جملات زیبا و عاشقانه درباره مواظب خودت باش

وقتی عاشق کسی می شوی و دوستش داری، دوست داری دائماً از او مراقبت کنی تا آسیبی نبیند. یادتان باشد برای کسی که دوستش دارید ارزشی خاص قائل باشید. حتی اگر برایش کاری هم نمی توانید بکنید، به او بگویید مراقب خودش باشد. با همین یک جمله دوباره آتش عشق تان شعله ور خواهد شد.

گاهی دلمون میخواد به عشق زندگیمون بگیم که مراقب و مواظب خودش باشه. حالا ما در ادامه سعی کردیم بهترین متن ها رو در این رابطه تهیه کنیم و در اختیارتون بذاریم تا در پیدا کردن حرف مشکلی نداشته باشید. همراه ما باشید.

متن زیبا و عاشقانه درباره مواظب خودت باش

متن درباره مواظب خودت باش عشقم

وقتی از زبان کسی به جای دوستت دارم، مراقب باش را میشنوی، مطمئن باش که او نسبت به هر کسی تو را بیشتر دوست دارد. ترس از دادن توست که او را وادار به چنین حرفی میکند. مانند منکه در بیشتر مواقع با جمله مراقب خودت باش، اهمیتت را به خودت و خودم یادآوری میکنم.

***************************

زندگیِ من، هوای زندگی ام پر از گرد و غبار بود، اما این تو بودی که آن را سالم و صاف کردی. مراقب خودت باش. تو آمدی و تمام این گرد و غبارها را به زندگی خودت راه دادی. در میان همه این گرد و غبارها، بدان که یکی عاشقانه دوستت دارد و برای از بین بردنشان تمام تلاشش را خواهد کرد. این تنها کاریست که می توانم در پاسخ عشقت به تو بدهم.

***************************

بعضی از آدما هم هستن که روشون نمیشه بگن دوستت دارم برای همین میگن مراقب خودت باش. من جزو همین دسته از آدمام.

***************************

حتی اگر از زندگیم میروی، مراقب خودت باش. نفس های من به خاطر زندگی خودم نیست، به خاطر زندگی توست و اگر زندگی ات به خطر بیفتد، گویی نفس های من هم به خطر افتاده اند. پس مراقب خودت باش که زندگی ام وصل است به زندگی تو.

***************************

عشق بین ما، فراتر از دوستت دارم های ساده بود. این عشق آنقدر بزرگ بود که فکر می کردیم نمی توانیم لحظه ای دور بودن هم را تحمل کنیم. حال زمان پایان این عاشقی فرا رسیده و هر دوی ما به این نتیجه رسیدیم که آنها فقط فکر و خیالی واهی بودند. حال که میروی برو اما به خاطر همان ته مانده عشق مان میگویم مراقب خودت باش.

متن عاشقانه مواظب خودت باش

خیلی مواظب خودت باش. تو تنها گلی هستی که در میان خارهای زندگیم امیدم به اوست. با عطر و بویت فضای زندگی مرا عطرآگین و لذت بخش کردی. اگر آسیبی به تو برسد، اگر حتی گلبرگی از تو بریزید، چشانم دوباره فقط خارهای زندگی را خواهند دید. در این موقع دیگر نه جانی برایم میماند و نه حسی که بخواهم به این زندگی ادامه دهم. پس مراقب خودت باش که زندگیم به زندگی تو وصل است.

***************************

دوستت دارمایی که من بهت میگم، مراقب خودت باش شنیده میشه.

***************************

همسرم، به زندگیم آمدی و عاشقم شدی، عاشقت شدم، دلیل حال خوبم شدی و دلیل حال خوبت شد، زندگیت شدم و زندگیم شدی. حال فقط یک چیز میخواهم و آن هم این است که مواظب خودت باشی. در همین یک مورد، توقعی ندارم که تو این کار را در قبال من هم انجام دهی و مراقب منم باشی. فقط مراقب خودت باش! خودت که خوب باشی، گویی حال منم خوب است.

