متن دعا برای نابودی کرونا

وقتی که برای خواسته ای دعا میکنیم، انرژی ای به کائنات می فرستیم که باعث میشه زمان الهی رسیدن به حاجت مون نزدیک تر بشه. اگه دسته جمعی هم دعا کنیم که دیگه نور علی نوره. واسه همین اگه واسه ویروس کرونا تک تک مون دعا کنیم و از خدا نابودیش رو بخوایم، بدون شک خدا خواسته ی ما بندهاش رو برآورده میکنه.

توی این مطلب قراره کلی دعا برای نابودی ویروس کرونا رو در اختیارتون قرار بدیم. اگه دوست دارید این دعاها رو بخونید، پس در ادامه همراه ما باشید.

جملات زیبا و کوتاه دعا برای نابودی کرونا

متن دعای نابودی کرونا

امید نوری از ایمان را در دل آدمی زنده نگه می دارد. خدایا نور ایمان مان را برای نابودی کرونا حفظ بفرما و در نابودی آن، پزشکان و متخصصان ما را هر چه بیشتر یاری فرما. آمین.

***************************

باشد که از باران رحمت خداوند، آتشی که از کرونا به جان آدمیان افتاده هر چه زودتر خاموش شود و ما شاهد آن باشیم که در جهان انسان ها دوباره با سلامت کامل به زندگی خود بپردازند. آمین.

***************************

خدایا حاجتی که در دل دارم برای خود نیست بلکه برای تمام انسان هاست. همه ی ما را از شر ویروس کرونا حفظ بفرما که تو بهترین حفظ کننده و بهترین محافظ برای ما در مقابل هرگونه مرض و بیماری هستی. آمین.

***************************

خداوندا، با وجود تو دیگر کرونا قدرتی ندارد. از تو میخواهم در زندگی تک تک ما حضور داشته باشی و با محافظتت از ما، ما را از کرونا حفظ کنی. آمین که دعایم را مستجاب سازی.

***************************

خداوندا تا کی قرار است اشک کودکان معصوم را ببینیم؟ تا کی قرار است بی فرزند شدن والدین را ببینیم؟ به لطف و مرحتت هر چه زودتر ما را از شر این ویروس خلاص کن. آمین که دعایم مستجاب شود.

***************************

در مستجاب شدن دعایم شکی ندارم و می دانم که خداوند بالاخره روزی آن را مستجاب خواهد کرد. اما از او میخواهم که زمان الهی دعایم را نزدیکتر کند. دعای من نابودی هر چه زودتر کروناست که به حق تعالی انشالله به زودی نابودی اش را شاهد خواهیم بود.

***************************

به لطف ایزد یکتا به زودی قرار است در خیابان ها جشن عمومی گرفته شود و مردم دوباره به زندگی شان باز گردند. همه ی این ها به خاطر نابودی کرونا خواهد بود. به امید آن روز.

***************************

خداوندا، مگر می شود به تو پناه برد و ایمن نبود؟ ما از شر کرونا به تو پناه می بریم و هیچ چیز جز دامان تو را برای حفاظت از صدمات این ویروس نمیخواهم. خدایا، هر چه زودتر این ویروس را نبود بگردان.

***************************

خداوندا، آنقدر بزرگی که این جهان در برابر عظمتت هیچ است و آنقدر مهربانی که از دریای مهربانی ات میتوانی اقیانوسی از نعمت را وارد زندگی ما کنی. اکنون از تو خواهشی دارم! به پاس بزرگی و مهربانی ات هر چه زودتر نابودی کرونا را نزدیک بگردان.

***************************

خداوندا، بزرگی و بخشندگی تو فراتر از حد تصور است و اگر تو بخواهی، بی درنگ اتفاق خواهد افتاد. اکنون بنده ات که تو او را جانشین خود روی زمین خواندی از تو خواسته ای دارد. به لطف و مرحمتی که در حق تمام انسانها داشتی و از روح خود در آنها دمیدی، آنها را از شر ویروس منحوس کرونا حفظ کن و هر چه زودتر راه درمانی برای آن بر ما الهام بفرما. آمین.

