متن طولانی تبریک تولد همسر اسفند ماهی

اگه همسری اسفند ماهی دارید و تولد اون نزدیکه، سعی کنید از جملات و متن هایی خاص برای تبریک روز تولدش استفاده کنید. منظور از خاص یعنی این که توی اون متن ها از ویژگی ها و خصوصیات اسفند ماهی ها هم صحبت به میون بیارید و برای اونها همسرتون رو تشویق کنید.

در ادامه این مطلب براتون متن ها و جملاتی رو تهیه کردیم که در مورد تبریک تولد همسر اسفند ماهی هست. این متن ها طولانی هستند و میتونید به واسطه همین طولانی بودنشون به همسرتون بفهمونید که چقدر براتون اهمیت داره و چقدر بهش عشق دارید که براش چنین متن طولانی ای تهیه کردید. همچنین این متن ها به تعداد بالایی نوشته شدن پس به دقت تموم اونها رو بخونید و همونی که میدونید بیشتر همسرتون رو خوشحال میکنه انتخاب کنید تا بعد باهاش به اشتراک بذارید. اگر هم دوست داشتید میتونید روی متن ها تغییرانی که خودتون میخواین رو اعمال کنید تا اینجوری حس بهتری در وجود همسرتون نهادینه کنید. در ادامه همراه ما باشید.

عشق اسفند ماهی من تولدت مبارک

جملات طولانی برای تبریک تولد همسر اسفند ماهی

همسر مهربون من، میگن اسفند ماهی ها مهربونن اما من فکر نمیکنم که تو فقط به خاطر ماه تولدت هست که اینقدر مهربونی، من فکر میکنم از همون موقع ای که به این دنیا اومدی، خدا بذر مهربونی و محبت رو توی دلت کاشت. حالا تو با این مهربونی هات کاری میکنی تا تموم دور و بری هات از بودن باهات لذت ببرن و غرق در عشق تو بشن. مهربونی های تو عشقی بی بدیل در دل و قلب اونها به وجود میاره که همین عشق باعث میشه کلی دوستت داشته باشن. تو الان با من همین کار رو کردی، تو در دل و قلب من عشقی ساختی که باعث شده از همه چیز و همه کس بیشتر دوستت داشته باشم. اینو بدون که دوست داشتن من انتهایی نداره. اسفند ماهی مهربون من، بهترین همسر دنیا، تولدت مبارک باشه.

********************

میخوام به همسرم که نمونه بارز یه انسان مهربون و فداکار هست تولدش رو تبریک بگم. اما از چه کلماتی استفاده کنم؟ از چه جملاتی استفاده کنم؟ هر چقدر هم که فکر میکنم میبینم هیچ کلمه و جمله ای نیست که بتونه احساسات من رو به اون بروز بده. همسر من با مهربونی هاش کاری کرده که زندگی من غرق در عشق و آرامش بشه، حالا من چطور می تونم با چند تا کلمه ساده تولدش رو تبریک بگم و از اون تشکر کنم؟ اما با وجود این موضوع، اینو هم میدونم که به صورت کامل من رو میشناسه پس برای اون مهم نیست از چه کلماتی استفاده کنم، برای اون مهم احساساتی هست که در پشت این کلمات نهفته شده. پس میخوام بهش بگم که همسر اسفند ماهی من، ای تویی که مهربونیت باعث میشه همه عاشقت بشن، تولدت رو تبریک میگم و این رو بدون که حس دوست داشتن من نسبت به تو بی اندازه هست.

