نمونه متن مجری گری برای دهه فجر

دهه فجر، دهه ای افتخار آفرین برای کشور است. در این دهه انقلاب اسلامی پیروز گشت و بساط ظلم و فساد در کشور چیده شد. پس از این انقلاب مردم تازه توانستند معنای حقیقی آرامش را درک کنند و همچنین در سایه عدالت حکومت اسلامی، مردمان ما تازه توانستند به معنای حقیقی آزادی پی ببرند.

این مطلب مخصوص افرادی است که می خواهند در رابطه با روزهای دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی مجری برنامه ای خاص باشند. یقیناً خیلی ها نمیدانند که چطور بحث را شروع كنند، چه بگویند و چه کلماتی را به زبان بیاورند که متناسب با حال و هوای مجلس بوده و تاثیرگذار باشد. برای همین ما در این مطلب انواع متن ها و جملاتی خاص و زیبا را آورده ایم که مناسب برای مجری گری می باشد. شما به واسطه این متن ها می توانید مجلس را در دست بگیرید و با صحبت های خود شنوندگان و حضار را تحت تاثیر قرار دهید. در ادامه همراه ما باشید تا این متن ها را در اختیارتان قرار دهیم.

نمونه جملات مجری گری درباره دهه فجر

آغاز دهه فجر را می توان آغاز بهشتی شدن کشور ایران دانست. زمانی که بساط ظلم به صورت کامل چیده شد و امام خمینی به کشور ایران آمدند و ظلم را از بین بردند، انقلاب اسلامی شکل گرفت. در این روزهای بهشتی گونه، حال و هوای ایران نیز بهشتی شد و مردم تازه به معنای حقیقی آرامش و عدالت رسیدند. از آن پس کشور ما در سایه انقلاب اسلامی به دستاوردهای فراوانی رسید و این را تماماً مدیون امام خمینی و مردم با غیرتی هستیم که باعث بروز اتفاقاتی ناب مانند دهه فجر شدند. این دهه را به تمامی مردم ایران زمین تبریک عرض میکنم.

********************

سالروز دهه فجر آغاز شد و در این دهه به خاطر دستاوردهایی که انقلاب اسلامی برایمان داشته، در ابتدا باید از رهبر بزرگ انقلاب یعنی امام خمینی و سپس مردم شهید پرور و با غیرت آن زمانه نهایت سپاس و تقدیر را به عمل آورد. یقیناً اگر این اتفاق نمی افتاد، کشور ما هم اکنون هنوز هم در ظلم و ستم به سر می برد و استبداد شاهان مختلف بر کشورمان نمی گذاشت که کسی از مردم طعم زندگی را بچشد. در سایه انقلاب اسلامی، مرحمت امام خمینی و غیرت مردم آن زمانه اکنون ما به این دستاوردها رسیده ایم و باید برای تمام این ها از آنها متشکر باشیم.

********************

کشور در ظلم فرو رفته بود، شاهان مختلفی بر مسند حکومت می نشستند و با تصمیم های نا به جا، کشور و از همه مهمتر مردم را به سوی هلاکت و نابودی می کشانند. بالاخره روزی باید این ظلم ها برچیده میشد، بالاخره روزی باید بساط آنها جمع میشد و این کشور و مردم طعم آرامش را می چشیدند. برای همین امام خمینی به کشور آمدند و با این کار کشور را با انقلاب اسلامی به آن آرامشی که باید رسانیدند. هم اکنون آغاز دهه فجر، یعنی همان زمان شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی است و من این روز فرخنده را به تمامی شما عزیزان حاضر در این جمع تبریک عرض می کنم.

********************

برای مردم آن زمان روزهای باشکوهی بود، روزهای دهه فجر را می گویم. آن زمان تازه قرار بود که طعم آزادی را بچشند، آن زمان تازه قرار بود که خود برای کشورشان تصمیم بگیرند، یقیناً خوشحالی آنها بی بدیل بود و تا به اکنون مانندی نداشته. کشوری که در قعر ظلم فرو رفته را به کشوری که در عین عدالت حکومت می شود برگردانی، کار دشوار و سختی است و نتیجه آن جز شیرینی چیزی نخواهد بود که مردم آن زمان این دشواری و سختی را به جان خریدند و به آن شیرینی ای که باید رسیدند. اکنون با اینکه سال ها گذاشته اما طعم این شیرینی از بین نرفته و این تماماً به خاطر دستاوردهای مردم و رهبر انقلاب اسلامی در دهه فجر است. دهه فجر را به تمامی عزیزان حاضر در این مجلس تبریک عرض می کنم.

