متن تبریک روز زن و مادر به دوستان (2)

بعضی ها هم هستند که در روز زن علاوه بر همسر و مادرشان می خواهند به دوستان شان هم تبریک بگویند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، به یاد داشته باشید که از بهترین جملات و تاثیرگذارترین متن ها استفاده کنید تا بتوانید حس خوب دوست تان را در این روز زیبا برانگیزید.

در ادامه این متن انواع متن ها و جملات تبریک روز زن و مادر به دوستان رو قرار دادیم که اگه دوست داشتید میتونید از اونها استفاده کرده و این روز خاص رو به دوستان تون تبریک بگید. همراه ما باشید.

جملات تبریک روز زن و مادر به دوستان

متن تبریک روز زن به دوستان

سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن را به شمایی که به زندگی ام وارد شدید و با مهربانی ها و عطوفت های زنانه تان به من فهمانید که بهشت هم می تواند در زمین باشد اگر زن باشد، تبریک می گویم.

********************

با شما که هستم گویی در بهشت خدا به سر می برم. مهربانی ها و عطوفت شما که مانند فرشته هایی از سوی خدا هستید تنها چیزی که برای من تداعی می کنند بهشت بی بدیل خداوند است که روی زمین آفریده. هر جا که زنی باشد، یقیناً بهشت هم همان جا خواهد بود. روز زن را تبریک می گویم.

********************

شما به عنوان دوست وارد زندگی من شدید و حالا جزو مهمترین انسان ها در زندگی من هستید. اکنون من دیگر نام شما را نه دوست بلکه خانواده می گذارم. حال که روز زن است دوست دارم این روز فرخنده و مبارک را به شما تبریک گفته و از خدا برایتان عمری طولانی آرزو کنم. امیدوارم که همیشه در زندگی ام باشید و همیشه با مهربانی هایتان طعم شیرین زندگی را به من بچشانید.

********************

زن آفریده شده از لبخند خداست، برای همین است که وقتی به رویت لبخند می زند گویی دنیا را به تو داده اند. روز زن مبارک.

********************

دوستان عزیزم، روز زن را به شمایی که قسمتی از زندگی من بوده و عمرم را با شما سپری کرده ام تبریک می گویم. از خداوند برایتان عمری طولانی می خواهم و امیدوارم که تا ابد مسیر زندگی تان مانند مسیر حضرت فاطمه (س) بوده و در این مسیر ثابت قدم بمانید.

عکس نوشته تبریک روز زن و مادر به دوستان

روز زن مبارک. خواستم اولین نفری باشم که این روز رو بهت تبریک میگه تا بدونی که تو یکی از تاثیرگذارترین و بهترین زنانی هستی که در زندگی من نقش بسزایی داشتند.

********************

روز زن رو به تویی که نمونه بارز یک زن قوی و با پشتکار هستی و همیشه در سخت ترین شرایط زنانگیت رو حفظ کردی و وارد مسیر نادرست و اشتباه نشدی تبریک می گم. از خدا میخوام که در عمر طولانی و با عزتی که در پیش رو داری، کمترین شرایط سخت رو تجربه و غرق در اتفاقات خوب و مثبت بشی. الهی آمین.

********************

دوست عزیزم، روز زن رو بهت تبریک میگم و امیدوارم که از امروز به بعد چیزی جز لبخند بر روی لب هات نبینم. خدا لبخند زد و زن آفریده شد پس تو ماهیت و ذاتت با لبخند هست، این لبخند رو هیچوقت فراموش نکن و همیشه به روی تمام مشکلات دنیا بخند تا دنیا بدونه قدرت یک زن از تمام اون بیشتره.

********************

در این روز خاص، باید به یک شخص خاص تبریک میگفتم و اون شخص خاص کسی نیست غیر از خودت. روز زن مبارک باشه و امیدوارم که به زندگی آدم های بیشتری مثل من پا بذاری و معنای واقعی دوستی رو به اونها هم ثابت کنی. روزت مبارک.

