جملات تبریک تولد کودکانه دختر عموی عزیزم + عکس نوشته

دختر عمو برای بعضی ها مثل خواهره، مثل یک رفیقه، رفیقی که از همه چی میگذره تا بتونه حال رفیقش رو خوب کنه. وقتی که تولد این رفیق دوست داشتنی میشه، چقدر خوبه که با یک متن خاص تولدش رو بهش تبریک بگی و از اینکه تولدشه ابراز خوشحالی کنی.

دختر عمو جان تولدت مبارک

حتما در این مطلب شاهد ایده های جدید و جذاب برای تبریک تولد به دختر عموی خودتان خواهید بود ، چرا که عکس نوشته های تولدت مبارک به دختر عمو در این بخش ، به صورت متنوع و با سلیقه های مختلف و شیک ارسال شده است.

عکس نوشته تولدت مبارک دختر عمو

دختر عمو جان ، امیدوارم روز تولدت ، بهترین اتفاق ها برات بیفته و بهترین خاطره ها برات رقم بخوره ، تولدت مبارک عزیزم

عکس نوشته دختر عمو تولدت مبارک

در ادامه این مطلب عکس نوشته ، متن ها و جملاتی آوردیم که برای تبریک تولد دختر عمو به زبون کودکانه به کارتون میاد. همراه ما باشید.

متن کودکانه تبریک تولد دختر عمو + عکس نوشته

متن کودکانه تبریک تولد دختر عمو

دختر عموی خوشگلم، تو مثل فرشته ها میمونی. تو توی خوشگلی، خوب بودن و مهربون بودن نظیر نداری برای همینه که میگم مثل فرشته هایی. از خدا میخوام که یه عمر طولانی بهت بده تا در اون بتونی نهایت عشق و سعادت توی این دنیا رو تجربه کنی، از خدا میخوام که بهت یه لبخند بزرگ بده، لبخندی که هیچوقت و هیچ موقع از روی لب هات محو نمیشه تا با اون بتونی هر چی غم هست رو شکست بدی. وقتی که تو میخندی زیباترین اثر خدا به نمایش در میاد آخه میگم که تو مثل فرشته هایی و وقتی که لبخند میزنی انگار که فرشته ای از فرشته های خدا پیش ماست و لبخند میزنه. تولدت رو بهت تبریک میگم.

عکس نوشته تولدت مبارک دختر عمو جونم

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

گل خوشبوی خانواده ما، خیلی خیلی دوستت داریم و بدون که هر کاری برات میکنیم تا بزرگ و بزرگتر بشی و تبدیل به خوشگل ترین گل توی دنیا بشی. مبادا اخم به ابرو بیاری، مبادا اشک بریزی، مبادا ناراحت باشی و این ناراحتی توی چهره ات هم مشخص باشه چون اصلاً ناراحتی به تو نمیاد، فقط لبخندای خوشگله، فقط خندیدنای خاصته که به تو میاد و تو باید همیشه بخندی و همیشه لبخند به لب داشته. دختر عموی عزیزم، خیلی خیلی دوستت دارم و تولدت رو که یک اتفاق خاص برای تموم خانواده ما هست تبریک میگم.

عکس نوشته دختر عمو جان تولدت مبارک + جملات زیبای کودکانه

دختر عمو نمیدونم از چه کلماتی استفاده کنم آخه تو اونقدر خوبی و اونقدر توی مهربونی بی مثالی که نمیتونم از یک کلمه خاص برای توصیف تو استفاده کنم. احساسی که من در قلبم نسبت به تو دارم توی کلمات گنجونده نمیشه و باید در قلبمو باز کنی تا بفهمی که دقیقاً احساس من به تو چیه و چقدر دوست دارم. از خدا میخوام که تا ابد و تا همیشه پیشمون بمونی و هیچوقت از پیشمون نری، این دعا رو بیشتر از همه در حق خودم میکنم چون واقعاً با وجود تو حالم خوبه و وقتی که تو هستی اون احساسی که ازش حرف میزدم توی قلبم لبریز میشه. تولدت رو بهت تبریک میگم.