***************************

خدای من، تو شنونده دعاهای من هستی. به جز تو نزد چه کسی خواسته هایم را بگویم و غیر از تو پیش چه کسی برای شفاعت بروم؟ تو تنها امید من در زندگی هستی و هر آنچه که خواستم را برآورده نمودی. اکنون به پاس بزرگی ات و به پاس عظمتت می خواهم که دیگر به این ویروس نحس که نامش کروناست خاتمه دهی و آن را از بین ببری. خدای من، دعای مرا برآورده کن. آمین.

***************************

خدایا دست نیازم را به سوی تو دراز می کنم و می دانم که آنقدر بنده ی سراپا تقصیرت را دوست داری که دستش را پس نزنی. دست نیاز من برای نابودی کرونا به سوی تو دراز شده! خدای من، هر چه زودتر کاری کن تا نابودی این ویروس را شاهد باشیم. آمین.

***************************

خداوندا، رخت عافیت را بر تن تمام بیماران کرونا بپوشان و برای آنها راه نجاتی قرار بده که هر چه زودتر از این ویروس رهایی یابند و به زندگی عادی شان بازگردند.

***************************

خدایا، به خاطر این ویروس، با قلبی سرشار از التماس و دلی لبریز از نیاز به سوی تو می آیم و مقصود آمدنم نابودی کروناست. باشد که این ویروس هر چه زودتر نابود گردد و تو ما را در برابر آن ایمن سازی. آمین.

***************************

خدایا، مگر میشود تو حافظ و نگهبان جامعه ای باشی و آن جامعه صدمه ای ببیند؟ هر اتفاقی که می افتد و هر اتفاقی که خواهد افتد همه اش به پای تدبیر و تدبر توست. اکنون از تو میخواهم که ما را در برابر ویروس کرونا محافظت کنی و ایمن مان سازی. باشد که دعایم را بشنوی و آن را مستجاب کنی. آمین.

***************************

برای نابودی کرونا، کافیست نام خدا را به زبان آوریم چرا که نام او خود یک دواست و ذکر او خود یک شفاست. خدایا به نام اعظمت، قسمت میدهم که نابودی ویروس کرونا را نزدیک کنی و ما را در برابر آن حفظ بفرمایی. آمین.

***************************

خدایا، التماس ما برای نابودی کرونا را در گریه هایی که برای از دست دادن عزیزانمان به خاطر این ویروس می کنیم ببین و نیاز ما به یاری ات را در وقتی ببین که به این ویروس گرفتار می شویم. خداوندا، می دانم که امید هر ناامیدی، پس ما را از ناامیدی نجات بده و ویروس کرونا را نابود بفرما.

***************************

جامعه به بازگشت سلامتی نیازمند است. خدایا، تو اگر بگویی موجود باش، بی درنگ موجود می شود. خداوندا، پس سلامتی را برای جامعه ی ما به ارمغان آور.

***************************

با قلبی آکنده از اندوه به نزد تو آمده و درخواستی از تو دارم. خداوندا، اندوهی که قلبم را لبریز کرده به خاطر ویروسیست که زندگی را از آدمیان ستانده. خدایا مگر حافظ و نگهبان زندگی ما در این دنیا نیستی؟ مگر نمی گویی اگر انسان ها حاجتی داشته باشند، کافیست آن را از من بخواهند؟ اکون حاجت همه ی ما نابودی این ویروس است. می دانم که خواسته ی بندگانت را هر چه سریعتر مستجاب میسازی.

***************************

خدایا، رنجی که به خاطر ویروس کرونا در وجود انسان ها شکل گرفته را از بین ببر و شادی از بین رفتن این ویروس را در دل و قلب ما قرار بده.

