متن روز دختر مبارک از طرف دوست

دختر موجودی خاص و احساساتیه، دختر موجودی لطیف و مهربونه که با لطافت روحیه اش و مهربونیش کاری کرده که دنیا هنوز هم قشنگی های خاص خودش رو داشته باشه. روزی داریم به اسم روز دختر که توی این روز پیشنهاد میکنیم اگر رفیق دختری دارید، حتما این روز رو بهش تبریک بگید تا احساسات خوبش برانگیخته بشه.

در ادامه این مطلب متن هایی برای روز دختر مبارک از طرف دوست آوردیم که اگه شما دوستی دارید که میخواین این روز رو بهش تبریک بگید، میتونید از این متن ها و جملات استفاده کنید. همراه ما باشید.

متن کوتاه تبریک روز دختر از طرف رفیق

جملات زیبا برای تبریک روز دختر از طرف رفیق

وقتی که دختر لبخند میزند، گویی شکوفه های بهاری باز می شوند و حس و حالی به همین شکل در اطرافیان آن دختر به وجود می آید. دوست عزیزم، همیشه لبخند زن چرا که لبخندهای تو برای من حکم همان باز شدن شکوفه های بهاری را دارند. روز دختر مبارک.

*******************************

خداوند تمام زیبایی و هنرش را در خلقت دختر نهادینه کرد. دختر اوج هنر خدا و زیباترین هنر اوست. زیباترین آفریده خدا، دوست عزیزم، روز دختر مبارک.

*******************************

دوست عزیزم، روز دختر را به تویی که با دخترانگی و لطافت روحیه ات به جنگ و مصاف سخت ترین مشکلات زندگی می روی و آنها را از پا در می آوری تبریک می گویم. بدون شک تو یک دختر خودساخته و قوی هستی که می توانی به هر آنچه که در زندگی می خواهی برسی. روز دختر مبارک.

*******************************

دوست عزیزم، روز دختر است و دلم نیامد که این روز را به تویی که یکی از بهترین دخترهای روی زمین هستی تبریک نگویم. به نظرم خدا شما دخترها را خلق کرد تا زیبایی دنیایش را تکمیل تر کند و حالا تو ثمره خواست خدا برای زیباتر کردن دنیایی. روزت مبارک.

متن تبریک روز دختر از طرف دوست صمیمی

دوست عزیزم، روز دختر را به تو تبریک می گویم. از خدا میخواهم که روز به روز به خواسته ها و اهداف بیشتری که در ذهن داری برسی، از خدا می خواهم که هر روز به سوی موفقیت و کمال قدم برداری، از خدا میخواهم که روزی جامعه آنقدر پیشرفت کند که دخترها را فقط برای دختر بودن محدود نکند تا آن موقع تو بتوانی آزادانه تر و راحت تر به همه رویاها و آرزوهایی که داری جامه عمل بپوشانی. این خواستی قلبی دوستت در روز دختر برای توست.

*******************************

آهای دختره، فکر کردی روز دختر رو یادم میره و نمیام بهت تبریک بگم؟ پس اشتباه کردی. احساسات تو برای من مهمترین چیزه و برای همین خواستم توی روز دختر بیام و این روز خاص و دوست داشتنی رو به توی دختر خاص و دوست داشتنی تبریک بگم. همیشه بخند و همیشه لبخند به لب داشته باش چرا که دنیا با همین خنده ها و لبخندهای تو هست که قشنگه. بمونی برام رفیقم، روز دختر مبارک.

*******************************

آهای دختر خوشگل و دوست داشتنی که همه رو عاشق خودت کردی، روز دختر مبارکت باشه. از خدا میخوام همیشه دنیای دخترونه ات رو همونقدر زیبا و قشنگ نگه داره، امیدوارم اونقدر شرایط بر وفق مرادت باشه که هیچوقت نخوای از این روحیه لطیف دخترونه که تو رو خاص و دوست داشتنی میکنی دور بشی، از خدا میخوام تا همیشه دلت شاد و قلبت رو سرشار از آرامش کنه.