********************

دهه فجر فرا رسیده و ما باید به پاس زحماتی که رهبر انقلاب اسلامی و مردم آن زمان کشیدند این دهه را جشن بگیریم و با این جشن گرفتن ها از آنها تقدیر و تشکر کنیم. یقیناً مردمان این کشور برای حکومت اسلامی زحمات زیادی کشیدند و مردمان زیادی به سختی افتادند اما بالاخره شد و اکنون حکومت کشور ما، حکومت اسلامی است یعنی حکومتی که در عین عدالت، زندگی را برای مردم شیرین و لذت بخش میکند. این دهه را به تمام عزیزانی که در مجلس ما حاضر شده اند تبریک عرض می کنم و امیدوارم که عمر انقلاب اسلامی نه به اندازه صدها سال بلکه به اندازه هزاران سال برسد تا مردمان بیشتری طعم آرامشی که رهبر کبیر انقلاب حضرت آیت الله خمینی به وجود آوردند را احساس نمایند.

********************

حس میکنم به او مدیونم، همان رهبری که باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد، همان رهبری که معنای آرامش و آزادی را به مردم یاد داد، همان رهبری که مردم را هدایت کرد تا به آزادی برسند و بساط ظلم را برچینند و جلوی ظالم سر خم نکنند. حس می کنم به او مدیونم، درست است که من در آن زمان ها در شکل گیری انقلاب دستی نداشتم اما در پایداری آن دست دارم و باید به عنوان جوانی که تمام تلاشش را میکند تا انقلاب اسلامی زنده بماند بکوشم. نه تنها من بلکه تمام ما افرادی که در این جمع حاضر شده ایم و تمام مردم باید به فکر این مسئله باشیم تا مبادا دوباره ظلم شکل بگیرد و دوباره این کشور به زیر سلطه ظلم برود. دهه فجر مبارک.

********************

دلایل بسیاری برای شکل گرفتن انقلاب اسلامی و بر کنار کردن حکومت های شاهنشاهی در ایران وجود داشت. اما فقط یک دلیل را می گویم: مردم به تنگنا آمده بودند چرا که آنها به مانند بردگانی شده بودند که در زیر سلطه شاهان چیزی جز ظلم را تجربه نمی کردند. همین یک دلیل کافی بود تا رهبری آزاده، رهبری بزرگ به نام امام خمینی ظهور کند و مردم را از این ظلم و ستم رها سازد. آن زمان ها مردم زجر و ستم زیادی را تحمل می کردند و این تماماً به خاطر حکومت های شاهنشاهی بود. به همین خاطر این مردمان با غیرت و سختی کشیده، به رهبری امام خمینی تمام این ظلم ها را از بین بردند. اکنون سالگرد دهه فجر است، دهه ای که آزادی، آرامش و عدالت را به مردم ایران هدیه داد. این روز فرخنده را به تمام شما عزیزانی که در این مجلس حاضر شده اید تبریک عرض می کنم.

********************

اول از همه از شما عزیزی که در این جمع حاضر شده و مجلس را به نور حضور خود منور کردی تشکر میکنم و سپس دهه مبارک فجر را تبریک عرض می نمایم. در این دهه اتفاقات مختلفی افتاد که در نهایت همه این اتفاقات انقلاب اسلامی پیروز شد. به همین خاطر ما این مجلس را تشکیل دادیم تا به واسطه آن یادی کنیم از تمام شجاعت ها و شهامت هایی که مردم آن دوره و زمانه به واسطه آنها توانستند بساط ظلم را برچینند و بساط عدالت را بر کشور پایه گذاری نمایند.

********************

دهه فجر مبارک. یکی از لایلی که باعث شده ما در عین آرامش در دور هم جمع شویم و چنین راحت و آزادانه این مجلس را شکل دهیم، بدون شک انقلاب اسلامی است. در زمان های حکومت های شاهنشاهی، مردم قدرت زیادی نداشتند، مرد نمی توانستند آزادانه هر کاری را انجام دهند و در بطن ماجرا آنها به مانند بردگانی بودند که جز اطاعت چیزی نداشتند به شاهان آن زمان بگویند. اما از زمان انقلاب اسلامی به بعد همه چیز تغییر کرد، حکومت استبدادی شاهان برکنار شد و حکومت اسلامی به وجود آمد و در سایه همین حکومت ما اکنون می توانیم آزادانه کارهای زیادی را در عین آرامش انجام دهیم که در آن زمان ها امکانش را نداشتیم. مجدد این دهه فرخنده را به تمام شما عزیزان تبریک عرض می کنم و امیدوارم عمر انقلاب اسلامی به صدها نه بلکه هزاران سال برسد تا مردمان زیادی در سایه آن بتوانند آرامش واقعی را تجربه کنند.

********************

دهه فجر آمده و سالگرد آزادی کشور است. بله آزادی کشور! آن زمان شاهان مفسد بسیاری بودند که کشور را به قهقرا رسانیده و مردم را به تنگنا آورده بودند، این یعنی منع آزادی برای کشور و مردم. در این دهه مردم با رهبری امام خمینی تمام تلاش شان را كردند تا انقلاب اسلامی را جایگزین این حکومت های فاسد نمایند و چه تلاش شان ثمره بخش و چه این ثمره شیرین و لذت بخش بود. مردم از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا به اکنون هنوز هم طعم شیرین این پیروزی را میچشند و هنوز هم قرار است که چشیدن این طعم تا صدها سال توسط مردم ادامه داشته باشد. انقلاب اسلامی آزادی را به مردم هدیه داد، رهایی از ظلم و ستم و آرامش را به مردم هدیه داد و چه چیزی بهتر و زیباتر از این؟ این دهه زیبا را به تمامی شما عزیزان تبریک عرض می کنم.

