دلنوشته تولدم مبارک فروردین ماهی

فرقی نمیکنه متولد چه ماهی هستی، فروردین، اردیبهشت، خرداد یا هر ماه دیگه ای، اگه امروز تولدته، خودت رو تحویل بگیر و هر چی حس خوب در مورد خودت داری رو بروز بده. تو میتونی این کار رو با یک دلنوشته قشنگ انجام بدی، دلنوشته ای که مخصوص خودته و برای خودت نوشتی.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی آوردیم که در مورد دلنوشته تولدم مبارک فروردین ماهی هست. اگه شما جزو متولدین فروردین ماه هستید، میتونید از این متن ها برای تبریک تولد به خودتون استفاده کنید. همراه ما باشید.

دلنوشته تولدم مبارک فروردین ماهی

به منِ فروردین ماهی، زاده بهار طبیعت،

تولدم مبارک!

در روزی که زمین نفسی عمیق از سرِ شادمانی می‌کشد و شکوفه‌ها به رقصِ هستی در می‌آیند، من نیز چشم به جهان گشودم. گویی از همان ابتدا، شور و نشاط بهار در وجودم نهادینه شد.

***************

من، فروردین ماهی، زاده‌ی اولین ماه سال،

سرشار از امید و آرزو هستم.

همانند جوانه‌ای نوپا، سر از خاک بیرون آورده‌ام و تشنه‌ی تجربه‌های ناب زندگی هستم. روحِ من سرشار از شور و اشتیاق است و قلبم برای عشق و محبت می‌تپد.

***************

من، فروردین ماهی،

متولدِ ماهِ نو شدن و آغاز دوباره هستم.

هر سال با فرا رسیدن فروردین، گویی دوباره متولد می‌شوم و فرصتی دوباره برای ساختن دنیایی ایده‌آل به دست می‌آورم. من از چالش‌ها و سختی‌ها هراسی ندارم، زیرا می‌دانم که پس از هر زمستان، بهارِ سرزندگی و شادکامی فرا خواهد رسید.

***************

من، فروردین ماهی،

پرچمدارِ صلح و دوستی هستم.

با خوش‌رویی و گشاده‌رویی با دیگران برخورد می‌کنم و در تلاش هستم تا دنیایی عاری از خشونت و کینه بسازم. من به قدرتِ عشق و محبت ایمان دارم و می‌دانم که تنها راهِ رسیدن به خوشبختی، همدلی و یاری رساندن به یکدیگر است.

***************

من، فروردین ماهی،

سرشار از خلاقیت و نوآوری هستم.

ذهنی کنجکاو و ایده‌پرداز دارم و همیشه در جستجوی راه‌های جدید برای انجام کارها هستم. من از شکست نمی‌ترسم و از اشتباهات خود درس می‌گیرم.

***************

من، فروردین ماهی،

قوی و جسور هستم.

در برابرِ ناملایمات زندگی خم به ابرو نمی‌آورم و با شجاعت و اراده‌ای قوی، به دنبالِ اهدافم می‌روم. من به توانایی‌های خود ایمان دارم و می‌دانم که می‌توانم به هر آنچه که می‌خواهم برسم.

***************

من، فروردین ماهی،

یک دوستِ وفادار و قابل اعتماد هستم.

همیشه در کنارِ دوستان و خانواده‌ام هستم و در غم و شادی آن‌ها شریک می‌شوم. من رازدارِ خوبی هستم و می‌توانند به من اعتماد کنند.

***************

من، فروردین ماهی،

** عاشقِ زندگی هستم.**

از هر لحظه زندگی لذت می‌برم و سعی می‌کنم تا تجاربِ جدیدی را کسب کنم. من به زیبایی‌هایِ دنیا توجه می‌کنم و برایِ هر آنچه که دارم شکرگزار هستم.

***************

امروز، در روز تولدم،

آرزو می‌کنم که:

  • همیشه شاد و سرزنده باشم.
  • به تمامِ آرزوهایم برسم.
  • دنیایی پر از صلح و دوستی بسازم.
  • عشق و محبت را در سرتاسر جهان منتشر کنم.

و در نهایت،

به تمامِ فروردین ماهی‌هایِ دنیا،

تولدمون مبارک!

#فروردین_ماهی #تولد #بهار #آغاز #امید #آرزو #شور #اشتیاق #عشق #محبت #صلح #دوستی #خلاقیت #نوآوری #قدرت #جسارت #وفاداری #اعتماد #زندگی #زیبایی #شکرگزاری

دلنوشته تولدم مبارک فروردین ماهی

متن دلنوشته زیبا تولدم مبارک فروردین ماهی

امروز روز تولدمه و میخوام برم جلوی آینه بایستم و به خودم بگم آهای فروردین ماهی، هیچ وقت روی هیچ کس غیر از خودت حساب باز نکن. این آدمایی که توی دنیا میبینی، حوصله خودشون رو هم ندارن چه برسه به تو پس همیشه یاد بگیر به جای حساب کردن روی اونها، روی خودت حساب باز کنی. این رو دوست دارم به عنوان یک نصیحت در روز تولدم به خودم هدیه بدهم. در آخر هم تولدم رو به خودم تبریک میگم.

