متن دلبرانه برای پسرم

پسر نعمتیه که داشتنش برای تکمیل خوشبختی لازمه. وقتی که پسر دار بشی و پسرت کنارت نباشه، انگار که یه جای که دنیا میلنگه، انگار که هر چی اتفاق خوب هم پیش بیاد دیگه تو رو خوشحال نمیکنه مگه اینه دوباره پسرت رو در کنارت ببینی. پسر دار که بشی، یه دلیل بزرگ برای ادامه دادن و کم نیاوردن در این دنیا به دست میاری.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات دلبرانه ای برای فرزند پسر تهیه کرده ایم. اگه میخواهید عشق و علاقه تان را نسبت به فرزند پسرتان نشان دهید، می توانید از جملاتی که در ادامه تهیه کرده ایم استفاده کنید. این متن ها عشق و شور و شعف را درون پسروتان برانگیخته میکند و عشق او را از قبل نسبت به شما دو چندان می نماید. اگر جمله ای که میخواستید در بین جملاتی که ما تهیه کردیم نبود، به راحتی با ایده گرفتن از آنها می توانید جمله ای که خود می پسندید و دوستش دارید را بنویسید. همراه ما باشید.

متن دلبرانه برای پسرم + عکس

جملات دلبرانه درباره پسرم

پسرم هیچگاه در زندگی به غیر از آغوش خدا به آغوش دیگری فکر نکن. وقتی که در آغوش خدا باشی، خوشبختی و آرامش را هم در این دنیا تجربه خواهی کرد. دست نوازشگر خدا حتی از دستی نوازشگر پدر و مادرت هم تو را بیشتر آرام می کند پس این را فراموش نکن که دل به دل خدا دهی و خود را به آغوش او بسپاری. آن موقع میبینی که چطور تو را غرق در آرامش میکند و وجودت را تسلی می بخشد.

********************

پسرم، برایت آرزو میکنم تا همیشه در آغوش خدا باشی و در آغوش او آرام بگیری اما این را بدان که هر بار که سختی زمانه به تو فشار آورد، هر بار که دلت ناامید و هراسان از هر چیزی شد، هر گاه که غمی به جانت افتاد و دل و قلبت را آزرد، آغوش پدر و مادرت هست که تو را در بر بگیرد. ما تو را فارغ از هر مشکلت، هر سختی و ترست، هر نقص و غمت دوست داریم پس مبادا فکر کنی که به غیر از آغوش خدا در این دنیا آغوش دیگری نداری، من و مادرت/پدرت تا آخر عمر آغوشمان به رویت باز است.

********************

پسرم، تو برای من حکم همون انرژی مضاعفی رو داری که وقتی از همه چی این دنیا خسته شدم، بهت نگاه میکنم و درونم سرشار از انرژی میشه. مهم نیست مسئله و چالش های پیش روم در دنیا چقدر بزرگ باشن، مهم میزان انرژی زیادی هست که از تو میگیرم. این انرژی به خاطر علاقه زیادی هست که به تو دارم. پسرم، عشقی که در قلب من نسبت به تو نهفته هست، من رو سر پا نگه داشته و بهم انرژی میده و همین انرژی باعث شده که تا الان در برابر هیچ اتفاقی از این دنیا کوتاه نیام.

جملات دلبرانه واسه پسر عزیزم

پسرم یعنی یه قلب پر از مهر، پسرم یعنی عشقی که در پس غیرت خاص مردونه اش نسبت به خانواده اش نهفته هست، پسرم یعنی تکیه گاه و پشتوانه ای امن برای پدر و مادرش.

