متن درباره سوءاستفاده از دیگران + عکس نوشته

سوء استفاده کردن از دیگران کار نادرستی است و باعث میشود که آنها هیچ وقت نسبت به ما احساس خوبی نداشته باشند. اگر شخص سوء استفاده گری در زندگی شماست، بهتر است که هر چه زودتر از او فاصله بگیرید و او را از زندگیتان بیرون کنید. در غیر اینصورت ممکن است به مانند زالو به زندگی شما بچسبد و خون زندگیتان را بمکد.

سوء استفاده به هر شکل و به هر نحوی نادرست است و نباید انجام شود. کسانی که این کار را میکنند، افراد بسیار ضعیف النفسی هستند. در این مطلب ما قصد داریم متن و عکس نوشته هایی درباره سوء استفاده از دیگران را برایتان آماده کنیم تا آنها را در شبکه های اجتماعی تان به اشتراک بگذارید و یا برای کسی که چنین شخصیتی دارد، بفرستید. همراه ما باشید.

هر چی بیشتر عمر می کنیم و تجربه بیشتری از زندگی کسب می کنیم متوجه می شیم که تعداد ادمای پر رو و سوءاستفاده گر روز به روز بیشتر و بیشتر میشن. قبلنا آدما دلشون خیلی بزرگ بود و ساده بودن وقتی قولی میدادن روی قولشون می موندن و به خاطر اون جونشون رو هم می دادن. ادما قدیما زیر آب هم دیگر رو نمی زدن و جواب خوبی رو با خوبی می دادن. ولی این روز ها همه چیز تغییر کرده و دیگه مثل گذشته خوبی ها جواب داده نمیشه و ادما تا وقتی کنارت می مونن که باهات کار داشته باشن. ادما تا وقتی براشون مهمی که بتونی براشون کاری انجام بدی. همین که کارشون انجام شد می رن و پشت سرشونم نگاه نمی کنن.

متن درباره سوءاستفاده از دیگران جدید :

سوءاستفاده از دیگران یک موضوع حساس و جدی است که نیاز به برخورد با دقت و جدیت دارد.

در این بخش از توپ تاپ ، متن های آموزنده و تفکر برانگیز در مورد سوء استفاده از دیگران و تبعات آن ارائه می‌ دهیم:

۱. "سوءاستفاده از دیگران نه تنها به آنها آسیب می‌ رساند بلکه نشان‌ دهنده ضعف و ناتوانی خود فرد سوء استفاده‌گر است."

۲. "استفاده از قدرت برای سوء استفاده از دیگران ، هرگز نشانه قدرت واقعی نیست ، بلکه نشان‌ دهنده ضعف درونی است."

۳. "سوء استفاده از دیگران نه تنها به آنها زخم می‌ زند ، بلکه باعث از بین رفتن اعتماد و روابط انسانی می‌ شود."

۴. "هیچ پیروزی‌ در سوءاستفاده از دیگران نهفته نیست ؛ فقط شکست و پشیمانی برای هر دو طرف به همراه دارد."

۵. "رفتارهای سوءاستفاده‌ گرانه می‌ توانند زخم‌ هایی عمیق بر روح و روان قربانیان بر جای گذارند که ترمیم آنها سال‌ ها به طول انجامد."

۶. "سوء استفاده از دیگران ، میراثی از نفرت و درد است که هرگز ارزش به یادگار گذاشتن ندارد."

۷. "کسانی که از دیگران سوءاستفاده می‌ کنند ، در نهایت از درون خود نیز سوءاستفاده خواهند کرد."

۸. "سوءاستفاده از دیگران نشانه‌ ای از فقدان درک و همدلی است."

۹. "استفاده از قدرت برای آسیب رساندن به دیگران ، در نهایت به قدرت زوال‌ پذیر فرد منجر می‌ شود."

۱۰. "هر عمل سوء استفاده‌ گرانه ، نه تنها به قربانی آسیب می‌زند بلکه جامعه را نیز تضعیف می‌ کند."

