جملات عاشقانه و زیبا درباره ی اسم نفس

نفس خانوما دخترای فوق العاده با شعور و با درکی هستن. اونا از هوش فوق العاده ای برخوردارن و همین هوش و توانایی درک بالاشون باعث میشه یه مسئله رو خیلی سریع بفهمن و تجزیه و تحلیلش کنن. نفس خانوما انگار ویژگی های مثبت شون مثل همون هوش بالاشون عیانه و هر جا که برن همه متوجه اون ویژگی هاشون میشن.

نفس خانوما یا دوستای اونا میتونن توی این مطلب متن ها و جملاتی عاشقانه و زیبا درباره اسم نفس بخونن و متنی که دوست داشتن رو در شبکه های اجتماعی شون به اشتراک بذارن. در ادامه همراه ما باشید.

متن در مورد اسم نفس

نفس همونطور که از اسمش مشخصه برای اطرافیانش مثل نفس میمونه. نفس کشیدن برای انسان الزامیه، همینطور بودن با نفس خانوما هم برای اطرافیانشون الزامیه و باید باشن تا بقیه بتونن یه نفس راحت بکشن. نفس خانوما وقتی که نیستن اوضاع برای اطرافیانشون سخت میشه آخه باید نبودن اونا رو تحمل کنن و این چیز آسونی نیست. برای همه اطرافیان نفس ها از ته دل آرزو میکنم که هیچوقت نفس زندگیشون رو از دست ندن وگرنه خیلی بهشون بد میگذره.

****************

یه ویژگی خوبی که نفس خانوما دارن اینه که نظر بقیه اصلا براشون مهم نیست. اونا کار خودشون رو میکنن، اون چیزی که دلشون میگه رو انجام میدن و بقیه هم هر چی که میخوان بگن، بگن براشون ذره ای هم اهمیت نداره. نفس ها اعتقاد دارن که نباید به نظر مردم راه رفت و طبق چیزی که اونا میخوان عمل کرد و همین ویژگی شون هم باعث شده که از زندگی ای که دارن بی نهایت ذت ببرن اگه میخوای توی زندگی آرامش داشته باشی و از اون رضایت داشته باشی از نفس خانوما الگو برداری کن.

****************

نفس ها سلاح شون زبونشونه. اونا کافیه با زبون شیرین شون یه ذره با یکی حرف بزنن اون موقع میبینی که اونو چجوری رام و محو خودشون میکنن. اونا یاد دارن که با هر کسی جوری حرف بزنن که خوب به دل طرف بشینن و کاری کنن که طرف طبق چیزی که اونا میخوان عمل کنه. البته اونا طرف مقابلشون رو گول نمیزنن بلکه جوری اونو با واقعیت رو به رو میکنن که طرف تا اون موقع واقعیت رو از اون وجه ندیده بود و به همین منظور طبق چیزی که اونا میخوان عمل خواهد کرد.

****************

نفس خانوما ذهن بازی دارن و با چیزهای جدید کنار میان. خیلی از آدما تعصب باورهای کهنه و پوسیده شون رو میشکن و هیچ چیزی خلاف اونها رو قبول نمیکنن اما نفس ها اینجوری نیستن و هر چیزی رو اگه دلیل منطقی براش وجود داشته باشه با کمال میل میپذیرن و در مقابل اون گاردی ندارن. اونا میدونن که در جهانی زندگی میکنن که بی نهایت گسترده هست و هر لحظه ممکنه چیزای جدید ازش ببینن پس به جای مخالف با اتفاقات و شرایط جدید سعی میکنن که با اون ها کنار بیان.

****************

یه عادت خوبی که نفس خانوما دارن اینه که از دخالت کردن توی زندگی مردم خوششون نمیاد. اون یه سر دارن و هزار سودا و سعی میکنن بیشتر به مشکلات خودشون برسن تا اینکه زندگی مردم رو زیر نظر داشته باشن و مدام در زندگی اونها سرک بکشن. اعتقاد اونها اینه که مردم هر کاری میخوان بکنن مختارن فقط تا زمانی که به من و زندگی من آسیبی نرسونن. نفس ها با همین کارشون زندگیشون خیلی جلوتر از خیلی از آدما شده چون به جای دخالت در زندگی دیگران بیشتر افسار زندگی خودشون رو در دست گرفتن و همین باعث میشه موفقیت های بیشتری به دست بیارن.

****************

نفس ها توی موفق شدن موفق عمل میکنن. یعنی کافیه یه کاری به نفس خانوما بسپری اون موقع میبینی که چطور در اون کار موفق میشن و میتونن بهترین نتایج رو کسب کنن. اگه کاری داری که نمیدونی به کی بسپری و یه نفس هم دور و ورت هست حتما اون کار رو به اون بسپر تا ببینی که چطور به بهترین نحو ممکن انجامش میده. نفس خانوما برای کار دیگران و خودشون ارزش قائل هستن و همین ارزش گذاری باعث میشه که همیشه بیشترین دقت رو در انجام کارهاشون داشته باشن و همین دقت هم باعث موفق شدن شون میشه.

