متن دوست داشتن یواشکی

دوست داشتن یواشکی یک دختر یا دوست داشتن یواشکی یک پسر، یه حس ناب هست که انسان میتونه تجربه اش کنه. ولی کاش میتونست این دوست داشتن رو به زبون بیاره. خوش به حال اونایی که شهماتشون زیاده و وقتی روی یکی کراش میزنن، بهش میگن و تا ابد اونو از خودشون میکنن.

توی این مطلب قصد داریم در مورد دوست داشتنای پنهانی براتون متن های جالب و جذابی بیاریم. دوست داشتن یواشکی یا همون کراش داشتن میتونه یه حس ناب و قشنگ باشه. اگه میخواین این متن هایی که تهیه کردیم رو بخونید، در ادامه همراه ما باشید.

چقدر دوست دارم بدون هیچ ترسی بهت بگم دوستت دارم. بهت بگم سال هاست که دوست دارم اما نتونستم اونو به زبان بیارم.

" " " " "

هیچ چیزی به اندازه این که کسی رو یواشکی  دوست داشته باشی سخت و نارحت کننده نیست. دوست داشتن  باید آشکار و بدون ترس باشه.  دوستت دارم رو باید انقدر با صدای بلند فریاد زد که همه بشنوند و بدونن که دوستش داری.

" " " " "

چه شب هایی که بی صدا تا خود صبح گریه کردم. چه روزهایی که چشم انتظار لب پنجره نشستم و به راهی که قراره بیای خیره شدم. چه حرف هایی که ته دلم موند و نتونستم بهت بگم. دوست داشتن خیلی قشنگه ولی نه از نوع یواشکیش.

" " " " "

این که هر روز ببینیش و نتونی بهش بگی که دوستش داری، این که تو از درون بسوزی ولی اون با بی تفاوتی از کنارت بگذره، این که تو اول اسمش رو با خطی زیبا تو دفترت بنویسی و اون حتی اسمت رو هم ندونه بزرگ ترین درد و عذابی هست که یه آدم می تونه بهش دچار بشه.

" " " " "

 از دست خودم خیلی عصبانیم چون هیچ وقت نتونستم آدم وقت شناسی باشم، چون هیچ وقت نتونستم اونی رو که عاشقش بودم آشکارا دوست داشته باشم. همیشه از این می ترسیدم که از دستش بدم و بلاخره از اونی که ترسیدم سرم اومد و همه این ها تقصیر خودم است چون بی دردسر ترین و راحت ترین و در عین حال بد ترین نوع  دوست داشتن  رو انتخاب کروم. از دوست داشتن یواشکی متنفرم.

" " " " "

همه میگن یواشکی دوست داشتن آخر عاقبت نداره چون ممکنه از دستش بدی. اما دوست داشتن یواشکی هم عالمی داره که تا تجربش نکنی نمی تونی درکش کنی.

" " " " "

دوست داشتن یواشکی هیچی که نداشته باشه این خوبی رو داره که تو رویات می تونی هر جور که دوست داری و آرزو داری باشه تصورش کنی.

" " " " "

از دوست داشتن زیادیه که نمی تونم بهش بگم دوستش دارم. یواشکی دوست داشتن این حسن رو داره که از نه شنیدن نمی ترسی و با خیال راحت هر چقدر که دوست داشته باشی دوستش خواهی داشت.

" " " " "

می دونید سخت ترین و بدترین جنبه دوست داشتن یواشکی چیه؟ اونجاست که ببینیش با یکی دیگه میگی و می خنده و بی اعتنا از کنار تو رد میشه.

" " " " "

اونایی که یواشکی عاشق شدن و یواشکی دوست داشتن مظلوم ترین انسان های روی زمینند. این جور آدما گریه هاشون، خنده هاشون و بغض هاشون بی صدا و یواشکیه.

