متن نامه درخواست کمک مالی از رئیس جمهور

درخواست کمک مالی و وام از رئیس جمهور یکی از بهترین روش ها برای تامین نیازهای مالی فردی یا گروهی است. گاهی پیش می آید که تامین برخی مخارج از عهده ما خارج بوده و به همین جهت به فکر دریافت وام از ارگان یا سازمانی خاص می افتیم. عده ای در این بین به فکر درخواست وام از رئیس جمهور هستند که با آن بتوانند از عهده این مخارج برآیند.

در ادامه متن هایی در رابطه با درخواست وام و کمک های مالی از رئیس جمهور آورده ایم که به واسطه آنها می توانید به ایشان نامه نوشته و درخواست خود را ذکر نمایید. همراه ما باشید.

جملات درخواست مساعدت مالی از رئیس جمهور

با درود و احترام خدمت رئیس جمهور محترم آقای ...... بنده ..... ساکن استان ..... هستم و در زمینه تاسیس مجموعه ..... نیاز به مبلغی پول داشتم. از ‌آنجا که پرداخت این مقدار از هزینه در توان بنده نبود خدمتتان نامه ای جهت درخواست وام به مبلغ ..... تومان نوشتم. ممنون میشوم این وام را با مهلت باز پرداخت ..... ماهه در اختیار من بگذارید تا با تاسیس این مجموعه کمکی هر چه بیشتر در جهت رفاه و آسایش عمومی در حوزه ..... به جامعه نمایم. سپاس از شما.

درخواست کمک از رئیس جمهور

ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت خدمت رئیس جمهور عزیز جناب آقای .....، بنده جوانی ..... ساله ساکن شهر ..... می باشم و در حوزه ..... مشغول به فعالیت هستم. مدتی است که تصمیم به گسترش حوزه فعالیت خود گرفته و به همین جهت نامه ای خدمت شما جهت دریافت و اخذ وام گرفتم. از آنجا که با پیشرفت کسب و کار بنده می توان در حوزه خدمات/محصولات ..... پیشرفت چشمگیری در کشور دید به همین جهت ممنون می شوم که با درخواست وام موافقت نمایید. برای پیشبرد اهداف بنده نیاز به وامی به اندازه ..... ریال دارم که ممنون میشوم میزان بهره کم و دوره بازپرداخت زیاد شود تا بتوانم از پس اقساط و بدهی های مربوطه برآیم. با تشکر از شما.

***************************

سلام به حضور رئیس جمهور عزیزمان جناب آقای ...... من ..... فرزند ..... به کد ملی ..... ساکن استان ..... می باشم و تصمیم به ازدواج گرفته ام. اما متاسفانه با شرایط بد اقتصادی بنده نمی توانم این کار را انجام دهم. به همین جهت از حضور مبارکتان درخواست وامی به اندازه ..... ریال داشتم تا به این وسیله بتوانم به سنت پیامبر عمل کنم. ممنون میشوم اگر با درخواست وام موافقت خود را اعلام نموده و یا بنده را به مراکز یا مجموعه هایی که توان انجام این کار را دارند معرفی نمایید. سپاس ویژه از شما.

***************************

با سلام خدمت ریاست جمهوری محترم آقای ...... جناب آقای ..... اخیراً در جامعه با معضل و مشکل ..... رو به رو شده ایم و این را می توانم به خوبی در فضای جامعه مشاهده نمود. به همین جهت تصمیم به راه اندازی کارگاه/شرکت/مجموعه/اداره ..... گرفته ام. با ایجاد نقشه کسب و کار و همچنین اهداف به این نتیجه رسیدیم که نیازمند مبلغی به اندازه ..... تومان هستیم. از آنجا که هنوز در اوایل کار میباشیم پرداخت این هزینه از سوی ما کمی سخت و مشکل است به همین جهت خدمت مبارکتان نامه ای نوشتم تا با بررسی نقشه کسب و کار و همچنین اهداف ما با پرداخت وامی ..... تومانی برای ما موافقت نمایید. متشکرم.

کمک مالی از رییس جمهور

سلام و عرض خداقوت به ریاست جمهوری محترم. امیدوارم که همواره در سلامت و صحت کامل به سر ببرید. متاسفانه مدتی است که دچار بیماری ..... شده ام و همانطور که شاید بدانید این بیماری نیازمند هزینه های بسیار است. از آنجا که شغل بنده ..... می باشد و درآمد بنده در برابر پرداخت هزینه های این بیماری کفاف نمی دهد از حضورتان خواستار وامی به اندازه ..... ریال بودم تا به وسیله آن بتوانم از پس این مشکل بر بیایم. قاعدتاً هر چقدر این بیماری به درازا بیانجامد ریشه ای تر شده و خلاص شدن از شر آن برایم مشکل تر خواهد بود. پس ممنون خواهم شد که با انجام اقدامات مربوطه مراتب پرداخت این وام را برای بنده فراهم نمایید. سپاس از شما.

***************************

با درود و احترام به رئیس جمهور گرانقدر. بنده ..... و به شماره شناسنامه ..... هستم. شغل من ..... است و درآمد ماهیانه ام ..... تومان می باشد. من خانواده ای ..... نفره دارم و درآمدی که از طریق شغل خود به دست می آورم در برابر تامین هزینه های خانواده بسیار ناچیز است. به همین جهت از خدمت تان درخواست وامی به اندازه ..... تومان داشتم تا به وسیله آن بتوانم قسمتی از مخارج را تامین کرده و نیازهای خانواده ام را برطرف نمایم. لطفا در صورت امکان هر چه سریعتر با پرداخت این وام موافقت نمایید چرا که تعداد مشکلات و معضلاتی که پیش روی من و خانواده ام به دلیل مشکلات اقتصادی به وجود می آید روز به روز بیشتر و بیشتر می شود. سپاس بی نهایت از شما.

***************************

باسمه تعالی. رئیس جمهور محترم سلام. من ..... فرزند ..... و ساکن استان ..... هستم. مدتی طولانیست که تصمیم به تاسیس کارگاه/کشتارگاه/مزرعه ..... گرفته و به دلیل کمبود بودجه همواره از انجام این کار باز مانده ام. اکنون تصمیم نهایی خود را گرفته و می خواهم هر چه زودتر این کار را انجام دهم. یقیناً با تاسیس این ..... می توانم بخش عظیمی از نیازهای مردمی به محصول/خدمات ..... را مرتفع نمایم. ممنون میشوم که با پرداخت وامی به اندازه ..... تومان بودجه بنده را تامین نموده تا هر چه سریعتر این کار را انجام دهم. مدارک و اسناد مربوط به احداث و شروع این پروژه در پیوست همین نامه موجود می باشد.

***************************

با درود و احترام به رئیس جمهور عزیزمان. بنده ..... هستم و در شرکت های تاکسیرانی/اتوبوسرانی مدتی زیاد فعالیت می کردم. از آنجا که سابقه رانندگی بنده طولانی بوده تصمیم به خرید خودرو ..... گرفته ام تا برای خود کار کنم. اما متاسفانه میزان درآمد من به اندازه ای نیست که بتوانم مبلغ کامل این خودرو را به یکباره پرداخت کنم. برای همین به حضور گرمتان نامه ای نوشتم تا به این وسیله از شما درخواست وام نمایم. به واسطه این وام خواهم توانست خودرو را خریداری و با کار با آن مراحل بازپرداخت وام را پشت سر بگذارم. ممنون میشوم که با درخواست بنده موافقت نمایید. سپاس از شما.

***************************

با درود و احترام خدمت آقای ..... رئیس جمهور محترم. جناب آقای رئیس جمهور بنده مسئول کارهای فرهنگی/اجتماعی در بخش ..... استان ..... هستم و برنامه های زیادی در همین حوزه دارم. اما همانطور که میدانید انجام چنین کارهایی نیازمند پرداخت هزینه های گزاف می باشد که پرداخت این هزینه ها برای بنده میسر نیست. به همین منظور در این نامه از حضورتان درخواست میکنم تا یا خود با تامین بودجه موافقت نمایید و یا با پرداخت وامی ..... تومانی بنده را یاری رسانید تا این برنامه ها را به صورت کامل اجرایی نماییم. بدیهی است که با اجرایی کردن این برنامه ها تاثیرات فرهنگی مثبت و شگرفی بر روی جامعه و مردم خواهیم گذاشت. با تشکر از شما.

***************************

سلام میکنم خدمت رئیس جمهور عزیز. بنده قصد تاسیس مرکز خیریه ..... را دارم و تمام امور اداری مربوطه را انجام داده که اسناد و مدارک مربوطه را در پیوست همین نامه قرار خواهم داد. تمام کارهای مربوطه انجام شده است منتهی برای شروع کار نیازمند هزینه هایی هستیم که متاسفانه از پس آنها به تنهایی بر نخواهیم آمد. از همین جهت از شما درخواست میکنم که یا در این امر خیر شرکت نموده تا پرداخت این هزینه ها از سوی شما صورت پذیرد و یا با ارائه وامی به بنده کمک کنید تا این خدمت انسان دوستانه را به مردم کشورم نمایم و نیازمندان بسیاری را که در حوزه ..... مشکلات زیادی دارند، به واسطه این خیریه یاری نمایم. متشکرم.

***************************

ضمن ارادت و عرض احترام به رئیس جمهور عزیز، مقصود بنده از نوشتن این نامه درخواست وامی به اندازه ..... تومان برای انجام و تاسیس پروژه اینترنتی ..... می باشد. همانطور که میدانید امروزه مصرف مردم از اینترنت بسیار شده و کسب و کارهای مختلفی در این فضا ساخته شده اند. بنده هم قصد دارم تا کسب و کار خود را اجرایی کنم و به این واسطه کمک زیادی به مردم در جهت خدمات/محصولات ..... نمایم. شروع این پروژه اینترنتی نیازمند وجود بودجه ای به اندازه ..... تومان است. از آنجا که خود به تنهایی نمی توانم از پس این هزینه بر بیاییم درخواست این وام را از شما دارم. امیدوارم که با وام بنده موافقت نمایید.

***************************

با سلام به رئیس جمهور محترم. بنده ..... هستم و مدت هاست که با بیماری ..... دست و پنجه نرم میکنم. با پیشرفت بیماری هزینه ها و مخارج آن هم افزایش می یابد و بنده نمی توانم از پس این مخارج به خوبی بر بیایم. به همین جهت خواستم از حضور مبارکت تان درخواست وامی برای هزینه های پزشکی و درمانی نمایم. بخشی از مخارجی که اخیرا کرده ام را به همراه فیش در بخش پیوست نامه قرار داده ام تا متوجه عرایض بنده بشوید.

***************************

سلام و عرض خسته نباشد به رئیس جمهور کشورمان. رئیس جمهور محترم بنده نیازمند وامی برای خرید مسکن می باشم و با توجه به مشکلات عدید اقتصادی که برای من به وجود آمده این کار از عهده ام سلب شده و نمی توانم آن را انجام دهم. از شما ممنون میشوم که با پرداخت وامی به اندازه ..... تومان به من در این مسئله یاری نمایید. متشکرم.

***************************

سلام و عرض خدا قوت به رئیس جمهور عزیز جناب آقای ...... بنده ..... هستم. مدتیست که به دلیل ..... منزل بنده تخریب شده و باید هر چه سریعتر بازسازی شود در غیر اینصورت صدمات و خسارات جبران ناپذیر و زیان باری به بار خواهد آورد. از آنجا که شدت تخریب بسیار است، هزینه های آن هم شدت یافته و بیشتر شده است. به همین جهت از حضور مبارکتان درخواست وامی به اندازه ..... تومان داشتم تا بتوانم از عهده پرداخت مخارج بازسازی بر بیایم. اسناد و مدارک مربوط به این مسئله را در پیوست همین نامه قرار خواهم داد. متشکرم از شما.


مطلب پیشنهادی :

شماره تلفن خیرین وام دهنده تهران

نامه اداری درخواست وام دانشجویی


306 نظر

  1. مهدی قاسمیمهدی قاسمیsays:

    باعرض سلام وادب ممنون میشم به من کمک مالی کنید واقعا وضعم خرابه است وبه شدت پول نیاز دارم کارگر ومستاجرم 30میلیون تومان نیاز دارم شماره کارتم بانک سپه 5892101073351206 واقعا خیلی ثواب داره کمکم کنید براتون دعای خیلی زیادی می کنم

  2. zahra kandizahra kandisays:

    با عرض سلام خدمت ریس جمهور من ساکن کرج هستم بادوتا دخترهام زندگی مکنم بابا شون هم مارو ول کرده رفنه زن گرفته بعدشم تز هم جدا شدیم وبچه ها هم خودشون نخواستن دنبال پدرشون برن وبابا شونم هم نبرد اینا رو من موندم دوتا دختر نه خرجی دارم نه کار دارم نه خونه نه ماشین نه پول ولی ارایش گری بلدم باخیاطی ولی پول ندارم که راه بندازم خواهشم اینه که یاکمکم کنید یاوام بدید تا بتوانم زنگیمو بگزرونم منو شرمنده نکنید باتشکر

  3. صادقیصادقیsays:

    باسلام،تورو خدا اگه راهی دارید تا بتونم از سازمان های بین المللی کمک بگیرم بهم بگید ،بچه ام اگه بمیره عکس مرگش رو با رونوشت نامه هایی ک دولت التماس و درخواست کمک کردیم رو به همه رسانه و فضاهای مجازی میفرستیم، اقایون بچه ام مریضه و با این حال بدش شیرخشک نداره بخوره چون پول نداریم بخریم و داره از بین میره ،خودم با این وضعم که بدلیل علائم کرونا ک دارم در اتاقی قرنطینه هستم حتی توان نوشتن درخواست کمک از دولت رو ندارم،بیکارم ،هروز هزاربار حرف طلاق از زبون همسرم بیرون میاد ک خودش مثل خودم ، یتیم و بیکس هست و خودش هم نمیدونه اگه طلاق بگیره بعد از طلاق کجا زندگی کنه چون مثل خودم نه پدر داره و نه برادر و نه هیچ کس ، وسایل خونم رو بدلیل عدم پرداخت کرایه خونه ریختن بیرون و در یک اتاق مادرزنم ریختیم ، اگه کرونا هم نداشتم هیج جایی کارنیست ،ماهی ۳۰۰ هزار برای قسط وام ازدواج خودم و ۵۰۰ هزار هم برای قسط وام ازدواج همسرم که گرفتیم و عروسی کردیم رو تابه امروز با پول نزولی ک از این و اون گرفتیم پرداخت کردیم ولی دیگه هیچ کس بهمون حتی پول نزول هم نمیده تا قسط هامون رو بریزیم تا ضامن ها آبرومون رو نبره،بخاطر عدم پرداخت قرض هامون حتی مغازه دارها هم بهمون یک بسته نون نسیه نمیدن،مشخصاتمون رو مینویسم وحتی شماره حساب همسرم رو با کمکتون بتونه شیرخشک و نون تهیه کنه،از هرجایی ک میتونید استعلام بگیرید وبعدش برای زنده موندمون کمکمون کنید .حتی درحد تهیه شیرخشک و نان.الف صادقی با کدملی ۳۷۱۰۱۴۶۷۷۱ و همسرم ی کریمی باکدملی ۵۴۵۰۰۷۸۸۶۲ و شماره حساب همسرم ،شماره حساب0345265597009 بانک ملی بنام همسرم ی کریمی .تنها و تنها امیدمون برای زنده موندن شماهستید

  4. عیسی میخ چینعیسی میخ چینsays:

    سلام آقای رئیس جمهور بنده تمامی مدارک برای خودروی حمل و نقل عمومی رادارم اما بعداز گرانی خودرو کسی حاضر نی ست به راننده کمکی ماشین بده درخواست وام داشتم تا بتونم ی خودروی پلاک کرایه برای پیش بردن زندگی تهیه کنم البته دوست دارم پرداخت وام به طرزی باشد که خدایی نخاسته شخصیت جنابعالی زیرسوال نرود سندش هم در گروی وام دهنده باشدرونوشت این نامه برای مقام معظم رهبری هم ارسال شد تا ببینیم آیا واقعا کسی به داد ی بچه دهاتی که دست به دامن مسؤولین مملکتی شد .میرسه یانه باید سرم پیش خانوادم از بیکاری خم باشه

  5. فاطمه جليلوندفاطمه جليلوندsays:

    كمك براي زيمان شماره تلفن همراه 09118544090

  6. بهروز کاظمیبهروز کاظمیsays:

    سلام آقای رئیس جمهور بنده یه پسر یتیم وبیکار هستم هر بنکی رفتم چون پولی نداشتم برای سپرده وام ندادن ومدارک برای ماشین همشون تکمیله بجز ماشین میخوام یه ماشین قسطی ثبت نام کنم و پیش قسطتشو ندارم اگه ممکنه ۲۰۰میلیون وام باسود۱/برام بدین که باهاش کار کنم وخرج خانوادمو وقسط شو هم باهاش میدم ممنون میشم کمک کنید

  7. حوا یعقوبلوحوا یعقوبلوsays:

    سلام آقا رئیس جمهور بنده ی خانم هستم۳۶سالمه با ۳تا بچه شوهرم بیکار کارش آزاد نه بیمه ای نه حقوقی هیچی نداریم خودشم مریضه مستاجر هستم یه معیشتی چیه برامون نمیریزن لطفا یه رسیدگی کنید 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

  8. کیخکیخsays:

    سلام آقای رییس جمهور از شما تقاضای کمک دارم من یه بچه مریض دارم ک برای پول داروهاش موندم مستاجرم هستم نداشتم ک پول کرایه خونمو بدم چن برج عقب افتاده شوهرمم بیکاره کمکم کنید اینم شمارمه حسابم 5029081042110896؟فقط بخاطر دخترمریضم دروغم نمیگم اینم شمارم ۰۹۹۱۴۲۶۶۸۷۶؟

  9. مرتضی مولاییمرتضی مولاییsays:

    سلام بر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران بنده جوان ۳۰هستم که متاهل و داری یک فرزند دختر که سرطان تومور ویلمز دارد که کلیوی سمت چپ اش را در آوردن و ۲۶بار شیمی درمانی شده و کرایه نشین هستم و بیکار ام نزدیک به یک سال که بیکار ام وحدود ۴ماه که از بدهکار خواب ندارم ۵ماه هست کرایه خانه ام را ندادم و دخترم که باید درمان بشه و سی تی اسکن و آزمایش دارد ولی نتوانستم بگیر و خجالت می کشم که نگاه به صورت دخترم و زن کنم کلی مدارک پزشکی هست نا شکری نمیکنم ولی دلم میخواد بمیرم بخاطر اینکه چند ماه گوشت و مرغ بخورند بعضی وقتا فکر میکنم خودش دیگه که چه خاک بر سر کنم حالا از شما عزیزان درخواست میکنم که این بنده حقیر را یک رحم کنید که بدهکاری و دخترم را درمان کنم تورا به خدا قسم اگر کسی این نامه را میبیند و بخواهد کوتاهی کن خدا عوض شا بهت میدهد دستت تمام خیرین را میبوسم و همیشه در پناه صاحب الزمان عج الله تعالی فرجه الشریف باشید این هم شماره کارت خودم هست 6037701133868304وشماره همراه 09026932430

  10. داود صالحیداود صالحیsays:

    خدمت ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران برادر بزرگوارم آقای دکتر روحانی اینجانب در ارومیه زندگی میکنم وشغل من عریضه نویسی است. الان مدتی است که بعلت شکستن ماشین تایپ دستی من که با اون کار میکردم از کار و کاسبی افتاده ام و چون ماشین تایپ دستی هم خیلی گران است حدودا ۲ الی ۳ میلیون تومان که من ندارم یکی بخرم و باهاش کار کنم لذا به شما پناه آوردم تا برایم دستور بدهید یک ماشین تایپ دستی از نوع برادر یا المپیا کوچک از خیابان فردوسی یا خیابان ایرانشهر تهران که اونجا ماشین تایپ زیاده برایم تهیه کنند و دستور بدهید با شماره تلفن من ( ۰۹۱۴۲۷۴۱۳۵۱ ) به من اطلاع بدهند تا آدرس خودم رو بگم و ماشین تایپ رو توسط اتوبوس ارومیه برایم بفرستند تا آنرا از ترمینال ارومیه تحویل بگیرم . خداوند شما را برای مسلمین زنده نگهدارد . انشاالله

  11. یاسین نادرییاسین نادریsays:

    با درود سلام خدمت رئیس جمهور آقای حسن روحانی بنده ساکن استان همدان شهرستان نهاوند هستم به علت نتوانستن امرار معاش خانواده درخواست کمک مالی دارم از رئیس جمهور دوتا دختر هم دارم و مستاجر هم هستم ممنون از همکاریتون خدا خیرتون بده 09190928494

  12. جلیل آرامجوجلیل آرامجوsays:

    با سلام احتراما من کارگر ساده یک کارخانه با حقوق قانون کار دارای ۳ فرزند یک دختر ۹ساله و یک دختر پسر دوقلوی ۳ساله هستم که در تامین مخارج زندگی به مشکل بر خورده ام و در رفع نیازهای اولیه زندگی هم به سختی بر میایم از محضر جناب عالی تقاضای یاری دارم

  13. صغری قلیزاده زاویهصغری قلیزاده زاویهsays:

    سلام آقای رئیس جمهور من زن تنها ۴۰ساله مستاجر هستم تورو خدا کمکم کنید خونه بخرم بیشتر وقتا گرسنه میمونم تا اجاره خونه رو بدم جایی ک هستم با ۲۵۰میلیون میشه خونه خرید کمک کنید خونه بخرم تا آواره نشم ۶۰۳۷۷۰۱۶۸۴۳۳۶۲۷۱بانک کشاورزی این شماره حساب من لطفا کمک کنید

  14. فاطمهفاطمهsays:

    سلام رهبرم امیدوارم که تنتون سالم باشه من یک دختر هستم به پول احتیاج دارم و میدونم انشالله کمکم میکنید دعا میکنم که عمر طولانی داشته باشید من اسمم فاطمه است لطفا رهبرم منتظرتون هستم خیلی احتیاج دارم

  15. مجید احمدنیامجید احمدنیاsays:

    سلام و عرض ادب خدمت جناب رییس جمهور اقای روحانی.بنده نیاز مالی دارم واقعا یک درد ندارم که عنوان کنم اما با مبلغی مطمینم انرژی دوباره تو زندگیم میگیرم.۳۴ سال سنم اما مدیون زندگیم باشم اگه ۱۰۰۰ تومان تونستم جمع کنم تورو هر کی میپرستین یک کمک مالی کنید ۰۹۰۲۷۰۷۰۶۳۸

  16. حمیدرضا خسروابادیحمیدرضا خسروابادیsays:

    با عرض سلام خدمت ریس جمهور محترم.خانواده ای هستیم ۵ نفره که سه در خانه ای شصت متری مستاجر هستیم که حیوان هم نمیتونه داخل ان زندگی کنه بیشتر روزها نان هم سر سفره نداریم که بخوریم من و برادرم کارگر روز مزد میدان کارگرها هستیم اما با وجود این همه کارگر غیر قانونی در ماه یک روز کار هم برامون نیست باور کنید بریدیم از زندگی اگه حرف مردم نبود وخودکشی گناه نبود راضی بودیم به مرگ برای راه رضای خدا کمکمون کنید خودتون اگه عوضاع ماراببینید میفهمین شماره همراهم را میزارم شاید خدا در حقمون انفاق کرد.09185715680

  17. محمدرضاداودیمحمدرضاداودیsays:

    سلام جوانی فقیروازکارافتاده بدلیل کارگری شدیدوافتادن لوله۳۰۰کیلویی برکمروپایم دچاربی اختیاری ودیسک کمرشدید،شدم ازشماتقاضای کمک مالی حیاتی خواستارم به شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۱۰۴۲۶۶۵۰۸۲،بفرستیدتاشرمنده بچه هام نباشم ،میدونیدشرمندگی پدربرای بچه هایش چه سخته

  18. سهراب رجایی گلسفیدیسهراب رجایی گلسفیدیsays:

    با عرض سلام خسته نباشید خدمت آقای رییس جمهور عزیزم من 33 سالمه دارای دو فرزند و مستاجر که پول پیشم 5 میلیون تومان واجآره اش هم یک میلیون. و صد و کلی بدهی به زندگیم نمیرسم شرمنده زن و بچه ام شدم اگه امکانش هست ازتون خواهش میکنم التماس. میکنم کمکم کنید زندگیم داره نابود ميشه زندگيمو دوست دارم دستم رو بگیرید بلند شم خواهش میکنم از کرج09307416654، این

  19. خدیجه ایزانلوخدیجه ایزانلوsays:

    به نام خدا باسلام خدمت امام عصر وعرض احترام خدمت ریاست محترم جمهوری اسلامی اینجانب با شماره ملی 0682176214 دو دانش آموز دارم ونیاز به یک لب تاب جهت شرکت در کلاس مجازی داریم خواهشمند است رسیدگی فرماید ممنون از لطف شما.

  20. محسن مصطفوی نژادمحسن مصطفوی نژادsays:

    بااحترام به جناب آقای ریس جمهور اینجانب محسن مصطفوی نژاد ساکن استان کهگیلویه و بویراحمد متاهل هستم و مستاجر و بیکار نیاز به صدمیلیون تومان پول برای راه اندازی کاری برای کسب درآمد هستم هم بصورت بلاعوض هم بصورت وام با درصد پایین ممنون میشم

  21. ابراهیم زارعابراهیم زارعsays:

    با عرض سلام و دست مریزاد خدمت رییس جمهور مقتدر بنده متعهل و یک فرزند دختر دارم مستاجر هستم قرار داد اجاره ام تمومه کم کم نیاز به کمک مالی از جنابعای به مبلغ 5 میلیون تومان بابت افزایش پول پیش جهت قرار داد جدید با صاحب خانه ام را دارم لطفا تقاضا دارم به علت درامد کم و نداشتن شغل ثابت دستورات لازم را مبذول فرمایید با تشکر از شما

  22. سمیرا کرمیسمیرا کرمیsays:

    باسلام کمک لوازم اشپزخانه بخدا حتی یک یخچال ساده برای نگهداری لوازم اولیه زندگی نداریم.خواهشمندم هرکسی کمکی از دستش بر میاد کمک کند و حتی حضوری میتونید تشریف بیارید و ببنید.من یه برادر و یه خواهر معلول و مادر و پدر شدیدا مریض دارم.با تشکر فروان.09307312364

  23. سلمان هاشم زادهسلمان هاشم زادهsays:

    باسلام خدمت ریاست محترم جمهوری وقت بخیر باشد بنده وحشکست شدم خودم هم اجاره نشین هستم هیج امیدی ندارم فقط به خاطررضای خدا 6037691532648961 09142025820

  24. سمیه یقینی منیرسمیه یقینی منیرsays:

    با سلام خدمت ریاست جهوری من سه تا دختر دارم باشوهر بیکار و خونه اجاره ای که رهن و از یکی گرفتم که وام بگیرم ولی نتونستم وبدهکاره طرف موندم با ازدواج دخترم کلی بدهکارم و حکم جلب از بانک دخترم بخاطر گوشی نتونسته درس بخونه و جامونده جز یارانه درامدی ندارم به این عزای خانم بانوی دو عالم قسم کمکم کنین عابروم درخطره به عابروی مولای مطلوم مدینه قسم میدم جواب بدین با تشکر

  25. ملیفه قرنجیگملیفه قرنجیگsays:

    باعرض سلام و ادب وپیروزی روز افزون خدمت ریاست جمهوری محترم کشور عزیزم ایران اینجانب مادری هستم بعد کشیدن سختی بسیار در طول زندگی متاهلی وبه تنها با شوهر کارگرم پس از دوازده سال با دوفرزندم نه پولی ونه چیزی برا ی اجاره گرفتن یک منزل دارم در این مدت به سختی با فروش وسایلم توانستم یک سقف برای فرزندانم به صورت موقت اجاره نمایم ما دوست نداشتیم بنیان خانوادمان از هم بپاش پس از شما ریاست محترم عاجزانه میخاهیم یه وام بلاعوض ودیعه مسکن خواستاریم با انکه حقوق ثابت نداریم وروز مزد هستیم از شما ریاست محترم جمهوری خواهشمندیم از یارانه ما قسط وام را کسر نمایید تا از مریضی کرونا با محیا کردن یک سقف نجات دهم از شما خواهش دارم کمک کنید تا بعد دوازده سال زحمت و دست وپنجه نرم کردن با زندگی وروزگار بتوانم فرزندانم را بتوانم در اغوش گرم خانواده زیر یه سقف نگه دارم تنها گناه ما پدر و مادر فقیری. است خواهش دارم یه وام به عطا کنید تا بتوانم سقفی برا فرزندانم محیا کنم واز هم به علت نداشتن سو استفاده یا عنگ نچسبانند ویا تمسخر امیز وتعنه انگیز رفتار نکنند خواهش دارم وجز شما راه دیگری پیدا نکردم با این نداری شبی 150هزار تومان هر طور شده به سویت میدهم تا دو طفلم مریض نشوند یا کسی از ما سو استفاده نکند ونگویید نمی تواند فرزندانش نگه دارد وبعدش بهانه انها را از من بگیرند من دوستشان دارم وتا الان هزاران زحمت نگه داری کردم و میخاهم بعد از این نگه داری هم کنم چون میدانم با بی خانه کردنمان فرزندانم در خطر پاشیدن یک خانواده هستم از شما خواهش دارم یک وام ودیعه مسکن برای ما خانواده کوچک مرحمت نماید با ارزوی سر بلندی شما ریاست محترم

  26. کرمنژادکرمنژادsays:

    سلام خدمت ریاست جمهور عزیز من. یک زنم وچهارتا بچه دارم شوهرم بیماری عساب داره وعتیاد هم داره زندگیم به سختی میگزره بچه ها یم به سختی زندگی میکنند به خدا سخت به کمک مالی نیازمند هستم از این اون قرض کردم وحلان موندم ندارم قرض های دوست و همسایه های خودمو بدم وحلان مسکن که وام ده میلیونی گرفتم خونه بستم سرپنای باشه برای بچه هایم هر روز هضاریه میاد برای خودم موندم چکار کنم خواهشن کمکم کنید محتاجم به کمکتون 5330075505و6037701434153646.

