متن زیبا درباره بودنت

بودنت به عنوان عشق ابدی ام نقطه عطفی بوده که بتوانم تمامی نقاط تیره و تار زندگی را به باد فراموشی بسپارم. آن چنان حس وصف ناپذیری در دل و جان من طنین انداز شده است که هیچ گاه در زندگی چنین حس و حالی را تجربه نکرده بودم. از خداوند  به خاطر این گل زیبایی که سر راه من سبز کرده است، بارها ممنونم و سپاس می گویم.

***************************

بودنت در زندگیم آنقدر تغییر و تحولی در آن به وجود آورده است که انگار وارد یک فضای دیگری در زندگیم شده ام به گونه ای که دنیا را در دست گرفته ام و می خواهم از خوشحالی  دستانم را رو به آسمان بگیرم و جانانه و از ته دل خدای منان را سپاس می گویم که گلی همچون تو را در باغچه زندگی من کاشته است.

جملات زیبا و کوتاه درباره بودنت

حس زیبای بودنت در زندگی من یک حس متفاوت و دوست داشتنی است که انگار فقط خدا آن را یک بار در زندگی آدم ها قرار می دهد و اینکه این روزها بودن تو را در زندگی ام و در کنارم حس می کنم، دل ضعفه ای است که خدا کند تمام نشود.

***************************

انگیزه زندگی ام به بودن توست. با وجود تو انگیزه مضاعفی در زندگی می گیرم که هیچ حسی بی گمان زیباتر از آن در زندگی وجود ندارد. انگیزه زندگیم؛ امید روح بخش ادامه زیستنم؛ دوستت دارم. بودنت را و دست انداختن پشت گردنت را باری دیگر از خداوند منان خواستارم. ای کسی که با بودنت به زندگیم بمب روحیه و انگیزش می بخشی، در جریان باش که تو تنها کس زندگی من شده ای و من تا آخرین نفس برای تو می میرم.

***************************

بودنت در زندگی من حس متفاوت و بی نظیری است که با ورود تو به زندگی من می توان این مسئله را به عینه لمس نمود که انگار به یکباره وارد مرحله ای در زندگی خود شده ام که حس و حال آن برایم وصف ناشدنی است.

***************************

نمی دانم چگونه این حس زیبای بودنت را توصیف کنم. بودنت در زندگی ام به گونه ای رقم خورده است که حال و هوای دلم را حسابی تکان داده است و دلم را قرص یاری کرده است که می توانم با او تا اوج آسمان ها پرواز کنم.

***************************

یکی از مراحلی که در زندگی آدم ها رقم می خورد، مرحله ای است که با بودن تو به عنوان یار و معشوقه محبوب دلم رقم خورده است. این مرحله از زندگی یکی از شیرین بخش ترین مراحلی است که سرشار از خاطرات خوب و دلنوازی است که شما می توانید در زندگی خود بدان ها دست یابید.

متن زیبا درباره بودنت

بودنت در کنارم و در آغوشم یکی از آرزوهایی بوده است که برای دستیابی به آن سال ها رنج و سختی کشیده ام و اینک وقتی به تمامی آن خاطرات تلخ و شیرین می اندیشم، بیشتر حس بودن کنار تو و نوازش دست های نرم و لطیف تو را درک می کنم.

***************************

برای بودن در کنارت سال های زیادی رنج کشیده ام پس مطمئن باش که من به همین راحتی دست از سر تو بر نخواهم برداشت و تا ابد و یک روز همیشه پشت تو خواهم ماند و برای حفظ کردنت هم به مانند بودنت تلاش خواهم نمود و قول خواهم داد تا روزهای شیرین و خاطره انگیزی را برای تو رقم بزنم.

***************************

بودنت آنقدر شیرین است که دوست ندارم حتی برای یک ساعت هم از کنار تو دور شوم. وقتی روزها کنار تو هستم و برای چند ساعت از تو دور می شوم، همان چند ساعت هم به اندازه چندین روز برای من درد و عذاب است که انقدر زود دلم برایت تنگ می شود.

***************************

حس بودنت در کنار من  آنقدر آرامش بخش است که کل وجودم را آرامش و آسایشی در بر گرفته است که دوست دارم غرق در این حس زیبایی شوم تا آسایش زندگی من برای همیشه تأمین گردد.

***************************

بمب انرژی و کوه انرژی را فقط می توان با بودنت و با نگاه کردن به آن چشم های زیبا و سیاهت تجربه کرد که دوست دارم ساعت ها غرق در سرچشمه حیات تو گردم تا به زندگی سرشار از آرامش و آسایش خاطر دست یابم و از بودن آن لذت ببرم.

***************************

خدایا هزاران بار تو را شکر و سپاس می گویم که من را وارد مرحله ای از زندگی کرده ای که حس بودن یار و محبوبه ام را برای همیشه در کنارم به عینه لمس می کنم. آسایش مطلق را وقتی در زندگی ام حس کردم که بودن تو را به عنوان یارم برای همیشه در کنارم حس کردم.

