جملات ابراز دوست داشتن غیر مستقیم

اگه میخواین به کسی به صورت غیر مستقیم ابراز علاقه کنین، دوست داشتن تون رو ابراز کنین و از احساسی که در قلبتون نسبت بهش دارید به صورت غیر مستقیم حرف بزنید، چه عالی میشه که قبلش جملات و متن هایی رو در همین زمینه بخونید تا بدونید که چی بهش بگید.

در ادامه این مطلب ما متن ها و جملات زیبایی برای ابراز دوست داشتن غیر مستقیم براتون تهیه کردیم که بهتون پیشنهاد میکنیم اگه میخواین به کسی به شکل غیر مستقیم ابراز علاقه کنید، حتما از این متن ها استفاده کنید. همراه ما باشید.

متن ابراز علاقه غیر مستقیم

وقتی که در کنار تو هستم آرامش به معنای واقعی را تجربه میکنم. نمی دانم چه در وجودت داری که اینگونه اطرافیانت را آرام می سازد. از اینکه با تو آشنا شدم و بخشی از زندگی تو شدم بسیار خرسندم و برایش خدا را هزاران بار شکر میکنم. شاید این شکرانه های من برای تو کمی اغراق آمیز باشد اما به جرات می گویم که آرامشی که تو در وجود من شکل می دهی را تا به اکنون در هیچ جا نیافته و از هیچ شخصی دریافت نکرده ام. نمی دانم شاید بخت خوب من بوده که خدا تو را سر راه من قرار داده اما هر چه که هست من اکنون احساس خوشبختی میکنم چرا که تو در زندگی من نقش داری.

*************

میخواهم رازی را با تو در میان بگذارم، این راز این است که تو به معنای واقعی قلب مرا از هر تلاطم و احساس بد آرام می سازی. وقتی که ذهنم درگیر است یا وقتی که قلبم آشفته و دلم گرفته است، کافیست به سراغ تو بیایم تا با آن زبان شیرینت حال مرا دگرگون سازی و هر چه حس خوب و ناب است را به قلب من وارد سازی. گاهی با خودم فکر میکنم که چقدر خوشبختم که تو را دارم. هر کسی از این نعمت در زندگی اش برخوردار نیست و هر کسی را خدا لایق نمی داند تا فرشته ای به مانند تو را وارد زندگی اش کند تا اینگونه به او احساس خوشبختی بدهد. خدا را شکر میکنم که مرا لایق دانست که تو را وارد زندگی ام کند. از اینکه هستی، از اینکه حس و حال خوبی به من میدهی و از اینکه مرا از هر حال بد می رهانی بی نهایت از تو ممنونم.

*************

خواستم از تو تشکر کنم اما ممکن است با خود بگویی که دلیل تشکر کردنم چیست. بگذار به تو بگویم که اگر کسی وارد زندگی تو شود، حال دلت را خوب کند، به تو انگیزه و نشاط دهد، هر لحظه دلیلی برای شاد بودن به تو بدهد، آیا تو دوست نداری که هر لحظه و هر ثانیه از او تشکر کنی؟ خواستم بگویم که تو برایم دقیقاً نقش کسی را داری که هر لحظه با او حالم خوب و فوق العاده است پس باید به من حق بدهی که برای تشکر به پیش تو بیایم. از اینکه بی دریغ مرا در دریای مهربانی ات غرق میکنی و از خورشید مهرت و عاطفه ات بر زمین دلم می تابانی بی نهایت از تو سپاسگزارم.

*************

بعضی ها وقتی وارد زندگی ات می شوند تازه آن موقع است که معنای حقیقی زندگی را در میابی، بعضی ها وقتی وارد زندگی ات می شوند تازه با وجود آنهاست که به معنای حقیقی خوشبختی می رسی، بعضی ها وقتی وارد زندگی ات می شوند تازه میفهمی که خدا فرشته هایش را روی زمین هم می آفریند، خواستم بگویم که تو یکی از همین بعضی ها هستی. با وجود تو زندگی معنا می شود، با وجود تو خوشبختی ساخته می شود و با وجود تو گویی انسان در بهشت خدا زندگی می کند. خوشحالم از اینکه به زندگی من وارد شدی و زندگی مرا سرشار از خوشبختی کردی تا به حدی که من احساس کنم در بهشت زندگی می کنم. به راستی که تو با هر کسی باشی او به معنای واقعی خوشبخت خواهد شد.

