متن تشکر از پزشکان کرونا

کرونا یک ویروس خطرناک و بزرگه و برای مقابله با اون، باید افرادی داوطلب بشن که به همون اندازه قدرتمند هستند. پزشک های کرونایی که الان در بیمارستان ها حاضر به خدمت شدن، قدرتمندترین هایی هستند که ما میتونیم از اونها یاد کنیم. چون حاضر شدن در برابر این ویروس خطرناک، از تمام توان و جونشون مایه بذارن.

توی این حال و هوای کرونایی، شاید دوست داشته باشید از پزشک هایی که برای این ویروس داوطلب شدن تا در بیمارستان ها حضور پیدا کنن، تشکر کنید. اگر قصدتون اینه، پس ما کلی متن جالب و جذاب در ادامه براتون آماده کردیم و زحمت نوشتنش رو از روی دوش شما برداشتیم. در ادامه با ما باشید.

جملات کوتاه و زیبا برای تشکر از پزشکان کرونا

متن برای پزشکان کرونا

زحماتی که در این روزهای آشفته در حق بیماران می کشید، آنها را سرمست و خوشحال و شما را خسته و فرسوده می کند. در قلب تان چه دارید که اینقدر عاشقانه برای مردم تلاش می کنید؟ پزشکان بزرگ کرونا، به خاطر زحماتی که میکشید از شما متشکریم.

******************************

بیمار وقتی وارد می شود، به هیچ چیزی جز درد و درمانش دقت نمی کند. اما این شما هستید که با صبر و حوصله او را به خواسته ای که دارد می رسانید، این شما هستید که شرایط درمانش را مهیا می کنید و در نهایت سلامت را به او هدیه می دهید. ما می دانیم که شما پزشکان چه نقش موثری در این جامعه دارید و برای حضور گرمتان از شما متشکریم. ما در این روزهای کرونایی، حضورتان را بیش از پیش در صحنه احساس می کنیم و برای همین بی نهایت بار سپاسگزاریم.

******************************

بوسه بر دستانی می زنم که گرچه درمانی برای بیمار ندارند، اما امید و انگیزه شان از بین نمی رود و با قدرت تلاش می کنند که شرایط بهبود بیمار را هر چه سریعتر مهیا کنند. پزشکان کرونا، شما انسان های بزرگ هستید که با روحیه و تلاشی خستگی ناپذیر، برای مردم و کشورتان می جنگید. از شما سپاسگزاریم.

******************************

در این روزها، تنها کسی که حال و روز شما را می فهمد، فقط و فقط خودتان هستید. اینکه سختی نداشتن درمان برای بیمار را به جان می خرید و حتی خبر فوت بعضی ها را به خانواده هایشان می دهید، کار بزرگیست که هر کسی از پس آن بر نمی آید. پزشکان کرونا، به خاطر بودن تان از شما متشکریم.

******************************

تنها کسی که میتواند شما را درک کند، خودتان و همکاران تان هستید. در این روزها، مردم به دنبال چاره هستند و خیلی ها درک نمی کنند که چاره در دست شما نیست. آنها ممکن است به شما بی احترامی کنند، توهین کنند و با داد و فریادهای پیاپی، خستگي روز کاریتان را برایتان بیشتر کنند، اما شما با صبر و حوصله، پاسخگوی تمام آنها هستید. برای تمام این زحمات از شما متشکریم.

******************************

پزشکان کرونا در این روزها حکم همان مبارزانی را دارند که در میدان جنگ، به زمینی پر از مین وارد میشدند و نمی دانستند که در قدم بعد، چه چیزی انتظارشان را می کشد. کرونا ویروس خطرناکی است و پزشکان آن خطر آن را به جان خریده اند تا برای مردم شان سلامتی را به ارمغان آوردند. از همین جا بوسه بر دست تک تک این عزیزان می زنم.

