در جواب بمیرم برات چی بگیم

در پاسخ به عبارت بمیرم برات بهتره که منطق رو فراموش کنید، احساساتی که در دلتون میگذره رو بیان کنید، نخندید اما لبخند در زمان مناسب به لب داشته باشید، به حرفای دلتون گوش کنید و اونها رو به زبون بیارید و قبل از جمله ای که میخواین بگین عبارتی مثل دور از جون رو به کار ببرید تا بتونید بهترین پاسخ ها رو بدید.

در دو صورته که یکی بهتون میگه بمیرم برات، یکی وقتی هست که براتون دلسوزی میکنه و یکی هم برای زمانی هست که میخواد بهتون ابراز علاقه کنه، در هر دو صورت شما باید بدونید که پاسخ مناسب برای این عبارت در زمان های مختلف چیه تا به واسطه اون بتونید روی طرف مقابل تون تاثیری مثبت بذارید. 

توی این مطلب قصد داریم که با شما در مورد شیوه پاسخ به این عبارت صحبت کنیم و در انتها هم چند پاسخ مناسب براتون به اشتراک میذاریم که اگه دوست داشتید میتونید از اونها استفاده کنید.

پاسخ برای بمیرم برات

همراه ما باشید تا بهترین شیوه ها و روش های پاسخ به عبارت بمیرم برات رو براتون قرار بدیم.

منطق رو فراموش کنید

وقتی کسی میگه بمیرم برات یعنی کاملاً داره احساسی صحبت میکنه و برای اینکه شما هم پاسخ مناسبی که اون دوست داره بشنوه رو بهش بگید باید باهاش هم فرکانس بشید و برای لحظاتی هم که شده منطق رو فراموش کنید و احساسی پاسخ رو بدید.

اگه در این زمان با منطق با طرف تون صحبت کنید ممکنه نه تنها پاسخ نامناسبی از شما بشنوه بلکه بابت اون پاسخ ناراحت هم بشه که چرا وقتی توی اوج احساس به شما چنین حرفی زد شما خیلی راحت احساسات اون رو نادیده گرفتید و سعی کردید با منطق خودتون به حرفی که زده جواب بدید.

احساسات تون رو بروز بدید

وقتی طرف تون میگه بمیرم برات یعنی خواسته اوج احساس محبت و عاطفه ای که بهتون داره رو نشون بده و احساساتش رو خرج تون کنه پس شما هم در این زمان بهتره که جلوی احساسات تون رو نگیرید تا بتونید پاسخ مناسبی به اون شخص بدید.

اگه دوست دارید در اون لحظه به اون شخص ابراز محبت کنید، اگه دوست داریم اون رو در آغوش بکشید یا اگه دوست دارید با او جملات عاشقانه ای رو در میون بذارید، حتما این چنین کارهایی رو انجام بدید تا اون هم بفهمه که احساسی که نسبت به شما داره مشترکه و در وجود شما هم احساسی مشابه به احساس اون یافت میشه.

خنده ممنوع

چه در زمانی که طرف مقابل از روی حس دلسوزی عبارت بمیرم برات رو به کار برده باشه و چه از روی دوست داشتن در هر صورت اگه شما در اون لحظه خنده به لب بیارید ممکنه اون شخص ناراحت بشه و طوری فکر کنه که احساساتش رو نادیده میگیرید.

البته خنده میتونه در جای مناسب خودش تاثیرگذار باشه ولی در لحظات احساسی ممکنه تاثیری عکس بذاره و نتیجه رو اصلاً اونطور که میخواین براتون رقم نزنه پس از خنده در زمانی که چنین عبارتی رو میشنوید اجتناب کنید.

لبخند بزنید

برعکس خنده، لبخند میتونه تاثیرگذار باشه. وقتی که لبخند بزنید طرف تون متوجه میشه که از حرفی که بهتون زده حالتون بهتر شده و به نوعی ارتباط احساسی ای که میخواست رو باهاتون برقرار کرده.