*******************************

فروردین ماهی من، امروز تولدته پس همونطور که پر جنب و جوش بودن و اهل هیچان بودن جزو ویژگی های متولدین فروردین ماهه، تو هم فراموش نکن که توی این روز پر از جنب و جوش باشی و تا میتونی به شادی کردن و خوشحالی کردن بپردازی. مبادا به خاطر مشکلات، به خاطر دغدغه هات یا به خاطر هر چیزی شبیه به این ها خودت رو ببازی! امروز با همه روز ها متفاوته، امروز با همه روزها فرق میکنه و تو باید توی این روز پرجنب و جوش ترین باشی تا کلی بهت خوش بگذره. خودمِ عزیزم، تولدت مبارک.

*******************************

من یک فروردین ماهی ام، امروز تولد منه و باز هم 365 روز از زندگیم رو پشت سر گذاشتم. روزهای زیادی بود که خنده به لب داشتم، روزهای زیادی بود که با اشک می خوابیدم، روزهای زیادی بود که استرس و نگرانی تموم وجود من رو در بر میگرفت و روزهای زیادی هم بود که به آرامش محض می رسیدم. در کنار این 365 روز سال، من در تموم سال های زندگیم اتفاقات مختلفی رو تجربه کردم، اتفاقاتی که باعث بالا و پایینی زندگیم میشد. حالا میخوام یک 365 روز دیگه رو شروع کنم و قراره کلی خنده، اشک، استرس و آرامش رو تجربه کنم. من از تموم سال ها و روزهایی که از زندگیم گذشت یک چیزی رو خوب یاد گرفتم و اون هم اینه که هیچ چیز موندگار نیست و این به من یادآوری میکنه که به جای اینکه خودم رو در بند استرس هام کنم یا به جای اینکه خودم رو در بند ناراحتی و اشک ریختن کنم، به جاش به خودم بگم که این روزها میگذره و دوباره مثل تموم روز های خوش سال هایی که پشت سر گذاشتی، تو به روزهایی میرسی که لبخند به لب داشته باشی و از ته دل بخندی. در انتها هم تولدم رو به خودم تبریک میگم.

دلنوشته کوتاه تولدم مبارک فروردین ماهی ام

من یک فروردین ماهی هستم و اهل هیجان. شاید باورتون نشه ولی هنوز نتونستم هدیه تولدی رو برای خودم انتخاب کنم. من میخوام یک هدیه بی نظیر برای خودم در نظر بگیرم که هیجان درون من رو برانگیخته کنه و باعث بشه که بهم خوش بگذره. من صرفاً نمیخوام هدیه ای بگیرم که بگم خودم رو تحویل گرفتم، میخوام اون هدیه اونقدر منو شاد کنه تا به خودم یادآوری بشه که هیچ کس غیر از خودم نیست که بتونه من رو تا این حد شاد کنه؛ از اونجایی هم که خودم رو بیشتر از همه میشناسم، میدونم که بهترین هدیه همون چیزیه که هیجان بیشتری داره پس به دنبالش میرم تا بالاخره به دستش بیارم. به نظر من آدم باید همین سبک زندگی رو داشته باشه، یعنی روزهای مهم زندگیش رو الکی پشت سر نذاره و به دنبال چیزهایی بره که واقعا دوست داره، مثل من که برای روز تولدم که مهمترین روز زندگیمه، دارم به دنبال بهترین هدیه ای میگردم که کلی دوستش دارم و باعث خوشحالیم میشه. در انتها برای خودم آرزو میکنم که بتونم اون هدیه رو پیدا کنم و تولدم رو به خودم تبریک میگم. تولدت مبارک من.

*******************************

امروز روز تولدمه و میخوام حتی شده با یک کار ساده مثل گذاشتن یک آهنگ شاد و رقصیدن، تولدم و اهمیت اون رو به خودم یادآوری کنم. نمیخوام که این روز مثل روزهای دیگه سال بگذره، امروز روزیه که من به این دنیا قدم گذاشتم پس باید اون رو با حس خوب پشت سر بذارم. من نه منتظر میمونم که کسی توی این روز حس خوب رو برام به وجود بیاره و نه خودم سر جام میشینم. مهم نیست یک کار چقدر کوچیک باشه، میخوام همون کار رو انجام بدم تا روز تولدم بهم خوش بگذره. حالا اون کار میخواد رقصیدن باشه، خرید خوراکی مورد علاقه ام باشه، خریدن اون چیزی که همیشه میخواستم باشه و یا هر چیزی شبیه به این ها، من میخوام اون کار انجام بدم. تولدت مبارک خودم، برای آرزو میکنم که کلی فروردین ماه دیگه پیش رو داشته باشی.

