متن درباره آدم بی شخصیت

آدمای بی شخصیت ویژگی های مختلفی دارن اما میشه همشون رو از روی زبون و رفتارشون تشخیص داد. اینا بعضی وقت ها ممکنه که نقاب آدمای با شخصیت رو بزنن اما در واقع همون بی شخصیت اصیلی بودن که هستن. سعی کن که چنین افرادی رو نادیده بگیری تا بتونی زندگی همراه با آرامشی داشته باشی.

توی این مطلب میخوایم متن های زیبایی رو در مورد آدمای بی شخصیت براتون به اشتراک بذاریم. ما اول از همه باید آدمای بی شخصیت رو بشناسیم و حرف و عمل اونها رو بسنجیم تا بعد درک کنیم که نادیده گرفتنشون بهترین کاره. توی این مطلب هم ما در مورد همه ی این موضوعات حرف میزنیم. پس همراه ما باشید.

جملات کوتاه درباره آدمهای بی شخصیت

متن درباره ویژگی های آدم بی شخصیت

آدمای بی شخصیت توی هر چیزی که بهشون مربوط نباشه دخالت میکنن و نظر میدن. اونا انگار جایگاه و حدود خودشون رو فراموش میکنن و فراتر از چیزی که باید باشن پیش میرن. همینه که شخصیت اونا رو برای طرف مقابلشون زیر سوال میبره و واقعا طرف حسابی که قبلاً از اونا میبرد رو نمیبره. چون این آدما عادت به دخالت کردن دارن و مردم هم از چیزی که بدشون میاد اینه که کسی تو کارشون دخالت کنه.

*******************************

آدمای بی شخصیت همون اول ممکنه خودشون رو نشون ندن بلکه به مرور زمان و کم کم شخصیت واقعیشون برات رو میشه. بی شخصیتای واقعی خوب بلدن رول آدمای با شخصیت رو در بیان و برات تر و تمیز نقش بازی کنن. اما همینکه یه مدتی میگذره، ذات واقعیشون رو میشه و اون موقع تازه میفهمی که شخصیتشون چقدر سطح و لول پایینی داشته.

*******************************

یکی از ویژگی آدمای بی شخصیت اینه که همیشه حق به جانب هستن و همیشه میگن که حق با منه. اینجور آدمایی واقعا بی شخصیت هستن وگرنه کسی که دارای شخصیت هست، گاهی هم میپذیره که ممکنه اون هم اشتباه کنه و اشتباهات فقط از جانب بقیه نیست.

*******************************

آدمای بی شخصیت اتفاقاً همونایی هستن که ادعای شخصیت خیلی بالایی دارن. وگرنه کسی که از شخصیت خودش مطمئنه و میدونه که کی هست و چی هست اصلا ادعایی نداره و براش این مسئله یک چیز کاملا طبیعی هست. اما بی شخصیت ها متفاوتن. اونا هر کاری میکنن تا در ظاهر خوب جلوه کنن اما دریغ از باطنشون که همون چیزی که بوده هنوز هم هست.

*******************************

بارزترین ویژگی آدمای بی شخصیت اینه که خلوت و جمع نمیشناسن و هر جایی هر حرفی رو بهت میزنن. بهتره که با اونا رازی رو در میون نذاری وگرنه که اگه این کار رو کردی، باید بدونی که در بدترین جایی که به هیچ وجه دوست نداشتی اون راز برملا بشه میان و مستقیم جلوی جمع اون رو بر ملا میکنن.

*******************************

آدمای بی شخصیت از حرفی که باهاشون میزنی به عنوان ابزار استفاده میکنن و علیه ات میشن. با اینجور آدما سعی کن که همدلی نکنی وگرنه که زمانی میرسه که از حرف های دلت بر علیه ات استفاده میکنن و تو هیچ چی نمیتونی بگی.

*******************************

آدمای بی شخصیت همونایی هستن که ثبات ندارن و روز به روز رنگ عوض میکنن. مثلا ممکنه روزی جلوی تو یک رنگ باشن اما روز دیگه ای یک رنگ دیگه. روی حرف اینجور آدما به هیچ وجه نمیشه حساب کرد چون اینا شخصیتی از خودشون ندارن. اینجور آدما حزب باد هستن و هر سمت که باد بره اونا هم با باد به همون سمت میرن. سعی کن که از همچین آدمایی فاصله بگیری. چون جز خیانت، دروغ و دورویی چیزی از اونا نصیبت نمیشه.