لبخند بیش از حد ممنوعه و ممکنه مثل خنده تاثیر عکس بذاره، لبخند در هر جایی معنا نداره پس ابتدا موقعیت رو بسنجید و سپس لبخند بزنید، به این دو نکته برای لبخند زدن توجه داشته باشید تا مبادا تاثیری برعکس اون چیزی که میخواستید رو بگیرید.

حرف دلتون رو بزنید

بیشتر از اینکه ببینید چه حرفی طرف مقابل رو خوشحال تر میکنه، شاید بهتر باشه حرف دلتون رو بزنید چون اون تاثیرگذارترین حرفه. درسته برخی جملات با برخی کلمات زیبا هستند و میتونن تاثیر خوبی روی طرف بذارن اما به هر حال تاثیرشون هر چقدر هم که باشه به اندازه حرف دلتون نیست.

وقتی کسی میگه بمیرم برات یعنی حرفی که در دلش هست رو داره باهاتون در میون میذاره پس شما هم گوش به حرف دلتون بدید و هر چی که دلتون گفت رو ابراز کنید تا اینجوری بتونید همون پاسخی که می خواستید باهاش روی طرف تاثیر مثبت بذارید رو به زبون بیارید.

دور از جون گفتن فراموش نشه

بالاخره هر چقدر هم که طرف تون حرف دلش رو زده شما باید عباراتی مثل دور از جون، خدا نکنه، این چه حرفیه میزنی و ... رو به زبون بیارید. بهتره قبل از جمله ای که برای پاسخ به عبارت بمیرم برات انتخاب میکنید حتما یکی از عباراتی که گفتیم رو بذارید تا اینجوری تاثیرگذاری فوق العاده ای داشته باشید.

خب تا به همین جا صحبت در مورد روش ها و ایده هایی مناسب برای یافتن بهترین پاسخ در جواب به بمیرم برات رو به پایان میرسونیم و چندین جواب باهاتون به اشتراک بذاریم که اگه دوست داشتید از اونها استفاده کنید. همراه ما باشید.

پاسخ های مناسب برای بمیرم برات

دور از جونت، جون تو برای من ارزش خیلی زیادی داره پس هیچوقت چنین حرفی نزن.

*********

خدا نکنه، مرسی که به فکرمی و حرفی که میزنم رو درک میکنی.

*********

دور از جونت، مرسی بابت درک بالایی که داری، صحبت با تو واقعا منو آروم میکنه.

*********

خدا نکنه، تو یکی از با ارزش ترین دارایی های من هستی پس هیچ وقت چنین حرفی به زبونت نیار.

*********

خدا نکنه، اگه قرار به مردنه خدا کنه من بمیرم تا هیچوقت نبودنت رو احساس نکنم.

*********

این چه حرفیه، بودن تو توی زندگیم به من انگیزه ادامه دادن میده پس هیچ وقت چنین حرفی نزن.

*********

دور از جونت، خیلی خوشحالم که تو رو دارم. مرسی که هستی.

*********

دور از جونت، من میخوام تا همیشه تو کنارم باشی پس هیچوقت این حرفو ازت نشنوم.

*********

خدا نکنه، آدمای با ارزشی مثل تو باید تا همیشه زنده بمونن و زندگی کنن.

*********

خدا نکنه، عزیز دل منی.

*********

دور از جونت، ایشالله بی نهایت سال زنده باشی و کنارم بمونی.

*********

این چه حرفیه میزنی، میخوای منو تنها بذاری؟ مگه نمیدونی بی تو بودن چقدر سخته؟

*********

دور از جونت، ایشالله خدا من و تو رو برای همیشه کنار هم نگه داره و لحظه ای از هم جدا نکنه.

*********

خب امیدواریم از روش ها و پاسخ هایی که براتون قرار دادیم لذت برده باشید. اگه پاسخ دیگه ای به نظرتون میرسه حتما در بخش نظرات اون رو با ما در میون بذارید.


مطالب پیشنهادی:

در جواب فدایی داری چه بگوییم

در جواب جانم چه بگوییم

در جواب زنده باشید چه بگوییم

در جواب محتاجیم به دعا چی بگیم


1 نظر

  1. پریپریsays:

    در جواب بمیرم برات میتونی بگی بمونی برام

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام ممنون از پیشنهاد خوب شما