متن ادبی و زیبای تبریک روز مرد و پدر به دوست صمیمی

اگه دوستی صمیمی دارید و پدر شده، شما می توانید در روز مرد و روز پدر با تبریک گفتن این روز لبخند و شادی را به او هدیه دهید. یقیناً او به این تبریک شما نیازی ندارد ولی با این کار به وی نشان خواهید داد که چقدر برایش اهمیت قائلید.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی ادبی آورده ایم که در خصوص تبریک روز مرد و روز پدر به دوست صمیمی هستند. اگر دوست صمیمی ای دارید که پدر شده میتوانید این روز را به واسطه متن هایی که با شما به اشتراک می گذاریم به او تبریک بگویید. همراه ما باشید.

جملات برای تبریک روز پدر به دوست صمیمی

می خواهم امروز که روز مرد و روز پدر است را به یکی از بهترین مردها و پدرهای دنیا که دوست بنده می باشد تبریک عرض کنم. دوست عزیزم، تو نمونه بارز مردی و مردانگی هستی و با غیرت مردانه ات کاری کرده ای که زندگی خانواده ات در رفاه و آرامش باشد. تو همچنین با محبت و مهربانی پدرانه ات کاری کرده ای که عشق و صمیمیت در میان خانواده ات موج بزند. دوست جان، روز مرد و روز پدر را به تو تبریک می گویم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دوست عزیزم امروز روز مرد و روز پدر است و من به پیش تو آمدم تا این روز را به تویی که یکی از بهترین پدرها هستی تبریک عرض کنم. تو با مهربانی ها و از خود گذشتگی هایت زندگی فرزندانت را تامین کرده ای و همچنین با محبت های بی کرانت به وجود آنها عشق را تزریق کرده ای. به راستی که خانواده و فرزندان تو از اینکه تو را دارند باید بسیار خوشحال باشند. دوست جان، روز مرد و روز پدر را به تو تبریک می گویم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

روز مرد و روز پدر است و امروز را باید به یکی از بهترین دوستانم که نه تنها برای فرزندانش بلکه گاهی اوقات برای من هم نقش یک پدر مهربان را بازی می کند تبریک عرض کنم. دوست جان، تو بیشتر از اینکه نقش دوست را برایم بازی کنی، نقش پدر دومی را بازی می کنی که همواره به فکر من است و با رهنمودها و راهنمایی هایش مرا به مسیر درست هدایت می کند. به راستی دلیل اینکه اینقدر زندگی ام غرق در حس خوشبختی شده وجود کسی مانند توست! دوست عزیزم، روز مرد و روز پدر مبارکت باشد.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

امروز روز مرد و روز پدر است و من کسی را میشناسم که نمونه بارز مردی و مردانگیست و با عشق پدرانه ای که دارد حاضر است هر رنج و مشقتی را به جان بخرد تا فرزندانش در رفاه باشند. منظور من از پدری که در موردش صحبت می کنم دوستم است چرا که من خود شاهد زحمت کشیدن ها و مشقت به جان خریدن هایش بودم تا در نهایت این ها بتواند آسایش و آرامش را برای خانواده اش به ارمغان بیاورد. در امروز که روز مرد و روز پدر است باید به چنین مردی و به چنین پدری این روز را تبریک گفت. دوست جان، روزت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دوست عزیزم، اول از همه روز مرد را به تو تبریک می گویم چرا که مرد و مردانه در قسمت های مختلف زندگی ام پشتم بودی و مرا تنها نگذاشتی تا بتوانم از پس چالش ها و مسائلی که پیش رویم بودند بر بیایم و دوم روز پدر را به تو تبریک می گویم چرا که همانطور که مرد و مردانه پشت من بودی، مانند کوهی استوار پشت خانواده ات بودی و هستی و همین از تو یک پدر فوق العاده می سازد. امیدوارم سالیان سال همراهم باشی، امیدوارم سالیان سال سایه ات بر سر خانواده ات باشد.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دوست خوبم، خوبی های تو بی شمارند و من نمی توانم آنها را ردیف کنم چرا که اگر بخواهم این کار را انجام دهم باید تا چند روز به صورت مداوم ردیف های مختلفی از خوبی هایت بنویسم. برای همین در دو کلمه می خواهم نهایت تشکر خود را برای تمام خوبی هایت به تو ابراز کنم، دوست جانم، دوستت دارم. در امروز که روز مرد و روز پدر است خواستم به تو که نمونه فوق العاده یک مرد قوی و یک پدر مهربان هستی این ها را بگویم. دوست جانم، روزت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