******************************

پزشک بودن یک شغل نیست، یک کار نیست، یک وظیفه هم نیست، وقتی کسی پزشک می شود، تمام زندگی اش و تمام وجودش را به پای پزشکی می گذارد. حال این مسئله برای پزشکان کرونا بیش از پیش نمود پیدا میکند. همان ها که راهی برای درمان ندارند اما با قدرت ایستاده اند تا سپری در برابر ویروس کرونا برای مردم باشند. از همه پزشکان به خصوص پزشکان کرونا متشکریم.

******************************

این پزشکان، لیاقتی بیش از جایگاهی که در جامعه از آن برخوردارند را دارند. این پزشکان، از جان و زندگی خود مایه می گذارند تا سلامت مردم تضمین شود. منظورم پزشکان کرونا است که با اینکه شاید در جامه از موقعیت خوبی هم برخوردار نباشند، اما با این حال همه چیزشان را فدای سلامتی می کنند؛ سلامتی ای که آرزویش را برای مردم دارند. پزشکان کرونا، به خاطر تمام مهربانی هایتان از شما سپاسگزاریم.

******************************

وقتی که پزشک کرونا می شوند، وظیفه ای بزرگ بر گردنشان نهادینه خواهد شد. کرونا مانند بیماری های دیگر نیست که راه درمانی داشته باشد. این پزشکان بدون هیچ مشکلی قدم در راه می گذارند و نتیجه را با تلاش هایشان مشخص می کنند. این کار بزرگی است که از هر کسی بر نمی آید. از تمام پزشکانی که قدم در مسیر درمان کرونا گذاشته اند متشکریم.

******************************

کرونا دردیست که درمانی ندارد و عزادار کردن را خوب بلد است. این ویروس، شیطانیست که به تازگی در دنیا ظهور کرده. اما فرشتگانی هستند که در برابر این شیطان مقاومت می کنند و صدماتی که به این دنیا می زند را به حداقل می رسانند. این فرشتگان، پزشکان کرونا هستند. از تمام این فرشتگان خدا متشکریم.

******************************

کرونا با تمام بدی هایش، یک چیز را به ما خوب ثابت کرد. اینکه مردم چقدر برای مردم اهمیت دارند. از دل همین مردم، افرادی هستند که به جنگ این ویروس خطرناک می روند و انتهای مسیرشان را به دست خدا می سپارند. این قشر از مردم همان پزشکان کرونا هستند که مردمشان برایشان اهمیت زیادی دارد و با اینکه راه درمانی برای کرونا وجود ندارد، اما جانانه سعی و تلاش میکنند. از تمام این پزشکان متشکریم.

******************************

کرونا، فقط خستگی جسم را برای پزشکان به ارمغان نمی آورد بلکه خستگی روح را هم چاشنی کارش خواهد کرد. از همه پزشکانی که با روحی خسته در حال تلاش برای درمان این ویروس منحوس هستند، متشکریم.

******************************

پزشکان کرونا، بدانید که این مردم قدر تمام زحماتی که برایشان می کشید را می دانند. درست است که گاهی از فرط سرآمدن طاقت شان پرخاش می کنند، درست است که گاهی ممکن است مزد زحمات تان را با کمی بی مهری بدهند، ولی این ها به خاطر خستگی ای است که کرونا برایشان به ارمغان آورده. این مردم قدرشناسی را خوب بلدند و قدر شما را خوب می دانند. برای بودنتان سپاسگزاریم.

******************************

پزشکان کرونا دست کمی از مجاهدانی که قدم در مسیر خدا گذاشته و به شهادت میرسند ندارند. خیلی از پزشکان، جان خود را در راه درمان این ویروس از دست داده و آسمانی می شوند. همه ی این ها، شهدایی هستند که جایگاهشان در نزد پروردگار محفوظ است. به همه ی این مجاهدان سلامت، خدا وقت می گوییم و از آنها به خاطر زحمات بی دریغ شان متشکریم.

