متن دلبرانه برای رفیق

داشتن یه رفیق فابریک توی زندگی همه الزامیه، یه رفیق که همدم آدم بشه، یه رفیق که کنار آدم باشه و اونو تنها نذاره برای هر کسی الزامیه. وقتی که همچین دوستی داشته باشی، اون موقع میفهمی که دنیا چقدر میتونه لذت بخش باشه و چقدر میشه توی اون بهت خوش بگذره.

در ادامه این مطلب متن هایی دلبرانه برای رفیق آوردیم. اگه میخواین دل رفیق تون رو به دست بیارید، اگه میخواین برای رفاقت تون از اون تشکر کنید و یا اگه میخواین که از دوست تون تعریف و تمجید کنید، این متن ها به کارتون میاد و میتونید از اونها استفاده کنید. همراه ما باشید تا باهاتون اونها رو به اشتراک بذاریم.

متن دلبرانه و کوتاه برای رفیق عزیزم

جملات دلبرانه برای دوست

رفیق عزیزم، نمیدونی از اینکه تو رو توی زندگیم دارم و حضورت رو در زندگیم احساس میکنم چقدر خرسند و خوشحالم. وقتی که تو در کنار من هستی، من نیاز به هیچ سرگرمی و چیزی مشابه ندارم چون با وجود تو من واقعا به بهترین شکل اوقاتم رو سپری میکنم. همیشه کنارم بمونه و همیشه در زندگیم حضور داشته باش چون فکر میکنم با حضور تو هست که من می تونم معنای واقعی خوشی و لذت رو درک کنم. اگه تو بری، من نمیدونم لذت رو در چه چیزی جستجو کنم چون تا به الان تنها چیزی که به من لذت واقعی داده حضور در کنار تو بوده.

********************

وقتی یه رفیق پایه و باحال داشته باشی، دیگه هیچ چیزی از این دنیا نمیخوای. رفیق جان، تو همون آدم پایه و باحالی هستی که همه میخوان به عنوان رفیق وارد زندگیشون بشی. خوشا به سعادت من که تو من رو برای رفاقت انتخاب کردی. تو میتونستی کسای دیگه رو برای دوستی انتخاب کنی ولی من رو انتخاب کردی و این برای من خیلی باارزشه. حالا رفیق پایه من، خواستم از همین جا ازت تشکر کنم و بگم که چقدر بودنت توی زندگیم برام مهمه.

********************

آدما خودشونو توی موقعیت های مختلف زندگی ثابت می کنن. بعضیا ثابت میکنن که ارزش موندن ندارن و بهتره که حذف بشن و بعضی ها کاملاً برعکس اتفاق قبل ثابت میکنن که ارزش موندن دارن و برای نگه داشتن شون هر کاری باید انجام بدی. رفیق جان، تو از اون آدم هایی هستی که ثابت کردی ارزش موندن داری و این رو بدون که حالا که من به این نتیجه رسیدم، هر کاری می کنم که حضورت رو توی زندگیم دائمی کنم. میدونم که اگه تو تا همیشه کنار من باشی، من به هیچ کس دیگه ای نیاز ندارم چون تو یه ارتش یک نفره ای.

متن دلبرانه واسه رفیق صمیمی + عکس

رفیق فقط اونی که وقتی بهش زنگ میزنی میگی مشکلی دارم، نمیگه چه مشکلی، نمیگه چرا، فقط خودشو میرسونه تا مشکلت رو با هم حل کنین. خوش به حال من که چنین رفیقی دارم که وقتی بهش زنگ میزنم، اما و اگر نمیاره، خودش رو میرسونه چون میدونه حتی اگه کاری نکنه، بودنش در کنارم بهم آرامش میده. دم همچین رفیقایی گرم. واقعاً چه کم شدن همچین رفیقایی و همین کم شدنه باعث شده که ما قدر چنین آدمایی رو توی زندگیمون بیشتر بدونیم .رفیق جان، بدون که خیلی قدرت رو میدونم و هر کاری میکنم که توی زندگیم بمونی و از اون خارج نشی.