متن درباره بودنت کنارم

بودنت به گونه ای در زندگی ام تغییر و تحول ایجاد کرده است که زندگی ام رنگ و لعابی دیگر به خود گرفته است. زیباترین حس دنیا در کنار تو این است که ساعت ها در برابر تو بایستم و به چشمان سیاه و درشت تو خیره شوم و خدای را سپاس گویم که همچنین فردی را سر راه من سبز کرده است.

***************************

با بودنت کنارم حالم خیلی خوب و بی نظیر می شود. دوست دارم که هر لحظه کنار تو شانه به شانه با تو در رکاب زندگی رو به جلو در حرکت باشیم.

***************************

با بودنت می توان عشق را به معنای واقعی کلمه تفسیر نمود. عشق چیزی نیست جزء لحظات با تو بودنت؛ لحظاتی که با تو می گذرند، انگار فقط نمی گذرند، انگار بوی عشق در آن ها دمیده شده است. لحظاتی که آرامش در آن ها جریان دارد. این لحظات را باید توقف نمود و ساعت ها در همان لحظه نگه داشت تا بدون نگرانی از گذر زمان از زندگی لذت برد.

***************************

لحظاتی که در زندگی در کنار تو نشسته ام، جزء پربارترین لحظاتی هستند که توأم با عشق و امید می باشند. این لحظات همواره در گوشه ای از دفتر خاطره من جای خوش نموده اند.

***************************

حس بودنت در بر من یک حسی وصف ناپذیری است که هیچ شاعری هم توانایی وصف چنین صحنه دل انگیز و بی نظیری را نخواهد داشت.

***************************

با بودنت در کنارم چنان عشق را در دل من طنین انداز کرده ای که تو را به جای دوست داشتن، باید پرستید. پرستش کسی که با بودنش در زندگی ام معجزه کرده است. معجزه ای به نام عشق که فقط با بودن من و تو در کنار هم تفسیر می شود.

***************************

حس بودنت و گرمای تنت برای همیشه در جلوی دیدگانم هستند. هر کجا می روم و می آیم، انگار تو را در رو به روی خودم حس می کنم. هنوز هم بوی گرمای تنت را شب ها پیش از خواب حس می کنم. انگار کنار تو دارم زندگی می کنم.

متن درباره حس بودنت

کاش میشد تمام عمر آغوش تو را تنها سنگر زندگی خودم انتخاب کنم. بودنت در کنار من و آغوش تو در بر من حس و حال عجیبی است که دوست دارم همیشه طعم شیرین آن بر سر زبان خویش حس کنم.

***************************

تنها دلخوشی من در این زندگی بودن توست. بودن کسی که با بودنش عشقی را در دل من به وجود آورده است که تا ابد و یک روز این حس و حال به هیچ عنوان در دل من حتی برای لحظه ای هم کم نخواهد شد. دلخوشی روزهای تیره و تار زندگیم؛ دوستت دارم.

***************************

ان شاءالله عیدی امسال بودنت را در آغوشم جشن می گیرم تا تمامی غم و غصه گذشته خود را به باد فراموشی بسپارم. بودنت در کنار من یک حس ناب و دوست داشتنی است که سال ها آرزوی آن را داشتم و عیدی امسال از خداوند منان بودنت را خواستارم تا با رسیدن به تو بتواند یک دل سیر چشم به چشم تو و در برابر تو خیره به چشمانت شوم و عشق و صفا و صمیمیت را در وجود تو به عینه مشاهده کنم.

***************************

هیچ وقت آدم پر توقعی نبودم. تنها توقع من از زندگی بودن توست و اینک بتوانم دست در دست تو خیره به چشمانت شوم و غرق در زیبایی آن صورت ماهت شوم. آیا توقع من زیادی است که وجود دسته گلی همچون تو را تنها در تمامی این دنیا برای خود می خواهم؟

***************************

عشقم در جریانی که بودنت تنها آرزوی این روزهای زندگی من است؟ هیچ می دانستی که زندگی را من فقط با تو بودن دوست دارم؟ نمی دانم می دانی یا نه؟ ولی می دانم که من از عمق وجود از ته دل جانانه تو را دوست که هر چه عرض کنم تو را من می پرستم. تو را حتی بیشتر از عشق دوست می دارم.

***************************

خوشبختی یعنی بودنت و بودنت یعنی همه چیز، یعنی کل دنیا را تسخیر کرده ای و هیچ کس را یارای خاموش کردن این عشق متعالی نیست. وقتی تو را در کنارم دارم و حس می کنم، یعنی تمامی دنیا در ید قبضه من است و می توانم به اوج آسمان ها پرواز کنم.