********************

پسر یعنی وقتی که در دل ناامیدی هستی، میاد و دستت رو میگیره و میگه ناامید نباش، من هستم. پسر یعنی وقتی که در دل این ناامیدی گرفتار شدی، غیرتش بهش اجازه نمیده در این ناامیدی بمونی و هر کاری که از دستش بر میاد انجام میده تا تو بالاخره از دل ناامیدی بیرون بیای. پسر که داشته باشی اون خودش میشه امید زندگیت تا اینجوری هیچ وقت طعم تلخ ناامیدی رو احساس نکنی. اون حتی وقتی که کاری از دستش بر نمیاد، غیرتش اجازه نمیده که تنهات بذاره و کنارت میمونه تا از دل اون ناامیدی بیرون بیای. چقدر من خوشبختم که پسری دارم که امید زندگیمه، پسری دارم که وقتی ناامید میشم، میدونم که هر کاری که از دستش بر بیاد انجام میده تا من زودتر حال بدم تغییر کنه.

********************

پسر که داشته باشی، وقتی از همه مردهای زندگیت هم ناامید بشی، میدونی که اون هست تا بهت آرامش بده، میدونی حتی اگه کاری از دستش بر نیاد، کنارت میمونه تا امیدت برگرده. اون اگه کوچولو باشه با همون دستای کوچیکش تو رو نوازش میده و میگه نگران نباش من هستم و اگه بزرگ باشه توی عمل این رو بهت ثابت میکنه. خدا رو شکر که در کنار همه مردهای زندگیم، بزرگ مرد کوچکی به نام پسرم دارم که همیشه و در همه حال تکیه گاه امن زندگی من بوده و هست.

متن و عکس دلبرانه برای پسرم

پسرم، روشنی چشمای من از توئه. اینکه اینقدر با این چشما دنیا رو قشنگ و خاص میبینم، دنیا رو یه جور دیگه که توش سرشار از خوشبختی و آرامشه میبینم، به خاطر توئه. از وقتی که تو متولد شدی، پرده ای جلوی چشم های من افکند شد، پرده ای که باعث شد اتفاقات بد رو فیلتر کنم و فقط اتفاقات خوب زندگی رو ببینم. از زمان تولد تو، من به یاد ندارم که اتفاق بدی به چشمم اومده باشه چون من تو رو داشتم و همین تو رو داشتن باعث شد که هیچوقت نخوام اتفاقای بد رو ببینم.

********************

پسرم، قبل از تولد تو دنیا در تکراری ترین حالت ممکن قرار داشت. روزها یکی یکی سپری میشدند و من در هیچ کدوم از این روزها امیدی در زندگی احساس نمی کردم، چون هیچ چیز نبود که اونقدر به من امید بده که از سر جام پاشم و برای خوشبختی خودم و خانواده ام تلاش کنم. از وقتی که تو متولد شدی همه چیز فرق کرد، حالا هر روز رنگ تازه ای داره و هر روز زیبایی خاص خودش رو داره. در این ایام زیبا، من میدونم که اگه امروز گذشت، فردای بهتری انتظارم رو میکشه و این تماماً به خاطر حضور تو در زندگیمه. مرسی که در زندگیم هستی و روزهای زندگیم رو مثل خودت قشنگ و خاص میکنی.

********************

پسرم، میخوام بهت بگم زندگی اما میبینم که ارزشی که تو برای من داری حتی از زندگیم هم بیشتره، میخوام بهت بگم فرشته اما میبینم که دل و قلب مهربون تو حتی از فرشته ها هم پاک تره، میخوام بهت بگم خوشبختی اما میبینم تو برای من چیزی فراتر از خوشبختی هستی، میخوام بهت بگم آرامش اما وقتی به چهره تو نگاه میکنم، چیزی فراتر از آرامش تمام وجودم رو در بر میگیره. پسرم، من نمیدونم که تو رو با چه کلمه ای توصیف کنم چون هیچ کلمه ای نمیتونه خاص بودن تو رو بیان کنه.

