مجموعه متن زیبا درباره سالگرد فوت همسر

در این مطلب از توپ تاپ ، گلچینی از متن های زیبا ، غمگین و موتاه درباره ی سالگرد فوت همسر تهیه دیده شده است ، جملات و دلنوشته های ناب و کوتاه که برای اولین ، دومین و ...سالگرد مرگ همسر تهیه شده و مناسب تسلیت نیز می باشند.


امروز سالگرد درگذشت همسر شما است ، کاری که شما باید بکنید یادآوری خاطرات او و عشقی که او در همه جا گسترش داده است ، می باشد و نباید که ناراحت باشید.

*******************

همسر شما دیگر در میان ما نیست. لطفاً به اندازه کافی قوی باشید که مراقب فرزندان و سایر اعضای خانواده باشید. حضور او برای همیشه در یاد ما خواهد ماند.

*******************

همسر عزیزم روزانه و هر روز دلتنگ تو می شوم ، تو آن شخص ویژه ای هستی که بیش از هر چیز دیگری در جهان برای من معنی داشته است.

*******************

در روز سالگرد فوت تو می دانم که در خاطر سپردن تو آسان است اما از دست دادن تو دردی عمیق برای دل است.

*******************

تلخ ترین زمان آن زمانی است که شخصی برای شما تبدیل به خاطره ای می شود که یک زمانی منبع همه خاطرات شاد شما بود

*******************

در روز سالگرد تو این حقیقت را در می یابم که عزیزان ما هرگز از پیش ما دور نمی شوند و هر روز را با ما هستند .

*******************

همسر عزیزم تو غیب و غافل از ما شده ای اما همیشه و هر روز به قلب ما نزدیک و عزیز هستی .

*******************

همسر عزیزم هر وقت غباری از باد به من نزدیک می شود ، من فقط نگاه می کنم ، لبخند می زنم و فکر می کنم که تو بودی.

*******************

وقتی شخصی که به ما نزدیک است در بهشت ​​است. کمی از بهشت ​​در خانه ماست و با ما زندگی می کند .

*******************

همسر من در سالگرد فوت تو می دانم که کسی که نزدیک قلب ما زندگی می کند هرگز ما را رها نمی کند ، آن ها مهربانی را با ما به اشتراک گذاشته اند و عشق آن ها به ما سرایت می کنند . تو همیشه ساکن قلب من هستی و شما همیشه در یاد من هستید .

*******************

با قلب بسیار سنگین ، من نگرانی های عمیقی در مورد درگذشت همسر شما دارم. هیچ چیز در جهان هرگز نمی تواند جایگزین او شود. در سالگرد فوت همسر شما باید به اندازه کافی شجاع باشید تا با جهان روبرو شوید . اگر چنین کنید ، روح او در آرامش خواهد بود و مطمئناً از بهشت ​​به شما لبخند خواهد زد.

*******************

عزیزان ما هرگز از ما دور نمی شوند ، حتی اگر مرگ آن ها را از ما دور کند. روح و خاطره آن ها برای همیشه در قلب ما باقی می ماند.

*******************

متاسفم برای سالگرد از دست دادن همسر عزیزتان. باشد که روح او در آرامش باشد. خدا همیشه با شما است. قوی باشی و بگذارید زمان همه چیز را بهبود بخشد.

*******************

زندگی بدون آن شخصی که شما را به زندگی عادت داده است ، آسان نیست. عشق و خاطره آن همیشه به یاد خواهد آمد. تسلیت عمیق من به شما برای سالگرد درگذشت همسرتان . باشد که روحش در آرامش آرام باشد.

*******************

شما هرگز از عشق ورزیدن به عزیزانتان حتی پس از مرگ آنها دست برنمی دارید. شما فقط یاد می گیرید بدون آنها زندگی کنید.

*******************

با همدلی صمیمانه ، من برای سالگرد فوت همسر شما بسیار ناراحت هستم. قوی باشید و در زندگی به سمت جلو پیش بروید.

