مجموعه متن زیبا و کوتاه درباره تبریک روز زن

روز زن از روزهای مقدسی است که با میلاد دخت نبی (ص) همزمان شده این روز فرخنده را بایستی به تمام زن های ایران زمین تبریک و تهنئت گفت که وجود آن ها نعمتی در هر خانه ای است که باعث افزونی خیر و برکت شود و زندگی آنان را شیرین و لذت بخش تر سازد. روز زن و میلاد حضرت فاطمه الزهراء (ع) بر تمامی زن ها مبارک باد.

متن تبریک روز زن

متن تبریک روز زن به همسر

عزیزترینم خوشحالم که تو را دارم و می توانم در کنار تو روز نو و لحظه ناب دیگری را پشت سر نَهَم. همسر عزیز تر از جان و دلم روز زن را صمیمانه به شما تبریک عرض می کنم.

**********

همسر جانم خورشید از دیدن روی زیبای تو خجل شده است و پشت ابرها پنهان شده است و تمامی گل های زیبا و طبیعت بکر خداوندی نیز چون روی تو را بینند، بی گمان در برابر زیبایی های تو کم آورده و سر بر گریبان خود می گذارند. همسر عزیزم روز زن را با قلبی پر از مهر و محبت به شما تبریک می گویم و از خداوند منان سپاسگزارم که گلی همچون تو را بر سر راه من قرار داده است.

**********

همسر عزیز و دل بندم روز زن را صمیمانه و از ته دل به شما تبریک می گویم و امیدوارم که خدا وجود پر خیر و برکت تو را برای همیشه در زندگیم ماندگار و جاویدان سازد.

**********

بالاخره آمد روزی که گره از مشکلات وا کنیم و دری سوی خوشبختی باز کنیم. همسر عزیزتر از جانم امروز روز توست. تمام شاخه های گل رز را چیدم تا تقدیم روی زیباه و ماهت کنم. روز زن فرصتی است برای ابراز محبت و عشق و صمیمیت به همسر و من این روز فرخنده و بی نظیر را به شما عاشقانه تبریک می گویم.

**********

همسر عزیز تر از جانم تو دوست داشتنی ترین فردی هستی که در زندگی خودم نظیر آن را دیده ام. بی نظیر من روز زن را به تو زن نمونه این خانه و زندگی تبریک می گویم.

**********

هدیه زیبای خداوندی روز زن ر به تو تبریک عرض می کنم. ای بهترین و زیباترین مخلوق خاص خداوندی که با آمدنت به زندگی من شور و نشاط تازه ای بخشیده ای. این روز بزرگ را به تو تبریک می گویم.

**********

چه حس خوب و دلنشینی است که کنار تو زندگی می کنم ای زندگی ابدیم؛ امروز روز توست این روز بزرگ را صمیمانه به تو تبریک می گویم.

**********

کاش تمامی جاده ها به سمت تو باز شوند تا با رسیدن به تو، تو را در آغوش گرفته و این روز بزرگ را از ته دل و جان به تو بزرگ گویم. روز مبارک زندگیم.

**********

لبخند تو به من روح زندگی می بخشد. همسر عزیز و مهربانم این لبخند همیشگی ات را در دلم ماندگار کن. آرزویم خوشبختی و خرسندی توست و امروز هم روز توست؛ روز زن زنی نمونه و دوست داشتنی که خداوند آن را بر سر راه من سبز کرده است تا مسیر خوشبختی را برای ما هموار سازد.

**********

سبد سبد ستاره با عطر و بوی تازه نثار روی زیبایت می کنم ای عزیز دل جانم همسر مهربان و عاشقم. روز زن را به تو تبریک می گویم خانوم خوب و مهربونم.

**********

همسر عزیزم تمام سرمایه من لبخند زیبای توست که بر صورت ماه و زیبایت نقش می بندد. روزت مبارک

**********

تو که باشی دیگر دنیا و ما تعلقات آن را برای چه چیزی می خواهم آخه گل من؟ تو زیباترین ترانه ای هستی که می توان ساعت ها و روزها و سالیان سال با آن خوش بود و خوشبختی را با آن تفسیر نمود. روزت مبارک عزیز جانم.

**********

همسر عزیزم زندگی را در کنار تو دوست دارم. بی گمان با ورودت به این خانه گرمابخش ما بوده ای و با خودت خیر و برکت بسیار زیادی را به همراه آورده ای. خانومم روزت مبارک. خانوم خوب و خوشگلم که دنیای من لبخند ناز توست. وقتی لبخند می زنی انگار دنیا را دو دستی تقدیم من کرده اند. امروز من از تو خوشحال ترم چرا که تو روز زن است و تو نیز به عنوان یک زن نمونه خوشحالی و این یعنی تملک کل دنیا و خود خود خوشبختی به معنای واقعی کلمه.