مجموعه متن دلبرانه برای پسرم

یه پسر خاص، یه پسر دوست داشتنی که وقتی کنارته جز لبخند چیزی به لبات نمیاد. اون پسر هر چی در چنته داره خرج میکنه تا بخندی و خوشحال باشی و ناراحتی هات رو فراموش کنی، اون پسر هر چی توان داره خرج میکنه تا مبادا اخم به ابروهات بیاد. اون پسر خاص و دوست داشتنی توی بهترین قسمت قلب من خونه کرده و تا همیشه توی اونجا میمونه. پسر نازنینم، تو اون پسری هستی که دارم در موردش صحبت میکنم.

********************

از وقتی یه کوچولوی دوست داشتنی وارد زندگیم شد، همه چیز تغییر کرد! از اون موقع زندگی من به معنای واقعی عوض شد و راز عوض شدنش همون کوچولو بود. حالا این آقا کوچولو روز به روز داره بزرگ و بزرگ تر میشه و با بزرگتر شدنش هم انگار زندگی من هر روز تغییر و تحولی بزرگتر و بیشتری به خودش میگیره. هر سال که از عمر آقا کوچولوی من میگذره، انگار یک سال به عمر من اضافه میشه چون قد کشیدنش رو میبینم، بزرگ شدنش رو میبینم و همین به من کلی انرژی مضاعف میده و جوونم میکنه. آقا کوچولوی من، وقتی که بزرگ شدی، دوست دارم بدونی که یکی بوده و هست که حاضره ثانیه به ثانیه زندگیش رو فدای تو کنه، اون شخص کسی نیست جز پدرت/مادرت.

********************

از یه جایی به بعد فهمیدم زندگی ارزش زندگی کردن داره، از یه جایی به بعد فهمیدم این دنیا ارزش موندن داره، از یه جایی به بعد فهمیدم که اون خوشبختی و آرامشی که همه ازش دم میزدن واقعا وجود داره و اگه میخوای بدونی از کجا بود که فهمیدم، باید بگم که از زمان تولد پسرم به بعد من به تموم اینها رسیدم. پسرم که متولد شد، من تازه فهمیدم که معنی زندگی چیه و زندگی کردن یعنی چی. تا قبل اون زندگی نمی کردم بلکه روز و شب میگذروندم اما بعد از اومدن اون من تازه به زندگی واقعی رسیدم.

********************

پسرم، اگه عشق آدم بود قطعا مثل تو میشد، اگه حال خوب آدم بود قطعا مثل تو میشد یا بهتره بگم اگه هر حس خوبی آدمیزاد بود، قطعا مثل تو میشد. تو کمپانی احساسات خوبی، تو منبع هر عشق و محبتی و وقتی که به چهره تو نگاه میکنم، وقتی که با تو حرف میزنم یا تو در کنارمی، وجودم سراسر غرق در هر حس خوب و مثبت میشه. خواستم ازت برای تموم حال خوبی که تا به الان داشتم تشکر کنم چون تموم دلیل حال خوب من تویی.

عکس نوشته و متن دلبرانه واسه پسرم

پسرم، دنیا با چه جراتی اتفاقای تلخ و سختی هاش رو به مصاف زندگی من میفرسته وقتی که میدونه من تو رو دارم. مگه نمیدونه که پا روی تموم اون اتفاقاتی تلخ میذارم؟ مگه نمیدونه که تموم اون سختی ها رو از بین میبرم؟ آدم وقتی انگیزه داشته باشه، میتونه به دل هر مشکلی حتی سخت ترین مشکلات هم بزنه و پیروز بشه و خوبه که بدونی انگیزه من تویی. وقتی که با هر سختی و چالشی روبرو میشم، از وجود تو انگیزه می گیرم و بینی هر چی اتفاق بد هست رو به زمین میمالم.

********************

پسرم، حتی اگه دنیا هم بخواد علیه تو بشه تو من رو در کنارت داری و من در کنارت میمونم تا هیچ وقت احساس تنهایی نکنی. من کنارت میمونم، مراقبت میشم و تو فقط همون لبخندی رو بزن که همیشه میزدی. مهم نیست که مشکلت چی باشه، من اون رو از بین میبرم فقط یادت نره که راز قدرت من لبخند زدن های تو هست. تو لبخند بزن تا من با قدرت به دل هر سختی نفوذ کنم و اون رو از بین ببرم.