متن برای بودنت

چراغ دل را فقط با بودنت می توان برای همیشه روشن نگه داشت. تو که باشی این دل را لحظه ای غم فرا نمی گیرد. باش تا با بودنت چلچراغ قلب من گردی و به زندگیمان نور هستی بخش خود را ارزانی داری.

***************************

نفسم می گیرد در هوایی که نفس های تو نیست. تو که باشی، می توان عشق را به عینه دید. بودنت خودِ خودِ عشق است؛ عشق جانم. پس بمان و با بودنت زندگی مان را گلستان کن.

***************************

ترانه زندگی ام را تنها با بودنت تکمیل می کنم. تو که نباشی، هیچ ترانه ای ره به جایی نخواهد برد و هیچ آهنگسازی نمی تواند ترانه عشق را بسراید. تو بیا تا با بودنت تمامی ریتم های عاشقانه را بتوان با عشق تحلیل نمود.

***************************

امروز درست پنج ساله و هفت ماه و چندین روزی است که از آن روز می گذرد. چقدر دلم برای بودنت تنگ شده است. کاش می توانستم که قدر بودنت را بدانم و از لحظات با تو بودن به خوبی استفاده می کردم. امروز که نیستی، باز هم بودنت را حس می کنم ولی این بار فقط در خیال.

***************************

از وقتی که زیر باران شانه به شانه همدیگر عاشقانه قدم برمی داشتیم، بودنت را در هر کوی و برزنی خواستارم. کوچه ها و خیابان ها بوی تو را به خود گرفته اند. وای که چه حالی دارد با تو قدم زدن و دوشادوش تو گام نهادن در مسیر جاده عشق.

***************************

بودنت برگ زرینی است که خداوند به من و زندگی ام اعطاء نموده است تا با ارزانی داشتن این نعمت گرانبها بتوانم قدر تو را بیش از پیش بدانم.

***************************

بودنت را بارها و بارها از خدا خواستم. امروز که در آغوش تو جای خوش نموده ام، گویا خداوند مراد دل من را برآورده کرده است. آنقدر سفت و محکم در آغوشت خودم را جای می دهم که هیچ زمین لرزه ای هم نتواند میان ما جدایی اندازد.

متن های قشنگ درمورد بودنت

بودنت، نفست، آغوشت، دست هایت، گرمی تنت، چشم هایت آنقدر دل دیوانه من را مسحور خویش گردانده اند که هیچ آلزایمری هم نمی تواند آن ها را روزی از یاد من ببرند. مگر می شود آن همه خاطره را دور انداخت و رفت؟!!! نه امکان پذیر نخواهد بود. هنوز عطر تنت در اولین روز دیدار ما را به خوبی حس می کنم. بودنت و حضورت در زندگی ام آن چنان من را متحول ساخته است که دوست دارم هر لحظه برای تو بمیرم و زنده شوم.

***************************

بودنت در صبح هر روز کنار من وقتی که چشم را باز می کنم، اولین کسی که می بینم، تو باشی، یک حس فوق العاده بی نظیر است که فقط با بودن تو این حس در دل طنین انداز می شود. حتی یک لحظه ام نمی توانم تصور کنم که روزی صبح از خواب پا می شوم و تو را کنارم نمی بینم.

***************************

همین که بودنت را کنارم لمس می کنم، خودش بزرگترین نعمتی است که خداوند متعال به من ارزانی داشته است. کاش بتوانم برای همیشه از این نعمت بزرگ بهره مند شوم و بودنت را برای همیشه به عنوان یک سایه بالای سرم حس کنم تا با پشتوانه ای که دارم بتوانم دلم به ادامه زندگی قرص باشد.

***************************

بودنت منبع انرژی من است. وقتی تو را می بینم، انگار غرق در هیجانات زندگی و انرژی مضاعفی هستم که زائدالوصف است.

جملات عاشقانه بودنت

دلگرمی این روزهای زندگی ام با وجود تمامی مشکلات اقتصادی موجود در کشور و تمامی فشارهای تحمیل شده فقط به بودن توست. بودنت با تمامی این مشکلات دلگرمی است که می توانم با وجود آن تمامی مشکلات را به باد فراموشی بسپارم. انگار وجود تو من را وارد دنیای دیگری ساخته است که هیچ درد و مشکلی در آن نیست.

***************************

ثانیه ثانیه بودنت می ارزد به سال ها زندگی تیره و تاری که با جوانی و خام بودن با دیگران به سر بردم. تو آمدی به زندگیم تا زندگی را بتوانم از زاویه دیگری پشت سر نَهم. آمدنت به زندگیم انگیزه ای بی کران بوده است که هیچ گاه در زندگی به این حد از عشق و محبت دست نیافته ام. بودنت انگیزه زیستنم است.


دیگر مطالب پیشنهادی :

عکس نوشته بودنت را دوست دارم

متن های زیبا درباره رسیدن به عشق (2)

عکس نوشته صدات برام اوج ارامشه

متن عاشقانه انگلیسی همراه با ترجمه فارسی + گالری عکس


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...