***************************

بیا با هم مراقب خودمان باشیم، بیا تا چراغ زندگی مان را با هم روشن نگه داریم. در بیرون از آشیانه عاشقی ما، بادهای زیادی هستند که میخواهند این چراغ خاموش شود. من و تو هر یک محافظی برای آن خواهیم بود. پس بیا تا با مراقبت از خودمان به هیچ بادی اجازه ندهیم آتش میان چراغ عشق مان را خاموش کند.

***************************

ازم میپرسی چرا بهت میگم مراقب خودت باش؟ مگه میشه کسی اینو به زندگیش نگه؟ اگه نگه که زندگیشو از دست میده. تو زندگی منی پس بهم حق بده که بهت بگم مواظب باش. حتی اگه منو نخوای، حتی اگه از من فاصله بگیری، نمیتونم اینو نگم چون تو دلیل زنده بودنمی.

جملات احساسی مواظب خودت باش

با وجودت، تمام دوستت دارم هایی که در زندگی شنیدم سوء تفاهمی بیش نبود. دوستت دارم هایی که از زبان خیلی ها خارج می شود، یک عبارت ساده است که هر روز به تعداد زیادی برای افراد مختلف تکرار می شود. تو بیشتر به جای دوستت دارم ها گفتی مراقب خودت باش و این برایم زیباتر از هر دوستت دارمی بود. میان این جمله ات، میتوان عشق پاکی را دید، عشقی که باعث شد من هم عاشقانه به پایت بمانم.

***************************

تو در دل بیقرارم ساکن شدی. مگر می شود؟ مگر چنین چیزی امکان دارد؟ دل من؟ همان جا که بی قرارترین جای عالم بود و با ناراحتی ها و غم ها زلزله های مختلفی به جانش میفتاد؟ اکنون این دل آرام شده و محل سکونت توست. از خودت به خوبی مراقبت کن، چون دلیل آرام گرفتن این دل تویی. وقتی که نباشی، دوباره ناراحتی ها به جانش می افتند و او را تا مرز نابودی میکشانند.

متن درباره مواظب خودت باش عزیزم

آهای کسی که این متن رو میخونی مراقب خودت باش. تو سینه یه آدمی یه قلبی هست که دلیل تپیدناش تویی. اگه مراقب خودت نباشی، این قلب از تپیدن می ایسته.

***************************

حس خوبیه وقتی یه نفر مدام بهت میگه مراقب خودت باش، روت حساسه و نمیذاره طعم تلخی زندگی رو بچشی. وجود یه همچین کسی توی زندگی همه ما آدما لازمه تا گاهی بهمون یادآوری بشه میون این همه مشکلات هنوز هم دلیلی برای زندگی کردن و نفس کشیدن هست.

***************************

عزیزم زندگی مشکلات زیادی سر راه ما گذاشت، با موانع متعدد سعی کرد ما را از پا در بیاورد و هر باره به شکلی ما را سوپرایز کرد. اما شاید نمی دانست عشق ما فراتر از عشقی ساده است. حالا که تمام این مشکلات را پشت سر گذاشتیم، حالا که تمام این موانع را از بین بردیم، مراقب خودت باش. مراقب خودت باش تا این بار ما باشیم که با شور عشق مان زندگی را سورپرایز می کنیم.

بهترین متن ها در مورد مراقب خودت باش

میان خاطراتم مراقب خودت باش. با تمام بدی ها و با تمام فاصله گرفتنت هایت باز هم خاطراتت را به یاد دارم چون این خاطرات سندیست برای دوباره عاشق نشدنم. میان تمام این خاطرات مراقب خودت باش چون روزی من این سند را پاره میکنم و تو در میان همه آن ها گم می شوی.