  27. سعید قهرمانزادهسعید قهرمانزادهsays:

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت ریاست محترم جمهوری اینجانب سعید قهرمانزاده ساکن استان اردبیل روستای طالب قشلاقی هستم و در خانه پدری خود زندگی میکنم و خانه ای به اسم خودم ندارم و در تامین جهیزیه به علت مشکل بد مالی توان خرید این چهار تا وسیله رو ندارم و خودمم به علت مشکل بیماری مجاری ادراری و هپاتیت نمیتونم برم جایی کار کنم لذا خواهشمندم از ریاست جمهوری به درخواست اینجانب رسیدگی شود

  28. سعید قهرمانزادهسعید قهرمانزادهsays:

    اینم شماره تماس و شماره کارتم شماره کارت:5892101005355710 شماره تماس:09022931627 سعید قهرمانزاده

  29. افسانه احمدیان فرافسانه احمدیان فرsays:

    سلام برادر بزرگوار و گرامی فرض کن من خواهر تنی شما هستم نیاز به ماشین دارم اما ده بار ایران خودرو ثبت نام کردم اسمم در نیامد حالا شما بزرگی کنید تا بتونم به ارزویم برسم 09153436243

  30. محمدبهشتیانمحمدبهشتیانsays:

    با درود و خسته نباشین به رئیس جمهورعزیزاقای روحانی من 4ساله توعقدم و60میلیون تومان پول لازم دارم تا وسایل بخرم وکارگرهستم وبی کارکارنیستش اگه امکانش هست کمک کنید5892101063119289محمدبهشتیان بانک سپه

  31. داودداودsays:

    سلام خسته نباشید من مردی 40ساله از ایلام هستم بیکارم توروخدا کمکم کنیدی شمارو به روح حاج قاسم کمکم کنید دیگه بوریدم ازبیکاری یک ساله بیکارخانه هستم آرزوم اینه 10 تا 15تاگوسفند بخرم باشون زندگی کنم دوتا بچه دارم زیر یک اوتاق هستیم با وضع بسیار بدی بیاید ببینید وام نمیخام چون ضامن ندارم کمکم کنید شما رو به خدا به خاطر زن بچه هام هرجای هم گفتم جوابم ندادن برا کار وکمک این شماره خودمه مرسی انشالاه جواب بدید09198393449 ایمیل ندارم همین جوری برا ثبت نامه یه چیزی زدم شرمنده

  32. بهزاد کریمیبهزاد کریمیsays:

    سلام اقای رییس جمهور بنده در تالار کار میکردم ولی به علت کرونا همشون بسته شدن الان یه سال هس که بیکارم یه بچه دارم که به علت نداشتن تبلت از مدرسه جا مونده به همه ی سوپرمارکتها بدهکارم کرایه خونم عقب افتاده خواهش میکنم به دادم برسین ۰۹۹۱۷۷۰۷۴۷۲

  33. امیرمیزاییامیرمیزاییsays:

    سلام اقای یس جمهور جوانی هستم 35 ساله متاهل دارای 2بچه کوچیک بیار کرایه نشین کمک مالی بمون بکن 09169550653

  34. سمیه یقینی منیرسمیه یقینی منیرsays:

    سلام قبلا براتون نوشتم و فرستادم ممنونم جواب بدین .باتشکر . از همدان هستم وشماره تماس من 09185455881 ..... 5892101098553502

  35. افشین عبدیافشین عبدیsays:

    سلام خدمت رییس جمهور بنده40سال ازعمرم میگذره که به علت مشکلات مالی تاحالاموفق به ازدواج نشده ام ازجنابعالی تقاضادارم که به بنده کمک مالی اعطابفرماییدتامن نیزمثل سایرمردم بتوانم که این امرخداوسنت پیغمبر رابجابیاورم با تشکر

  36. ابراهیم باریابراهیم باریsays:

    محضرمبارک رییس جمهور عزیزومردمی دکترحسن روحانی سلام علیکم جناب رییس جمهور بنده درحال حاضرنزدیک۱۰ماه میباشدکه به خاطروضع موجود (کرونا )وغیره... کسب وکارخود را ازدست داده ام وبیکارمیباشم ودارای همسرو۲فرزنددخترمیباشم ومدت ۱۵سال است که همسرم بیمارمیباشندوازبیماری پوکی استخوان ورماتیس قلبی ومفاصلی رنج میبرندودرحال حاضرمدت یکسال است به خاطروضعیت بدمالی قادرنبوده ام همسرم رادکترببرم ودرحال حاضر به خاطروضعیت پیش آمده پارکینگی را اجاره نموده ام وباهمسرفرزندانم درآنجا زندگی میکنم لذاازجنابعالی به عنوان بالاترین مقام اجرایی جمهوری اسلامی ایران تقاضای ۳۰۰۰۰۰۰۰تومان سی ملیون تومان وام برای شروع مجددکسب وکارم تقاضادارم وانشالله اقساط آن راهرماه پرداخت مینمایم ودرحال حاضر به خاطرتعطیلی کسب وکارم بدهی به افرادمختلف دارم که به علت تعطیلی کسب وکارم توان پرداخت دیون خودراندارم وحتی شاید بنده را به زندان هم بیندازن شمارابه خداوندسبحان به رسول الله(ص ) به علی (ع )به حضرت زهرا(س )قسم میدم به درخواست من رسیدگی وموافقت نماییدبه والله بارهاقصدانجام فعل حرام (خودکشی )راداشته ام اماهربارروزنه امیدی منصرفم نموده است اگرکمکم نکنیدکانون زندگیم ازهم میپاشدوخدامیداندچه سرگذشتی درانتظارمن وخانواده ام میباشد***ای که دستت میرسد. محض خدا کاری بکن ***تلفن بنده جهت تماس وهرگونه هماهنگی09158003932بنده اهل و ساکن مشهدمقدس میباشم شمارابه خداکمکم کنید باتقدیم احترام ابراهیم باری

  37. کبری بهارگیرکبری بهارگیرsays:

    بسمه تعالی با عرض سلام به محضر مبارک رییس جمهور عزیرمان جناب اقای روحانی من زنی 33ساله از استان لرستان هستم که سه تا دختر شوهری بیکار دارم ومستاجر هستیم که با این وضع اقتصادی خیلی سخت میگذره ماهم جمعیتمون زیاده وتو این سرما شستن لباس برام سخته ماهم توان خریدن ماشین لبایشوی ندارم وبا اینکه دو تا از دخترام هم دانش اموزن با یه گوشی مدل پایین درس میخونن وبراشون سخته واز شما درخواست کمک عاجزانه برای خرید ماشین لباسشوی ویه گوشی دارم تو را به هر که میپرستید کمکون کنید تلفن تماس 09167203632

  38. ف روئین تنف روئین تنsays:

    سلام ازکجاشروع کنم چی بگم که روزخوش ندیدیم مریضی خودم و بچه یه طرف بیکاری و نداری و هزارتا درد دیگه یه طرف شیمی درمانی شدم نصفه نیمه رهاکردم تا بتونیم خرج گفتاردرمانی پسرموبدیم اونم نشد از مدرسه عقب موندچون تمرکز توجه نداره از فکروخیال اون مریضی خودمم عود کرده هیچ جهنمی نمونده سرنزده باشیم کاروپول نیست اونم منطقه ما که بدتر حالا ماباید چیکار کنیم یه مسلمانی نیست به ما کمک کنه حداقل پسرمونو چند جلسه ببریم گفتاردرمانی و مغزاعصاب از دنیا سیریم بخدا اگه خودکشی گناه نداشت تاحالا ده بار انجام داده بودیم هر چند الانم مرده ی متحرکیم خدا لعنت کنه دزد و اختلاسگر رو که حق مردم بدبخت رو میخورن و میرن پی خوشی خودشون

  39. عاشوریعاشوریsays:

    سلام بنده چهل سال دارم درکانکس زندگی میکنم درخواست کمک دارم از این طرف مریضی کرونا بعد مریضی خودم وخانومم درخواست کمک دارم شماره ملی من 3391936851وشماره حساب من 6037991922196781خواهشن کمکم کنید

  40. سعید رضوی اصلسعید رضوی اصلsays:

    باسلام به رهبر عزیزم امام خامنه ای اینجانب سعید رضوی هستم ۲۶ساله متاهل ۱۱ماه که ازدواج کردم و در این مدت کوتاه سر مشگلات با خانومم اتفاق افتاده بحث جدایی و طلاق کشیده و درخواست طلاق نموده و بنده حقیر بیکار هستم و توان مالی خوبی ندارم و در حال حاضر به پدرو مادرم زندگی میکنم از رهبر عزیزم امام خامنه ای درخواست دارم که به این سرباز جان برکف ولایت کمک کنید ممنونتون میشیم و دنیا دعا گوی شما هستیم مهریه خانوم ۱۴سکه به نیت ۱۴ معصوم (ص) و یک سفر حج و کربلا برعقده بنده حقیر میباشد لطفا کمکم کنید شماره تماس 09109899717

  41. سعید احمدی باغیسعید احمدی باغیsays:

    با عرض سلام و درود خدمت رئیس جمهور اینجانب سعید احمدی ساکن خرم آباد استان لرستان هستم راستش من توانایی کار کردن ندارمو بیکار هستم قبلا خودم شغل داشتمو درآمد داشتم اما بخاطر ازدواج غلط شغلم که سوپر مارکت بود رو از دست دادم حالا هم بخاطر مشکلات جسمانی توانایی کار ندارمو پولی هم ندارم کار و کاسبی راه بندازم توی سن ۳۵ سالگی هستمو بیکار و بی پولم عاجزانه تقاضای کمک دارم

  42. خانم حسن لوخانم حسن لوsays:

    سلام وعرض خسته نباشین خدمت شما بزرگواران بنده دختر معلولی هستم 41ساله ویتیم وتنها که دانشجو وکرایه نشین که عضو کمیته امداد استان اذربایجان شرقی هستم.باماهی 200هزار تومان امرار معاش میکنم .و گوشی صفحه شکسته اوراقی دارم که بزور به کلاسهای دانشگام وصل میشم. خودمم با ماهی حدودا 400هزار کرایه مسکن میدم جوری که از شکمم هم میزنم تا مخارجم رو باسختی زیاد تامین کنم .کمیته امداد ششهمهرمون هم کمک مساعدتی از ودیعه مسکن ودانشگاه حتی وام بهم نمیکنه .میگن به ماربطی نداره مشکلاتت .عاجزانه خواهشمندم دراین زمینه کمک ومساعدت کنین ممنون از شما بزرگواران. شماره تماسم 09366848702

  43. محمدربانیمحمدربانیsays:

    سلام خدمت ریس جمهور محترم بنده یه معلول هستم توانای کار کردن ندارم لطفاً حمایتم کنید 😔😔😔 5892101151652399

  44. م.مرادیم.مرادیsays:

    سلام جناب روحانی خسته نباشید من یه خانم خانه دارم بنا به یه سری اتفاق ۱۵ میلیون پول سودی گرفتم بابت تسویه بدهی الان ۴ساله دارم نزول میدم ولی واقعا کم آوردم اگه قصد بود تموم شده بود عاجزانه تقاضای کمک دارم۰اجرتون با آقا امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف ۰۹۱۹۷۹۸۱۷۶۳شماره تماس منه

  45. ر. فرخیر. فرخیsays:

    با سلام ،اقای روحانی دیدم نامه های زیادی براتون نوشتن ،نمیدنم اصلا اونها رو می‌خونید یا نه من احتیاج به پول دارم 19ساله که ازدواج کردم 4تا بچه دارم ومستاجرم ،شوهرم هم کار درستی نداره امیدوارم از اون پول هنگفتی که داریم یک چیزی هم به ما برسه ،به هر کسی نامه نوشتم جواب نداده ،نمیدونم شما دلتون میاد جواب بدید یا که وقت خواندن نامه مردم رو ندارید والسلام

  46. عباس کاظمی اوغازعباس کاظمی اوغازsays:

    سلام عرض ادب خدمت رئیس جمهورمحترم جناب آقای روحانی اینجانب متولد۵۵دارای۳فرزندپسرم وزنم سرطان داره باتوجه به شرایط موجوددرکشوردرحال حاظربیکارشده ام ومستاجرم وبرای ایجادیک شغل دررابطه باکارم به مبلغ۵۰۰میلیون تومان وام نیازمندم ودرصورت ممکن یکسال تمرکزخواستارم خداشاهده۵ماهه بیکارم نه بیمه بیکاری گرفتم ونه هیچ گونه کمکی ازدولت محترم ۵ماهه فقط نان وماست وپنیروسبزی بیشترنتونستیم فراهم کنیم درصورت ممکن عاجزانه تقاضادارم بادرخواستم موافقت فرمائیدباتشکرودرودفراوان

  47. سعادت ابدالیسعادت ابدالیsays:

    سلام اقای رئیس جمهور مابیکار هستیم احتیاچ به پول داریم چه کار باید بکنیم وام میخوایم بگیریم نمیتوانیم خواهشن یک کمک مالی پولی ۲۰۰ میلیون تومان به ماکمک کن اینم شماره حساب ۶۰۳۷۷۰۱۵۲۶۱۲۵۳۸۷ تا بتوانیم کار دست پا کنیم من سنم ۲۸ سال است هنوز زن ندارم بیکار هستم وهنوز شغلی ندارم خواهشن یک مبلغ پول دویست میلیون تومان به ما کمک کن باتشکر واینم شماره تماس ۰۹۱۳۸۸۴۲۰۹۵

  48. ع .میرشاهیع .میرشاهیsays:

    سلام آقای رییس جمهور من یک زن خانه دارم مستاجرم شوهرم کارگر اما مریضه خیلی وقته دنبال خونیم داروندارمو فروختم اما بازم لنگه ۲۰۰ میلیون تابتونم یه سرپناه بگیریم به همه در زدیم نشد میشه شما کمکمون کنید

  49. فردین تابشفردین تابشsays:

    سلام.اقای ریئس جمهور اقایان که میتونین به داد مردم برسید واقعن دمتون گررررم خسته نباشید ها خیلی زحمت میکشید .من یک جوانم اهل کرمانشاه اهل یک روستا از بخت بدم حتی بابام مثل بقیه نداره ۴تا گوسفند بخره برم بهاشون که دیگه کم زجر بکشم من هیچی ندارم یعنی ما پدری مریض که تو خرج بیمارستانش واقعن موندم مادری که ناتوان از راه رفتن وخودم هم هزار ارزو ایا این انصافه خدایا این انصافه که چند روزه پول ۴تا نون خشک تو خونمون نیست و سرم رو گشنه رو رخت خواب بزارم من ۲۸ سالمه اما خدا میدونه شبی نیست که ارزو مرگ نکنم تورو به خدا به دادمن و مردم برسید لطفا در راه خدا ۵۸۹۲۱۰۱۰۴۳۷۴۳۲۹۹

  50. زهرا احمدیانزهرا احمدیانsays:

    سلام اقای ریئس جمهور .من یک زنم با دوتا بچه ۶ساله و ۴ساله که شوهرم به مدت ۱۵ سال حبس محکوم شده و الان ۶ماه که تو زندان ساوه ست.شوهرم در حقم خیلی بدی کرد کاری کرد که تو ۷سال زندگی بهاش مجبورم کرد به خانوادم پشت کنم و اونا هم منو ترک کردن برای همیشه الان ۷ ساله که مادرم رو ندیدم و نمیدونم کجان و کجا زندگی میکنن اقای ریس جمهور من مستاجرم یک زن جوانم و دوتا بچه قدو نیم قد نه میتونم برم سر کار ن میتونم از بچه هام مواظبت کنم لطفا بگین من چه گلی بسرم کنم بچه هام لباس ندارن خرجی نداریم خانواده شوهرم هم میگن پسر ما افتاده زندان باید تو بری جرمش رو گردن بگیری تا اون بیاد بیرون تورو خدا من چکار کنم شوهرم یک معتاد بود که وقتی خمار بود با چاقو میفتاد بجونم جرعت نداشتم سمت خانوادم برم الانم دیگه نمیتونم برم به خدا تمام حرف هام عین واقیته و من سر برج تمام پول پیش خونم رو صاحب خونه بجای کرایه برده و دیگه پولی پیشش ندارم سر برج من با دوتا بچه تو زمستان کجا برم به کی پناه ببرم هیچ کسی به الله قسم هیچ بنده ای رو این کره خاکی رو ندارم الان مدتی بچه هام رنگ گوشت و برنج رو بچشم ندیدن خودمم بگم مزش یادم رفته دروغ نگفتم اقایان ریس من یک زن جوان انصاف که واسه خرج زندگیم بهم حرف های رو بزنن که جای گفتنش نیست من زهرام و مثل حضرت زهرا زندگی میکنم الانم از شما تقاضای کمک دارم صادقانه گفتم این درد منه اگه واقعن کسی میتونه کمکم کنه من نیاز مند پول هستم مقدارش مهم نیست هرچقدرم باشه راضیم خدارو شکر فقط بچه هام یک سر پناهی داشته باشن و شبا گرسنه نخوابن برام کافیه .من یک مادرم یک مادری که از عذاب وژدان بچه هام و ترس از تنهای خواب شبام رو فراموش کردم لطفا به داد این بی کسی و تنها برسید ممنون ۶۰۳۷۷۰۱۴۰۴۵۵۰۶۸۰شماره کارت زهرا احمدیان .🤲🤲🤲

  51. فردین تابشفردین تابشsays:

    سلام.اقای ریئس جمهور اقایان که میتونین به داد مردم برسید واقعن دمتون گررررم خسته نباشید ها خیلی زحمت میکشید .من یک جوانم اهل کرمانشاه اهل یک روستا از بخت بدم حتی بابام مثل بقیه نداره ۴تا گوسفند بخره برم بهاشون که دیگه کم زجر بکشم من هیچی ندارم یعنی ما پدری مریض که تو خرج بیمارستانش واقعن موندم مادری که ناتوان از راه رفتن وخودم هم هزار ارزو ایا این انصافه خدایا این انصافه که چند روزه پول ۴تا نون خشک تو خونمون نیست و سرم رو گشنه رو رخت خواب بزارم من ۲۸ سالمه اما خدا میدونه شبی نیست که ارزو مرگ نکنم تورو به خدا به دادمن و مردم برسید لطفا در راه خدا ۵۸۹۲۱۰۱۰۴۳۷۴۳۲۹۹ ۰۹۳۳۸۵۹۶۱۱۳

  52. امیرارسلان اردونیامیرارسلان اردونیsays:

    باسلام و احترام من۲۷سالمه شوهرم سرباز هست و دور ازما منم با ی پسر ۴ساله نه خونه دارم و نه منبع درامدی حقوق شوهرم بیشتر از هزینه رفت وامدش نمیشه نمیتونم خونه اجاره کنم صاحب خونه شدن شده برام ی ارزو بخدا خیلی برام سخته نمیتونم سرکاری برم یعنی تو شهرم کاری نیس دنبال ی وام کم درصدم بتونم ی کاری انجام بدم ازتون خواهش میکنم کمکم کنین التماستون میکنم ناامیدم نکنین یا علی

  53. معصومه برزنونیمعصومه برزنونیsays:

    عرض سلام وادب حضور محترم آقای روحانی ریس جمهور گرامی. آقای روحانی بنده برای اولین بار در عمرم از مقامات دولتی درخواست کمک کرده ام. من وهمسرم در زمینه لوازم خانگی کار میکردیم دوسال پیش ورشکست شدیم. الان درروستا ساکن هستیم ولی چون هنوز چک هایمان تصفیه نشده قادر به گرفتن وام نیستیم. همسرم شغل دامداری رادرحال حاضر دارد اما به مکان برای این کار احتیاج داریم اینجا برای کار پتانسیل زیاد دارد ولی دست خالی نمی‌شود. آقای ریس جمهور یارانه ما از سال 93 قطع شده است از سمادرخواست دارم به وضع جاماندگان رسیدگی کنید باآرزوی سلامتی وسرفرازی روز افزون برای شما

  54. محمد الهی مقدممحمد الهی مقدمsays:

    عرض سلام و ادب حضور ریس جمهور. من فرزند جانباز 17درصد هستم. بنده 7ماه پیش به علت کار سخت پارگی دیسک دچار شدم.و دوفرزند دارم..و توانای کار ندارم یعنی اول میخواهم خودمو درمان کنم...اقای ریس جمهور..من فقط هزینه درمان میخواهم که بتوانم برم شیراز خودمو درمان کنم..روز های سخت رو میگذرونم پام روز به روز داره لاغر میشه بعلت پارگی دیسک..لطفا هم وطن روزهای سخت رو دارم سپری میکنم من فقط میخواهم درمان بشوم ..که به کارم برگردم... ممنونم اینم شماره تماسم 09011652050

  55. حسین حمامچیحسین حمامچیsays:

    باعرض سلام خدمت رییس جمهورمحترم آقای دکترروحانی.اینجانب حسین حمامچی فرزندعلی اکبرمتاهل دارای دوفرزندساکن مشهدمقدس شهرک طرق هستم.ازسال 89بیمارشدم ودیسک کمروسیاتیک گرفتم وبه دلیل نداشتن هزینه جراحی چندسال دردکشیدم وسال94به همت مسجدمحله بستری شدم وکمرم روجراحی کردن ومهرمصنوعی وپلاتین گذاشتن وبعدازمدت2ماه استراحت بدلیل مخارج زندگیم واجاره خانه رفتم سرکاروبعدازمدتی بدلیل سنگینی کارمجددامریضییم باشدت بیشترعودکردوازکارافتاده وبیمارشدم.الان چندوقته اجاره خانه ام عقب افتاده وزندگیم خیلی سخت شده.به سوپرمارکت محله مون 2میلیون بدهکارم برای برنامه شادازمدرسه گفتن بایدپسرتان بیادتوی شادکه امتحاناتشون شروع شده بعدگفتن ازقرض الحسنه وام خریدگوشی میدن الان 3میلیون بدهکارشدم.آقای دکترروحانی من یه عمرباآبروزندگی کردم ولی الان داره آبروم توی محله مون میره.حتی کارت یارانه ام روبرای پول پیش خانه دادم به کسی لذاازشماعاجزانه خواهشمندم کمکم کنیدتابیشترازاین شرمنده خانواده وهمسایه هانباشم.دست شمادردنکنه اجرتان بابی بی فاطمه الزهراء(س) شماره تماس 09010779693

  56. النازالنازsays:

    سلام بنده به چرخ خیاطی برای کار در منزل نیازمندم ۳تابچه دارم ۲۷سال سن به دلیل کوچک بودن بچه هانمیتونم بیرون کار کنم با تشکر اگه میشه رسیدگی کنید از نظر مالی نیاز دارم کار کنم

  57. یونس شارعییونس شارعیsays:

    سلام جناب روحانی من ۳بار برای دفتر بیت رهبری نامه کاری نوشتم جوابی نگرفتم،خواستم بگم یه وام بدید برگردیم دهات تا بتونیم یه شغلی ایجاد کنیم البته اگه در توانتون هستش اگه نه که ممنون،،،

  58. جهانبخشجهانبخشsays:

    سلام علیکم خدمت رییس جمهور محترم اینجانب با چهار سر عایله و درامد بسیار ناچیز توان تامین مخارج خانواده ام را ندارم لذا اگر وام مناسبی در اختیار بنده قرار گیرد می توانم کسب و کاری راه اندازی کنم قبلا از همکاری جنابعالی کمال تشکر و قدردانی را دارم. شماره ملی ۴۶۲۳۲۴۹۵۳۰ شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۴۷۵۷۲۳۲۷۷ ممنون از لطف جنابعالی

  59. علی اگولیعلی اگولیsays:

    سلام عرض ادب خدمت ریاست محترم جمهورجناب آقای حسن روحانی خدمت شماعرض کنم اینجانب علی اگولی فرزندجاسم متولد۱۳۵۴‌شهرخرمشهرداری ۳فرزنددوتادختر ویک پسرکه دختر وپسرم محصل می باشند دخترم کلاس یازدهم وپسرم کلاس پنجم می باشد بنده سه ساله بیکار می باشم به علت درد کمر وناقص بودن پا بدلیل تخریب مفصل ران وزانودردبیکار هستم وقادر به انجام کار نمی باشم وهرجا میرم واسه کار می گن به یه فرد،توانا احتیاج داریم حتی وامی بمن تعلق نمی گیره چون ضامن هم ندارم هم ندارم بنده مستاجر نیز هستم وقادر به پرداخت اجاره ومخارج زندگی نمی باشم واجاره های عقب افتاده دارم وتحت پوشش هیچ ارگانی نمی باشم ازشما ریاست محترم جمهوری تقاضا دارم که به این پدر کمکی کرده تا از شرمنگی فرزندانم درایم باتشکر فراوان

  60. هاشم سپهری زادههاشم سپهری زادهsays:

    باعرض سلام وخسته نباشی به خدمت ریسج جمهور عزیزمان من آدم بیکار وبدون درآمد هستم معز رضای خداکمکم کنی هیچ کاری نزد خداوند بی پاداش نخواهد ماند بچه دوقلو دارم وخودم دیسک کمر دارم وخواهری مریضی دارم که زمین گیر شده توراخدا کمکم کنید که شرمنده خانواده ام نشوم

  61. خانم بارانی.غم زده دل خون هستنمخانم بارانی.غم زده دل خون هستنمsays:

    اگر امکان دارد شماره ای بدهید تا من خودم مشکلم را به رییس‌جمهور بگویم.بخاطر الله اینکاررا بکنید .این گوشی همسایه ام است اما بخاطر خدا میخواهدبا ما همکاری کند تا ارتباط تلفنی را اگر امکان دارد درستش کنید .اجرکم عندالله

  62. هادی عمارلوهادی عمارلوsays:

    با درود و احترام به رئیس جمهور گرانقدر. بنده هادی عمارلو و به شماره شناسنامه 2513 هستم. شغل من آزاد است و درآمد ماهیانه ام یک میلیون شصد هزارتومان می باشد. من خانواده ای هفت نفره دارم و درآمدی که از طریق شغل خود به دست می آورم در برابر تامین هزینه های خانواده بسیار ناچیز است. به همین جهت از خدمت تان درخواست وامی به اندازه چهل میلیون تومان داشتم تا به وسیله آن بتوانم یک مغازه رهن کنم و وسایل بگیرم تا بتوانم قسمتی از مخارج را تامین کرده و نیازهای خانواده ام را برطرف نمایم. لطفا در صورت امکان هر چه سریعتر با پرداخت این وام موافقت نمایید چرا که تعداد مشکلات و معضلاتی که پیش روی من و خانواده ام به دلیل مشکلات اقتصادی به وجود می آید روز به روز بیشتر و بیشتر می شود. سپاس بی نهایت از شما

  63. زینب صادقیزینب صادقیsays:

    باسلام خدمت ریاست محترم کشور اقای روحانی ب استحضارشما میرسانم که بنده سه سال هست ازدواج نموده ام ودارای دوفرزند میباشم همسرم ۲۴سالش میباشد ایشان درنیروی ارتش ثبت نام کردن وتمامی مراحل رو قبول شدن ولی ب دلیل این که پارتی نداشتیم باکوچکترین بهانه ردشان کردن و بعد اون هم درشهرداری ب عنوان جارو کش وزباله جم کن رفتن که مدت دوماه بود که مشغول کاربودن که متاسفانه شهرداری گفت بودجه ندارد وایشان رارد کردن الان بنده بادوفرزند هستم وشرایط زندگی برایمان سخت است همسرم بیکاراست ازشما خاستاریک کار دولتی برای همسرم میباشم باسپاس

  64. مهدی سلطانی گردفرامرریمهدی سلطانی گردفرامرریsays:

    باعرض سلام وخسته نباشید خدمت رئیس جمهور محترم..جوانی هستم‌۳۵ساله که پدرم هم فوت کرده ومن ومادرم پیزم باهم زندگی میکنیم مادرم به دلیل سن زیادهرروز درراه دکتر دوا هستیم وپدرم هم حقوق بازنشستگی نداشته ومن بایدخرج خانه روبدهم.۳۵سال سن دارم وهنوز ازدواج نکرده ام وهرچه درمیارم برای خرج خانه وداروهای مادرم میشود دست به شغل آزادی زدم که درآن موفق نشدم وبدهکاری بالااوردم..ازشماخواهشمندم درخواست یک‌وام‌۱۰۰میلیونی رابه من‌بدهید تا بتوانم بدهی خودرابدهم وازدواج کنم خداوندبه شماسلامتی عطافرماید

  65. هاشم سپهری زادههاشم سپهری زادهsays:

    باعرض سلام وخسته نباشی من آدم بیکار وبدون درآمد هستم معز رضای خداکمکم کنی هیچ کاری نزد خداوند بی پاداش نخواهد ماند بچه دوقلو دارم وخودم دیسک کمر دارم و توانایی هیچ کاری ندارم معز رضای خداکمکم کنی که شرمنده خانواده ام نشوم

  66. سمانه اربابیسمانه اربابیsays:

    سلام خواهی میکنم کمکم کنید خیلی به پول نیازدارم پدرم فوت شده و هیچ پولی ندارم هیچ جا کار پیدا نکردم توروخدا کمکم کنید6037701511686971 توروخدا 5 میلیون واریز کنید خیلی نیاز دارم

  67. ماردین عباسیانماردین عباسیانsays:

    سلام وعرض خسته نباشید خدمت رئیس جمهور ایران اسلامی بنده ماردین عباسیان هستم نواجوانی ۱۳ ساله هستم ما خانواده ۵ نفره هستیم پدرم گارگر است و مستاجر هستیم صاحبخانه به دلیل نداشتن ۱۰ میلیون تومان پول پیش خانه میخواهد ما را از خانه بیرون کند اگر می توانید به ما مقداری کمک کنید۶۰۳۷۹۹۷۳۳۰۳۱۱۱۸۵

  68. هاشم سپهری زادههاشم سپهری زادهsays:

    باعرض سلام وخسته نباشی به خدمت ریس جمهور عزیزمان من آدم بیکار وبدون درآمد هستم معز رضای خداکمکم کنی هیچ کاری نزد خداوند بی پاداش نخواهد ماند بچه دوقلو دارم وخودم دیسک کمر دارم و توانایی هیچ کاری ندارم وخواهری مریضی دارم که زمین گیر شده توراخدا کمکم کنید که شرمنده خانواده ام نشوم ۰۹۱۸۶۲۲۹۱۳۱

  69. توفیق عموریتوفیق عموریsays:

    سلام جباب ریس جمهوری من یک پسر ری پدر و با سه تا برادر و با مادرم نیاز به کمک شما دارم پدرم معلوم نیست کجاس این چند سال غیبش زده و رفتیم برا کمک از بهزیستی یا کمیته امداد قبولمون نکردن چون اقام بیمه اجتماعی داره و نمتونیم ثبتنام کنیم تروا خدا کاری برامون کاری بکن کی حاظر زن فرزندانشون یه روز نهار بخورن ۲روز نخورن خدا رو خشش میاد ترو بقیرتتون کمک کنید نیاز مالی دارم خودم هم تنگه نفسی و اسم دارم حالم خوش نیست و نمیتونم کار کنم خرج خونه رو در بیارم تورو خدا جواب گوی پاسخ نامم رو بده هرکی هم دوست داشت هر چغدر ازش بر میاد حتی اگر ۱۰۰ ریال هم بریزه ممنونشم اینم شما ه حسابمه ۵۸۹۲۱۰۱۱۱۵۳۹۸۱۹۶توفیق عموری ممنونم جناب ریس

  70. بی نامبی نامsays:

    سلام وعرض ادب خدمت ریس جمهورمن ازدواج کردم شوهرم معتادهست بچه هم چهارتادارم اماشوهرم کارنیست که بره سرکارپول نان نداریم بچه هم گرسنه میخوابن خودم هم میخوام برای معده ام برم عمل کنم اماپول ندارم لطفاکمکم کنیدشماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۲۸۱۵۱۰۷۸۵بانک ملی تاپس فردامحلت دارم برای عمل کمکم کنیدممنون میشم

  71. آرزو کاملآرزو کاملsays:

    سلام خدای مهربونم خدایی که بالاتر از همه کسی .ازت خواسته ای دارم تورو قسم به سوره یس من حاجت روا کن خدایا کاری برای شوهرم که بتونه نون شب مان را بیاره وپولی برسان که بتونم نیاز های بچه ها یم را تامین کنم .بتوانم برایشان گوشی بخرم خدایا خودت کمکمون کن

  72. خانمخانمsays:

    باسلام خدمت رئیس جمهورمحترم من همسرم فوت شده ودوتابچه محصل دارم مستاجرهستیم توانایی پرداخت اجاره خانه راندارم والان نمیتوانیم خانه ای پیداکنیم بااین وضعیت گرونی خانه ازشماخاستارم به مشکلات مان رسیدگی کنیدباتشکر

  73. الهه کورانیالهه کورانیsays:

    سلام دختری 35 ساله ومجرد به خاطرترس ازآبرو ازپدرم به خاطراذیت وآزارهای جنسی شکایت نکردم خانه دارم ومشکلات مالی داریم به خاطریه سری مشکلات نمیتونم سرکاربرم میشه لطفا خواهشابهم کمک کنیدبه خدا دروغ نمیگم 5022291067989085 شماره کارتمه ممنون

  74. اسماعیلاسماعیلsays:

    سلام خدمت رییس جمهور مشکلات خیلی زیادن نیاز به یک کمک مالی داریم انشالله خداوند به شما و خانواده محترم سلامتی بدهد. 6037997555327411 بنام ابراهیم مرادی

  75. فاطمه صویلاتیفاطمه صویلاتیsays:

    سلام من دختر 19 ساله ساکن شهر ابادان هستم نزدیکه یک ساله ک عقدم شوهرم سربازه و هیچ پولی نداریم ک عروسی کنیم خانواده پر جمعیتی هستن شوهرم حتی اتاق خواب نداره ک توش بمونیم وضع مالی خانواده خودم با خانوادم همسرم خوب نیس لطفا کمکم کنید خواهش میکنم اگه تمایل داشتین به این شماره زنگ بزنید 09381760529

  76. سمیرا کرمیسمیرا کرمیsays:

    با سلام .دختری ۲۷ ساله هستم.یه خواهر معلول ذهنی و یک برادر از کمر به پایین فلجه.پدرم کارگره که دیسک کمر گرفته.و یه برادر دیگه دارم که بیکاره.به اون خدای بالا سر زندگیمون با یارانه و معیشتی و بخور نمیر میگذره مستاجریم .و شش نفر ادم بیکار توخونه .ارزو به دلمون مونده یه غذای خوب بخوریم دیگه بقیش بخوره تو سرم.تو به حضرت زینب هر کس هر چقدر در حد توانشه کمکمون کنه..6037997404275605 کرمی..‌09395582689ایننم شمارم هست یعنی کسی هست این پیام منو بخونه ای خدااااا

  77. علیرضاعلیرضاsays:

    با سلام و خسته نباشید خدمت ریس جمهور عزیز من علیرضا جوانی که خیلی نیاز به کمک شما داره من الان از مال دنیا فقط یه گوشی دارم 24 سالمه خیلی نیاز مند کمک هستم بخاطری که پول نداشتم دانشگاه نرفتم با اینکه درسم تقریبا خوب بود من دیگه عادت کردم به نداری آقای ریس جمهور حتی رویای اینو دارم که یک روز مرغ بخورم میدونی نهار شام تازه اگه گیرم بیاد چی میخورم ریس جمهور سیب زمینی یا نان خالی میدونی دیگه طعم گوشت یادم رفته میدونی از آخرین باری که مرغ خوردم چند ماه گذشته میدونی دم عیده حتی پول ندارم لباس عیدی بخرم شماره کارتم میزارم ریس جمهور خودت یا هر کسی دیگه اگر خواست کمک بکنه هر چند عادت کردم به بی تفاوتی های شما و جامعه به هرحال این شماره کارت منه بدبخت هست6037991755059452

  78. حمزهحمزهsays:

    متولد ۶۴هستم بختیاری ام. نمیدونم از کجا بگم راستش توزندگی خیلی بدبختی کشیدم مادرم ۱۴سال سکته کرده بود وفلج گوشه خونه افتاده بود به رحمت خدا رفت وسر چندماهه نشده پدرم هم سکته کردو بعد یکی دوماه اونم به رحمت خدا رفت طی این چندسال منو داداشام مثل پروانه دور پدرمادرمون میچرخیدیم.به عشق مادرم وبخاطر دلخوشیش بادختر خالم ازدواج کردیم. الان۵سالی هست.این دوسال که عزیزانمون از دست دادم اومدم اصفهان تا لااقل نزدیک دکتر باشیم و به لطف خدا صاحب اولاد بشیم ولی متاسفانه تاالان بخاطر مشکل مالی نتونستم دکتر برم .خودت میدونی که خرج ومخارج اینجا خیلی زیاده.منم که عصب عظله دستام داغونه ونمیدونم کار سنگین بکنم از هزینه عملش هم بر نمیام .مجبورم چند روز کارگری کار کنم بعد بزارم تا چند روز دردم کم بشه و باز دوباره . بخدا فقط دلم بحال خانومم میسوزه که به پای من پیر شده . الان چندبار خواستم شب گاز رو باز کنم و از این زندگی خلاص بشم ولی هر بار عرضه شو نداشتم.ی فرصتی به خودم دادم ودست دراز کردم پیش شماها برادرا وخواهرای بزرگوارم آخرین امیدمو ناامید نکنیداینارو گفتم تا شاید اگه کسایی رو سراغ داشته باشی که بتونن ی پولی در حد ۲۰ سی تومن به عنوان قرض بدن تا بتونم ی پراید کهنه بخرم و ی منبع درآمدی داشته باشم.. ممنون میشم..سفته هم هرچی بگین میدم آدرسم هم فولادشهر بلوار مدرس خیابان دنا فرعی پنجم.پلاک ۵۲۷.میتونی از نزدیک ببنید

  79. سحریلحسورمهماندوست علیاسحریلحسورمهماندوست علیاsays:

    به نام خدا باعرض سلام وخسته نباشید رئیس جمهورمحترم دکترروحانی من به شمارای دادم ازشماخواهش میکنم عاجزانه فقط اسفندماه مبلغ یک میلیون تومان به هم وطن وطرفدارتان کمک کنیدهمسرم برادردوشهیداست بعدازشهادت انها پدرومادرش هم فوت شدن خودش بسیجی بوده ودرجبهه شیمیایی شده ولی کارت جانبازی نمیگیرد که شرمنده خداوشهدا نشودخانواده. من هم قشرضعیف جامعه هستن خودم 13سال فرمانده پایگاه بودم به روح شهدا امرپزکه 29 بود پول ماتمام شد ودریخچال فقط اب است جان امام زمان اول خدابعدشماناامیدم نکنیدالتماستون میکنم خداشاهده دروغ نمیگم پل صراط رامیخواهم چگونه ردشوم به جدبزرگوارتان قسمتان میدهم یک میلیون برای ماحکم معجزه است شماره حسابم5892101236949133سحرسلحسورمهماندوست علیا شماره تماس09902979891به حرمت حضرت زهرا این مبلغ رااگردیربدهیدیاندهید ازگرسنگی میمیریم توروقران کمکم کنید اجرکم عندالله

  80. علیداد سپهوندعلیداد سپهوندsays:

    بسمه تعالی خدمت ریاست محترم جمهور جناب آقایی روحانی ، سلام عرض میکنم، و امید وارم که برای یک بار هم شده این نامه را که همه دارن مسخرم میکنند، بپذیری و نتیجه را به صورت ارژانسی ارسال نمایی، آقای دکتر، این حقیر علیداد سپهوند ساکن شهر خرم آباد متولد ۱۳۵۷، دارای ۴ فرزند، یک مادر پیر، یک زن، جمعا ۷ نفر، که ۲۳ سال در نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت صادقانه انجام دادم، ۹سال شرکت مخابرات، دو سال سربازی، و ۱۲ سال هم در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان به عنوان راننده سنگین مشغول بودم، که جمعا ۲۳ سال بیمه تامین اجتمایی دارم، که به علت مشکلات خانوادگی که داشتم درخواست کمک از طریق بنیاد مسکن کردم، و از طرفی دیکس کمر در حین کار در این اداره گرفتم که یک بار عمل جراحی کردم، مجددا عود نموده و عمل مجدد ونسب پلاتین میخاد، که این مشکلات را داشتم و دکتر استراحت پژشکی داد که عمل کنم و خوب بشم ، این امر باعث گردید توسط بنیاد مسکن اخراجم کنند ، و با ۷ نفر آعله، ، مستجری، سن ۴۵ سال، کمر شکسته، و مشکلات دیگه، حال نه جایی استخدام میشم، نه توان کار دارم به علت دیکس کمر، نه خونه ای دارم، نه پولی، خودت قضاوت کن، من چکار کنم، آیا کسی هست که صدای منو بشنود، تا جایی هم که تو فکرشو کنی رفتم، همه میگن بنیاد زیر نظر رهبر است، و نامه هم از دفتر رهبر بردم، ولی کسی اعتنا نمیکنه، آقای روحانی، شیر مادرت ، جان بچت، تو را به فاطمه زهرا، منو درک کن چی میگم، و این مورد را به صورت اورژانسی پیگیری کن، که الان دو سال است که منو اخراج کردن اصلا بخاطر چی بوده، فقط هر جلسه ای که بگیری من باشم و ، در ،روبه رو، بازجویی کنید، نه نامه بزنند جهت پیگیری ونتیجه به این واحد ، تو را به ناموس حضرت زهرا، کمکم کن زندگیم داره از هم میپاشه، به خدا فلجم از بس که کار کردم زمین گیر شدم، الان بچه هام بزرگ شدن و هیچی ندارند دخترم دو سال عقده بدون جهزیه مانده اینا را همه به مسعولین زیر ربط گفتم ، التماس دعا تلفن تماس ۰۹۳۶۷۵۴۴۱۹۵ و ۰۹۱۶۷۴۵۶۸۵۰ تو را به خدا این نامه را با هزار ارزو نوشتم، دست کم نگیر، لامسب، بزار این اخر ریس جمهوریت ۷ نفر ازت راضی باشند،

  81. فریده رستمیفریده رستمیsays:

    باسلام.زنی ۴۷ساله هستم دارای ۳فرزند بزرگ شوهرم کارگر اب وفاضلاب .الان من و۳فرزندم درپارک در خانه ای که مال اداره هست زندگی میکنیم که گازهم ندارد.زمینی داریم که با وام شروع به ساخت کردیم الان پول برای اینکه بتونم سقف ان رادرست کنم تا بتونم سرپناهی برای بچه هام درست کنم ندارم.اداره هم گفته از خانه برین بیرون حالا من از شما تقاضای کمک دارم.ممنون .از یاسوج

  82. فاطمه داراییفاطمه داراییsays:

    باسلام، خدمت ریاست محترم جمهوری اسلامی، آقای دکتر روحانی آقایی دکتر بخدا زنی هستم، دارای ۴ فرزند، مستجر، وشوهرم راننده سنگین بوده، به علت دیکس کمر ، جراحی کرده، و زمین گیر شده، و بجز یارانه، و معیشتی، هیچ گونه در آمدی ندارم، خواهش میکنم برای عید نوروز و خرید، بچه هام را شاد کن، التماس دعا، شماره تماس، ۰۹۳۶۷۵۴۴۱۹۵ فاطمه

  83. علیداد سپهوندعلیداد سپهوندsays:

    با سلام، خدمت ریاست محترم جمهوری، جناب دکتر روحانی، این حقیر فردی هستم متاهل، دارای ۴ فرزند و یک مادر پیر، ، مستجر، و فاقد هر گونه ملک، زمین، خونه، که ۲۲ سال در نظام جمهوری اسلامی در امر راه سازی پرژه ها و طرح هادی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، فعالیت داشته ام لذا، به علت دیکس کمر، و جراحی، دیگر قادر به ادامه فعالیت نبودم، که در حال حاضر از طرف بنیاد مسکن اخراج گردیده ام، حال از شما تقاضا دارم، که جهت برسی و بازدید میدانی از کار ، در آن اداره، که به چه دلیل اخراج شده ام ، و چرا سختی کار را برام وصل نمیکنند، که بازنشست بشم، هم اکنون دو سال است که بلا تکلیف مانده ام و بدون هیچ گونه در آمدی، و از جهتی توانایی کار در هیچ کجایی دنیا را ندارم، و زمین گیر شده ام، خواهشمند ام جهت برسی، و بلاتکلیفی این حقیر ، از شما ریاست محترم جمهور تقاضایی راه حل دارم، که از طریق اداره کار یا بیمه تا مین اجتمایی، یا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مشکل من و خانواده ام را حل نمایید باتشکر

  84. فاطمه داراییفاطمه داراییsays:

    باسلام، خدمت ریاست محترم جمهوری اسلامی، آقای دکتر روحانی آقایی دکتر بخدا زنی هستم، دارای ۴ فرزند، مستجر، وشوهرم راننده سنگین بوده، به علت دیکس کمر ، جراحی کرده، و زمین گیر شده، و بجز یارانه، و معیشتی، هیچ گونه در آمدی ندارم، خواهش میکنم برای عید نوروز و خرید، بچه هام را شاد کن، التماس دعا، شماره تماس، ۰۹۳۶۷۵۴۴۱۹۵ فاطمه

  85. منصورهمنصورهsays:

    باسلام من دو فرزند سید دارم شوهرم با موتور کار میکنه یک زمین در روستای مشهد دارم ولی پول ساختشو ندارم تو رو خدا کمکم کنید تا زمینم ساخته بشه به امام رضا قسم هیچ کسو ندارم کمکمون کنه شماره حساب بدم تورو خدا کمکم کنید شما را به جد بچه هام قسم میدم ۶۰۳۷۶۹۷۴۸۶۵۸۷۹۹۸ منصوره کاهانی

  86. یاسربادانگیزیاسربادانگیزsays:

    سلام و درود اقای حسن روحانی خواهش میکنم بهم کمک کنید هچی پول الان ندارم کارگر هستم مستاجرم برای پول موندم خدای دردم را به کی بگم بهم پول کمک کنید خواهش میکنم۶۰۳۷۷۰۱۱۸۰۶۸۹۸۸۴

  87. سیدیونس موسوی چوبانلوئیسیدیونس موسوی چوبانلوئیsays:

    سلام آقای رئیس جمهور جناب آقای روحانی سیدیونس موسوی چوبانلوئی هستم آذربایجان غربی شهرستان سلماس تخم مرغ وسیب زمینی کبابی روی ارابه کنار پارک میفروشم منتها درروزهای برفی بارانی وسردقادر به فروش نیستم از طرفی هم این ویروس کرونا تاثیر زیادی به فروشم گذاشته طوری که سه ماهه اجاره خانه ام مونده دو پسر محصل دارم اگه امکان داره مختصر کمکی به این حقیر بکنید ۶۲۷۳۸۱۱۱۴۰۷۰۲۵۴۶ بانک سپه انصار سابق سیدیونس موسوی چوبانلوئی

  88. جانمحمدجانمحمدsays:

    سلام من کارگرم پا مصنوعی دارم برای کار لاک جمع6037991945482291 میکنم زن ام سرطان دارع یه مبغلی کمک کنید خواهش میکنم

  89. زهرهزهرهsays:

    سلام آقای رئیس جمهور من یک مادر با دارای چند فرزند هستم که شوهرم را به دلیل بیماری سرطان از دست داده ام و به دلیل ضعف مالی نتوانستم اقصاد وامم را پرداخت کنم و الان حکم جلب من را گرفتن از شما کمک میخواهم

  90. مجتبی بتوئیمجتبی بتوئیsays:

    سلام وعرض ادب خدمت رئیس جمهورمحترم امیدروارم سالم وتندرست باشیدکه بتوانیدشرایط کشوررودوباره درست کنیدمن یک جوان ۲۸ ساله هستم که بامادرومادربزرگم زندگی میکنم والان ۲سال است عقدکردیم ولی هنوزهیچ یک تزمایحتاج منزل رانگرفته ام وخانواده عروس هم پافشارمیکنندبرای عروسی دخترشان ولی من نمیتوانم ازعهدی خرج زندگی وجهیزیه بربیام ازشمارئیس جمهورقادروداناخواهشمندم به من کمک کنیدخواهشاتازندگیم ازهم نپاشدومن الله توفیق۶۱۰۴۳۳۷۵۶۹۰۵۷۶۹۶

  91. حسینعلی سیفی مزرعهحسینعلی سیفی مزرعهsays:

    سلام اینجانب سیفی مزرعه 44ساله هستم سرناسازگاری باهمسرم که خیلی بددهن وبداخلاق بود مجبور شدم طلاقش بدم تمام زندگیم نابود شد یه خونه 50 متری داشتم باقرض کردن ازدیگران باکمک وام هایی که از بانک گرفته بودم که هنوز 60میلیون از پرداخت واهامونده خودم هم توخیابون میمونم شبا یه کمک بفرمایید تا بدهیمو با بانک تصفیه کنم یکی هم پول پیش داشته باشم خونه اجاره کنم که هرخونه50متری روبخام اجاره بگیرم کموکم 100میلیون پول پیش میخاد هیچ پناهگاهی ندارم بخاطر خداوقرآن وچهارده معصوم کمکم کنید تلفن تماس 09197299126

  92. حسینعلی سیفی مزرعهحسینعلی سیفی مزرعهsays:

    عرض سلام ودرودخدمت رئیس جمهورعزیزکشورایران اینجانب حسینعلی سیفی مزرعه 44ساله هستم ساکن شهرقدس(قلعه حسنخان)سرناسازگاری باهمسرم که خیلی بددهن وبداخلاق بود مجبور شدم طلاقش بدم تمام زندگیم نابود شد یه خونه 50 متری داشتم باقرض کردن ازدیگران باکمک وام هایی که از بانک گرفته بودم که هنوز 60میلیون از پرداخت وامها به بانک مونده خودم هم توخیابون میمونم شبا یه کمک بفرمایید تا بدهیمو با بانک تصفیه کنم یکی هم پول پیش داشته باشم خونه اجاره کنم که هرخونه50متری روبخام اجاره بگیرم کموکم 100میلیون پول پیش میخاد هیچ پناهگاهی ندارم بخاطر خداوقرآن وچهارده معصوم کمکم کنید تلفن تماس 09197299126 اجرکم عندلله

  93. مرضیه سروش نژادمرضیه سروش نژادsays:

    recAptchAیا۱۳۹۵cسلام خدمت رییس جمهور محترم دکتر روحانی مرضیه سروش نژاد از شهر دهدشت واستان کهگیلویه وبویر احمد زندگی میکنم وخانواده پر جمعیتی دارم پدرم باز نشسته اموزش وپرورش است‌وبیماراست ومادرفوت شده وپدرم ازدواج مجدد کرده وما از لحاظ مالی خیلی خیلی مشکل دارم وپدرم نمی تونه مخارج مارا بده براش مشکل است ومن برای نیازهای اولیه وضروری هم مشکل دارم ونمی تونم نیازهای شخصی واسانم راتهیه کنم واین برام درد ناک است چند بار به کمیته امداد امام خمینی رجوع کردم برای اینکه تحت پوشش قرارم دهد ولی چون پدرم معلم باز نشسته بود کمکم نکردند معلمین که فقیرند وضمننا هر کس فقیر است باید کمکش کرد چه معلم وچه غیر معلم باشند پدرم از عهده سر پرستی ما ومن برنمی یاد ومن دچار مشکلم بنظر شما من چیکار کنم تا مشکلاتم حل شود[email protected]ومبایل 09031668836

  94. پروین آذرگونپروین آذرگونsays:

    سلام وخسته نباشی خدمت ریس جمهور عزیز من پروین آذرگون هستم از‌شوهرم جدا شدم ودختر ۴ ساله دارم هیچ پناه و هیچ پس اندازی ندارم فعلا اوره خونه مادرمم اونم خودش سر سازمان زندگی میکنه بخاطر رضای خدا وبزرگی خودت کمکم کن ای نامه ای که میروی به سویش از طرف من ببوس دو دست درویش 09055826987 تورو به بزرگیت کمکم کنید ۶۰۳۷۹۹۸۱۲۶۳۸۱۰۰۲پروین آذرگون

  95. Arezo salimiArezo salimisays:

    سلام من دخترم ۴ماه ماه به دنیا اومده تازه از شوهرم جدا شودم کسی هست کمک کنه بهم از لحاظ پوشاک و لباس.‌‌.واسه دخترم خیلی کم دارم توان خریدشوهم ندارم. خوانوادمم مصرف کننده هستن ممنون۰۹۱۰۸۸۵۰۳۴۶ اینم شماره کارت.6037998142660074

  96. ابوذر رئوفیابوذر رئوفیsays:

    سلام بخاطر کرونا بدجور گیر کردم کرایه خونه و قسط بانک دارم متاهلم بچه ندارم ولی شرایطم خیلی بده شمارو ب آبرویه خانم فاطمه زهرا اگه دستتون بازه بهم کمک کنید خیلی شرایطم بده 6037997930017570ابوذر رئوفی کارت کمیته امداد ولی پرداختی ندارم از ته دل دعاتون میکنم ایشالا گرفتار بیمارستان نشید

  97. چراغیچراغیsays:

    سلام به خاطر خدا مشکل مای دارم بهم کمک کنید قسط وام بدهکارم .مشکل دیابت دارم کمکم کنید6037991946185257 خدا بهتون عزت بده

  98. موسی رهیدهموسی رهیدهsays:

    باعرض سلام احتراما درخواست دارم که بنده حقیر معلول ضایعه نخاعی ازشهرستان بم هستم زیر پوشش بهزیستی هستم وبغیرازمستمری وحق پرستاری منبع درامدندارم دخترم کلاس سوم دبیرستان نه گوشی نه تبلت نداریم درسش نمیتونه ادامه بده چندین بار به بهزیستی بم مراجعه کردم متأسفانه کمک نکردن خودم موسی رهیده باکدملی 6059585728ساکن روستادراثرسانح افتادن ضایعه نخاعی شدم وازکا افتاده بیماری پروستات وضخیم شدندیواره مثانه دچارم احتیاج دارم به کمک حداقل یه گوشی برای دخترم تهیه کنم تابتوانددرس بخواند خودم جهت مداوابه دکنروبقیه سیرفرایندتابهبودی بیماریم بهترشده باتشکر خداوند متعال نگهدارتون 6104337354551341شماره کارت

  99. مجیدمجیدsays:

    سلام علیکم من یه بیمار سرطانی هستم که ۲۱ جلسه شیمی درمانی کردم چون که سرطان بیضه دارم بیضه رو کاملا تخلیه کردن والان مدت کوتاهی خانومم وقت داره بار دار شه اونم باید کاشت بشه حدود ۹میلیون برای یک دوره میخواد تورو خدا کمک کنین زندگیم داره از بین میره استرس برام سمه ۰۹۲۲۸۰۰۱۹۵۹ وشماره کارت بانک ملی مجید ۶۰۳۷۹۹۷۲۲۱۹۴۸۸۴۸

  100. جعفر مزروعیجعفر مزروعیsays:

    با سلام درخواست مالی کردم ضروری لطف کنید کمک کنید برای پسرم

  101. نرگس ملکینرگس ملکیsays:

    سلام من یک کارافرین هستم وبرای ادامه ی راه ورسیدن به صادرات احتیاج به حمایت مالی دارم ومن اولین کسی بودم که سرمه ارگانیک کلاسیک رو درقم زیر شاخه ی معدن وصنعت بردم ولی برای ادامه راه نیاز به حمایت مالی دارم ممنون میشم دراین راه همراهیم کنید.