" " " " "

کسی که یواشکی یکی رو دوست داره عاشقی کردن  رو بهتر از هر کس دیگه ای تو این دنیا یاد گرفته  این جور آدما صبوری کردن رو خیلی خوب بلدن، این جور ادما دل شکستن بلد نیستند اون ها چیز های زیادی از دوست داشتن یاد گرفتن که هر کدومشون دنیایی  ارزش داره.

جملات زیبا درباره دوست داشتن یواشکی

متن درباره دوست داشتن یواشکی دختر

چقدر زیبا و لذت بخشه وقتی که دختر رویاهات رو میبینی که پیش روته و تو میتونی مدام ببینیش. این دوست داشتن یواشکی گرچه یه سختی هایی داره، اما شیرینی هایی هم به همراه خودش برات میاره. یکی از شیرینی هاش همینه که اونو هر روز میبینی.

*******************************

اینکه هر روز ببینیش و نتونی بگی که چقدر خوشگل شده، اینکه هر روز ببینیش و نتونی ازش تعریف کنی، شکنجه بزرگیه برای یک آدم. من الان دارم هر روز شکنجه میشم با دیدنش اما باز هم این شکنجه ها رو به جون میخرم. آخه دوست داشتنش اونم یواشکی یه حس و حال دیگه ای داره.

*******************************

هیچوقت جرات نکردم که راز دلم رو بهش بگم چون ترسیدم که از دستش بدم. میدونم این دوست داشتن های یواشکی بالاخره کار دستم میده اما چه کنم که دلم فقط به یک دختر بنده و اون دختر اونه.

*******************************

دخترای زیادی دور و برم هستن اما من فقط یکی رو دوست دارم. یکی که خودشم نمیدونه چقدر برام عزیزه. دخترای زیادی هستن که بهم ابراز علاقه میکنن اما من به خاطر اون به هیچ کدوم محلی نذاشتم. آخه شما نمیدونید که عشق اون برام چقدر ارزشمنده. ارزشی که نتونستم توی عشق و علاقه ی هیچ کس دیگه ای پیدا کنم.

*******************************

با اینکه یواشکی دوسش دارم و هر روز با دیدنش دلم بیشتر پیشش گیر میشه، اما نمیخوام بهش بگم که دوسش دارم. میترسم وقتی که اینو بهش گفتم، ترکم کنه و بره و من از دیدنش محروم بشم. دوست داشتن های یواشکیم رو ترجیح میدم به ندیدنش.

*******************************

همه چی آروم بود تو زندگیم تا اینکه اون واردش شد. همیشه فکر میکردم که بقیه چقدر ساده ان و قدر زندگیشون رو نمیدونن. آخه میدیدم که یکی رو دوست دارن و نمیرن بهش بگن و هر روز عذاب میکشن. الان دیدم که خودم هم توی اون وضعیت هستم و کسی که دوست دارم رو هر روز میبینم و هر روز از نداشتن رنج میکشم اما حاضر هم نمیشم که این عشقم رو بهش ابراز کنم.

*******************************

میگن که به هر کی که علاقه بیشتری داشته باشی، بیشتر از خودت میرنجونیش. کاش بفهمه که پشت همه ی این اذیت کردن ها و پشت همه ی این رنجوندناش یک عشق پاک نهفته هست. عشقی که باعث میشه من براش جونم رو هم بدم.

*******************************

دوست داشتنای یواشکی من میارزه به ابراز علاقه های بعضی ها. آخه دل بعضیا اتوبانه و هر روز یکی واردش میشه و ازش خارج میشه. اما دل من بی در و پیکر نیست. دل من بند یکی هست و حتی به روی اون هم باز نمیشه چون صاحبش دوست داشتن یواشکی رو ترجیح میده به این که جواب منفی بشنوه.

*******************************

شنیدن دوستت دارم از زبون دختری که دوستش داری، میتونه زیباترین اتفاقی باشه که برات میفته. اما فکر میکنم که اون هیچ حسی به من نداره و من فقط بهش حس دارم و در کل این حس یک حس یک طرفه هست. کاش میتونستم بهش بگم دوستت دارم؛ کاش میتونستم بگم که یکی وجود داره که هر روز قلبش برات میتپه.