*******************************

آدم بی شخصیت اونی هست که یک قولی رو بهت میده و سر قولش نمیمونه. به قول معروف طنابی درست کرده که تو با اون داخل چاه بری ولی این طناب فوق العاده پوسیده و نخ شده هست. اون تو رو با همون طناب داخل چاه میفرسته و وقتی به اواسط چاه رسیدی میبینی که طناب پاره میشه. این آدما قولی رو بهت میدن و تو رو مطمئن میکنن اما زمانی که نیاز داری تا به قولشون عمل کنن، میبینی که پشتت رو خالی کردن. اینجور آدما بی شخصیت ترین های روی کره زمین هستند.

متن درباره زبون آدم بی شخصیت

از زبون آدمای بی شخصیت ناراحت نشو. اونا اگه شخصیت داشتن که زبونشون قابل کنترل بود. اینجور آدمایی رو خدا آفریده که روی زمینش خالی نباشه. اونا ممکنه با یه حرفی تو رو ناراحت کنن، تو رو برنجونن و موجب ناراحتی خاطر تو بشن اما یادت باشه که همه ی اینا رو به خاطر شخصیت پایینشون در نظر بگیری و فقط و فقط ازشون دور بشی.

*******************************

آدمی که زبونش دست خودش نباشه بی شخصیته! تموم شد و رفت. کسی که شخصیت داشته باشه میدونه که در هر جایی چه چیزی رو باید به زبون بیاره. این آدم میدونه که کجا باید سکوت کنه و کجا باید حرف بزنه. اون همیشه دهنش باز نیست و تلاوت نمیکنه بلکه در زمان لازمش زبونش باز میشه.

*******************************

زهردارترین زبون ها هم میرسه به آدمای بی شخصیت. کسی که شخصیت نداشته باشه براش مهم نیست که چی به زبون میاره و چی میگه. اون فقط مثل رادیو حرف میزنه و اینکه چی میگه و چی از دهنش خارج میشه اصلا مهم نیست. سعی کن از اینجور آدمی فاصله بگیری وگرنه تو جایی که فکرش رو هم نمیکنی زبون اون دقیقا بر علیه تو میچرخه.

*******************************

هیچ وقت سعی نکن که یک مسئله ای که دوست نداری هیچ کس بدونه رو به یک آدم بی شخصیت صرفاً از روی درد و دل کردن و ... بگی! وگرنه روزی ممکنه زبون اون به کار بیفته و از تموم این درد و دل ها بر علیه تو استفاده کنه. اگه این رو نمیخوای، پس سعی کن که اول در مورد شخصیت آدما مطمئن باشی و بعد باهاشون در مورد یک موضوع خاص حرف بزنی.

*******************************

برای آدمای بی شخصیت مهم نیست که چه اتفاقی قراره بیفته و چه پیش آمدهایی قراره رخ بده. اونا در هر صورت چیزی که نباید بگن رو میگن و حرفی که نباید بزنن رو به زبون میارن. پس چرا با همچین آدمایی هنوز در ارتباطی؟ قبل از اینکه با کسی وارد رابطه بشی اول از شخصیتش مطمئن شو تا مبادا روزی با زبونش کاری کنه که تو برنجی و ناراحت بشی.

*******************************

میدونی آدم بی شخصیت کیه؟ همونی که وقتی سرت به سنگ میخوره، میاد و میگه که دیدی بهت گفتم؟ دیدی حرف من اتفاق افتاد؟ دیدی هرچی من بگم همون میشه؟ اینجور آدما شعوری ندارن که وقتی که کسی ناراحته نباید با دیدی گفتن ها عذاب اون رو بیشتر کنن. کاش بشه که ما آدما شخصیت این رو پیدا کنیم که وقتی هم که حرفی به کسی زدیم و اون عمل نکرد و بعد سرش به سنگ خورد، به جای اینکه بیایم با دیدی گفتن ها نمک روی زخمش بپاشیم، باهاش همدلی کنیم.