*******************************

آهای دختر دوست داشتنی، رفیق جان من، تو حالا برای من مثل خواهرمی پس دلم نیومد که روز دختر رو بهت تبریک نگم. خواهری جونم، مرسی از اینکه توی زندگیمی و با محبت های خواهرانه ات کاری میکنی تا من از وجودت آرامش بگیرم. اینو بدون که با دنیا هم عوضت نمیکنم چون تو برای من خیلی خاصی، خاص تر از اون چیزی که فکرش رو میکنی. روز دختر مبارک.

متن و عکس نوشته تبریک روز دختر به دوست

آهای رفیق جان، توی این روز زیبا برات از خدا چند تا آرزو دارم. اول اینکه همیشه شاد و خوشحال ببینمت، دوم اینکه هیچوقت اشکت رو نبینم، سوم اینکه همیشه یه قلب پر از آرامش داشته باشی، چهارم اینکه به تموم خواسته ها و آرزوهایی که داری برسی، پنجم اینکه خوشبخت ترین دختر روی کره زمین بشی و ششم هم اینکه همیشه با من رفیق بمونی، آرزوی ششمی رو برای خودم کردم چون بودن با تو یکی از بهترین اتفاقات زندگی منه. روز دختر مبارک.

*******************************

رفیق عزیزم، من و تو با اینکه جنس مخالف هم هستیم، اما خوب بلدیم هم رو درک کنیم و در روزهای سخت و طاقت فرسا هم رو تنها نذاریم. من نمیتونم حتی روی همجنس های خودم هم به اندازه تو حساب باز کنم چون مرام و معرفتی که تو داری رو در هیچ کدوم از همجنس های خودم ندیدم. مرسی از اینکه با مرام و معرفتت به زندگی من اومدی و اون رو اینقدر قشنگ کردی. رفیق، مبادا بری و تنهام بذاری، کلی دوستت دارم، روز دختر مبارک.

*******************************

روز دختر رو به دختری که وقتی وارد زندگیم شد هیچ حد و مرزی بین ما نبود، اینقدر به هم نزدیک شدیم که مثل خواهر و برادر شدیم، اینقدر با هم گفتیم و خندیدیم که به هم وابسته شدیم و اینقدر با هم درد و دل کردیم که بزرگترین انیس و مونس همدیگه شدیم، تبریک میگم. رفیق، بدون که خیلی خاصی و هیچ جای دنیا نمیتونم رفیقی مثل تو پیدا کنم. همیشه بین دختر و پسر یک تابوهای خاصی هست که خدا رو شکر میکنم اونقدر من و تو هم رو دوست داریم و اونقدر به هم نزدیکیم که تموم اون تابوها از بین رفته و الان مثل نه دو تا رفیق بلکه مثل دو تا خواهر و برادر کنار همیم.

متن روز دختر مبارک از طرف دوست

یه تبریک خاص برای یه دختر خاص، یه دختر خاص که الان رفیق منه و من وظیفه ام دونستم که بیام و روز دختر رو بهش تبریک بگم. رفیق جان، اون دختر تویی. برات یه دنیا لوازم آرایش، یه دنیا لباس، یه دنیا کفش، یه دنیا از اون چیز میزایی که دختر دوست دارن میخوام تا با اونها کلی شاد باشی و هیچ وقت انگیزه ات رو از دست ندی. رفیق، خیلی میخوامت، بمونی برام، روز دختر مبارک.

*******************************

رفیق جان، با اینکه تو دختری و من باید از یک ادبیات خاص استفاده کنم تا روزت رو بهت تبریک بگم، اما این کار رو نمیکنم چون هم تو من رو میشناسی و هم من تو رو و صرفاً برای اینکه دختری لازم نیست برات از کلمات قلمبه و سلمبه برای تبریک روز دختر استفاده کنم. فقط همین رو بدون که خیلی دوستت دارم، تو بهترین رفیق دنیایی، بهترین رفیقی که مثل و مانندش رو توی هیچ جا نمیتونم پیدا کنم. خیلی میخوامت، روز دختر مبارک.