متن درمورد دوست داشتن یواشکی + عکس نوشته

متن درباره دوست داشتن یواشکی پسر

چقدر شیرینه که تو رویاهات تصورش کنی. اینکه برات غیرتی میشه، اینکه تو آغوشش میری و فارغ از هر چیزی توی دنیا توی بغلش آروم میگیری، اینکه باهاش بحث میکنی و اون کوتاه میاد! اما حیف که همه اینا تصوره. شیرینی واقعی اونجاست که اینا توی واقعیت برات رخ بدن.

*******************************

از شدت دوست داشتنش دیگه نمیتونم هیچ پسر دیگه ای رو دوست داشته باشم! اما ترجیح میدم که هیچوقت دوست داشتنم رو به زبون نیارم. میگن اگه به کسی بگی که دوستش داری، اون خودشو واست میگیره. من ترجیح میدم که هر روز ببینمش و فقط توی دلم داشته باشمش تا اینکه بخوام ببینم منو پس میزنه و رغبتی به من نداره.

*******************************

سخت ترین لحظه برای یک دختر اینه که عشقش رو ببینه که داره به یکی دیگه ابراز علاقه میکنه. کاش این فرهنگ لعنتی نبود، کاش این همه تابو وجود نداشت، کاش دخترا هم میتونستن عشقشون رو فریاد بزنن. اما میدونم که اگه اینا رو بهش بگم، میذاره میره! آخه تو فرهنگ ما نوشته شده که هیس! دخترا فریاد نمیزنن.

*******************************

دوست داشتنای یواشکی من به قدری علنی هست که تموم دوستام متوجه اون شدن اما نمیدونم که اون چرا متوجه علاقه من نمیشه. از اینکه فقط برای اون وقت میذارم و فقط به اون محل میدم، باید بفهمه که نمیفهمه.

*******************************

وقتی میبینمش نمیدونم چرا دست و پا چلفتی بازی در میارم، میشم شوت ترین آدم روی کره زمین! اگه برای همه انیشتین هستم، اون موقع جلوی اون تبدیل میشم به خواهر خونده پت و مت. آخه چرا اینجوریه. چرا این دوست داشتنای یواشکی باعث میشه که اینقدر جلوش خنگ بازی در بیارم؟!

*******************************

یکی رو که دوست داشته باشی، قلبت براش میتپه. دیگه به هیچ پسری محل نمیذاری، دیگه در قلبت رو روی هیچ کسی باز نمیکنی و سند دلت رو فقط به نام یکی میکنی و اونم همونه پسریه که دوستش داری. الان سند خونه ی عشق دل من به نام اونه و خودشم خبر نداره. کاش میدونست، کاش میفهمید که یکی هست که حاضره قلبشو، وجودشو و تمام عشقش رو به پای اون بریزه.

*******************************

تو سیستم ما دخترا انگار نوشته شده که اگه اونی که میخوایم بهمون محل نده، خودمون رو بیریخت ترین و زشت ترین دختر روی کره زمین به حساب میاریم. با اینکه ممکنه روزی صد تا پیشنهاد داشته باشیم و رد کنیم، اما مهم همونه. اون که بهمون حسی نداشته باشه، انگار که هیچ کس بهمون حس نداره. واسه همین ترجیح میدیم یواشکی دوستش داشته باشیم تا اینکه بخوایم این حس رو ازش بگیریم.

*******************************

کاش بدونم که تو دل اون چی میگذره! کاش بدونم که تو دل اون منم هستم یا نه؛ منم تو دلش خونه دارم یا نه؛ منم گهگداری به ذهنش میام یا نه.

