بهترین جملات برای شروع چت با پسر

یه فرهنگ هایی هست که دخترا رو محدود از یه کارهای خاص میکنه و همین باعث میشه که بعضی هاشون ندونن که چطور با جنس مخالفشون صحبت کنن یا سر حرف رو باز کنن. این در مورد پسرها هم صدق میکنه. برای اینکه یه صحبت عالی با جنس مخالف تون داشته باشی، باید بدونید که برای شروع صحبت چی به زبون بیارید.

اگه دختر هستین و میخواین با یه پسر چت کنید اما نمیدونید که اول چی بگید و چه حرفایی به زبون بیارید خب اشکالی نداره چون ما توی این مطلب کلی متن برای شروع چت با پسر آماده کردیم که هر کدوم رو که خواستین میتونین برای شروع حرف هاتون استفاده کنید. همراه ما باشید.

متن شروع چت با پسر

چیزی که یه دختر رو جذب یه پسر میکنه خوشگلی و جذابیت اون نیست بلکه مردونگیشه. تو هم اونقدر مردونگی از خودت به خارج دادی که حاضر شدم بهت پیام بدم.

********************

نگاه نکن که دخترم و تو جامعه میگن که دخترا نباید پیش قدم بشن. توی دنیای من و قوانین من اینطوری نیست. من کسی رو که دوست داشته باشم بهش پیام میدم و برای همین هم به تو پیام دادم و پا گذاشتم روی تموم قانونهایی که تا حالا دخترا رو اسیر خودشون کرده بودند.

********************

پیام دادن به تو یه حس خیلی خوبی به من میده که باعث میشه هر دفعه خودم پیش قدم بشم و این کار رو انجام بدم. من از اون دسته دخترایی نیستم که مغرور باشن و فقط بخوان که طرف مقابلشون بهشون پیام بده، نه! من بهت پیام میدم چون تو حالمو خوب میکنی و این خیلی بهتر از یه غروره بیجاست.

********************

پیام دادنِ من نه به معنی هول بودنمه، نه به معنی ترشیده بودنمه و نه به معنی هیچ چیز فقط می خواستم بدونی که صحبت باهات منو آروم میکنه. میون تموم پسرا، تو با همه فرق میکنی، با همه یه تفاوت هایی داری که همون تفاوت ها باعث میشه که من بهت پیام بدم و بخوام باهات صحبت کنم.

********************

وقتی که بهت پیام میدم حال دلم خیلی خوب میشه و واقعا لبخند به روی لبام میاد. من این حس رو دوست دارم و نمیخوام که از دستش بدم برای همین دوباره بهت پیام دادم. ببخشید اگه مزاحمت شدم اما هیچ چیزی نتونست جلوی من برای اینکه به تو پیام بدم رو بگیره.

********************

توی دنیا یه سری آدما هستن که واسه یه سری دیگه خیلی خاصن. حالا میخوام بدونی که تو هم جزو همون آدمایی هستی که واسه کسایی مثل من فوق العاده خاص هستی. خاص بودن تو هر غروری رو میشکنه و الان هم غرور من شکسته و بهت پیام دادم.

********************

نمیدونم مهره مار داری یا چی که کاری کردی تا بهت پیام بدم اما هر چی که بود بالاخره باعث شد که الان من دایرکت/پی وی تو باشم و بخوام که با همدیگه صحبت کنیم.

********************

لطفا الان که بهت پیام دادم هیچ کاری نکن فقط باهام صحبت کن. صحبت کردن با تو رو دوست دارم و باعث میشه که هر چی مشکلات و سختی داشتم رو به فراموشی بسپرم. با اینکه دخترم و میگن این کار برای من زشته اما من اون رو زشت نمیدونم چون پیام دادن بهت حالم رو خوب میکنه.

********************

خواستم بدونی که با همه پسرا فرق داری، همین! نمیتونم بگم دقیقا توی چیا ولی رفتارات، عکس العملات، حتی حرف زدنات کاری میکنه که یه دختر خودش بیاد و بهت پیام بده مثل کاری که من همین الان کردم.