متن درباره رفتار آدم بی شخصیت

آدمای بی شخصیت رو تا خودشون نخوان نمیشه درست کرد. پس تلاش برای تغییر دادن اونها تقریبا بی نتیجه هست. به جای اینکه سعی کنی اونها رو تغییر بدی ازشون فاصله بگیر! چون توی همین حین ممکنه که تو رو هم مثل خودشون بکنن و رفتار و منش تو هم مثل اونا بشه.

*******************************

یه آدمی که بی شخصیته نمیاد علناً این رو بیان کنه. این مسئله رو راحت میشه از نوع رفتارش فهمید. رفتار آدما بهترین چیزیه که میشه باهاش شخصیتشون رو شناخت و اگه کسی رفتار درستی نداشت بدون که این به خاطر شخصیت ضعیفی هست که داره.

*******************************

اگه کسی رفتار بدی باهات داره، این رو بذار به پایه ی شخصیت ضعیفی که از بچگی باهاش رشد کرده و باهاش بزرگ و بزرگتر شده. شخصیت ما آدما از همون بچگی شکل میگیره. اگه باهامون بد رفتار کرده باشن، شخصیت ما هم ضعیف میشه و اگه خوب رفتار کرده باشن شخصیت ما قوی میشه. اگه کسی رفتار بدی داره این رفتارت نشون دهنده ی شخصیت اونه و شخصیت اون هم که از بچگی به همون حالت بد رشد کرده. پس این رو بذار به خاطر بچگی بدی که داشته و ازش بگذر.

*******************************

از نظر ما آدما زمانی بی شخصیت میشن که اونطوری که ما میخواستیم باهامون رفتار نکردن. پس نمیشه یکی رو کامل بی شخصیت دونست و یکی رو هم با شخصیت. ما آدما رو فقط به خاطر اینکه با ما یه طور خاص رفتار کردن نمیتونیم قضاوت کنیم. شاید در اون لحظه ی خاص نتونسته رفتار دیگه ای از خودش نشون بده. پس به جای اینکه بی شخصیت بخونیمش، درک کنیم که شخصیت آدما فقط به خاطر یک رفتار خاص قابل سنجش نیست.

*******************************

رفتار آدمای بی شخصیت باهات میتونه طوری باشه که در عین اینکه بهت بی احترامی نمیکنن، اما باز هم بی احترامی میکنن. ممکنه گج شده باشی و بگی یعنی چی. این یعنی نوعی رفتار باهات دارن که در ظاهر انگار که اون رفتار هیچ بی احترامی ای در بر نداره اما وقتی خوب به رفتارش دقت میکنی، متوجه میشی که این در واقع داره به تو بی حرمتی میکنه و طوری وانمود میکنه که اینطوری نیست. امیدوارم که هیچوقت با چنین آدمایی وارد رابطه نشید. چون اونا خوب این کار رو بلدن و بی شخصیتشون رو با نقاب با شخصیت بودن میپوشونن.

*******************************

آدمی که بی شخصیته، از همون رفتارش مشخصه. چرا باید با چنین آدمی وارد رابطه بشی؟ بهتره که همون اول از اون فاصله بگیری تا مبادا با شخصیت ضعیفش کاری کنه که تو دچار مشکل بشی یا احساس ناراحتی بکنی.

*******************************

با آدمای بی شخصیت به امید تغییرشون وارد رابطه نشو. اونا کلی هم که خودشونو کنترل کنن، بالاخره یه جایی رفتارشون باعث ناراحتی تو میشه. اینا تمام وجودشون از همون اول به یه شکل خاص شکل گرفته که الان موجب این بی شخصیتی شده و تو نمیتونی در کوتاه مدت روی اونا تاثیر بذاری و اونا هم نمیتونن این شخصیت ضعیف رو در کوتاه مدت تغییر بدن. پس الکی خودت رو گول نزن و با آدمی که بی شخصیته هیچوقت به امید تغییرش وارد رابطه نشو.

