قرص خواب آور بسیار قوی بدون نسخه

افراد زیادی هستند که به علل مختلف از جمله بی خوابی، درد شدید بیماری، استرس های ناشی از امتحانات و فشارهای زندگی، شب ها نمی توانند به راحتی سر بر بالین نهاده و به استراحتی سرشار از آرامش دست یابند. به همین خاطر رو به خرید قرص خواب آور می آورند که برخی از آنان نیاز به نسخه پزشکی دارد و برخی نیز مانند ملاتونین نیاز به نسخه پزشکی ندارند

مشکل کم خوابی و قرص خواب آور

ذات انسان ها به گونه ای است که به هنگام فرا رسیدن شب نیاز به خواب و استراحت دارند تا در هنگام روز به امورات شخصی خویش روی آورند. این در حالی است که در پاره ای از مواقع در زندگی شخصی هر فردی ممکن است که با خوردن قرص خواب آور در هر پاسی از شبانه روز در کسری از ثانیه و بدون هیچ گونه دردسری به خوابی عمیق فرو رفته و برای چند ساعتی با استراحتی مطلق خود را از قید و بند دنیا رهانیده و به آرامشی نسبی نائل آمده اما با این وجود ممکن است این سوال پیش آید که خرید و مصرف قرص خواب آور آیا دربردارنده عوارضی نیز هست یا اینکه خوردن آن ها بدون هیچ گونه عوارض و خطرات جانبی برای جسم و جان انسان هاست؟

در ادامه این مطلب به ذکر نکاتی در این خصوص پرداخته خواهد شد. ضمن اینکه بایستی در نظر داشت که قرص خواب آور در دُزهای مختلفی تولید و در داروخانه ها توزیع می گردند که توجه به آن ها نیز بسیار ضروری و حائز اهمیت است. چرا که قرص خواب آور بسیار قوی به منزله دز بالا و قرص خواب آور معمولی به منزله دز پایین است که همه نوع آن ها در داروخانه ها موجود می باشد. 

در این مطلب ضمن ارائه توضیحاتی تکمیلی در خصوص قرص خواب آور، بیشتر تمرکز خویش را روی قرص خواب آور بسیار قوی بدون نسخه بنا نهاده ایم تا به ارائه نکاتی در این خصوص پرداخته شود و اینکه آیا به واقع قرص خواب آور را باید حتما با تجویز پزشک معالج مصرف کرد یا بدون نسخه نیز قابل استفاده و مصرف عموم افراد است؟ پس تا پایان این برگ نوشته را همراهی کنید تا به پاسخ تمامی این سوالات نائل آیید.

قرص خواب آور

قرص خواب آور به نوعی از قرص های موجود در داروخانه ها اطلاق می گردد که همان گونه از نام این قرص ها بر می آید، خاصیتی خواب آور در بدن انسان به وجود می آورند که برای مدت نامشخصی خواب بر فرد مذکور غلبه کرده و او را فورا به خواب وادار می سازد. معمولا هر یک از افرادی که به علل مختلف بیمار گشته و نزد پزشک می روند، پزشک معالج نسخه هایی را برای آن ها می نویسند که در برخی از آن ها قرص های مُسَکن و آرامش بخش وجود دارد که خاصیت خواب آوری را در بدن انسان ها پدید می آورند.

این مشخصه قرص های خواب آور سبب می گردد که فرد ناخودآگاه به استراحتی مطلق پرداخته و برای ساعاتی از درس و زندگی سخت و مشغله های گوناگون فارغ گشته و به استراحت بپردازد تا درد وی تسکین ببخشد و دوباره جانی تازه گرفته و از آن حالت قهقرایی خود را رهایی ببخشد. بنابراین عمده ترین دلیل مصرف قرص خواب آور برای تسکین دردهای بیمار و استراحت و آرامش جسمی به افراد بیمار است تا رفته رفته درد و بیماری از جسم و جان فرد بیمار دور گردیده تا وی باری دیگر به زندگی شخصی خویش روی آورد.