  102. محمد حسن نصرتیمحمد حسن نصرتیsays:

    سلام آقای رئیس جمهور من محمد حسن نصرتی فرزند صیدعلی ساکن سنقر و کلیایی از استان کرمانشاه هستم بیماری بهجت دارم بیکارم زن و پسر ۸ سالی دارم زندگیم در حال نابودی هست هر ۱۴ روز آمپولی میزنم که قیمت هر کدام ۷۷۳هزار تومان هست تو خدا کمکم کن نزدیک عید هست که من حتی از عهدی خرد و خوراک زن و فرزندم بنمائیم خواهش میکنم کمکم کنید الان به تهران آمده ام برای پیدا کردن کار و خانه و ادامه درمانم پولی واسی هیچ کدام از اینها رو ندارم

  103. علی انصاریعلی انصاریsays:

    با عرض سلام و احترام خدمت آقای رئیس جمهور جناب اقای دکتر روحانی.اینجانب علی انصاری جانباز شیمیایی هستم.نیاز به کمک و مساعدت مالی ازسوی شما دارم. تقاضا دارم مساعدت بفرمائید.

  104. خانومخانومsays:

    سلام خدمت ریاست جمهوری.جایی برای گفتن مشکلم ندارم نمیدونم کسی میخونه یا نه ولی من مدتی است طلاق گرفتم در یک شهر کوچک زندگی میکنم و نمیتونم کارپیدا کنم حتی کوچکترین احتیاجاتمم نمیتونم براورده کنم مجبور شدم خانه پدری برگردم که پدرم هم در تصادف دچار شکستی شده و توان کار کردن نداره مادرم با کار کردن در خانه های مردم روزگار به سر میبرد که اونم حالا توان نداره اینروزا همه خانواده کرونا گرفتیم هیچی نداریم حتی یارانه معیشتی و کرونا هم به ما ندادند تحت پوشش هیچ جا هم نیستیم خواهش میکنم کمک کنید کمی از درد ما کم بشه 5859831129829536

  105. یاسربادانگیزیاسربادانگیزsays:

    سلام با عرض ادب مادر پیر و فلج دارم اخه دردمو به کی بگم شما کمک نکنید کی کمک میکنه خواهش میکنم بهم کمک کنید ۶۰۳۷۷۰۱۱۸۰۶۸۹۸۸۴

  106. مرجان اسماعیلیمرجان اسماعیلیsays:

    سلام خدمت آقای روحانی رئیس جمهور محترم من یه زن خاندار با شوهرم و دوتا فرزند هستم که اهل صغاد آباده هستم که باپول کارگری زندگی میکنم هیچ درآمدی هم دیگه نداریم تو یه خانه کلنی زندگی میکنیم من از شما فقط درخواست یه وام داشتم که بتوانم خونه درست کنم اگه لطف کنید با درخواست من موافقت کنید یه دنیا ممنون میشم.

  107. رباب مرادیرباب مرادیsays:

    سلام خسته نباشید دختر جوانی هستم از اردبیل پدر و مادر سخت مریض هستن دوتا داداشام گرفتار موادن خودم تو گلوم‌ تو دارم داداشم پاش توده داره تنها نون آور خانواده منم الان ۱۶ میلیون بدهی دارم تورو خدا به دادم‌ برسین۶۰۳۷۹۹۷۵۲۰۶۴۱۴۱۷

  108. الهه کورانیالهه کورانیsays:

    سلام . میشه لطفا توروخدا جوابم روبدید کمک مالی میخوام .به خداوندی خدا این پول روبرای خرج درمان وخریدوسایل واسه خودم میخوام.بابام قبلا اعتیاد داشت وقبلا بهم چشم داشت باوراین موضوع خیلی برام سخته به خدا دروغی ندارم بگم من سرهمین اعتیادورفتارهای پدرم بدترین ضربه ها روازلحاظ روحی خوردم.من تنها عشق زندگیم بعدخدا وائمه مامانمه که با همه چی بابام سوخت وساخت وبه خاطرمن طلاق نگرفت چندبارازبابام قول گرفتم قسم خورد مامان باهاش حرف ودعواش شدکه این رفتارهای زشتش بامن رو ترک کنه.خواستم برم از بابام شکایت کنم ولی تهدیدم کردبه مرگ که اگه کسی از این موضوع بویی بره هم من رو میکشه هم خودش.حتی خواستم خودکشی کنم ولی پشیمون شدم.بابام کلا مخالف دکترودرمون ودارو.دختری هستم مجرد پدرم بازنشسته شده ومستاجریم.حقوق پدرم صرف کرایه خونه واقساط وخوردوخوراک مایحتاج خونه میشه.دختری هستم مجرد پدرم بازنشسته شده ومستاجریم.حقوق پدرم صرف کرایه خونه واقساط وخوردوخوراک مایحتاج خونه میشه.من این کمک مالی رو برای هزینه های درمانی وخریدوسایل شخصی ولازم خودم می خوام به خدا.من تیروئیدم مشکل داره ولوب سمت راست غده تیروئیدم کیست داره.قلبم ضربان اضافه داره.افسردگی گرفتم دندونام روبایدعصب کشی وروکش وبعضیاروایمپلنت کنم. قسمتون میدم به خدا کمکم کنیدلطفا هرچی خودتون صلاح میدونیدبهم کمک مالی کنید.شماره کارتم 5022291067989085 بانک پاسارگارد یه دنیاممنونم

  109. مریم بادسارمریم بادسارsays:

    بسم الله الرحمن الرحیم**** سلام من زن سی و پنج ساله ام مطلقه یه پسر دارم پول پیش خانه پنج میلیون دادم ماهی هشتصد سه ساله اینجا نشستم زیر زمین رطوبتش مریضمون کرده صاحبخونه گفته تخلیه کنید نمی دونم با این پول پیش کجا برو بیکارم پیش کمیته رفتم برای کار ردم کردن واقعا از لحاظ روحی داغونم. دیگه کم اوردم خواهش میکنم مرا راهنمای کنید

  110. آرش امانی پشم.آرش امانی پشم.says:

    با سلام و عرض ادب خدمت جناب آقای رایس جمهور حسن روحانی. بنده ۳۰ سال سن دارم فرزن آزاده جانباز هستم. بیکارم. و متاهل هستم و یک بچه پسر۵ ساله دارم. جناب آقای رایس جمهور از شما عاجزانه خواهش میکنم. یک کمک مالی به بنده عنایت بفرماید. بتونم یک کار آزاد کوچیک باهاش انجام بدم. تا شرمنده زن و بچم نشم. خودتون میدونید همه جونا بیکار هستن و مجرد ما خلاصه ۸ سال پیش ازواج کردیم. و الان توی این گرونی نمیتونیم زندگی کنیم. آقای رایس جمهور خواهش میکنم. ب خاطر خدا هم که شده کمکم کنید. من پدرم ۶ سال اثارت دارد جانباز هستن برای این مملکت زحمت کشیدن. کار رسمی نمیخام فقط یک کمک مالی به بنده بکنید. با تشکر. ۶۲۸۰۲۳۱۲۲۹۴۸۹۴۴۷ ب اسم یونس صفر بیرانوند بانک مسکن شماره تماس ۰۹۱۶۰۷۷۰۶۵۷ ۰۹۰۱۲۸۹۲۳۷۱

  111. مهرانگیز تاجیکمهرانگیز تاجیکsays:

    باسلام آقای روحانی من از زمانی یاد میدم دارمزجر میکشم ، بچه که بودم بایتیم شدنم همیشه کار کردم والان هم که ازدواج کردم باشوهرم اختلاف دارم مشکل روانی داردومن ساکن شیراز هستم یک دختر ۸ساله هم دارم که الان با خودم یک اتاق در پایین شهر شیراز اجاره کردم وزندگی میکنیم ولی بریدم نه میتونم اجاره بدم نه مخارج خودم ودختر را نه خونه دارم نه ماشین دارم نه خانواده پول داردارم ولی در عوض تا دلتون بخواد بدبختی ،رنج بی کسی ،حیرون بودن ،خفت و ...دارم وتوروخدا یک فکری برای من بکنید حداقلش یک وام بدهید ماشین بخرم بتوانم کارکنم شمارو قسم میدم بیاید از نزدیک زندگی من رو ببینید حتی یک یخچال ندارم که بتونم یک اب خنک به دخترم بدم ،به نظر شما مرگ بهتراز این خفت نیست۶۰۳۷۹۹۱۹۲۱۹۵۵۵۰۰واینموشماره تلفن منه ۰۹۱۹۶۸۷۸۳۳۰

  112. نبی الله سابکینبی الله سابکیsays:

    سلام اینجانب نبی الله سابکی از استان کرمان شهرستان ریگان که وضع مالی خوبی ندارم الان یک سال نیم هست که ازدواج کردم نه درآمدی دارم نه خونه وسایل خانه و حالا خدا بهم بچه داده رفتم خانمم را بردم سنو دکتر گفت که خانمت دوقلو حامله ویکی از بچه‌ها مشکل دارد و باید سقوط بشن حالا نه من پول دارم و نه هم درآمدی دیگه بخاطر خدا کمکم کنید تا بتوانم حداقل خانمم را نجات بدهم و الان بخاطر بی پولی تایک هفته دیگه نتونم سقط بکنمشون دیگه پزشک قانونی نامه نمیده چون بچه‌ها میرن تو چهار ماه مبلغ پنج میلیون پول کم دارم شماره تلفن 09103771667 شماره حساب 6104337899410029بنام نبی الله سابکی

  113. ناصر سهویی فرناصر سهویی فرsays:

    با سلام و عرض ادب خدمت آقای روخانی رئس جمهور مخترم بنده ۲۹سال سن دارم یک پدر پیر دارم که مریض به 50ملیون پول اختیاج دارم ببرمش دکتر پول نداریم ممنون میشم اگه کمکم کنید 5892101108231230این هم شماره کارتم به اسم ناصر سهویی فر

  114. مجتبی صفرزادهمجتبی صفرزادهsays:

    با عرض سلام اینجانب مجتبی صفرزاده ساکن لرستان هستم بنده هیچگونه در آمدی ندارم چند ساله بیکارم هیچ درآمدی هم ندارم پدر و مادرم هم مریض هستن می‌خوام ازدواج کنم توانایی خرید جهیزیه ندارم لطفا کمک کنید یا حق5859831065022641

  115. اسماعیل احمدیاسماعیل احمدیsays:

    به نام خداوند بخشنده مهربان اینجانب اسماعیل احمدی دارای زن و بچه ۶ساله هستم شغلم کارکر ساختمانی هست ومدت۶ماهه است درامد ثابتی ندارم به خاطر کرونا کرایه خونم عقب افتاده ی موتور داشتم فروختم تا شکم زن وبچمو سیر کنم به خدا چیزی دیکر برای فروش ندارم الان چند وقته نتونستم ۱کیلو کوشت برای بچم بخرم واقعن دیکه کم اوردم از شما مهربانان کمک میخام تا بیشتر از این شرمنده نباشم ۶۰۳۷۹۹۷۵۷۱۶۸۴۴۶۴اسماعیل احمدی.......................۰۹۳۳۲۸۲۳۶۴۷..تلفن..........................۴۱۹۰۳۲۷۹۰۵کد ملی

  116. محمدرضاداودیمحمدرضاداودیsays:

    جوانی فقیریتیم دارای بیماری بی اختیاری ودیسک ،ومتاهلم ازبلوچستان،ایرانشهر،مزاحمتون میشم لطفا کمک کنید،دل بچه هام شادبشن

  117. سحر فروهرمنشسحر فروهرمنشsays:

    شماره کارتم شاید نظرتون یا چشتون ب متن متم افتاد ممنونتون میشم من چن روز دیگه ۲۲ ساله میشم و تمام عمری ک ازم گذشت درد بود تا پدرم ک معتاد بود و خیلی زود از دست دادمش و برادریم نداریم و همسرم بیکاره و واقعا کم اوردیم و اخرین راهمون طلاقه خواهش میکنم کمکنون کنید شمله کارت 6037697495741024 سحر فروهرمتش

  118. مرضیه سروش نژادمرضیه سروش نژادsays:

    سلام خدمت رئیس جمهور سال نو مبارک مرضیه سروش نژاد هستم در شهر دهدشت استان کهگیلویه وبویر احمد زندگی میکنم خانواده ام فقیر ومستمندند نمی توانند از لحاظ مالی منو تامین کنند من مشکلات مالی بسیار وشدیدی دارم لطفا از لحاظ مالی کمکم کنید منتظر کمک وپاسختان هستن ممنونم ۰۹۰۳۱۶۶۸۸۳۶

  119. محسن قنبرپورمحسن قنبرپورsays:

    عرض سلام و خدا قوت جوانی ۲۹ساله هستم اهل شهرستان نورآباد لرستان روستای یارآباد قبلا معتاد بودم که در حال حاضر ۴۸ روز میشه که به کمک خداویک کمپ ترک اعتیاد ترک کردم ام بخدا این چندمین باره بخاطر داشتن این مشکل که عرض میکنم پس از هربار ترک کردن باز هم شروع میکنم. مشکلم نداشتن کار وجود مقداری خرجی که بتونم دو سه ماهی خونه بمونم مجبورم برای کار و یه خرجی به تهران سفر کنم و همین هم باعث میشه که دوباره برم سراغش . درخواستم از شما یک کمک مالی یا یک وام کم بهره برای راه اندازی یک مکان توی روستا برای پرورش قارچ هستم ‌.که بتونم انشالله با کمک شما زندگی از دست رفتم و جبران کنم شمارو به خدا قسم میدم ،من زندگیمو و همینطور همسرم وبچمو دوس دارم بهم کمک کنید.برای هرگونه تحقیقات برای راستی آزمایی حرفهایم حاضرم ۰۹۱۹۶۴۶۹۷۳۷ از تمام زحمات شما تشکر میکنم

  120. محمدرضاداودیمحمدرضاداودیsays:

    سلام ،جوانی ازایرانشهر،فقیریتیم ازکارافتاده دارای بیماری بی اختیاری ودیسک کمرشدیدم نه تلویزیونی ونه یخچالی نه کولرگازی ،لطفاکمک کنید،کدملی،۳۵۹۱۵۴۲۱۸۸،نه پوشاکی نه خوراکی برای بچه هام درعیدنوروز

  121. راضیه داودیراضیه داودیsays:

    سلام دختری یتیم ،ازهرمزگان میناب شهرتیرور،بخاطرمداشتن جهیزیه یکسال واندی درعقدمانده ام لطفا کمکم کنید،ازهمان بالا،برام جهیزیه بفرستیدتادل من یتیم خوشحال گردد،چون اینجامسئولین پارتی بازی میکنند،کدملی،۳۵۹۱۶۸۲۳۳۰،ش ت،۰۹۳۹۲۶۰۵۹۰۸

  122. الهام صالحیالهام صالحیsays:

    سلام خدمت رئيس جمهور ما یه خونواده 3 نفره شوهرم بیکاره 2 میلیون پول پیش داده بودیم یه خونه رو اجاره کرده بودیم ماهی 500 هزارتومن امسال میگه 20 میلیون بده ماهی 400 تومن 6 ماهه اجاره ندادیم به خاطر خدا به خاطر دخترم کمک کنید بخدا کسی رو ندارم که ازش قرض کنم شوهرم بدهکاره فقط بتونم این خونه رو تمدید کنم که دخترم بی سر پناه نباشه اول رفتم پیش خدا دوم پیش شما به خاطر خدا کمک کنید 🙏🏻6037701611443778به خاطر خدا کمکم کنید این پول برای شما پول خورده نزارید که صاحبخونه وسایلم بریزه تو خیابون 😔

  123. یاسربادانگیزیاسربادانگیزsays:

    خواهش میکنم اقایی روحانی کمک کن هچی نداریم زن من کرونا دارع نون شب بچه ام موندنم به کی بگم اخه درد ام را ۶۰۳۷۷۰۱۱۸۰۶۸۹۸۸۴

  124. سیدعلاءالدین موسویسیدعلاءالدین موسویsays:

    سلام جناب اقای روحانی بخدا ندارم 😭زنم میخاد زایمان بشه ندارم بیمارستان ازمن میخاد شیش ملیون ندارم ازکجا میارم برم دوزی کنم شما راظی میشی اگر بسر داری انچوری گیره چکار براش میکنی بخدا ماخیلی ترو دوس دارم به خاک مودرت به خاک اقات ازت کمک میخوام 6037697444562810بنام سید علاءالدین موسوی این هم شماره تماس 09363233013

  125. علی حسن زادهعلی حسن زادهsays:

    سلام عرض خسته نباشیدبه ریاست جمهوری وعیدروبه شماوهمکارانتون تبریک میگم تازه زندگیموشروعکردم۲۱سالمه یه بچه هم دارم شغل ثابتی ندارم این شب عیدی یه کمکی بهم بکنین جونم شرمنده زن وبچم نشم حدااقل لباسی بخرم براشون هرچیزکوچکی کمک کنین جای دوری نمیره خداخیرتون بده6104337533379465

  126. ناشناسناشناسsays:

    سلام و ارض ادب روزتان بخیر من دختری ام که مادرم چند روز بعد زیمان می کنه بچه شم دوقلو یه رفتیم بیمارستان پرس جو کنیم که چقدر پول می خواد گفتم 30 یا 22 ملیون می خوام بابام دیکس کمره مریض پیر مرده نمی تونه کار کن به جان خودمون ندارم به اون خدا نداریم توروخدا کمک مون کنید 😭😭😭😭 دیگه از این زندگی سیر شدیم دیگه نمیدونیم چیکار کنیم وقط تنها امید ما شمایید آقای رئیس جمهور اینم شماره کارت مون ۶۲۷۷۶۰۱۱۱۰۳۲۹۶۹۳

  127. نورج یاوری کبیرنورج یاوری کبیرsays:

    با سلام ودرودبه خدمت رئیس جمهور عزیزم، جناب آقای دکترروحانی، من یه کارگرباشغل آزادهستم و۴۳ سال سن دارم ومتاهل ومستاجرهستم نمی دانم چگونه به عرض مبارکتان برسانم، که شدیدانیازمند کمک مالی برای تهیه پول پیش مسکن می باشم، باوربفرمائید در حال حاضربنده دریک خانه ۴۵ متری با پول پیش فقط ۲میلیون تومان زندگی می کنم ۳۵۰هزارکرایه میدهم، که این قولنامه برای سال ۹۹‌بوده و چندماهه دیگربه پایان قراردادمونده و مطابق معمول کرایه و پول پیش بیشترخواهدشد، ازشمارئیس جمهورمحترم، تقاضادارم،چیزی درحدود۲۰‌میلیون تومان تحت عنوان وام جهت تهیه پول پیش مسکن، گره کوچکی ازمشکلاتم رابازمی کند، تقاضای مساعدت وکمک دارم، و زبانم بیش ازاین قادربه نوشتن بیان لازم نیست، خواهشمندم فکری به حال این بنده حقیرتان بکنید، وسلام : با آرزوی موفقیت وشادکامی،برای شماوخانواده محترمتان، خدانگهدار

  128. محمدرضاداودیمحمدرضاداودیsays:

    سلام جوانی فقیریتیم ازکارافتاده دارای بیماری بی اختیاری ودیسک کمرشدیدم ومتاهلم نه یخچالی نه کولرگازی نه تلویزیونی ،هیچی نداریم،لطفاکمکمان کنید،کدملیم،۳۵۹۱۵۴۲۲۸۸،ش ،اینجاهمه مسئولینش اکثرا،پارتی بازی میکنن،شماره کارت یارانه مه،۵۸۵۹۸۳۱۰۴۲۶۶۵۰۸۲،ازبلوچستان ایرانشهر

  129. راضیه داودیراضیه داودیsays:

    سلام دختری یتیمم ،ازکودکی پدرم راازدست دادم بیسوادم اکنون بدلیل نداشتن جهیزیه یکساله وبیشتردرعقدمانده ام لطفا کمکم ۳۵۹۱۶۸۲۳۳۰،ش ،درشهرمادرکمیته امدادش خانم مددکاری هست که پارتی وفامیل بازی میکند،بنام خانم سالاری درمیناب،خودم کمیته ای نیستم امادرخواست کردم همین خانم درحالیکه ریاست محترم کمیته قبول کرداین خانم نگذاشت ای انصاف نیست،ازمیناب شهرتیرور

  130. اکبرمیرزاییاکبرمیرزاییsays:

    باسلام خدمت ریاست محترم جمهوری عاجزانه ازتون درخواست کمک دارم مادرم خودم وخانومم به بیماری کرونا مبتلا شدیم خودم هم کارگرم الان دوماهه بیکارم یه مقدارپس اندازهم داشتیم همه روخرج این بیماری کردیم بخدانتونستم برای بچه هام لباس وکفش عیدبخرم خداهیچ پدری روشرمنده فرزندش نکنه روزی هزاربارازخدا طلب مرگ میکنم لطفاکمکم کنید .۰۹۱۸۴۴۹۶۹۶۰.اینم شماره کارتم ۶۲۷۳۸۱۱۰۶۹۳۰۵۵۸۶.اکبرمیرزایی

  131. فرنیافرنیاsays:

    سلام من دانشجو دخترم تا حالا لپ تاپ یا کامپیوتر نداشتم بلد هم نیستم کار کنم فقط یه گوشی فکستنس دارم که با اون کلاسامو میرم .لطفا اگه لپ تاپ کارکرده دارید بهم بدین من داخل کلاسامو با اون برم هم از طرفی هر جا میرم برای کار بهم میگن کامیپوتر بلدی میگم نه میگن پس هیچی ...لطفا اگه دارید کارکرده اهدا کنید دل مارو شاد کنید [email protected]

  132. جواد زهیریجواد زهیریsays:

    بسم الله الرحمن رحیم در این سر زمین عزیزمان ایران یه خیری پیدا میشه به من کمک کنه یک میلیارد ریال معادل ۱۰۰ میلیون تومان از شما خواهش دارم چون من وضع مالی ام خیلی ضعیفه و این مبلغ درسته واسه اونایی که دارن پول نیست ولی این پول میتونه زندگی منو عوض کنه از شما خواهش دارم منو به ارزوی قلبی برسونید انشالله خداوند سایه شما رو پیش خانواده محترمتان نگهه دارد. شماره کارتم ۵۸۵۹۸۳۱۰۸۲۲۶۶۶۲۷تجارت لطفا مرا به ارزوی قلبی ام برسانید. شماره تلفن :واتساپ:۰۹۳۹۵۴۵۳۹۸۸

  133. حسین نادی بانیحسین نادی بانیsays:

    با سلام من متولد ۱۳۴۰ هستم .ورشکست شدم .کیک پزی داشتم .لطفا کمک کنید .خانه و مغازه م رو از دست دادم .اجازه نشینم .پول برا اجاره هم ندارم .لطفا کمک کنید .توان کار ندارم .پول نزول گرفتم نمیتونم بدم .لطفا برای کمک با این شماره تماس بگیرید ۰۹۱۹۹۷۵۰۱۴۱.....

  134. زهرا تاجیکزهرا تاجیکsays:

    سلام خدمت رئیس جمهور عزیز از شما تقاضای کمک دارم خانمی ۴۶ ساله بی سرپرست از هیج جا حمایت نمی شوم مستاجر هستم و مشکلات بسیاری دارم برای پول پیش خانه کمک میخواستم خواهش میکنم به دادم برسید تشکر

  135. محمدفرچنانیمحمدفرچنانیsays:

    باسلام خدمت جناب اقا جان من ازخوزستان هستم مدرک دیپلم دارم اما بیکارم کوچکتر خونوادم مشکل سوختگی گوش گردن کمر پاودست دارم وعمل مثانه دارم این پنج ساله عمل نکردم چون خرج خونه میدم پشتوانه ندارم تحت هیچ پوششی هم نیستم ودرعین حال سرپرست خونوادمم اقام ومادرم عمرشونو دادن به شما ۱۲ نفر همه تو یه خونه ۱۶۰متری دوبرادر دارم ازدواج کردن یه برادر مشکل اعصاب داره بقیه اونا هم بامون زندگی میکنن هممون هم کارمون ازاده بیکارن شمارو بجان بچهاتون بدادم برسید دیگه بریدم کم مونده خودکشی کنم نمیتونم دیگه برسم بااین نقصی ک دارم ومشکلی جسمانی خیلی اذیت هستم یه فکری به حالمون بکنید شما امروز پدر ما هستی حتی اگه وامی بهم داده بشه بازم قیول میکنم چاره ای ندارم اصلا خودتون بیاید امار یگیرید ببین تو چه وضعی هستیم خداییش الان من بااین سنی ک دارم سی ساله هستم حتی دیگه روم نمیشه مردم به هزار منت یمون صدقه میدن اگه منو مثل بچه خودتون بدونید پاتونو میبوسم ماامروز جز شما دیگه کسی رو نداریم منو مثل بچتون بم نگاه کنید 09166404059

  136. محسن شکوهیمحسن شکوهیsays:

    کمک مالی

  137. بلوچ‌زهیبلوچ‌زهیsays:

    من زن سرپرست هستم کمک مالی نیازدارم اگه میشود کمک کنید ۶۰۳۷۹۹۷۴۰۷۰۰۵۲۹۸بانک ملی به نامردم منطقه محروم کمک کنید اندازه یک سرویس بهداشتی کمک کنیدمنطقه محروم بلوچستان

  138. جواد زهیریجواد زهیریsays:

    سلام اقا ریس جمهور عزیز من معلول هستم و توانایی کار ندارم از شما در خواست دارم مبلغ ۱۰۰میلیون تومان معادل یک میلیارد تومان کمک ام کنید که بتونم این پول رو پسنداز کنم و واز سود اش واسه گذراندن زندگی ام استفاده کنم ممنون میشم کمک ام ام کنید.۵۸۹۴۶۳۱۵۸۱۹۷۱۲۴۹رفا ممنون میشم ارزویم ام رو براورده کنید ای مسئولین عزیز منتظر کمک تان هستم ای کاش امروز کمک ام کنید

  139. فرخفرخsays:

    سلام اقای رئیس جمهور . مگ یه خانم سرپرست خانوارم . همسرم سال ۹۵ براثر بیماری سرطان فوت شدن . هرچی داشتم با کلی قرض براش هزینه کردم ولی متاسفانه حتی پیوند مغز و استخوان من نتیجه نداد و فوت شدن . من موندم یه پسر بچه ۱۳ ساله و کلی بدهی . مجبور شدم نزول کنم تا بدهی‌های قبلی رو صاف کنم همینجور بدهیم زیاد شد . از دست طلبکارا زندگی به کاممون سیاه و تاریک شده . خودمم سال ۹۶ سرطان سینه گرفتم . هزینه های سنگین درمان و اجاره خونه و اداره یه بچه کمرم شکسته توروخدا کمکم کنین

  140. فرناز کهرازهیفرناز کهرازهیsays:

    سلام ریس جمهور من یه پسر دارم پدرش فوت کرده به پول نیاز دارم خیلی فقیرم پسرمم مریزه دکتر گفته تا چهار ماه بیشتر دوام نمیاره اگه درمان نشه هزینه اش ۱۰ ملیونه این شماره کارتم👇 6037697561879138فرزین کهرازهی ۰۹۳۳۷۵۵۱۹۱۶شماره تماس هم هست خدا سایتونو کم نکنه خدا پشت تون باشه بهم کمک کنین اقا اهل تهران هستم 😷 به پسر بیمارم کمک کنین سواب داره هرکی تونست کمک کنه سواب میشه داریم نزدیک ماه مبارک رمضان میشم سواب بزرگی داره

  141. HOSSEINHOSSEINsays:

    سلام....تنها لطفی که این رئیس جمهور میتونه در حق این مردم بکنه .بیخیال این سه چهار ماه بشه و استعفاه بده. ..واقعا نا کارامدین......

