متن فوق العاده زیبا برای مادر

مادر را نمی توان انسان نامید، او فرشته و حتی چیزی فراتر از فرشته است. وجود مادر سراسر عشق است و محبت، وجود مادر سراسر آرامش است و عاطفه و برای همین است که مادر را نمی توان انسان نامید چرا که او خویی فرشته گونه و حتی فراتر از فرشته ها دارد.

اگر قصد دارید متن هایی فوق العاده زیبا و عاشقانه با مادرتان به اشتراک بگذارید تا او را از احساسی که در قلب تان دارید با خبر سازید، پیشنهاد میکنیم که حتما متن ها و جملاتی که در ادامه این مطلب تهیه شده اند را بخوانید. این جملات احساسی بوده و قطعا می توانند تاثیر خوبی روی مادرتان بگذارند. اگر جمله ای که باب میل تان بود را در بین جملات پیدا نکردید، می توانید با الگو گرفتن از شیوه نگارش متن ها، خودتان متنی مخصوص مادرتان بنویسید. بیش از این در مورد این مطلب توضیح نمی دهیم، همراه ما باشید.

مادر تنها کسی ست که می توان تا ابد به وفاداری و به صداقتش تکیه کرد.

" " " " "

مادر فرشته ای ست که از آسمان فرستاده شد تا نایب خدا بر روی زمین باشد. موجودی به نام مادر خلق شد تا انسان در روز بی کسی و بی پناهی به آغوش او پناه ببرد. مادر افریده شد تا انسان در روی زمین بودن خداوند را در نزدیکی خود احساس کند.

" " " " "

مادرم با چه نامی بخوانمت که هیچ واژه ای نمی تواند گویای بزرگی و مهربانیت باشد. مادرم با چه واژه ای و با چه زبانی بخوانمت که همه کلمات در برابرت ناچیز و حقیرند. مادرم تنها می توانم بگویم که تو فرشته ای که از آسمان آمدی. مادرم تو گل خوشبوی فردوسی که در زمین روییدی. مادرم تو ناب ترین احساس خدا نسبت به بنده هایش هستی.

" " " " "

مگر می شود عاشق نباشد خدایی که موجودی به نام مادر را خلق کرده باشد.

" " " " "

امن ترین راه های جهان به دامان پر مهر مادر ختم می شوند.

" " " " "

امن ترین خانه جهان آغوش پر محبت مادرم است.

" " " " "

مادرم فرزند تو بودن  کفایت می کند مرا در هر دو جهان.

" " " " "

لمس دست هایت، دیدن چشم هایت و همدل شدن با قلب مهربانت مرا آن چنان غرق در شادی می کند که وصف آن غیر قابل توصیف است.

" " " " "

مادرم دست هایت را به من بده تا بر آن ها بوسه عشق زنم که دستانت دستان خود خدایند.

" " " " "

مادرم که پشتم باشه اگه همه دنیا روبه روم باشن هیچ باکم نیست. مادرم به تنهایی یه لشکره، یه ارتشه و وقتی پای ارامش فرزندش در میون باشه یک تنه همه دنیارو حریفه.

" " " " "

عمیق ترین جای قلبم متعلق به کسی است که بعد از خدا همه چیزم را از او دارم. مادرم دوستت دارم.

" " " " "

مادر بودن به به دنیا آوردن نیست. بعضیا به دنیا نیاوردن اما قلبشون همیشه تند می زنه، بغض می کنند، شونه هاشون زیر بار دنیا خم میشه اما نمی شکنن. این جور آدما خیلی خیلی مادر ترند.

" " " " "

روراست بودن با آدمای دورو برت خیلی قشنگه، دروغگو نبودن خیلی خوبه ولی به نظر من خدا دروغو واسه این قرار داد تا وفتایی که حالت خوب نیست و اوضاعت روبه راه نیست به مادرت بگی همه چیز خوب و  روبه راهه و حالم من بهتر از این نمیشه. این دروغا رو باید بگی تا نکنه خاطر مادر مکدر بشه و دلواپسی و دلشوره امونش رو ببره.

" " " " "

به سلامتی مادرم چون با وجودی که تلخ تر از زهر بودم منو فرزند شیرینم خطاب کرد، چون با وجودی که اذیتش می کردم منو عزیز ترینم صدا می کرد.

" " " " " "

جملات کوتاه و فوق العاده زیبا برای مادر

جملات زیبا و فوق العاده برای مادر

مادرم، تو هیچ مدرک پزشکی نداری، اما به من بگو که چطور وقتی دستانت را بر سرم می کشی، همه دردهایم را به فراموشی میسپارم و وجودم تسکین می یابد؟ دستان تو گویی قوی ترین مسکن برای دردهای من هستند. حتی اگر به پیش پزشکانی حاذق بروم، حتی اگر قوی ترین داروها را هم بخورم، این ها نمی توانند اندکی به مانند دستان تو مرا تسکین داده و آرامم کنند. مادر، هیچگاه دست نوازشگرت را از سر من برندار، هیچگاه آغوش مادرانه ات را از من نگیر چرا که با همین هاست که می توانم با دنیا و دردهایش بسازم.