مطلب پیشنهادی :

متن تبریک روز زن به خواهر + عکس نوشته


مونس و یار همیشگی من، همراه و هم قدم تنهایی های من، رفیق روزهای سخت و طاقت فرسای من، نمی دانم که چگونه خدای را به خاطر وجود برکتی همچون نو شکر کنم که تو را قسمت من کرده است. امروز روز زن است؛ بهترین بهانه برای تشکر و سپاسگزاری از وجود نازنین تو که شیرینی زندگیم شده ای.

**********

تمامی اتفاق های خوب زندگیم با آمدن تو محقق شده اند. همسر عزیزتر از جانم رفیق روزهای تلخ و شیرینم تمام مهربانی و صمیمیت را در وجود تو نهادینه شده است. گویا که محبت و مهربانی را از وجود فردی همچون تو تعریف ساخته اند. روزت مبارک عزیزم.

**********

همسر عزیز و مهربانم عطر و بوی تو در زندگیم جاری شده است. بویی سرشار از عشق و صفا و صمیمیت که زندگی با وجود تو زیباتر و شیرین تر شده است. روز زن را به تو ای عشق جانم تبریک می گویم.

**********

دنیای من زندگیم، ثانیه ها را شمردم تا سرانجام روز موعد فرا رسید. روز زن؛ دسته دسته گل ها را کنار من چیده ام تا عاشقانه آن ها را تقدیم روی زیبایت کنم.

**********

مادر آینده بچه های من، همسر عزیز و دوست داشتنیم؛ افتخار آفرین زندگیم روزت مبارک.

**********

چقدر حس زیبا و فوق العاده ای است که من تو را در آغوش دارم. همسر عزیز و دوست داشتنی ام روز زن را به تو تبریک می گویم و از صمیم قلب خرسندم که خداوند نعمت وجودی تو را به من بخشیده است.

**********

بانوی پاک و خوبی ها روز زن را جانانه به شما تبریک می گویم و امیدوارم که سال های سال کنار با همین شور و شعف کنونی کنار همدیگر سال های خوب و روزهای شیرینی را پشت سر گذاریم.

**********

همسر عزیزم من جوری تو را دوست دارم که انگار دنیا همین یک زن را دارد. روز زن را به تو بانوی خوبی ها تبریک می گویم عزیزدلم.

**********

همسر عزیزم نفسم بند نفسهایت هست و بی تو دمی نمی توانم نفس بکشم. عزیزترینم روز زن را جانانه به شما و تمامی زن های این سرزمین تبریک عرض می کنم.

**********

بهترین و شیرین ترین اتفاق زندگیم، همسر عزیز و دلبندم روز زن بهانه ای است تا بتوان این روز عزیز را به شما تبریک گفت تا بلکه بتوان به این بهانه هم که شده بخشی از خوبی های شما را جبران کرد.

**********

پشت هر مرد موفق، بی گمان زنی است که خیالش برای همیشه از مردانگی مردش راحت است. با وجود آن زن می توان زندگی را زیبا دیکته نمود. روز زن مبارک باد.

**********

ضربان قلب من همسر عزیز و مهربان من، روز زن را تبریک عرض می کنم به تو که همو کسی است که تپش قلب من را همیشه با بودنت به نقطه اوج خود می رسانی و همیشه این قلب عاشق را به تپش وامی داری. عزیزم روزت فرخنده باد.

**********

وقتی عاشق یک زن می شوی، قلب او را تسخیر خود می کنی. زن ها منبع احساسات پاک و عواطف و دوست داشتنی هستند که اگر احساسات خود را بیرون بتراوشند، می توانند یک زندگی سرشار از آرامش و آسایش خاطر را برای مرد خود بسازند. روز احساسات ناب و پاک زنانه را به تمامی زنان سرزمینم تبریک می گویم.

متن ادبی تبریک روز زن

شگفت انگیزترین موجود جهان که با یک لبخند ساده می توانی زندگی یک نفر را به یکباره دگرگون سازی؛ روزت مبارک باد.

**********

خداوند زیبایی را دوست دارد و زن را زیبا خلق کرده است تا مرد عاشق آن شود. ای زیباترین خلق بشریت روی زمین بانوی گرامی روزت مبارک.

