متن های زیبا در مورد تیم پرسپولیس

تیم پرسپولیس یک تیم خاصه و هر کسی که طرفدار این تیم هست هم انگار خدا به اون یک موهبت داده. پرسپولیسی بودن افتخاریه که نسیبت هرکسی نمیشه. کسایی که تا به حال پرسپولیسی نشدن، از موهبتش بی خبر بودن وگرنه قطعا اونا هم برای به دست آوردن این موهبت پرسپولیسی میشدن.

تیم پرسپولیس یک تیم پرطرفداره و گاهی وقتا نیازه که طرفدارهای این تیم بعضی متن های خاص رو برای خودشون داشته باشن که حالا یا تو شبکه های اجتماعی شون به اشتراک بذارن و یا به تیم حریفشون این حرف ها رو بزنن. ما هم تو این مطلب متن هایی زیبایی برای تیم پرسپولیس رو آماده کردیم که امیدواریم از خوندن اونها لذت ببرید. همراه ما باشید.

متن های زیبا و کوتاه درباره ی تیم پرسپولیس

متن درباره رنگ لباس پرسپولیس

همونطور که از رنگ لباس پرسپولیس مشخصه، اونا خون میدن اما تن به باخت نمیدن. پس هیچوقت فکر نکن که بردن یک پرسپولیسی کار خیلی راحتیه.

***************************

قرمز رنگ خونه، رنگ شهامت. به خاطر همینه که لباس پرسپولیسی ها رو با رنگ قرمز درست کردن. چون پرسپولیس ها شهامت و قدرت دارن و هیچوقت شهامتشون این اجازه رو نمیده که بخوان به حریف فرصت برنده شدن بدن.

***************************

وقتی که یک پرسپولیسی لباس قرمزش رو به تن میکن سعی کن که تمام توانایی هات رو به کار بگیری. چون اون حتی اگه مهارتی هم نداشته باشه، همین لباس مقدسش که به تن کرده بهش شهامت و مهارت میده و با قدرت به تو پیروز میشه.

***************************

میدونی چرا پرسپولیسی ها اینقدر جذابن؟ به خاطر اینه که رنگ لباسشون قرمزه. این رنگ لباس بهشون جذابیت میده. البته خودشون که خدای جذابیتن ها ولی فکر کن وقتی که لباس مقدس قرمز رو به تنشون میکنن چی که دیگه بشن.

***************************

لباس قرمز پرسپولیس رو که بازیکنا به تن کنن، هر کدومشون میشن یک کاپیتان. لباس قرمز خود به خود به آدم حس رهبری میده و هر کدوم از بازیکنا این قدرت رو در وجود خودشون پیدا میکنن. به خاطر همینه که همه ی تیم ها از پرسپولیس میترسن.

***************************

لباس قرمز پرسپولیس رو که دیدی؟ هیجان و تحرک بازیکنا رو هم که حتما دیدی؟ فقط خواستم بگم که این دو تا رابطه ی مستقیمی با همدیگه دارن. این لباس قرمز فقط آدمای پرشور و پر تحرک رو به خودش جذب میکنه. آخه یکی از ویژگی های رنگ قرمز پر تحرک بودنه و آدمای بی حال که نمیتونن قرمز رو به تن کنن. :)

***************************

فقط آدمایی که اعتماد به نفس و شهامت دارن باید لباس مقدس پرسپولیس رو به تن کنن. لباس قرمز پرسپولیس حرمت داره و هر کسی نمیتونه اون رو به تن کنه. شاید فهمیده باشی الان که چرا پرسپولیس همیشه قهرمانه.

***************************

ما مثل بقیه ی تیم ها نیستیم که موفقیت تیم خودمون رو به رنگ لباسمون بدونیم و پز اون رو بدیم. اما اگه اینجوری باشه، فقط خواستم دوتا از ویژگی های رنگ قرمز رو بگم که یکیش اعتماد به نفسه و یکی دیگش هم قدرت که خدا رو شکر نیاز به گفتن نیست شما هر دو تا رو توی تیم ما می بینید.

***************************

رنگ لباس پرسپولیس رو که حریف هامون میبینن درجا همون مقدمه ی بازی گند میزنن. آخه در برابر رنگ قرمز ایستادگی کردن خیلی قدرت میخواد. این رنگ قرمز رو که بازیکنا به تن کنن، میتونن رهبری حتی بازیکنای تیم حریف رو هم به دست بگیرن.

