جملات عاشقانه مادر به فرزند دخترش

دختر برای مادر بیشتر از اینکه نقش فرزند را بازی کند نقش دوست را بازی خواهد کرد. بزرگترین دوست برای هر مادر دخترش است چرا که دخترش او را می فهمد، احساس مادرش را درک میکند و با تمام وجود سعی میکند به مادرش عشق بورزد. چه چیز از این زیباتر؟

اگه دختری دارین که با تمام وجود عاشقشین و دوست دارین عشقتون رو باهاش در میون بذارین جای خوب اومدید چون اینجا انواع متن های زیبا و تاثیرگذار رو تهیه کردیم که یا میتونید مستقیما اونها رو با دخترتون به اشتراک بذارید و یا در شبکه های اجتماعی تون قرار بود تا اون ببینه و این حس خوب رو از شما دریافت کنه. همراه ما باشید.

متن عاشقانه مادر به فرزند دخترش

متن عاشقانه مادر برای دختر

دخترم، کوه احساس من، این را بدان که مادرت تا آخر عمر برای تو و احساست خواهد جنگید تا همیشه در آرامش باشی و همیشه درونت حس خوب موج بزند. زیباترین نعمت زندگی مادر، وقتی که تو در آرامش هستی انگار که خودم در آرامش و وقتی که تو حس خوبی داری انگار که درون قلب خودم حس خوب موج میزند. وجود من وصل است به وجود تو و برای همین است که با شادی تو شاد میشوم و با ناراحتی تو غم به چهره ام می آید. خواستم بدانی که مادرت دوستت دارد و برای تو و احساسی که درونت وجود دارد ارزش و احترام بسیار قائل است.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

زیباترین بهانه خندیدن های مادر، میدونستی وقتی که کنارمی با تو یه آرامش خاص رو تجربه میکنم؟ تو شدی همدمم، تو شدی انیس و مونسم. هر مادری باید یه دختر داشته باشه، یه دختر داشته باش تا هم حسش بشه، هم رازش بشه و همدمش بشه. وقتی که دختر داری، اون حست رو درک میکنه و میفهمه چی درونت میگذره. دخترک نازم، من و تو مادر و دختر نیستیم، من و تو دوتا دوست یا بهتره بگم برای همدیگه دو تا مادریم که وقتی که حسمون بده، وقتی که حالمون بده، خوب قلق همدیگه رو بلدیم و خوب میتونیم حال همدیگه رو خوب کنیم.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

دخترم، من حس مادری رو با بودن تو بود که تجربه کردم. تو اونقدر مهربونی و اونقدر دلت پاکه که ممکنه منی که مادرتم خیلی جاها اشتباه کرده باشم، خیلی جاها خطا رفته باشم و به درستی در حقت مادری نکرده باشم اما تو با اون قلب کوچیک و مهربونت انگار خوب بلدی که اشتباهات دیگران رو نادیده بگیری و فقط روی خوبی هاشون تمرکز کنی. نمیدونم برات مادر خوبی هستم یا بد اما میخوام بدونی که تو بهترین دختر دنیا برای من هستی و خواهی بود و خدا رو هزاران بار شکر میکنم که تو رو وارد زندگیم کرده.

جملات عاشقانه و کوتاه مادر به فرزند دختر

وقتی که توی آغوشم گرفتمت وجودم سرشار از عشق شد اما حقیقت بگم حس نمی کردم این حس از اون چیزی که هست بیشترم بشه. دخترم، وقتی که بزرگ شدی و کم کم قد کشیدی، وقتی که کم کم مهربونی کردن رو یاد گرفتی و عشق ورزیدن رو آموختی، اون موقع بود که عشق من به تو از اون چیزی که روز تولدت نسبت به تو داشتم بیشتر و بیشتر شد. تو با همون قلب کوچیک و مهربونت اونقدر به من مهربونی کردی که من حتی مهربونی کردن و عشق ورزیدن بیشتر از حد رو از تو یاد گرفتم. دختر عزیزم خیلی دوست دارم.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