**********

بعضی روزها را باید در دل تاریخ به خاطر سپرد. یکی از خاطره انگیزترین آن روزها را به روز زن اختصاص داده اند که منبع زیبایی است. این روز فرخنده را به تمامی زنان سرزمینم تبریک و تهنئت عرض می کنم.

**********

ارزش جایگاه زن در کشور آنقدر مقدس و بالاست که به مانند طلا می ماند که هر روز بر ارزش آن افزوده می شود و بدون آن نمی توان زندگی کرد. روز زن مبارک تمامی زن های جهان باد.


همچنین ببینید :

متن تبریک روز زن به خواهر شوهر + عکس نوشته


 نمی دانم چه کسی گفته که زن ضعیفه است؟ قدرت یک زن به قدری بالاست که می تواند زندگی مرد خود را به یکباره زیر و رو سازد و تمامی اخلاق های بد او را کلا به باد فراموشی بسپارد. قدرت آنان در خلق یک زندگی جدید بسیار بالاست و آن ها می توانند مرد را از گندیدگی نجات دهند. آری گویی آنان همچون نمک زندگی هستند که آمده اند تا مردان را از گندیدگی نجات دهند و مأموریت خویش را به خوبی انجام دهند. روز این گل دسته های عشق مبارک.

**********

هر روزی ارج و قرب خاص خود را دارد. روز زن هم یکی از آن روزهایی است که مردها می بایست آن را در دل تاریخ به خاطر بسپارند تا به هنگام فرا رسیدن این روز بزرگ دل زن های خویش را شاد کنند. گاهی حتی با یک تبریک ساده فقط با خاطر داشتن این روز و اهمیت قائل شدن به آن می توان دل زن ها را شاد کرد. گاهی هم با یک گل ساده می توان دل آن ها را به دست آورد.

**********

اگر وجود زن نبود، نسل بشریت به طور کلی منقرض می شد. یک مرد می تواند از دامن زن به معراج برسد؛ بی گمان این حرف کاملا حساب شده و بسیار دقیق است و می توان با وجود یک زن خوب، یک مرد به بالاترین نقطه زندگی خویش رسید. روز این قشر از جامعه را به تمامی زن های جامعه تبریک می گوییم.

**********

زنان بزرگترین هنرمندان هستند که از هر انگشت آن ها می توان هزاران هنر را بیرون ریخت. روز این هنرمندان بزرگ مبارک باد.

**********

چقدر حس افتخار آمیزی است که روز ولادت حضرت فاطمه را مزین به نام روز زن کرده اند. این حس قشنگ و دوست داشتنی را به تمامی زن ها تبریک می گویم.

**********

بزرگترین شاهکار آفرینش را بی تردید می توان به خلقت زن اختصاص داد که اوج خلاقیت های خداوندی بوده است. روز این شاهکارهای جهان خلقت را به تمامی زنان مسلمان جهان تبریک و تهنئت عرض می کنم.

**********

زن یعنی هدیه خداوندی در دستان مرد، زن یعنی یک بغل بوسه و ناز در دامن مرد، زن یعنی نهایت زیبایی، زن همان است که باید او را ستود و به پاس تمامی صبر و شکیبایی آن و تحمل درد و رنج هایش در زندگی او را عاشقانه دوست داشت. روز این گونه افراد را به تمامی آنان تبریک می گوییم. امیدوارم با حضور سبز خود در هر خانه ای، آن را به گلستانی برای مردان تبدیل کنند.

**********

به زن اگر محبت کنید، دوچندان آن را می بینید. زنان موجوداتی فوق العاده ظریف و دوست داشتنی و خیلی دلسوز هستند که می توانند یک مرد را از آن حالت وحشتناک خود به خوبی خارج کنند و وارد یک وادی سرشار از آرامش و آسایش خاطر سازند. آن ها با کمک عشق می توانند بنای یک زندگی را مستحکم سازند. روز این بناهای سازنده زندگی و ستون های عشق و امید و دوستی را به همه آنان تبریک می گویم.

**********

سرچشمه اصلی آرامش دنیوی را می توان در دل زن جستجو کرد. زن هایی که انگار قرص آرامش بخش هستند حضور آن ها به تنهایی کافی است تا آرامش و آسایشی را در زندگی شما برقرار سازند که بتوانید در تمام درد و رنج های خود را به باد فراموشی بسپارید و با یک بوسه ساده و یک بغل آرامش به زندگی خود صفا و صمیمیت ببخشید. آرامش خاطر مادی نیست که بخواهی آن را با پول بخری؛ ارزش آن به مراتب خیلی بالاتر از آن است. روز زن مبارک.