*******************************

مادرم، از من بپرسند بنا کیست، یقیناً من نام تو را می آورم، تو بنای زندگی منی، تو زندگی مرا از همان بدو تولد ساختی و اکنون که تبدیل به اینی شده ام که میبینی، هنوز دست از تلاش کردن برنداشته ای و تمام سعیت را می کنی تا از من بهترین کسی که می توانم باشم را بسازی. برای تمام این ها از تو ممنونم. یقیناً اگر تو نبودی، من به هیچ وجه نمی توانستم اینگونه ساخته شوم، به هیچ وجه نمی توانستم به اینی که اکنون هستم تبدیل شوم. من تمام زندگی خوب اکنونم را مدیون تویی هستم که حتی از زندگی خود گذشتی تا زندگی مرا بسازی. مادرم، دوستت دارم، از خدا میخواهم تا ابد سایه ات را بر سرم حفظ کند تا در سایه تو بتوانم همین گونه در رفاه و آسایش زندگی کنم.

*******************************

مادرم، از من بپرسند شغل مادرت چیست، می گویم بزرگترین و بهترین نقاشی که در تاریخ زندگی ام دیده ام. ممکن است بگویی برای چه؟! مادر، وقتی که تو با من حرف میزنی، زیباترین لبخند دنیا بر روی لب های من ترسیم می شود و ترسیم این لبخند از دست هیچ کسی به جز تو ساخته نیست. مادرم، تا همیشه سایه ات بالای سرم، امیدوارم خداوند به من و تو آنقدر وقت بدهد که با هنر تو همواره بتوانم لبخند واقعی و خنده از ته دل را تجربه کنم و تو با عشق مادرانه ات، لبخند را به روی لب های خودت هم بیاوری. مادر، دوستت دارم.

جملات فوق العاده ی زیبای روز مادر

مادر، بهشت واقعی در این دنیا کجاست؟ این سوالی است که مدت ها ذهن مرا مشغول کرده و فقط به یک پاسخ برای آن رسیدم، بهشت واقعی زمانی است که تو در زندگی من هستی، بهشت واقعی زمانی است که سایه تو بر سرم است، بهشت واقعی زمانی است که من از نعمت وجود تو در زندگی بهره مندم. مادر، تمام اوقات و لحظات زندگی ام را که سپری کرده ام مرور کردم و هیچ ساعت، دقیقه و حتی ثانیه ای را به یاد نیاوردم که بدون تو از ته دل شاد بوده باشم و خندیده باشم. مادر، نعمت وجود تو زندگی مرا تبدیل به بهشت کرده و برای این از تو ممنون و سپاسگزارم. مادرم، تا همیشه با من بمان و هیچوقت مرا از نعمت وجودت بی بهره مگذار که اگر این کار را بکنی، قطعاً من با جهنمی که انسان در این دنیا می تواند در آن بسوزد و عذاب بکشد، روبرو می شوم.

*******************************

وقتی مادر نداشته باشی، تازه اون موقع هست که میبینی هیچ کس اونطور که باید درکت نمیکنه، هیچکس اونطور که باید حرف هات رو نمیفهمه، هیچ کس اونطور که باید راز دلت رو از توی چشمات تشخیص نمیده و هیچ کس اونطور که باید تو رو نمیشناسه. خدا انگار سیستمی در وجود تمام مادرها نهادینه کرده که بدون اینکه فرزندشون حرفی بزنه، میفهمن که چه چیزی تو دلش میگذره. مادر که نداشته باشی، از تمام این ها محرومی، اون موقع تازه میفهمی که دنیا و آدم هاش چقدر باهات غریبه اند. مادر، خودش لشکری یک نفره هست که با درک کردن و فهمیدنت، بهت انگیزه و امید زندگی میده. مادرم، مرسی از اینکه با بودنت در زندگیم هیچ وقت نذاشتی حس کنم که غریبه ام و کسی درکم نمیکنه یا حرفهام رو نمیفهمه.

