در جواب خدا نکنه عزیزم چی بگیم

اگه کسی بهتون گفت خدا نکنه عزیزم شما میتونید با روش هایی مثل تایید احساسات، زیاده روی نکردن، پیشنهاد کمک، یادآوری اهمیت شخص و امید دادن به دنبال پاسخی مناسب برای اون باشید. همچنین میتونید از جواب های آماده ای که برای این عبارت در سطح اینترنت موجوده استفاده کنید.

خدا نکنه عزیزم، به نظرتون وقتی این عبارت رو میشنوید تو جوابش چی باید بگید؟ این حرف رو وقتی به کسی میگید بمیرم برات یا عباراتی این چنینی میگید میشنوید. شما باید برای این حرف پاسخی مناسب در ذهن داشته باشید تا وقتی که اون رو شنیدید بی جواب نمونید تا بتونید تاثیر خوبی در فرد مقابل تون بذارید.

توی این مطلب ما به شما کمک میکنیم تا به واسطه روش هایی بتونید خودتون بهترین پاسخ برای این عبارت رو تهیه کنید و بعد از اون هم پاسخ های آماده ای رو براتون به اشتراک میذاریم که اگه دوست داشتید میتونید از اونها استفاده کنید.

روش های پاسخ به خدا نکنه عزیزم

خب ما هر روش رو ذکر می کنیم و در موردش توضیحاتی باهاتون به اشتراک میذاریم. همراه ما باشید.

احساسات تون رو تایید کنید

پاسخی که قراره بدید چه خوبه که احساساتتون رو تایید کنه. شما حتما حرفی از ته دلتون زدید که عبارت خدا نکنه عزیزم رو از طرف مقابل شنیدید، پس باید پاسخی به این عبارت بدید که طرف تون بفهمه حرف هایی که زدید واقعا از ته دل تون بوده.

اگه پاسخی بدید که در اون تایید احساساتی که بروز دادید نبوده باشه شاید طرف تون احساس کنه فقط یه حرفی همینطوری زدید و ازش رد شدید ولی اگه احساسات تون رو با پاسخی که قراره بدید تایید کنید اون از صحت احساسات تون مطمئن میشه و اینجوری میتونید تاثیر بهتری روی اون بذارید.

زیاده روی نکنید

فرض کنید به یکی میگید بمیرم برات و اون میگه خدا نکنه عزیزم و شما مدام پافشاری میکنید که نه باید برات بمیرم، نه اوضاع تو خرابه، نه من نباید باشم که تو رو اینطوری ببینم و ...، اینجوری نه تنها روی اون تاثیر مثبتی نمیذارید بلکه حتی باعث میشید که اون خسته هم بشه و نخواد که ارتباطش رو با شما ادامه.

توی بروز احساسات تون زیاده روی نکنه و حد میانه رو رعایت کنید تا هیچوقت طرف از ارتباط گرفتن با شما احساس خستگی نکنه و فکر نکنه که دارید توی مسئله ای زیاده روی میکنید. مهم نیست چه از روی عشق و چه از روی دلسوزی حرفی به طرفتون زدید که جوابش خدا نکنه عزیزم بوده، مهم اینه که حرف هایی که آمیخته به احساسات تون هست رو کنترل کنید.

پیشنهاد کمک بدید

معمولاً وقتی کسی در مورد مشکلاتش با ما حرف میزنه ما ممکنه عبارت بمیرم برات رو براش به کار ببریم که اون هم در نهایت میگه خدا نکنه عزیزم، خب برای بعد از این ما باید حرف پیدا کنیم تا با طرف مون صحبت رو ادامه بدیم پس چه خوبه که صحبت مون درباره پیشنهاد در رفع مشکلات به اون شخص باشه.

به طرف تون پیشنهاد بدید که اگه موافقه شما حاضرید بهش کمک کنید و در مسئله ای که پیش رو داره بهش یاری برسونید، اینجوری اون میفهمه که حرف هاش رو واقعاً درک کردید و نه در صحبت بلکه در عمل میخواین محبت تون رو بهش نشون بدید. پس اگه موقعیتش بود حتما از این ترفند هم استفاده کنید تا نتیجه اونطور که میخواین براتون رقم بخوره.