***************************

باشد که به پای مرحمت خداوند، به زودی اخبار نابودی ویروس کرونا سرتیتر تمام خبرگزاری های جهان شود.

***************************

ویروس کرونا هر چقدر هم که بزرگ باشد و هر چقدر هم که انسان ها را خسته کند، باز هم در برابر قدرتی عظیم سر تعظیم فرود خواهد آورد و آن قدرت متعلق به کسی نیست جز خداوند. خداوندا، با قدرتت این ویروس را نابود کن. آمین.

***************************

روز و شب این شده کارم که به پای قبله ات بنشینم و دستانم را به نشانه ی دعا به سوی تو دراز کنم و از صمیم قلبم از تو بخواهم که نابودی کرونا را رقم بزنی. خدایا، این اتفاق زندگی را به انسان ها باز می گرداند! ما را از نعمت دوباره ی زندگی سالم منع نکن. آمین.

***************************

خدایا نمی دانم که به پای کدامین گناه ما را این چنین عذاب دادی، اما آیا زمان پایان این عذاب نرسیده؟ آیا دیگر بهتر نیست که ما را از شر ویروس کرونا راحت کنی؟ خدایا قدرت تو بر همه ما مسلم است! پس با قدرتت کاری کن که دیگر نظاره گر گریه های خانواده های دیگر برای از دست دادن عزیزان شان نباشیم.

متن دعا برای نابودی کرونا از زبان مبتلایان به کرونا

درمانده ام، چاره و امیدی دارم، امیدم از من گرفته شده و زندگی ام تیره و تار گشته. اکنون به مشعلی نیاز دارم تا راهم را دوباره بیابم. خداوندا، تو آن مشعل برایم هستی. من و تمام مبتلایان به ویروس کرونا را هر چه زودتر از باتلاقی که در حال غرق شدن در آن هستیم نجات بده و نابودی این ویروس که زندگی انسان ها را به لجن زاری از کسالت تبدیل کرده، نزدیک بگردان.

***************************

خدایا، به جای آسمانی به آن بزرگی و زیبایی ات، سقف بیمارستان شده است آسمانم. کاری کن که دوباره در دنیایی که قدرت تو را به من یادآوری میکنم قدم بزنم و زندگی را تجربه کنم. مرا از شر این ویروس خلاص کن و دنیای ما را از آن حفظ بفرما. آمین.

***************************

به پای بزرگی ات، هر چقدر هم که ستایشت کنم کم است و می دانم که اگر تمام عمرم را هم بگذارم، نمی توانم به خاطر تمام نعمت هایت از تو سپاسگزاری کنم. اما خدای من، اکنون عافتی به جان تمام نعمت هایت افتاده و آن هم ویروس کروناست. این عافت به زندگی من هم وارد شده و کم کم دارد آن را از پایه و اساسش نابود می کند. خداوندا، میدانم که تنها سم برای این عافت حضور گرم تو در زندگی تک تک ماست. پس حضورت را از ما دریغ نکن و ما را با نعمت وجودت شاد بفرما.

***************************

تنها جایی که همیشه به آن احساس نیاز خواهم داشت و هیچ وقت از نیازمند بودنم در برابر آن شرمگین نخواهم بود، درگاه توست. خدایا به درگاهت سجده میکنم و در سجده هایم از تو میخواهم که مرا از ویروس کرونا نجات دهی و آن را در وجود تک تک ما انسان ها از بین ببری. آمین.

***************************

خدایا، نگاهت را از من دریغ نکن که اگر این کار را کنی، من تنهاترینم. اکنون احساس میکنم تنهایی تمام زندگی ام را فرا گرفته! آخر ویروس کرونا بر آن نفوذ کرده و در حال نابودی آن است. خدایا جلوی نابودی هر چه بیشتر زندگی ام را بگیر و تمام ما انسان ها را در برابر این ویروس حفظ کن.