*******************************

دوستِ دوست داشتنی من، با اینک خودم دخترم اما دلم نیومد که امروز رو به تو تبریک نگم. تو یکی از تاثیرگذار ترین دخترهای دور و اطراف من هستی، یکی از بهترین ها که با حضورش باعث شده زندگی من قشنگ و خاص بشه. دوست دارم بهترین رفیق دنیا، روز دختر مبارکت باشه.

*******************************

آهای رفیق جون جونیم، تو اونقدر دخترونگی داری، تو اونقدر روحیه لطیف و مهربون داری که منی که دخترم گاهی غرق در مهربونی ها و محبت هات میشم. حیفم اومد به تویی که نمونه بارز یه دختر کاملی روز دختر رو تبریک نگم. رفیق جان، بهترین دخترِ روی کره زمین، اینو بدون که تا حالا دختری به خاصی تو، خوشگلی تو، مهربونی و دوست داشتنی بودن تو پیدا نکردم. خیلی میخوامت رفیق، روز دختر مبارک.

*******************************

آقا من از بس تو رو دوست دارم دنبال بهونه میگردم تا بیام و احساساتم رو بهت بروز بدم. امروز هم که روز دختره پس چه بهونه ای از این بهتر؟ رفیق جونیم، خیلی دوست دارم، اونقدر دوستت دارم که با دوست داشتنی ترین چیزهایی که توی دنیا وجود داره هم عوضت نمیکنی چون تو دوست داشتنی تر از تموم اونهایی. روزت مبارک باشه.

رفیق جانم روز دختر مبارک ، عکس با متن زیبا

دوست نازنینم، تو میتونستی آدمای زیادی رو به عنوان دوست انتخاب کنی، تو میتونستی آدمای زیادی رو وارد زندگیت کنی که باهاشون بیشتر بهات خوش بگذره، اما تو من رو انتخاب کردی و من این رو هیچوقت یادم نمیره. همینکه من رو به عنوان دوست انتخاب کردی برای من کلیه، حالا با مهربونی ها و محبت هات من غرق در دریای عشق تو شدم، کلی دوستت دارم و کلی میخوامت. رفیق جان، روز دختر مبارک.

*******************************

روز دختر مبارک. همین سه تا کلمه برای تو کافیه چون دیگه نیاز نیست از هیچ کلمه احساسی و محبت آمیزی استفاده کنم. وقتی من ب بسم الله رو میگم، تو تا صدق الله میری و لازم نیست دو ساعت آیه سر هم کنم تا تو بفهمی نسبت بهت چه حسی دارم. پس همین سه تا کلمه رو بهت میگم و تو دریای عشق و محبت من که پشت این سه تا کلمه نهفته هست رو ببین.

*******************************

رفیق، اول اینکه خیلی میخوامت، دوم اینکه کلی دوستت دارم، سوم اینکه مهربون تر و دوست داشتنی تر از تو روی کره زمین پیدا نکردم، چهارم اینکه بمونی برام، پنجم اینکه هیچوقت تنهام نذاری، ششم اینکه توی بهترین جای قلبم خونه کردی که هیچ کس حق نداره به جز تو توی اون قسمت زندگی کنه، هفتم اینکه مبادا بذاری و بری وگرنه خونه ای که توی قلبم ساختم سر قلبم خراب میشه و قلبم واقعا میشکنه و هشتمم اینکه روز دختر مبارک.

*******************************

آهای رفیق جونیم، منتظر هیچ کس نباشی که بیاد و روز دختر رو بهت تبریک بگه ها، مگه من مردم؟ خودم این روز رو بهت تبریک میگم. لازم نیست چشم انتظاری بکشی و لازم نیست وایسی تا اونایی که ازشون انتظار داری بیان و این کار رو بکنن، من یه تنه جای همه اونها سعی میکنم کنارت باشم و توی این روز نهال حس و حال خوب رو درونت بکارم. الان هم اومدم تا علاوه بر اینکه روز دختر رو بهت تبریک میگم، بگم که اونقدر دوستت دارم که حاضرم هر کاری بکنم تا مبادا یه لحظه احساس بدی توی وجودت شکل بگیره. رفیق، کلی میخوامت. روز دختر مبارک.