عکس نوشته پیشاپیش تولدت مبارک دختر عمو

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دختر عموی خوشگلم دنیا با وجود خنده های توئه که زیباست پس همیشه بخند و خوشحال باش. بیا توی روز تولدت جدای از هدیه ای که من به تو میدم یک هدیه هم تو به من بده، بیا و در این روز به من قول بده که هر چی دلیل برای ناراحتی پیدا کردی، از اون دلیل، دلیلی بزرگتر برای خوشحالی پیدا کنی و همیشه بخندی چون میگم دنیا با وجود خنده های تو خیلی خیلی قشنگ میشه. دختر عموی خاص و منحصر به فرد من، بهترین نعمتی که خدا به خانواده ما داده، تولدت رو بهت تبریک میگم.

متن و عکس نوشته در مورد تولد دختر عمو

با خودم فکر میکنم اگه دختر عمویی مثل تو نداشتم، اگه تو نبودی و توی خانواده دیگه ای بودی، اون موقع اوضاع احوال من و خانواده چجوری بود؟ اون موقع چجوری و به خاطر کی لبخند به لب داشتیم؟ اون موقع چجوری و به خاطر کی خوشحال بودیم؟ دختر عمو جان، تو الان دلیل خوشحالی ما و خانواده مون هستی و وقتی که پیشمونی و در کنارمونی ما واقعاً حس میکنیم که از ته دل خوشحالیم و شادیم. تو بهترین و بی بدیل ترین دختر عموی دنیایی و فکر نمیکنم هیچ کس به اندازه من خوشبخت باشه که دختر عمویی مثل تو داشته باشه. دختر عموی عزیزم، تولدت رو بهت تبریک میگم.

استوری واتساپ تولدت مبارک دختر عموی عزیزم

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دختر عمو جان، تو الان دیگه برای من دختر عمو نیستی بلکه خواهری و من اندازه خواهرم دوستت دارم. تو اونقدر با مهربونی هات و محبت کردن هات به من لطف کردی و جات رو توی قلبم وا کردی که الان دیگه نمیتونم به تو به دید یک دختر عموی ساده نگاه کنم. میخوام تو رو خواهر جون صدا کنم چون واقعا هر وقت که به یاری کسی نیاز داشتم تو مثل یک خواهر پشت و پناه من بودی، یک حمایت گر قوی برای من بودی و دستم رو گرفتی و تنهام نذاشتی. خواهری جونم، تولدت رو بهت تبریک میگم.

عکس دختر عمو تولدت مبارک + جملات کوتاه کودکانه

امروز تولد یکی از خاص ترین آدمای زندگی منه که من اونو قد یه دنیا دوست دارم. وقتی که دختر عمو جونم با منه من نمیفهمم ساعت ها چجوری میگذره و روزها چجوری به پایان میرسه. اون اینقدر با من بازی میکنه، اینقدر حال دل منو خوب میکنه و وقتی که باهام هست اینقدر کارای مختلف میکنه تا به من خوش بگذره که باعث میشه قد تموم دنیا دوستش داشته باشم و با هیچ چیزی عوضش نکنم. دختر عموی نازم، خواستم بدونی که حتی اگه با ارزش ترین چیزهای دنیا رو هم به من بدن من تو رو با اونها عوض نمیکنم چون تو از هر چیز با ارزشی با ارزش تری. دختر عمو خیلی دوستت دارم، تولدت مبارک.

پروف دختر عموی گلم تولدت مبارک 1401 جدید

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دختر عموی خاص و منحصر به فرد من، تو اینقدر باهوشی و زیرکی که بعضی وقت ها بهت غبطه میخورم و میگم کاش جای تو بودم و مثل تو فکر میکردم و عمل میکردم. تو توی خاص بودن هم خاصی و هیچ کس نمیتونه به پای تو برسه. امروز روز تولدته و خواستم تو رو از احساسی که توی قلبم نسبت به تو دارم با خبر کنم. خواستم بدونی که چقدر برای من خاصی و من چقدر نسبت به تو در قلبم مهر و علاقه دارم. دختر عموی نازنینم، تا همیشه بمونی برام و تا همیشه با وجودت به من حال خوب بدی، خیلی میخوامت، تولدت مبارک باشه.