روز مرد و روز پدر است و در این روز زیبا من به سراغ یکی از بهترین دوست هایم می روم که برای خانواده اش ارزشی فوق العاده قائل است و آنها را به هر چیزی ترجیح می دهد. چه خوب است که انسان چنین باشد، چه خوب است که اینقدر برای خانواده اش حرمت و احترام قائل شود و چه خوب است که با عشق وجودی اش تمام این کارها را انجام دهد. دوست عزیزم، عشقی که در وجود توست باعث می شود که همواره خانواده ات را در اولویت قرار دهی و همین از تو یک مرد فوق العاده و یک پدر نمونه می سازد. دوست جان، روزت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دوست عزیزم، باورت میشد یک روز پدر شوی و من روز پدر را از زبان فرزندت به تو تبریک بگویم؟! جدای از این شاید باورت نشود اما وقتی که تو پدر شدی من بیشتر از تو سر ذوق آمدم چرا که قرار بود از آن لحظه به بعد عمه/عمو هم باشم و برادرزاده ای فوق العاده که حاصل تربیت دوست جانم است را داشته باشم. دوست عزیزم، حالا که روز پدر و روز مرد است دلم نیامد به تو که یک مرد و پدر فوق العاده هستی این روز را تبریک نگویم. روزت مبارک باشد.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دوست جان، برایت یک عمر سلامتی، یک عمر حال خوب، یک عمر نشاط و یک عمر شادی را از خدا میطلبم تا در کنار خانواده ات همواره با عشق و صمیمیت زندگی بگذرانی. به راستی که تو هر کجا باشی خوشبختی در همان جاست و اکنون که پیش خانواده ات هستی، خوشبختی میان خانواده ات موج می زند. خانواده ات باید خوشحال باشند از اینکه مرد و پدری مهربان به مانند تو را دارند. دوست خوبم، روز مرد و روز پدر مبارکت باشد.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

روز مرد و روز پدر است و چقدر زیباست که این روز را به اطرافیان خود تبریک بگوییم. با این کار حتی اگر در وجود آنها حس خوبی ایجاد نشود، حتم دارم که در وجود خودمان حس و حالی ناب نهفته خواهد شد. حال من میخواهم همین کار را انجام دهم و روز مرد و روز پدر را به صمیمی ترین دوستم تبریک بگویم چرا که پدری مهربان تر از او و مردی با غیرت تر از او را تا به اکنون نیافته ام. دوست عزیزم، روزت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دوست جان، روزی هزار بار خدا را شکر میکنم که مردی را وارد زندگی ام کرد که به معنای واقعی مرد است و هیچگاه پشتم را خالی نمی کند. راستش را بخواهی دوست داشتم عضوی از خانواده ات باشم چرا که می دانم اینگونه یقیناً بیشتر مرا در دریای عشق و محبتت غرق خواهی کرد. دوست فوق العاده من، روز مرد و روز پدر را به تو تبریک می گویم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

امروز روز مرد و روز پدر است و دوست صمیمی جانم حتما منتظر است که من این روز را به او تبریک بگویم پس من هم معطل نمی کنم و فوراً به سراغش می روم تا با تبریک گفتن این روز خوشحالی و لبخند را در چهره اش ببینم. دوست خوبم، در امروز برایت از خدا آرزو میکنم که عمری طولانی داشته باشی تا بتوانی بیشتر و بیشتر اطرافیان و به خصوص و خانواده و فرزندانت را غرق در دریای محبت و عشق خود کنی و همچنین از آنها عشق دریافت کنی. بی نهایت دوستت دارم، روز مرد و روز پدر مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

روز پدر را به کسی که لیاقت و شایستگی اش را دارد تا او را یک پدر نمونه و یک پدر فداکار بنامیم تبریک می گویم. امروز را روز مرد هم می نامند پس برای روز مرد هم باید یک تبریک جداگانه به او گفت چرا که در مردی و مردانگی هم از همه سبقت می گیرد و وفا و غیرت او را تا به اکنون در هیچ جایی یافت نکرده ام. دوست عزیزم، تو همان کسی هستی که دارم در مورد او صحبت می کنم. امیدوارم سالیان سال دوستم بمانی، دوستت دارم، روز مرد و روز پدر مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

یک روز فوق العاده زیبا را می خواهم به یکی از فوق العاده ترین دوستانم تبریک بگویم. این روز فوق العاده روز مرد و پدر است و این دوست فوق العاده هم یک مرد و پدر فوق العاده است. او از هیچ تلاشی برای خوشحال کردن اطرافیان و فرزندانش دست نمی کشد، او هر کاری می کند تا لبخند را در چهره اطرافیان و به خصوص فرزندانش ببیند. به راستی که اگر فرشته ها روی زمین وجود داشتند، می توان او را از دار و دسته فرشته ها و نه انسان ها دانست. دوست عزیزم، روز مرد و روز پدر مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