****************

اگه تونستی یه نفس رو عاشق خودت کنی یعنی خیلی عشق و عاشقی سرت میشه چون نفس خانوما به این راحتیا عاشق کسی نمیشنن و به این راحتی کسی رو دوست نخواهند داشت. برای اینکه نفسی رو عاشق خودت کنی به قول معروف باید هفت خوان رستم رو رد کنی. نفس ها اعتقاد دارن کسی که اونا رو میخواد باید خودشو ثابت کنه و ثابت کردن هم اینه که کارهایی رو انجام بدی که باب میل اوناست. اگه نفس خانومی رو میخوای باید جور هندوستان هم بکشی وگرنه موردای ساده تر هستن که میتونی سراغ اونا بری.

****************

اگه یه رای گیری بین خانواده هایی که توشون نفس دارن انجام بشه و بگن که به نظرتون بهترین رفیق و همدم تون توی خانواده کیه بدون شک نفس رای میاره. نفس خانوما انگار همدم شدن و رفیق شدن رو خوب بلدن و میتونن با هر کسی کنار بیان. اونا هر کسی با هر ویژگی ای رو درک میکنن و با توجه به شرایطش حرف هایی رو به اون میزنن و کارهایی رو در قبالش انجام میدن که اون شخص از ارتباط باهاشون لذت ببره؛ همینه که نفس خانوما رو تبدیل به یک گزینه فوق العاده برای دوستی و همدم بودن توی خانواده برای تک تک اعضا میکنه.

****************

اگه خواهری به اسم نفس داری دیگه نباید غصه ای برای روزهای سخت بخوری، دیگه نباید ناراحت روزایی باشی که دلت میگیره و کسی نیست که تو رو در آغوش بگیره، تو میتونی به سراغ خواهرت بری و اون با آغوش خواهرانه اش و با حرف های محبت آمیز و آرامش بخشش معجزه میکنه و حال تو رو کلی خوب میکنه. توی روزای تنهایی، توی روزای غم، توی روزای افسردگی و عصبانیت فقط یه نفس میتونه تو رو کاملا خوبت کنه و به حالت اولت برت گردونه پس حتما اگه خواهری به اسم نفس داری برای این روزها روش حساب باز کن.

****************

نفس خانوما نیازی به تعریف ندارن چون کاملا ویژگی های مثبت و خوبشون عیان و مشخصه. کسی نیاز به تعریف داره که کسی خوبی هاش رو نبینه و ویژگی های مثبتش از همه پنهون باشه نه نفس خانومایی که به محض اینکه وارد یه جمع میشن همه از خوبی هاشون بهره میبرن و همه میفهمن که چه دخترای فهمیده و با درک و شعوری هستن. نفس ها کافیه با یک نفر پنچ دقیقه ارتباط برقرار کنن، توی همون پنج دقیقه طرف مقابل شون تموم ویژگی های مثبت شون دستش میاد و کاملا میفهمه که با چه آدم سطح بالا و متشخصی در حال صحبت کردن هست.

****************

فقط در صورتی میشه بدون نفس ها زندگی کرد که هیچوت وارد زندگیت نشده باشن! از وقتی که یه نفس خانوم وارد زندگیت بشه دیگه از اون موقع به بعد زندگی بدون اون برات سخت و مشقت بار خواهد بود. نفس ها خوب بلدن بقیه رو وابسته خودشون کنن، اونا بدون اینکه حتی بخوان کاری میکنن که بقیه وجودشون به وجود اونا وابسته بشه. البته وابسته نفس خانوما شدن کار بدی نیست چون اونا رفیق و همدم پایه ای هستن و یا وارد زندگی کسی نمیشن و یا اگر شدن تا آخرش کنارش میمون و هر لحظه به فکر و به یادشن. پس حتی اگه وابستگی بد باشه وابسته نفس ها شدن کار چنان بدی نیست چون نفس ها به فکر اطرافیان شون و حال خوب شون هستند.

****************

نفس خانوما قدرت تجزیه و تحلیل خیلی بالایی دارن و همین مسئله باعث میشه که در هر چالشی و هر کاری بهترین راه برای موفقیت و رسیدن به نتیجه خوب رو پیدا کنن. اونا قبل از اینکه دست به هر کاری بزنن خوب موارد مختلف رو تجزیه و تحلیل میکنن و با توجه به دستاوردهایی که از این تجزیه و تحلیل به دست آوردن میفهمن که کدوم راه بهترین نتیجه رو براشون به ارمغان میاره. اگه یه گروهی هستین و یه نفس توی گروهتون هست حتما اون رو سرپرست گروه کنید چون اون با تحلیل هایی که میکنه همشه بهترین دستاوردها رو براتون به ارمغان میاره.