********************

میخواستم پا روی احساسم بذارم و نادیده اش بگیرم اما دیدم این بزرگترین ظلمیه که به خودم میکنم. من نمیتونم احساسم به تو رو فراموش کنم یا نادیده بگیرم برای همین بهت پیام دادم و میخوام بدونی که این احساس اونقدر درون من ریشه کرده که براش غرور دخترونه ام رو زیر پا گذاشتم.

********************

پی وی تو حالم رو خوب میکنه. ممکنه این قضیه که من به تو پیام دادم رو هر کسی که بشنوده بگه دختره چقدر سبکه اما اشکالی نداره بذار بگن من حال خوب خودم رو به هر چیزی توی این دنیا ترجیح میدم.

********************

وقتی باهام صحبت میکنی یه احساس امنیت خاص میکنم، یه احساس آرامش خاص دارم و همین ها باعث میشه که دائم بخوام باهات حرف بزنم تا تو با حرف زدنات به من انگیزه بدی.

********************

اومدم تا از خاطره خوشی که برام رقم زدی حرف بزنم. این خاطرات رو واقعا هیچ کس نمیتونست برای من به وجود بیاره ولی تو به وجود آوردی و همین باعث میشه که کلی ممنونت باشم. مرسی که بودی و حال دلم رو یکمی هم که شده خوب کردی.

********************

دوست دارم که باهات صحبت کنم. لطفا اگه میشه و درگیر کار مهمی نیستی بیا تا با هم صحبت کنیم چون واقعا توی این زمان نیاز دارم تا حرف های دلم رو بشنوی.

********************

من هر کسی رو برای هم صحبتی انتخاب نمیکنم اما تو هر کسی نیستی و اونقدر خوب بودی که من ترجیح دادم خودم پیش قدم بشم و خودم برای دوباره صحبت کردن باهات پا پیش بذارم.

********************

کاش بدونی که صحبتات چقدر خوب و لذتبخش هستن به شکلی که من هنوز از دفعه قبل اونها رو به یاد دارم و دائم توی ذهنم مرور میکنم. انگار تو همه چیزو میدونی برای همین نتونستم طاقت بیارم که بذارم یه زمانی بگذره و دوباره بهت پیام بدم. من همین الان بهت پیام دادم چون راستش رو بخوای صحبتات حالم رو خوب میکنه.

********************

بعضی پسرا هستن که آدم دلش نمیخواد حتی جواب سلامشون رو هم بده اما بعضی از پسرا هم هستن که آدم خودش حاضر میشه برای صحبت کردن باهاشون هر کاری رو انجام بده. الان تو جزو دسته دوم هستی و من برای اینکه بهت پیام بدم و باهات صحبت کنم خودم پیش قدم شدم.

********************

خواستم بدونم که اگه من الان بخوام باهات صحبت کنم و یکمی درد و دل کنم، تو شنونده حرف های من میشی یا نه؟ به این کار نگیر که تا حالا بهت پیام ندادم یا چی، فقط جوابمو بده که اینو قبول میکنی یا نه؟

********************

توی دنیای من غرور بی معنیه پس الان که بهت پیام دادم به خاطر اینه که در برابرت غروری ندارم. پسری که دلش پاکه، پسری که درسته، خودش رو نشون میده و من واقعا فهمیدم که غرور داشتن برای تو اشتباه ترین کاریه که یه آدم میتونه انجام بده.

********************

ببین من میدونم که تو یه حسایی به من داری و من هم خودم میدونم که دقیقا همون حسا توی دل و قلب منم وجود داره پس نمیدونم به پای غرور مردونه ات هست یا هر چیزی شبیه به این که بهم نگفتی برای همین من پا پیش گذاشتم و بهت پیام دادم. همیشه پسرا برای دخترا پیش قدم میشدن اما با شناختی که من از تو دارم نخواستم اذیت بشی برای همین خودم بهت پیام دادم.

********************

احساسی که من نسبت به تو دارم، یه احساس پاک دخترونست که نه توش بچه بازیه و نه هیچ چیز دیگه ای. فقط بدون که حالم رو خوب میکنی، همین. حالا این به تو بستگی داره که بخوای جواب پیامم رو بدی یا نه.