عکس نوشته تبریک تولد همسر اسفند ماهی

همسر جان، میگن یکی از خصوصیات اسفند ماهی ها ترسو بودنشونه اما نمیدونم چرا من به جای تو ترسو شدم. ترس از دست دادن تو توی تمام وجودم رخنه کرده و من رو آزار میده. این ترس اونقدر با من هست که حتی وقتی که کنارمی، وقتی که در آغوشت هستم باز هم اون رو احساس میکنم. به من بگو چه عشقی در وجودت نهفته هست، چه احساس خوبی در وجود دیگران نسبت به خودت نهادینه میکنی که اینطور عاشقت میشن؟ حالا که اونقدر به من عشق دادی که من میترسم که مبادا روزی تو رو از دست بدم، به من قول بده که تا همیشه کنارم میمونی و هیچوقت دستت از دستام جدا نمیشه. دوستت دارم و تولدت رو تبریک میگم.

********************

اینکه زندگی پر از آرامشی دارم، برای اینه که من یک همسر اسفند ماهی دارم. اسفند ماهی ها آرامش طلبن و آرامش رو دوست دارن و به همین واسطه برای کسی هم که وارد زندگیشون بشه آرامش رو به ارمغان میارن. حالا من از آرامشی که همسرم به من هدیه داده بهره مند شدم. این آرامش با من کاری کرده که تمام ترس ها، دل نگرانی ها، اضطراب ها و استرس ها رو به فراموشی بسپرم و تنها تمرکزم روی زمانی جمع بشه که کنار همسرم هستم و در دریای عشق اون غرق میشم. حالا تولد اسفند ماهی منه، خواستم با این جملات اهمیتش رو برای خودم بهش یادآوری کنم و همچنین بهش بگم که چقدر دوستش دارم و چقدر این دوست داشتنم باعث شده که وجودم کاملاً وابسته به وجود اون بشه. همسر اسفند ماهی جذاب من، آرامش من، بهت تولدت رو تبریک میگم.

********************

همسر جان، مگه چقدر من رو بلد شدی که وقتی که عصبانی هستم، وقتی که ناراحتی هستم، با متانت و آرومی وجودت، وجود من رو هم آروم میکنی؟ میگن این یکی از خصوصیات اسفند ماهی هاست اما من میگم که در کنار این تو کاملاً قلق من رو بلد شدی، میدونی که چی حالم رو خوب میکنه، میدونی که چی باعث میشه آروم بشم و به آرامش برسم و برای همین دست روی همون ها میذاری. برای تموم این ها ازت ممنونم و این رو بدون که به پاس تموم این ها، تا آخر عمر یک دنیا عشق به پات میریزم، تو لیاقت این عشق رو داری. تولدت مبارک.

جملات و عکس تبریک تولد همسر اسفند ماهی

اسفند ماهی جذاب من، میدونستی که تولدته؟ تو اونقدر غرق در محبت کردن و مهربونی کردن به من بودی که حس میکنم خودت رو فراموش کردی و حتی ماه تولدت هم از یادت رفته. اما بدون که همونقدر که تو به من عشق میدی و به من مهربونی میکنی، من هم عاشقتم و هیچوقت اهمیت تو رو از یاد نمیبرم. میگن مهربونی کردن از خصوصیات اسفند ماهی هاست، درسته، ولی من حس میکنم یاد دادن مهربونی هم از خصوصیات متولدین این ماه هست چون از وقتی که وارد زندگی تو شدم، بهم یاد دادی که چطور مهربون باشم، چطور عشق بورزم و چطور محبت کنم. الان با تموم چیزهایی که از تو یاد گرفتم، میخوام مهربونی هات رو جبران کنم. تولدت مبارک باشه بهترینم، برات بهترین آرزوها رو دارم. امیدوارم که همیشه لبخند روی لبات باشه و هیچوقت این لبخند محو نشه.

********************

اسفند ماهی جذاب من، من فکر میکنم از همون لحظه تولدت، خدا یه مهره مار تو وجودت نهادینه کرد که همون باعث میشه همه رو جذب خودت کنی و همه شیفته تو و مهربونی هات بشن. فقط خواستم ازت تشکر کنم که میون این همه آدمی که جذبت شدن، من رو به عنوان شریک زندگی خودت انتخاب کردی و من رو لایق دونستی تا از دریای عشق و محبتت بهره مند بشم. این رو بدون که با تمام وجود تا آخر عمرم سعی میکنم که مهربونی هام رو به پات بریزم تا همه این ها جبرانی باشه برای لطفی که در حق من کردی و من رو انتخاب کردی. دوستت دارم و تا همیشه هم دوستت خواهم داشت. تولدت مبارک.