*******************

غیرقابل تحمل است که می بینید سالگرد فوت همسر شما شده است ، اما خاطراتی که با او به اشتراک گذاشته شده شیرین بود و همیشه گرامی داشته می شود. درد و اندوه شما را درک می کنیم. باشد که روح پاک او در آرامش در بهشت ​​استراحت کند.

*******************

همسر شما شما بانوی شگفت انگیزی بود. او عمیقاً در قلب ما خواهد بود. باشد که روحش در آرامش آرام باشد.

*******************

دانستن در مورد سالگرد فوت همسر شما بسیار غم انگیز و اشک آور است. این از دست دادن ما را عمیقا ناراحت کرده است.

*******************

همسر شما نیمی از وجود خود شما بود و بدون او خانه شما خانه نبود . اما لطفا ناراحت نباشید ، خاطرات شیرین و کارهای خوب او در سالگرد فوت همسر شما زنده است و همیشه در کنار ما می باشد.

*******************

همسر شما یک فرشته واقعی در زندگی بوده است که با رفتار شیرین و خوب خود روح ما را لمس کرده است. اکنون او به دنیایی بازگشت که پر از فرشتگان است. عمیق ترین تسلیت من به شما برای سالگرد فوت همسر شما .

*******************

شما بهترین همسر دنیا را از دست می دهید. می دانم حق با توست و این فقدان بزرگی است . در سالگرد درگذشت همسر شما دلتان برای او خیلی تنگ شده است.

*******************

همسرم ، قبلاً به من می گفتی که مرد ها هرگز گریه نمی کنند. من در مقابل مردم گریه نمی کنم. اما وقتی تنها هستم ، نمی توانم خودم را متوقف کنم. دلم برایت تنگ شده است .

*******************

این یک کار سخت یک همسر خوب است که ادم را به یک فردی بهتر تبدیل می کند . اکنون ، من سعی می کنم رویاهای شما را که به من منتقل کرده اید ، برآورده کنم. اما افسوس که شما دیگر اینجا نیستید تا پیشرفت من را ببینید.

*******************

شکی نیست که شما مطمئنا همسری بودید که همه می توانستند آرزو کنند که شما را داشته باشند. در سالگرد درگذشت شما ، از شما تشکر می کنم ، زیرا نتوانستم وقتی زنده بودید از شما تشکر کنم.

*******************

همسر دوست داشتنی من ، دلم برایت تنگ شده است. شما برای همیشه در قلب من خواهید ماند. من هنوز هم سعی می کنم شما را پیدا کنم من نمی دانم شما کجا هستید. در آرامش باش.

*******************

همسر عزیز ، در هر کجا که هستی ، در آرامش باشی . هر روز دلتنگ تو می شوم . من تو را دوست دارم و دلم برات تنگ شده است . تو همیشه در قلبم هستی.

*******************

همسر عزیزم ، بعد از اینکه ما را ترک کردید ، متوجه ارزش و درد شما شدم. من به عنوان یک همسر ، از خانواده خود مراقبت می کنم. اما من اصلاً نمی توانم مثل شما باشم . دلم برایت تنگ شده است .

*******************

همسر عزیزم ، من می خواهم که انسان خوبی باشم. در سالگرد فوت شما این واقعیت را می گویم که شما به مانند معلم من بودید ولی حیف که شما ما را زود ترک کردید. من بدون تو خیلی گم شده و ناراحت هستم. دوستت دارم همسر عزیزم.

*******************

همسر مهربانم ، تو قهرمان زندگی من بودی من بدون تو خیلی تنها هستم. دلم برایت خیلی تنگ شده و دعاهای من همیشه با تو است.

*******************

من هرگز فکر نمی کردم که از دست دادن شما باعث می شود احساس به این بدی داشته باشم. بدون تو زندگی سخت می باشد و هرگز آسان نمی شود. چرا باید فقط در خاطرات تو زندگی کنم؟ در سالگرد فوت شما قلب من برایت تنگ شده همسر عزیزم.

*******************

همسر عزیزم ، شما این جا نیستید که من را ببینید. دلم برایت تنگ شده ، همسر عزیزم. امیدوارم هر جا که هستی خوب باشید.