********************

برای همه یه دختر مغرورم که هیچ کسی حتی جرات نمیکنه باهاش حرف بزنه چه برسه به اینکه بیاد تو مجازی بهش پیام بده اما در برابر تو میخوام همون دختر ساده ای باشم که خودش بهت پیام میده و خودش حالت رو میپرسه.

********************

خواستم حالت رو بدونم و ببینم که در چه حالی. خوبی؟ میدونم که توی دوره و زمونه الان مشکلات یکمی ممکنه آدما رو اذیت کنه و اونا رو تحت تاثیر قرار بده به خصوص برای پسرا که خرج یه خانواده رو میدن، برای همین خواستم بیام و حالت رو بپرسم و اگه دوست داشته باشی یکم با همدیگه صحبت کنیم تا هم تو یکم از اون مشکلات رو فراموش کنی و هم من یکم از مشکلاتی که دارمو از یادم ببرم.

********************

چت کردن با تو حتی بدون موضوع هم باشه قشنگه. اونقدر منو میخندونی و اونقدر منو تحت تاثیر خودت قرار میدی که لازم نیست حتما موضوعی داشته باشم تا به سراغت بیام. این دفعه اصلا موضوعی نیست و میخوام همینطور موضوع آزاد به پیش بریم تا ببینیم محتوای چت مون در آخر قراره چی بشه.

********************

ازت توقعی ندارم که جوابم رو بدی چون احتمالا یا سرت شلوغه یا هر چیزی شبیه به این ها اما بدون که یه نفر هست یه گوشه از دنیا که به فکرته و با ناراحتی تو ناراحته و با شادی هات شاده.

********************

پیام دادنم به تو به جای اینکه غرور منو از بین ببره اتفاقاً غرورم رو بیشتر میکنه چون به خودم میگم که اونقدر شجاعت داشتم و اونقدر شهامتش رو داشتم تا به پی وی کسی که برام خاص بود برم و بهش پیام بدم.

********************

پیام دادن به تو دلیلی نمیخواد. حتی شده بی دلیل میخوام باهات حرف بزنم و شما هم بیجا میکنی به جز چشم گفتن و چت کردن با من کار دیگه ای انجام بدی.

********************

ببین حالا که برای تو غرور دخترونه ام رو زیر پا گذاشتم و اومدم بهت پیام بدم، لطفا تو هم از خودت مردونگی به خرج بده و این موضوع رو بین خودمون نگه دار.

********************

مقدمه ای برای چت هام ندارم جز یه سلام خوبی و ازت میخوام خودت دیگه افسار صحبت مون رو به دست بگیری چون حقیقتش رو بخوای من دلیلی برای چت کردن باهات نداشتم اما دلم خواست که باهات چت کنم و برای همین هم بهت پیام دادم.

********************

بهت پیام دادم چون بهترین کاری که الان میتونستم انجام بدم همین بود. هر چی فکر کردم دیدم اینکه بهت پیام ندم و اینکه هیچ کاری نکنم فقط منو ازت دورتر میکنه و این هم چیزی نیست که من بخوام برای همین این کار رو انجام دادم و لطفا تو هم صحبت رو به دست بگیر تا این فاصله ای که میخواد بین من و تو بیفته کلا از بین بره.

********************

الان به فکرم زد که بهت پیام بدم برای همین این کار رو کردم. ترسیدم بذارم و در موردش فکر کنم که همین فکر کردن ها باز موجب این بشه که من کاری که دوست ندارم رو انجام بدم، یعنی بهت پیام ندم. الان این کار رو کردم و میدونم چه پشیمون بشم چه نه مهم نیست چون بالاخره بهت پیامم رو دادم.

********************

باید بهت بگم یه دختر وقتی یه پسر رو دوست داره باید سختی زیادی رو به دوش بکشه چون اون نه میتونه پیشنهاد بده و نه میتونه کار خاصی بکنه و فقط باید منتظر باشه تا اون پسره ازش خوشش بیاد. اینه دیگه قانون دنیای ما دختراست و نمیشه باهاش کاری کرد. اما من این قانون رو نمیخوام، میخوام کلا از بین ببرمش و برای همین بهت پیام دادم. من هستم که قانونای دنیای خودم رو تعیین میکنم نه شرایط و دنیایی که توش زندگی میکنم.

