدونی اقیانوس ها چقدر بزرگن؟ مامانت به اندازه تموم اقیانوسا دوستت داره و دوست داشتنش نسبت به تو اینقدر زیاده که حاضره هر چیزی رو برای تو به جون بخره. دختر قشنگ و ناز، مامانت در برابر تموم دوست داشتنش فقط یه چیزی از تو میخواد و اون هم خوشبختیته. قول میدی که خواسته اش رو برآورده کنی؟ قول میدی اونو به آرزویی که از اعماق قلبش میاد برسونی؟ دخترک نازم، با برآورده کردن آرزوی مامانت اون دیگه هیچ چیزی از این دنیا نمیخواد پس اونو به خواسته اش برسون. دوستت دارم و روز دختر رو بهت تبریک میگم.

****************

مامانت میخواد روز دختر رو بهت تبریک بگه، اما تبریکش قراره متفاوت باشه. دختر شیرین ادای من، امروز قراره من و تو یه روز مادر و دختری داشته باشیم، امروز قراره دو نفری یه قرار دخترونه با هم بذاریم و بریم بیرون و کلی کیف کنیم. دخترک نازنینم، مامانت قراره امروز نه به عنوان مامانت بلکه به عنوان رفیقت کنارت باشه تا بهت بفهمونه که تموم خواسته ها و نیازهای تو رو درک میکنه چون اون هم یه روزی دقیقا مثل خود تو بوده. دخترکم، امیدوارم که امروز کلی بهمون خوش بگذره، روز دختر رو بهت تبریک میگم.

****************

چه روز قشنگی بشه امروز، میخوام مادر و دختری بریم و کلی اتفاقای قشنگ با هم تجربه کنیم، میخوام مادر و دختری بزنیم به دل دنیا و کلی خاطرات قشنگ با همدیگه ثبت کنیم. دخترک نازنینم، میخوام بهترین رفیقت من باشم، میخوام بهترین همراه و همدمت من باشم. وقتی که هم سن تو بودم خیلی دوست داشتم که یه رفیق پایه داشته باشم و الان که دارم فکر میکنم میبینم چرا حالا که خودم دختردار شدم آرزوی خودم رو در حق دخترم برآورده نکنم و رفیق پایه اون نشم؟! دخترم، توی امروز من و تو مادر و دختری مثل دو تا رفیق ناب و خوب میزنیم به دل دنیا و کلی اتفاقای قشنگ رو با هم رقم میزنیم. خیلی دوستت دارم و روز دختر رو بهت تبریک میگم.

****************

دخترم، مامانت فقط یه دنیا داره اون هم تو هستی. از وقتی که به دنیا اومدی، مامانت دنیایی که در اون زندگی میکرد و دنیای خودش رو فراموش کرد و تنهایی دنیایی که به خاطرش موند دنیای تو بوده و هست. دخترم، از وقتی که تو در آغوشم گذاشته شدی، همه چیز و همه کس و حتی خودم هم یادم رفته و تنها حال خوب تو بوده که برام مهم بوده و هست. هر لحظه تلاش میکنم تا دنیای تو در بهترین وضعیت باشه. روز دختر رو بهت تبریک میگم.

متن روز دختر از طرف مادر

یکی بود یکی نبود، زیر گنبد کبود، یه دختری بود به اسم مامانت. مامانت زمونای خیلی قدیم آرزوهای خیلی زیادی داشت اما یکی از آرزوهاش که هیچوقت تاریخ انقضا نداشت این بود که یه دختر کوچولو داشته باشه، یه دختر ناز که همیشه بهش محبت کنه و با عشقش اونو بزرگ کنه. مامانت همینجوری بزرگ و بزرگ تر شد، به خواسته های بزرگ و کوچک زیادی رسید اما هنوز مهمترین خواسته اش که توی اعماق قلبش از خدا خواسته بود برآورده نشد. دخترکم، الان از اون زمان خیلی گذشته و خدا حرف دل مامانت رو گوش کرد و تو رو در آغوش اون گذاشت. حالا از اون موقع به بعد مامانت انگار که روی ابرها زندگی میکنه چون به خواسته قلبی خودش رسیده. دخترکم، تو هدیه خدا به من بودی، هدیه ای که خیلی دوستش داشتم و دارم. با تو زندگیم برام قشنگ تر شد و معنای زیباتری به خودش گرفت. از وقتی که تو اومدی، مامانت به خوبی و خوشی زندگی کرد و حتم دارم که از این به بعد هم قراره خوبی و خوشی با وجود تو تموم زندگیش رو در بر بگیره. دختر عزیزم، روز دختر مبارکت باشه.

****************

مامانت وقتی خبر باردار بودنش رو شنید داشت بال در میاورد و وقتی که فهمید تو دختری واقعا انگار خدا دو تا بال به اون داد و او اون موقع داشت توی آسمون خوشی و خوشبختی پرواز میکرد. دخترم، از همون زمان تا همین الان من توی آسمون خوشبختی در حال پرواز کردنم و میدونم که هیچوقت خدا این دو تا بال رو ازم نمیگیره چون دخترم مهربونه و همیشه پیشم میمونه. دخترک نازم، زمانی که فهمیدم تو قراره از من بشی حال خوبم چندین برابر شد و از اون موقع تا به حال من با همین اوضاع و احوال قشنگم دارم زندگی میگذرونم و خواستم بدونی که اینها همشون به خاطر تو بوده. روز دختر رو بهت تبریک میگم.