*******************

تو همیشه با من هستی حتی اگر نمی خواهم تو را ببینم یا در آغوش بگیرم. من می توانم حضور تو را در هر نفس احساس کنم. مهم نیست چند دهه یا قرن بگذرد ، شما برای همیشه در قلب من خواهید بود. دوستت دارم همسرم !

*******************

شما همیشه آن جا بودید که من را راهنمایی و محافظت کنید. شما در هر نیاز ، قدرت و الهام من بودید. اکنون زمان تغییر کرده است و من چیزی جز خاطرات شما ندارم. در آرامش باش همسرم.

*******************

همسر عزیزم ، روزی که شما را از دست دادم ، همه چیز را در زندگی از دست دادم. من هنوز بدون تو عصبانی هستم. شما همیشه در قلب من خواهید بود.

*******************

هر روز تو را در دعای من ، در افکارم به یاد می آورم. یاد و خاطره ی شما هرگز فراموش نمی شود. من خیلی دوستت دارم و دلم برایت تنگ شده است .

*******************

بزرگترین کابوس یک فرد از دست دادن همسرش است. من یک سال است که همسر خود را از دست داده ام . و من در درد و رنجی هستم که هیچ کس نمی تواند احساس کند. دلم برایت تنگ شده است .

*******************

مردم می گویند زمان هر دردی را بهبود می بخشد. اما من هنوز درد دارم و چگونه می توانم عشق شما و مراقبت شما را جایگزین کنم؟ دلم برایت تنگ شده است همسر مهربان من .

*******************

شما فردی بودید که مرا به راحتی می فهمیدید. تو تنها کسی بود که قبلاً به من درست و نادرست را نشان می دادی . اما اکنون من گم شده ام. زیرا شما اینجا نیستید که به همسرتان راه درست را نشان دهید. دلتنگ شما هستم .

*******************

خدايا لطفا همسرم را در آغوش محبت خود نگه دار و بگذار در آرامش در بهشت ​​زیبای شما آرامش یابد. هم چنین به او اطلاع دهید که همسرش همیشه او را در یاد خود نگه می دارد. خواهش می کنم خدایا همسرم در آغوش محبت شما بخوابد.

*******************

من هر روز و هر شب برای شما دعا می کنم. باشد که خداوند آرامش ابدی را به روح شما عطا کند تا با سعادت در بهشت ​​الهی زندگی کنید. در سالگرد فوت شما خیلی دلم تنگت می شود!

*******************

همسر محترم ، من به خدا دعا می کنم که او شما را به مانند گذشته شاد نگه دارد . امروز در سالگرد درگذشت شما برای آرامش و آسایش شما دعا می کنم .

*******************

من به خدا دعا می کنم که او شما را بیامرزد. امیدوارم که شما در بهشت ​​و خوب باشید. دلمان برایت تنگ شده است . سالها است که دیگر با ما نیستید. من همیشه و هر لحظه خیلی دلتنگت می شوم !

*******************

من می دانم که همه ما یک روز خواهیم مرد. اما هیچ وقت فکر نمی کردم شما این گونه از پیش من بروید . من هنوز دلم برایت تنگ است و دوستت دارم . دعای من همیشه با تو است .

*******************

من معتقدم که خدا حرف های من را گوش می دهد . من در این روز دعاهای زیادی برای شما ارسال می کنم . مطمئناً خداوند دعاهای من را خواهد پذیرفت. در آرامش باش .

*******************

خیلی وقت است که من شما را از دست داده ام . اما من هر روز برای تو دعا می کنم. من برای روح شما دعا می کنم باشد که خداوند به شما آرامش دهد و شما را خوشحال کند . دوستت دارم .

*******************

گفته می شود دعا بهترین سلاح است. من برای تو دعا می کنم همسر عزیزم . باشد که شما در بهشت ​​همان طور که قبلاً در این جا انجام می دادید ، بدرخشید . هر لحظه دلم برای شما تنگ است .

*******************

دوست من ، من می دانم که امروز یک سال غم انگیز است برای شما به عنوان سالگرد درگذشت همسر شما. اما من می خواهم بگویم که صبر داشته باشید . او اکنون با خداست . او در مکانی خوب است .