***************************

رنگ لباس تیم پرسپولیس نشان افتخار اون هست. پرسپولیس رو همه با رنگ قرمز میشناسن. رنگ قرمز رو هم که هر کی تو ذهنش تداعی کنه، به یاد شجاعت و قدرت میفته. واسه همینه که همیشه پرسپولیس رو به شجاعت و قدرت میشناسن.

***************************

قدرت یک پرسپولیسی رو میتونی از روی همون رنگ لباسش هم متوجه بشی. مثلا وقتی که قراره وارد زمین بشه و هنوز بازی رو شروع نکرده، بازیکنای حریف از ترس اعتماد به نفسشون کم میشه.

من درباره غیرت یک پرسپولیسی

غیرت یک پرسپولیسی بهش اجازه نمیده که بخواد به حریفش اجازه بده به اون گل بزنه یا بخواد به اون پیروز بشه. یک پرسپولیسی جون خودش رو هم میده اما اجازه نمیده که حریف بخواد آب خوش از گلوش پایین بره.

***************************

غیرت یک پرسپولیسی رو تو زمین بازی میتونی متوجه بشی. وقتی که هر کاری میکنه تا حریفش نتونه توی زمین بازی به اون گل بزنه.

***************************

یک پرسپولیسی علاوه به قدرت و شجاعتش، غیرت هم داره. همین غیرت هست که اجازه نمیده حریف از یه حدی بیشتر جلو بره و همون اول کار حریف رو یکسره میکنه.

***************************

پرسپولیس اگه بخواد میتونه مثل بعضیا با حیله و کارای دیگه حریفش رو شکست بده؛ اما غیرتش اجازه نمیده که این کار رو بکنه. غیرت یک پرسپولیسی اون رو میکشونه وسط زمین تا مرد و مردونه به حریف بتازه.

***************************

وقتی که رو به روی یک پرسپولیسی توی زمین قرار گرفتی، بهتره که بترسی. چون اون روی تیمش حسابی غیرت داره و همین غیرت باعث میشه که تو توی زمین حسابی خسته بشی. چون به این راحتی ها تسلیم نمیشه.

***************************

یک بازیکن پرسپولیسی حتی وقتی که خسته ی خسته هم هست، مثل بازیکن پر انرژی تیم حریف بازی میکنه. چون غیرتش بهش اجازه نمیده که بزاره حریف به خاطر این خستگیش اعتماد به نفس بگیره.

***************************

غیرت پرسپولیسی ها بهشون اعتماد به نفس میده. اونا روی تیمشون و هوادارهاشون غیرت دارن و به خاطر همین هم هیچوقت اجازه نمیده که حریف بخواد به اون ها پیروز بشه و با اعتماد به نفس حریفشون رو میبرن.

***************************

هیچوقت از باخت یک پرسپولیسی خوشحال نشو. چون اون اینقدر غیرت داره که این باخت براش تبدیل به یک تجربه میشه و توی مسابقه ی بعدی قراره این باخت رو چندین برابر جبران کنه.

***************************

به غیرت یک پرسپولیسی بر میخوره که هوادارش رو ببینه که برای باخت تیمش ناراحته. برای همین هر چی در توان داره خرج میکنه تا بتونه به حریف پیروز بشه. این یکی از بارزترین خصوصیات یک پرسپولیسی هست.

***************************

لباس پرسپولیس به آدم غیرت میده. یک آدمی که کاملا هم بی خیال باشه، اگه لباس پرسپولیس رو به تن کنه، با قدرت در برابر حریف ایستادگی میکنه. لباس پرسپولیس مقدسه و همین مقدس بودنشه که به آدم غیرت و شهامت میده.

***************************

برای یک پرسپولیسی مهم نیست که چقدر قدرت داره، بلکه مهم غیرتشه. این غیرتش هست که اون رو در برابر بزرگترین حریف ها هم برنده میکنه. حالا اگه باخت هم اشکال نداره، اون غیرتمند بودن خودش رو نشون داده که با شجاعت در مقابل حریف بزرگتر از خودش ایستادگی کرده.