مهمترین قرص های خواب آور

قرص های خواب آور که در داروخانه ها موجود هستند و گهگاهی آن ها را پزشکان مختلف به منظور تسکین درد بیماران خود به آن ها تجویز می کنند، متنوع می باشند. در این بخش برآنیم تا با مهمترین قرص های خواب آور آشنا شویم.

از جمله مهمترین قرص های خواب آوری که می توان در این مطلب از آن ها یاد کرد، بایستی اشاراتی به قرص های خواب آور زیر شود. چرا که این نوع از قرص های خواب آور از جمله رایج ترین قرص های خواب آور محسوب می شوند.

1- بنزودیازپین

2- دوکسپین

3- اسزوپیکلون

4- راملتئون

5- سوورکسانت

6- زالپلون

7- زولپیدم

8- دیازپام

9- اکسازپام

10- آلپرازولام

11- برومازپام

12- نیترازپام

13- ملاتونین

14- فلورازپام

15- اگزازپام

    لیست نامبرده شده در بالا تقریبا بخشی از مهمترین قرص های خواب آور به حساب می آیند که سبب آرامش بخش بودن خواب شما و خوابی عمیق و راحت بدون کوچکترین دغدغه و مشکلی برای شما می گردند. ضمن اینکه سبب می شوند تا شما از درد بیماری زانوی غم بغل نکرده و به خود نپیچید و به راحتی به خوابی فرو روید که شما را هر گونه درد و بیماری هر چند برای چندین ساعت هم رهانیده تا پس از استراحتی در کمال آرامش، درد را به تدریج از خود دور کرده و به زندگی معمولی خویش روی آورید.

    بهترین قرص خواب آور بسیار قوی بدون نسخه

    اگر بخواهیم با یکی از بهترین قرص خواب آور بسیار قوی بدون نسخه آشنا گردیم؛ می توان در بین تمامی این قرص ها به قرص خوا آور ملاتونین اشاره کرد. این قرص خواب آور بدون وابستگی می باشد. ملاتونین که به عنوان یکی از بهترین قرص های خواب به شمار می آید، هورمونی است که در پهنه وسیعی در دسترس است هورمون یاد شده به صورت طبیعی در بدن فرد تولید می گردد و خواب وی را تحت شعاع خود قرار می دهد تا به راحتی و در کمال آرامش به خواب خود فرو رود. به واقع چرخه خواب شما را به طور دقیق و منظمی تنظیم می کند. البته مکمل های ملاتونین را معمولا تحت شرایط خاصی مورد مصرف قرار می دهند و معمولا به این شکل است که بایستی ساعت خواب بین 10 شب تا 4 صبح باشد و کاملا سکوت بر آن فضا حاکم باشد و فرد در تاریکی مطلقی قرار داده شده باشد تا خاصیت خواب آوری این نوع از قرص ها تأثیر خود را نهاده و فرد را به خوابی پر از آرامش و به دور از هر گونه درد و رنجی فرو ببرد.

    در واقع به تعبیری دیگر می توان دلیل این شرایط خاص را این گونه ابراز کرد که به هنگام شب که هوا کم کم تاریک می گردد، غده کاجی مغز، ملاتونین بیشتری تولید می کند و پس از آن یک قسمتی از مغز که در واقع  تنظیم کننده حالت های شبانه روزی خواب هستند، این سیگنال را به بدن شما می فرستد که هم اینک بدن شما آماده فرو رفتن در خوابی عمیق و پر از آرامش است و بدن شما کاملا برای خواب آماده و مهیاست. بنابراین به طور کلی خاصیت خواب آوری قرص ملاتونین به این ترتیب است که در ساعت های اولیه شب نسبت به زمان های دیگر رفته رفته افزایش می یابد و در طول شب هر چه به ساعات پایانی آن نزدیک و نزدیک تر می شویم، رو به فزونی می یابد و به اصطلاح به نقطه اوج خود می رسد و به هنگام صبح به تدریج سطح آن رو به کاهش می رود و خاصیت خود را از دست می دهد.

