آموزش گام به گام نقاشی ستاره دریایی برای کودکان

ستاره های دریایی حیواناتی هستند که در اقیانوس زندگی می کنند. آنها در سراسر جهان وجود دارند. این آبزیان با اینکه آهسته حرکت می کنند، حیوانات دیگری مانند مرجان یا صدف را شکار می کنند.

بسیاری از ستاره های دریایی دارای پنج بازو هستند، اما برخی دیگر شش، هفت، ده یا پانزده بازو دارند. بعضی از آنها حتی اگر نصف شوند، می توانند به دو فرد مجزا تبدیل شوند.

ما در اینجا از طریق سایت توپ تاپ به شما آموزش می دهیم که چگونه بتوانید یک ستاره دریایی را نقاشی کنید. همچنین شما به کمک این سایت می توانید به راحتی نقاشی مورد علاقه خود را در رابطه با هر موضوعی رسم نمایید.

دستورالعمل گام به گام نحوه کشیدن نقاشی ستاره دریایی برای کودکان :

آموزش نقاشی ستاره دریایی مرحله اول

1- نقاشی را با کشیدن یک خط منحنی مانند حرف V وارونه شروع کنید. این اولین بازوی ستاره دریایی را تشکیل می دهد.

آموزش نقاشی ستاره دریایی مرحله دوم

2- از لبه های کناری اولین V، دو تا V گرد دیگری را از هر طرف بکشید. شما اکنون برای ستاره دریایی تان سه بازو نقاشی کردید.

نقاشی کودکانه ستاره دریایی

3- ما می خواهیم یک ستاره دریایی با پنج بازو نقاشی کنیم. با کشیدن دو تا بازوی V شکل دیگر، شکل را کاملا محصور کنید. اکنون تصویر کلی یک ستاره دریایی را دارید.

نقاشی ستاره دریایی برای بچه ها مرحله چهارم

4- چشم های ستاره دریایی را بکشید. در وسط ستاره دریایی، زیر بازوی اول، دو بیضی را نقاشی کنید. یک بیضی دیگر را درون هر بیضی بکشید. سپس، یک بیضی بسیار کوچک را درون دوتایی دیگر بکشید. بین دو تا کوچکترین بیضی را سایه بزنید تا مردمک را ظاهر شود.

آموزش نقاشی آسان ستاره دریایی مرحله پنجم

5- دهان ستاره دریایی را بکشید. با استفاده از دو خط خمیده دهان خندان را نقاشی کنید. سپس یک خط خمیده درون دهان بکشید تا زبان ایجاد شود. دهان را بیرون از زبان سایه بزنید.

روش کشیدن نقاشی ستاره دریایی مرحله ششم

6- یک سری برامدگی ها روی هر یک بازوهای ستاره دریایی وجود دارد که به آنها پاهای لوله ای می گویند. برای نقاشی پاهای لوله ای یک سری بیضی را از وسط هر یک از بازوهای بالای بدن بکشید.

گام به گام نقاشی ستاره دریایی مرحله هفتم

7- برای بازوهای قسمت پایین بدن همین کار را نیز ادامه دهید. یک سری بیضی بر روی هر دو بازو به عنوان پای لوله ای نقاشی کنید.

آموزش نقاشی ستاره دریایی مرحله هشتم

8- نقاشی خود را کامل کنید. خطوط موج دار، منحنی موازی با لبه های بدن بکشید. همچنین دایره های کوچک با اندازه های مختلف را در مناطق مختلف رسم نکنید.

چگونگی نقاشی ستاره دریایی مرحله نهم

9- برای وضوح بیشتر نقاشی خطوط راهنما را در صورت لزوم پاک کنید.

رنگ آمیزی نقاشی ستاره دریایی

    اکنون نقاشی شما آماده رنگ آمیزی است. این حیوان در طیف گسترده ای از رنگ ها قرار می گیرد. به عنوان مثال ، شما می توانید ستاره دریایی را به رنگ های صورتی و زرد، بنفش یا آبی با لبه های نارنجی، قرمز روشن رنگ نمایید.


    از آموزش های پایین هم دیدن بفرمایید:

    آموزش گام به گام نقاشی عروس دریایی برای کودکان

    آموزش نحوه کشیدن نقاشی جانور درختی

    آموزش کشیدن نقاشی گوزن برای کودکان


    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...