*******************************

به نظرم جدای از تولدی که بقیه برات میگیرن، خودت هم باید برای خودت تولد بگیری و تنها مهمون اون جشن تولد خودت باشی. اینجوری بیشتر میتونی طعم لذت تنهایی رو بچشی، اینجوری بیشتر میتونی روی خودت حساب باز کنی و از وابستگیت به دیگران کم کنی، اینجوری بیشتر میتونی خودت رو دوست داشته باشی و توقعت رو از دیگران کم کنی. آدم های این دوره و زمونه حوصله شون حتی از خودشون هم سر میره و این اشتباهه و من تصمیم گرفتم که جزو اون ها نباشم. میخوام جدای از جشن تولد اصلیم، یک جشن تولد شیک و قشنگ برای خودم بگیرم و توی اون کلی خودم رو تحویل بگیرم. در اونجا میخوام به خودم بگم که چقدر خودمو دوست دارم، میخوام به خودم بگم که چقدر برای خودم اهمیت قائلم و همچنین میخوام به خودم بگم که چقدر بودنم توی این دنیا مهم و الزامیه. در کنار تموم این ها، میخوام به خودم بگم که آهای فروردین ماهی خاص، همیشه تو زندگیت خاص بمون و برای خاص شدن، هیچوقت روی بقیه حساب باز نکن. تولدت مبارک.

دلنوشته و عکس تولدم مبارک فروردین ماهی

نمیدونم این ویژگی تموم آدماست و یا فقط این ویژگی درون من وجود داره. هر بار که روز تولدم سر میرسه، برای سالی که از زندگیم گذشت کلی دلم تنگ میشه. این به دو دلیله، یک اینکه دیگه نمیتونم اون روزها رو برگردونم و دو اینکه دیگه نمیتونم شرایطی رو فراهم کنم که دقیقاً حس و حالی که توی روزهای خوب گذشته ام تجربه کردم رو به خودم هدیه بدم. الان که دارم این متن رو مینویسم، غرق در خاطرات خوب سال گذشته ام، خاطراتی خوبی که به من یادآوری میکنه چقدر زندگی میتونه قشنگ و لذت بخش باشه. در کنار تموم این مرور خاطرات، خاطراتی که دیگه شاید نشه حس خوبشون رو برگردوند، میخوام توی روز تولدم به خودم قولی بدم، قول اینکه در گذشته زندگی نکنم و سعی کنم لحظات شیرین بیشتری برای خودم بسازم، این قول همیشه یادم میمونه و تا همیشه هم بهش پایبندم. در انتهای تموم حرف هام، تولدم رو به خودم که یک فروردین ماهی خاص با ویژگی های خاص هستم رو تبریک میگم.

*******************************

به سر آغاز سال جدیدی از زندگیم رسیدم. کاش زندگی مثل دفترچه یادداشتی بود که خاطراتش با مداد نوشته میشدن. اون وقت من یک پاک کن بر می داشتم و هر چی خاطره بد توی زندگیم بود رو پاک میکردم. خاطرات بد یکی از بزرگترین موانعی هست که باعث میشه آدم توی حس و حال بدش باقی بمونه و نتونه حس خوبِ خوشحالی و شادی رو تجربه کنه. کاش این امکان وجود داشت، اون موقع نه تنها خاطرات بد خودم بلکه خاطرات بد دیگران رو هم از دفترچه ذهنشون پاک میکردم تا اونها هم بخندن و اونها هم طعم شیرین لبخند و خنده رو تجربه کنن. حالا سال جدیدی رو آغاز میکنم و توی این سال جدید به خودم میگم که آهای فروردین ماهی جان، یادت نره که خاطرات بد گرچه پاک نمیشن، گرچه پاک کنی نیست که اونها رو از بین ببری اما میتونی اونقدر خاطرات قشنگ و زیبا برای خودت بسازی که اونها کم کم به فراموشی سپرده بشه پس سال جدید زندگیت رو پر از خاطرات خوب و قشنگ کن تا اون خاطرات بد کم کم محو بشن و از بین برن. تولدم مبارک.