***************************

زندگی دلایل زیادی برای پا پس کشیدن میدهد اما همیشه با یک دلیل دلایل زندگی را نادیده بگیر. آن دلیل من هستم. روزی میرسد که در کنار هم خواهیم بود و با هم تمام مشکلات و چالش هایمان را حل کرده و از آنها عبور میکنیم. اما تا آن موقع در برابر زندگی مراقب خودت باش.

***************************

روزهای زیبا نزدیکند، روزهایی که عطر عاشقی ما به مشام تمام آدمها خواهد رسید. تا آن روزها مراقب خودت باش. میدانم که فضای زندگی ات را عطر تلخی پر کرده اما این تلخی ها پایانی دارند، پایانی که به زودی فرا میرسد.

***************************

وقتی وارد زندگیم میشی، مراقب خودت باش. توی این زندگی سختی های زیادی وجود داره، تلخی های زیادی کشیده شده، مشکلات زیادی حل نشده، وقتی وارد این زندگی میشی مراقب خودت باش و دست به دست من بده تا از تموم مشکلات و دغدغه ها پلی به سمت خوشبختی بسازیم.

متن مواظب خودت باش

فراموش نکن که یکی در این گوشه از دنیا همیشه به یادت است و برای بودنت هر کاری می کند. افراد زیادی می خواهند شکست خوردنت را ببینند، افراد زیادی زمین افتادنت را لحظه شماری میکنند اما تو مراقب خودت باش و در برابر تمام مشکلات از خود مقاومت به خرج بده. روزی میرسد که تو در کنار کسی که دوستت دارد قرار میگیری و آن روز تمام کسانی که میخواستند زمین خوردنت را ببینند، خود زمین خواهند خورد.

متن مواظب خودت باش به زن

مراقب لطافتت باش. این لطافت در دنیای امروز خیلی کم پیدا می شود، این زنانگی خیلی کم یافت می شود. تو نمونه بارزی هستی که به من ثابت میکند هنوز هم می توانم عاشق شوم و عشق بورزم. مراقب خودت و دنیایی که داری باش چون تو نمونه کمیابی از عشق واقعی در جهانی.

***************************

با اینکه مردم، با اینکه همه مرا قدرتمند می خوانند و با اینکه مرا بی احساس میدانند اما تمام قدرتم را در دنیا از یک نفر میگیرم و آن هم تو هستی. وقتی در کنارت هستم، درونم سرشار از احساس می شود و آن مرد بی احساسی که همه می دیدند تبدیل به پر عاطفه ترین موجود روی زمین خواهد شد. مراقب خودت باش. اگه اتفاقی برایت بیفتد، تمام آن احساس و عاطفه از بین می رود و من میمانم و دنیایی از ضعف که نمی توانم با آن کنار بیاییم.

***************************

مراقب خودت باش. تو با زنانگی و احساست، دنیای مردانه مرا استوار و محکم میسازی. شاید خودت ندانی اما اگر ضربه ای به این عاطفه و احساس بخورد، گویی پایه های دنیای مردانه من هم سست و ضعیف خواهند شد.

مطلب درباره مواظب خودش باش به زن

زن می تواند با بودنش به مرد دلیلی برای خوشحالی بدهد. پس باش و از خود و عشق مان مراقبت کن. هر دوی شما دلیلی هستید که با خود می گویم نفس کشیدن هایم بیهوده نیستند و دلیلی دارند.

***************************

میخوام برات داستان بگم. داستان مردی که عاشق یک زن شد و این زن تبدیل به دنیای مرد قصه ما شد. اون مرد هر کاری میکرد تا زن زندگیش خوشحال باشه، بخنده و امیدش رو از دست نده ولی در قبال از زن یک چیز می خواست و اون هم این بود که مراقب خودش باشه. حالا دیگه زن شده بود تمام زندگی مرد و اگه لطمه ای به اون میرسید انگار زندگی مرد به خطر افتاده بود. مردِ این داستان من و نقش زنِ اون تویی. پس همیشه مراقب خودت باش که زندگیم به خطر نیفته.