********************

رفیق جان، مبادا خم به ابروهات بیاد، مبادا اشکی رو توی چشم هات ببینیم وگرنه میشکنم. شاید ندونی اما اشک تو برابره با مردن من، وقتی که اشک رو توی چشم هات میبینم، دنیا روی سرم خراب میشه و دوست دارم همون جا زمین دهن وا کنه و من رو ببلعه! آخه دوست ندارم ناراحتی بهترین رفیقم رو ببینم. اگه میخوای که من شاد باشم و از ته دل خوشحال، تو باید همیشه بخندی و شاد باشی و در برابر مشکلات زمونه کم نیاری. اگه این کار رو برای خودت انجام نمیدی، پس برای خوشحال کردن رفیقت انجام بده.

********************

رفیق، میترسم از اینکه مبادا توی رابطه مون به اندازه تو رفاقت نکرده باشم، میترسم از اینکه مبادا به اندازه تو مرام خرج نکرده باشم. تو آدم با معرفت و با مرامی هستی و آدمایی مثل تو واقعا کم شدن. وقتی کسی در مقابلت قرار میگیره، واقعا نمیدونه چجوری کارهای خوبت رو جبران کنه تا اون هم یک رفیق فاب و خوب برات بشه. الان دقیقاً من چنین نقشی دارم و نمیدونم که چطور رفاقتت رو جبران کنم که لیاقت رفاقت با تو رو داشته باشم.

جملات قشنگ دلبرانه برای دوست + عکس نوشته

رفیق جونیم، فقط تویی که هر چی فحشت میدم، به معنی عزیزم و عشقم برداشت شون میکنی. باور کن توی تموم این فحش ها هم همون عزیزم و عشقم ها نهفته هست. من و تو اگه به هم فحشی میدیم، اون فحش از ته دل نیست و در پس همه اون ها یک علاقه خاص نهفته است. درسته که من به تو نمیگم دوستت دارم، نمیگم عاشقتم، ولی خر جونیم اینو بدون که توی بهترین قسمت قلب من خونه کردی، جایی که هیچ کس حق نداره به اونجا وارد بشه چون اونجا جای مخصوص تو هست.

********************

رفیق فقط تویی که توی سرد و گرم زندگی کنارم بودی و تنهام نذاشتی. آدمای این دوره و زمونه خوب بلدن سوء استفاده کنن و از بقیه برای پیشبرد اهدافی که در سر دارن استفاده کنن اما خدا رو شکر که من رفیقی پیدا کردم که نه تنها من رو وسیله نمیکنه بلکه گاهی وقت ها خودش وسیله میشه تا به من در رسیدن به اهدافم کمک کنه. چقدر همچین رفیق های ناب و دوست داشتنی هست. رفیق جان، خواستم با این متن اهمیتت رو برای خودم یادآوری کنم و بگم که چقدر دوستت دارم.

********************

خنگ ترین رفیق دنیا، میدونستی اگه نباشی من دیوونه میشم؟ تو با خنگ بازیات الان دنیای من شدی و اگه نباشی دنیای من هم نابود میشه. با تو میخندم، با تو شادم و از ته دل لبخند میزنم و فقط کافیه کمی از من فاصله بگیری تا تموم حس های بد سر من خراب بشن. اگه نمیخوای رفیقت افسرده و ناراحت بشه، پس پیشش بمون و با خنگ بازیات کاری کن همیشه بخنده. نباید منو اینقدر به خودت وابسته میکردی اما حالا که این کار رو انجام دادی، پس باید این حجم از وابستگی من به خودت رو هم بپذیری.

********************

یه رفیق داشته باشی که فارغ از اینکه بگی نکنه پیش بقیه بگه، نکنه ازشون علیه ام استفاده کنه، نکنه از حرفام بخواد سوء استفاده کنه، پیشش بشینی و هر چی تو دلت هست رو بروز بدی از بهترین اتفاق های زندگی هست. خدا رو شکر که من تونستم این بهترین اتفاق زندگی رو تجربه کنم. رفیق، تو بهترین اتفاق زندگی من هستی و چقدر خوبه که تو رو دارم. من فارغ از تموم ترس هام از اینکه نکنه به کسی بگی یا ازشون سوء استفاده کنی، کلی میشینم و برات درد و دل میکنم و تو مثل یک همراز و همدم به پای حرفام میشینی و با گوش دادن به اونها منو آروم ترین آدم این شهر میکنی. رفیق، مرسی از اینکه در زندگیم حضور داری.