**********

ذات زن با قهر و آشتی کردن و ناز و کرشمه کردن پیوند خورده است. اگر این قهر و آشتی ها نبودند، شاید زندگی آنقدر شیرین نمیشد. زندگی با همین ناز و کرشمه ساده زیبا می شود. روز این نوگلان هستی مبارک باد.

**********

قدرت جذبی که زیبایی های زن دارد، بی گمان هیچ آهنربایی ندارد. نیروی جذب آنان به حدی بالاست که غیر قابل توصیف است. تمامی این قدرت را مرهون صورتی همچون ماه و آرامشی ابدی هستند که یک مرد در کنار آنان می تواند یک گام به خوشبختی نزدیک تر شود. روز این آهنرباهای زندگی مبارک.


در ادامه ببینید :

استوری های کوتاه و زیبا برای تبریک روز مادر


فرشته ها همیشه آسمانی نیستند؛ گاهی فرشتگان به روی زمین هم زیست می کنند و زندگی را برای خود و شریک زندگی خود به گلستان تبدیل می کنند. این فرشتگان زمینی را زن می نامند. امروز هم روز آن هاست؛ روز تمامی این فرشتگان ایران زمین را تبریک و تهنئت عرض می کنم.

**********

اگر زن نبود، شاید هیچ شاعر غزل سرایی انقدر رشد و تعالی نمی کرد و هیچ شعر عاشقانه ای از او سر نمی زند، اگر زن نبود، شاید دنیا انقدر زیبا نبود. این زن است که با حضورش دنیا را زیباتر جلوه داده است. این زن است که آرامش را به زندگی ارزانی داشته است. زن بودن افتخار است، ارزش است، بزرگترین نعمت خداوندی است که خداوند ارزانی آن ها داشته است. روز تمامی آن ها در سراسر جهان در هر نقطه ای که هستند، مبارک باد.

**********

تقدیم به آنان که گل دسته های این زندگی اند؛ تقدیم به آنان که حضورشان دلیل زندگی، نبودشان غم بزرگ و بودن کنارشان اوج آرامش و آسایش است. تقدیم به آنان که روزی را در تقویم سالانه به نام آن ها مزین کرده اند. روز زن مبارک.

**********

زن با تمام زنانگی که دارد، گاهی از هزاران مرد هم مَردتر می شود به گونه ای که باید درس مرام و معرفت را از روی زندگی و شخصیت وی سرمشق گرفت. روز این مرد زادگان ایران زمین را به جامعه جهانی تبریک و تهنئت عرض می کنیم.

متن عاشقانه تبریک روز زن به همسر

عشق نازنینم؛ همسر ناب و دوست داشتنی ام چقدر خوشحالم که تو را در آغوش دارم. امروز می خواهم تو را بوسه باران کنم. امروز روز توست؛ روز زن روزی که بایستی تو را بابت تمامی خوبی هایی که از خودت به جا گذاشته ای، به معنای واقعی کلمه پرستید. دوستت دارم گلم روزت مبارک عزیزدلم.

**********

عشق و صفا و دوستی در نگاه محبوب و دوست داشتنی تو تفسیر می شود. همسر نازنینم روزت مبارک.

**********

نیمه زندگی من یار و یاور من عشق جان من روزت مبارک عزیزدلم امروز روز توست و من این روز را به پاس قدردانی از محبت های بی دریغ تو، صبر و شکیبایی مثال زدنی تو و عشق و احساسات ناب و پاک تو جشن می گیرم تا پاسخی باشد برای بخش کوچکی از محبت های تو.

**********

روز و روزگار چرخید تا سرانجام چرخه زندگی من به سمت تو افتاد و قطار زندگی در خانه شما ایستاد. چقدر زندگی کردن با تو برایم لذت بخش و سرشار از آرامش بوده است نفسم روزت مبارک باد.

**********

با تمام غرور مردانگی که داشتم، همه را زیر پا له کرده ام و جا گذاشته ام آن ها را تا یک صدا و با صدای بلند بگویم که دوستت دارم همسرم؛ روزت مبارک ای کسی که با بودنت به زندگی من صفا و صمیمیت بخشیدی؛ امروز روز توست روز قدردانی از محبت های تو.

**********

همسر عزیزم قول نمی دهم که به پایت بمیرم؛ قول می دهم که تا پای جان کنار تو بمانم و از بودن در کنار تو لذت ببرم. روزت مبارک عزیزم مطمئن باش که تا پای جان به پای تو می مانم و لحظه ای پشت تو را هم خالی نمی کنم.