عکس نوشته و متن قشنگ برای تولد دختر عمو

تولد یکی از بهتریناست، یکی که وقتی با بزرگترهاست هم سن اونها میشه و وقتی هم که با منه هم سن من میشه. گاهی وقت ها فکر میکنم که دختر عموم چقدر خاص و منحصر به فرده که میتونه اینقدر راحت با همه ارتباط برقرار کنه و کاری کنه که همه دوستش داشته باشن. اون وقتی که پیش من هست من اصلاً حس نمیکنم یه آدم بزرگ پیشمه و همینطور وقتی که توی یک جمع از بزرگترها میبینیمش اصلاً فکر نمیکنم این همونی هست که پیش من مثل خودم میشه. دختر عمو جانم، خواستم توی روز تولدت با گفتن اینها بهت یادآوری کنم که تو برای من چقدر خاص هستی. تولدت رو بهت تبریک میگم.

پروفایل دختر عمو فاطمه تولدت مبارک

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

تولدت جانان منه، همونی که بهش میگم دختر عمو. دختر عمو جونم، من از وقتی که یادم میاد تو همبازی من بودی و همیشه و در همه حال هوام رو داشتی و نمیذاشتی که زمین بخورم. ما وقتی که بازی های گروهی میکردیم یادمه پشتم بودی و نمیذاشتی که بچه ها بهم آسیبی برسونن. برای یه بچه مثل من تموم دنیاش نزدیک ترین دوستشه و خواستم بگم که تو نزدیک ترین دوست نسبت به من هستی. حالا میخوام تولد دنیای خودم رو بهش تبریک بگم، دختر عمو جونم، خاص ترین دختر عموی دنیا، تولدت بی نهایت بار مبارک باشه.

عکس نوشته تولد دختر عموم نزدیکه برای پروفایل

دختر عمو، از خدا برات یه عمر طولانی میخوام. فکر نکنی این دعا رو برای تو کردم ها، نه من این دعا رو برای خودم و خانواده کردم چون وقتی که تو پیش ما هستی ما واقعا از ته دل خوشحالیم پس من از خدا میخوام که یه عمر طولانی بهت بده تا همیشه کنار ما بمونی و با بودنت به ما حس و حال خوب بودی. دختر عمو، توی وجود تو چه انرژی خاصی نهفته هست که اینجوری باعث میشه خاص و منحصر به فرد بشی؟ اینجوری خواستنی و دوست داشتنی بشی؟ دختر عموی نازم، خیلی دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

پروفایل دختر عمو جانم تولدت مبارک 2022 جدید

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

تولد عشق منه، یه عشق خاص که نمیشه با هیچ عشقی توی این دنیا مقایسه اش کرد. دختر عموی نازنین من یه عشق محضه و هر کی که باهاش وارد رابطه بشه از این عشق بهره مند میشه. یه سری آدما هستن که انگار مهره مار دارن و خیلی به دل اطرافیانشون میشنن و دختر عموی من هم جزو همین دسته از افراد هست و جوری به دل بقیه میشینه که بقیه هیچ وقت نمیخوان از دستش بدن. دختر عموی نازنینم، خواستم بگم که من هم یکی از همون بقیه هستم و حاضر نیستم به هیچ وجه یه لحظه هم از دستت بدم. توی روز تولدت برات کلی حال خوب آرزو میکنم، تولدت مبارک.

عکس تولدت مبارک دختر عمو جان

دختر عمو جونم، وقتی کسی رو دوست داری، وقتی عاشق کسی هستی و خیلی خیلی بهش مهر و علاقه داری براش کلی دعاهای خوب میکنی، براش کلی آرزوهای خوب میکنی و از خدا میخوای که تموم دعاها و آرزوهات رو در حقش برآورده کنه. الان من تو رو خیلی خیلی دوستت دارم و عاشقتم هستم و برای همین برات از خدا کلی دعاها و آرزوهای قشنگ کردم و ازش میخوام که تموم اونها رو در حقت برآورده کنه. دختر عمو، قشنگ ترین قشنگِ دنیا، تولدت رو بهت تبریک میگم.