دخترم، میدونستی که تو برای مادرت یه معلمی؟ تو اونقدر توی عشق ورزیدن و خوبی کردن مهارت داری که بعضی وقت ها منی که مادرتم باید کلاس های مهربونی کردن رو پیش تو بگذرونم. نمیدونم خدا چه قلب بزرگی رو میون دل کوچیکت جا داده اما اون قلب ارزشش خیلی زیاده، اون قلب خیلی ناب و خاصه. دخترم همیشه توی این دنیا خوب بمون و بذار مردم بفهمن که دنیا با این بدی هاش هنوز هم فرشته های مهربونی داره که قلبشون رو با عشق و احساس لبریز کردن، بذار مردم بدونن که هنوز هم هستن آدمایی که قلبشون رنگارنگه و تنها رنگی که درونش نیست سیاهیه.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

دخترک نازم، از همین الان که داری مامان بودن رو تمرین میکنی، با عروسکات بازی میکنی و باهاشون مهربونی، ببین چقدر باهاشون خوبی، ببین چقدر باهاشون مهربونی. خواستم بگم که تو برای من حکم همون عروسکای قشنگت رو داری، تو دختر من هستی، تو تمام وجود من هستی و من با تمام وجودم به تو عشق می ورزم. هر وقت خواستی اندازه عشق مامانت رو بسنجی ببین که چقدر به بچه کوچولوهای خودت یعنی همون عروسک هات علاقه داری اون وقته که میفهمی مامان بی اندازه بی نهایت دوستت داره.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

دخترم، دوستت دارم نه برای اینکه دخترم هستی بلکه برای اینکه آینه تمام نمای خدا هستی و انگار من خدا رو در وجود تو میبینم. تو با خوبی هات کاری کردی که من حس کنم تو دستی از دستان خدا هستی و به زندگی من اومدی تا اونو قشنگ و زیبا کنی. خوبی درون تو موج میزنه، عشق از تو فوران میکنه و حس خوب در تک تک رفتارهات به بقیه منتقل میشه. انگار درون تو هیچ بدی و کینه ای وجود نداره، انگار درونت هیچ نفرت و انزجاری وجود نداره و تنها چیزی که هست و از اون به همه میبخشی عشقه. دختر مامان دوستت دارم.

جملات عاشقانه مادرانه برای دخترم

دخترکم، حس میکنم جامون عوض شده، حس میکنم تو برای من مادر شدی و من برای تو دختر. دیگه من شبا برای تو لالایی نمیخونم، تو با حرف زدنات، تو با شیرین بازیات، اونقدر منو غرق در خودت میکنی، اونقدر منو محو خودت میکنی که تمام وجودم رو آرامش میگیره و کم کم به خواب میرم. دخترم، حالا به جای اینکه مامانت برات لالایی بخونه، تو با حرف ها و شیرینی هات برای اون لالایی میخونی. چقدر خوبه که دارمت، چقدر خوبه که خدا به من طعم شیرین دختر داشتن رو چشوند.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

تک گل باغ مادر، خواستم بدونی تو هستی  کهباغ مامانت رو خوشبو کردی. میون این باغ علف هرز که همون مشکلاتن زیاده اما تو کاری کردی تا تمام توجه من به سمت گل قشنگم بره، تو کاری کردی که به جای بوییدن بوی بد این علف های هرز بوی گل خوش عطرم رو استشمام کنم و با تمام وجودم لذت ببرم. بهترین هدیه، بهترین لذت زندگی مادر، تو از باغ زندگی من بهشتی ساختی که مثل اون رو هیچ جا ندیدم. خواستم بگم مادرت تموم حس خوب درونش و آرامشی که داره رو به تو مدیونه.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