*************

خواستم حرف دلم را بگویم، این حرف مدت هاست که در دلم سنگینی میکند برای همین خواستم بیانش کنم تا از زیر بار سنگین آن راحت شوم. این حرف این است که تو فوق العاده ترین انسانی هستی که در زندگی ام دیده ام. راستش را بخواهی دارم کم کم حس میکنم نسل انسان هایی که به مانند تو هستند کم کم در حال انقراض است. ممکن است بپرسی مگر من چگونه انسانی هستم که در موردم اینگونه سخن می گویی. بگذار تا به تو بگویم که تو شخصیتی متعالی و فوق العاده داری، وقتی کسی در کنار توست زمان را احساس نمی کند چرا که آنقدر محو تو می شود که ساعت ها می تواند در کنار تو بماند، تو در وجودت آرامشی داری که حتی اگر پر دغدغه ترین و پر چالش ترین انسان روی زمین را هم کنارت بگذارند در کنارت به احساسی ناب که سرشار از آرامش است دست می یابد. چنین انسان هایی واقعا کم شده اند و برای همین است که میگویم آدمهایی از جنس تو در حال انقراض اند. قدر خودت را بدان، تو خاصی، تو نابی و نظیر تو به اندک یافت می شود.

*************

تمام دنیا را هم که بگردم نمی توانم کسی به مانند تو را بیابم. تو با وجودت به زندگی انسان رنگ خوشبختی می بخشی. کسانی که جزو اطرافیان تو هستند باید خود را خوشبخت ترین آدم های روی زمین بدانند چرا که تو را دارند. تو نظیر نداری، تو مانند نداری و از نوع خود تک و خاص هستی و همین خاص بودنت هست که باعث شد این حرف ها را که از اعماق قلبم بیرون می آیند به تو بزنم. از اینکه من یکی از اطرافیان تو شده ام و اکنون نقشی در زندگی تو دارم بی نهایت خرسند و خوشحالم. می دانم که تو در انتخاب اطرافیان و نزدیکانت بی نهایت وسواس به خرج می دهی و هر کسی را به عنوان دوست و آشنا نمی پذیری و همین مرا بی نهایت شاد می کند که آنقدر در من لیاقت دیده ای که یکی از نزدیکان تو باشم.

*************

از وقتی که با تو آشنا شدم معنای حقیقی حال خوب را دریافتم. به راستی تو در وجودت چه داری که اینگونه حال دیگران را خوب می کنی؟ نمی خواهم اغراق کنم اما اگر تو را پیش افسرده حال ترین انسان ها هم ببرند، تو قدرتی در درونت داری که همین قدرت باعث می شود حال آنها را خوب کنی. تو تاثیر مستقیمی بر روی قلب و احساس خوب آدم ها داری، تو گویی همان مهره ماری که همه از آن دم می زنند را در وجودت داری و همین هم باعث می شوند که با وجود تو دیگران حال دلشان بی نهایت خوب و فوق العاده بشود. خواستم بگویم که من هم یکی از همین دیگران هستم و از تو ممنونم که با بودنت هر گونه حال بد و هر گونه حس منفی را از من دور میکنی.

*************

مگر می شود کسی در زندگی تو باشد و حالش بد باشد؟ مگر می شود تو در زندگی کسی باشی و بگذاری که او در حال بد باقی بماند؟ همین هاست که مرا مجاب کرد تا بیایم حسم را نسبت به تو با تو در میان بگذارم، همین خوبی های بی نهایتت، همین مهربانی هایت که در دنیا نظیر ندارند، همین ها در من حس و حالی خوب به وجود آورد که باعث شد بیایم و این حرف ها را با تو در میان بگذارم. از اینکه در زندگی ام هستی بی نهایت خدا را شکر می کنم و از اینکه مرا به زندگی ات راه دادی بی نهایت از تو ممنونم.

*************

دارم فکر میکنم اگر کسی به زندگی تو وارد شود چقدر خوشبخت می شود. آخر تو خوب قلق خوشبختی را بلدی، گویی تو یاد گرفته ای که درهای خوشبختی و آرامش را یکی پس از دیگری به روی دیگران بگشایی. راستش را بخواهی می توانم به جرات بگویم که تو یکی از آروزهایی هستی که هر کسی می تواند داشته باشد، آرزوی اینکه تو با او باشی، آرزوی اینکه تو در کنارش باشی و آرزوی اینکه او در کنار تو به خوشبختی برسد.

*************

یه سری از آدما هستن که حاضری تمام داراییت رو براشون بدی، حاضری تمام وجودت رو وقف شون کنی، حاضری از خودت براشون بگذری اما اونها خم به ابروشون نیاد. تو یکی از همین آدما برای من هستی و من هر کاری میکنم تا تو رو هر لحظه خوشحال و خرسند ببینم. وقتی لبخند رو به لب های تو میبینم، حال دل خودم هم خوب میشه و با تمام وجودم خوشحال میشم. در واقع من اگه برای خوشحالی تو تلاش کنم، برای خوشحالی خودم تلاش کردم چون خوشحالی تو، خوشحالی من هم هست.