  142. مسعودمسعودsays:

    با عرض سلام وادب واحترام محضر رئیس جمهور محبوب جناب آقای دکتر روحانی بنده با داشتن 55 سال سن ودارای خانواده چندنفره علاوه براینکه بیکارم مستاجر هستم ومبلغی زیاد بدهکارم خواهشمندم یاری ام فرمایید با تقدیم تشکر واحترام مسعود 21 فروردین 1400

  143. سعیدصالحیسعیدصالحیsays:

    سلام جناب رئیس جهموراقای روحانی من یه اقا 37ساله ساکن مشهد با دوتا بچه ویکی هم 20روزدیگه به دنیا میاد.. من کارگر سرگذر هستم الان 5ماهه تا ظهر وایمیستم سر گذر بهم کار نمیخوره بیکارم زن وبچه ام تو خونه هیچی ندارم که بخورند.. بخدا خیلی نیاز مندم تورو قران کمکم کنیدجلوی زن وبچه ام شرمنده نباشم.. یه دنیا ممنونم از لطفتون.. خداپشت وپناهتون باشه انشاالله

  144. یاسرزارعییاسرزارعیsays:

    سلام به حضور رئیس جمهور عزیزمان جناب آقای حسن روحانی من یاسرزارعی فرزند سیاوش زارعی به کد ملی٦٤٨٩٩٥٢٢٢١ساکن استان فارس شهرستان ارسنجان روستای کاظمی می باشم جوانی سی ساله هستم ازشماخواهشمندم بمن کمک مالی کنیدمتاسفانه.بدلیل بیماری سرع وافسردگی هیچ کس بمن کارنمیدهد من درمخارج روزمره خودهم مانده ام مجردهستم هیچ درامدی ندارم ونمیتوان کا کنم تمام روزرادرخانه حبس هستم ازشماخواهشمیکنم خواهش میکنم ب من کمک نقدی کنید تابتوانم زندگیه خودراسروسامان بدهم واقعا نیازمندم اقای رئسس جمهورمحترم لطفا درخواست من راسرعتربرسی کنید چون من ب این کمک واقعا احتیاج دارم از شما.من روزوشب منتظرکمک وجواب شما ب درخواستم هستم چون فقط شمارو دارم 09900019686شماره موبایلم شماره کارتم 6037997358076942 سپاس ویژه ازرئیس جمهورمحترم ایران عزیز

  145. هادی بوریهادی بوریsays:

    سلام.اینجانب دارای دو فرزند هشت ساله و چهار ساله من بیکار هستم یه روز میرم سر بنایی دو روز مییوفتم تو خونه هم دیسک کمر دارم هم زانو درد مستاجر هم هستم چهار برج هم کرایم عقب مونده خانمم که سکته مغزی زده نصف صورتش فلج شده ولی هنوز بهبود پیدا نکرده خودمم منم که موندم .خواهشها کمکم کنید جناب رئیس جمهور به جدت گیرم این مشکلات منو شرمنده زن بچشم کرده ...تشکر.تشکر. این شماره کارتم ۶۱۰۴۳۳۷۸۷۸۸۶۴۶۳۴.بانک ملت....اینم شماره تلفن ۰۹۱۵۷۵۹۲۲۰۳

  146. انور بلوچ مهرانور بلوچ مهرsays:

    سلام درود خدمت جناب آقای حسن روحانی من بنده انور بلوچ مهر هستم فرزند محمد وضعیت مالی ما خراب هست پول نداریم که لپتاب یا گوشی موبایل بخریم الان همه چیز مجازی شده وما نمی توانیم درس بخوانیم پدرمان که کارگر هست الان پیر شده نمی تواند کار کند و زیر وام رفتیم از شما تقاضا دارم مبلغ ناچیزی 50میایون تومن اگر بشه واریز کنید بخدا نیاز داریم اگر ن تقاضا از شما نداشتیم شماره کارت مادر6277601273354264درملکذبلوچی خواه تور خدا واریز کنید وضعیت مالی نداریم به جان هرمی دوست داری فعلا خداحافظ یاعلی

  147. فاطمه سعادتیفاطمه سعادتیsays:

    سلام اقای روحانی من خانمی هستم که با وام خانگی و بانک برا ی معاش زندگی کار وکسبی راه انداختم پارچه خریدم کم کم زیاد شد پول نداشتم دزد گیر بزارم دزد مغازه من را خالی کرد الان از روز شش ماه میگزره قصای وام از پا در اوردم تورا خدا کمکم کن تا وامهام را تصویه کنم 80میلون از منو دزد برد پیدا نشد تورا خدا کمکم کن

  148. محمد علی توابع نژادمحمد علی توابع نژادsays:

    با سلام وخسته نباشید خدمت شما.بنده یک جوان ۲۳ ساله هستم شغل ازاد دارای همسر ومادر ویک برادر ویک خواهر هستم که بنده خرج انان را میدهم من از ۹ سالگی شروع به کار کردم الانم وضع مالی خوبی ندارم بخدا وندی خدا محتاج یک لقه نان هستیم پدرم در بچگی ما را تنها گذاشت وبا ان همسرش رفت من از شما و کسانی که دستشان در کار خیر است تقاضا دارم به این بنده حقیر کمک کنید بنده ساکن اصفهان هستم شهرک حصه تقاضا دارم کمک کنید شماره تماس ۰۹۱۳۰۸۶۲۸۷۶

  149. سمانه صدریسمانه صدریsays:

    سلام و خسته نباشید جناب آقای رئیس جمهور پدر من به خاطر جهیزیه ای دو دخترش مجبور به فروش خونه مون شد بعد از اون خونه انقدر گرون شد که نتونست خونه اجاره کنه مجبور شد قرض کنه حالا طلبکار هرروز جلوی در میاد پولش رو میخواد پدرم کارش کارگری ساختمونه درآمد درست حسابی نداره الانم کار نیست هرجا میره قبول نمیکنن یه داداش هم دارم نمیتونه حرف بزنه باید ببریم گفتار درمانی پول اون هم جور نمیشه به خدا خیلی خیلی تو سختی هستیم

  150. سمانه صدریسمانه صدریsays:

    آقای رئیس جمهور امید ما به خداوند ولی شما هم بنده ای خداوند اگر میشه به پدر زحمت کش من کمک کنید 09195974789

  151. مهرزادکریمیمهرزادکریمیsays:

    عرض سلام دارم خدمت شماکه درتلاشیددست کسیوبگیریدوسنگی ازرودشش بردارید،راستش من۴۰سالمه خانمم۳۰ودخترم۹سالشه تاالان نتونستم زندگی راحتی داشته باشم چون یابخاطرشرایطم نمی‌تونستم کارکنم یاباید برای باقی کارمیگردم که حقوقشم کافی نبود۱۵سال پیش سرم ضربه خورد۹روزکمابودم الان شرایط زندگیم خوب نیست حتی احتمال داره ازخانمم جداشم بخداپولیکه خونه اجاره کنمم نداشتموخونه داداشم نشستیم به برکت همین ماه بهتون التماس میکنم یه وامی برام جورکنیدحدودمثلا۱۵۰که بتونم سرپای خودم وایسم وحداقل باقی مونده عمرم دستموطرف کسی درازنکنم ضمنامن کمیته تحت پوششم مرحوم بابامم جانباز۲۵درصدبوده بازم ازتون خواهش میکنم بهم کمک کنید..ممنونتون میشم۰۹۱۷۹۲۳۷۱۷۴

  152. حسن عطاریانحسن عطاریانsays:

    سلام و عرض خسته نباشد به رئیس جمهور کشورمان. رئیس جمهور محترم بنده نیازمند وامی برای خرید مسکن می باشم و با توجه به مشکلات عدید اقتصادی که برای من به وجود آمده این کار از عهده ام سلب شده و نمی توانم آن را انجام دهم. از شما ممنون میشوم که با پرداخت وامی به اندازه ..... تومان به من در این مسئله یاری نمایید. متشکرم.09145800513

  153. ماهرخ خطرایهماهرخ خطرایهsays:

    باعرض سلام وخسته نباشی.خدمت اقای روحانی عزیز.غرض از مزاحمت احتیاج مبرم به پول پیش خانه دارم چون صاحبخانه خانه اش روبفروشه اواره خیابان میشوم خداشاهداست که پولی ندارم.پسرمنم یک پیک موتوری ساده است عاجزانه دست کمک بطرف شمادرازمیکنم.چون بعدازخدا امیدم به شماست.ناامیدم نکن.خواهش میکنم دست رد به سینه این مادزنزن......ممنونم

  154. سمانه صدریسمانه صدریsays:

    سلام خسته نباشید خدمت آقای رئیس جمهور این سومین متن درخواست هست که برای شما میفرستم خواهش میکنم خواهش میکنم اگر هرکسی این متن رو میبینه توانایی داره کمک کنه اگر ما هم داشتیم هیچ وقت از کسی چیزی نمیخواستیم پدر من 10 میلیون بدهی داره هر روز ده بار جلوی در میان تو رو خدا کمک کنید

  155. سیماسیماsays:

    اخه چ وعضشه این ،مردم ایرانو بیچاره گردید ی پول دندون پزشکی نداریم بریم😣

  156. زهرا بامریزهرا بامریsays:

    با سلام خدمت رئیس جمهور بنده یک دانشجو هستم از شما تقاضا دارم که کمک بفرمایید برای هزینه های دانشگاهی پدرم بیکار است تحت پوشش کمیته امدادهای نیاز به ده میلیون تومان پول داریم بعداز رمضان عروسی ام هستش اگه واقعا کمک میکنید اینم شماره کارت 5859831100553600

  157. عبدالرحمان دهقانیعبدالرحمان دهقانیsays:

    سلام ریس جمهور محترم منم نیاز به کمک مالی دارم سه تابچه دارم والانم بیکارم تورمضان موندم چی کنم بچهام نه لباس عیدی دارندونه کفش خواهشاکمکمون کنیدباتشکرازشمامنتظرکمک هستیم.6037997520735326

  158. آسیه ریگیآسیه ریگیsays:

    سلام خدمت ریس جمهور محترم من احتیاج به کمک مالی دارم من ازشماتقاضای کمک دارم وچهارتابچه هم دارم یه دخترم مریضه مشکل قلبش هست خواهش میکنم کمک کنید5892101187349937

  159. جلیل وظیفه پرستجلیل وظیفه پرستsays:

    سلام اقای رایس جمهورمن مستجرم باسه تابچه لطفا برام کمک مالی کنیدهرجارفتم پول رهن کم دارم خانه ندادن09353777168

  160. ستاره عستاره عsays:

    سلام آقای رئیس جمهور من مادری هستم بد سرپرست که شوهرم به خاطر اعتیاد ما رو رها کرده است به تازگی دخترم عقد کرده است ولی بنده قادر به خرید جهیزیه برای او نیستم از روی فرزندانم شرمنده ام من دارای چهار فرزندم و مستاجر لطفا کمکی را در حق بنده و فرزندانم مبذول فرمایید

  161. حمید اکبریحمید اکبریsays:

    آرزو دارم برم داهات با4تا گوسفند زندگیمو اداره کنم هر چند سخته ولی پول ی دونشم ندارم اونجا چادور بزنی کسی کاری بهت نداره بهتره اینکه شب شرمنده زن بچت بشی کسی هست این کارو باسم انجام بده ترو خدا هروز منتظرم کسی زنگ بزنه که با خودم میگم خدایا آخه این ی حاجت کوچیکه

  162. محمد عربشیبانیمحمد عربشیبانیsays:

    سلام خدمت اقای روحانی از شما درخواست وام 6 میلیاردتومانی برای خرید کامیون تریلی را دارم اگر برایتان کقدور هست کوتاهی نکنید 09171511542

  163. سپیده روئین تنسپیده روئین تنsays:

    سلام و عرض ادب خدمت رئیس جمهور محترم بنده زنی هستم۳۳ساله شوهرم ۱۸ساله دچارناراحتی اعصاب و روان شده ودر حال حاضردارومصرف میکنه،خودمون تحت پوشش بهزیستی هستیم.درآمددیگه ای نداریم.توتامین خوردوخوراک موندیم.پسرم توسن یک سالگی دچار مشکل کلیه شددکتراگفتن بایدپیوندبشه ولی ماتوان خریدکلیه رو نداشتیم تااینکه سه سال دیالیزشدوپارسال حالش وخیم شدوازدنیارفت.به خاطره نداشتن پول شرمنده و خجالت زده ی پسرم شدم،دوتادختردارم .دختربزرگم نامزدهستش قراره یه ماهه دیگه عروسی کنه ولی توان تهیه جهیزیه برای اونوندارم،توروخداکمکم کنیدلااقل شرمنده دخترم دیگه نشن ۶۰۳۷۷۰۱۱۹۳۵۳۷۷۷۳

  164. میرزاییمیرزاییsays:

    باعرض سلام وادب خدمت ریاست محترم جمهورجناب اقای رییس جمهوربنده بدلیل هرینه های پزشکی طی سالهای متمادی مقروض شدم بحدی که شب وروزم راگم کردم مدام دراسترس ونگرانی وفرارازدست طلبکاراهستم حتی وام زیادی هم گرفتم وتواقساط اوناهم موندم خواستم بگم اخه چراروزگارمااینطوری شده مگه مامسلمان نیستیم مگه داعیه همنوعدوستی نداریم اخه چرابایدکسی مثل من که روزگاری که درجنگ بودیم خیلیهاازترس اینکه به اقازادشون اسیبی نرسه اونهاروتوهفت پستوقایم میکردندویاازکشورخارج میشدندمن وامثال من مدتهادرخط مقدم ازجون مایه ممیگذاشتیم حالاسهم ماازاین مملکت اینه اازفرط فقرونداری ارزوی اینو داریم که فقط مقروض نباشیم وحتی یه شب درارامش وبدون استرس سرمونوروبالش بذاریم ولی هیچکس به فزیادم نرسه مگه خواسته زیادیه کی میخوادبدادمن برسه واسلام

  165. جعفر مزروعیجعفر مزروعیsays:

    با سلام خدمت آقای روحانی در این ماه مبارک به علت بیماری من کار خوابیده خواهش میکنم یک کمک مالی به من حقیر بکنید با تشکر شماره کارت ۶۰۳۷۷۰۱۱۹۱۵۴۲۱۵۵

  166. مرضیه سروش نژادمرضیه سروش نژادsays:

    سلام مرضیه سروش نژاد از شهر دهدشت استان کهگیلویه وبویر احمد هستم نیاز مالی بسیار شدیدی دارم واز شما کمک میخواهم[email protected]ومبایلم ۰۹۰۳۱۶۶۸۸۳۶

  167. ZahraZahrasays:

    باسلام بنده یک خانم بی سرپرست هستم با دوتا بچه دختر .واقعا زندگیم خیلی سخت هست حتی پول نون خالیشونم ندارم تورو خدا کمک کنید ۰۹۳۰۱۰۲۶۵۸۹ این شمارم 6104337896579776اینم شماره کارتم

  168. مرضیه سروش نژادمرضیه سروش نژادsays:

    لطفاپیامم را به رئیس جمهور برسانید مرضیه سروش نژاد در شهر دهدشت کهگیلویه وبویر احمد زندگی میکنم من نیاز مالی خیلی شدیدی دارم از رئیس جمهور کمک مالی درحد بینیازی از دیگران واستقلال مالی داشته باشم کمک میخوام لطفا کمکم کنید ممنون ۰۹۰۳۱۶۶۸۸۳۶مبایلم و شماره کارت عابر بانک ۵۸۹۲۱۰۱۱۸۹۹۲۵۹۲۴میباشد

  169. محمد نژادهستممحمد نژادهستمsays:

    باسلام خدمت ریس جمهور عزیزم اقای روحانی من شرایط مالی خوبی ندارم از شما خواهش میکنم که به من کمک کنید من حتی سهام عدالت هم دریافت نکرده ام باتشکر . شماره حساب ۶۲۷۷۶۰۱۲۶۷۸۰۴۴۷۲

  170. فرهنگ مکرم کورهفرهنگ مکرم کورهsays:

    با سلام جناب ریئس جمهور عزیز من یک فردی متهل هستم 2تا فرزند دارم از پای راستم فلج هستم گاهی کار میکنم گاهی بیکار با یارانه میگزرونیم ولی خدا وکیلی سخت تو خونه مادرم توی یه اتاق جدا زندگی میکنیم شرایط زندگیم خیلی خراب چند بار پس به خودکشی زدم بازم پشیمان شدم از شما خواهش میکنم به من کمک کنید تا یکم زندگیم آروم باش فقط به خاطر زن بچم از شما خواهش میکنم درخواست کمک من را قبول کنید سپاس گذارم

  171. امیر رنجگر میاردانامیر رنجگر میاردانsays:

    سلام جناب آقای رييس جمهور من جوان 30 ساله از تبریز بخاطر دیسک کمرم نمیتونم خرج خونواده خودمو من از شما خواهش میکنم برای من یه وام جور کنین بتونم حداقل یه وانت داشته باشم تا شرمنده زن بچم نشم

  172. امیرامیرsays:

    من یه پدرم زنم مریض به قران پول دوا درمون ندارم به همین روزای علی قسم هرکی میتونه به خاطر علی کمک کنه 6280231340004935

  173. امیر احمدیامیر احمدیsays:

    سلام خسته نباشید خدمت رئیس جمهور عزیز من ۲۵سالمه مجردم شغلم ساختمانی خرج خونه هم میدم پدرم مریض۱۴ساله ک تصادف کرده و ما کاراشو انجام میدیم ن حرف میزنه ن کسی میشناسه ن راه میتونه بره و ی مادر پیر دارم من بخاطر اینکه هزینه هامو بیارم پایین ک بتونم بهتر به مخارج برسم داور نیاز روز مره واسه همین تصمیم گرفتم یه موتور سیکلت بخرم برای رفت و آمدم و هرچی گشتم چیزی رو که بتونم از عهدش بربیام رو پیدا نکردم چون پیش پرداخت نداشتم بدم یا وام میخواست کلی سودش بود از طرف دیگه هم ضامن نداشتم یا حتی کسی باشه ک ازش بتونم چک بگیرم برای باقی قسط و متاسفانه به بن بست خوردم درخواست من از شما یه موتور سیکلت شرایطمم توضیح دادم تنها کاری ک از دستم برمیاد بتونم فقط درماه ی قسط بدم با تشکر فراوان09368324801

  174. عارفعارفsays:

    سلام من ساکن روستام و جوشکار و برق کار تجربی هستم و با دو بچه در منزل پدر ساکنم.در خواست کاری با بیمه داشتم.09168195803

  175. حسن بهبودیحسن بهبودیsays:

    سلام ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران بنده دارای سرپرست چهار نفر هستم ساکن استان آذربایجان شرقی هستم ازت خواهش میکنم به ما کمک کنید شماره کارت 5894631512082355حسن بهبودی منتظرم زود کمک مالی شما هستم

  176. حسینحسینsays:

    با سلام خدمت بزرگوارا رئیس جمهورپرافتخار وعزیزکشورمون فوری فوری با التماس فراوان پسرم داره اعدام میشه تک پسرم هست التماس میکنم شروع کنید گلریزان واز۵تومن واریزکنیدتروقران.تروامام زمان کمک کنید به اشتراک بگذارید هرکی این پیاما دیدازهزارتومان تا ده بیست هزاریاهرچقدروسعش رسید کم کنه چون تا اول برج‌ ۳ پسرم میخوام اعدام کنن میخوایم دیه بدیم وگرنه ۹روزدیگه میکنمش تروخون حسین کمک کنید ۵هزارتومن واسه خیلیاتون چیزی نیست 6037997407697847حسین منصوری

  177. دانیالدانیالsays:

    باسلام. وعرض ادب خدمت رایس جمهور بند یک جوان 16ساله هستم که هیچ کاری ندارم وی پدر خودرا دربچه گی از دست دادم . بنده با مادر وخواهرم وداداشم زندگی میکنم وهیچ درامدی نداریم . تنها پولی که ما داریم یارانه وحقوق کمیته امداد هست . از جناب اقای ریس جمهور خواهش دارم که به بنده کمک کنه. شماره کارت: 6037997922393773

  178. مرضیه سروش نژادمرضیه سروش نژادsays:

    reCApTCHAلطفا پیامم را به رهبر ورئیس جمهور برسانید مرضیه سروش نژاد در خانواده پر جمعیت وبیمارند ومن تنها تحت پوششم چون من کاری به حرف مردم ندارم وانها از ترس تحقیر شدن مردم تحت پوشش نیستند من از شما کمک مالی حداقل ۵۰۰هزار تومان خواستارم لطفا کمکم کنید سربار خانواده ومحتاج دیگران نشم من بیماری اعصاب و روان بسیار شدیدی دارم لطفا کمکم کنید شماره کارت عابر بانکم ۵۸۹۲۱۰۱۱۸۹۹۲۵۹۲۴ ومبایلم۰۹۰۳۱۶۶۸۸۳۶

  179. فاطمه خانزادهفاطمه خانزادهsays:

    باسلام خدمت شما رییس جمهور عزیز من نزدیک به یکسال است که ازدواج کردیم همسرم یتیم هست وعیچ راه درامدی نداریم تو خونه اجاره ای زندگی میکنیم و بسیار دستمون خالیه اجاره خونمون مبلغش زیاده و توان پرداختش نداریم واقعا خسته شدیم تورو به خدا کمکمون کنید ممنونم ۶۰۳۷۹۹۷۲۵۴۱۳۷۹۸۸ این شماره کارتم

  180. سید محمد علی مصطفویسید محمد علی مصطفویsays:

    با سلام خدمت شما جناب آقای روحان رییس جمهور محترم اینجانب سید محمد علی مصطفوی معلمهستم در استان گلستان شهر گرگان من دچار یک بیماری در ناحیه صورتم سدم بنام آمیلو پلاستوما چون در ناحیه صورنم هست و نیاز به گراف دارد در سمنان معالجه اولیه را آغاز کردم اما خیلی زیر بار بدهی رفتم خدا گواه هست الان پرداخت بدهی هایم مهمتر شدن تا درمانم هر چند بیماری من یک طومور خوش خیمه و خطرناک اما منه معلم هیچ چیزی مهنتر از آبروم و زندان نرفتنم نیست لطفا کمکم کنین من ضامن برای وامم ندارم لطفا بطور نقد محبت کنید ببخشید.وقتتونو گرفتم بدهی واجب من ۱۴ تومنه که البته در حد مقدور سما مرحمت فرمایید 6037997597571513 مصطفوی

  181. مرضیهمرضیهsays:

    سلام من یه خانم 30 ساله متاهل از استان اصفهان. من دیپلم که گرفتم رفتم سرکار 7 سال کارکردم 6 صبح میرفتم تا 7بعدظهر شرایط مالی پدرم خوب نبود. خرج جهیزیه و عروسی را خودم دادم.الانم ازدواج کردم مستاجریم شوهرم خیلی بدبین هست نمیزارد برم سر کار پدرم فوت کردن دیگه نه راه پس دارم نه پیش دلم می خواد خودکشی کنم دیگه توان سختی ندارم شوهرم حتی پول یه دکتر بهم نمیده پول یه کرایه تاکسی که برم به مادرم سر بزنم. تورا خدا یه کمکی بکنید.من شماره حساب میدم به اومدی که پیام برام بیاد6037997148635320

  182. نورالدین احمدینورالدین احمدیsays:

    باسلام وخسته نباشید اینجانب نورالدین احمدی داری سه فرزند 8سال6سالو18ماهه هستم این چندمین نامه است که حضور جنابعالی می‌نویسم کارگر مستاجر و بیکار .چون آشپز هتل هستم وار اول کرونا بیکار شددم بیمه بیکاری ماهیانه سال قبل 1900و امسال 2600بنظر شما با این پول میتونم اجاره خانه بدم شیر خشک بخرم و شکم زن و بچه مو سیر کنم یک هفته دیگه موید خونم تموم میشه آیا میشه با ده میلیون خونه گرفت خونه زیر 70یا80میلیون نیست ده بار نامه زدم شمارو بخدا کمک کنید ولی جواب ندادید .بانک رفتم برای وام کلی سود و ضامن که اصلا نمیشه با این شرایط که بانک میگه آورد من کارگر حقم اینه آقا میگه بچه دار بشید جمعیت بسوی دیرینه داره می‌ره من سه تا بچه دارم ولی بخدا پشیمونم اصلا از ازدواج .خواهشن به دادم برسید واقعا این شرایط حق ما نیست نمی‌گم پول بلاعوض وام که ضامن بشه پیدا کرد یا با سفته یا یارانه نمی‌دونم هرچی که راه داره .شما به خدا بخونید جواب بدید اینقدر بی اعتنا نباشید به مشکل مردم ما با هزار امید موقع انتخابات شرکت میکنیم ولی هرروز وضع خرابتر میشه من اهل مشهدم واقعا شرایط مستأجراخوب نیست .09357634332

  183. علیرضا بهزادیانعلیرضا بهزادیانsays:

    آیا کسي هست برای رضای خدا کمک کنه؟ آیا کسی هست چراغ خاموش شده دلم را روشن کنه؟ ۶۰۳۷۹۹۷۴۸۹۵۱۳۵۷۳

  184. ابوالفضل صفریابوالفضل صفریsays:

    با عرض ادب و احترام و سلام به شما عزیزان بینندگان وخیران گرامی ،من از کلاسی خوشم می آید ولی پولی ندارم که بابت شهریه بخواهم برای تشکیل آن کلاس بدهم ،خانواده من هم اه در بساط ندارند ،خودمم هر چی جمع کردم در جای دیگر خرج شد هرچند پول کلاس زیاد نیست اما برای ما که نداربم خیلی زیاد است ،ترو خدا اگر کسی کاری از دستش بر می آید برایم انجام دهد ،اگر میتوانید بهم قرض بدهید 09140053774صفری هستم ترو خدا به هرکی گفتم کاری نکرد ،امیدم اول به خدا ،دوم به خدا و سوم به دستان گرم وپر محبت شماست این وا رم نظر من هم ثبت شود و شما فقط بیننده نباشید خدا نگهدار

  185. هادی ابوطالبی سهزابیهادی ابوطالبی سهزابیsays:

    باعرض سلام و ادب خدمت رهبر عزیزم بنده جوانی ۳۸ساله هستم ۱۱ساله ازدواج کردم وهنوز مستاجر هستم وضعیت خوبی نداریم عاجزانه درخواست کمک دارم توروخدا کمکم کنید تایه سرپناهی داشته باشم 🙏🙏🙏😞😞

  186. پ. قربانیپ. قربانیsays:

    سلام منم یه دختری هستم که نیاز به پول جهیزیه دارم نمیدونم چی باید بگم سخته گفتنش۶۱۰۴۳۳۷۷۹۹۲۷۴۷۶۴

  187. مهدیمهدیsays:

    بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم جناب آقای رئیس جمهور بنده متولد 1370همسرم1378سه فرزند سه قلو دارم که1399/12/18متولد شدن مستاجر هستم راننده روزمزد با حقوق تقریبا 2500تومان هستم از پس مخارج زندگی بر نمیام هزینه شیرخشک،پوشاک،ویزیت دکتر،دارو ویتامین ها بر نمیام لطفاً درصورت صلاحدید کمک کنید بخدا خیلی سخته لطفاً کمک کنید شماره 09117950515

  188. دور محمد نظریدور محمد نظریsays:

    با سلام خدمت آقای رئیس جمهور من آقای ۳۰ ساله هستم که برادری دارم ۱۲ ساله سکته مغزی کرده هرچه داشتم خرج بیمارستان کردم الان کارگر ساده هستم غیرحقوقی کم حتی نمی توانم خرج بچه ۶ ماهه بدم خیلی شرمنده برادرم و زن وبچم هستم حتی به کشتن خودم فکر کردم الان نامیدم لطفا ۷۰ میلیون کم دارم تا خونه مستاجری بگیرم لطفا کمکم کنید توان وام گرفتن ندارم 62738111108710 ۲۴

  189. نیازنیازsays:

    سلام...من هم نیازمندم و نمیدونم باید چیکار کنم...اگه ترسو نبودم و اعتقاد نداشتم یا دزدی میکردم یا خودم رو میکشتم....اما نمیتونم...ولله از 1طرف جلوی خانواده شرمندم از یک طرف از مادر پیرم که بجز من کسی رو نداره.التماس میکنم میتونید کمک کنید (6104337808632747 یوسفی

  190. نیازنیازsays:

    سلام...من هم نیازمندم و نمیدونم باید چیکار کنم...اگه ترسو نبودم و اعتقاد نداشتم یا دزدی میکردم یا خودم رو میکشتم....اما نمیتونم...ولله از 1طرف جلوی خانواده شرمندم از یک طرف از مادر پیرم که بجز من کسی رو نداره.التماس میکنم اگه میتونید کمک کنید (6104337808632747 یوسفی) نمیدونم کسی این متن رو میخونه یا نه اما اگه داری این رو میخونی به خداوند بزرگ التماس میکنم هرچیزی میخوایی بهت بده و خودت و بچه هات و خانوادت سلامت و شاد باشی که حداقل وقت گذاشتی و خوندی... به خدا میسپارمت همون خدایی که هر روز و شب بهش التماس میکنم به فریاد من هم برسه .نزاره پیش خانواده و بچه هام و مخصوصا مادره پیرم شرمنده بشم....یا الله .. یا ارحمن راحمین .. الهی خودت کمکم کن(6104337808632747)یوسفی