***************************

برای من لازم نیست کار خاصی کنی. تمام کارهایی که زن های امروزی برای همسرشان انجام میدهند، پیش روی من هیچ اند. هیچ کدام از این کارها را نمیخواهم! تو فقط خودت باش و از خودت مراقبت کن! دنیای نسخه های خیلی کمی از تو دارد. من همینکه تو را دارم، همینکه کنارم هستی یعنی خوشبختم و نیاز به هیچ کار دیگری از سوی تو ندارم.

متن زیبای مواظب خودت باش عاشقانه

از یک جایی به بعد، دنیا به من لبخند زد. این لبخند در قالب یک زن به زندگی من وارد شد و زندگی من پر از شادی شد. تا پای جون برای لبخند دنیام تلاش میکنم، اما تو هم یادت باشه که مراقب خودت باشی. تو برای من لبخند دنیایی و اگر نباشی، زندگیم پر از غم و ناراحتی میشه.

متن مواظب خودت باش به مرد

میدانستی برای من مثل پشتوانه ای امن هستی؟ هر زنی در زندگی به یک مرد برای تکیه به او نیاز دارد و مرد داستان زندگی من تو هستی. مراقب خودت باش چون هر اتفاقی برای تو پیش بیاید، من دیگر آن امنیت همیشگی را احساس نخواهم کرد. تو دلیل امنیتم هستی پس باش که با بودنت طعم واقعی زندگی را میچشم.

***************************

مرد من مراقب خودت باش، مراقب دنیای مردانگی ات باش. در این دنیایی که مرد واقعی خیلی کم پیدا میشود، تو برایم مردانگی را به معنای کامل شرح دادی.

***************************

وقتی که یک زن حاضر است برای یک مرد هر کاری کند، یعنی این مرد تمام زندگی آن زن شده. تو اکنون تمام زندگی من هستی. پس لازم نیست که بگویم مراقب خودت باش چون اگر نباشی زندگی من هم نابود می شود.

***************************

مرد من، به هر گوشه از دنیا هم که بروی باز هم اعتماد من با توست و هیچگاه کوچکترین شکی به دلم نسبت به تو راه نخواهم داد. تنها چیزی که برای بدرقه ات دارم لبخندی مهربان و گفتن این جمله است که مراقب خودت باش.

متن مواظب خودت باش با جملات عاشقانه

همسر جان، مراقب خودت باش. زندگی هر بار به من مردی که با تمام وجود عاشقش باشم رو نمیده.

***************************

همسرم، گاهی آدم از قوی بودن خسته می شود. دوست دارم تبدیل به همان انسان ضعیفی که همه می گویند شوم و یکی باشد که مراقبم باشد. میخواهم تو مراقبم باشی پس از خودت خوب مراقبت کن چون تو تنها آدمی هستی که می توانم جلوی او خود واقعیم را نشان داده و بعضی وقت ها ضعیف باشم.

***************************

همسرم، آدمهایی مثل تو خیلی کم در دوره و زمانه الان پیدا می شوند. تو برای من حکم جواهری را داری که بسیار با ارزش و کمیاب است. حال که این را میدانی پس قول بده که از جواهر من خوب مراقبت کنی، قول بده که مراقب خودت باشی.

***************************

شوهر جان، همیشه مراقب خودت باش. من به تو یک امانتی دادم و اون هم خودت هستی. ازت میخوام از امانتیم خیلی خوب مراقبت کنی.

جملات زیبا و عاشقانه درباره مواظب خودت باش

من از تو هیچی نمیخوام جز اینکه مراقب خودت باشی. وقتی که زنی عاشق مردی بشه، تمام متعلقات دنیا در برابرش هیچه و براش فقط اون مرد مهمه. الان من همون زنم.


سایر مطالب پیشنهادی :

عکس نوشته مراقب خودت باش برای پروفایل

عکس نوشته خودت باش مگه خودت چشه

متن در مورد دوست داشتن خود + عکس نوشته


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...