۱۱. "سوءاستفاده از دیگران نه تنها نشانه‌ ای از ضعف شخصیت است ، بلکه نقض حقوق اساسی انسانی نیز محسوب می‌ شود."

۱۲. "کسانی که دیگران را ابزاری برای رسیدن به اهداف خود می‌ دانند ، در نهایت تنهایی و ناامیدی را تجربه خواهند کرد."

۱۳. "سوءاستفاده از دیگران ، مانند یک دور باطل است که تنها به تولید درد و رنج بیشتر منجر می‌ شود."

۱۴. "آنچه از طریق سوء استفاده به دست می‌ آید ، هرگز ارزش واقعی ندارد و تنها باعث پشیمانی خواهد شد."

۱۵. "سوء استفاده از دیگران ، زنگ خطری برای نیاز به تغییر و رشد فردی است."

۱۶. "کسانی که از دیگران سوء استفاده می‌ کنند ، خود را از زیبایی‌ های روابط انسانی محروم می‌ کنند."

۱۷. "سوء استفاده از دیگران ، نشان‌ دهنده نیاز به درمان و کمک روانی است."

۱۸. "رفتار های سوء استفاده‌ گرانه ، مانند زنجیری است که هر دو طرف را به یکدیگر بسته و در نهایت هر دو را آسیب می‌ زند."

۱۹. "سوء استفاده از دیگران ، یک راه بن‌ بست است که هیچ‌گاه به مقصد مطلوب نمی‌ رسد."

۲۰. "هر کسی که به دیگران آسیب می‌ زند ، در واقع بزرگترین آسیب را به خود و وجدان خود می زند.

متن درباره سوءاستفاده از دیگران + عکس نوشته 1402

بعضی آدم ها سوء استفاده رو زرنگی می دونن. به این آدم ها باید گفت رفیق این زرنگی نیست این کاری که تو می کنی نامردیه، بی انصافیه شیره مالیدن سر طرف هست نه چیز دیگه ای.

" " " " "

امروزه دنیا دیگه خالی شده از آدم های لوتی و بامعرفت. امروزه شماره آدمایی که فقط به خاطر خودت کنارتن خیلی کم شده. ساید هر کدوممون تنها به اندازه انگشت های یک دستمون همچین آدم هایی رو کنارمون داشته باشیم. گاهی اوقات اونقدر از آدمای سوء استفاده گر ضربه می خوریم که دیگه نمی تونیم به کسی اطمینان کنیم.

" " " " "

سوءاستفاده کردن ازدیگران و از آدم هایی که دلشون مهربونه اسمش رو نمیشه گذاشت زدنگی، زرنگی یه چیز دیگه ست زرنگی یعنی بتونی و انجام ندی. این کاری که بعضیا می کنن پستی و بی معرفتیه همین و بس.

" " " " "

راستش رو بخواید دنیا جای خیلی خیلی قشنگ تری برای زندگی بود اگه آدم هایی که از دیگران سوء استفاده می کنند کمی تو اعمالشون و تو افکارشون تجدید نظر می کردن. راستش دنیا با سادگی ادم های ساده و دل گنده خیلی قشنگ تره ولی الان آدما اونقدر دورو و پیچ در پیچ شدن که دیگه جایی واسه حضور آدم حسابی ها باقی نمونده و اگه یکی هم پیدا بشه و بخواد در حق دیگران مردی کنه دیگه کسی باورش نداره.

" " " " "

 تو زندگیت هیچ وقت از دیگران سوء استفاده نکن و در عوض هم ساده نباش و نزار که دیگران ازت سوء استفاده کنن. ساده زندگی نکن و ساده و راحت به دیگران اعتماد نکن چون ساده بودن میشه پلی برای پیشرفت دیگران.

" " " " "

اصل رندگی من اینه تا خودم چیزی رو نبینم و تجربه نکنم باورش نمی کنم. چون این روزها دور برم پر شده از آدمای سوء استفاده گر که به خاطر منفعت خودشون واقعیت رو جور دیگه ای تعریف می کنن.