******************************

گرچه پزشک نیستم و نمی دانم که چطور درمان می کنید، اما ارزش کارتان را خوب می دانم. می دانم که این کار شما چقدر اهمیت دارد. شما دستان خدا بر روی زمین هستید و خدا به واسطه ی شما انسان ها را شفا می دهد. از همه شما عزیزانی که در این روزهای کرونایی بدون چشم داشت در تلاش هستید تا این ویروس شیطانی را از بین ببرید، متشکریم.

******************************

می گویند پزشکان قشر مرفه جامعه هستند، می گویند که آنها درد می بینند اما درد نمی کشند. کسانی که این حرف ها را می زنند، کافیست لحظه ای نگاهی به مجادله آنها با کرونا بیندازند تا متوجه سختی کارشان شوند. پزشکانی که زیبایی صورتشان زیر رد بندهای ماسک صورت از بین می رود و خستگی تن شان تا مدت ها ماندگار است، با تمام وجود تلاش می کنند که این ویروس را درمان کنند. کاش کمی بیشتر قدرشناس بودیم. از همه ی این پزشکان متشکریم و امیدواریم که خداوند منان با رحمتش به آنها، جواب تمام خوبی هایشان را بدهد.

******************************

دل و جرات میخواد که پزشک کرونا بشی. با این وضعیتی که کرونا داره، فقط کسایی که ایمانشون قویه میتونن پزشک اون شده و به نوعی مدافع سلامت مردم بشن. به تموم پزشکایی که تا این اندازه ایمانشون قویه تبریک میگم و ازشون کلی متشکرم که این وظیفه ی بزرگ رو به دوش میکشن.

******************************

پزشک کرونا همون کسیه که روزها خانواده اش رو ندیده و شبانه روز برای درمان بیماران تلاش میکن؛ پزشک کرونا همون کسیه که میدونه ممکنه خودش مبتلا به ویروس بشه اما دلش رو میزنه به دریا و برای درمان مریض ها همه توانش رو به کار میبره؛ پزشک کرونا همون کسیه که میدونه با کوچکترین آسیب به بیمار، ممکنه خانواده او برخورد خیلی بدی باهاش داشته باشن اما با این حال تمام این بی احترامی ها رو به جون میخره. دم همه پزشکایی که مخصوص کرونا هستن گرم. از همون متشکریم.

******************************

من هم به عنوان عضوی در جامعه، خودم رو مدیون کمک های پزشکان کرونا میبینم و از صمیم قلبم از تمامی این عزیزان متشکرم و امیدوارم که ما مردم بتونیم روزی زحماتی که برای ما میکشن رو جبران کنیم.

******************************

درسته که درمانی برای کرونا کشف نشده، اما این پزشکان قدرتمندانه به راهشون ادامه میدن، منتظر راه درمان از غیب نیستن و خودشون از تمام وجودشون مایه میذارن تا بیماراشون خوب بشن. یک بیمار کرونایی نیاز به مراقبت و همراه داره. این پزشکان با تمام وجود خودشون رو همراه این بیماران میدونن و از خستگی خودشون چشم پوشی میکنن تا آرامش بیمار حفظ بشه. خدا آرامش این جور آدما رو حفظ کنه و من به نوعه خودم از همه ی این عزیزان متشکرم.

******************************

کرونا ضربه ای محکم به کمر دنیا زد؛ اما انگار نمیدونست که این دنیا مرهم هایی داره که جای زخمش رو خوب میکنن. این مرهم ها پزشکانی هستند که با تمام وجود سعی میکنن خسارات ناشی از کرونا رو جبران کنند و مردم رو به سمت سلامتیشون هدایت کنن. از همه ای پزشکان ممنونم.

******************************

حتم دارم اگر ما مردم به همین شکل روند پیشگیری رو ادامه بدیم، پزشکان کرونایی که تا به حال این قدر زحمت برای مردم کشیدن، دیگه زحمت کشیدن برای مردم رو متوقف میکنن و با تمرکز بیشتر، روی پیدا کردن راه درمان مطمئن کار میکنن. پیدا کردن راه درمان کرونا به خود ما مردم هم بستگی داره. من از همینجا از تموم اون پزشک هایی که هم به دنبال درمان مقطعی و هم به دنبال درمان دائمی این ویروس هستند، بی نهایت متشکرم و سعی میکنم تمام نکات پیشگیری رو رعایت کنم.

