آموزش نقاشی آسان آفتاب پرست برای کودکان

آفتاب پرست ها مارمولک های درختی هستند که به دلیل توانایی تغییر رنگ و زبان چسبنده بلند خود شناخته شده اند. آفتاب پرست بومی آفریقا، آسیا، خاورمیانه و اروپای جنوبی است. آفتاب پرست ها از اندازه کمتر از یک اینچ تا بیش از 27 اینچ هستند.

آفتاب پرست ها ممکن است از رنگ های سبز، قهوه ای، زرد و کرم دیده شوند. البته نور و دمای محیط یا احساسات ممکن است باعث تغییر رنگ در آنها شوند. آفتاب پرست های نر اغلب دارای رنگ های روشن هستند.

ما در اینجا از طریق سایت توپ تاپ به شما آموزش می دهیم که چگونه بتوانید یک آفتاب پرست را نقاشی کنید. همچنین شما به کمک این سایت می توانید به راحتی نقاشی مورد علاقه خود را در رابطه با هر موضوعی رسم نمایید.

دستورالعمل گام به گام نحوه نقاشی کردن آفتاب پرست برای کودکان:

آموزش نقاشی آفتاب پرست مرحله اول

1- با استفاده از دو خط بلند و منحنی شروع به کشیدن شکل گرد کنید که از یک طرف باز هستند. این سر آفتاب پرست را نشان می دهد. یک خط خمیده را روی صورت بکشید تا دهان مشخص شود و گوشه دهان را با یک خط کوتاه و منحنی مشخص کنید.

آموزش نقاشی آفتاب پرست مرحله دوم

2- از دو خط منحنی طولانی برای ترسیم بدن آفتاب پرست استفاده کنید. با گسترش خط بالایی قسمت بالایی دم را نقاشی نمایید.

آموزش نقاشی آفتاب پرست مرحله سوم

3- با ادامه هر یک از خطوط دم را کامل کنید. خطوط باید در یک نقطه گرد، در یک الگوی مارپیچ به هم وصل شوند.

نقاشی کودکانه آفتاب پرست مرحله چهارم

4- از یک خط طولانی و خمیده پای عقب را مشخص کنید. توجه کنید که چگونه خط به پشت خود می چرخد تا دو انگشت (U) شکل آفتاب پرست را تشکیل دهد.

نقاشی آسان آفتاب پرست مرحله پنجم

5- برای ترسیم پا و پای جلو دوباره از یک خط خمیده و بلند استفاده کنید. مجددا انگشتان پا را به شکل (U) بکشید.

روش کشیدن نقاشی آفتاب پرست مرحله ششم

6- چشم های آفتاب پرست را نقاشی کنید. ابتدا یک دایره بزرگ بکشید که بالای سر باشد. یک دایره کوچک با یک دایره کوچکتر در داخل آن بکشید. بین دایره ها سایه بزنید، مردمک را تشکیل می دهید. سپس دو خط خمیده را بر روی چشم رسم کنید، که ابرو را نشان می دهد. در آخر، یک بیضی کوچک بکشید تا سوراخ بینی مشخص شود.

نحوه کشیدن نقاشی آفتاب پرست مرحله هفتم

7- خطوط راهنما را برای وضوح بیشتر تصویر پاک کنید.

آموزش نقاشی آفتاب پرست مرحله هشتم

8- نوارهایی را بر روی قسمت پشت و دم آفتاب پرست بکشید. برای هر یک از نوارها، از دو خط موج دار استفاده کنید که در یک نقطه واضح قرار بگیرند.

آموزش نقاشی آفتاب پرست برای بچه ها مرحله نهم

9- یک شاخه درخت زیر آفتاب پرست بکشید که بتواند در روی آن بایستد. از خطوط منحنی موازی استفاده کنید تا یک شاخه درخت را در جلوی، بین و پشت پای آفتاب پرست نقاشی کنید. سپس پاهای طرف دیگر را با استفاده از خطوط منحنی محصور کنید.

رنگ آمیزی نقاشی آفتاب پرست

    نقاشی خود را رنگ کنید. بسیاری از آفتابگردان ها به رنگ سبز هستند اما بسته به محیط اطراف آنها می توانند رنگین کمان رنگی را به خود اختصاص دهند.


    از دیگر آموزش های پیشنهادی هم دیدن بفرمایید :

    آموزش گام به گام نقاشی بوفالو برای کودکان

    آموزش نقاشی آسان تمساح برای کودکان

    آموزش گام به گام نقاشی جوجه تیغی برای کودکان


    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...