" " " " "

هیچوقت تحت تاثیر تعریف و تمجید های دیگران قرار نگیرید. این روزها هر کس بی خودی شروع به تعریف و تمجید کردن بدانید که احتمالا می خواهد از تو سوء استفاده کند و تو را پله ای برای بالارفتن خودش قرار دهد.

" " " " "

متن در مورد سوءاستفاده ، پروفایل سوءاستفاده از مهربانی

توی این دنیا شماره آدمای ساده خیلی کمه، یعنی به اندازه انگشت های دست هم نمیرسه. همه اونقدر ضربه خوردن، همه اونقدر درگیر آدما سوءاستفاده گر شدن و همه اونقدر ازشون استفاده شده که دیگه زرنگ شدن و هیچ اثری از سادگی درونشون نمیبینی. این دنیا پر شده از آدمای سوءاستفاده گر. همه به ظاهر میگن که ما ساده ایم اما این دروغی بیش نیست، کافیه منفعتی براشون داشته باشی تا ببینی که چطوری ازت استفاده میکنن و بعد هم تو رو مثل یک دستمال کاغذی دور میندازن. این دنیا دیگه اون دنیای ساده قبلا نیست و خیلی خیلی فرق کرده.

متن سوءاستفاده از اعتماد ، متن در مورد سوءاستفاده از خوبی

انگار هر چی جلوتر میریم شمار آدمای سوءاستفاده گر هم بیشتر و بیشتر میشه. یه زمانی آدما خیلی ساده بودن، قول میدادن و قول نمیشکستن، کمک میکردن و زیرآب نمیزدن و همراهی میکردن و از پشت به کسی خنجر نمیزدن اما الان دیگه اینجوری نیست. هر چی جلوتر میریم انگار سادگی درون آدما کشته میشه و اونا زرنگ تر میشن. البته اسم این رو نمیشه زرنگی دونست انگار که آدما مکارتر میشن و بهتر بلد میشن که سر همدیگه رو شیره بمالن و از همدیگه پلی برای پیشرفت بسازن. کاش دنیا اینجوری نمیشد اما متاسفانه واقعیت الان دنیایی که در اون زندگی میکنیم همینه.

از مهربونیم سواستفاده نکن ، پروفایل سوءاستفاده از اعتماد

سوءاستفاده کردن از ادمای ساده اسمش زرنگی نیست، اسمش پست بودن و عوضی بودنه. وقتی که یک آدم ساده میبینی به جای اینکه به فکر سوءاستفاده ازش باشی سعی کن بذاری که اون همینجور ساده بمونه. دنیا با سادگی های همین آدماست که هنوز قشنگی های خودش رو داره. آدمای الان اونقدر مکار و حیله گر شدن که وجود چنین انسان هایی بین اونها نشون میدن که این دنیا هنوز هم به باتلاق بدی ها فرو نرفته و هنوز هم خوبی هایی داره. اگه در حق یک آدم ساده حیله گری کنی فقط خوبی درون اون رو کشتی و همین باعث میشه یک آدم بد به آدمای بد دیگه دنیا اضافه کنی.

متن سوءاستفاده از سادگی افراد ، از سادگیم سو استفاده نکن

این دنیا پر دن از آدمای سوءاستفاده گر، اگه میخوای تو هم دووم بیاری، اگه میخوای تو هم بتونی زندگی کنی و از پس خودت بر بیای پس هیچوقت دم به تله نده و حتی خودت هم سعی کن جزو آدمای سوءاستفاده گر بشی. دیگه گذشت زمانی که بخوای مثل آدمای ساده زندگی کنی. آدمای ساده توی این دنیا فقط تبدیل به پلی برای پیشرفت دیگران میشن. آیا این رو میخوای؟ اگه نمیخوای پس یاد بگیر که گلیمت رو از آب بکشی و حتی لازم هم نیست سوءاستفاده گر بشی اما یاد بگیر که در دام سوءاستفاده گرها هم نیفتی.