  191. صادق سعیداویصادق سعیداویsays:

    با درود و احترام خدمت رئیس جمهور محترم آقای روحانی بنده جعفرسعیداوی ف جلیل ساکن شهرستان دشت آزادگان هستم بنده تو زندگیم یه اشتباهی کردم وتاوان این اشتباهم رو دادم یه سال حبس کشیدم و48میلیون تومان جزای نقدی مونده فقط 50روز ازش کشیدم وچندوچندین بارعفو اومد شاملم نشد هرچه التماس میکنم نه میبخشن نه ازش کم میکنن منم ندارم بدم بخدا زندگیم داغونه متاهلم دوتا دختر دارم خانواده 4نفره داخل یه اتاق زندگی میکنیم حالا من تو مرخصی هستم چندروز دیگه باید برگردم جریمه رو بکشم منم نمیخوام برگردم چون وضع زندگیم خیلی ناجوره حالا ازآقای روحانی رئیس جمهور محترم میخوام کمکم کنه بخاطربچه هام این مبلغی که ازجریمه مونده تقریبا یه 41میلیون تومان مونده توصندوق دولت پرداخت بشه منم پیش بچه هام باشم به زندگیم ادامه بدم خواهش دارم پیگیر این مشکل من باشیدشماره کارت خانومم میدم اگه خواستین لطف کنیدواسمون واریزکنید باتشکر فراوان اجرکم عندالله 6037731104232567بنام سعیده سعیدی

  192. حمیدرضا شعبانیحمیدرضا شعبانیsays:

    میخوام ی کاری رو شروع کنم ب حمایت مالی احتیاج دارم 6104337421968577

  193. حمیدرضا شعبانیحمیدرضا شعبانیsays:

    میخوام ی کاری رو شروع کنم ب حمایت مالی احتیاج دارم 6104337421968577 ۱۰۰ ملیون تومن

  194. فاطمه رافیفاطمه رافیsays:

    سلام من هیچ کس ندارم معلول هستم نیاز فوری به پول دارم برای رهن خونه جناب رئیس جمهور محترم یا یک خونه به من بدین یا پول رهن یک خونه با اسباب خونه به من بدین که بتونم زندگی کتم نمیتونم کارکنم وضع جسمانی مناسبی ندارم من به جز معلولیت دیسک کمرهم دارم قندوخونم دارم پدرومادرمن و همسرم فوت کردن غیزخداکسی رو ندارم هیچی وسیله برای زندگی ندارم به دادم برسید نزارید الوده بشم ابروی من بخرید لطفا به دادم برسید ۰۹۰۳۵۴۰۹۱۲۴این شماره کارت من ۶۰۳۷۹۹۷۱۵۳۷۵۳۸۳۶فاطمه رافی

  195. جواد سالارعلیجواد سالارعلیsays:

    سلام خدمت ریست جمهوری من جوان ۳۱ساله هستم که بیماری اسکیوز فرنی دارم دوسال پیش نامه براتون نوشته بودم درخواست کمک مالی کرده بودم من نمی تون کار کنم که خرج زن بپچم دربیارم من یک فرزند دارم همشه باخودم جوش می زنم نمی تونم خرج زن بچمو بدم خدای برام سخته شما بخدا بهم کمک کنید اینم شماره کارتم6037697422384146جواد سالارعلی

  196. فاطمه حسینیفاطمه حسینیsays:

    سلام توروخدا به من کمک کنید من دوتا بچه دارم مستاجرم شوهرم معتاده نمیتونم به بچه هام برسم اگه کسی صدامو میشنوه توروخدا بم کمک کنید اینجوری پیش بره مجبورم یا کلیمو بفروشم یا تن فروشی کنم تورو به خدااااا کمکم کنید جون عزیزتون حداقل یه چیزی برا بچه هام بخرم خدا چرا مارو نمیبینه 😭😭😭😭

  197. MahamMahamsays:

    سلام دوستان برادران عزیزان بنده جونی ۲۹ساله هستم که چند وقت بیمارم نه بیمه ای دارم نه چیزی قبلا کارگری کار میکردم هزینه درمانمو پر میکردم الان نمیتونم ماهی تومن در بیارم الان دیگه بیماریم نمیذاره وبدنم طاقت نداره محتاج مرام معرفت غیرت همتونم هر کسی هر چقدر مرامش معرفتش شد بهم کمک کنه ممنونم (6280231492323042)

  198. هاجر بهرامیهاجر بهرامیsays:

    سلام‌من دانشجوی ترم اول هستم ۱۹ سالمه پدرم در قید حیات نیستن مادرم در بستر بیماریه شرایط سختی داریمم نمیتونم ب تنهایی نیاز های مادی زندگیمونو فراهم کنیم ب کفش کیف لباس غدا نیاز مندم لطفا بهم کمک کنین 5859831182446020

  199. محمدمعتمدی سرشتمحمدمعتمدی سرشتsays:

    سلام کار وشغل درستی دارم از شما می خوام ۲۰۰۰میلیون درخواست دارم ازخد می خوام هرچه بهدبده شماره کارت بانک تجارت 5859831076608222نه خونه چیه درامت درستی ندارم یک کمکی کنی

  200. سمیرا غریبیسمیرا غریبیsays:

    سلام خدمت رئیس جمهور محترم بنده خانومی هستم که فقر مالی زیادی داریم نا خانه نه شغل نه خودرو شخصی داریم اینا برام مهم نیست من مشکل ناباروری دارم سنم داره بالا میره نمیتونم خودمو درمان کنم توروخدا کمکمون کنید بتونم مادر شم۴۹۵۰۰۱۳۲۶۲

  201. رحمن عباسیرحمن عباسیsays:

    باسلام واحترام خدمت ریئس جمهورومسولین کشورخداقوت بنده رحمن عباسی متاهل داری دوفرزندپسر۷ساله ویک ساله اینجانب به دلیل مریضی بینییبالای۴/۵هردوچشم وهمچنین رفلکس معده وکبدوداخلی قادربه کارگری نیستم وزیرپوشش کمیته امدادامام ره هستییم همسربنده هم مریضی تیروئیدوهمچنین عفونی وفشارداردوپسریک ساله خودراباشیرمصنوعی استفاده میکنییم باتوجه به اینکه وضعیت نابسامان مسکن دارییم ودریک اتاق۳در۵باسقفی ازایرانیت ونبودن استانداردوبدون ستون وحتی ازنظربهداشتی مثل حمام درمذیقه هستییم هم ازنظرمسکن هم ازنظرمعیشیت که پسرم بایدبه مدرسه برودواینجانب توانایی فرستادن به مدرسه راندارم لطفاجهت کمک ومساعدت مالی به این بنده حقیرکوتاهی نکنید۲۴۵۱۸۳۳۲۲۹کدملی و۵۷۹۱۸۳۲۴۵۱۸۳۳۲۲۹هم کدمددجویی بنده وشماره کارت۶۰۳۷۹۹۷۹۴۳۷۳۱۳۴۰شماره کارت امدادو۰۹۱۷۲۱۳۶۳۸۰هم شماره همراه لطفابخاطرخداازهرنظرچه مسکن درباب کمیته امداداستان فارس شهرستان قیروکارزین وچه درباب معیشیت خانواده ام کمک ومساعدت مالی کنید باتشکروسپاس فروان

  202. مرضیه سرفرازمرضیه سرفرازsays:

    باعرض سلام خدمت رهبر بزرگواربنده مرضیه سرفراز فرزند مرحوم طاهرسرفراز سیاه اسطلخی ازگیلان مطلقعه هستم ودارای یک فرزنددختر که بخاطرفقر مالی ونداشتن سرپناه از۷سالگی بچم وازمن دورکردن این بنده حقیر تحت پوشش هیچ ارگانی نیستم وازهیجا هیچ درامدی ندارم تنها درامدم یارانست بخداقسم حتی پول خرید یه نان ندارم تقاضای مساعدت مالی راازشمابزرگواران خواهانم برای پول پیش خانه چون صاحبخانه جوابم کرده وفقط یک هفته فرصت دارم بدینوسیله به اسضتحارشمابزرگواران میرسانم اینجانب .مرضیه سرفراز سیاه اسطلخی ومطلقعه بعلت مشکل مالی شدیداز قبیل پول ونداشتن پیش پول خانه وپول درمان مادرپیرم که اوهم مستاجراست وبخاطربیماری بایدتحت عمل ودرمان باشد. لذا خواهشمند است پرداخت .....۱۰۰..ملیون پول یاکمک مالی به اینجانب اقدام نموده کمال تشکر و سپاسگذاری را دارم . با تشکر مرضیه سرفراز ۶۰۳۷۶۹۱۵۷۲۸۷۶۴۶۴بانک صادرات بخداقسم فقط یک هفته فرصت دارم شماروبه خون پاک شهدا سریع بررسی،کنید نزارید اواره بشم

  203. علی انصاریعلی انصاریsays:

    بادرودواحترام خدمت رئیس جمهور محترم آقای روحانی.بنده جانباز شیمیایی هستم و نیاز مبرم به ۳۰میلیون وام بلا عوض دارم.خواهشمندم با درخواست بنده موافقت بفرمائید ممنون از بذل توجه شما به جانباز شیمیایی.

  204. علی رنجبرانعلی رنجبرانsays:

    با سلام و احترام محضر ریس جمهور محترم ،دامت برکاته بنده طلبه هستم امام جماعت ،بعلت ناراحتی اعصاب طولانی مدت گرفتار فقر و بدهی زیادشدم که زندگی ام آشفته گشته درحال حاضر مریضی ام خوب شده ،نیاز ضروری به شغل،کار، وکمک مالی ویا پنجاه میلیون وام که بابت ضامن سخت نگیرند،دارم لذا امید دارم حضرتعالی باکمک پدرانه ومشفقانه حقیر را از پریشانی نجات دهید، خدا یارو یاورتان باتشکر علی رنجبران

  205. اصغر ارجمنداصغر ارجمندsays:

    باعرض سلام و خسته نباشید.من یه جون ۲۵ ساله هستم تازه خونه دار که کمی از وسایل های خانه خود را به صورت اقساطی برداشتم و ۵ میلیون آن مانده الانم ۶ ماه گذشته ندارم بدم چن باری هم زنگ زدن که ببرم پول رو بدم من جواب ندادم .چون پولی ندارم .اگه امکانش است کمکم کنید چون دیگه خجالت میکشم بخدا شرمنده اون وسایل فروش هستم .۵۸۵۹۸۳۱۱۲۵۶۶۰۴۴۸این شماره کارتمه .تورو خدا کمکم کنید

  206. علی انصاریعلی انصاریsays:

    باعرضه سلام خدمت رئیس جمهور محترم آقای دکتر حسن روحانی. به استحضار می رسانم جانباز شیمیایی هستم خجالت ميکشم درخواست مالی کنم ولی بخاطر حسینیه که ساخته ام احتیاج دارم به مبلغ چهل میلیون تومان بلاعوض .بنیاد حقوقی به بنده نميد .چندماهه یک م هفتصد هزارتومان کمک معیشت ميد .از کارافتاد و بیکار و بیمار عضاب روان ازدوران جبهه دفاع مقدس هستم با افتخار دردها را تحمل میکنم و افتخار میکنم خاهش دارم بکسی نگفتم ازشما طلب کمک خاستم چندین بار به دفتر مراجعه داشتم واگذار شد بود به بنیاد و بی احترامی دیدم شما لطف بفرمايد موافقت کنید دفتر شما ب شما هیچ گزارشی نداده . ازشما طلب کمک دارم جواب م را بدید سپاسگزارم . جانباز شیمیایی علی انصاری خادم مردم ايران

  207. لیلا طاهریلیلا طاهریsays:

    سلام به خدمت رییس‌جمهور گرامی جناب آقای دکتر حسن روحانی من یه درخواستی از شما دارم یه کمکی در حقم بکنید می‌خوام جهیزیه بگیرم برای خودم پولی ندارم اگه میشه کمکی کنید من پدر ندارم یه مادر پیر تنها دارم که مادرم مشکل قلبی داره خودمم هیچ درآمدی ندارم

  208. فریبرز فعله کریفریبرز فعله کریsays:

    سلام خسته نباشید خدمت ریس جمهور عزیز اقای روحانی بعد از خدا امیدم فقط به شماس چون من ۴ سال پیش هم نامه نوشتم جواب ندادید اومدید کرمانشاه ؟زنگ زدم ۱۱۱ باز جوابم ندادن ؟واسه رهن خونه ۸۰ تومان وام نیاز فوری دارم جز خدا کسی رو ندارم ضامن بانکی هم ندارم و خودم ۳۶ ساله هستم نامزد کردم دو ساله هنوز ندارم ازدواج کنم و برای جهیزیه خواهرم که چند باره نامه نوشته هنوز جوابی ندادین شماره تماس و شماره کارت می زارم تو رو امام رضا جواب بدید چون یه هفته دیگه باید خونه تخلیه کنیم و ندارم رهن خونه گرونه باید پدر سکته کرده و مادر پیر و خواهر م رو ببرم تو پارک چادر بزنیم 09392335334اینم شماره حسابمه اقای روحانی جون عزیزاتون کمکم کنید 6037697537716869 تشکر از این سایت خدا خیرتون بده

  209. ویداحشمتیویداحشمتیsays:

    باعرض سلام خدمت ریاست محترم جمهوری اسلامی،اینجانب ویداحشمتی سرپرست خانوار ساکن تهران ،۵۶ ساله به هم راه تنهافرزندم دریک خانه استیجاری زندگی میکنیم ,,متاسفانه صاحبخانه دراین ایام کرونایی ماروجواب کرده ،قیمت رهن و اجاره بسیار بالا رفته و مستاصل شدیم ،برای رهن کامل ۲۰۰ ملیون نیاز داریم ، لطفااگر مقدور است به مشکل ما رسیدگی بفرمایید،باتشکر شماره کارت 6037997554454083 ویداحشمتی

  210. محمد اصغریمحمد اصغریsays:

    با سلام خدمت ریاست جمهور عزیزم بنده اسمم محمده 33 سالمه بنده کارگرم یه دختر دارم که 8 سالشه و یه پسر که به امید خدا دو ماه دیگه بدنیا میاد مستاجر مردمم ماهیم 2 تومن اجاره میدم تو بدترین جای آمل بخدای محمد قسم بهترین زنو بچه رو دارم خیلی مظلومن برا شام شبم محتاجم رحمتون به دخترم بیاد کمکم کنید الان میخام برم جایی رو بگیرم میگن باید 100 میلیون داشته باشی آواره شدم چند باری خاستم خودمو بکشم ولی ئخترم جلو چشام اومد معصومیت همسرم جلو چشام اومد نکردم خواهش میکنم کمکم کنید اگه بخام دردودل بنویسم یه شاهنامه میشه فقط سر بسته بگم بهتون بدجوری گرفتارم دست این جوونو بگیرید .از مردم خوب کشورمون میخام تا جایی که میتونن به بنده کمک کنید. مرسی از محبتتون. 6219861023339376 بانک سامان بنام محمد اصغری خدابرکتتون بده یا علی.

  211. جلیل وظیفه پرستجلیل وظیفه پرستsays:

    سلام اقای ریس جمهورخسته نباشی درخواست کمک پول دارم برای خانه رهن خانه ندارم ماندم چکارکنم ممنونم09353777168

  212. مهناز رامیمهناز رامیsays:

    باعرض سلام خدمت ریاست جمهوری اسلامی ایران ..من با کمک یک دوست موفق شدم که اینجا طلب کمک بکنم ..من الان ۱۰ سال ازدواج کردم ودوفرزند دارم وهمسرم همش کارگری میکند ولی نه خونه داریم ونه وضع مادی خوب وبا کمک مردم تا الان دوام آورده ابم از شما خواهش میکنم والتماس میکنم بحق امام رضا از لحاظ مادی به ما کمک کنید چون حتی یک سرمایه برای زندگی نداریم ..این شماره تماس 09377937120 وشماره عابر بانک 5894631820624807 از عموم مردم طلب کمک دارم شمارو به خون امام حسین دستهای مرا زمین نندازید به مظلوم کربلا وامام زمان محتاج کمک شما هستم ناامیدم نکتید

  213. حبیبحبیبsays:

    باسلام وخسته نباشیدبه جناب رییس جمهورمحترم.ببخشیدمن بخاطربیکاری دروضع بدمالی قرارگرفتم توروخدالطفی کنیدتاشرمنده زن وبچه هام نشم.به بیماری صرعم گرفتارم.ممنون.6037691666803341

  214. مسعود رحمانیمسعود رحمانیsays:

    باسلام مسعود رحمانی هستم از شما تقاضا دارم به فریادم برسید چند وقته زنم با بچم منو رها کرده رفته به خاطر نتوانستن براورده کردن معشیت زندگی الانم برا برگشتش شرط گذاشته که صد میلیون برا رهن خانه با وسایل زندگی بیار برمیگردم خواهشن کمکم کنید که به زندگیم برسم بدون انها خودم رو میکشم کار دارم ولی الان نمیتونم این مقدار پولو جمع کنم 6037697583033144کمک کنید خدا رو اول دارم بعد شما ها را رو

  215. علی رسولیعلی رسولیsays:

    سلام آقای رئیس جمهور خسته نباشید من بیماری قوز قرنیه دارم چشم چپم خیلی شدید باید پیوند بشه دکتر به من گفته برو آمریکا هزینه ندارم کمک کنید ممنون میشم

  216. یداله کاظمییداله کاظمیsays:

    سلام میخوام خونه اجاره کنم ولی پول پیش ندارم هر جایی دنبال خونه میرم حداقل پنجاه میلیون تومان پول پیش میخواد منم ندارم تا آخر تیر ماه ۱۴۰۰ هم باید خونه را تحویل بدم دو تا بچه دارم پسرم خیلی اعصابش بخاطر همین مسئله خورده لطفا کمکم کنید.

  217. فاطمهفاطمهsays:

    با سلام خدمت جناب اقای رئیسی؛ بنده خانمی هستم ک 5ساله ازدواج کردم مستاجر هستم10میلیون پول برای اجاره دارم باید تا30ام تیر خونه رو تحویل بدم ولی متاسفانه شوهرم هم بیکاره هم اعتیاد داره اصلا هم اهل کار نیست و یک پسر یساله دارم منتهی کسی از اطرافیان کمکم نمیکنه چ از لحاظ مالی و روحی کمکم نمیکنن؛لطفا بهم کمک کنید با یارانه بخدا دارم زندگیمو میگذرونم جوری ک برای پرداخت اجاره ب چند نفر رو میندازم تا جمع بشه کمک کنید خواهشا شده کنیزیتو نو میکنم 6280231320196362

  218. ابراهیم صفرزادهابراهیم صفرزادهsays:

    سلام خدمت رئیس جمهور محترم ما یک خانواده سه نفری هستیم ساکن یکی از روستاهای اطراف مشهد بنده کارگرم چندوقته بیکارم نتونستم اجاره خونه بدم صاحب خونه همه اجاره ها رو از رهن خونه کم کرده الان دیگه تقریبا هیچی رهن نداریم چندوقت دیگه هم گفته باید تخلیه کنین شمارو بخدا قسم کمکمون کنین نذارین یک مرد بیشتر ازاین خجالت زده بشه جلو زن و بچش بخدا یک جوری شدیم که حتی پول یک نون ندارم زن و بچمو فرستادم خونه پدر مادرش شمایی که داری این متن رو میخونی اگه میتونین بهم کمک کنین الان چیکارکنم زندگیم داره از هم میپاشه اجرتون با آقا امام رضا منتظر کمکتون هستیم با تشکر از همگی 09376554582 این شماره تلفن 6037691553461716 بانک صادرات

  219. مهرانگیز محمدیمهرانگیز محمدیsays:

    سلام خدمت ریاست محترم جمهور من از شهر خون و قیام خرمشهر ولی ساکن شیرازم من یه مادرم شوهرم ۹ ساله بیماری پارکینسون داره و پسرم بزرگم دانشجو و فعلا بیکار و نزدیک به ۲ ساله بیماری دیابت عصبی گرفته سالهاس دوست دارم دامادش کنم با هزار بدبختی تونستیم فعلا عقد کنه از برج ۹ سال ۹۹ تاحالا بلاتکلیف موندن ولی دستمون خالیه براش عروسی بگیریم از اونجا که ما جنوبیها رسم داریم که جهیزیه رو پسر تهیه میکنه چون نداریم هنوز نتونسته دست دختر مردم بگیره بیاره حالا از شما التماس میکنم به این مادر کمک کنید خدا خیر دنیا و آخرت رو بهتون بده اگر در حد توانتون هست کمک کنید دعاگوتون هستم تا زنده هستم این شماره حساب منه 6037997272361206 مهرانگیز محمدی شماره تماسم 09014722196

  220. مرضیه شیرمردیمرضیه شیرمردیsays:

    باسلام خدمت رییس جمهورمحترم بنده دختری ام 31مریضم باپدرومادرم زندگی میکنم پدرومادرم هم بیمارمیباشد وهیچکس کمک احوال مانمیکند ازشما رییس جمهورمحترم خواهشمنداست کمک کنیدباتشکر.09168995638و09902604579

  221. امیرجعفریامیرجعفریsays:

    سلام خدمت رئیس جمهورمحترم: من یک کارگرساده ام که بخاطربیکاری وبیپولی زنم داره ازم جدامیشه دوتابچه یکی۷ساله یکی۳سالوسه ماهه باخونه مستاجری بخدادیگه نمیدونم چکارکنم ازبس قرض کردم دیگه نمیدونم چکارکنم شماروبخداوندی خداقسم میدونم که میتونیدکمک کنید ۷.۸میلیون زیرقرضوبدهیم امسال بچم میخوادبره مدرسه اجاره خونه عقب افتاده طلبکارام همش زنگ میزنن ودرخونه میان بخداخیلی وقتابه سرم میزنه برم گموگورشم ولی وجدانم اجازه نمیده دلم بحال بچهام میسوزه من دریک روستاهای شهرفریماه ازطوابع مشهدزندگی میکنم شماروبه امام حسین به ابلفضل یکمک مالیی چیزی بمنوزنوبچم برسونید بخدازندگیم داره ازهم میپاشه شماروبجان فزرندانتون ناامیدم نکنید

  222. مرضیه سروش نژادمرضیه سروش نژادsays:

    ۱۱۱ سلام خدمت رئیس جمهور دکتر روحانی من از لحاز مالی کمک میخوام واز شما کمک مالی میخوام

  223. عرفانعرفانsays:

    سلام خسته نباشید..راستش من برای خواهرم ازشماکمک می خواهم چندسال پیش همسرش برشکست شد کلی بدهی داره.العان چک برگشتی داره محکم جلب خواهرمو گرفتن چکهابه نام خواهرم هست مستاجرم ازپس اجاره هم برنمیاد العان یک خانه روستایی به عنوان نگهبان البته بدون حقوق زندگی می‌کنه قبلاً برای نظافت خانه می‌رفت ولی العان دیسک کمر داره نمیتونه کارکنه ۳تافرزندداره پس بزرگه تنبلی چشم داره دکترتاکید کرده نباید بدون عینک باشه ۶ساله نتوانسته عینک بگیره دختردومی هم خیلی ضعیفه باید تقویت بشه خودشم دندون درد امانشوبریده دستش خیلی خالیه بخاطر چک برگشتی بانک وام نامیده ضامن هم ندارن قبلاً برای رییس جمهور ی نامه نوشته ولی جوابی نگرفته اگه امکانش هست ۵۰میلیون وام دراختیارش قراردهید تا بتونه مشکلاتش رسیدگی کنه کم کم به صورت قسطی برمی گردونه ساکن یکی از روستاهای گرگان هست لطفاً رسیدگی کنید بخاطر بچه ها متشکریم ۰۹۱۵۸۹۷۶۴۶۶

  224. عرفان خدادادیعرفان خدادادیsays:

    سلام اقای ریس جمهور من دو تا فرزند دارم مستاجرم نه ضامن دارم که وام بگیرم نه کسی دارم کمک مالی کنه صاحب خونم هم پول بیشتری برا خونه میخواد که ندارم یه کمک مالی بهم کنید خداخیرتون بده 09903709181

  225. یاسر برجستهیاسر برجستهsays:

    سلام درود خسته نباشید من26سالمه از میانداب متاهل هستم یه بچه شیر خوار دارم بخدا توان خرید شیر خشک بچمم ندارم وعض مالیمون خیلی بده تو این اوضاع برای من مشکلی پیش اومده 33ملیون نیم برایم دیه اومده مادرم تازه فوت کرده و کلی بدهی افتاده رو دوشم تورو خدا اگر کسی میتونه کمک حالم باشه هر مدرکیم بخواید در این مورده دیه رو میکنم کسیم تونست در حد قرض دست بگیره نی افتم زندان 6037697523312152شمارکات

  226. یعقوب مزدور ماخونیکیعقوب مزدور ماخونیکsays:

    سلام وخسته نباشید خدمت آقای رئیس جمهور درخواست دارم که کمکم کنید کارگر سادهستم ودیکس کمردارم و6ماهه که اجاره خونه رانتوانستم بدهم وخرجیه خودم وهمسرم راازاشنایان کمک می گیرم خداخیرتون بدهدشماره تماس 09158672664یعقوب

  227. سحرزاهدیسحرزاهدیsays:

    سلان وخسته نباشیدخدمت رییس جمهور خیلی مشکل داریم مستاجریم پول پیشمون کمه صاحب خونه تایکماه مهلت داده جایی نمیشه خونه گیراورداگه امکانش هس کمک مالی بهمون کنید 5859831082197079

  228. منصوره اتشبارمنصوره اتشبارsays:

    سلام وعرض ادب خدمت اقای رئیس جمهور خسته نباشید من یکی ازادمای بی بضاعت کشور عزیزمون هستم که ده ساله ازدواج کردم و مستاجر هستم تو این چند سال سختی های زیادی کشیدم وچندین بار هم شده اسباب زندگیم جایی وخودم جای دیگه زندگی میکردم تو این ده سال تونستم فقط پنج میلیون پول پیش جور کنم یک خانه اجاره کنم به هردری زدم وام خواستیم بگیریم اما چون ضامن نداریم نشد از هرجا کمک مال خواستیم بهمون ندادن چون میدونستن وضعمون جوری نیست تا برگردونم حالا دیگه جایی یا امیدی نداریم خواهش دارم ازتون کمکم کنید تا بتنوم یک خونه کوچیک بخرم وبا دو تا بچه هام زندگی کنم چون دیگه امیدی ندارم امیدم خدا بعدش شما رئیس جمهور محترم ۰۹۰۱۲۰۴۲۸۰۷. ۵۸۵۹۸۳۱۱۳۱۹۱۳۸۳۱

  229. سیده زهرا هاشمیسیده زهرا هاشمیsays:

    با سلام اینجانب سیده زهرا که دارای چهار فرزند که سه تای انها محصل هستند و شوهرم شغل درست حسابی ندارد شوهرم نمیتواند خرجی ما را دربیاورد وبچه اخر من که یک دختر ۵ ماهه است که خرج او هم خیلی زیاد است در موقع به دنیا آمدن یک ماه در بیمارستان بستری بود وباید زیر نظر دکتر باشد شیر خشک و مایببی او هم زیاد است که نمیتوانیم خرجی آنها را در بیاوریم خواهش میکنم یه کمک مالی به بچه های من بکنید با تشکر شماره مبایل 09137970508

  230. غلامرضا ابدالیغلامرضا ابدالیsays:

    سلام الان ۵سال از داربست افتادم چند تا مویرگ پاره شده روده پلاستیکی جراحی شکم شکستن ۳دندان شکستن دوجا بینی جراحی دیسک کمر تنها در امدمن حقوق کمیته امداد با یک بچه ۶ساله مستاجر بخدا نمیدونم چکار کنم لطفا کمکم کنید

  231. حسنحسنsays:

    سلام اقای رئیس جمهور عزیز من جوان ۲۰ ساله تازه ازدواج کردم ضامن هم ندارم وام بگیرم میشه کمکم کنید ۵۸۹۴۶۳۱۵۴۰۰۲۱۲۹۲

  232. رسول تاتار ریزیرسول تاتار ریزیsays:

    با عرض سلام خدمت شما اقایی رییسی من نیاز مالی دارم خواهش میکنم ب من کمک مالی کنید وام بدید تا مغازه بزنم شغل ارایشگری دارم ممنونم ازتون ۰۹۳۸۷۷۶۵۰۹۵

  233. سید مهدی رضاییسید مهدی رضاییsays:

    باسلام خدمت ریس جمهور عزیز جناب ریسی بنده45ساله ومتاهل ودارای سه فرزند .مدرک دانشگاهی ودرحال حاضر مستاجر وبیکارم.دوسال قبل ودراثر سیل ماشینم را ازدست دادم .بعداز ان مدتی سر مینی بوس مردم کار میکردم اما الان یکساله ک بیکارم .کرایه خونه م خیلی عقب افتاده .ونمی دانم چکار کنم .ترا خدا در ین ایام محرم ومنتسب به سیدوسالار شهدا وکمکم کنید وامی دراختیار بنده بگذارید بتوانم مینی بوسی بخرم تا باون کارکنم وقسطش روبدم .ویا هر کمکی که خودتون صلاح میدانید ممنون از الطاف تون .سید مهدی ازخوزستان .09922143350شماره تلفن بنده هست .ومنتظر کمک وخبر ازشماهستم شب وروز دعا گوی شما هستم تا گره از مشکلات مردم وکشور باز میکنید

  234. شهناز معمارزاده اصفهانشهناز معمارزاده اصفهانsays:

    سلام معلم بازنشسته ،مستاجر،یک پسر که پیوند کلیه شده ،۶۵ سال دارم تا این زمان توانستم کار کردم ولی توان جسمانی کم شده برای اجاره مسکن وهزینه درمان پسرم مشکل دارم خواهش می کنم کمکم کنید دارم نابود میشم چون پول پیش برای اجاره مسکن ندارن نمی توانم جایی را برای زندگی پیدا کنم هزینه مسکن خیلی سخته لطفا کمکم کنید سلامتی پسرم بسته به کمک شما دارد تا بتوانم برای سلامتی او وهزینه درمان کمکش کنم لطفا کمکم کنید

  235. محمدرضا کرندلمحمدرضا کرندلsays:

    سلام بخاطر کرونا کارمو از دست دادم شرایطم خیلی سخته مدتی است که با مشکلات عدید زندگی دست به گریبان شده‌ام متاسفانه با هزینه های که زندگی برایم به ارمغان آورده دیگر توان ادامه ندارم به همین جهت خدمت حضور شریفتان این نامه را نوشتم تا در صورت توان به من مساعدت مالی نمایید تا بتوانم خود را از شرایطی که در آن قرار گرفتم خارج سازم

  236. حسین آرمانحسین آرمانsays:

    سلام!! لطفا کسی که این کامنت هارو تایید میکنه! حداقل ی راهنمایی کنه اینجا جاش نیست درخواست کنن!=/ این بنده خداها منتظرن!-_-

  237. زهره خوشزهره خوشsays:

    سلام خسته نباشی ‌خواهش میکنم کمکم کنین دستم به هیچ جا بند نیست نه خونه دارم نه وسیله از حرفهای مردم خسته شدم آخه منم آدمم مگه کسی که هیچی نداشته باشه آدم نیست تورو خدا یه نگاهی هم به ما بندازین به خدا از هیچکی توقع ندارم ولی دیگه زندگی خیلی برام سخت شده یه فرزند دارم سرایدارم من نمیدونم ببخشید اگهدرخواستم رو بد نوشتم آخه سواد انچنان ندارم که متن های خوب بنویسم اگه واقعا کسی بخواد کمک کنه کمک میکنه نمیدونم این نوشتم به دست شما میرسه اگه رسید دریغ نکن من سرایداری رو دوست ندارم همش صاحب کارخونه که ما سرایدارشیم تحقیر میکنه میگه مارو میندازه بیرون خواهش میکنم کمک کن همه اینجا شماره کارت نوشتن منم مینویسم ۶۰۳۷۶۹۷۵۶۷۵۵۱۸۲۲

  238. ابوالفضل طالبیابوالفضل طالبیsays:

    سلام خدمت عزیزان وسروران یک خانومی 60ساله که پسرش بیماری ام اس داره واقعلا به کمک مالی نیاز داره تا چند ماه پیش کار میکرد کار نظافتی منزل ولی الان سنش بالا رفته دیگه توان کار کردن نداره خودشم مستاجره اگه کسی واقعلا میخواد کمک کنه سوابه خدا خیرتون بده یا حق6104337594682591

  239. فرشتفرشتsays:

    سلام سلام خدمت شخصی که نامه منو می خونه.خسته نباشی از بس نامه نوشتم به جاهای مختلف و جواب نگرفتم خسته شدم به خدا میدونم آدمای بسیاری نامه مینویسن و توانایی رسیدگی به همه نامه ها برای شما سخته.من یه دختر مجرد ۳۷ ساله ام.پدرم بهم گفته خودم به خودم باشم و دست از سرش بردارم.من که ۱۵سال تمام جون کندم و خرجشون رو دادم.حالا که خدا یکی از برادرام رو ازمون گرفت و پدرم حقوق بیمه برادرم رو میگیره من زیادی شدم براش چون دیگه نمیتونم خیاطی کنم و گردن و پای راستم درد می کنه.الان تهران هستم و با پرستاری شبانه روزی از سالمند پول پیش خونم رو جمع کردم.الانم با سختی خیاطی میکنم.شب تا صبح هم درد میکشم.ولی وسیله خونه هیچی ندارم.هیچی.ماهی دو تومن کرایه خونه میدم و فقط نون ‌‌و

  240. افسانهافسانهsays:

    با سلام خدمت مقام ریاست جمهوری.من نمیدونم چجوری نامه بنویسم ولی واقعا نیاز دارم.نه خونه دارم نه ماشین اجاره نشینم و متاسفانه مجبور به خرید کلیه هستم که هزینه ی آن خیلی گزاف میباشد. لطفا اگر امکانش هست مساعدت کنین تا بتونیم از پس این همه مخارج بربیاییم تا حدودی. بازهم از لطف شما ممنونم. شماره کارت بنده :5859831070966048 هستش. شمارو به خدا قرض داریم وام داریم مریض داریم اجاره نشینیم لطفا دستی ک از طرف خدا به سمتتون دراز شده پس نزنین.من سید ه هستم دعای خیرم پشت راهتون هست کمک کنین.

  241. زهرا قدیری اناریزهرا قدیری اناریsays:

    سلام خدمت رئیس جمهور محترم آقای رئیسی من متولد ۱۳۶۰ شهرستان انار رفسنجان در خانواده مستضعف بدنیا امدم وبا مردی از کرمانشاه ازدواج کردم که حاصل ازدواجمان دو فرزند دختر متولد۸۶و۸۷ است وهمسرم از سال ۹۳ ب بیماری سرطان زبان مبتلا شدبعداز عمل وشیمی درمانی وپرتو درمانی آمدیم کرمانشاه برای زندگی که الان ساکن کرمانشاه هستیم ک دوسال پیش رفتیم تحت پوشش کمیته شدیم ولی هیچ کمکی نمیکنن ما ۲۰ ملیون رهن وبرجی ۱۰۰۰ کرایه میدادیم ک امسال کرده ۴۰ ملیون وماهی ۱۵۰۰ تورو خدا کمک کنید تقاضای وام ودیعه کردیم ضامن میخواه ک نداریم بانک گفت نامهاز کمیته بیارید وام بهتون میدیم رفتیم کمیته نامه نمیده درضمن کمیسیون پزشکی تشکیل دادن برای همسرم ک ۶۷ درصد از کارافتادگی بهش زدن الان ما چکارکنیم دیگه خسته شدم از این زندگی واین همه سختی آخه سختی تا کی؟ از بابت رهن وکرایه وخرج خانه واقعاااا در عذابیم تورو خدا کاری کنید تورو ب آقا امام زمان (عج) قسم میدم رسیدگی کنید هنوز کرایه ورهن ندادیم

  242. مهدی ایرندگانیمهدی ایرندگانیsays:

    نیاز به کمک فوری به خاطر خدا منو از این حال خرابم در بیاره یکی با ۶۰میلیون تومان همون آدم قدیم میشم به امید خدا .منتظرم.۶۰۳۷۹۹۷۲۲۱۰۴۷۲۳۷مهدی ایرندگانی اصل .منطقه محروم زندگی میکنم

  243. محمد قائدرحمتیمحمد قائدرحمتیsays:

    با سلام یه جوون بیکارم با دوقلوی پسر دختر ۴ ساله اجاره نشین بخدا هر جا میرمم سراغ کار نیست یا کارش طوریه که بمن نمیخوره بخدا هیچی هم از خودم ندارم لطف و بزرگواری کنید یه کمک مالی بهمون کنید برا رهن خونه و تا ای چند وقت که ببینم مشکلاتمون حل میشه یا یه کار گیرمون میاد .....جلو زن و بچه خجالتیم و شرمنده.......بچه هامونم یه ساله لباس بخدا ندارن ........۶۱۰۴۳۳۷۴۵۸۰۰۹۲۵۳قائدرحمتی.....لطفا کمک کنید ممنونم

  244. حمید مقدسیحمید مقدسیsays:

    سلام خدمت اقای رئیسی رئیس جمهور مملکتمان.بنده جوانی۲۷ساله لیسانس معماری از ۱۳ سالگی تو بازار شاگردی میکنم تو کار سیمکشی ساختمان و الان که ازدواج کردم برای شروع کار پولی ندارم که بتونم هزینه اجاره و زندگی رو دربیارم لطفا هر چی لطفتونه کمکم کنید.شماره ملی من۲۸۴۰۱۹۶۵۶۵ شماره حساب۶۰۳۷۹۹۷۲۴۲۹۲۴۱۵۸ باتشکر

  245. دنیا جابریدنیا جابریsays:

    باسلام و خسته نباشید اینجانب دنیا جابری تازه ازدواج کردم و چون تو مملکتمون به جوونا بها نمیدن شوهرم بیکار مونده و دیگه نمیتونیم با بی پولی به این زندگی ادامه بدیم واقعا سخته جناب رئیس جمهور یک روز گرسنه خوابیدین آیا؟چندین ماه با یه لباس گذروندی؟خیلی نیاز داریم به کمکتون لطفا کمک کنید.شماره ملی۲۸۵۰۳۴۱۰۸۵ شماره حساب:۶۰۳۷۹۹۷۳۷۸۸۵۱۰۸۴

  246. ابراهیم قلیچ زادهابراهیم قلیچ زادهsays:

    باسلام خدمت حضرت عالی جناب اقای رئیسی اینجانب جوانی هستم 32 سال متاهل که به مدت 3سال هست عقد کرده ام وبه مدت 1.5سال درزندان بجنورد بودم که در تاریخ 16اردیبهشت بااستفاده از ازادی مشروط ازاددشدم وهیچ گونه حامی مالی ندارم تا بتوانم جهیزیه تهیه کنم وعروسی بگیرم الان هم همسرم 40روزه باردار هست اگر بااین شرایط بمونیم باید طلاق بگیره. از شما عاجزانه خواهشمندم حمایتمون کنید شماره تماس 09159735200 شماره ملی 0820023906

  247. مصطفی اکبریمصطفی اکبریsays:

    سلام اقای ریس جمهور .به خاطر خدا به خاطر این ماه صفر تو را به همه ی اعتقاداتت قسم .کمکمان کنید داستان زندگی براتان بگم هزار صفحه میشه .این دومین‌باره متن میزاریم البته یه بارش مال دوره ی اقای روحانی که هیچ کاری شایدم اصلان متن را نخوانده باش اما این بار تو را به فاطمه ی زهرا جوابمان را بدهید .شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۲۶۸۷۰۳۴۸۶بانک ملی شمار ه تماس۰۹۱۸۴۷ ۸۰۱۱۹

  248. سعیدرحمانیسعیدرحمانیsays:

    سلام آقای رئیسی عزیز,,نمیخام مثل بقیه خاطرات بنویسم/ فقط همین رو میگم که واقعا وضع مالیم به قدری داغونه که مجبور شدم خدمت حضرت عالی نامه بنویسم/اگر صلاح دونستید یه کاری واسم بکنید اگر هم نتوانستید باز هم دوستون داریم/ممنونم

  249. مسعود نجم الدینیمسعود نجم الدینیsays:

    با سلام. اینجانب یک ݐیمانکاری کوچیک داشتم که در سال ۹۳ در شهر بافق یزد.کار فاضلاب شهری برداشتم ولی پیمانکار دست دوم بودم.متاسفنه پیمانکار دست اول پول بنده و چند پیمانکار دیگر را ندادن و فراری شدن و بنده در سال ۹۳ مبلغ ۴۰۰ ملیون بدهی بالا اوردم.مجبور شدم بیلم و بفروشم.از رییس جمهور خواهش دارم یک وام برای خرید بیل مکانیکی به بنده بدهند چون بافق شهر معدنی است کار برای بیل زیاد هست.بنده چون سال ۹۳ بدهکار شدم و چندتا از چکام برگه شدن .بانک ها به بنده وام نمیدهند.التماس دارم که معرفی نامه ای از رییس جمهور به بانک داده شود .با تشکر

  250. عبدالله سلیمی فرعبدالله سلیمی فرsays:

    با سلام خدمت رئیس جمهور محترم جناب آقای رئیسی..بنده عبدالله سلیمی فر ساکن مشهد.با شماره ملی 0946789312.خدای متعال به بنده فرزند سه قلو اعطا کرده.بنده کارگر و مستأجر هستم..وبه دلیل بالا بودن اجاره خانه و رهن منزل قادر به پرداخت نبودم و به خانه پدر خانومم رفته ودر یک اتاق با سه قلوها و دو فرزند دیگرم زندگی میکنیم..بنده به دلیل بالا بودن هزینه های زندگی و همچنین با آمدن سه قلوها مشکلات مالی دو چندان شده..الان سه قولو های من دو ماهه هستن و از هیچ ارگانی کمک به من و خانوادمم نشده..من دو ماه هست که به بهزیستی منطقه مان میرم برای تشکیل پرونده برای سه قولوها .آنها اصلا جواب منو نمیدن و منو آدم حساب نمی کنن..به استان قدس رضوی نامه زدم جواب ندادن.به دفتر رهبری نامه زدم جهت کمک جواب ندادن..از آقای رئیسی تقاضا دارم هر گونه کمکی که می تونن به بنده و خانواده من بکن انجام بدن..امیدوار نامه منو خوانده و جواب بدن..ممنون ار آقای رئیسی..رئیس جمهور محترم.. شماره تماس .09157016381

  251. مسلم حسنی پور حسین ابادیمسلم حسنی پور حسین ابادیsays:

    س خسته نباشید خدمت رئیس جمهور محترم آقای رئیسی این دومین بار است که نامه میدم به شما ی کمک مالی به من بکنید من زندگیم داره خراب میشه به ولاه پوشاک بچه ام رانمیتوان تهیه کنم به نان شب محتاج هستم به نامه من توجه کنید شغلی ندارم الان به خاطر کرنا کار نیست زیاد یارانه جوابگو نیست ی کمک مالی به من بکنید ثواب داره بخدا دل امید من شما ریس جمهور محترم هستید آقای رئیسی ماکه از راه نزدیک نمی‌توانیم شما رو ببینیم از طریق نامه به شما دارم راجب زندگیم میگم جلو زن بچه ام شرمنده هستم نمیتوانم لباس تهیه کنم خواهشن به من بنده ی کمک مالی بکنید شماره تماس 09057341068شماره ملی 2980197211

  252. فاطمهفاطمهsays:

    سلام دختری ۱۸ ساله هستم از لرستان پدرم جانباز درصد جامبازیش کم زدن یه معیشتی بهش میدن همش ۱ او نیم نیست ۳ تا بجه داره توانای کار نداره نیاز به کنک دارم خاهش من نمیتونم با اسن سنم خرج خانوادمی بدم 5892101329530816

  253. MohebMohebsays:

    سلام خدمت شما بنده جوانی هستم ۳۰ ساله کارگر.من جدیدا مادرم رو از دست دادم و پدرم هم بچه بودم چند وقت هست که به خاطرکرونا و این اتفاق بیکار شدم خواهشمند هستم از شما اگر لطف کنید برای پول رهن خانه کمک مالی کنید ممنون میشم 6104337694594712

  254. م_عبدالیم_عبدالیsays:

    با سلام خدمت رئیس جمهوربزرکوارمن مدت چندسال اس از همسرم جدا شدم وبه دلیل تنگی نفس قادربه انجام کارسخت نیستم و الان بدلیل نداشتن پول کرایه خونه باید خانه را تخلیه کنم وبه جایی دیگربروم به کمک مالی شدیدی نیاز دارم اگر امکان داره ی کمک مالی کوچکی بهم کنید شماره کارت سپه5892101087094336باتشکر

  255. مسلم حسنی پور حسین ابادیمسلم حسنی پور حسین ابادیsays:

    س خسته نباشید خدمت رئیس جمهور ماقای رییسی. بنده دوبار نامه به شما دادم تورو قران به ما رسیده گی کنید از بس نامه دادم خسته شدم زن بچم دارن خسته میشن از این زندگی به ولاه زندگیم سخته آرزو دارم ی سفر زیارتی حتی مشهد رفته باشم به نان شب محتاج هستم به قران خسته شدم دیگه چکار کنیم یارانه کفاف نمیده خودتان میدونید کرمان عشایر زیاد داره هچی ندارن ماهم یکی از آنها هستم ی دختر یک ساله نیم دارم بچه من هنوز نتوانستم ی پفک برا بچه بگیرم همشغذامون شده نان خشک دگه راهی نداریم ی کمک کنید 09057341068 شماره ملی 2980197211شماره شماره کارت 5894631569639198مسلم حسنی پور ی کمک مالی کوچک به من بکنید مستاجر هستم جرا هیچکس ما رو درک نمیکنه

  256. وطن پرستوطن پرستsays:

    ب سلام خدمت رئیس جمهور محترم ما یک خانواده چهار نفره هستیم از نظر مالی وضع خوبی نداریم چند سال پیش یک خانه با قسط و قرض و وام خانگی برداشته ایم که الان با بدبختی قسط آنها را پرداخت میکنیم واقعا به پول احتیاج داریم تا قرض هایمان را پرداخت کنیم و بچه ها را بزرگ کنیم اگر وضع خانه ما را ببینید دلتان به ما میسوزد بخدا یک کمد نداریم تا لباس هایمان را در آن بگذاریم آشپزخانمان بدون فرش هست که زمستان ها پاهایمان یخ میزند شما را بخدا قسم کمکمان کنید خدانگهدارتان

  257. علی جمالیعلی جمالیsays:

    با سلام و عرض ادب وخسته نباشی خدمت ریاست جمهوری بنده بخاطر مشکلات زندگی و ثبت نام دانش آموزانم و اداره زندگی پنج نفری خانواده نیاز مبرم وافوری مبلغ ۱۰میلیون پول دارم تابانیدن شما تمام مشکلات زندگیمان برطرف گردد

  258. الهه مرادیالهه مرادیsays:

    سلام وخسته نباشید خدمتتون عرض میکنم .بنده ۳۸ سال سن و۹ساله جداشدم و۱۲سال توخط تولید کارخونه کارکردم الان بخاطر مشکلات جسمی نمیتونم کارکنم خودم سرپرست خودم هستم والان توان پرداخت نه اجاره خونه وحتی خرج زندگی خودمو ندارم ازتون تقاضا دارم کمک مالی به من بکنید تا من بتونم یه ماشین بگیرم واسنپ کارکنم تا اجاره خونه وخرج زندگی خودمو دربیارم تنهاخواهشی که ازتون دارم بزرگواری کنید کمکی به من بفرمایید ممنون میشم تلفن ۰۹۱۵۸۹۴۷۰۳۹ شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۶۵۲۷۴۴۵۰۹

  259. مهسامهساsays:

    ادامه کسانی که تمام معلولیت مادرزادی هستند وبودن کاش مثل شهیدان وجانبازان حقوق بدین تا یه کم خوشحال بشن هرماه بهشون بدین تا یه کم معلولیت خوش حال بشن و هم خانواده هاشون به نظر شما فکر خوبیه

  260. ناشناسناشناسsays:

    ادامه کسانی که تمام معلولیت مادرزادی هستند وبودن کاش مثل شهیدان وجانبازان حقوق بدین تا یه کم خوشحال بشن هرماه بهشون بدین تا یه کم معلولیت خوش حال بشن و هم خانواده هاشون به نظر شما فکر خوبیه

  261. مهسامهساsays:

    باسلام عرض خسته نباشی آقای رئیسی تورو به بچه هات قسمت میدم به دادتمام معلولیت برس کاش یه حقوق بالا مثل شهیدان وجانبازان حقوق بدین تا یه کم خوشحال بشن ازتون ممنون میشم

  262. فرهاد ملاییفرهاد ملاییsays:

    سلام من مدتی هست بیماری دارم گوارشی هیچی نمیتوم بخورم در هفته یه بیسکویت فقط میتونم بخورم سر همین بیماریم کارمم از دست دادم افتادم تو خونه کرایه خونه عقب افتاده یه بچه ۱۸ ماهه هم دارم این عکسها هم میبینید همه واسه قدیم هست اره یه زمان وعضم خوب بود نیاز به پول دارم به هرکی رو زدم رومو زمین انداخت ۵ ملیون برای شما رقمی نیست ولی برای من حکم ۵۰۰ ملیونو الان داره دستمو بگیرین نزارین غرق شم کارم شده گریه زاری دلم گرفته از این دنیا هرچی بخاین در خدمتتون میزارم تا باور کنین سفته. 0079751210 این کد ملیم هست 43771 این شماره شناسنامه 09034446676 این شماره تماسم 6104337941231613 اینم شماره کارتم  به نام فرهاد ملایی هست اگر صلاح دونستین حتی سفته هم بهتون میدم برام واریز کنین بهتون حق میدم انقدر شیاد دروغ و کلا بردار زیاد شده که کسی حرف کسیو باور نمیکنه اگر کمکم کردین که نجاتم دادین اگرم نه که حکمتیه شاید خدا نمیخاد  ما سر سفره پدر مادرم بزرگ شدم بخدا صداقت بدبختم کرد همیشه زنم میگه همین سادگیت بدبختمون کرد ولی من همینم عیبی نداره خدا بزرگه من بدبختیم خیییلی زیاده تازه یه بخششو گفتم

  263. اسداله چهاردولیاسداله چهاردولیsays:

    با عرض سلام و ادب خدمت جناب آقای رئیسی رئیس جمهور محترم من جوانی هستم فعال که در زمینه رانندگی ونگهداری کامیون بسیار فعال هستم لذاازجنابعالی تقاضا دارم که اگرامکان داردیک دستگاه کشنده دیمابا اقساط کامل به اینجانب واگذارنمائید تااینجانب باخدمتگذاری درامر حمل و نقل بتوانم به زندگی خود رونق ببخشم باتشکر

  264. علیرضا مطوریعلیرضا مطوریsays:

    با سلام و دعای خیر جناب ریاست جمهوری اسلامی ایران آقای دکتر رئیسی اینجانب علیرضا مطوری کد ملی 1819066754 شماره تلفن 09163088964 ساکن خوزستان خدمشهر کوی بهروز فاز یک پشت حسینیه ابوالفضل عباس (ع) ازایثا رگران ارتش در زمان جنگ تحمیلی میباشم با داشتن زن و3 فرزندم دو دختر ویک پسر یک دختر دم بخت و دختر دیگر کلاس 11 در رشته کرافیک و پسرم دانشجو در رشته زیست مولوکولی قادر به مخارج سنگین آنها نیستم دختر بزرگم تازه عقد نموده وبرای خرید کمی وسایل منزل در منزل من میباشد پسرم بدهکار دانشگاه است واز نداشتن موبایل وکامپیوتر هر روز به من میگوید ودخترم هم از نداستن موبایل و وسایل آموزشی مینالد چکارکنم ومن هنوز منتظر ماده 87 برنامه ششم توسعه 5 درصد جانبازی برای ایثارگران ارتش هستم از سال 97 همه مدارکم را تحویل امور ایثار گران لشکر 77خراسان داده ام ولی تا کنون خبری از آنها نیست آیا با حقوق 37000000ریال مستمری بگیری از تامین اجتماعی زندگی خیلی برایم سخت میباشد از شما برادر عزیز درخواست کمک و مساعدت دارم لطفا مرا یاری نمائید درضمن من ویلچری و دیابتی وعمل قلب باز انجام دادم و قادر به کار کردن نیستم برادر کوچکتان علیرضا مطوری

  265. شیدا مرادیشیدا مرادیsays:

    با عرض سلام وادب خدمت آقای رئس جمهور محترم بنده یه خانوم ۲۸ساله باردار هستم شوهرم چوپانی میکنه ماهی چهار میلیون حقوقشه یه پسر کلاس دوم هم داریم نتونستیم وسایل مدرسشو تامین کنیم اصلا نمیتونیم زندگیمونو به خوبی بچرخونیم منم چند ماه دیگی زایمان میکنم به اندازه کافی پول برای خرید وسایل بچمون ندارم از شما درخواست کمک مالی دارم 3790216984 کد ملی

  266. سعید احمدی باغیسعید احمدی باغیsays:

    با سلام خدمت ریاست محترم جمهوری آقای رئیسی اینجانب سعید احمدی ۳۶ سالمه بخاطر ازدواجی غلط فقیر شدم و حال ۵ ساله که بیکارم به خاطر نداشتن سواد کافی و یک سری مشکلات جسمانی توانایی کار کردن ندارم لذا تز شما ریاست محترم تقاضامند کمک هستم ممنون میشم به بنده حقیر و ناتوان کمک کنید

  267. جواد حدادجواد حدادsays:

    باسلام.. از شما رئیس جمهور محترم تقاضا دارم لااقل یه بار دیگه وام سهام عدالت رو آزاد کنید لااقل اونایی ک جا موندن بتونن ازین وام استفاده کنن مثل من اینقد ک مشکل مالی و مشکلات زندگی دارم بخدا دارم دیوانه میشم اونم با دو تا بچه کوچیک..خواهشا کمکم کنید ن تنها ب من به همه اونایی ک مشکل دارن بخدا ما بدبخت بیچاره ها گناه داریم.. من حداد هستم از مشهد مقدس شماره تماس ۰۹۱۵۶۸۵۶۷۰۵ کاملی ۵۵۳۰۰۶۰۹۶۱

  268. حجتحجتsays:

    سلام من یه کارگر هستم نیاز به صد یا دویست میلون وام با سود کم دارم ضامن هم دارم لطفا کمک کنید تشکر۰۹۹۲۰۳۰۵۰۹۰

  269. ریحانه اتجادیریحانه اتجادیsays:

    با سلام من زن تنهام اصفهان در یکی از روستاها به نام قهجاورستان زندگی میکنم دچار بیماری ام اس هستم تقاضا دارم برا گرفتن امپولام هزینه بیمه و خرج زندگی کمکم کنید

  270. بهزاد مرادیبهزاد مرادیsays:

    سلام آقای رئیسی عزیز رئیس جمهور وقت من یه کارگرم که تو میدان کار میکنم ازتون خواهش میکنم بهم کمک کنی یه ماشین پژوپارس بخرم جون بچه تون من تو این دنیا فقط یه ماشین می خوام آرزو مو برآورده کنی توروخدا قسم ۰۹۱۹۶۸۴۹۰۲۶

  271. محمد امین صابریمحمد امین صابریsays:

    سلام و درود خدمت آقای رئیس جمهور من محمد امین صابری از ۷ سالگی پدر و مادر خود را از دست دادم وتا حالاکه ۳۹سال دارم روی پای خودم ایستاده ام تا که کرونا آمد مغازه تعطیل کردم و یک سال هست اومدم اصفهان خانه مادر خانمم زندگی میکنم هر دری که بگین تو این شهر زدم نشد که نشد حالا میخوام یک ماشین نیسان بخرم پول کم دارم اگر شما دستور بدین بین ۵۰تا ۱۰۰میلیون بهم وام بدن تا من این ماشینو بخرم و یک راه درآمدی برای زن بچه‌ام داشته باشم و تا ماهانه ۳میلیون قسط هم میدم به خدا دیگه زندگیم داره از هم میپاشه کمکم کنید ممنون از لطف شما .خدا نگهدار شما باشه .