    نکته قابل توجهی که در خصوص ملاتونین شایسته یادآوری است؛ ذکر این مسئله است که این قرص خواب آور را می توان حتی بدون نسخه پزشک نیز مورد استفاده قرار داد و به مانند سایر قرص های خواب آور دیگر نیست که حتما بایستی زیر نظر پزشک معالج تجویز شده باشد و بدون نسخه پزشکی چنین دارویی به هیچ کسی داده نمی شود؛ بلکه ملاتونین همان خاصیت خواب آور بودن و آرامش خواب و تنظیم شبانگاهی آن را دربردارد با این تفاوت که شما می توانید بدون نسخه نیز از آن استفاده به عمل آورید و به راحتی قرص خواب آور بسیار قوی بدون نسخه ملاتونین را در داروخانه های سطح شهر خویش خریداری نموده و از آن در مواقع لزوم استفاده کرده تا خواب خود را تنظیم نمایید.

    قوی ترین قرص های خواب آور

    در این بخش قصد داریم تا با مهمترین قرص های خواب آور آشنا شویم تا نام آن ها بر سر زبان ما عادت کنند به گونه ای که به محض شنیدن نام هر یک از این قرص ها، بی گمان نام قرص خواب آور به میان آید. پس در صورتی که می خواهید با این قرص های خواب آور بسیار قوی آشنا شوید؛ لازم به ذکر است که بایستی به لیستی که در پایین در دسترس شما واقع گردیده است، بنگرید تا با قویترین قرص های خواب آور موجود در داروخانه های سطح شهر آشنا شوید تا در صورتی که قرص های خواب آور معمولی جوابگوی حال شما نیستند و نمی توانند خواب شما را تنظیم کنند و شما را از درد و رنج ناشی از استرس یا بیماری برهانند، بتوانید با خرید و مصرف یکی از این قرص های خواب آور به راحتی به مراد دل خویش دست یافته و به آرامشی فرو روید که در سراسر محیط اطراف شما حکمفرما خواهد شد.

    این دسته از قرص های خواب آور بسیار قوی عبارتند از:

    1- الپرازولام

    2- نیتراپازام

    3- دیازپام

    4- اگزازپام

    5- زولپیدم

    6- فلورازپام

    7- لورازپام

      این هفت نوع قرص خواب آور از جمله قوی ترین قرص های خواب آور به شمار می آیند که هر گونه بی خوابی را از پا در می آورد و به راحتی فردی را که دچار بی خوابی شده است، به خوابی عمیق فرو می برد تا درد و رنج بیماری خویش را به هیچ گونه احساس نکند و با خیالی راحت سر بر بالین خویش نهاده و به استراحت خود بپردازد. نکته بسیار مهمی که در خصوص هر یک از این داروها و قرص های خواب آور وجود دارد و می بایست حتما بدان تأکید فراوانی داشت ؛ ذکر این مسئله است که خوردن هر یک از این قرص های خواب آور با توجه به اینکه بسیار قوی هستند، لزوما و ضرورتا با دستور پزشک متخصص بایستی صورت پذیرد و کلیه داروخانه ها ملزم به این هستند که بدون نسخه و تجویز پزشک تحت هیچ شرایطی هیچ یک از این قرص ها را به هیچ یک از مراجعین خود نداده و از فروش این قرص های خواب آور بدون نسخه معتبر پزشکی اکیدا بایستی امتناع و خودداری ورزند.

      با توجه به نکاتی که در خصوص قرص های خواب آور در این بند آمد، واضح و مبرهن گشت که هفت قرص خواب آور یاد شده در بالا به هیچ عنوان بدون نسخه پزشکی قابل خریداری و مصرف نیستند و طبیعتا دربردارنده عوارض و مشکلات بسیار زیادی برای افراد عادی هستند که از این نوع از قرص ها استفاده به عمل آورند. جالب اینجاست که قرص خواب آور ملاتونین بر خلاف تمامی این قرص ها، قرص خواب آور بسیار قوی بدون نسخه ای به شمار می آید که می توان در صورت لزوم از این نوع قرص خواب آور استفاده کرد و قرص مدنظر را در هر یک از داروخانه ها حتی بدون نسخه پزشکی نیز خریداری نمود و از آن به بهترین نحو ممکن استفاده نمود. حال ممکن است این سوال پیش آید که در حقیقت قرص خواب آور یا همان هورمون ملاتونین چه خاصیتی دربردارد که حتی بدون نسخه پزشکی نیز قابل خریداری و مصرف می باشد؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به این سوال مهم نیز پاسخی شفاف و واضح دهیم.