متن راجب سواستفاده ، متن سوءاستفاده از دوستی

توی این دنیا حتی اگه یکی بهت گه که ماست سفیده باور نکن و تا خودت ندیدی به حرفش گوش نده. آدمای سوءاستفاده گر توی این دنیا زیاد شدن و فقط سعی میکنن که ازت استفاده کنن. اونا حرفای شیرین زیادی میزنن و با همین حرفای شیرین شون از تو استفاده میکنن. یاد بگیر که همیشه خودت در مورد یک موضوع به یقین برسی و بعد کاری بکنی تا اینجوری این آدما نتونن ازت استفاده ای بکنن. اگه کاری غیر از این بکنی در دام اونها گرفتار خواهی شد و بدترین بلاها به سرت خواهد اومد.

عکس نوشته سوءاستفاده از مهربانی + متن

متن درباره سوءاستفاده از محبت

وقتی که محبت از حد بگذرد، نادان خیال بد کند. هیچ وقت بی اندازه به کسی محبت نکن، چرا که برخی ظرفیت این محبت بی کران تو را ندارند. تو به آنها از سر پاک دلی محبت می کنی، اما محبت تو را به پای ساده لوحی ات خواهند گذاشت و به راحتی از ان سوء استفاده خواهند کرد.

عکس نوشته سوءاستفاده از اعتماد ، عکس نوشته سوءاستفاده از محبت

محبتت را از دیگران دریغ نکن! بگذار که همه از دریای محبت تو بهره مند شوند. هر چه قدر که محبت کنی، به بزرگی درون خویش کمک خواهی نمود. اما مراقب آدم های سوء استفاده گر باش. آنها برایشان فرقی ندارد که تو برای چه به آنها محبت می کنی. در هر صورت سعی می کنند که از تو و مهربانی در راستای اهداف خود استفاده کنند. از آنها دوری کن.

عکس نوشته سوءاستفاده از عشق	و محبت

همانطور که تا به حال صدها بار شنیده ایم، از محبت خارها گل می شوند. اما دوره و زمانه ای که اکنون در ان به سر می بریم، نشان داده که برخی گل ها از محبت زیاد خار می شوند. آنها سوء استفاده می کنند و کم کم از لطف شما به نفع خویش استفاده خواهند نمود. مراقب گل هایی که ممکن است تبدیل به خار شوند، در زندگی تان باشد.

******************

همیشه کمیاب باش. نگذار که آنقدر تو و محبت هایت تکراری شوی که دیگر جای در زندگی دیگران نداشته باشی. توی برای آنها عادی می شوی و محبت هایت دیگر برایشان رنگی ندارد. آنها به راحتی از تو سوء استفاده خواهند کرد و این کارشان را بخشی از وظیفه ی تو خواهند دانست.

******************

همیشه مبتنی بر شخصیتی که طرف مقابلت دارد به او محبت کن. گاهی اوقات انسان ها ظرفیت محبت کردن را ندارند و محبت تو را با خیانت پاسخ می دهند. آنها به راحتی ممکن است که از آن سوء استفاده کنند و زمانی که دلیلش را از آنها می پرسی، آنها این را وظیفه تو می نامند.

عکس نوشته سوءاستفاده از دوست داشتن

یک قانون مهم در زندگی ات وضع کن و همیشه به آن عمل بنما. این قانون این است که همه را مانند هم ندانی و به همه به یک اندازه لطف و محبت نکنی. همه ی انسان ها به مانند تو نیستند و ظرفیت خوبی تو را ندارند. آنها به راحتی بعد از چند بار محبت کردن، از محبتت سوء استفاده می کنند و آن موقع است که ضربه خواهی خورد. برای جلوگیری از این ضربه، به این قانون عمل کن.