***************************

برای یک پرسپولیسی مهم نیست که حریفش چقدر بزرگه و چقدر قدرت داره. برای اون فقط یک چیز مهمه و اون هم خوشحال کردن هوادارشه. پس تمام تلاشش رو میکنه تا لبخند رو به لبای هوادارش بیاره. اینه غیرت یک پرسپولیسی.

***************************

پرسپولیس رو با تیم های دیگه مقایسه نکن. چون پرسپولیس چیزی داره که شاید تیم های دیگه نداشته باشن. پرسپولیس غیرت داره و همین غیرت بهش قدرت میده که حریف هاش رو خیلی خیلی خسته بکنه.

متن درباره برد تیم پرسپولیس

در هر صورت پیروز نهایی یک مسابقه پرسپولیسه. چه ببازه و چه ببره، اون پیروز هست. چون از اسمش هم مشخصه. پیروزی! پرسپولیس حتی اگه نتیجه رو به حریف واگذار کنه، میدونه که برنده هست. چون تجربه کسب کرده و تو مسابقه ی بعدی قراره که از حریفش انتقام سختی بگیره.

***************************

از اینکه پرسپولیس میبره که شکی نیست اما دلم برای اون حریف هایی میسوزه که کلی برنامه میچینن برای بردن پرسپولیس غافل از اینکه قراره جوری ببازن که تا ابد انگشت نشون مردم بشن.

***************************

یعنی واقعا حریف های پرسپولیس تاریخچه ی اون رو نگاه نمیکنن؟ باز هم با این حال دوست دارن که با این تیم مسابقه بدن؟ آخه اگه این کار رو بکنن که باخت خودشون رو تضمین کردن. نمیدونم چرا با این حال بازم اسرار به بازی با پرسپولیس دارن.

***************************

میدونی پرسپولیس در هر صورت برنده هست. چون اون طرفدارهایی داره که به هیچ وجه ازش نمیگذرن. حتی اگه چندین بازی رو پشت سر هم به حریف واگذار کنه بازم طرفداراش ازش نمیگذرن. اینه که برد نهایی تیم پرسپولیس هست.

***************************

طرفدارهای پرسپولیس برد اون هستن. این تیم اینقدر محبوبیت داره که حتی اگه چندین بازی رو هم ببازه، باز هم طرفدارهاش ازش نمیگذرن و سعی میکنن که به بازیکناشون روحیه بدن. حالا تو تیم های دیگه رو با پرسپولیس مقایسه کن تا بفهمی که چرا میگم این تیم در هر صورت برنده هست.

***************************

وقتی که یک پرسپولیسی وارد زمین میشه، فقط به قصد برده که پا به اون زمین میزاره. مهم هم نیست که تیم حریفش چقدر میخواد بزرگ باشه. پرسپولیس یک قدرت خاص داره و اون هم لباس قرمز مقدسیه که به تن میکنه و همین لباس اهمیت تیمش رو به اون یادآوری میکنه؛ همین باعث میشه که با قدرت وارد زمین بشه و در مقابل حریف ایستادگی کنه.

***************************

یک قانون نانوشته ای هم وجود داره که میگه اگه میخوای ببازی، پس با پرسپولیس وارد مسابقه شو. واسه همینم هست که وقتی تیم های دیگه با این تیم مسابقه دارن، کلی میترسن. چون میدونن که در هر صورت برنده ی بازی قراره که کدوم تیم باشه.

***************************

تیم پرسپولیس برنده بودن تو خونشه و برنده بودن مثل خون تو رگ هاش جاریه. تیم های دیگه نباید بیخودی تلاش کنن؛ چون برنده بودن یک استعداد خدادادیه که هر تیمی اون رو نداره!

***************************

اگه یه تیم تونست با پرسپولیس بازی کنه، یعنی اینکه برنده هست. چون همین که در مقابل تیم بزرگی مثل پرسپولیس قراره بازی کنه، یعنی خیلی بزرگ شده و این یعنی برد. دلش باید به همین خوش باشه.

***************************

پرسپولیس رو با بقیه ی تیم ها مقایسه نکن. بازیکن های اون حتی نیاز نیست که تمرین کنن. اونا میتونن بخوابن و سر یه ساعتی مربی شون اونها رو از خواب حرکت بده و بفرستشون تو زمین تا بازی کنن. با همون حالت خواب آلودشون هم میتونن به حریف پیروز بشن. آخه پرسپولیسی ها استعداد برنده شدن در وجودشون موج میزنه.

