متن ادبی و زیبای تبریک روز پدر به رهبری + عکس نوشته

رهبر بزرگ جامعه اسلامی یعنی حضرت آیت الله خامنه ای به مانند پدری مهربان برای جامعه ما هستند پس در روز پدر ما وظیفه داریم که علاوه بر پدر خود به پدر ایران زمین که اگر نبود، خانواده اش یعنی جامعه در گزند دشمنان حتما یا نابود میشد یا به قهقرا می رفت و هر روز پسرفت میکرد تبریک عرض کنیم.

در ادامه این مطلب عکس نوشته ، متن ها و جملاتی زیبا و ادبی برای تبریک روز پدر به حضرت آیت الله خامنه ای آماده کرده ایم که پیشنهاد می کنیم اگر قصد دارید روز پدر را به رهبری تبریک بگوییم، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

جملات کوتاه تبریک روز پدر به خامنه ای

جملات ادبی تبریک روز پدر به آیت الله خامنه ای

رهبر عزیزم، امروز که روز پدر است، باید یک تبریک جانانه به تو گفت که به مانند پدری دلسوز و مهربان برای جامعه ایران تلاش کردی و کوشیدی تا تعالی و رشد و پیشرفت مردمی که به مانند فرزندت بودند را بببینی. رهبر عزیزم روز پدر مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

روز پدر را به رهبر عزیزتر از جانم، حضرت آیت الله خامنه ای که دلسوزانه و شجاعانه هر کاری که برای پیشرفت و تعالی جامعه نیاز بود را انجام دادند تا در نهایت این مردم به جایگاهی که استحقاقش را دارند برسند تبریک می گویم. یقیناً اگر زحمات حضرت آیت الله خامنه ای نبود، دستاوردها و رشد و پیشرفتی که اکنون جامعه ما از آن بهره مند شده را نداشتیم پس ایشان لایق آن هستند که به او لقب پدر ایران را بدهیم.

متن ادبی و زیبای تبریک روز پدر به رهبری با عکس

روز پدر را باید به همه پدران تبریک گفت، یکی از پدرانی که لیاقت تبریک گفتن را دارد و زحماتی زیادی برای فرزندانش میکشد و حتی از زندگی خود میگذرد تا زندگی فرزندانش ساخته شده و به تعالی برسد حضرت آیت الله خامنه ای است که کشور و مردمش برای او حکم فرزندانش را دارند و شجاعانه و دلیرانه و بدون ترس از هیچ چیزی می کوشند تا در نهایت جامعه را به آن چه که استحقاقش را دارد برسانند. این روز مبارک را به حضرت آیت الله خامنه ای، پدر ایران تبریک عرض می کنم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

در امروز که روز پدر است برای پدری زحمتکش که بدون دریغ زحمت کشیده و می کشد و همواره هر چه مشقت هست را تحمل میکند تا فرزندانش در رفاه و آسایش باشند آرزو می کنم که سالیان سال سایه شان بر سرمان باشد. منظور من حضرت آیت الله خامنه ای است که جامعه ایران را به مانند فرزندانش می داند و از هیچ تلاشی دریغ نمی کند تا موجبات پیشرفت این جامعه را به وجود بیاورد. به راستی اگر نام پدر را به چنین شخصی لقب ندهیم، پس چه لقبی در خور شان مقام شان است؟ روز پدر را به حضرت آیت الله خامنه ای تبریک عرض می کنم.

متن با عکس تبریک روز پدر به رهبری

روز پدر را به خودم قول دادم که در کنار پدر خودم به پدری که برای کشورش می جنگد و هیچوقت کوتاه نمی آید هم تبریک بگویم. همه ما مردم ایران زمین جدای از پدر خود، پدری داریم که همواره و در هر لحظه ما را از گزند آسیب های بیشماری که دشمنان مان می خواهند به ما برسانند مصون نگه می دارد، آن پدر کسی نیست جز حضرت آیت الله خامنه ای که با بینش و درایت خاص خود هر کاری می کند تا دست دشمن را از خانه و خانواده ایرانی کوتاه نماید. حضرت آیت الله خامنه ای، امیدوارم که سایه تان برای هزاران سال بر سر ایران و ایرانی بماند. روز پدر مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