*******************************

چه دل خوشی دارم من! هر روز با یکی میبینمش، هر روز میبینمش که داره عشقش رو به پای یکی میریزه، هر روز تماشاش میکنم که شماره یکی رو گرفته و داره باهاش حرف میزنه، اما با این حال عاشقش شدم؛ اما با این حال تمام وجودم انگار به وجود اون وصله. راستی چرا ما دخترا اینقدر ساده ایم؟

*******************************

فرق یه دختر با یه پسر اینه که اگه یه پسر عشقش رو ببینه که با یکی دیگه هست، ممکنه که کلا فراموشش کنه اما یه دختر فرق میکنه. یه دختر ذره ذره آب میشه اما نمیتونه اونو با یکی دیگه ببینه و میدونی بد ماجرا کجاست؟! بد ماجرا اینجاست که هیچ وقت هم عشقش رو به زبون نمیاره.

متن دوست داشتن یواشکی + عکس پروفایل

متن درباره کراش داشتن رو بعضیا

کراش یعنی اینکه کسی رو یواشکی دوست داشته باشی و خود اون شخص این رو ندونه. با توجه به این تعریف هر چی دختر/پسر خوشگل هست، گویا کراش منه :) به نظرتون چه کنم با این قلب پر از درد با عشق های پنهانیش؟:)

*******************************

کاش بفهمه که کراشمه! آخه کراش اینقدر جذاب هم میشه؟ خدا انگار نشسته و ساعت ها وقت گذاشته که چهره اون رو نقاشی کرده. اگه از من بپرسن، میگم کراش من زیباترین موجود هستیه که خدا تا حالا آفریده.

*******************************

عشق آدمو کور میکنه، به هرچی مجبور میکنه. مخصوصا وقتی که کراشت رو به روت باشه. وای خدا!! کور میشم و انگار نمیفهمم که چکار میکنم. راستی راستی خدا ما رو چجوری خلق کرده که جلو یه کراش ساده اینجوری شوتی میشیم؟

*******************************

بعضی ها بدون اینکه کار خاصی بکنن، روشون کراش میزنی و عاشقشون میشی. این لعنتیا یه ستاره خاصی دارن که انگار خود خدا از ستاره های بزرگش یه دونه رو که چه عرض کنم صد دونه رو بهشون داده. کاش خدا یکی از همین ستاره ها رو هم به ما میداد که اونام رومون کراش میزدن.

*******************************

خنگ ترین موجود دنیا کیست؟ همان کسی است که هم اکنون در حال خواندن پیامش هستید. وی به محض اینکه کراشش را مشاهده نماید، تبدیل به دست و پا چلفتی ترین و خنگ ترین انسان روی کره زمین می شود. حال مشکل اینجاست که در آن لحظه کراشش عاقلانه ترین رفتارها را از خود بروز داده و او بیش از پیش شرم زده خنگی اش می شود.

*******************************

من میدونم که حتی اگه رو خودمم کراش بزنم بازم جراتش رو ندارم که عشقم رو حتی برای خودم به زبون بیارم. کاش خدا عشق یکی رو که تو دلت مینداخت، جرات بیان کردنش رو هم بهت میداد که اینقدر براش سختی نکشی.

متن زیبای دوست داشتن یواشکی

دختر خوب/پسر خوب اونیه که رو درس و مشقش کراش بزنه؛ دختر خوب/پسر خوب اونیه که واسه کارش کراش بزنه! دختر خوب/پسر خوب اونیه که واسه خانواده اش کراش بزنه. هیس هیچی نگین دارم خودم رو آروم میکنیم که از فکرش بیام بیرون.

*******************************

دل بعضی ها هم لامصب جاده چالوسه. هر روز چند نفر ازش رد میشن. هر روز میبینی که روی یکی کراش داره و هر روز با یک نفره. اینجور آدما میدونی بدیشون چیه؟! اینکه هر روز هم ناله میکنن که تنهان و کسی هم نیست دور و برشون. پس اونی که کلی دختر/پسر رو تو نم میذاره همش منم؛؛ اونی هم که هر روز با صد نفر قرار میذاره، بازم منم. مدیونید فکر کنید که اونه.