      موارد استفاده از قرص خواب آور ملاتونین و مزایای آن

      قرص خواب آور ملاتونین به عنوان بی خطرترین قرص خواب آور به شمار می آید. به همین خاطر است که می توان گفت ملاتونین قرص خواب آور بسیار قوی و در عین حال بدون نسخه و تجویز پزشکی است که به راحتی نیز قابل دسترسی است و شما در صورتی که بی خوابی به جان شما افتاده است و فکرها و دغدغه های مختلف زندگی و فشارهای مختلف در هنگام شب امان شما را بریده است و شما را از پا درآورده است به گونه ای که در هنگام خواب و استراحت این فکرها توان شما را گرفته و اجازه خواب را به شما نمی دهد، می توانید از قرص خواب آور بسیار قوی ملاتونین بدون نسخه پزشکی استفاده کنید تا علاوه بر قوی بودن این قرص خواب آور، بدون کمترین عوارض و مشکلات جانبی آن بی هیچ ترسی آن را مصرف کرده تا خواب خود را به خوبی تنظیم کنید و از هر گونه فکر و خیال و مشکلات زندگی و فشارهای آن خود را برای چندین ساعت برهانید و به استراحت بپردازید. علاوه بر این موارد ملاتونین دارای مشخصه های بارز دیگری است که از جمله مزایای این قرص خواب آور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

      1- تقویت سیستم ایمنی بدن

      2- افت شدید التهابات

      3- سلامت قلب

      4- کاهش احتمال خطر مبتلا شدن به سرطان

      5- از بین بردن خستگی مفرط به علل مختلف

      6- کنترل استرس های سرسام آور

      7- رفع بی خوابی های مزمن

      تهیه کننده : توپ تاپ

        8 نظر

        1. داوود فرجیداوود فرجیsays:

          فروش آنلاین قرص های خواب آورمفیداست

        2. جوادحیدریجوادحیدریsays:

          قبل ازتحویل به موبایلم زنگ بزنید تا ادرس بدم من کارگرساختمان هستم وادرس دقیق ندارم چون روزها خونه نیستم

        3. جوادحیدریجوادحیدریsays:

          قبل ازتحویل به موبایلم زنگ بزنید تا ادرس بدم من کارگرساختمان هستم وادرس دقیق ندارم چون روزها خونه نیستم۰۹۱۰۸۷۱۴۷۲۸

        4. محمدزارعیمحمدزارعیsays:

          سلام خواهشم اینه کمکم کنید ۶روزه که کلا۴ساعت خوابیدم ممنون ازکمکتون ۰۹۳۹۹۴۷۳۰۶۲لطف کنید.این شماره تماس بگیرید....دیازپام یاالپرازولامممنون خواهش کمک دارم

        5. جلال الدین صمدیجلال الدین صمدیsays:

          سلام علیکم آغای دکتر من شبانه روز خواب ندارم روزگارم تلخ است درخواست قرص خواب آور کردم نسخه نتوانستم بگیرم راه حلش چی است تا قرص دریافت کنم

        6. سید مصطفیسید مصطفیsays:

          سلام وقت بخیر ،من خواب و خوراک ندارم واقعا کلافه شدم اگر ممکن هست قرص دیازپام میخواستم ازتون واقعا خواب ندارم ممنون از لطفتون،09010796009

        7. سارا کلانتریسارا کلانتریsays:

          قرص فلئو نیترازپام میخوام برای یک مریض آلزایمری که همه رو با بی‌خوابی کلافه کرده

        8. رسول محمودیرسول محمودیsays:

          قرص خواب آور قوی