********************

میخواستی اونقدر باهام خوب و دلنشین صحبت نکنی که باز الان بخوام دوباره بهت پیام بدم و دوباره چت مون رو از سر بگیرم. چکار کنم آخه صحبت کردن باهات رو دوست دارم و میخوام این صحبت کردن ها نه فقط به دفعه قبل، نه فقط به این دفعه بلکه برای دفعات زیاد اتفاق بیفته.

********************

من اومدم پی ویت اما میخوام بدونی که از این اومدن قصد بدی ندارم و احساس تو رو هم میدونم پس لازم نیست ازش چیزی بهم بگی فقط میخوام یکم با هم حرف بزنیم و یکم با هم درد و دل کنیم. نمیدونم چی شد اما الان فقط دلم صحبت کردن با تو رو میخواد. همین.

********************

دخترا یه غرور خاصی دارن که هیچ وقت باعث نمیشه برای کاری پیش قدم بشن. البته اسم این غرور هم نیست بلکه یه حیای خاصه. حالا من که پیش قدم شدم و بهت پیام دادم امیدوارم فکر نکنی که آدم سبکی و جلفی هستم یا حیایی ندارم. نه این ها همشون توی من وجود داره اما فکر نمیکنم یه پیام دادن بخواد اینقدر بد باشه برای همین بهت پیام دادم و ازت میخوام که باهات صحبت کنیم.

********************

میخوام سر صحبتو باهات باز کنم اما نمیدونم از کجا و در مورد چی با همدیگه حرف بزنیم. نمیدونم این شاید به خاطر استرسیه که برای اومدن به پی ویت گرفتم ولی من تا همین جا بلد بودم از این جا به بعدش رو خودت در دست بگیر.

********************

خواستم فقط بهت یادآوری کنم که اگه همه توی این دنیا بهت پشت کردن، یکی هست که هیمشه کنارت باشه و همیشه از خودش بگذره تا تو بخندی و شاد باشی. نمیدونم چرا اما خواستم بیام پی ویت و اینو بهت بگم.

********************

من نمیخوام درگیر دنیای بچگونه دخترا و پسرای امروزی بشم که میگن رو فلانی کراش دارم و بعد بهش پیام نمیدن یا هر چیزی شبیه به این ها. من اگه واقعا از یکی خوشم بیاد هر کاری برای به دست آوردنش میکنم و خوبه بدونی که همین پیام دادن من به تو اولین اقدامی بود که خواستم انجامش بدم. بچه پررو هم خودتی، من فقط یه دختریم که برای خواسته هاش ارزش قائله.


سایر مطالب پیشنهادی :

متن های تیکه دار و کوبنده به دخترا

جملات زیبا و مودبانه برای احوال پرسی

بهترین جملات مخ زدن در اینستاگرام

بهترین جملات برای مخ زدن در تلگرام


4 نظر

  1. محمد رحیمیمحمد رحیمیsays:

    من یک دختر چنده می خواهم

  2. محمد رحیمیمحمد رحیمیsays:

    من یک دختر چنده می خواهم

  3. حسنحسنsays:

    من یه پسرم و به نظرم همه این جمله ها کلیشه ای اند. پسر وقتی ببینه اینقدر بهش علاقه دارید و مستقیما میگید احتمالا دفع میشه تا جذب... اگر این جملات رو در آغاز استفاده کنید دهناون سرویسه چون احتمالا نه تنها به اونچه میخواید نمیرسید ممکنه راجب بهتون بد هم فکر بشه

  4. ستارهستارهsays:

    بنظر من این چیزا بدتر طرفو دور میکنه نه ک بد باشنا خیلی خوب بودن ولی خب کسی ک ازت خوشش نیاد براش بمیری هم خوشش نمیاد مث من ک دارم میمیرم از عشقش ولی اون حتی نمیدونه من کل غرور دخترونمو گذاشتم زیر پاهام و بهش پیام دادم همش از جلو چشاش رد میشم انقدر تابلو نگاش میکنم ک خودش گفت چرا انقدر منو نگاه میکنی چیکار کنم دوسش دارم دیگه ولی اون اینه خیالشم نیس 😔