**********

همسر عزیزم الهی من به فدای خنده هات شوم که به من روح زندگی می بخشند. دمی بدون تو این دل آرام نمی گیرد. با وجود توست که می توان زندگی را مشق نمود. روزت مبارک عزیزجانم.

**********

هیچ زنی را نباید کم دوست داشت، به واقع باید با تمام وجود زن را عاشقانه وار دوست داشت. عزیزم من هم تو را دیوانه وار دوست دارم و آنقدر مهر و محبت به پایت می ریزم تا بتوان عشق تو را پاسخ گفت. عزیزم روزت مبارک باد.

**********

دل و دلبر من جگر گوشه قلب من؛ روزت مبارک باشد عزیزم. روز و ماه و سالت و تمام لحظه های عمرت را پشت تو خواهم ماند و چنان عشقی تزریق تو کنم که تا ابد در دل پر احساست جای گیرد.

**********

ای زیباترین گل هستی، عشق زندگی من بودنت آرامش بخش زندگی من است. روزت مبارک باد عزیزدلم. این روز بزرگ را خاطره ساز می کنم برای روزها و ماه ها و سال های متوالی دیگر که تا ابد در ذهن و خاطره ها بماند.

**********

گرمابخش زندگی من را زنی تشکیل داده است که با وجود او دیگر هیچ سرمایی را حس نمی کنم حتی اگر طوفانی سرد هم بیاید، وجود تو خود شوفاژی است که به زندگی من گرما می بخشد. روزت مبارک باد گرمای زندگیم.

**********

چشم های یک زن معجزه می کنند. چشم های تو با دل من کاری کرده اند که معنای عشق واقعی را می توان در چشم های تو به خوبی دید. عزیزترینم چشم های تو را برای اولین بار که دیدم، مسحور زیبایی های آن شده ام و امروز هم بعد از گذشت آن سال ها اعتراف می کنم که من عاشق چشم های ناز و زیبایت هستم. عشق جانم روزت مبارک.


بیشتر بخوانید :

استوری روز مادر فوت شده


همسر عزیز و مهربانم تو که باشی من دیگر هیچی نمی خواهم. مگر من جزء نفس کشیدن چیز دیگری می خواهم. تو زندگی من هستی و بودنت کنارم آرامش بخش زندگیم است. روزت مبارک باشد عزیزجانم.

**********

دستانت را که در دست می گیرم و گرمای آن ها را لمس می کنم، انگار دنیا را در دست گرفته ام و سراسر وجودم را مالامال عشق در بر گرفته است. همسر عزیزم که همیشه منبع روحیه بخش زندگی ام بوده ای، روزت مبارک عزیزم.

**********

تیتر اول سربرگ زندگی من مزین به نام زیبای توست همسر عزیزم که زندگیم را با آمدنت زیباتر کرده ای. باغ بود و به سبزه گلستان شد این دل شیدای من. خانوم زیبای من گل گلدان من روزت مبارک عزیزترینم.

**********

همسر عزیزم شش دانگ قلبم را سند به نامت زده ام که تا ابد در آنجا آرام سکونت ورزی و به زندگی من آرامش ببخشی آرام جانم روزت مبارک باد.

**********

از وقتی که مهر تو به دل من افتاد؛ تمام اتفاق های شیرین زندگیمان را در یک نگاه متصور شدم و تمامی آن ها را مرهون آن نگاه عاشقانه و پر از احساس تو می دانم. همسر عزیز و مهربانم؛ روزت مبارک عزیزم.

**********

همسر عزیزم نام تو که به میان می آید، عشق را می توان با آن تعریف کرد. گویی تمام عشق و عاشقی را از روی دست تو تقلب کرده اند. هر چه اتفاق خوب و هر لحظه عاشقی را می توان در وجود نازنین تو به عینه لمس نمود. روزت مبارک عشق جانم.

**********

عزیزترینم بی گمان زندگی با تو یک رنگ و بوی دیگری دارد. زندگی را با تو دوست دارم زندگیم روزت مبارک.

**********

تنها کسانی من و عشق درونی ام را می فهمند که لبخند تو را دیده اند. لبخند تو کاری با دلم می کند که هیچ قدرتی را یارای صورت دادن آن نیست. قدرت لبخند زیبایت از هر چیز دیگری بالاتر است. یار خوش روی و خوش سیمای من؛ روزت مبارک عزیزم.

**********

خانوم ناز و مهربانم وجود تو در زندگیم، تجلی گاه یک حس ناب و دوست داشتنی بوده است که هیچ گاه نظیر آن را در زندگی حس نکرده بودم. ای طنین انداز خوبی ها و مهربانی ها روزت مبارک باد عزیزدلم.