متن دلبرانه دخترونه برای رفیق

رفیق خوب خودش رو نشون میده. اون چه یه روز، چه یه ماه، چه یه سال و چه ده سال کنارت باشه، خودش رو نشون میده و به راحتی می تونی متوجه ذات خوبش بشی. رفیق، از همون روز اولی که به زندگیم اومدی، متوجه ذات خوبت شدم و فهمیدم که چقدر میتونی بهترین رفیق من باشی. الان که بهترین رفیقم شدی، خوشحال ترین آدم روی زمینم. هر کسی لیاقت داشتن تو رو نداره پس رفیق هر کسی نشو. پیش خودم بمون که تو از خودمی. رفیق جون جونیم، دوستت دارم.

********************

رفیق فابریک که میگن شمایی؟ همون رفیقی که میگن آوازه مرام و معرفتش کل شهر رو پر کرده شمایی؟ همونی که همه از خوبی هاش صحبت می کنن شمایی؟ بله دقیقا خود شمایی. شمایی که به عنوان رفیق فابریک من توی زندگیم بودی و توی سرد و گرم زندگی منو تنها نذاشتی، شما بودی که مرام و معرفتت رو در حق من تموم کردی جوری که همه به حالم غبطه میخورن که کاش رفیقی مثل تو داشتن، شمایی که با خوبی هات زندگی من رو قشنگ کردی. رفیق قشنگ و خوبم، رفیق فابریکم، چقدر خوبه داشتنت. دوستت دارم.

********************

اسم رفیق رو نمیشه روی هر کسی گذاشت، هر کسی لیاقت این رو نداره که بهش بگی رفیق، اما بعضی ها هستن که چیزی فراتر از رفیقن، برای اونها تنها واژه رفیق کافی نیست، باید بهشون بگی عشق. یکی از عشق های زندگی من تویی. نمیتونم بهت بگم رفیق چون تو برای من یه چیزی بالاتر از رفیقی، حالا تو توی قلب منی و هیچ وقت هم از اون خارج نمیشی پس نمیخوام با گفتن واژه رفیق مقام و مرتبه ات رو پایین بیارم. فقط بدون که خیلی دوستت دارم و هر کاری میکنم تا مبادا خم به ابروت بیاد.

متن دلبرانه برای رفیق + عکس

رفیق، مهم نیست مشکلت چیه، مهم نیست دردت چیه، توی تموم مشکلات کنارت هستم و تنهات نمیذارم. تو رفاقت رو برای من معنا کردی. تا قبل تو، من اصلاً نمیدونستم که معنی رفیق واقعی چی میشه اما تو اومدی و با خوبی هات کاری کردی که اسم هر کسی رو رفیق ندارم. حالا رفیق جان، هر کاری میکنم تا تو شاد باشی و در آرامش. مهم نیست مشکل پیش روت چیه، مهم اینه که من و تو کنار هم هستیم و تا زمانی که اون مشکل حل نشه کوتاه نمیایم.

********************

رفیق جان، مبادا منو ول کنی و بری ها! اگه تو بری، من که دیگه رفیقی ندارم، من تنهای تنها میشم و توی افسردگی زندگیم رو میگذرونم. آخه رفیقی مثل تو رو از کجا پیدا کنم؟ کسی که مثل تو مرام و معرفت داشته باشی، کسی که مثل تو اینقدر خوب و دوست داشتنی باشی دیگه پیدا نمیشه. مبادا بذاری بری ها وگرنه من توی تنهایی و افسردگی میمونم و هیچوقت هم از اون خارج نمیشم.