*******************

عشقی که همسر شما به همه ما داشته است ، موضوعی ویژه است که عمیقاً در سالگرد درگذشت او از دست می دهیم. او فرد بزرگی بود. فقط سوگوار نشوید بلکه از خرد ، هدایت او ، عشق او و اخلاق خوب او که پشت سر گذاشت ، قدردانی کنید.

*******************

امروز سالگرد درگذشت همسر شما است. می دانم که قلب تو درد می کند اما دوست عزیزم ، همه باید بمیرند. بنابراین نیرومند باشید و مسئولیت خانواده خود را بر عهده بگیرید.

جملات زیبا برای اولین سالگرد فوت همسر

ما همیشه آن لبخند دلچسب و جذاب همسر شما را به یاد خواهیم آورد. او به عنوان یک راهنمای ویژه ، همیشه در اوقات خوب و بد در آن جا حضور داشت. در این اولین سالگرد فوت همسر شما ، همه ما این قدر دلمان برایش تنگ شده است که در عذاب هستیم . باشد که روح او برای همیشه در آرامش جاودانه باشد.

*******************

یک سال است که همسر خود را از دست داده اید . من اشک و درد تو را دیده ام عزیزم . دوست من صبر داشته باش . ناراحت نباش .

*******************

خاطرات همسرتان هنوز تازه است . من هنوز نمی توانم باور کنم که یک سال گذشته است . در این روز دوست من به تو تسلیت عرض می کنم.

*******************

شما یک فرد قوی هستید . یک سال از فوت همسر شما گذشته است . اما شما همه چیز را خیلی عالی مدیریت می کنید . اما درد و اشک شما را حس می کنم . حمایت من همیشه با شما است .

*******************

من این روز را به خدا دعا می کنم که او همسر عزیز شما را بیامرزد. باشد که همسر شما دوست من در آرامش استراحت کند . لطفا هر وقت لازم بود با من تماس بگیرید .

*******************

من نمی توانم کلمات مناسب را پیدا کنم تا توصیف کنم که همسر شما چقدر برای ما با ارزش بود . مرگ شما همیشه بزرگترین ضرر در زندگی برای ما خواهد بود. باشد که خداوند به روح او آرامش ابدی دهد .

*******************

به روزهایی که با ما بودی باز می گردم و نمی توانم خودم را از گریه منصرف کنم. یک سال است که از پیش ما رفته ای و هنوز دلم برایت تنگ است ، همسرم . تو عزیز بودی و همیشه بزرگترین فرد برای ما خواهی بود.

*******************

از طلوع آفتاب تا غروب خورشید ، هر لحظه اگر امروز با ما بودید شگفت انگیز تر می شد . خاطرات شما هرگز فراموش نمی شوند .

*

هر آن چه امروز هستم همان چیزی است که شما همیشه برای من آرزو کرده اید . ای کاش زنده بودید که همسرتان را در این جایگاه خوب ببینید . دلم برایت تنگ شده است همسر مهربانم !

*******************

من در مورد خاطرات فکر می کنم و می فهمم که چه زندگی شگفت انگیزی داشتم .عشق و مراقبت از یک همسر با هر چیز دیگری غیر قابل مقایسه است. دلم برای شما در هر لحظه از زندگی تنگ شده است.

*******************

شما نه تنها یک همسر کامل بودید بلکه یک معلم شگفت انگیز نیز بودید. تمام چیزهای خوب من در این است که آن ها را در شما دیدم. شما برای همیشه به یاد در یاد من خواهید بود.

*******************

بدون حمایت و الهام شما ، من هرگز به این موفقیت های زندگی نمی رسیدم. اما آن چه بیشتر از این به من صدمه می زند این واقعیت است که شما دیگر برای دیدن همه این موارد نیستید . همسرم دلم برایت تنگ شده است !

*******************

من در هر لحظه از زندگی به تو فکر می کنم. اما گاهی اوقات درد برای کنترل بسیار سنگین می شود. زندگی بدون تو بی معنی به نظر می رسد دلم برایت خیلی تنگ شده !