ایشان که باشند از ایران بهشتی بی بدیل خلق می شود، ایشان که باشند ایران را می تواند به زیباترین جایی تشبیه کرد که تا به حال دیده ایم، ایشان که باشند تنها حضورشان باعث می شود که قدرت و درایت در وجود هر ایرانی شکل بگیرد، منظور من از ایشان حضرت آیت الله خامنه ای هستند که با حضورشان ایران را به کشوری بی بدیل و زیبا تبدیل کرده اند و با سایه ای که از حضور بر سر کشورمان خود انداخته اند، امنیت، آسایش و رفاه را برایمان فراهم نموده اند. روز پدر را به حضرت آیت الله خامنه ای تبریک عرض می کنم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

امروز روز پدر است و من قصد دارم این روز فرخنده را به پدر ایران زمین، حضرت آیت الله خامنه ای تبریک بگویم و از خداوند برای ایشان عمری طولانی طلب کنم. رهبرم، امیدوارم که سایه تان برای هزاران سال بر سر ایران و ایرانی باقی بماند و همچنین هر ایرانی در راهی که شما در نظر گرفته اید قدم بگذارد تا اینگونه جامعه مان را که به لطف حضور شما جامعه ای اسلامی و متدین است به رشد و پیشرفت برسانیم. رهبر عزیزم، روز پدر مبارک.

عکس نوشته رهبر عزیزم روز پدر مبارک + متن زیبا

رهبر عزیزتر از جانم، دلم نیامد که امروز که روز پدر است را به تو تبریک نگویم. تو حکم پدر را برای تک تک ما ایرانیان داری. تو از رفاه خود زدی تا ما در رفاه باشیم، تو از آسایش خود زدی تا ما در آسایش باشیم، تو در زمانی که ما در رفاه و آسایش بودیم در برابر حملات بسیار دشمنان مقاومت نمودی و کوتاه نیامدی تا این آسایش همواره باقی بماند و هرگز از خانه ایرانی جماعت خارج نشود. حال بگو اگر تو برای ما حکم پدر را نداری پس چه هستی که اینگونه بی دریغ برای جامعه ات تلاش می کنی و همواره به هر دری میزنی تا رفاه و آسایش بیشتری برایشان به ارمغان بیاروی؟ رهبر عزیزم، روز پدر مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

روز پدر را که فقط نباید به پدر خود تبریک بگویم، روز پدر را باید به مسئولانی که جانانه برای جامعه شان تلاش می کنند و از هیچ چیزی دریغ نمی کنند تا در نهایت جامعه را به مقصود نهایی که رفاه و پیشرفت است برسانند هم تبریک گفت. یکی از این مسئولان که همیشه دینی بزرگ بر گردن ما دارند و ما هیچوقت نمی توانم مزد زحمات و تلاش های بسیارشان را بدهیم حضرت آیت الله خامنه ای می باشند. از خداوند آرزو می کنم که همیشه سایه شان بر سر کشورمان بوده و با حضورشان به ما دلگرمی ای را بدهند که درست به مانند دلگرمی های یک پدر مهربان است. روز پدر را به حضرت آیت الله خامنه ای تبریک عرض می کنم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

در روز پدر باید به سراغ کسانی رفت که در قبال افراد هیچ مسئولیتی ندارند و به راحتی می توانند زندگی خود را داشته و زندگی خود را زیباتر از همیشه اش کنند اما این کار را نمی کنند و مسئولیت جامعه و افراد را بر عهده گرفته و حتی از زندگی خود می گذرند تا زندگی آنها ساخته شود. روز پدر را باید به سراغ کسانی به مانند حضرت آیت الله خامنه ای رفت و بوسه بر دستان زحمت کش شان زد و برای تمام تلاش های بی دریغ شان که برای مملکت و افراد جامعه از خود نشان داد تشکر کرد. روز پدر را به حضرت آیت الله خامنه ای تبریک عرض می کنم.