****************

نفس خانوما هوش خیلی بالایی دارن و تو کافیه ب بسم الله رو بگی تا اون کاملا همه چیز دستشون بیاد. اونا انگار با روان آدما ارتباط برقرار میکنن و طرف مقابلشون لازم نیست خیلی در مورد چیزی بهشون توضیح بده چون اونا زودی میفهمن که قراره چی بگه و در انتها قراره چه درخواستی ازشون داشته باشه. سعی کنید از نفس ها چیزی رو پنهون نکنید چون اونا ممکنه که به روتون نیارن اما مطمئن باشید که میفهمن قصد و نیت تون چی هست و چه کاری قراره انجام بدید.

****************

نفس خانوما آدمای وابسته ای نیستن و به آدمای اطراف شون آزادی میدن که هر جا که خواستن برن و با هر کسی که خواستن ارتباط برقرار کنن. اعتقاد نفس ها اینه که آدما برده من نیستن و من هم صاحب اختیار زندگی آدما نیستم و همین مسئله باعث میشه که بپذیرم که اونا کاملا مختار هستن که هر کاری که میخوان انجام بدن. اونا با توجه به این باوری که دارن سعی میکنن حتی کوچکترین وابستگی های خودشون رو هم به اطرافیان شون از بین ببرن.

****************

تا از نفس خانوما نظر نخوای اونا نظری نمیدن چون همیشه برای خودشون حد و حدودی قائل میشن و از اون حد و حدود خارج نخواهند شد. ممکنه یه نفس هیچ وقت تو کارای تو دخالت نکنه و تو به منزله بی توجهی اون اینو برداشت کنه اما نکته اینجاست که تو باید از اون درخواست کنی تا بخواد نظر بده و دخالت کنه در غیر اینصورت اون هیچوقت چنین کاری نمیکنه چون اعتقادش اینه که با این کار دخالت بی جا در زندگی تو کرده و با خودش فکر میکنه که ممکنه از خط قرمزهای تو در زندگیت با این کار عبور کنه. همیشه وقتی درخواستی از نفس ها دارید اونو کاملا بهشون بگید تا اونا بدونن تا چه حد قدرت دخالت دارن تا با توجه به همون کارتون رو پیش ببرن.

****************

نفس خانوما برای تموم آدما با هر ویژگی و هر مشخصاتی احترام قائل هستند. ممکنه نفس خانوما کسایی که اصلا جامعه اونا رو نمیپذره و به هیچ وجه باهاشون کنار نمیاد رو بپذیرن و قبول کنن چون اعتقادشون بر این اساسه که در این جهان هر کسی هر جوری دوست داره میتونه زندگی کنه منتهی فقط تا وقتی که به زندگی آدمای دیگه لطمه ای وارد نکنه. این اعتقاد نفس خانوما باعث شده اونا حتی اگه توی کشورهای جهان سومی هم باشن باز هم خودشون رو به انسان های خیلی فهمیده و با شعور تبدیل کنن و نذارن هیچ فرهنگی و تابویی باعث بشه که شعور و درک اونها محدود به چیز خاصی بشه.

****************

نفس خانوما حتی اگه با کسی دشمنی داشته باشن باز هم به اون حق زندگی و حق آزادی میدن و اجازه میدن کاری که دوست داره رو انجام بده. نفس خانوما میدونن که اونا فقط در یک حوزه از زندگی با اون شخص مجادله دارن نه در همه حوزه های زندگی و همین موضوع باعث میشه که با اون شخص کلا سر ناسازگاری بر ندارن و فقط در همون زمینه خاص که با هم جدال دارن دشمنی کنن. همین موضوع باعث میشه که نفس خانوما حتی با دشمناشون هم کنار بیان و قدرت زندگی در کنار اونها رو هم داشته باشن.

****************

نفس یعنی اراده، یعنی قدرت، یعنی موفقیت. یه نفس تا اراده کنه به چیزی که در ذهن داره دست پیدا میکنه. نفس خانوما اراده فوق العاده قوی و به قول معروف فولادین دارن و همین اراده ای که از جنس فولاد هست باعث میشن اونا یا خواسته ای به ذهنشون نیاد یا اگه میاد تا ته مسیر اون خواسته رو برن و به چیزی که میخوان دست پیدا کنن. نفس خانوما با اراده شون قدرتمند میشن و با قدرتشون هر چی مانع سر راهشون برای رسیدن به خواسته هاشون هست رو از بین برده و نابود میکنن و همینه که باعث موفق شدنشون میشه. اگه میخوای توی زندگیت الگویی برای داشتن اراده قوی، قدرت و رسیدن به موفقیت داشته باشی تو میتونی از نزدیک ترین نفسی که سراغ داری الگوبرداری کنی.

****************

از شما متشکریم که تا به اینجای مطلب ما رو همراهی کردید. دیدگاه خودتون رو نسبت به این مطلب میتونید از بخش نظرات با ما در میون بذارید.


مطالب پیشنهادی:

عکس نوشته اسم نفس

عکس نوشته برای تبریک تولد اسم نفس


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...