********************

تولد یه آدم خاص توی زندگی منه، یه آدم خاص که متولد اسفند ماهه، یه اسفند ماهی مهربون و دوست داشتنی که حاضرم از خودم بگذرم تا اون همیشه آرامش داشته باشه و همیشه لبخند بزنه. آرامش و لبخند اون دلیل زندگی منه. وقتی که اون لبخند نمیزنه و احساس ناآرومی میکنه، من میمیرم و زنده میشم. همسر جانم، اینو بدون که اگه میخوای من به زندگی ادامه بدم، اگه میخوای زندگی من همیشه در جریان باشه و هیچ وقت در مسیرش به بیراهه نرم، پس آرامش و لبخند رو فراموش نکن. این دو تا یه معجون فوق العاده هستن که باعث میشن من با انرژی فوق العاده ای به زندگی کردن توی این دنیا ادامه بدم. تولدت مبارک بهترینم.

عکس نوشته تبریک تولد همسر اسفند ماهی + متن

چند تا از خصوصیات بد اسفند ماهی ها اینه که میگن ساده لوح هستن، ترسو هستن، خیلی حسود هستن و اصلاً واقعا بین نیستن اما من نمیدونم که چرا هیچکدوم از این ویژگی ها توی همسر من وجود نداره! اون توی اسفند ماه متولد شده اما منطق و درایتش همیشه باعث شده که من محو تفکراتش بشم. من از اون هیچوقت ساده لوحی ندیدم و اون همیشه با افکارش من رو شگفت زده کرده. همچنین شجاعتی که من از همسرم سراغ دارم رو در وجود هیچ کسی ندیدم. اون حتی زمانی که من ترسیدم، با جراتش کاری کرد که من هم با جرات بشم و بخوام که به دل مشکل و چالش پیش روی زندگیمون بزنم. جدای از این ها اون اینقدر مهربون هست و اینقدر بقیه رو دوست داره که هیچوقت بهشون حسادت نمیکنه. من در وجود اون نه تنها حسادت بلکه غبطه هم ندیدم چون همیشه از وضعیتی که داشت و داره راضیه. همسر من اونقدر واقع بینه که همین واقع بینیش باعث به وجود اومدن منطق درستش میشه. اون به ریزترین جزئیات نگاه میکنه و سعی میکنه همیشه بهترین جواب ها رو برای حل مشکلات و مسائل پیش رومون پیدا کنه. این ها ویژگی های همسر منه و من فکر میکنم توی این ویژگی های خاص، همسرم اصلاٌ به ماه تولدش نرفته. حالا که تولدشه، خواستم اینجوری تولدش رو بهش تبریک بگم و بگم که چقدر برام خاصه. همسرم، خاص ترین اسفند ماهی دنیا، تولدت مبارک.

جملات و عکس نوشته تبریک تولد اسفند ماهی

میگن یکی از خصوصیات متولدین اسفند ماه اینه که ناامیدن، پس چرا من هیچوقت ناامیدی رو در وجود همسرم احساس نکردم؟ اون حتی زمانی که من از همه چیز و همه کس بریده بودم، دستم رو گرفت و باعث شد که کوتاه نیام. به نظرم این از ویژگی های متولدین اسفند ماه نیست. اون ها ناامید نیستن چرا که من هیچ وقت ناامیدی رو در وجود همسرم ندیدم. اون همیشه با امید و انگیزه اش کاری کرد که من در زندگیم به بهترین ها برسم و بهترین ها رو تجربه کنم. من از همین جا میخوام که ازش تشکر کنم، تشکر برای تمام امید و انگیزه ای که به من داد، تشکر برای اینکه کنارم بود و تنهام نگذاشت و تشکر برای اینکه با بودنش همیشه حس خوبم رو برانگیخته کرد. همسر اسفند ماهی من، تولدت مبارک باشه.