***************************

خواست تو خواسته ی من هم هست. شاید از حکمت توست که هنوز ویروس کرونا از بین نرفته و زندگی من به آن گرفتار شده، اما در کنار حکمتت رحمتی هم داری که میخواهم آن را نه تنها از زندگی من بلکه از زندگی تمام انسان ها دریغ نکنی.

***************************

خدایا، اگر ناخواسته کفرت را گفته ام و اگر ندانسته ناشکری کرده ام مرا ببخش. جزای کار من، این ویروس شیطانی نبود. جزای کار هیچ کدام از ما انسان ها این ویروس نبود. اما باز می دانم که آن تنها امتحانی الهی است! پس از تو میخواهم که همه ما را در امتحانت سربلند بیرون بیاوری و هر چه زودتر تاریخ انقضاء این امتحانت را نزدیک کنی.

متن دعای کودکانه برای نابودی کرونا

خدایا، وقتی میبینم به خاطر کرونا بابا و مامانا برای بچشون و بچه ها برای بابا و ماماناشون گریه میکنن، خیلی ناراحت میشم. میشه ناراحتی هامو از بین ببری؟

***************************

خدایا، اینقدر خوبی که حتی اگه تموم ستاره ها کنار هم جمع بشن، باز هم تعدادشون در برابر خوبی های تو کمه. ازت می خوام این بار هم به ما خوبی کنی. میشه ویروس کرونا رو از بین ببری؟

***************************

خدایا خسته شدم از اینکه همش تو خونه ام و نمیتونم بیرون برم. دنیای بچگی من رو با ویروس کرونا ازم نگیر. خدایا ازت میخوام که ویروس کرونا هر چی زودتر نابود بشه.

***************************

اگه ویروس کرونا نابود بشه، آدما خیلی خوشحال میشن و توی قلبشون از خدا کلی تشکر میکنن. خدایا مگه تو خوشحالی ما آدما رو نمیخوای؟ پس چرا هنوز این ویروس پابرجاست؟

***************************

میگن خدا دعای بچه ها رو زودتر برآورده میکنه. واسه همین اومدم به درگاهت تا ازت بخوام که کلک ویروس کرونا رو بکندی. میدونم که اینقدر قوی هستی که این گنده لات در برابرت کم میاره. پس نابودش کن. آمین.

***************************

با تمام وجودم از خدایی که فرصت زندگی رو به من داده میخوام که ویروس کرونا رو نابود کنه.

***************************

کرونا نابودیش نزدیکه! آخه میدونم که خدا دعای این بنده ی کوچیکش رو میشنوه و زودی به اون عمل می کنه. خدایا دعام رو مستجاب میکنی مگه نه؟

***************************

خدا اگه بخواد، به این نگاه نمیکنه که وضعیت چجوریه و چه اتفاقی افتاده، فوراً به اون چیزی که میخواد جامه عمل میپوشونه. میدونمم که خدا برا ما بنده هاش سلامتی میخواد واسه همین دعا میکنم که سلامتی رو بهمون برگردونه و ویروس کرونا رو از بین ببره.

***************************

شک ندارم که اگه خدا تو زندگی ما حضور داشته باشه، ما کلی قوی میشیم و دیگه هیچ ویروسی حتی کرونا نمیتونه ما رو از خودش بترسونه. خدایا ما رو در برابر این ویروس حفظ کن. آمین.

***************************

برای نابودی ویروس کرونا، بیایم همه کنار هم جمع بشیم و از خدا از ته ته قلبمون بخوایم که دعامون رو برآورده کنه. میدونم که این کار رو میکنه. همین الان که این متنو دارید میخونید، از تمام وجودتون بگین که خدایا ویروس کرونا رو نابود بفرما. آمین.


سایر مطالب پیشنهادی و داغ :

متن درباره کرونا را شکست می دهیم

متن درباره کرونا برای پروفایل

متن تشکر از کادر درمانی کشور

جملات تشکر از مدافعان سلامت

متن تشکر از پزشکان کرونا

متن درباره کرونا از زبان کودکان


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...