********************

لبخند زیبای خدا، این روز زیبا را به تو تبریک گفته و از ته دل میخواهم که همیشه شاد باشی و هیچوقت غم روزگار باعث نشود این شادی از بین برود.

عکس پروفایل رفیق عزیزم روز مادر مبارک

تمام خوبی های دنیا را که جمع کنند، وسعت قلب تو از تمام آنها بیشتر است. تو با مهربانی هایت کاری کردی که جزو یکی از خاص ترین دوستان من شوی برای همین خواستم این روز زیبا را به تو تبریک بگویم و از تو بخواهم که هیچوقت این مهربانی هایت را قطع نکنی چرا که دنیا با مهربانی های توست که برای من زیباست. دوست عزیزم، روز زن مبارک.

********************

روز زن را به بهترین زنی که در دنیاست و به عنوان دوست وارد زندگی ام شد تبریک می گویم. امیدوارم که همیشه دوستی مان پابرجا بماند و من و تو دوستان همیشگی و ابدی یکدیگر باشیم.

********************

مرسی برای اینکه معنای واقعی دوستی رو به من نشون دادی، مرسی برای اینکه به من فهموندی مردانگی فقط در جنسیت نیست بلکه در مرام و معرفته، مرسی برای اینکه به من نشون دادی آدما چقدر میتونن مهربون و خوب باشن و مرسی برای اینکه تا الان دوستم موندی و در تمام مشکلات کنارم بودی. دوست جان، روز زن رو به تو که از نظر من بهترین زن روی زمینی تبریک میگم.

********************

روز زن رو به بهترین زنی که خدا روی زمین خلق کرده تبریک میگم. بله منظور خود تو هستی، خود تویی که علاوه بر اینکه بهترین زنی، بهترین دوست دنیا هم هستی و خدا نظیر تو رو تا به حال خلق نکرده. دوست عزیزم بمونی برام که موندنت منو شادتر و خوشحال تر از هر وقتی میکنه.

********************

زن نعمتیه که وقتی داریش، حتی اگه تمام نعماتت رو از دست بدی نمیخوای اون از پیشت بره و دوست داری تا ابد پیشت بمونه! فرقی هم نمیکنه اون زن مادرت باشه، همسرت باشه، خواهرت باشه یا حتی یک دوست باشه. روز زن مبارک.

عکس و متن تبریک روز زن و مادر به رفیق

با اینکه دختر بودی اما نقش بهترین دوست رو برای من بازی کردی برای همین من هم در این روز زیبا خواستم که به عنوان اولین نفر روز زن رو بهت تبریک بگم و از ته دل برات کلی آرزوی خوشحال کنم. میدوارم خدا همونطور که تو همیشه لبخند رو به لب من آوردی، بخندونتت و شادت کنه.

********************

دوست عزیزم، امیدوارم که حال و روزت بهاری باشه و هیچ وقت در زندگیت باران مشکلات و طوفان سختی ها رو احساس نکنی، امیدوارم که هیچوقت وارد فصل زمستون زندگی نشی و همیشه در همین بهار باقی بمونی، امیدوارم که همیشه بهار زندگیت باعث بشه که لبخند بزنی چون دنیا با لبخندهای زنانی مثل تو هست که زیباست. روز زن مبارک.

متن با عکس نوشته تبریک روز مادر به دوستان

روز زن رو که حتما نباید به مادر یا همسرت تبریک بگی، بعضی ها هستن که اونقدر باهاشون احساس صمیمیت میکنی و اونقدر قلبت بهشون نزدیک میشه که تبدیل میشن به یکی از مهمترین زن های زندگیت. حالا تو یکی از همین زن ها هستی و خواستم این روز مبارک رو به تویی که جزو یکی از بهترین دوست های زندگی من بودی و زندگی من رو با اومدنت قشنگ تر کردی تبریک بگم. امیدوارم که در این روز زیبا خدا هر چی آرزو داری رو برآورده کنه.