**********

مهربانم چقدر خوشحالم که تو را این گونه شاد و خرسند می بینم. وقتی که می خندی دلم غش می رود برای آن خنده های شیرین و تو دل برویت عزیزترینم همسر خوشگل و مهربانم روزت مبارک.

**********

تقویم را که مرور می کردم به یک روزی برخوردم که در آستانه فرا رسیدن است. یک روز خاص و بی نظیر که در حال آمدن است تا دل یک نفر را شاد کند. دم دمای فرا رسیدن روز زن است و دل من پر تب و تاب است تا خوش عطرترین و زیباترین گل ها را نثار روی زیبای خانوم زندگیم کنم.


مطلب ویژه :

عکس مهر مادر روز مادر جدیدترین متن های تبریک روز زن


یکی از لذت بخش ترین و شیرین ترین بخش های زندگی متاهلی، سوپرایزها و صورت دادن کارهای شگفت انگیز زیادی می باشد که به یکباره طرف مقابل را تا حد زیادی خوشحال و خرسند می سازند. امروز نیز روز زن است. روز به یاد ماندنی که تا سال دیگر و سالیان دیگر یاد و خاطره آن در تقویم زندگی ما ثبت می شود. عزیز دلم پیشاپیش روزت مبارک منتظر فرارسیدن این روز باش. شگفت انگیزی های زیادی در پیش روی توست.

**********

عشق سه حرف است ولی عشق ورزیدن به تو اصلا حرف ندارد. عزیزترینم عشق جانم خوشحالم از این که خدا بذر این عشق را در دل و جان ما دو تا نهادینه ساخته است تا ثمره های آن را در طول زندگی به انتظار بکشیم. روزت مبارک میوه رسیده باغ دلم.

**********

عشق بی پایان کنج قلبم، کنار تو زیستن یکی از لذت بخش ترین بخش های زندگی من بوده است و همواره از داشتن زنی چون تو افتخار می کنم. داشتنت نعمتی است که خداوند در دسترس من قرار داده است تا امروز در روز مسمَّی به نام تو خدای را به پاس این شکرانه سپاس گویم. عزیزم روزت مبارک.

**********

تمام وجودم، بود و نبودم همسر عزیز مهربان جونم روزت مبارک باد. خوشحالی تو بزرگترین آرزوی دل من است که خدا را شکر امروز محقق گردیده است.


حتما ببینید:

متن تبریک روز زن به دوست دخترم


همسر عزیزم مهر تو به خوبی در کنج قلبم آرمیده است. این عشق ابدی را مرهون آن نگاه معصومانه و سرشار از عشق و امید تو هستم که من را از عشق سیراب نموده است. روزت مبارک سرچشمه حیات بخش زندگیم.

**********

همسر عزیزم خلأ تنهایی من را تو بودی که به خوبی پر کرده ای. تو همان بودی که با آمدنت غم و اندوه و فراغ و تنهایی را برای همیشه از این دل تیره و تار من ربودی و به جای آن مهر و علاقه را جایگزین نمودی. تا تو را دارم چه غم دارم بود و نبودم روزت مبارک عزیزم.

**********

همسر عزیز و دوست داشتنی ام باید اعتراف کنم که تمامی رویاهای زندگی ام با رسیدن به تو محقق گشته اند. بی هیچ شک و تردیدی هرگاه هدف تو باشی، رسیدن به آن زیبا و ستودنی است. روزت مبارک عزیز جانم.

**********

خانوم زیبای من بی تردید تو اولین و آخرین فکر روزانه من هستی هر جا هستم و هر کجا می روم یاد و خاطر تو و بوی عطر تو با من همراه و همگام است. روزت مبارک عزیزم.

**********

روز و شب ورد زبانم تویی خانوم دلبر و مهربان من. ضربان قلب من تویی کس و کار زندگی من تویی. دردت به جونم روزت با عشق مبارک باد.

**********

راست گفته اند که زن و مرد مکمل همدیگر هستند. درست مثل من و تو که من مسکن و تو مورفین منی. نیمه پنهان قلب من دوستت دارم روزت مبارک نفسم.

**********

آرام جانم همسر دلربا و جذاب من، دل ضعفه ترین حالت ممکن در زندگیم درست آن زمانی است که تو را می بینم و صدای دلنوازت را می شنوم و فکر و یادم را با تصویر زیبای تو اشغال می کنم. دوست داشتنی ترین وجود هستی همسر ناز و مهربانم روزت مبارک عشقم.