عکس پروفایل تبریک روز پدر به رهبر عزیزم

بیاییم لحظه ای به جهنمی فکر کنیم که ممکن بود بر سر ما و کشورمان بیاید، بیایید لحظه ای بیندیشم که سایه پدرهای بزرگ جمهوری اسلامی یعنی امام خمینی و حضرت آیت الله خامنه ای بر سر ما جامعه ایران نبود، بیایید لحظه ای بیندیشم که هنوز هم حکومت فسادگران بر سر کشورمان بود، آن موقع بر ما چه می گذشت؟ آیا ما می توانستم به مانند اکنون آرامش داشته و هر روز به فکر زیباتر کردن زندگی خویش باشیم؟ یقیناً خیر! در آن موقع ما فقط به مانند بردگانی برای آن حکومت های فاسد بودیم، آن موقع ما تلاش می کردیم تا زندگی آنها در رفاه بیشتر باشد. اما با وجود سایه رهبری، این حکومت ها برکنار شدند و حکومت با عدالت جمهوری اسلامی به روی کار آمد. حال که روز پدر است باید این روز را به رهبران عزیز کشورمان هم تبریک بگویم که اگر سایه آنها بر سر کشور نبود، یقیناً ما در آتش ظلم دشمنان می سوختیم. روز پدر را به امام خمینی و حضرت آیت الله خامنه ای تبریک می گویم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

در روز پدر یک تبریک جانانه که از صمیم قلبم برمیخیزد را به حضرت آیت الله خامنه ای عرض میکنم. امیدوارم که ایشان همواره با رهنمودهای اسلامی شان جامعه را از گزند دشمنان حفظ کنند و همواره سایه شان بر سر ما باشد. عده ای تلاش می کنند تا وجه ایشان را در بین ایران و ایرانی خراب کنند که ما این افراد را فاسدانی می دانیم که قصد تخریب حکومت اسلامی را دارند و از همین جا به آنها قول خواهیم داد که تا جان داریم به پای رهبرمان خواهیم ایستاد و اقدامات ساده لوحانه آنها هیچگاه باعث نخواهد شد لحظه ای ما از رهبرمان که تمام زندگی و جانمان است فاصله بگیریم. رهبر عزیزم، روز پدر مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

به راستی اگر سایه حضرت آیت الله خامنه ای بر سر ایران نبود، دشمنان تا چه اندازه ایران را غارت می کردند؟ دشمنان فقط خارجی نبودند، ما دشمنانی داخلی هم داشتیم! به راستی اگر سایه ایشان بر سر ما نبود، این دشمنان چگونه اموال و خانه و خانواده ما را به غارت می بردند؟ یقیناً اگر حضور ایشان نبود، تا به اکنون ممکن بود چندین بار این اتفاق رخ دهد اما حضرت آیت الله خامنه ای با وجودشان افسار این دشمنان را به دست گرفته و ذره ای اجازه ندادند که از حق خود بیشتر بخواهند و اگر هم خواستند با برخورد بسیار جدی ایشان روبرو شدند. روز پدر را به حضرت آیت الله خامنه ای تبریک عرض می کنم.

عکس نوشته های تبریک روز پدر به رهبر فرزانه + جملات

روز پدر را به پدر مقتدر، با درایت و شجاعی که از هیچ موقعیتی، از هیچ انسانی و هیچ حکومتی ترسی نداشته و برای دفاع از خانه اش که ایران است هر تلاشی میکند تبریک عرض می کنم. یقیناً تا به اکنون فهمیده اید که منظور من از آن پدر کیست، من حضرت آیت الله خامنه ای را می گویم که به مانند پدری مهربان برای جامعه و رقیبی بسیار سرسخت برای دشمنان بوده و هست و با این کارش جامعه ما را در رفاه و آرامش نگه داشته است. باید بوسه بر دستان چنین پدری زد. پدر مهربان ایران زمین، روزت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

خوب که می اندیشم می بینم برای ایران و ایرانی حکم پدر را دارد. منظورم همانی است که دلسوزانه برای جامعه اش تلاش می کند، منظورم همانی است که دشمن را از نفوذ به خاک کشور منع کرده است. من همانی را می گویم که سرسخت است و هیچ گزند و آسیبی او را از پا نمی اندازد، من همانی را می گویم که به او می گوییم رهبرم. رهبر جامعه اسلامی ایران یعنی حضرت آیت الله خامنه ای با تلاش های بی وقفه خود درست به مانند یک پدر برای ما ملت است و ما وظیفه داریم که روز پدر را به ایشان تبریک بگویم. من به عنوان یک ایرانی می خواهم که این کار را انجام دهم. رهبر عزیزم، روز پدر مبارک.