قشنگ ترین حس دنیا که باعث میشه به خودت بگی من خوشبختم اینه که دخترت با ذوق و شوق مامان مامان کنه و تو رو صدا بزنه. همیشه وقتی بچه بودم، وقتی هم سن دخترم بودم، این لحظات رو تصور میکردم و کلی ذوق میکردم. انگار از همون اولم میدونستم که قراره خوشبختی واقعی رو توی این لحظاتِ زندگیم تجربه کنم، انگار خدا با همون تجسم کردن ها به من میگفت که خوشی های واقعی تو برای آینده هست و توی اون لحظات هست که میتونی خوشبختی رو با تمام وجود احساس کنی. دختر نازم، مرسی از اینکه زندگی منو اینقدر تغییر دادی و مرسی از اینکه منو خوشبخت ترین آدم روی زمین کردی چون الان مادر تو ام.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

دخترم، خدا چه لیاقتی در من دید که فرشته ای مثل تو رو به من داد؟ احساس بی لیاقتی میکنم. وقتی اون همه خوبی تو رو میبینم، وقتی اون همه مهربونی تو رو میبینم، حس میکنم تمام حس مادرانه ای که برات خرج میکنم کمه و باید بیشتر از اینها تلاش کنم. دختر نازنینم، من مادر تو ام اما گاهی مهربونی رو از تو یاد میگیرم و تو الگوی من در خوبی کردن و عشق ورزیدن هستی. درون تو انگار یه فرشته کوچولو زندگی میکنه که نمیذاره هیچ حس بدی وارد قلبت بشه.

دختر مهربونم دوستت دارم

دخترم، تو فقط دو تا بال کم داری وگرنه فرشته ای ناز و قشنگ هستی. چهره ات و زیباییت اونقدر خیره کننده هست که مثل فرشته ها میمونی و درونت اونقدر قشنگه و اونقدر پر از حس خوبه که تو رو از هر فرشته ای فرشته ترت میکنه. تو خیلی خاصی، مهربونیه درونته که تو رو خاص میکنه، مهربونی درونته که تو رو تبدیل به یک فرشته قشنگ و ناز میکنه. دخترم میخوام بدونی که مامانت به داشتن تو افتخار میکنه، به بودن در کنار افتخار میکنه و خدا رو برای اینکه همچین فرشته ای رو بهش داد شکر میکنه.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

دخترم، تموم ذوق و شوق من از زندگی این شده که برات موهای قشنگ رو ببافم، گل سرت رو به سرت بزنم، برات لباسای قشنگ بخرم و تنت کنم، انگشتات رو لاک بزنم و کلی النگوها و دستبندهای قشنگ دستت کنم. فقط مامانا میتونن این حس رو درک کنن، این حس ناب و قشنگ، این حس که بهشون اونقدر انرژی مثبت میده که دیگه لازم نیست برای خوب کردن حالشون کار دیگه ای انجام بدن. دخترکم، تو تمام دلیل حال خوب مادرتی.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

بزرگتری شکنجه برای من اینه که لحظه ای دخترم نبینم و لحظه ای از اون دور باشم. انگار که به دخترم وابسته شدم، انگار که قلبم به قلبش گره خورده و انگار اگر نباشه قلبم به درد میاد. دخترم، هیچوقت مامانی رو ترک نکینیا، هیچوقت دستش رو رها نکنی! حالا مامانت به تو وابسته هست، حالا تو شدی مهمترین قسمت زندگی مامانت که اگه یه روز نباشی انگار یه جای کار میلنگه، انگار زندگی مامانت مختل شده. با تو بودنه که به من حس کامل بودن میده پس همیشه کنارم باش و هیچوقت ترکم نکن. این بزرگترین خواسته مادرت از توئه.

بهترین جملات عاشقانه مادر برای فرزند دختر

دخترکم، تموم اداهات، تموم اطوارهات، تموم حالت های دخترونت و تمام ناز و عشوه هاته که منو عاشقت کرده. راستش رو بگم وقتی که برای اولین بار در آغوش گرفتمت فکر نمیکردم تا اینقدر در آینده احساس خوشبختی کنم، اینقدر از درون احساس کنم که زندگیم از همه لحاظ کامله چون دخترم کنارمه، تمام وجودم کنارمه. اما حالا که به همون آینده رسیدم، میبینم تصوراتم از خوشبختی خیلی کوچیک بوده، انگار دخترکم و توانایی هاش رو دست کم گرفته بود. الان هزاران برابر نسبت به اون چه در ذهن داشتم بهم حس خوشبختی دست میده و تمام این حس فقط و فقط به خاطر بودن دخترم در کنارمه.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