روز مرد را به تو که به عنوان یک رفیق وارد زندگی ام شدی و مرد و مردانه در تمام مشکلاتم کنارم بودی تبریک عرض میکنم. دوست عزیزم، حالا آن مردی قوی که وارد زندگی من شد صاحب فرزند شده و حالا او یک پدر است و من که همیشه روز مرد را به او تبریک می گفتم حالا وظیفه دارم تا روز پدر را هم به او تبریک بگویم. دوست صمیمی من، همیشه برایم بمانی و این را بدان که همیشه در بهترین قسمت قلب من جای داری. روز پدر را به تو تبریک می گویم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دوست عزیزم، تو هر کجا که باشی بهشت هم همان جاست و حالا خانواده و فرزندانت در بهشت زندگی می کنند چرا که تو با آنها هستی. امیدوارم که همیشه لبخند به لب داشته باشی و همیشه از زندگی ات رضایت داشته باشی چرا که فرشته هایی به مانند تو اگر خم به ابرو بیاورند، ناراحتی ببینند و غمگین شوند، دنیا از آنچه که بود هم زشت تر خواهد شد. دوست خوبم، روز مرد و روز پدر را به تو تبریک عرض می کنم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دوست جان، اول از همه باید بدانی که من به یک تبریک ساده بسنده نمی کنم و می خواهم جشنی بگیرم و در این روز زیبا با هم کلی به خوشحالی و شادی و نشاط بپردازیم. این روز ارزش بسیاری دارد، این روز را روز پدر و روز مرد می نامند و برای همین چون این روز زیبا مختص توست من میخواهم در آن به جشن و پایکوبی بپردازیم. امیدوارم تا همیشه خوشحال باشی و تا همیشه بخندی. دوستت دارم، روزت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دوست جانم، تو آنقدر به خاطر پدر بودنت عشق ورزیده ای، تو آنقدر به خاطر مرد بودنت به اطرافیانت محبت کرده ای که شاید این کارها برایت تبدیل به عادت شده باشند و توقعی از کسی نداشته باشی تا به تو عشق و محبت کند اما من میخواهم این کار را در امروز که روز مرد و روز پدر است انجام دهم. میخواهم یک روز تو را از این همه لطف خود که آنها را شاید وظیفه می دانی معاف سازم و این بار من تو را در دریای عشق و محبت خود غرق کنم. دوست عزیزم، روز پدر و روز مرد را به تو تبریک می گویم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

روز مرد و روز پدر است و این روز زیبا را باید به آن دسته از مردانی که با شرایط سخت زندگی باز هم به پای خانواده و فرزندانش می مانند و برای آنها جانانه تلاش میکنند تبریک گفت. یکی از همین مردها دوست صمیمی و فوق العاده من است که از هیچ تلاشی دست نمی کشد تا رفاه و آسایش را برای خانواده اش فراهم سازد. برای همین من خواستم در امروز روز پدر و روز مرد را به او تبریک بگویم تا با این کار به او یادآوری کنم چه کار زیبایی انجام می دهد و این کارش یقیناً نزد خدا پاداشی فراوان دارد. دوست جان، روزت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دوست فوق العاده من، تو که باشی، هم برای من دوستی، هم برایم برادری و هم برای پدری. تو که باشی، من و تو یک خانواده کامل هستیم، یک خانواده شاد و صمیمی که هر لحظه در کنار هم خوشحال هستند. دوست عزیزم، در امروز که روز مرد و روز پدر است آمدم تا این روز را به تو تبریک بگویم چرا که من تو را همه کس خود می دانم، من تو را بزرگترین مرد زندگی ام می دانم. رفیق جان، بمانی برایم، دوستت دارم، روزت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

این روز فوق العاده زیبا را به دوست صمیمی و عزیزم تبریک می گویم و از خدا آرزو میکنم که فرزندانی صالح نصیب او شود تا پاسخ تمام زحمت کشیدن ها و تمام تلاش هایی که اکنون برای فو خانواده اش میکند را ببیند. دوست عزیزم، روز مرد و روز پدر را به تو تبریک عرض میکنم.


در ادامه تماشا کنید :

متن زیبای تبریک روز پدر به برادرم + عکس نوشته

متن زیبای تبریک روز پدر به عمو جانم + عکس نوشته

متن تبریک روز پدر به پدر شوهر ، جملات تبریک روز پدر از طرف عروس

متن ادبی و زیبای تبریک روز پدر به رهبری + عکس نوشته

متن با عکس نوشته پیشاپیش روز مرد مبارک

متن تبریک روز مرد به دایی + عکس نوشته

متن تبریک روز پدر برای پدران فوت شده + عکس


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...