*******************************

مادر، حتی اگر در غمگین ترین حالت ممکن هم بودی، باز به روی من لبخند میزدی، باز بغضی که داشت میترکید رو پنهان می کردی و با لبخندت پاسخ من رو میدادی. مادر، تو فرشته هستی یا انسان؟ هنوز هم وقتی که در اوج ناراحتی هستی، با روی باز از من پذیرایی میکنی و هیچ وقت نمیذاری که من غم تو رو ببینم. مادر، این از خودگذشتگی و مهربونی رو فقط فرشته ها دارن، فقط فرشته ها میتونن اینقدر عاطفه و مهر داشته باشن که با وجود ناراحتی هاشون، لبخندی عمیق به وجودت ببخشن که از اون آرامشی محض دریافت کنی. مادر جانم، دوستت دارم و این دوست داشتنم بزرگترین کاری هست که میتونم در قبال تمام محبت ها و از خودگذشتگی هات انجام بدم.

متن های فوق العاده زیبا در وصف مادر

مادر که داشته باشی، اون برات لشکری یک نفره هست. وقتی سایه مادرت بالای سرت هست، دیگه از همه عالم بی نیاز میشی، لازم نیست از هیچ کسی انتظار داشته باشی و لازم نیست که هیچ کسی بیاد و دستت رو بگیره. وقتی مادر فرزندش رو میبینه که در گرفتاری و مشکل گیر کرده، خودش رو از یاد میبره و برای فرزندش تلاش میکنه تا مشکلش هر چه زودتر حل بشه. خدایا شکرت برای اینکه سایه مادرم هنوز بالای سرمه، خدایا شکرت برای اینکه مادرم با بودنش منو از همه عالم و آدم بی نیاز کرده. مادرم، ببخشید اگه با بودنم باعث شدم که تو از زندگی خودت بگذری، فرزندت رو ببخش اگه با بودنش کاری کرد که تو طعم آرامش واقعی زندگی رو نچشی.

*******************************

عشق مادر به فرزند بی بدیله، عشق مادر به فرزند پاک ترین و زیباترین عشقی هست که در دنیا وجود داره، عشق مادر به فرزند بی ریاترین و زیباترین حالت ممکن عشق هست که در دنیا میتونی ببینی. خدا رو شکر که من از این عشق بی بهره نبودم، خدا رو شکر که سایه مادرم بالای سرم بوده و هست و مادرم با مهربانی ها و عشق ورزیدن هاش منو از پاک ترین عشقی که در دنیا وجود داره بی نصیب نگذاشته. خدای، شکرت که مادرم در زندگیمه، خدایا شکرت که سایه اش بالای سرمه.

عکس و متن فوق العاده زیبا برای مادر

وقتی که مادر نداشته باشی، به هر لحظه از زندگی که بر میخوری، با خودت میگی که اگه مادرم الان اینجا بود، قضیه کلاً فرق میکرد، شرایط کلاً یه جور دیگه میشد و زندگی من از الانش خیلی بهتر می بود. مادر که نداشته باشی، وقتی به یک چالش و مسئله در زندگی بر میخوری، حس میکنی ضعیف ترینی و مدام یک ای کاش در ذهنت مرور میشه، اون ای کاش هم اینه که ای کاش مادرم اینجا بود، ای کاش کنارم بود تا اون موقع من در مقابله با این چالش اینقدر احساس تنهایی نکنم. خدا رو شکر که مادرم همراهمه، خدا رو شکر که کنارمه و من به اون لحظات سختی که از اونها حرف زدم بر نخوردم، خدا رو شکر که هیچ ای کاشی در دل ندارم و خدا رو شکر که وقتی به چالش و مشکلی در زندگی بر میخورم، مادرم حتی اگه نتونه کاری کنه، با آغوش پر مهر و دست نوازشگرش به من قوت قلب میده تا با قدرت به دل چالش پیش روم بزنم و در اون پیروز و موفق بشم.

*******************************

خدایا، وقتی فرشته مهربونی مثل مادر رو به آدمات میدی، دیگه چرا اون رو ازشون میگیری؟ دیگه چرا سایه مادر رو از سرشون بر میداری؟ مگه نمیدونی مادر حکم خدای دوم رو برای آدما داره؟ تو با این کارت خدای دوم اونا رو ازشون میگیری و کاری میکنی که قلبشون به معنای واقعی بشکه. خدای من، ازت میخوام که هیچ کسی توی این دنیا دیگه غم مادر نبینه، غم مادر سخته، غم مادر کمر شکنه و هر کسی که اون رو تجربه کنه خیلی سخت میتونه دوباره بایسته و به زندگیش ادامه بده. مادر، از خدا میخوام که تا ابد و تا انتهای مسیر با هم بمونیم، کنار هم باشیم و هیچ وقت هیچ کدوممون از پیش هم نریم.