**********

در زندگی هر کسی یک نفر است که تمام وجود اوست. تمام وجود تو هم سهم من است درست مثل اینکه تمام من هم سهم توست. تک پرنده کنج لانه قلبم آخه من چقدر تو را دوست دارم. روزت مبارک زندگیم.

**********

خبر رسیده که من در یک شرکت جهانگردی استخدام رسمی شده ام درست در همین روز تاریخی در تقویم سالانه که به نام تو مزین شده است. آری عزیزم جهان من تویی و من در قلب تو استخدام شده ام تا سه شیفت کاری دور تو بگردم مهربانم روزت مبارک.

**********

چقدر ساده لوح بودیم آن زمان که معلم شیمی ما گرماده ترین واکنش های شیمیایی را می گفت و ما یادداشت می کردیم. شاید هم آن زمان چون تو نبودی این گونه باور می کردیم. امروز که تو را دارم؛ دوست دارم سراغ معلم شیمی آن دوران روم و بغل را به عنوان گرماده ترین واکنش معرفی سازم. همسر عزیزم گرماده ترین واکنش قلبم، روزت مبارک در روز تو بغل بغل گرما را هدیه می سازم.

**********

عزیزم زندگی من بسته به لبخند ناب توست. بخند که همین لبخند تو دم مسیحایی است که من مُرده را زنده می سازد. احیاء بخش حیات و ممات من روزت مبارک.

**********

نیمه زندگی من قشنگ ترین اتفاق زندگیم، روز زن را جانانه به شما خانوم گلم تبریک می گویم. تو نیمه منی و من هم نیمه تو و چه تقسیم قشنگی است که تو مال من شدی و من مال تو تا بسازیم آینده را با دستان هم.

**********

سلطان قلبم همه چیز زندگیم خانوم خوب و مهربان من روزت مبارک شاهزاده قلب من.

**********

هر دالی یک مدلول دارد و این یک پدیده طبیعی است ولی من هر چقدر موتورهای جستجوگر را دنبال کردم؛ نتوانستم دلیل خیره شدن به چشم های ناز تو را پیدا کنم. وقتی به تو نگاه می کنم و روی تو را نظاره می کنم، دلم ضعف می رود برای آن صورت ماهت. ماه بانوی زندگیم روزت مبارک.

**********

خانوم نازم این را بدان که من با دل و جان می خواهمت عشقم و روز به روز بر عشقم به تو افزوده می گردد و از انتخاب خودم لذت می برم. روزت مبارک عشقم.

**********

عزیزم؛ در جریانی که تو من را با ناز نگاهت با آن صورت ماهت با تمام دلبری هایت کُشتی. آخه من می میرم برای وجودت. دارایی قلب من روزت مبارک.

**********

خانوم مهربانم جانم بسته به جانت، نگاهم غرق نگاهت، مهرت افتاده به عمق جانم. تو را من عاشقانه دوست دارم. روزت مبارک عزیزم.

**********

همسر نازنینم آنقدر من تو را دوست دارم که هیچ آلزایمری هم نمی تواند عشق تو را و یاد تو را از ذهن من پاک کند. تو ابدی ترین عشق من هستی، روزت مبارک قند زندگیم.

**********

عزیزم لحظه به لحظه بیشتر عاشق تو می شوم. آری هر جا که پای تو در میان باشد، دیگر هیچ آرزویی در میان نیست تنها تو را می ستایم و بودنت را تا ابد و یک روز در کنج قلبم آرزو دارم. روزت مبارک.

**********

همسر نازنینم تو یا مال منی یا ..... بازم مال منی اصلا بیخود می کنی که مال کس دیگری باشی. هیچ حق انتخابم نداری یا من یا خود من روزت مبارک که شدی همه دنیای من.

تبریک روز زن جالب

بنام زن که موج موهایش دیوانه می کند دل شیدای مرد را، غرق می کند او را در رویای شیرین و مانا. تقدیم به تمامی زن های این مرز و بوم که وجود آن ها در هر خانه ای نعمتی از نعمت های خداوندی است.

**********

مرد: آقای قاضی من از ایشان شکایت دارم.

قاضی: چرا این خانوم مگر چه کاری کردند که شما از او شاکی هستید؟

مرد: آقای قاضی برق چشم های این خانوم به حدی زیاد است که من دل من را ربوده است و در کنج قلب خود جای داده است. روز زن را به تمامی بانوانی تبریک و تهنئت عرض می کنم که هوش و قرار مردان این سرزمین را برده اند.