*************

چه خوبه که تو رو در زندگیم دارم. آدم به یه کسایی در زندگیش نیاز داره که بدون اینکه حرف بزنه بفهمن چه می خواد، بدون اینکه لب از لب باز کنه بدونن توی دلش چی میگذره و تو برای من حکم یکی از همین آدم ها رو داری. من بدون اینکه بگم چی میخوام و توی دلم چی میگذره میفهمی خواسته ام چیه و سعی میکنی که اون رو برام برآورده کنی. تو معنای واقعی آرامشی.

*************

ببخشید یه سوال ازتون داشتم، شما قرص خاصی میخورید که اینقدر خاص هستید؟ این حجم از خاص بودن از یک نفر بعیده. تو حتی توی خاص بودن هم خاصی و نمیذاری هیچ آدم خاصی مثل تو باشه. تو توی هر چیزی نظیر نداری، تو توی هر بخش از زندگیت فوق العاده ترینی، تو توی هر چیزی که وارد بشی میدرخشی و همین ها هست که تعریف من از تو رو نسبت با تعریفم از بقیه آدما عوض میکنه و باعث میشه که تو رو خاص ترین آدم روی زمین بدونم. خواستم با گفتن این حرف ها اهمیتت رو برای خودم بهت یادآوری کنم و بگم که چقدر برای من خاص و منحصر به فردی.

*************

من شک ندارم اگه مسابقه منحصر به فردترین آدم روی زمین برگذار بشه، تو توی اون مسابقه نفر اول میشی. هیچ کسی نمی تونه به گرد پای تو برسه چون هیچ کسی به اندازه تو خاص نیست. تو کافیه بخوای تا به چیزی که در ذهنته برسی. این قدرتی نیست که هر کسی داشته باشه و این کاری نیست که از پس هر کسی بر بیاد. یادت باشه تو برای من همیشه نقش یک قهرمان رو داری، تو همیشه برای من نقش یه آدم منحصر به فرد رو داری پس هیچوقت خودت رو نباز، هیچوقت کوتاه نیا و هیچوقت حس نکن که کسی توی این دنیا توانایی هات رو نمیبینه. هر وقت این حس کردی کسی توانایی هات رو نمیبینه و خاص بودنت به چشم هیچ کس نمیاد، این متن من رو که برات فرستادم بخون تا متوجه بشی که سخت در اشتباهی چون یه نفر اینجا هست که از نظرش تو خاص ترین و منحصر به فرد ترین آدم روی زمینی.

*************

خدا رو شکر که من رو لایق دونست تا آدمی رو وارد زندگیم کنه که منو میفهمه. من برای اون آدم لازم نیست چیزی رو زیاد توضیح بدم، لازم نیست زیاد براش در مورد مسئله ای حرف بزنم، من ب بسم الله رو که بگم اون میفهمه توی دلم چی میگذره و سعی میکنه که حال دلم رو خوب کنه. خواستم بدونی که اون آدمی که دارم در موردش حرف میزنم دقیقاً خود تویی. تو چی در وجودت داری که باعث شده اینقدر من تو رو خاص بدونم و همچنین چی در وجودت داری که باعث شده اینقدر منو خوب بشناسی و بفهمی؟

*************

بودن یه آدم در زندگیت که تو رو بفهمه، حالت رو درک کنه و در زمان بدونه چی خوبت میکنه یکی از بی بدیل ترین نعمت هایی هست که خدا میتونه به آدم بده. چقدر خوبه که خدا من رو لایق این نعمت بی بدیل دونسته. من یه آدمی رو در زندگیم دارم که تا به من میرسه میفهمه چی حالم رو خوب میکنه و همون رو برام مهیا میکنه. آهای تو، تو همونی هستی که دارم در موردش حرف میزنم. چقدر خوبه که در زندگیمی، برای بودنت روزی هزار بار خدا رو شکر میکنم. وقتی کسی باشه که تو رو بشناسه، درکت کنه و مخفی ترین احساسات درونت رو هم ببینه، جای شکر هم داره و باید روزی هزار بار که نه میلیون ها بار خدا رو به خاطر داشتنش شکر کنی.


مطالب پیشنهادی :

متن عاشقانه از راه دور دوستت دارم

متن در مورد دوست داشتن رفیق + عکس نوشته

بهترین جملات برای مخ زدن در تلگرام

متن درباره داشتن دوست خوب

متن در مورد ناراحتی از رفیق


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...