عکس پروفایل بهترین رفیق روز دختر مبارک + متن

رفیق جون جونیم، تک تک اتفاقای خوب و لذت بخش زندگیم رو با تو تجربه کردم، حال خوبی نبوده که در نبود تو تجربه کرده باشم، هر اتفاق خوب و بد رو با هم پشت سر گذروندیم و اینجوری بزرگ و بزرگتر شدیم. حالا که به گذشته نگاه میکنم، میبینم اگه تو نبودی، چه گذشته دلگیر و سختی داشتم. مرسی از اینکه اومدی به زندگیم و با وجودت زندگیم رو قشنگ کردی. امروز روز دختره و خواستم به همراه تبریک روز دختر، بهت بگم که چقدر توی زندگی من تاثیرگذار بودی و هستی. روز دختر مبارک.

*******************************

دختر دوست داشتنی، روز دختر رو بهت تبریک میگم. حتی اگه تموم دنیا بهت سخت گرفتن، حتی اگه تموم دنیا علیه ات شدن، حتی اگه همه کائنات دست به دست هم دادن تا روحیه لطیف و مهربون دخترونه تو رو از بین ببرن، مبادا بهشون اجازه بدی ها! مهربونی و لطافت تو به اندازه کل دنیا ارزش داره و نباید به هیچ وجهی از بین بره. این خواسته رفیقت توی روز دختره که ازت میخواد بهش عمل کنی. دوست عزیزم، کلی دوستت دارم، روز دختر مبارک.

*******************************

روز دختر مبارک. من بلد نیستم دل دخترا رو به دست بیارم و کلی با حرفام براشون دلبری کنم، من با همین چند تا کلمه ساده اومدم پیشت تا روز دختر رو بهت تبریک بگم و از احساسی که نسبت به تو در دل و قلبم هست حرف بزنم. رفیق، تو اونقدر دوست داشتنی هستی که هیچ کدوم از رفیقای همجنسم هم نمیتونن جای تو رو برام بگیرن. کلی دوستت دارم، روز دختر مبارک.

*******************************

میگن بین دخترا و پسرا فقط یه رابطه دوستانه نمیتونه وجود داشته باشه اما اینایی که این حرف رو میزنن مثل اینکه از رابطه من و تو بی خبرن. من و تو درست مثل خواهر و برادر تو تک تک لحظات زندگیمون کنار هم بودیم و همدیگه رو تنها نذاشتیم، من و تو توی شرایط سخت و آسون زندگیمون با هم بودیم، با هم گفتیم، با هم خندیدیم یا با هم گریه کردیم، من و تو سرد و گرم روزگار رو با هم چشیدیم و شدیم بهترین دوستای هم، بهترین دوستایی که نمونه اش رو در هیچ جای دنیا نمیتونی پیدا کنی. رفیق، به مناسبت روز دختر خواستم که این حرف ها رو هم بهت گفته باشم. روز دختر مبارک.

متن با عکس تبریک روز دختر به رفیق

رفیق جانم، من دوست های زیادی دارم که جنس مونث هستن اما دلم نخواست که برای تبریک روز دختر به پیش هیچ کدومشون به جز تو برم. تو در بین تموم دوستام خاص هستی و همین خاص بودنت آدم رو مجاب میکنه تا کارای خاص برات انجام بده، کارایی مثل تبریک روز دختر. رفیق جانم، روز دختر رو بهت تبریک میگم و از خدا میخوام که تا همیشه دوستی مون ادامه داشته باشه چون این دوستی برای من حال خوبی به ارمغان میاره و مطمئنم که این حال خوب برای تو هم هست.


مطالب پیشنهادی :

متن و عکس تبریک روز دختر

متن دلبرانه برای روز دختر

متن عاشقانه و زیبا درباره رفیق فابریک

متن طولانی برای رفیق صمیمی

متن دلبرانه برای رفیق

دلنوشته درباره رفیق خوب

متن در مورد دوست داشتن رفیق + عکس نوشته

جملات لاتی رفاقتی کوتاه


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...