متن تبریک روز مادر به دوستان

اهای تویی که بهشت زیر پاهاته، بله دقیقا با خودتم، این روز که روز مادر هست رو بهت تبریک میگم و از خدا میخوام که نه تنها توی اون دنیا بلکه همین دنیا برات بهشت حقیقی رو به ارمغان بیاره چرا که تو لیاقت در بهشت زیستن در همین دنیا رو هم داری. روز مادر مبارک.

********************

روز مادر رو به دوست عزیزم که مادری کردن رو نه یک وظیفه بلکه عشق میدونه تبریک میگم و امیدوارم که خدا مزد تمام عشق ورزی ها و محبت کردن های بی دریغ مادرانه اش رو بهش بده. روز مادر مبارک.

********************

مادران، ملکه های خانه و خانواده هستند و با وجود آنهاست که زندگی به خود معنا میگیرد. برای همین خواستم به یکی از ملکه هایی که یکی از دوستان صمیمی و نزدیک من هم هست تبریک بگویم و از ته دل هم برای خودش و هم برای فرزندش/فرزندانش آرزوی خوشبختی، سعادت و نیک فرجامی کنم.

********************

من میدونم که تو بهترین مادر دنیا هستی چون آدمی که توی دوستی برای دوستایی که هیچ رابطه خونی با اونها نداره کلی مرام و عشق میذاره، قطعا برای فرزندش عشق و معرفت بیشتری به خرج میده. خوش به حال فرزندت که تو برای اون مادری میکنی. روز مادر رو بهت تبریک میگم.

********************

روز مادر رو به خاص ترین مادر دنیا بعد از مامان خودم که تو هستی تبریک میگم. هیچوقت مهربونی ها و عشق ورزیدن هات رو نه تنها به فرزندت بلکه به دوستان و اطرافیانت قطع نکن چون دنیا با همین مهربانی های مادرانه و زنانه شما زن هاست که زیباست. روز مادر مبارک.

تبریک پیشاپیش روز مادر به دوستان

تمام مشکلات و سختی های دنیا یک طرف، لبخند مادرانه ای که تو را به شوق و شعف وا میدارد یک طرف. برای فرزندت خوشحالم چرا که یکی از بهترین زنان روی زمین مادر او شده و او هر روز از زیباترین لبخند بهرهمند است. دوست عزیزم، امیدوارم که لبخندهایی که میزنی همیشه از ته دل باشند و در همه حال دلیلی برای خندیدن داشته باشی. روز مادر مبارکت باشد.

********************

امروز روز مادره و من میخوام به یکی از دوستام که واقعا نه مثل یک خواهر، نه حتی مثل یک دوست بلکه مثل یک مادر کنارم بود و با مهربانی ها و عشق ورزیدن هاش کاری کرد که هیچوقت احساس تنهایی نکنم تبریک میگم.

********************

چه روز زیبایی بشه امروز، میخوام در کنار تبریک روز مادری که بهت میگم، جشنی هم برات بگیرم تا بهت ثابت کنم که نه تنها تو یک دوست خوبی بلکه یک مادر خوب هم هستی و این رو میشه به سادگی و راحتی متوجه شد. دوست عزیزم روزت مبارک.

********************

عشق یعنی مادر و خوشا به حال فرزندت که عاشقی کردن را با تو می آموزد. از وقتی که به عنوان دوستم وارد زندگی ام شدی، من هم معنای عاشقی و عشق ورزیدن را آموختم! حال من به حال فرزندت غبطه میخورم چرا که قرار است تا مدت زیادی از کلاس عشق تو بهره مند شود. روز مادر مبارک.