******************

برای خودت ارزش قائل شو. باور کن که هر کسی لایق محبت کردن های تو نیست. گاهی با برخی از آدمها باید مانند خودشان رفتار کنی. اگر به آنها محبت کنی، از تو سوء استفاده می کنند و محبتت را به پای حماقتت خواهند نوشت. آنها نمی گویند که از سر مهربانی اش به ما محبت کرد، آنها می گوید به خاطر حماقتش این کار را کرد.

******************

قدردان لطف هایی که دیگران در حقت می کنند باش و هیچوقت از محبت آنها سوء استفاده نکن. تو برای ترقی و پیشرفت، هیچوقت نیاز به دیگران نداری که بخواهی از آنها استفاده کنی. به خاطر تمام محبت هایشان با آنها مهربان باش و به مانند خودشان با آنها با خلق و خوی خوب برخورد کن.

عکس نوشته سوءاستفاده از دیگران

اگر از محبت دیگران سوء استفاده می کنی، خواستم بدانم که چند بار دیگر می توانی این کار را انجام دهی؟ چند بار دیگر جلوی آنها آنقدر بزرگ هستی که به تو محبت کنند؟ باور کن بعد از چند بار انجام این کار، تو را پس می زنند. سعی کن برای کاری که دیگران در حقت می کنند ارزش قائل شوی! در غیر این صورت آنها تو را خیلی راحت دور خواهند انداخت.

******************

اگر کسی به تو محبت می کند، یعنی روی تو حساب دیگری باز کرده و یعنی تو در قلب او جایگاه ویژه ای داری. این جایگاهت را خراب نکن و هرگز از محبتش سوء استفاده نکن. آخر چه استفاده ای از قلب مهربان یک نفر می توانی ببری؟ تو فقط خودت را جلوی او با این کارت کوچک و خوار خواهی کرد و دیگر حنایت به مانند قبل برایش رنگی نخواهد داشت.

متن درباره سوءاستفاده از نقطه ضعف

بعضی ها منتظرند که نقطه ضعف تو را متوجه شوند که از همان علیه تو استفاده کنند. هیچوقت نقطه ضعف خودت را حتی جلوی صمیمی ترین دوستات بازگو نکن. فکر نکن که همیشه با آنها همینقدر صمیمی هستی. روزی می رسد که آنها از همین نقطه ضعفت سوء استفاده می کنند و تو خواهی ماند و مشکلاتی که پیش رویت به وجود می آیند.

عکس پروفایل سوءاستفاده کردن

اینکه نقطه ی ضعفی داشته باشی، هیچ عیبی ندارد. همه ی ما انسان ها عیوبی داریم که باید آنها را رفع کنیم. اما نباید این عیوب را همواره سر زبان بیندازیم و به همه کس گوش زدش کنیم. برخی از همین عیوب بر ضد شما استفاده خواهند کرد و آن وقت است که به تنگنا خواهید افتاد.

******************

وقتی که نقطه ضعف خودت را به دیگران نشان می دهی، یعنی به آنها اجازه داده ای که به راحتی به تو ضربه بزنند. یعنی راه را برای آنها باز کرده ای که افسار زندگی ات را در دست خود بگیرند. همه ی انسان ها نقطه ی تاریکی در زندگی شان دارند که دوست ندارند کسی آن را ببیند. تو هم این نقطه ی تاریکت را برای همیشه حفظ کن و هرگز آن را بروز نده. تنها زمانی نمایانش کن که مطمئنی تبدیل به نقطه ی روشن و یا نقطه ی قوت تو شده است.

******************

نقطه ی ضعف تو می تواند تو را از پای درآورد؛ این در صورتی است که بخواهی آن را به کسی غیر از خدا بگویی. همیشه آن را حفظ کن. باور کن که در این دنیایی که پر از نامردیست، کسانی هستند که بخواهند از آن علیه تو استفاده کنند و تو را ضعیف کنند. این نقطه ضعف را همیشه پیش خودت نگه دار و آنقدر روی آن کار کن که در آن قوی و قوی تر شوی. آن موقع اگر خواستی، به دیگران بگو.