عکس نوشته تبریک تولد به دختر عموم

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

تولد دختر عموی قدرتمندم رو که قد یه دنیا دوستش دارم و با هیچ کسی عوضش نمیکنم تبریک میگم. دختر عموی من یکی از قدرتمندترین و یکی از خاص ترین دخترای دنیاست، اون هیچوقت کم نمیاره، هیچوقت نمیبازه و همیشه رو به جلو حرکت میکنه و برای زندگیش کلی برنامه و هدف داره. من میخوام توی زندگیم از دختر عمو جونم الگو بردارم چون میدونم که اگه مثل اون فکر کنم و مثل اون رفتار کنم قطعاً من هم موفق میشم و میتونم توی زندگی به چیزهای خیلی زیادی برسم. دختر عمو جون، تولدت رو بهت تبریک میگم.

عکس نوشته دختر عمو جونم تولدت مبارک با متن

بعضی دخترا هستن که حتی از پسرا هم قوی ترن، بعضی از دخترا هستن که هیچوقت به خاطر اینکه دخترن کم نمیارن و سر جاشون نمیشینن، بعضی از دخترا اونقدر خاصن که هیچوقت فرقی بین اونها و پسرها نمیتونی قائل بشی. یکی از همین دخترهایی که دارم در موردش صحبت میکنم دختر عموی عزیزتر از جونمه که هیچوقت نمیتونی بین اون و پسرا فرقی بذاری. اون فقط برای اینکه دختره هیچوقت کم نمیاره و هیچوقت از رفتن به یک مسیر جدید خودشو منع نمیکنه، اون رو به جلو حرکت میکنه و برای زندگیش هر کاری میکنه تا خوشبخت بشه. دختر عمو جون، امیدوارم خوشبخت ترین دختر توی دنیا بشی، این آرزوی من توی روز تولدت برای توئه. تولدت رو بهت تبریک میگم.

عکس نوشته بهترین دختر عمو تولدت مبارک

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دختر عموی نازنینم، امروز تولد توئه اما چرا به جای تو من اینقدر خوشحالم؟ چرا دل تو دل من نیست؟ چرا من اینقدر به وجد اومدم؟ جوری حالم خوبه که انگار تولد خودمه. دختر عمو جونیم، شاید واسه این خوشحالم چون من تو رو دقیقاً مثل خودم میدونم و برای تو هر چی که خوبه رو همینطور که برای خودم آرزو میکنم، آرزو میکنم. دختر عمو، توی امروز من از خدا میخوام همونجور که حال من کلی خوبه و توی دلم کلی نشاطه، توی وجود تو هم حال خوب در جریان باشه و حس و حال خوبی داشته باشی. تولدت رو بهت تبریک میگم.

جملات تولدت مبارک به دختر عمو با عکس نوشته

دختر عموی نازنینم، تو توی خوشگلی نظیر نداری، تو توی عزت نفس داشتن نظیر نداری، تو توی قوی بودن نظیر نداری، تو توی بهترین دختر عموی دنیا بودن نظیر نداری، کلا تو توی هر چیزی نظیر نداری. خیلی خوشحالم که خدا همچین دختری عموی خاصی رو بهم داده که وقتی باهاشم احساس غرور میکنم. دختر عمو، چقدر خوبه که آدم مثل تو باشه و مثل تو زندگی کنه چون حس میکنم تو از نوع خودت بهترینی و همیشه سعی میکنی که به بهترین شکل ممکن زندگی بگذرونی. برات بهترین ها رو از خدا آرزو میکنم. دختر عمو جون، بمونی برام، تولدت مبارک.

تصاویر دختر عموی عزیزم تولدت مبارک

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

تولد دختر عموی قشنگم که قد آسمون خدا میخوامش و براش قد تموم ستاره ای توی آسمون آرزوهای خوب میکنم مبارک باشه. دختر عمو، خواستم بدونی که تو خاص ترین آدم روی زمینی، خواستم بدونی که تو دیگه برای من نه حکم آدم بلکه حکم یک فرشته خوشگل و مهربون رو داری. حالا که تولد این فرشته خوشگل و نازه من از خدا براش یه عمر طولانی و با عزت میخوام، از خدا میخوام که این فرشته خانوم هر چی حس خوشبختی توی دنیا هست رو تجربه کنه و از ته دل از زندگیش نهایت رضایت رو داشته باشه. دختر عمو جونم، خیلی از اینکه دارمت خوشحالم و میخوام بدونی که خیلی دوستت دارم، بازم تولدت مبارک باشه.

عکس پروفایل تولدت مبارک دختر عموی عزیزم

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...