اهمیت شخص رو یادآوری کنید

وقتی که چنین پاسخی از کسی میشنوید میتونید اهمیتی که طرفتون براتون داره رو بهش یادآوری کنید. مثلاً اگه به کسی میگید بمیرم برات و اون در جواب میگه خدا نکنه عزیزم در اینجا شما برای اینکه جوابی داشته باشید تا به اون بدید میتونید از اهمیتی که اون شخص براتون داره حرف بزنید و به این شکل عبارت قبلی که گفتید رو تایید کنید تا اون بفهمه که همینطوری یه حرفی روی هوا نزدید.

شما میتونید از جایگاهی که اون شخص در زندگی تون داره صحبت به عمل بیارید، از احساسی که نسبت به اون دارید حرف بزنید یا هر چیزی شبیه به اینها.

امید بدید

این روش برای مواقعی هست که برای طرف تون دلسوزی میکنید. به عنوان مثال اون مشکلش رو با شما در میون میذاره و شما عبارت بمیرم برات یا کاش نبودم این وضعیتت رو ببینم بهش میگید و سپس اون میگه خدا نکنه عزیزم، در این موقع شما میتونید برای اینکه جواب مناسبی داشته باشید به سراغ امید دادن و انگیزه بخشی برید.

البته یادتون باشه که در این مسئله زیاده روی نکنید چون طرف تون ممکنه توی موقعیتی نباشه که خیلی حرف های انگیزشی رو باور کنه.

خب تا به همین جا صحبت در مورد روش های پاسخ به عبارت خدا نکنه عزیزم رو به اتمام میرسونیم. از اینجا به بعد پاسخ هایی آماده براتون به اشتراک میذاریم که میتونید از اونها استفاده کنید. همراه ما باشید.

پاسخ های مناسب برای خدا نکنه عزیزم

این حرفم رو از ته دلم زدم.

*********

عزیز دلمی، فقط چیزی که توی دلم میگذشت رو گفتم.

*********

حرفی که زدم واقعیت بود، نمیدونم توی این لحظه چه کاری از دستم بر میاد ولی میخوام بدونی میخوام کنارت باشم و تنهات نذارم.

*********

این حرفی که زدم از عشقی بود که نسبت به تو دارم و خواستم بدونی که میزان عشقم به تو چقدر زیاده که حاضر شدم اون رو بهت بگم.

*********

فداتشم، امیدوارم زودتر مشکل و مسئله ای که برات به وجود اومده حل بشه.

*********

عزیزمی، فقط میخوام بدونی کنارتم و تنها نیستی.

*********

امیدوارم مشکلت زودتر برطرف بشه، کمکی خواستی میتونی روی من حساب باز کنی.

*********

تو جایگاه ویژه ای در زندگی من داری، نمیخوام رنج دیدنت رو ببینم، امیدوارم زودتر مشکلت حل بشه.

*********

فداتشم، میدونی که خیلی دوستت دارم برای همین اینو گفتم.

*********

عزیزمی، وقتی یکی رو دوست داشته باشی حاضر میشی براش هر کاری مثل این بکنی.

*********

وقتی احساساتت نسبت به یکی واقعی باشه، حرفی که من بهت زدم رو میزنی برای همین من اون حرف رو بهت زدم.

*********

اتفاقاً خدا کنه چون دوست دارم برات فدا شم/بمیرم/جونمو بدم/زندگیمو بدم/عمرمو بدم اما توی این وضعیت نبینمت

*********

امیدواریم از روش ها و پاسخ هایی که برای عبارت خدا نکنه عزیزم باهاتون به اشتراک گذاشتیم نهایت استفاده رو برده باشید.

مطالب پیشنهادی :

در جواب فدایی داری چه بگوییم

در جواب دستتون درد نکنه چی بگیم

در جواب بزرگوارید چه بگوییم

در جواب چاکریم چی بگیم

در جواب زنده باشید چه بگوییم

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...