جمله های زیبا برای مادرم + عکس

مادر، خودم رو به مانند شمع و تو رو به مانند پروانه میدونم. تو دور این شمع میچرخی و با چرخیدنت زیبایی این شمع رو دو چندان می کنی اما بر اثر گرما کم کم بال های میسوزن و خودت از بین میری. مادر، منو ببخش اگه برای تو به مانند شمعی سوزان بودم، منو ببخش اگه نتونستم اون آرامشی که باید رو به عنوان فرزندت بهت بدم تا تو گرمای شمع زندگی من رو از یاد ببری. مادر، دوستت دارم.

*******************************

مادرم، نه ماه من رو در شکم نگه داشتی، بعد از اون درد کشیدی و درد رو به جون خریدی تا من به این دنیا بیام، بعد اون با بی خوابی هات کم کم منو بزرگ کردی، بعدِ اون با زحمات بسیارت کارهای زیادی کردی تا من در مسیر درست باقی بمونم. جواب این همه زحمتت رو با چی بدم؟ جواب این همه محبتت رو با چی بدم؟ مادر، حتی اگه جونم رو هم برای تو بدم باز هم کمه چون تمام جون من و تموم وجود من از صدقه سری توئه و اگه تو نبودی، من نه جونی داشتم و نه وجودی. مادرم، برای تمام زحماتی که در زندگیم برام بدون مزد و منت فقط به خاطر عشق مادرانه ات کشیدی ازت ممنونم.

*******************************

میگن که حسی ناب و زیبا وجود داره که این حس در سه کلمه خلاصه میشه و اون هم عشق هست اما من میگم حسی زیباتر از این هم داریم که در چهار کلمه خلاصه میشه و اون هم مادر هست. عشق به قلبت آرامش میبخشه و اون رو زیبا میکنه اما مادر تموم وجودت رو آرامش میبخشه و تمام وجودت رو زیبا میکنه. مادر، تو زیباترین و بهترین حس زندگی هستی، هر کسی که مادری داشته باشه، میدونه چیزی فراتر از عشق هم وجود داره و اون هم مادرشه. خدا رو شکر میکنم که من رو از زیباترین حس زندگی محروم نکرد، خدا رو شکر میکنم که سایه مادرم رو بر سرم نگه داشته.

*******************************

مادر، منو ببخش اگه با کارهای اشتباهم کاری کردم که در زندگی سختی بکشی، من رو ببخش اگه کاری کردم که اشک به چشم هات اومد، منو ببخش اگه کاری کردم که قلبت شکست، منو ببخش اگه کاری کردم که خسته شدی و ناراحت. مادر، برای تمام اشتباهاتی که در حق تو مرتکب شدم من رو ببخش، برای تمام زخم زبون ها و زخم دل هایی که خواسته یا ناخواسته در زندگی به تو زدم من رو ببخش. تو فقط به من عشق دادی و من با زخم زبون و زخم دل جواب اون عشق رو دادم، برای این اشتباهم من رو ببخش.

متن فوق العاده زیبا برای مادر با عکس نوشته

مادر، میدانی فضای خانه بدون تو چگونه است؟ جهنم! وقتی که تو در خانه نباشی، گویی از دیوارهای خانه آتش می بارد و از زمین آتش است که می روید. مادر، فضای خانه بدون تو جهنم است پس هیچ وقت این خانه را ترک نکن، هیچ وقت از این خانه نرو که بدون تو همه ما محکوم به سوختن در این جهنم هستم که آتش آن پایانی ندارد. مادر، وقتی که تو در این خانه نباشی، خاطرات تو به مانند شعله هایی از آتش هستند که زبانه می کشند و وجود همه ما را می سوزانند.

*******************************

مادر، کلمه ای فراتر از عاشقتم وجود نداره وگرنه برای ابراز حس درونیم اون رو بهت میگفتم. احساسی که من به تو دارم چیزی فراتر از عشقه و اسمی برای این احساس پیدا نشده وگرنه اون اسم رو به زبون میاوردم. فقط بدون که به اندازه تموم دنیا، به اندازه خدا، دوستت دارم و این دوست داشتنم از ته دل و قلبم هست. مادر، اگر پرستش کسی غیر از خدا گناه نبود، بدون شک من تو رو می پرستیدم و جلوت سجده میکردم چرا که تو برای من آینه تمام نمای تمام خوبی های جهانی، تو برای من آینه تمام نمای هر چه حس خوب در دنیا هست هستی و این ها تو رو لایق پرستش میکنه.

جملات قشنگ و فوق العاده واسه مادر

در ادامه تماشا کنید :

جملات زیبای تبریک روز مادر به مادر شوهر

متن تبریک روز مادر به مادران آینده

استوری های کوتاه و زیبا برای تبریک روز مادر

متن تبریک روز زن و مادر به دوستان (2)

استوری روز مادر فوت شده

دلنوشته برای روز مادر فوت شده

متن تبریک روز زن به خواهر + عکس نوشته


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...