*******************************

امروز روز تولدمه و منتظر هیچ کس نمیمونم تا بیاد و من رو خوشحال کنه. راستش رو بخوام بگم بقیه بیشتر از اینکه به دنبال خوشحال کردن من باشن، به دنبال ارضا حس خوب درونشون هستن. اونها هدیه هایی برام میخرن که خودشون دوست دارن، اونها در روز تولدم کارهایی میکنن که خودشون دوست دارن، اونها حرف هایی رو میزنن که خودشون دوست دارن و هیچکدوم به فکر منی که تولد برای من هست نیستن. حقیقت همینه، آدما بیشتر از اینکه به طرف مقابلشون اهمیت بدن، به خودشون اهمیت میدن و این من رو ناراحت نمیکنه چون میدونم این توی ذات آدماست. حالا به جای اینکه به خاطر چیزی که توی ذات آدماست خودمو ناراحت کنم و لذت تولدم رو از دست بدم، سعی میکنم که خودم برای خودم تولد بگیرم. یکی از ویژگی های متولدین فروردین ماه اینه که قادرن مدت ها تنها بمونن و این یعنی میتونن یه عشق و علاقه ای توی تنهایی پیدا کنن و حالا من به جای اینکه غصه بخورم که چرا دیگران اونجور که من میخوام برام تولد نمی گیرن، عشق رو در تنهاییم پیدا میکنم و در همون تنهایی تولدی برای خودم میگیرم که باب میلمه. در آخر تولدم رو به خودم تبریک میگم و امیدوارم کلی فروردین ماه دیگه هم پیش روم باشه تا باز مثل الان یک جشن تولد خودمونی، فقط بین خودم و خودم برای خودم بگیرم. تولدم مبارک.

دلنوشته خوشگل تولدم مبارک فروردین ماهی

خدایا، سال جدیدی از زندگیم شروع شد. خدای من، کاری کن که امسال بتونم دفتر زندگیم رو با اتفاقی خوب پر کنم. کاری کن که این بار دفترم کمتر غلط و غلوط داشته باشه، کاری کن کمتر خط خوردگی داشته باشه و کاری کن که بیشتر چیزای قشنگ توش نوشته شده باشه. میدونم که این به خودم هم بستگی داره، اما خدایا، تو چیزی داری به نام حکمت پس کاری کن که حکمتت اتفاقای خوب برای من در سال جدید زندگیم بخواد. خدایا، من از تموم غلط هایی که سال پیش در دفتر زندگیم به وجود آوردم درس گرفتم و کاری نمیکنم که دوباره اون غلط ها توی دفتر جدید زندگیم ثبت بشن اما تو هم کمکم کن و توی این راه تنهام نذار. تولدم مبارک، امیدوارم کلی فروردین ماه دیگه پیش رو داشته باشم تا دوباره برای نوشتن یک دفتر زندگی دیگه که قراره پر از اتفاقات خوب باشه آماده بشم.

*******************************

یک فروردین ماه دیگه هم اومد و تولدم سر رسید. با اومدن تولدم بیشتر از اینکه خوشحال بشم چند تا سوال مهم توی ذهنم شکل گرفته، چند تا سوالی که دغدغه من شده، سوال هایی مثل اینکه آیا در سال گذشته تونستم قدم مثبتی برای بهتر کردن زندگیم بردارم؟ آیا تونستم همونی بشم که میخوام؟ آیا تونستم از خودم شخصیت بهتری بسازم؟ آیا تونستم عیب هایی که داشتم رو از بین ببرم؟ در مورد بقیه چطور؟ آیا تونستم دل بقیه رو بیشتر از قبل شاد کنم؟ آیا تونستم کاری کنم کمتر ناراحتی رو تجربه کنن؟ آیا تونستم مشکلی ازشون برطرف کنم و باعث و بانی خیر بشم؟ این سوال ها توی ذهنم در گردشه. سال گذشته گذشت و دیگه نمیتونم چه جواب این سوال ها مثبت باشه و چه منفی برگردونمش اما میخوام برای سوال جدید زندگیم، همه این سوال ها رو تبدیل به برنامه کنم و به تک تک شون عمل کنم. در انتها هم تولدم رو به خودم تبریک میگم.

دلنوشته تولد فروردین ماهی

خدایا، یه فروردین ماه دیگه هم سر رسید و من دوباره امروز که روز تولدم هست رو تجربه کردم. لذت تجربه کردن دنیایی که تو برای ما آدما آفریدی خیلی زیاده. خدایا فقط ازت میخوام که نه تنها برای من بلکه برای تموم آدمها کاری کنی که بیشتر اتفاقای مثبت رو تجربه کنن. درسته که آدمها خودشون اتفاقات زندگیشون رو میسازن اما ازت میخوام با حکمتت کاری کنی که از سمت تو هم اتفاقای خوب وارد زندگی من و همه آدمها بشه. خدایا، حتی اگه این کار رو نمیکنی، روزنه ای از امید به ما نشون بده تا ما با همون روزنه امید بتونیم مسیر درست زندگی، مسیری که در اون لذت و آرامش هست رو در پیش بگیریم و طعم شیرین تجربه زندگی در این دنیا رو بچشیم. خدای من، این خواسته من در روز تولدم از تو بود که ازت میخوام برای خودم و تموم آدمها برآورده اش کنی.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...