متن تبریک روز دختر از طرف مامان جدید

میدونی مامانت بیشتر از همه چی میخواست؟ آرامش! تنها چیزی که از خدا میخواستم همین بود و به خدا میگفتم خدا جون، هر طور شده و به هر شکلی شده به من آرامش بده چون آرامش مهمترین چیزیه که من میتونم توی زندگیم داشته باشم. دخترکم، خدا آرزوی منو برآورده کرد و بهم آرامش داد. اما ممکنه بپرسی که خدا چجوری بهت آرامش داد؟ خدا تو رو به من داد. خدا با دادن تو به من آرامش داد و من از وقتی که تو به دنیا اومدی تو رو مهمترین داراییم در زندگیم میدونستم. دخترکم، بعد از تو تنها چیزی که تجربه کردم احساس آرامش بود. کافیه که فقط به چشمای قشنگت نگاه کنم تا تموم حسای بد و منفی از وجودم پر بکشن و برن و آرامش تموم وجودم رو در بر بگیره. دخترم، مرسی برای اینکه به مامانت آرامش رو هدیه دادی و میدی، دوستت دارم و روز دختر رو بهت تبریک میگم.

****************

دخترم، توی تقویم زندگی مامانت دو تا روز مهم وجود داره که یکی روز تولدته و یکی هم روز دختره. روز تولدت رو برای به دنیا اومدنت جشن میگیرم و روز دختر رو هم برای دختر شدنت. دخترم، اینکه دختر به دنیا اومدی یه نعمت و هدیه از سمت خدا به تو بوده. نه اینکه پسر بودن بد باشه اما دختر بودن حس خاص و قشنگی داره. حالا که روز دختره میخوام این روز رو جشن بگیرم و بهت یادآوری کنم که از اینکه دختری بی نهایت خوشحال باشی و خدا رو براش شکر کنی چون جنسیتی که داری هدیه ای از سمت خداست. دخترک نازم، روز دختر مبارکت باشه.

تبریک روز دختر از طرف مادر متن و عکس

دخترم، توی روز دختر مامانت برات آرزو میکنه تا تموم بدخواهات از زندگیت بیرون برن، تموم کسایی که نمیتونن خوشی تو رو ببینن از زندگیت بیرون برن و زندگیت فقط با کسایی پر بشه که واقعا دوستت دارن و واقعا خوشی تو براشون مهمه. دخترکم، من هیچ چیز از خدا جز حال خوب تو نمیخوام و بدخواهات نمیذارن که حالت خوب باشه پس از خدا میخوام که اولا هیچ بدخواهی نداشته باشی و دوما اگه بدخواه داشتی خیلی زود از زندگی بیرون بره که مبادا به تو و زندگیت آسیبی برسونه. دوستت دارم و روز دختر رو بهت تبریک میگم.

****************

دخترم، یه مادر حتی اگه هیچ چیزی نداشته باشه که به فرزندش بده، عشق مادرانه اش براش تا همیشه میمونه و خزانه عشقش تا همیشه پره و برای همین میتونه تا ابد به پای فرزندش عشق بریزه. دختر قشنگ و نازم، عشق مادرت به تو تا ابد هست، حتی اگه مادرت فقیرترین انسان روی زمین بشه مطمئن باش که عشق به تو باز هم در وجودش باقی میمونه و در عشق ورزیدن به تو ثروتمندترین انسان روی زمین خواهد بود. مامانت خیلی دوستت داره و روز دختر رو بهت تبریک میگه.

****************

دختر قشنگم، تا همیشه بمونی برام چون تو مهمترین دلیل خوشبختیمی. فکر میکنی خوشبختی چیه؟ پوله؟ ثروته؟ نه! خوشبختی یعنی یه انسانی کنارت باشه که وجودت به وجودش وصل باشه و واقعا عاشقش باشی. خدا به من خوشبختی داده چون تو رو به من داده و من الان توی حال خوش و خوبم به سر میبرم. دخترکم، تا همیشه برای مامانت بمون تا اون حال خوب و احساس خوشبختیش رو حفظ کنه. خیلی دوستت دارم و میخوام بدونی که مهمترین دارایی من توی این دنیا فقط خود تو هستی. دختر عزیزم، روز دختر مبارکت باشه.

دخترم روزت مبارک

خیلی متشکریم که تا انتهای طلب ما رو همراهی کردید. اگه نظری نسبت به محتوای مطلب داشتید حتما از بخش نظرات با ما در میون بذارید.


در ادامه حتما ببینید :

متن و عکس تبریک روز دختر

متن دلبرانه برای روز دختر

متن تبریک روز زن به دوست دخترم

کلیپ روز دختر برای وضعیت واتساپ جدید

متن روز دختر مبارک از طرف دوست

آلبوم عکس نوشته روز دختر برای وضعیت واتساپ (2)


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...