جملات دلبرانه برای پسرم

پسرم، مهم نیست که مردم چی میگن، بذار مرد بار بیاد، بذار سختی بکشه تا قوی بشه، بذار یکم طعم مشکلات رو بچشه یا هر چیزی شبیه به این، تربیت من یعنی عشق ورزیدن و من هر چیزی که بدونم عشق و علاقه ام رو به تو ابراز میکنه، دریغ نمیکنم و انجامش میدم. دلم نمیخواد که تو سختی بکشی، دلم نمیخواد که مشقت رو احساس کنی، برای همین خودم به دلم مشکلات مختلف میزنم و از پس اونها بر میام تا تو راحت باشی. میدونم که مرام و معرفت و غیرت مردونگی درون تو وجود داره و حتما نباید سختی بکشی تا به این ها برسی و برای همین که این ها رو میدونم، نمیذارم که هیچ سختی و مشکلی بهت فشار بیاره.

********************

پسرم، اگه بگن به چه دلیل زنده ای، من بدون شک یک کلمه میگم و اون کلمه اسم تو هست. دلیل زندگی کردن من تو هستی. وقتی که به تو نگاه میکنم، میبینم که این دنیا هنوز هم قشنگی هایی داره و من باید بمونم و اون قشنگی ها رو دوباره و دوباره تجربه کنم. یکی از بزرگترین قشنگی ها، زندگی کردن با تو هست. مگه میشه که آدم کنار تو باشه، با تو زندگی کنه و بعد دلیلی برای ادامه دادن زندگیش نداشته باشه؟ من همینکه کنار تو هستم، همینکه با تو زندگی میکنم، یه دلیل بزرگ برای زندگی دارم.

********************

خدایا، نمیخوام کفر بگم، نمیخوام برات جانشین پیدا کنم اما میتونم بگم که بدون شک پسرم خدای دوم منه. اون به زندگیم نور امید رو وارد کرد، اون به زندگی آرامش داد، اون به زندگیم قدم گذاشت و اون رو از تاریکی به روشنایی تبدیل کرد و برای همه این ها هست که من روی اون اسم خدای دوم رو گذاشتم. دوستش دارم و همین علاقه ام باعث شده تا جایگاه اون رو چنین بالا ببرم. خدایا مبادا از من خشمگین بشی، وقتی پسری داری که همه دنیاته، اون موقع اونو مثل خدای دومت که وجودت وصله به وجودش میدونی!

جملات شیک دلبرانه برای پسرم + عکس نوشته

پسری دارم که همه دنیامه، همه داراییمه، همه چیزی هست که باید داشته باشم. من نه مال و اموال میخوام، نه ملک و خونه ای میخوام، نه هیچ چیزی شبیه به اینها، من فقط پسرم رو میخوام. خدایا، اگه میخوای که من تا همیشه خوشبختی و حال خوب واقعی رو تجربه کنم، پس تا همیشه پسرم رو کنارم نگاه دار و اون رو از من دور نکن. وقتی پسرم از من دور میشه، حس همون آدمی رو دارم که تموم زندگیش رو باخته و هیچ چیزی برای از دست دادن نداره. خدایا، مبادا پسرم رو اونقدر ازم دوری کنی که این احساس در وجود من دائمی بشه و حس کنم که واقعا چیزی برای از دست دادن ندارم و تموم زندگیم رو باختم!


سایر مطالب پیشنهادی :

متن درباره بزرگ شدن پسرم

مجموعه متن های زیبا درباره پسرم

متن زیبا درباره داشتن پسر

متن برای تولد پسرم بهمن ماهی

متن زیبا در مورد سربازی پسرم

دلنوشته مادرانه برای تولد پسرم

متن عاشقانه پدر برای فرزند پسر


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...