***************************

همین که وارد تیم پرسپولیس شدی، خودت رو برنده بدون. حالا اینکه توفیق بازی کردن در اون رو پیدا کردی یا نه مهم نیست؛ مهم اینه که تو به تیم بزرگی مثل پرسپولیس قدم گذاشتی. جایی که بازیکنای حریف آرزوشونه یک روز لباس اون رو به تن کنن.

متن درباره کیفیت بازی های پرسپولیس

پرسپولیسی ها از همه چیشون حاضرن بگذرن تا کیفیت بازیشون حفظ بشه. اونا اینقدر با قدرت بازی میکنن که هیچ تیمی جلودار اونها نیست. پرسپولیس یعنی شجاعت و قدرت و باید هم کیفیت بازیشون در این حد بالا باشه.

***************************

برای یک پرسپولیسی بردن مهم نیست بلکه کیفیت بازیه که مهمه. اون دلش میخواد هوادارش که داره بازی اون رو میبینه، از بازیش کیف کنه. واسه همینم هست که تو بعضی از بازی ها اون نتیجه رو به حریف واگذار میکنه. چون میدونه که اینجوری کیفیت بازیش حفظ میشه و این برای اون مهمتر از بردنه.

***************************

هیچوقت سعی نکن که خودت رو با یک پرسپولیسی مقایسه کنی. چون کیفیت بازی یک پرسپولیسی اونقدر بالا هست که هیچکس جلودار و حریفش نمیشه. اون در خسته ترین حالت ممکن هم به اندازه زمانیه که تو در بهترین حالت ممکن هستی. نمیخوام روحیه تو رو تضعیف کنم اما حقیقت همین رو میگه.

***************************

پرسپولیس حتی اگه تو زمین بازی ببازه هم اشکالی نداره! چون این تیم اینقدر اینقدر کارنامه درخشانی داره که به یک یا دو تا بازی باختن این کارنامه از بین نمیره.

***************************

پرسپولیسی ها با قدرت به مصاف با حریف میرن. اونا از هر چیزی انرژی میگیرن. از رنگ لباسشون گرفته تا طرفدارهای دو آتیشه شون. شاید الان فهمیده باشی که چرا کیفیت بازی پرسپولیس اینقدر زیاد هست!

***************************

تیم های دیگه کلی خرج روانشناس و اینجور چیزا میکنن تا تیمشون روحیه شون حفظ بشه. اما تیم پرسپولیس یک روحیه ی خدادادی داره و همین باعث میشه که همیشه بتونه بهترین کیفیت ممکن رو توی زمین ارائه بده؛ بدون اینکه نیاز به روانشناس یا چیزی مشابه به این داشته باشه.

***************************

پرسپولیس یعنی قدرت، یعنی اعتماد به نفس و در کل یعنی پیروزی. فقط وقتی که با این تیم وارد زمین بشی و مسابقه بدی این رو متوجه میشی. وقتی که کیفیت بازیشون رو ببینی و نتونی در مقابل اونها ایستادگی کنی، متوجه این حرف من میشی.

***************************

بازیکن های پرسپولیس خاصن، رنگ لباسشون خاصه، طرفدارهاشونم خاصه. برای همینه که همیشه بازی های این تیم کیفیت داره و خاصه.

***************************

تیم پرسپولیس اونقدر بزرگ هست که احتیاجی نداره به اینکه بخواد داور رو بخره یا کار ناپسند دیگه ای مثل این رو انجام بده. این تیم این قدر قدرت داره که میتونه یک بازی فوق العاده با کیفیت رو حتی در برابر بزرگترین تیم ها هم از خودش نشون بده. پس نیازی به انجام دادن کار نادرست نداره.

***************************

یک پیشنهادم دارم برای مربی تیم های حریف پرسپولیس. سعی کنید که حتی اگه شده داور رو هم بخرید. چون زمانی که وارد مسابقه با پرسپولیس میشین، اون موقع هست که کیفیت بازی پرسپولیس رو متوجه خواهید شد و شاید اون موقع دیگه خیلی دیر باشه. پس همین الان هرچی در توان دارید خرج کنید که بتونید از پرسپولیس جلو بیفتد. هر چند که این تیم تو زمین همه این ها رو جبران میکنه.