*******************************

رفتار آدما بیانگر شخصیتشون هست. وقتی که من کسی رو به زندگیم راه ندادم، وقتی که دیگه مثل قدیم از کسی حساب بر نداشتم، وقتی که محلی بهش ندادم و وقتی که رابطه ام رو باهاش قطع کردم، باید ببینی که کجا فلان رفتار بی شخصیتی رو نشون داده که باعث شده من همچین واکنشی در مقابل بهش نشون بدم.

متن درباره نادیده گرفتن آدم بی شخصیت

همیشه توی یه جمعی پیدا میشه کسی که بخواد بی شخصیت باشه. برای اینکه از بودن در جمع لذت ببری و بهت خوش بگذره، بهتره که این آدم بی شخصیت رو نادیده بگیری و اصلا باهاش وارد صحبت نشی. چون اون با هر کلام و رفتارش ممکنه که تو رو برنجونه و کلا لذت بودن در جمع رو ازت بگیره.

*******************************

آدمای بی شخصیت رو نمیشه در بیشتر موقع ها تغییر داد اما میشه که نادیده شون گرفت. آدمایی که فکر میکنی شخصیت درستی ندارن رو نادیده بگیر و ازشون بگذر. اونا شخصیت ضعیفشون باعث میشه که اینطوری حرف بزنن و رفتار کنن و اگه تو هم بخوای مثل خودشون باهاشون حرف بزنی یا رفتار کنی، دیگه چه فرقی باهاشون داری؟ پس نادیده شون بگیر و از کنارشون بگذر.

*******************************

توی زندگی هرکسی ممکنه افرادی وجود داشته باشه که شخصیت درست و حسابی ندارن. این افراد به جای اینکه دائم به دنبال تغییر اون بی شخصیت ها باشن، سعی میکنن که اونا رو نادیده بگیرن. اگه تو هم چنین افرادی رو توی زندگیت داری و فکر میکنی که باعث آبروریزیت میشن، سعی کن فقط نادیده شون بگیری. نادیده گرفتن باعث میشه که خودت آرامش بیشتری داشته باشی.

*******************************

وقتی که به رفتارهای یک آدم بی شخصیت دامن بزنی، اون فکر میکنه که که اتفاقا خیلی هم کار خوبی کرده. وقتی که نادیده اش بگیری اون بیشتر حرصش میگیره و وقتی که باز هم بی محلی کردی، دیگه بیخیالت میشه. پس سعی کن به جای اینکه دائم بگی چرا فلان رفتار رو داشت و چرا فلان بی شخصیتی رو کرد، فقط نادیده بگیری! اینجوری خودت راحت تری و اون هم دائم تو رو با شخصیت ضعیفش اذیت نمیکنه.

*******************************

یادت باشه که نادیده گرفتن رفتار و صحبت های آدم های بی شخصیت تا یه جایی امکان پذیره اما از یه زمانی به بعد اگه نادید بگیری فکر میکنن که میتونن هر طوری که دوست دارن رفتار کنن. یادت باشه که باید تا یه جایی سکوت کنی و اگه دیدی سکوتت جواب نداد، باید با فکر و منطقت طوری رفتار کنی که اونا دست و پاشون رو از توی زندگیت جمع کنن.

*******************************

آدمای بی شخصیت معمولا خیلی ادعای شخصیت بالا میکنن. در هر صورت حرف و رفتار اونا باعث اعصاب خوردی تو میشه. خب الان که تو این رو میدونی چرا بخوای بهشون این اجازه رو بدی که اعصابت رو خورد کنن؟ چه با رول بازی کردنشون و چه با خودشون بودن، در هر صورت سعی میکنن که رو اعصابت راه برن. پس تو هم با نادیده گرفتن شون کاری کن که اونا از این کارشون ناامید بشن.


سایر مطالب پیشنهادی :

متن درباره کسی که خودشو میگیره

جملات زیبا در مورد شخصیت انسان

عکس نوشته درباره بی ارزش شدن

عکس پروفایل انسان بودن + عکس نوشته انسانیت

متن زیبا در مورد افراد دورو + عکس نوشته (2)

مجموعه متن زیبا درمورد ذات خراب

متن درباره سوءاستفاده از دیگران + عکس نوشته

متن درباره آدم های لاشی

متن در مورد عوض شدن آدم ها + عکس نوشته


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...