********************

میگن اسفند ماهی ها علاقه خیلی زیادی به جشن تولد دارن. پس همسر جان، منتظر یک جشن تولد فوق العاده از طرف من برای خودت باش. میخوام جشنی بگیرم که تا همیشه توی یادت بمونه و هیچوقت خاطراتی که در اون روز ساختیم رو فراموش نکنی. در کنار این جشن میخوام بگم که روز تولدت، روز به خصوص توئه پس سر جات بشین و دستور بده تا من مثل یک سرباز که در اختیار ملکه اش هست، تموم دستوراتت رو اجرا کنم. تو سزاوار این هستی که نه تنها در روز تولدت، بلکه در تمام روزهایی که در کنار همیم و با هم سپری میکنم نقش ملکه زندگی من رو داشته باشی. عزیزترین کسم توی این دنیا، اسفند ماهی جذاب من، تولدت مبارک.

متن طولانی تبریک تولد همسر اسفند ماهی

همسر جانم، مرسی از اینکه در زندگیم بودی و با سازگاری هات کاری کردی که هیچوقت احساس نکنم کمبودی دارم. به نظر من هیچ کسی توی این دنیا نمیتونه جای تو باشه چون هیچ کسی تحمل و طاقت تو رو نداره. تو با من سازش کردی، با وضعیت من سازگاری کردی و همین تو رو برای من خاص میکنه. میگن سازگار بودن از ویژگی های متولدین اسفند ماه هست و من این رو با تمام وجود باور دارم چون یکی اسفند ماهی خاص کنارم دارم که باعث میشه به این باور برسم. اسفند ماهی جانم، دوستت دارم و هیچ وقت از دوست داشتنت دست نمیکشم چون توی روزهایی که همه تحملشون سر اومد و از من فاصله گرفتن، تو موندی و سازش کردی و همین لیاقتت رو عشقی محض میکنه. تولدت مبارک باشه بهترینم.

********************

اسفند ماهی جان، توی امروز که روز تولدته، هم خواستم تولدت رو تبریک بگم و هم ازت یه معذرت خواهی بکنم. اول ازت معذرت خواهش میکنم چون میدونم که زندگی کردن با من سخته اما تو موندی و سازش کردی و خیلی کم عصبانی شدی. میگن سازگار بودن و دیر عصبانی شدن از خصوصیات اسفند ماهی هاست و من قبولش دارم چون تو نه تنها موندی و سازش کردی، بلکه هیچوقت هم ندیدم که خم به ابرو بیاری و از شرایط و وضعیتی که داری عصبانی بشی. برای تموم این شرایط ها و موقعیت هایی که هر کسی رو عصبانی میکرد اما تو برای شادی دل من خم به ابرو نیاوردی معذرت میخوام و این رو بدون که بقیه زندگیم رو میذارم تا از این به بعد فقط شرایط و موقعیت های آرامش بخش رو تجربه کنی. حالا که معذرت خواهیم رو کردم، میخوام بهت تولدت رو هم تبریک بگم. اسفند ماهی من، از نظر من تو لیاقت حس آرامشی بی بدیل رو داری و من برای رسیدنت به این آرامش تمام تلاشم رو میکنم، تولدت مبارک باشه. امیدوارم که تا همیشه کنارم بمونی چون من فقط به خاطر با تو بودنه که آرامش دارم.

مطالب پیشنهادی :

عکس نوشته متولدین اسفند ماه

متن زیبا برای تبریک تولد اسفند ماهی ها + عکس نوشته

متن برای تولد پسرم اسفند ماهی

متن زیبا برای تولد خودم در اسفند ماه

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...