متن دلبرانه رفاقتی

رفیق، بیا یه قولی بهم بدیم، بیا رفاقت مون برامون از هر چیزی مهمتر باشه. مهم نیست چی به سر راهمون میاد، مهم نیست چه اتفاقایی رو تجربه میکنم، مهم اینه که من و تو رفیقیم و هر کاری برای خوشحالی هم میکنیم. بیا این قول رو به هم بدیم و تا آخر عمر دوست جون جونی های همدیگه باشیم. من میخوام با این قول حضور تو رو برای همیشه توی زندگیم موندگار کنم تا مبادا بری و تنهام بذاری.

********************

یکی از بزرگترین ترس هایی که الان توی زندگیم به وجود اومده اینه که تو رو از دست بدم. هر کاری میکنم تا تو توی زندگیم بمونی و نری. رفیق، تو برای من ارزش و حرمت زیادی داری و نمیتونم بذارم که از زندگیم خارج بشی. بیا مشکلات هر چقدر هم که بزرگ بود رفاقت مون رو از اونها بزرگتر کنیم و در کنار هم بمونیم.

********************

رابطه بعضی ها رو که میبینم، خنده ام میگیره که چطور روی رابطه شون اسم رفاقت رو گذاشتن. اگه رفاقت اونها رفاقته، پس رفاقت من و تو چیه؟ رفاقتی که باعث شده من برای تو جونم رو هم بدم! من فکر میکنم بعضی ها اسم رفاقت رو به لجن کشیدن، بعضی ها که فقط برای سوء استفاده اسم خودشون رو رفیق میذارن و وارد زندگی بقیه میشه. کسایی که میخوان رفیق واقعی پیدا کنن، باید بیان از تو الگو بگیرن و ببینن که یک رفیق واقعی چجوریه تا از اون به بعد روی هر کسی اسم رفیق رو نذارن.

********************

رفیق فقط تویی که مهم نیست چه خطایی از من سر زده، تو به جای سرزنش کردن و ملامت کردن، سعی میکنی کنارم باشی و دستم رو بگیری. بعضی ها برای سرکوفت زدن آماده اند و دنبال فرصت میگردن تا طرف مقابلشون رو بکوبن اما خدا رو شکر که رفیق من اینطوری نیست. اون به جای سرکوفت دنبال راه حل میگیرده و به هیچ عنوان کاری نمیکنه که من در مقابلش خجالت زده بشم. دوستت دارم رفیق جان، تو برای من معنای واقعی رفاقتی.

متن دلبرانه خاص برای رفیق

رفیق، اگه بخوان من رو نابود کنن، کافیه از زیر زبون تو حرف بکشن. تموم رازهای زندگیم توی ذهن توئه. هر کاری که کردم، هر اشتباهی که کردم، هر حرفی که نباید میزدم اما زدم رو تو میدونی و فقط کافیه لب از لب باز کنی و شروع به صحبت کردن کنی. اون موقع دیگه دودمان من بر هواست. اما من نگران نیستم چون کسی رو به عنوان همراز و همدمم انتخاب کردم که میدونم که سرش بره حرف از دهنش بیرون نمیاد. بمونی برام رفیق جونیم تا بیشتر از گندکاری های زندگیم برات بگم. دوستت دارم.

********************

یه رفیق که پایه خل بازی هات باشه به اندازه تموم دنیا برات کافیه. رفیقی که نگه چرا، نگه چطوری، فقط وقتی بهش میگی بیا فلان کار رو بکنیم، اون از تو خل تر باشه و بگه باشه. چقدر زندگی میتونه با وجود داشتن همچین رفیق هایی زیبا بشه و خوش به حال من که زندگیم خیلی قشنگه آخه رفیق خل و چلی مثل تو دارم که هیچوقت اما و اگر نمیاری و همیشه پایه ثابتم توی تموم اتفاقات زندگیمی.


در ادامه حتما تماشا کنید :

متن عاشقانه و زیبا درباره رفیق فابریک

متن طولانی برای رفیق صمیمی

متن های سنگین درباره فروختن رفیق

دلنوشته درباره رفیق خوب

متن در مورد دوست داشتن رفیق + عکس نوشته

متن در مورد ناراحتی از رفیق

متن های زیبا در باره ی دوستی و رفاقت


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...