جملات و تصاویر تبریک روز مادر و زن به دوست صمیمی

روز مادر را به یکی از خاص ترین مادرهای روی زمین تبریک می گویم. گرچه که مقام هیچ یک از مادران از یکدیگر کمتر نیست و همه در مهربانی از هم سبقت می گیرند اما یک چیز است که تو را برایم خاص تر از همه مادران میکند و آن هم این است که تو دوست من هستی. دوست عزیزم، روز مادر مبارکت باشد.

********************

امیدوارم فرزندت آنقدر بزرگ بشود که بتواند خود در این روز، روز مادر را برایت جشن بگیرد و لبخندی فراتر از آن چه همیشه به لب داشتی بر لبانت بیاورد، امیدوارم او روزی آنقدر بزرگ شود که بتواند تمام مهربانی ها و عشق ورزیدن های مادرانه ات را جبران کند، اما حال که اون هنوز کوچک است من میخواهم وظیفه اش را بر گردن بگیرم چرا که تو لیاقت این را داری که از همین حالا برایت جشن بگیرند و برای مهربانی هایت که من هم از آنها به عنوان یک دوست بی بهره نماندم قدردانی کنند.

********************

وقتی که مادری داشته باشی، روزت را نه با طلوع خورشید بلکه با لبخند مادرت شروع میکنی. برای فرزندت خوشحالم که هر روز قرار است روز زیبایی را با لبخند تو شروع کند و از خدا میخواهم که عمری طولانی هم به تو، هم به فرزندت و هم به من بدهد که تو همیشه بتوانی لبخند بزنی، فرزندت همیشه یک روز با انرژی را با لبخندت شروع کند و من هم هر ساله به پای مهربانی های دوستانه ات روز مادر را به تو تبریک بگویم. دوست عزیزم روزت مبارک.

********************

روز مادر را به تمام دوستانم که مادر بوده یا تازه حس مادری را تجربه کرده اند تبریک می گویم. امیدوارم که در این روز خدا بزرگترین آرزویی که همیشه داشته اید را برآورده کند و لبخندی بزرگ و زیبا، بزرگتر و زیباتر از همیشه به لبان تان هدیه دهد.

********************

چه روز فرخنده و زیبایی، روز مادر است و در این روز دوست دارم که به تمام دوستانم که اکنون مادر شده و حس خوب مادری را تجربه میکنند تبریک بگویم. یقیناً یکی از زیباترین لحظات زندگی هر زن این است که بداند فرزندی دارد و وظیفه عشق ورزیدن و محبت کردن به آن فرزند با اوست. روز مادر مبارک.

تبریک روز مادر و زن به دوستان

دوستان عزیزم، روز مادر را به همه شمایی که در مادر بودن نمونه اید و من خود شاهد از خود گذشتگی ها و مهربانی های مادرانه تان بوده ام تبریک می گویم و از آنجا که میدانم فرزندتان مهمترین دارایی تان در زندگی تان است، پس از خدا هم برای خودتان و هم برای فرزندتان عمری طولانی میخواهم تا مهربانی هایتان همیشه ادامه داشته باشند و سرچشمه عشق تان هیچوقت خشکیده نشود.

********************

عشق واقعی را فقط می توان در حس مادر به فرزند دید و من به تویی که مظهر مهربانی و عشقی و نه تنها یک مادر نمونه بلکه یک دوست فوق العاده هم هستی تبریک می گویم و از خدا برایت از ته دل آرامش و عشق را میطلبم. امیدوارم عشق به فرزندت آرامشی حقیقی را نصیبت کند و تو را از هر غم و ناراحتی رها نماید.


در ادامه ببینید :

متن تبریک روز مادر به مادران آینده

استوری های کوتاه و زیبا برای تبریک روز مادر

جملات زیبای تبریک روز مادر به مادر شوهر

متن تبریک روز زن به خواهر + عکس نوشته

متن تبریک روز زن به دوست صمیمی + عکس نوشته


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...