  272. یزدان ایاره3259023755یزدان ایاره3259023755says:

    باسلام خدمت جتاب رعیسی رعیس جمهور خوبو فداکار ..واقعا ممنون کهانقدر به فکر مردم هستید .از شما بزرگوار یک خواهشی دارم .تو این چتد سال خیلی بهمون فشار زندگی بهمون وارد شد .کما بیش درجریان هستید .چقدر بمردم سخت میگزرد .در حالی که خود ایران .تولیو منابع زیادی داره .باید گرونیو تجربه کنیدم .من شاغلم .ولی حقوقم کفاف این زندگیمو وخرجو قسطو نمیده .بخدا قسم بتنگ امدیم .حتی شده دوسه بار اززندگی کردن .دست بردارم .ولی نگران زنو بچم بودم ..اگه میشه یک واممبلغ بالا با سود کم .وباز پرداخت پایین .که بتونم کاری دیگه انجام بدم .بهم بدید ..من اینجا کسیو ندارم .که بدادم برسه .یا ضامنم بشه .چکم ندارم ..فقط میتونم سفته بدم .ترو خدا به جناب رعیسی ناما مارو بدید .بلکه این مردخدا بما کمک کنه ..یزران ایاره گگ325903374شماره کارت بانکیم 5894631551132343یزدان ایاره

  273. مسعود شعبانیمسعود شعبانیsays:

    سلام بر ریئس جمهور کشورم ایران من یک جوان 39 ساله هستم که دوبار پیوندکلیه انجام دادم ونمیتوانم کارسنگین انجام بدم کووید 19 گرفتم الان هم بلطف خداوند خوبم اما با زن ویک فرزند مخارج زندگی برام دشوارشده ودست نیاز بسوی شمادراز کردم ممنون میشم کمکم کنی

  274. عادل حلیفیعادل حلیفیsays:

    بسم تعالی با درود و احترام خدمت رئیس جمهور محترم جناب آقای سید ابراهیم رئیسی بنده ساکن بندر لنگه استان هرمزگان بندر عباس هستم ۴۲ ساله هستم و کار من ملوان دریا هستم تمام عمرم با دریا گذراندم از سن ۱۳ سالگی دریا کار میکردم سال بسال جسم من ضعیف میشود کار دریا خیلی سخت بیش ار حد . درخواست کمک به مالی هستم یک وام خواستم که بتونم یک لنج صیادی بخرم و باش کار کنم جز این کار بلد نیستم خواهش میکنم کمکم کن ممنون از شما.و من یعمل مثقال خیرن یرا ۰۹۹۱۹۳۱۶۶۳۶

  275. رضاییرضاییsays:

    سلام جناب ریئس جمهور محترم بنده ساکن شیرازم و مستاجرم و 48 سالمه و با 28 سال سابقه کار با درامد خیلی کم که کفافت زندگیمو نمیدهد و پدرومادر پیری هم دارم که با خودم زندگی میکنن و خانه بدوشی و فقرو نداری و یک مسئول دلسوزی توی این شیراز نیست که کمک کند از شما درخواست کمک کردم برای مسکن برای بعدش کمک مالی برا داندان مصنوعی برا پدرومادرم و کمک هزینه عمل قلب برا پدرم شما میستونید از دانشگاه علوم پزشکی 500هکتار زمین دارند 100 هم بگیری بدی بمن زیاد نمیخوام این لطف درحق من انجام بدید خدا خیرتون بدهد و عمر با عزت 09921556929

  276. محمد رضا مسیح پورمحمد رضا مسیح پورsays:

    ببخشید ما 4روز پیام دادیم نمیخواد جواب ما رو بدید واقعا این دولت خوبتون ایمیل مال خودم نیست فقط شماره 09170979228 مال خودمه 4 روز پیام دادم هیچ کس جواب منو نمیده

  277. محمود مسیح پورمحمود مسیح پورsays:

    عرض سلام و ادب احترام خدمتت ریاست جمهوری من فردی از استان یاسوج که دور شهر زندگی میکنیم درآمد پدرم که به صورت کار آزاد میباشد 1میلیون تومان هست که خرج خانواده هم با هزار مشکل در میاد. گوشی که در دست منه از آن خودم نیست و مال اقوام هست از شما تقاضا دارم با توجه به وضعی که ما اینجا داریم و موقه مدارس هست و از تحصیل و کلاس خود عقب میفتیم واقعا شرایط زندگی ما افتزاحه گوشی یا لبتابی به ما دهید تا ما هم دعاگوی شما و به درس خود برسیم. و متاسفانه اینجا آنتن نمیده نت نیست. و فقط مدم یا وایفا جواب میده که به مخابراط گفتیم و این طور گفتن از شما خواهش میکنم کمکی به حال وضع ما کنید انشاالله خدا و امام حسین و فاطمه زهرا از شما خوشنود خواهد شد شماره تماس 09170979228 09178413126 من خجالت میکشم شماره کارتم رو بنویسم و نمیدونم این پیام ها را کی میخونه اما به فکر ما باشید که ما مردم شمایم 6273811168039581 بانک سپه _انصار سابق

  278. ث،زث،زsays:

    سلام وخسته نباشید خدمت آقای رئیس جمهور بنده یه وام میخواستم برای اینکه مدرک لیسانسمو به خاطر شهریه وبدهی به دانشگاه نزدیک به ۷ سال است نتوانسته ام بگیرم ودنبال کار مورد علاقه ام بروم از شما عاجزانه خواهشمندم مقدمات یه وام برام جور کنید که بتوانم بدهی ام به دانشگاه رو تسویه کنم ومدرکم را بگیرم تا مشغول به کار مورد علاقه ام بشوم با تشکر ازشما مسولان محترم

  279. نرگس رحیمینرگس رحیمیsays:

    سلام و خسته نباشید خدمت آقای رئیس جمهور رئیسی من ۱۴ سالمه خواستم ازتون یک درخواست کنم من تو خوانندگی استعداد دارم‌ میخام برم کلاس اما پدر و مادرمم شرایط مالی شون اونقدر خوب نیست میشه کمکم کنید لطفا ازتون خواهش میکنم فقط یک کمکی کنید تا بتونم گیتار بخرم ۴۵۶۰۴۰۲۸۹۳ اینم کدملی من تاریخ تولدم ۱۳۸۶،۲،۱۱ پیش خیلی از استادا رفتم خیلی خوششون اومد اما شهریه و شو نداشتم اگه میشه یکاری کنید تو این راه موفق شم😭

  280. علی منصوریعلی منصوریsays:

    من۲۶سالمه ویه بچه یک ساله دارم متاسفانه کارگرم وتوی بد شرایطی گیرکردم بدهی بالااوردم دیگه نمیتونم برای خونه برنج و موادغذایی بخرم کمکم کنید جناب رئیسی۶۰۶۲۵۶۱۱۶۱۰۴۱۰۲۸

  281. فاطمه حاج محمدیفاطمه حاج محمدیsays:

    بنام خداباعرض سلام وخسته نباشیدخدمتریاست محترم جمهوری اسلام جناب اقای سید ابراهیم رییسی این جانبه فاطمه حاج محمدی باکدملی3130658157ساکن سیرجان هستم جناب اقای رییسی این چهارمین نامه است خدمت شما مینویسم شرح حال زندگیم خدمت شما توضیح دادم 15ساله شوهرم فوت کرده خودم سرپرست خانوارم50سالمه توانای کارندارم بیکارم هیچ منبع درامدی ندارم تنها درامدم یارانه 45000هزارتومان وماهی 200هزارتومان حقوق کمیته امدادامام خمینی رحمته الله علیه است دیگه هیچ درامدی ندارم صاحب خانه جوابم کرده پول پیش خانه ندارم شماروبه قران خواهش میکنم کمکم کنین صاحب خانه حکم تخلیه گرفته هفته اینده بامامور میادووسایلمو میریزن بیرون یزن تنها بی سرپرست چکار کنم التماس میکنم خواهش میکنم کمکم کنین ازهمه جاناامیدشدم امیدم اول به خدابعدبه دست شماریاست محترم جمهوری است کمکم کنین پول پیش خونه بهم بدین بتونم خانه ای بگیرم لطفا شمارو به قران قسم میدم ناامیدم نکنید باتشکر فروان فاطمه حاج محمدی شماره تماس 09162720185واینهم شماره کارتم 6104337798307524 ممنونم خیلی خیلی ممنون

  282. خالددریسخالددریسsays:

    باسلام خدمت ریاست محترم جمهوری جناب حجت الاسلام رییسی بنده خالد دریس از آبادان متولد سال 1360 ودارای مدرک لیسانس حسابداری ومتاهل ودارای یک فرزند دختر میباشم.تقاضای که ازجنابعالی دارم اشتغال می باشد که الان بیکار هستم وهيچ درآمدی ندارم قبلا نامه از دفتر شما گرفتم اما هم اداره کار اهواز وهم آبادان هیچ کاری برام نکردن لطفا کمک کنید ممنون میشم یه فکری به حالم بکنید

  283. محمد آرمان نژادمحمد آرمان نژادsays:

    با درود و احترام فراوان خدمت رئیس جمهور گرامی آقای رئیسی و عرض خسته نباشید بنده حقیر ۲ فرزند دارم و مستاجر هستم و ۳ ماهی میشه که بیماری کبد گرفتم و واقعا با اجاره ها و بدهی هایی که دارم زندگی روزمره برام سوزناک شده از شما بزرگوار درخواست کمک دارم با سپاس فراوان ۶۱۰۴۳۳۷۴۲۲۴۶۹۵۴۲ این شماره کار به نام خودم هست با تشکر

  284. مریم حکم آبادی هستم از تهران متولد سال ۱۳۷۲ازتون درخواست کمک دارم شوهرممریم حکم آبادی هستم از تهران متولد سال ۱۳۷۲ازتون درخواست کمک دارم شوهرمsays:

    شوهرم معتاد شیشه مصرف میکند ده میلیون پول پیش دادم برجی یک میلیون کرایه میدهم کرایه سه برج عقب افتاده صاحب خانه جوابم کرده خانه پیدا نمیکنم دوتا بچه دارم شما قسم میدهم کمکم کنید آقا رعیس جمهور درخواست کمک دارم شما قسم میدهم کمکم کنید شوهرم راه اشتباه رفته من با دوتا بچه نمیتوانم از زندگی خیلی خسته شدم همیشه ارزوی مرگ دارم شکم بچه هام نمیتوانم سیر کنم با شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۱۷۶۳۳۶۴۱۷۵ صا حب خونه جوابم کرده هیچ پولیندارم بدم

  285. فاطمه حاج محمدیفاطمه حاج محمدیsays:

    بنام خدا باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت ریاست محترم جمهوری جناب اقای سیدابراهیم رئیسی سلام علیکم این جانبه فاطمه حاج محمدی متولد۱۳۵۰ باکدملی۳۱۳۰۶۵۸۱۵۷ساکن سیرجان استان کرمان هستم جناب اقای رئیسی این پنجمین نامه است که خدمت شمامیفرستم دریغ از یک جواب کوتاه مازنان سرپرست خانواده این قدربیچاره بدبخت هستیم نمیدانیم چکارکنیم نه راه درامدی نه حقوقی نه پولی هیچی نداریم مستاجری ازیکطرف خرج خانه ازیکطرف بقیه مشکلات هم ازطرف دیگه دیگه نمیدانم چکار کنم درمانده حیران بیکس بی پول واقعابیچاره صاحب خانه جوابم کرده پول پیش ندارم شماروبه قران قسم میدم کمکم کنیدازهمه جاناامیدشدم وام ودیعه مسکن خدامیداندکه ۲۰۰هزارتومان نداشتم که کدرایگیری ازاملاکی بگیرم شماروبه قران قسم نیدم کمکم کنیدخیلی خیلی ممنون باتشکر فراوان فاطمه حاج محمدی شماره تماس ۰۹۱۶۲۷۲۰۱۸۵ شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۹۸۳۰۷۵۲۴ممنون ممنون

  286. معصومه .نمعصومه .نsays:

    با سلام و عرض ادب خدمت رئیس جمهور عزیز بنده خانم ۴۰ ساله هستم و دارای تحصیلات لیسانس...همسر بنده بدلیل تصادف شدید دچار عارضه در ناحیه کمر شدن و تحت عمل جراحی قرار گرفتن و همچنین پسری دارم که متاسفانه مشکل اعصاب و روان داشته و تحت درمان پزشک اعصاب و روان بدلیل بیش فعالی با مصرف قرص ریتالین هستن چون اجاره نشین هستیم و شرایط اقتصادی جامعه خیلی بد هست و نمیتوانیم مایحتاج زندگی را تامین نماییم چون بنده دارای گواهی نامه هستم از جناب عالی درخواست وام با سود کم را دارم تا از این طریق بتوانم مشغول به کار بوده و کمک خرج خانواده باشم و همچنین یک سال هست برای وام ودیعه مسکن ثبت نام کردیم اما هر موقع مراجعه کردیم گفته اند اعتبارات نیس و با صاحب خانه بدلیل رهن مشکل داریم لطفا به مشکلات رسیدگی کرده و با وام خرید خودرو بنده موافقت کنید و وام ودیعه را حل نمایید شماره تماس ۰۹۳۸۶۶۱۷۲۷۶ ممنون زحمات شما هستیم .

  287. رضاعطاردی جوزانرضاعطاردی جوزانsays:

    سلام.جناب آقای رییس جمهور من فرزند جانباز۵۵ درصد هستم پدرم۸ ماه فوت کرده است من۳۲سال سن دارم ومجردهستم وبیکار وبامادرم زندگی میکنم آرزوی پدرم ازدواج من بود که نشد والان که درقید حیاط نیست میخواهم بدازسال گردپدرم ازدواج کنم ازشما خواهش هرگونه کمکی میکنم باتشکر.

  288. HasanHasansays:

    سلام و وقت بخیرخدمت همه عزیزانی که ایننوشته رو میخونن,,برادرمن سربازی ۲۱ساله که دچاربیماری سرطان شده وعمل جراحی انجام شده ودرحال انجام مراحل پرتودرمانی میباشد,,سخن اضاف وبیجانمیکنم شرایط اقتصادی وهزینه هاگویای همه چیزاست پدرخانواده هم دچاربیماری اعصاب وازکارافتاده است و نه حقوقی داردونه بیمه ای و...,,اگرشخصی یا ارگانی برای رضای خدا خواست ازاوضاع واحوال این خانواده باخبربشودودرحدتوان هرکمکی که بتواندانجام دهددرهرزمینه ای لطفا بااین شماره تماس حاصل فرماید تشکر ۰۹۳۳۱۸۰۱۱۹۴

  289. سید رامین حسینیسید رامین حسینیsays:

    باسلام ودرود به ریاست محترم جمهوری بنده سید رامین حسینی یکی از عضوهای بیکار جامعه درصدد ایجاد ی کسب وکار به قصد ونیت وهدف کسب درآمد وایجاد شغل برای تعدادی از افرادبیکاردرکنار این کسب وکار میباشم این شغل توسط کشور دانمارک بعنوان پخت شیرینی دانمارکی میباشدکه دارای مجوز از کشورمربوطه با رعایت پروکوتل های بهداشتی میباشد برای راه اندازی این نمایندگی تولید وپخش که یک مسیرش هم صادرات میباشدنیاز به ی جا ومکانی حداقل به متراژ۵۰ متر جهت راه اندازی این کسب وکار دارم تاکید میکنم به غیر از کسب ایجاد شغل برای جوانان جویای کار است لطفا از شما خواهشمندم جهت راه اندازی این کسب وکاربا ارائه زمین ویا مکانی به این متریال به صورت شرایطی یا اهدایی ماراهمیاری کتیداز توجه شما ممنون وسپاسگذارم ...

  290. خجسته اخلاصپورخجسته اخلاصپورsays:

    باسلام خدمت رئیس جمهورمحترم اقای سیدابراهیم رئیسی بنده خجسته اخلاصپورفرزندعلی ساکن شهرستان بافت کرمان دارای ۳فرزندهستم وبه مدت۷سال است که ازهمسرم جداشده ام یارانه ام قطع شده وحتی کمک معیشتی ندارم زندگی ومعیشتم را ازراه پخت نان خانگی رفع میکنم باتوجه به افزایش بی وریه قیمت هاوهزینه های سربه فلک کشیده درخواست دارم به اوضاع اینجانب رسیدگی شودحتی بارهابه اداره هدفمندی یارانه هادرتهران امده ام امارسیدگی نشده است لطفالطفالطفاعاجزانه درخواست رسیدگی دارم توان مالی برای مرتفع کزدن نیازهای روزمره خودوفرزندانم راندارم توان جسمی ام بسیارضعیف شده است وبیماری کلیوی وپادردکه اثرات پخت نان وکاردرخانه دیگران است امانم رابریده است۰۹۱۶۲۵۶۹۲۸۰

  291. جوادداوطلب ثانیجوادداوطلب ثانیsays:

    بادرود احترام خدمت ریس جمهور محترم آقای سیدابراهیم رئیسی بنده جوادداوطلب ثانی ساکن استان خراسان رضوی شهرستان مشهدمقدس هستم ودرزمینه تاسیس یک شرکت تراشکاری نیاز به مبلغی پول داشتم ازآنجاکه پرداخت این مقدار هزینه باوجودداشتن سه فرزندکوچک که دوتاازانهادانش اموزهستندوهزینه های بالای زندگی درتوان بنده نبودخدمتتان نامه ای جهت درخواست وام به مبلغ یک میلیاردتومان نوشتم ممنون میشوم این وام رابامهلت بازپرداخت ۶۰ماهه دراختیارمن بگذاریدتاباتاسیس این مجموعه کمکی هرچه بیشتردرجهت رفاه وآسایش عمومی دربخش مهارت‌های فنی واستخدام ودرامدزایی برای تعدادی ازهم وطنان عزیزمان وپیشرفت درحوزه صنعت به جامعه نمایم سپاس ازشما

  292. بهمن شادزیانبهمن شادزیانsays:

    بسمه تعالی نامه آیی به ریاست جمهوری اسلامی بنده بهمن شادزیان هستم دست راستم قطع شده از مچ وداخل دستم پلاتین هست قادر به هیچ کاری نیستم متاهل هستم ویک فرزند8ماه دارم بهزیستی رفتم میگن هیچ حقوقی به من تعلق نمیگیرد هیچ کاری ندارم و شرمنده زن و بچه ام شده ام شما را به خدا سوگند میدم بهم کمک مالی بکنید تا شرمنده زن و بچه ام نباشم هر کجا میرم بهم کار نمیدن چون دستم قطع شده هست از ریاست‌جمهوری تقاضا رسیدگی دارم تا به من یک کمکی شود شماره تماس09032769643و09052761063 شماره کارت6104337156298489به نام بهمن شادزیان آدرس گنبد کاووس جاده آلمان روستای علی آباد سیستانی ها

  293. ساحل سعیدیانساحل سعیدیانsays:

    با سلام خدمت ریاست جمهوری بنده دارای دو فرزند دوقلو ویک پسر که فرزند همسر هست بزرگ میکنم مستاجرهستیم و همسرم سه ماه سرکار نمیره دستش شکسته مستاجر هستیم خواهشمند درخواست وام یا زمین مسکونی از طرف ریاست جمهوری را خواستارم به دلیل مشکلات فراوان قادریه پرداخت اجاره نشینی نیستیم. خواهشمندم به درخواست اینجانب رسیدگی گردد. باتشکر از ریاست جمهوری

  294. علی امین نیاعلی امین نیاsays:

    باعرض سلام وادب خدمت رییس جمهور محترم جناب اقای رییسی.اینجانب علی امین نیابه شماره ملی۰۰۶۵۶۰۱۹۷۱ساکن کرج۴۱ساله هستم .بنده مدت ۴سال به علت پرداخت نکرده مهریه زندان بوده وتازه اززندان بیرون امدم .جناب اقای رییسی قبل ازرفتن به زندان یک پرایدمدل پایین داشتم که بااون خرج زندگی خودم رادرمی اوردم .بخاطرمهریه مجبورشدم ۲سال پیش ان رابفروشم تابتوانم قسمتی ازمهریه راپرداخت کنم والباقیه مهریه راهم زندانی کشیدم تاتسویه شدوتازه بیرون اومدن.الان خودم بابچه ام منزل پدرم که اون هم اجاره ایی است دریک اتاق زندگی می کنیم بخداقسم توصورت دخترم رانگاه می کنم شرمنده اون هستم .جناب اقای رییسی تقاقادارم ازشمادستوربفرماییدبه بنده یک ماشین ازدم قسط که سندماشین هم دررهن خودشرکت خودروسازباشدمشکلی نیست بدهندممنون میشم تابتوانم ازاین به بعدخواسته های فرزندم رابرایش تامین کنم وبتوانم ازاین به بعدگوشه ایی اززحماتی که پدرمادرعزیزم برای خودم ودخترم کشیدن رابرایشان به لطف خداوندوکمک شمارییس جمهورمحترم جبران کنم.امیدوارم خداوندسایه شماوسایه رهبری عزیزمان راهمیشه بالاسرمان حفظ کندباتشکرفراوان .علی امین نیا شماره تلفن.۰۹۲۲۹۰۹۲۰۰۹ شماره کارت۵۸۹۲۱۰۱۲۴۲۰۸۴۹۵۸ بنام علی امین نیا.بانک سپه

  295. ناشناسناشناسsays:

    سلام احتیاج به کمک برای رهن خونه دارم ۶۰۳۷۶۹۷۶۴۱۴۵۴۵۱۴

  296. طاهره علی ویردیطاهره علی ویردیsays:

    بسمه تعالی رییس جمهور محترم باسلام احترام اینجانب طاهره علی ویردی فرزند علی ساکن کوهسار کرج همسر من ناشنوا هستش نمی تواند صحبت کند بعد از تولد دخترم که الان ۶ سالش هستش متوجه شدیم که دخترم هم ناشنوا هستش که به یاری خدا با عمل که هزینه بسیار سنگینی که داشت توانست با دستگاه بشنود من مستاجر هستم سواد خواندن نوشتن دارم با حقوق اندکی که بهزیستی میدهد حتی کرایه خانه را نمیتوانم بدهم پشتوانه مالی هم ندارم من از شما تقاضا دارم که برای من یک مسکن مهیا کنید برای گرفتن ادرس دقیق یا تحقیق به شماره۰۹۰۳۳۶۲۱۴۹۵تماس بگیرید باتشکر

  297. محمد سیادت پورمحمد سیادت پورsays:

    با سلام خدمت ریاست جمهوری محترم جناب آقای رییسی من جوانی بیکار ومال ودرای دوبچه که هیچ منبع درآمدی ثابت ندارم و از لحاظ جسمی مشکل دارم چون یک کلیه فقط دارم و توان کار کردن ندارم و دارای مدرک لیسانس ادبیات هستم که ده سال هست که مدرک دارم هرجا که میرم من را کاری ن میدهند خواهش میکنم شما وام بلا عوض به من بدهید تا گره ای از مشکلات را باز کنم بچه هام آینده ندارن التماس میکنم کمکم کن خواهش میکنم از مدیر سایت صدای این نامه را به آقای رییس جمهور برسونی خدا خیرتان بدهد ممنون شماره کارتم 5894631136544970 وشماره همراه 09168143175 09370207330

  298. مریم ایوارمریم ایوارsays:

    سلام خسته نباشید با سلام خدمت رییس جمهور محترم جناب آقای رییسی زن خانه داری هستم که وضعیت مالی مناسبی ندارم وشوهرم بیکار هست و توان کار سنگین کارگری را ندارم از شما خواهش میکنم مرا یاری کنید ودو تا دختر دارم که هیچ آیند های ندارن شما را به خدا من را کمک مالی کنید خیلی ممنون میشم 09167410473

  299. لیلا آجیلیلا آجیsays:

    باسلام واحترام خدمت رهبرمحترم من زنی بی سرپرست هستم که بخاطر دیکس کمرم کارم نمیتونم برم تواین گرما دارم بدون کولر سرمیکنم درضمن پام هم شکسته خواهشمندم کمکم کنیدباتشکرلیلا اجی 6037991782568426حسابم ممنون میشم تواین ماه مبارک دستمو بگیرین

  300. رضاداوریرضاداوریsays:

    باسلام وخسته نباشید خدمت کسانی که این درخواست کمک مالی رو میخونند بنده رضاداوری یکی از مددجویان بهزیستی هستم و31سال سن دارم تازه ازدواج کردم نه میتونم جهیزه بگیرم ونه خونه و شغلی دارم متاسفانه پدرم هم خودش یکی از معلولین بهزیستی است از دوستان وبزرگواران تمنا دارم به این بنده کمک کنید تا جهیزنه زندگی ام را بتوانم فراهم کنم میدونم اینم مینویسم اینجا کسی کمکم نمیکنه مثل خود بهزیستی که از بس رفتم کمک خواستم هیچ کمکی نشده شماره کارتم اینه لطفا به اون خدایی که میپرستید کمکم کنید 6037701616998289 شماره تماس09364235112

  301. سید حسن هاشمیانسید حسن هاشمیانsays:

    باسلام خدمت رییس جمهور وعزیزان زحمت کش. باسلام خدمت شما رییس‌جمهور محترم اینجانب سید حسن هاشمیان دارای همسر و دو فرزند هستم که چندساله که بیکار شدم آقای دکتر شده تالا جلوی زنوبشه بخاطر نون شب شرمنده شده باشید بقران قسم بخدا قسم که الان شاهده من هرشب روز جلوی زنوبچه هایم شرمنده یه لقمه نون میشم بکلام خدا هرشب بچه ها یم با گریه بخواب میرن آقای رییس‌جمهور محترم سیدخدا نوه پاک رسول خدا ازشما درخواست وکمک مالی دارم تورو بخدا تورو به جده بزرگوارتان رسول خدا قسمتون میدم دست این بنده حقیر رو بگیرین تا خدادر دنیاواخرت دستتون رو بگیره که حضرت مهدی عج ناظر شواهد به بزرگواری شما است ازتون خواهش میکنم التماس میکنم شما رو به رسول خدا و خاندان پاکش قسمتون میدم دست این بنده حقیر بگیرین ... 5859831093345931 بنام سید حسن هاشمیان این شماره کارته بنده حقیره 09160399335 این شماره همراه منه ... یاعلی عمرتون بحق علی جاویدان باشد

  302. حسین محمدی نودیجهحسین محمدی نودیجهsays:

    باسلام وادب احترام فقط به شما بگم غرق مشکلات هستم وطلب کمک از شما دارم خودم متاهل هستم ویک فرزند دارم .کارگر ساره هستم پدرم مبتلا به سرطان حنجره هستن ومادرم دیابتی شدیدید هستن از نظر مالی خیلی خیلی ضعیف هستم .کسی رو هم ندارم بدادم برسه .همسرم به خاطر مشکلات مالی داره ازم جدا میشه .کسی در جهان بی همتا هست دست یاری به طرفم دراز کنه واز تهه دل ما رو خشنو د کنه .فقط خواهشمندم تا دیر نشده بشتابید یا همسرم نرفته یاپدرومادرم رو از دست ندادم به خاطر مشکل مالی .کمکم کنید مرسی ازاینکه باهام هستین .تشکر فراوان 09906542950

  303. علی اکبر علمیعلی اکبر علمیsays:

    با سلام من درخواستی دارم از شما، تو رو قسم میدم به فاطمه زهرا کمک کن بهم، زندگیم داره میپاشه، من متاهل هستم نه کار دارم نه درامد دارم اجاره نشینم صاحب خونه جوابم کرده، من ۲۰میلیون میخوام تا بزارم رو پیش خونه تا نندازه بیرون چیکار کنم من ۰۹۱۴۷۸۵۹۵۴۲

  304. MansorhhadhnijadMansorhhadhnijadsays:

    سلام وخسته نباشید خدمت شما اقای ریاست جمهوری ایران بنده دختری مجرد و۳۰ ساله هستم پدرو مادرم فوت شدن و کسی رو ندارم مستاجر هم هستم ساکن در کرمان هستم از شما تقاضا دارم که منو ببرید تحت پوشش کمیته امداد خمینی کرمان تقاضای وام برای بنده حقیر که بعد از خدا به شما پناه می اورم من دختر مجرد نه کسی رو دارم نه می توانم به کسی اعتماد کنم درخواست کمک کنم بنده از شما تقاضا دارم درخواست وام من را به کمیته امداد خمینی کرمان منطقه دو معرفی کنید برای شما عمر طولانی باعظت طولانی ارزو دارم باتشکر خدانگهدار،

  305. محمود 63سالهمحمود 63سالهsays:

    باسلام واحترام خدمت شما بنده تقاضای کرده بودم که یک سواری یا یک وانت برایم بگیرد سند بنام شما ومنم قسطی پرداخت کنم تا خرج زندگیم رابدهم این وام است وهم اشتعقال است راننده پایه یک هستم چون سنم بالاس کار نیست باتشکر

  306. جوادمحمدیجوادمحمدیsays:

    سلام آقای رئیسی من بدهی مالی شاکی دارم ۶۰۰ میلیون خودم هیچی ندارم دوتا هم بچه ای دارم‌ ده سال ازدواج گردم پیشی بچه هایم نخوابیدم‌ کمک نیاز دارم تو را خدا