**********

یکی نیست به این دانشمندان بفهماند که اکسیژن وجود زن است نه آنچه در آسمان ها وجود دارد. روز زن به تمامی بانوان این سرزمین مبارک باد.

**********

دانشمندان جدیدا یک ستاره جدید را پیدا کرده اند که این بار نه آسمانی، بلکه زمینی است. جایگاه این ستاره در کنج قلب آقایان جای دارد. تنها ستاره ای که در آسمان قلب آن ها می چرخد، بی گمان زن و همسر آن هاست. این روز درخشان و خاطره انگیز را به تمامی زن های این مرز و بوم تبریک عرض می کنم.

**********

یکی از امن ترین جاهای دنیا که هیچ کس را یاری نفوذ به آن نیست، آغوش یار است. زندگیتان پر از امنیت باد. روز زن را به تمام زن های دنیا تبریک می گویم.

**********

روز زن بهانه ای است که بتوان ارزش و حرمت بالای زن را به معنای واقعی کلمه به جای آورد. این روز فرخنده و عزیز را به زن خود و نیز تمامی زن ها تبریک عرض می کنم.

**********

روز تمام فرشتگان زمینی، تمام بانوان ایران زمین و تمام کسانی مبارک باد که عطر بودنشان، حس خوب و معطری را در هر خانه و کاشانه ای پر کرده اند.

**********

میلاد دخت نبی و روز زن را به تمامی زن ها تبریک و تهنئت عرض می کنم. زنانی نمونه که اسوه دختران امروزی اند و با وجودشان در هر خانه ای خیر و برکت را به آن خانه وارد می سازند.

**********

بی وجود زن زندگی نتوان کرد. اگر زن نبود، بی گمان نسل منقرض میشد و دیگر ما وجود نداشتیم. این زن است که ادامه دهنده سیر بشریت است. روز زن را به تمامی این قشر از جامعه تبریک می گویم.

**********

هر جا سخن از زیبایی شد و هر کجا عطر و بوی عجیبی در خانه ای به مشام رسید، بی هیچ شک و شبهه ای بدانید که در آن خانه زنی وجود دارد که خیر و برکت آن ها واسع است و با حضور پر رنگ خود می تواند به تنهایی یک نسل را در مسیری درست به پیش ببرد. روز این گوهرهای ناب هستی را به تمامی آن ها در سراسر جهان تبریک عرض می کنم.

**********

اوج مهر و محبت و دوستی را می توان در نگاه پر معنای یک زن به خوبی مشاهده کرد. زنی که به اندازه ای قوی و نیرومند است که چشم هایش هر مردی را مجذوب خود می کند و با ناز و کرشمه اش دل هر مرد را شیفته و شیدای خود می کند. حتی یک زن می تواند با حالت غمازانه خود، مغرورترین مردهای جهان را هم شیفته خود سازند. این قدرت جذب در هیچ چیزی به مثابه یک زن قدرتمند نیست. روز زن بر تمامی جذبه های روی زمین مبارک باد.


حتما تماشا کنید :

عکس نوشته های روز مادر 94


زن می تواند تنهایی یک مرد را به رویای شیرینی بدل سازد که هیچ گاه حس تنهایی و غم در وجود مرد خود و حتی در ذهن و تصورش هم هیچ گاه خطور نکند. آری یک زن می تواند مرد خود را از آن حالت قهقرایی به خوبی به در کند و او را وارد یک وادی نماید که لذت نوشیدن جام زندگی را به خوبی حس نماید.

**********

یکی از بزرگترین افتخارهایی که یک زن می تواند از آن در طول سال بهره مند گردد؛ این مسئله است که میلاد حضرت فاطمه الزهراء (ع) پاره تن پیامبر (ص) را روز زن نامیده اند و چه افتخاری بالاتر از این که این روز مبارک را مزین به زن نامیده اند. روز میلاد گوهر ناب خداوندی دخت نبی اکرم (ص) و نیز روز زن را به تمامی زن های جهان تبریک عرض می نمایم.


مطلب پیشنهادی :

متن تبریک روز زن به دوست صمیمی + عکس نوشته


زن دو حرف است ولی در همین دو حرف یک دنیا حرف است. یک دنیا مهر و محبت در آن جای دارد. یک دنیا پر از احساسات پاک و لطیف و عاشقانه که آن ها را در زندگی خود با همسر خویش تقسیم می کنند. یک دنیا دلسوزی و عشق که با وجود آن ها تمام رویاهای مردان محقق می گردد. این روز بزرگ را به دنیای مردان تبریک می گویم. روز زن مبارک باد.

تهیه کننده : توپ تاپ

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...