*******************

از وقتی که شما درگذشته اید ، من فراموش کرده ام که واقعاً خوشبختی در زندگی چیست. هر سال که این روز فرا می رسد ، دیگر نمی توانم اشک هایم را نگاه دارم . در آرامش بمان برای همیشه لطفا همسر عزیزم!

*******************

من چیزهای زیادی از شما یاد گرفته ام اما یاد نگرفته ام که چگونه بدون تو زندگی کنم. اما اکنون ، من باید یاد بگیرم که چگونه با خاطرات تو زندگی کنم .

*******************

ای کاش پله های پنهانی در جایی وجود داشته باشد تا بتوانم به جایی که هستی صعود کنم. من داستان های زیادی برای گفتن دارم ، همسرم . در این روز اولین سالگرد فوت تو ، خیلی دلم برایت تنگ شده است!

جملات زیبا برای دومین سالگرد فوت همسر

من فهمیدم که مهم نیست چه کاری انجام می دهم ، شما دیگر به ما باز نمی گردید. بنابراین ، در دومین سالگرد فوت تو ، به درگاه خدا دعا می کنم که او شما را در آرام ترین و زیبا ترین مکان در بهشت ​​نگه دارد . آمین!

*******************

شما همیشه خانواده را با عشق ، مراقبت و محبت خود گره زده اید. من به خداوند توانا دعا می کنم که در عوض او به شما آرامش ابدی دهد. جای شما در بهشت ​​است.

*******************

الان دو سال است که بدون شما زندگی سخت است. می دانم که تو در این سال ها مرا از بهشت ​​تماشا کرده ای . من به خدا دعا می کنم که او دقیقاً به مانند شما با ما مهربان باشد.

*******************

دلم برایت تنگ شده حتی بعد از این دو سال و کاش می دانستی که همیشه در فکر و دعا های من هستی . باشد که خداوند شما را در آن جا شاد نگه دارد !

********************

روزی که گذشت دومین سالگرد فوت همسر شما و تاریک ترین روز زندگی شما بود. همه ی ما روزی به خدا ملحق می شویم . پس تا آن زمان ، خداوند عزیزان ما را در آغوش خود نگه می دارد. از شما می خواهم که صبور باشید .

*******************

من هرگز شخصیت صادقانه و دوست داشتنی به مانند شما را ندیده ام. همیشه احساس خوشبختی دارم که به عنوان همسر شما بوده ام. من دعا می کنم که خدا شما را به بهترین چیزهایی که فقط شما شایسته آن هستید ، پاداش دهد!

*******************

این فقط یک روز برای غم و اندوه از دست دادن شما نیست. این به یاد آوردن تمام خاطرات خوب با شما و احترام به شما است و شما برای من بسیار عزیز بوده اید .

*******************

روزگار سریع پرواز می کند. زندگی با سرعت خودش ادامه می یابد. اما بعضی از خاطرات را هرگز نمی توان از ذهن عزیزترین آن ها فراموش کرد یا پاک کرد. همسر عزیزم شما همیشه در افکار ما خواهید ماند.

*******************

شما الگوی مناسب برای چگونگی رفتار هر همسر در کنار خانواده خود بودید. من هنوز هم می توانم آخرین باری که شما را دیدم به خاطر بیاورم . خاطرات شما همیشه در قلب من جایگاه ویژه ای خواهد داشت.

*******************

افرادی مثل شما باید در تمام طول زندگی ما در کنار ما باشند . چیزهای بسیار زیادی برای یادگیری از شما وجود داشت. شما همیشه مورد احترام و یادآوری قرار خواهید گرفت.

*******************

به خاطر آوردن آسان است من هر روز این کار را می کنم . دلتنگ شدن تو است که هرگز از بین نمی رود.

*******************

همسر عزیزم اکنون در دومین سالگرد فوت تو می دانم که آن ها که عاشق جهان هستند ، نمی توانند از آن جدا شوند. مرگ نمی تواند آن چه را که هرگز نمی میرد ، بکشد.


شاید علاقمند باشید :

متن زیبا در مورد سالگرد فوت مادر

عکس نوشته فوت پدربزرگ + تصاویر درگذشت بابابزرگ (98)


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...