پروفایل تبریک روز پدر به رهبر

یک انسان در برابر پدرش چه وظیفه ای دارد؟ در راه پدر قدم بگذارد، درستی و مصلحت را از پدر بیاموزد، استواری و مقاومت را از او یاد بگیرد و تلاش های بی وقفه برای پیروزی را از او الگوبرداری کند. ما مردم ایران این وظایف را در قبال پدر ایران زمین یعنی حضرت آیت الله خامنه ای داریم و باید به وظایف خود به خوبی عمل کنیم. ما باید در راه اهداف رهبر جامعه مان قدم برداریم، ما باید در این راه استوار و مقاوم باشیم و با تلاش های بی وقفه مان خود را به هدف نزدیک کنیم تا در نهایت به پیروزی برسیم. رهبر عزیز ایران، روز پدر مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

می خواهم از رهبری بگویم که اکنون نه به عنوان یک مسئول، نه به عنوان یک رهبر، بلکه به عنوان یک پدر برای تک تک اعضای جامعه اش است. او اکنون دیگر رهبر مردمش نیست بلکه پدری مهربان و دلسوز است که افراد جامعه به این موضوع دست یافته اند و او را به مانند پدری مهربان دوست دارند. خود من نیز یکی از همین افراد هستم و امروز را که روز پدر است دلم نیامد که به رهبر عزیزم یا بهتر است بگویم پدر ایران زمین تبریک نگویم. حضرت آیت الله خامنه ای، روز پدر مبارکتان باشد.

عکس نوشته و متن برای تبریک روز پدر به رهبرم

بیایید در امروز که روز پدر است برای همه پدرها آرزوی سلامتی کنیم، بیایید در امروز که روز پدر است برای همه پدرها آرزو کنیم که سال های سال سایه شان بر سر خانواده شان باشد. بیایید در کنار تمام پدرها، این آرزو را از خدا برای فردی که پدری مهربان برای کشور هست هم نماییم، این پدر مهربان حضرت آیت الله خامنه ای می باشند. از خداوند برای ایشان آرزو می کنیم که همواره در سلامت کامل باقی بمانند و سال های سال سایه شان بر سر خانواده اش یعنی جامعه اسلامی ایران باقی بماند. رهبر عزیزم، روز پدر مبارک.

مطالب پیشنهادی :

متن و عکس نوشته های زیبا درباره رهبر

متن تبریک روز پدر به حاج قاسم سلیمانی

2 نظر

  1. مجید هنرمندان از اصفهانمجید هنرمندان از اصفهانsays:

    سلام و عرض تبریک تولد اول مظلوم عالم آقا و مولایمان امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام اول محضر مبارک رهبر عزیز و بزرگوارمان ، پدر دلسوز و فداکاری که تمام قد در برابر همه هجمه ها و نامهربانی های داخلی و خارجی ایستاده و پرچم گرانقدر و عزیز ایرانمان را محکم و استوار در دستان مهربانش گرفته تا گزندی به این مرز و بوم و مردم شریف وارد نشود و دوم هم به همه پدران این مرز بوم چه آنهایی که در قید حیات هستند و چه آن پدران آسمانی که نعمت وجود پربرکتشان از ما دریغ شده است همچون پدر عزیز و مرحوم خودم. یا علی مدد

  2. مهدیمهدیsays:

    سلام برخورشیدولایت سلام برفرمانده قلب ها سلام برپدردلسوزومهربانم پدرم سایه ات مستدام پدرمظلومم ای سلاله حسین جانم فدایت پایت رامیبوسم روزپدرباشما معنا دارد