مهم نیست که داور رو خریده باشن یا نه بلکه مهم اینه که کیفیت بازی پرسپولیس اینقدر زیاده که داور اصلا نمیتونه از اون خطا بگیره. همین هم هست که باعث میشه همیشه پیروز میدون باشه و به حریف هاش سر باشه.

متن درباره اهمیت پرسپولیسی بودن

هر کسی نمیتونه پرسپولیسی باشه چون هر کسی اینقدر در جایگاه بالایی نیست. فقط کسایی که در موقعیت های بالا و خاصی هستن میتونن پرسپولیسی باشن. واسه همینه که تیم پرسپولیس همیشه برنده میشه. چون طرفدارهاش خاصن و همیشه یک انرژی خاص به تیمشون میدن.

***************************

همیکنه تو این دنیا زندگی کنی و پرسپولیسی نباشی یعنی اینکه کلا بازنده ای. اگه میخوای حتی تو سایر مراحل زندگیت هم موفق بشی، تو باید یک پرسپولیسی بشی. شرط موفقیتت همینه.

***************************

در عجبم که بعضیا چطور میخوان موفق بشن اما پرسپولیسی نیستن. آقا جان شرط موفقیت آدما تو پرسپولیسی بودنشونن. اصلا حدیث داریم که میگه راز موفقیت فقط برای پرسپولیسی هاست که بر ملا میشه.

***************************

پرسپولیسی بودن یک موهبت خاصه! یک نوع نعمت و یک نوع هدیه از طرف خدا که هر کسی لیاقت این نعمت و هدیه رو نداره.

***************************

میدونی چرا حریف اینقدر طرفدارهای کمی داره؟ چون طرفدار پرسپولیس بودن خودش یک نوع افتخاره و کیه که دوست نداره با افتخار باشه؟ واسه همین هم هست که همه به سمت پرسپولیس رو میارن. اونایی هم که طرفدار تیم های حریف هستن اصلا از افتخار پرسپولیسی بودن در جریان نیستن وگرنه همونا هم طرفدار این تیم بزرگ میشدن.

***************************

فقط آدم های خاص پرسپولیسی میشن. آدم هایی که خدا یک موهبت و ویژگی در اونها آفریده که این ویژگی رو به هر بنده ای نمیده.

***************************

مواد لازم برای پرسپولیسی شدن عبارت هستند از قدرت، شهامت و غیرت. اگر هر کدوم از این ویژگیها رو نداری، اصلا پرسپولیسی شدن حتی به ذهنت هم خطور نکنه.

***************************

در عجم که چرا بعضیا پرسپولیسی نیستن و باز هم امید به زندگی دارن! اصلا شرط لذت بردن از زندگی توی این دنیا اینه که پرسپولیسی باشی. حالا اینکه چرا بعضیا بدون پرسپولیس تونستن دووم بیارن و از زندگیشون لذت ببرن جای بحث و بررسی داره.

***************************

تحقیقات نشون داده که هر کسی که پرسپولیسی نیست یک کمبود بزرگی رو توی زندگیش احساس میکنه. این آدم باید حتما پرسپولیسی بشه که اون کمبود از بین بره.

***************************

پرسپولیس جای آدمای خاص هست و برای همین هم هر کسی نمیتونه پرسپولیسی بشه؛ چون هر کسی اینقدر خاص نیست که بخواد طرفدار این تیم بزرگ باشه!

***************************

به خودت غبطه بخور چون تو یک پرسپولیسی هست. طرفدارها و حتی بازیکن های تیم حریف دعا میکردن که کاش جای تو بودن.

***************************

فقط در این حد بهت بگم که بازیکن های تیم حریف در حد طرفدارهای تیم پرسپولیس هستن. حالا تو میخوای یک پرسپولیسی بشی یا نه؟

***************************

از اهمیت پرسپولیسی شدن هر چقدر که بگم کم گفتم. فقط بگم که پرسپولیس جای برنده هاست. اگه برنده نیستی، لطفا پرسپولیسی نشو.

تهیه کننده : توپ تاپ

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...