*******************************

کراش داشتن اصلا بد نیست و یه چیز خیلی خوبه. یه چیزی هست که بهت ثابت میکنه که تو وجود تو هم عشق هست و نمرده. یه چیزی هست که بهت ثابت میکنه که تو هم حق داری کسی رو دوست داشته باشی و بهش عشق بدی. اما اون جایی کراش داشتن بد میشه که نمیتونی عشقت رو ابراز کنی. حالا این هزارتا دلیل میتونه داشته باشه و یکی از این دلیلا میتونه این باشه که میترسی از دستش بدی.

*******************************

راستی راستی چجوری میشه که یهو رو یکی کراش میزنی؟! تا روز قبلش زندگیت خیلی شیک و مجلسی در حال گذشتن بوده و همه چی امن و امان بوده؛ اما یهو اونو میبینی و کن فیکون میشی. واقعا دلیلش چی میتونه باشه که خدا یهو مهر یکی رو میندازه تو دلت و تو نمیتونی به اون چیزی بگی.

*******************************

بدتر از همه اینه که رو یکی کراش بزنی و بعد بفهمی که اون یکی دیگه رو دوست داره. وای که چقدر بده این لحظه! از خدا میخوام که برای هیچکدومتون این لحظه رو به وجود نیاره. آخه مدت ها طول میکشه که فراموشش کنید.

*******************************

به نام آنکه نام کراش را بر سر زبان ها جاری کرد تا واژه های منحوسی مثل کف کرده، تو کف، ذلیل و ... کلا گور به گور بشن. یادش بخیر! یه زمانی جرات نداشتیم بگیم که عاشق یکی شدیم. تا اینو میگفتیم مسخره مون میکردن و میگفتن رفته تو کف. الان این کار کلاسم داره! همچین میگن کراشششش زده و ش رو میکشن که نگو.

*******************************

کراش زدن کجاش بده؟ خیلی هم خوبه. فقط لطفا رو بنده کراش نزنید چون همین الان هم لیستمون پره! فقط اونایی رو پذیرا هستیم که وقت قبلی داشتن.

*******************************

کراش داشتن لحظه ای شیرین میشه که بفهمی اون هم یه حس هایی بهت داره. وای که اون لحظه که میبینیش و از اون هم نخ میگیری چقدر ناب و شیرینه. شیرین تر از همه اینه که تو رویاهات باهاش سیر میکردی و از تک تک رویاهات باهاش لذت میبردی و میفهمی که اونم همیشه همین کار رو میکرده.

*******************************

کاش خدا عشق رو که می آفرید، کلا یه جوری میشد که مشخص میشد و لازم نبود که به زبونش بیاری. لامصب رو یکی که کراش میزنی، جونت در میاد که بهش بگی. کاش اینجوری نبود و اون کلا یه جوری متوجه میشد؛ جوری که تو هم جلوش خجالت زده نشی.

*******************************

بنده کراشم رو وقتی میبینم، جوری گند میزنم به کل هیکلش، جوری خرابش میکنم، جوری از خودم دورش میکنم که تا به حال با هیچ ذیل مرده ی بدبختی این کار رو نکردم. آیا شمام مثل منید؟ واقعا چرا اینجورییم؟!

متن برای دوست داشتن یواشکی

وقتی کراشم رو میبینم سعی میکنم که جوری رفتار کنم که طبیعی باشه اما نمیدونم هر چی میخوام طبیعی تر باشم اون بیشتر میفهمه که غیر طبیعی ام. :(

*******************************

کراش آدم حرمت داره نه لذت. دخترای گرام/پسرای گرام! اینقدر که سعی میکند از وجود کراشتون که بنده باشم لذت ببرید، یادتون باشه که بنده حرمت دارم نه لذت! یکم حرمت کراشتون رو نگه دارید لدفا. :/


سایر مطالب پیشنهادی:

متن در مورد دوست داشتن همسر + عکس نوشته

جملات ناب و عاشقانه درباره دوست داشتن

متن‌های زیبا در مورد دوست داشتن خانواده + عکس نوشته

متن در مورد دوست داشتن خود + عکس نوشته


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...