دخترم، تو با مامانت کاری کردی که اون حسود بشه. آره تو حسودم کردی اونقدر حسود که نمیخوام به کس دیگه ای بدمت، اونقدر حسود که میخوام تا آخر عمر کنار مامانت باشی و جنب نخوری. نمیتونم تحمل کنم که کسی قراره بیشتر از من بهت عشق بورزه و بیشتر از من عاشق تو باشه. چکار کنم؟ با تمام وجودم وابسته به تو شدم، با تمام وجودم عاشقتم و میخوام همیشه انیس و مونس مادرت باشی. دختر نازم، هیچ وقت از پیش مامانی نری که مامانت دلش تنگ میشه و از درون میشکنه.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

قشنگ تری کار دنیا ابراز احساست مادرانه هست و خدا من رو لایق دید تا دختری داشته باشم و بهش احساساتم رو بروز بدم. شاید قبل از اونم من احساساتی بودم و عشق و علاقه ام رو به همه نشون میدادم اما با اومدن دخترم روی دیگه ای احساساتم خودش رو بهم نشون داد، من وجه دیگه ای از خودم رو دیدم که هیچ وقت برام رو نشده بود. من وجه مهربون تر و احساساتی تر خودم رو دیدم و اونم فقط به خاطر بودن دخترم بود. دخترم، تو حالا مامانت رو تغییر دادی، تو توانایی خاصی در برانگیخته کردن احساس آدما داری. کلی به داشتنت افتخار میکنم.

دخترم یعنی عشقم

تموم افتخار من از دنیا اینه که دختری تربیت کردم که انسانیت رو بلده، انسان بودن رو یاد داره و میون جامعه ای که همه یاد گرفتن برای رسیدن به خواسته هاشون گرگ باشن و مثل روباه فریب بدن اون انسان باشه و با انسان بودنش دنیا رو تجربه کنه. دخترم، میگن تمام اینها به خاطر تربیت من بود، اما درون تو هم خاصیت و توانایی ای وجود داشت که حتی اگه من تو رو تربیت نمیکردم هم تو نمیتونستی بد باشی چون خاصیتت از بد بودنت جلوگیری میکرد. اون خاصیت انگار همیشه میخواد تو خوب باشی و همه جا خوبی رو گسترش بدی.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

دخترکم، قلب مامانت خیلی زود میشکنه، زودتر از اون چیزی که فکرش رو بکنی پس همیشه باهاش مهربون باش و همیشه باهاش خوب باش. دخترم، مامانت از تو بزرگتره اما انگار جای تو و اون عوض شده و الان اون بچه تو هست و تو هم مادر اون. تو خیلی خوبی، خیلی مهربونی و خیلی پر مهری برای همین هر کسی رو وابسته به خودت میکنی، هر کسی رو محتاج به خودت میکنی، مثل منی که مادرتم و الان حس میکنم جای بچه تو ام.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

دختر نازنینم هیچوقت نذار دنیا خوب یا بد بودنت رو تعیین کنه. تو به همون فرشته درونت توجه کن و همیشه طوری رفتار کن که بقیه ازت خیر ببینن و بقیه احساسشون باهات خوب بشه. باور کن اینجوری میتونی معنای واقعی انسانیت و انسان بودن که خیلی ها توی دوره و زمونه الان فراموشش کردن رو درک کنی.


در ادامه ببینید :

متن هایی زیبا درباره عشق مادر به فرزند (2)

متن عاشقانه و زیبا برای فرزندانم + عکس نوشته

متن در مورد دوست داشتن فرزند + عکس نوشته

مجموعه متن زیبا برای دختر کوچولوم

متن زیبا در مورد داشتن دختر

آلبوم عکس نوشته مادر دختری برای پروفایل

دلنوشته درباره مادر شدن


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...