عکس نوشته سوءاستفاده از نقطه ضعف

گفتن ضعف ها برای برخی از آدم ها به مانند اهرم قدرت عمل می کند و آنها را قدرتمند تر می نماید. اگر شما هم جزو این دسته از آدم ها هستید، اشکالی ندارد. اما قبل از اینکه رازتان را به دیگران بگویید، سعی کنید به خوبی آنها را بشناسید. آدمهای این دوره و زمانه به راحتی رنگ عوض می کنند و کسانی که شاید به خاطر نقطه ضعفتان امروز شما را درک میکنند، فردا از همان علیه تان استفاده خواهند نمود.

******************

باید خیلی کوچک شده باشی که از نقطه ی ضعف دیگران استفاده کنی تا بر آنها برتری یابی. هیچکس کامل نیست و هر کس اشکالاتی دارد. به این فکر کن که روزی کسی اشکال تو را متوجه شود و از آن علیه تو استفاده کند. چه احساسی به تو دست خواهد داد؟ هرگز نگو که نه! هیچکس این قدرت را ندارد.!!!! دست روی دست بسیار است و اگر تو این کار را با کسی کردی، باید منتظر کارمای آن باشی.

******************

به جای اینکه از نقطه ضعف عزیزانت استفاده کنی، به آنها کمک کن که آن را از بین ببرند. این تو را پیش آنها عزیزتر خواهد کرد و باعث میشود که نزد آنها از احترام خاصی بهره مند شوی. فقط انسانهای ضعیف هستند که به دنبال نقاط ضعف در دیگران می باشند که از آن استفاده کنند. تو که ضعیف نیستی! پس این کار را هیچوقت انجام نده.

عکس و متن در مورد سوءاستفاده کردن

تو خیلی ارزشمندتر از آنی که بخواهی از دیگران به خاطر نقطه ضعف هایشان سوء استفاده کنی. تو خدایی داری که در هر ثانیه و هر ساعت مراقب توست و به تو کمک می کند. به جای اینکه به غیر از خدا متصل شوی و از او برای پیشرفت سوء استفاده کنی، به خدا متصل شود و مطمئن باش که قدرتمندتر از ریسمان خداوند، چیزی وجود ندارد که به آن چنگ بزنی.

******************

هر وقت با خودت فکر کردی که در زندگی به چه اندازه حقیری، به این فکر کن که چقدر از نقاط ضعف اطرافیانت استفاده کرده ای. انسان های با عزت و قدرتمند سعی می کنند به واسطه ی قدرت خود به خواسته هایشان برسند و انسان های ضعیف و حقیر به واسطه ی استفاده از نقاط ضعف دیگران این کار را انجام می دهند. پس اگر خواستی میزان حقارتت را بسنجی، به میزان استفاده کردن خودت از نقاط ضعف بقیه نگاهی بینداز.

متن درباره ی سوءاستفاده از اعتماد

اعتماد چیزی نیست که بخواهد از بین برود و دوباره به وجود بیاید. موقعی که از چشم کسی افتادی، دیگر نمی توانی آبی که به جوی رفته را برگردانی و احساس او را به خودت به مانند گذشته کنی. برای اعتمادی که دیگران به تو می کنند، ارزش قائل شو و همیشه شاکر آن باش. هیچوقت آن را زیر پا نگذار و از آن سوء استفاده نکن که به طرز فجیعی از چشم شان خواهی افتاد.

******************

اعتماد کردن کار خوبی است، اما اگر یک بار ضربه ای از این اعتماد کردن خوردی، دیگر نباید به طرف مقابلت به راحتی اعتماد کنی. احمق کسی است که یک کار اشتباه را دو مرتبه انجام دهد. سعی کن از اعتماد اشتباهی که به شخص خاصی داشته ای دست بکشی و دیگر زنجیره ی این اعتماد را از بین ببری.