******************************

کسایی که برای کشورشون ارزش قائلن و همچنین به فکر سلامت مردم هستند، در این روزای کرونایی، داوطلب میشن تا از مردمی که مبتلا به کرونا هستند مراقبت کنند. این ها دارایی های اصلی یک سرزمین هستند که نباید از دست برن. درود بر شرف کسانی که داوطلب میشن، درود بر شرف پزشک هایی که بی منت برای خدمت در بیمارستان ها حاضر میشن.

******************************

با همت و تلاش پزشکان کرونا، این ویروس داره روز به روز طعم تلخ شکست رو میچشه و از بین میره. تمام این رو مدیون این افراد که شبانه روز وقتشون رو برای درمان کرونا میذارن هستیم. از همشون متشکریم و امیدواریم که هر چه سریعتر این ویروس منحوس از بین بره.

******************************

کرونا به قدری پیشرفت کرد که با شنیدن نامش، ناخودآگاه مرگ در ذهن مردم تداعی میشد. اما کسانی بودند که این تصویر ذهنی رو از بین بردند و کسانی بودند که از قدرت کرونا کاستند. این افراد همون پزشکانی هستند که شبانه روز در حال تلاش برای درمان کرونا اند. از طرف تک تک مردم از این عزیزان سپاسگزارم.

******************************

قطعا پاسخ زحمات شما رو با یک تشکر ساده نمیشه داد. اما میدونم که اگه هر کدوم از ما مردم، حتی همین کلمه رو هم در مقابل شما استفاده کنیم، کلی بهتون انرژی دادیم. به اندازه ی تک تک آدمایی که روی زمین وجود دارن ازتون به خاطر زحماتتون مچکرم.

******************************

برای اینکه امنیت و سلامتی ما در برابر کرونا براتون اهمیت داره، تشکری فراوانی ازتون دارم. شما خیلی راحت میتونستید از این مسئولیت شانه خالی کنید، اما ما مردم الان به این یقین رسیدیم که در زندگی شما ارزش هایی وجود داره که هیچوقت نمیخواین اونها رو نادیده بگیرید! یکی از همین ارزش ها مردم هستند. کلی ازتون متشکرم.

******************************

شاید اگر شما نبودید، هر کسی که کرونا می گرفت، باید به فکر وصیت نامه نوشتن بود. شما بودید که از قدرت کرونا کاستید و کاری کردید که مردم امید به درمان داشته باشن. دِینی که ما مردم بر گردن شما داریم رو شاید هیچوقت نتونیم جبران کنیم. بی نهایت بار سپاس.

******************************

وقتی که کسی حاضر میشه برای کرونا پزشک مردم بشه، یعنی دیگه براش سود و منفعت های دنیا معنایی نداره. اون شخص به دنبال سود و منفعت آخرتش هست. امیدوارم که خدا پاداش تمام خوبی هایی که در حق مردم میکنید رو بهتون بده. پزشک های عزیز، توی این روزهای کرونا براتون از خدا کلی توان و قدرت اضافه می طلبم و کلی تشکر میکنم.

******************************

پزشکان کرونا، خانواده دارن، دوست دارن، آشنا دارن و کاملا زندگیشون مثل ما هست. پس چرا حاضر شدن که پزشک این ویروس بشن؟ قطعا عشق به مردم هست. پس به پاس قدردانی از زحمات این پزشک ها هم که شده، به تمام توصیه هایی که میکنن عمل کنیم و حرف هاشون رو جدی بگیریم. این بزرگترین تشکریه که میتونیم ازشون داشته باشیم.


پیشنهاد داغ :

متن درباره کرونا از زبان کودکان


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...