********************

سلام و درود به همه عزیزان، امیدوارم حال دلتان درست به مانند حال دل مردمانی که در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی حال دلشان فوق العاده خوب بود خوب باشد. قطعاً در آن روزهایی که کشور تازه داشت طعم آزادی را می چشید، مردم با رهایی از ظلم و ستم حال دلشان بی نهایت خوب و زیبا شده بود. این ها همه شان به خاطر رهبری امام خمینی و شجاعت و شهامت خود این مردمان بود. مجدداً امیدوارم شمایی که اکنون در این مجلس حاضر شده اید، حال دلتان درست به مانند حال دل مردمان آن زمان خوب و زیبا باشد.

********************

دهه فجر آغاز شد. سالگرد این دهه را به همه شما عزیزان تبریک عرض میکنم. بدون تردید این دهه را می توان آغاز خوشی مردم دانست. تا قبل از آن که مردم طعم خوشی را نمی چشیدند، لذت را درک نمی کردند و احساس خوب را نمی شناختند. در سایه ظلم حکومت های شاهنشاهی، تنها چیزی که عاید مردم می شد زجر و ستم بود. با به وجود آمدن حکومت اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی، مردم تازه به معنای حقیقی خوشی پی بردند، تازه توانستند لذت را درک کنند و تازه توانستند به احساس خوب برسند. اکنون سالهاست که ما غرق در این لذت شده ایم اما نباید آن روزها را از یاد ببریم برای همین هر ساله این دهه با پرارزش را جشن گرفته و قدرت انقلاب اسلامی را در از بین بردن بساط ظلم و ستم یادآوری می کنیم. مجدد این روز های فرخنده را به همه عزیزان حاضر در جمع تبریک عرض میکنم.

********************

نمی دانم اگر انقلاب اسلامی پیروز نشده بود، وضعیت مردم چه میشد، اکنون کشور در حالی قرار داشت و چقدر ظلم و ستم حال و هوای ما را بد کرده بود. خدا را شکر که انقلاب اسلامی به وجود آمد و با شکل گیری این انقلاب، هم اکنون ما در این وضعت خوب و متعادل به سر می بریم. کافیست به پای سخنان بزرگان و ریش سفیدان بنشینیم تا از آن زمان ها بشنویم و بدانیم که آن زمان چقدر بدی و ظلم در کشور فراگیر شده بود. به لطف و عنایت انقلاب اسلامی اکنون آن ظلم ها از بین رفته و تنها چیزی که وجود دارد آرامشی است که رهبر کبیر انقلاب و مردمان با غیرت آن زمان برایمان به وجود آوردند.

********************

در روزهای بهمن ماه، دهه فجر شکل گرفت. در این روزها، سرنوشت کشور رقم خورد و سرنوشت چیزی نبود جز آزادی، آرامش و استقلال. مردم با رهبری امام خمینی دیگر نخواستند که در زیر بار ظلم و ستم قرار بگیرند برای همین حکومت های شاهنشاهی را بر زمین زدند و حکومت اسلامی را به وجود آوردند. این ده روز در بهمن ماه برای ما روزهای مهمی است برای همین ما هر ساله پس از انقلاب اسلامی این روزهای فرخنده را جشن می گیریم. در این دهه، کشور توانست به انقلاب اسلامی برسد و کشور طعم آزادی را تجربه نماید. در این روزهای زیبا برای تمام شما عزیزان هم حال خوب را آرزومندم. دهه فجر مبارک.

********************

چه روزهای فرخنده و مبارکی، اگر آن روزها شکل نمی گرفتند، وضعیت کنونی ما چه بود؟ آیا هنوز هم در ظلم به سر می بردیم؟ آیا هنوز هم ستم بود که بر ما سلطه گر بود؟ پاسخ واضح است، اگر هنوز هم بر همان حال باقی می ماندیم، یقیناً چیزی جز مشقت و سختی انتظار مان را نمی کشید. اما مردم کشورمان ایران به رهبری امام خمینی در دهه فجر کاری کردند که بساط ظلم به صورت کامل برچیده شده و انقلاب اسلامی شکل بگیرد. اکنون ما نه در ظلم هستیم و نه در ستم، بلکه در آرامش و آزادی به سر میبریم و این ها تماماً به خاطر حکومت اسلامی است که دستاورد زحمات رهبر بزرگ انقلاب و مردمان با غیرت آن زمان می باشد.


شاید علاقمند باشید :

متن سخنرانی در مورد 22 بهمن

متن انگلیسی در مورد 22 بهمن + ترجمه فارسی

عکس نوشته در مورد 22 بهمن


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...