******************

اگر دیگران به تو اعتماد می کنند، اگر حنایت پیش آنها رنگی دارد، بدان که نزد آنها خیلی عزیزی. می دانی چطور حس خوب آنها را به خودت تبدیل به حس نفرت کنی؟ فقط یک بار از اعتمادشان سوء استفاده کن. اگر طرف مقابلت شخص بزرگواری باشد، تو را خواهد بخشید. اما اگر به مانند انسان های عادی باشد، خیلی زود از زندگی اش بیرون خواهی رفت. این را همیشه ملکه ذهنت کن.

عکس نوشته سوءاستفاده از اعتماد

سوء استفاده از اعتماد دیگران تاوان دارد! تاوانی بزرگ که اگر این کار را کردی باید آنرا پس بدهی و تاوان آن تنهاییست. زمانی که این کار را کردی، چه کسی دیگر به تو اعتماد خواهد کرد؟ همه از تو دور خواهند شد! چرا که فکر می کنند از اعتماد آنها هم سوء استفاده خواهی کرد. اگر نمی خواهی این اتفاق بیفتد، همیشه برای اعتمادی که دیگران به تو می کند، ارزش قائل شو.

******************

اگر یک زندگی شاد و مفرح می خواهی، پس بیش از اندازه به دیگران اعتماد نکن. همه ی رازهای زندگی ات را با آنها در میان نگذار. آدم های امروزی به مانند آب خوردن از اعتمادت سوء استفاده می کنند و آن را تبدیل به نقطه ی ضعف تو خواهند کرد و علیه ات استفاده خواهند نمود! پس اگر نمی خواهی این اتفاق بیفتد، برخی رازهایت را برای همیشه نزد خودت نگه دار.

تصاویر متن دار سوءاستفاده کردن

رازی که به شخص دومی گفته شود، راز نیست! بلکه موضوع یک کنفرانس خواهد شد و سرزبان آدمها خواهد پیچید. چقدر به کسی که رازت را به او می گویی اعتماد داری؟ آدمهای امروزی جلوی تو خیلی خوب نقش بازی می کنند و نباید فریب نقش آنها را بخوری. به راحتی رازت را جلوی آنها برملا نکن که از اعتمادت سواستفاده می کنند و برایت مشکلی بزرگ خواهند آفرید که هرگز نتوانی از پس آن بر بیایی.

******************

اعتماد کردن در این دوره و زمانه خیلی سخت شده. چند بار این جمله را شنیده ای؟ مطمئن هستم بارها! اما باز هم آن را نادیده می گیری و فکر می کنی که این اتفاق فقط برای بقیه می افتد و تو از آن در امانی. اما اینطور نیست. فقط کافیست که یک بار ضعفت را به شخصی که کامل او را نمیشناسی بگویی که ببینی که چطور از اعتمادت سوء استفاده خواهد کرد. هر کسی لایق اعتماد تو نیست. این را همیشه با خودت تکرار کن.

متن درباره آدم سواستفاده گر

آدم سوء استفاده گر همه جا هست، این تو هستی که باید آنقدر روی عزت نفست کار کنی که هیچکس جرات این کار را نداشته باشد که از تو سوء استفاده کند. آدم های سوءاستفاده گر اجازه ی انجام هر کاری را به خود خواهند داد. اما آنها در برابر انسان هایی که عزت نفس قوی ای دارند، ضعیف اند و نمی توانند کاری کنند.

عکس نوشته آدم سوءاستفاده گر + متن زیبا

سوء استفاده از آدمها کار خیلی راحتی است و آدم های سوء استفاده گر همیشه این کار را انجام می دهند! چرا که آنها اینقدر ضعیف هستند که فکر می کنند تنها راه نجاتشان این است که از نقاط ضعف بقیه استفاده کنند. اگر تا الان این کار را انجام می دادی، آن را کنار بگذار. چرا که این نشانه ی قدرت تو نیست که بتوانی از بقیه استفاده کنی، بلکه نشانه ی ضعف توست که آنقدر قوی نیست که از توانایی های خودت برای پیشرفت کردن استفاده کنی.

******************

اگر آدم سوء استفاده گری در اطراف توست، فوراً از او فاصله بگیر. او بالاخره راهی پیدا می کند که استفاده اش را از تو ببرد. اگر جلو چشمان تو از کسی استفاده کرد، بدان که نفر بعدی خود تو هستی. ذات این آدمها این است که بخواهند از بقیه استفاده نمایند و این کار برایشان غریبه و آشنا نمی شناسد.

******************

هر وقتی فکر کردی که با استفاده از دیگران می توانی به موفقیتی برسی، با خودت کمی فکر کن و به اینکه چقدر عزت نفس پایینی داری. اگر از دیگران استفاده می کنی، این نشانه ی قدرت تو نیست، بلکه نشانه ی ضعف توست! چرا که آنها آنقدر قدرتمند هستند که تو برای رسیدن به قدرت، می خواهی از آنها استفاده کنی و این یعنی تو ضعیف هستی.

******************

آدم های سوء استفاده گر می توانند برای شما نقش دوست صمیمی تان را بازی کنند، نقش نزدیکترین فرد به شما را باز کنند، اما در نهایت خنجرشان را به شما بزنند. آنها بالاخره ذات واقعی خود را نشان خواهند داد. هر وقت چنین کسی را در بین اطرافیانتان دیدید، دیگر به او اجازه ندهید که به زندگیتان وارد شود. در غیر اینصورت به مانند زالو به زندگی شما می چسبد و خون زندگی تان را می مکد.

عکس نوشته آدمهایی که سوءاستفاده میکنن

اگر آدم سوء استفاده گری را می شناسی، هر کاری بکن که به مانند او نشوی. دقیقاً کارهایی را انجام بده که بر خلاف شخصیت اوست. چرا که اگر به مانند او شوی، خیلی ضعیف خواهی شد و آن موقع حقیرتر از تو در این دنیا یافت نمی شود.

******************

هیچ وقت از اینکه قرار است با حذف آدم های سوء استفاده گر در زندگی ات تنها شوی، ترس نداشته باش. این آدم ها منفعتی برای تو ندارند و فقط سعی می کنند از تو برای رسیدن به هدف هایشان استفاده کنند. آنها را به راحتی از زندگی خود حذف کن! آن موقع می بینی که خداوند چطور انسان هایی را وارد زندگی ات می کند که واقعا ارزشمند هستند و ارزش وقت گذاشتن را دارند.

******************

اگر کسی از تو سوء استفاده کرد، یعنی لیاقت ماندن با تو را ندارد. تو ارزشمندتر از آنها هستی که دیگر وقتت را برای چنین اشخاصی بگذاری. به راحتی از کنار آنها بگذر و سعی کن یک زندگی جدید به دور از این افراد برای خودت بسازی. این آدمها طوری با تو رفتار می کنند که انگار وظیفه ات بوده که برایشان خدمت رسانی کنی. مدتی که از آنها دور باشی، تازه معنی واقعی زندگی را خواهید چشید. آن موقع یاد تباشد که افرادی را در اطرافت جمع کنی که این ویژگی خیلی بد را ندارند و تو را برای خودت می خواهند.

عکس نوشته افرادی که از دیگران سوءاستفاده میکنن

همچنین ببینید :

عکس نوشته در مورد ساده نباش برای پروفایل

متن در مورد کنار گذاشتن آدمها

جملات زیبا در مورد سادگی

عکس نوشته درباره خوبی که ازحد بگذرد برای پروفایل


3 نظر

  1. معین فراهانیمعین فراهانیsays:

    خب زمانی که پدر و مادر مان جزو این دسته اند باید چه کار کنیم مثلا ؟؟؟

  2. پریساپریساsays:

    دقیقا🙁💔

  3. سوداسوداsays:

    وقتی دوست که خیلی دوستش داری ازت سوء استفاده میکنه از همه چی خسته میشی