آموزش گام به گام نقاشی کودکانه راسو

در این بخش از سایت ، یاد میگیرید که چگونه به آسانی و به صورت گام به گام یک راسو را نقاشی کنید ، کودکان زیادی هستند که علاقمند هستند تا راسو نقاشی کنند، ما در این جا با چند مرحله ی ساده به شما یاد می دهیم یک راسوی زیبا نقاشی کنید

راسوهای بدبوی آمریکایی، حیواناتی پستاندار و بومی شمال و جنوب آمریکا می باشند. آنها به واسطۀ رنگ بندی مشکی برجسته و سفیدی که دارند به راحتی قابل تشخیص هستند. آنها هرچند، به خاطر توانایی پراکنده کردن یک مایعی با بوی تند و تیز از غده ها زیر دم خود که برای طرد کردن موجوداتی که به آنها حمله می کنند استفاده می کنند، مشهور هستند.

نام راسوی بدبوی آمریکایی از یک کلمۀ آمریکایی بومی به معنی "ادرار کردن" گرفته شده است. این یک نام بی مسما است، به خاطر این که، مایعی که اسپری می کنند ادرار نیست، اما ترکیبی از مواد شیمیایی حاوی گوگرد است. علیرغم بدنام بودنشان، راسوهای بدبوی آمریکایی به عنوان حیوان خانگی در هفده ایالت ایالات متحده و نیز در بریتانیا نگهداری می شوند. بسیاری از راسوهای بدبوی آمریکایی خانگی هرگز یاد نمی گیرند که اسپری کنند و حتی آنهایی که وانمود می کنند خطری تهدیدشان نمی کند، مگر این که واقعاً وحشت کنند.

شماری از راسوهای بدبوی آمریکایی خیالی را توسط انیمیشن های کارتونی به شهرت رسانده اند. این راسوها شامل لونی تونز پپه لوپیو، گل بامبی و استلا از کارتون آن سوی حصار، می باشند. این شخصیت ها اغلب به وسیله بوی تعرض به خود شناخته می شوند.

می دانستید؟ همۀ راسوهای بدبوی آمریکایی به شکل راه راه نیستند. بعضی از نمونه هایی از آنها، در عوض خال دار هستند. راسوهای بدبوی آمریکایی ترسو، ممکن است نمونه های رنگی جالبی باشند، مانند راه راه های قهوه ای، رنگ خاکستری دودی یا حتی سفید شدید.

می خواهید یک راسوی بدبوی آمریکایی بامزه را نقاشی کنید؟ این تدریس خصوصی آسان نقاشی حیوانات به صورت گام به گام اینجا موجود است تا به شما نشان دهیم چطوری آن ها نقاشی کنید. تمام چیزی که نیاز دارید، یک مداد، یک پاک کن و یک ورق کاغذ می باشد.

آموزش گام به گام نقاشی راسو مناسب برای کودکان

آموزش نقاشی راسو مرحله اول

1. با کشیدن یک دایره شروع کنید. این، به عنوان پایۀ سر راسو به کار خواهد آمد.

آموزش نقاشی راسو برای کودکان مرحله دوم

2.از خطوط انحنادار استفاده کرده تا جزئیات دورتادور صورت را بکشید.این شامل گوش و جزئیات درونی آن، گونه، بینی، دهان باز و آن یک گونۀ نزدیک به گوش، می باشد.

آموزش نقاشی راسو مرحله سوم

3.خطوط راهنمای دایرۀ اولیه را پاک کنید، یک طرح تمیز از صورت راسو به جای می ماند.

نقاشی راسو برای بچه ها مرحله چهارم

4. یک خط انحنادار دراز را از گوش تا بینی بکشید. سپس یک سری خطوط انحنادار که در نقاط برآمدگی از گوش، به هم می رسند، بکشید. به این سر خطوط اجازه دهید در یک نقطه، به خط قبلی برسد، که طرح راه راهی که در امتداد صورت راسو جاری می شود، شکل می گیرد. از پشت طرح راه راه، جفت دیگری را از خطوط به هم متصل شده که در نقاط برآمدگی به هم می رسند، امتداد دهید. به این خطوط اجازه دهید در یک نقطه، نزدیک جلوی طرح راه راه به هم برسند.

آموزش نقاشی کودکان راسو مرحله پنجم

5.از خطوط انحنادار استفاده کرده، بازوهای راسو را که در آرنج خم شده است، بکشید. انگشت ها و دست ها را با استفاده از خطوط U شکل بکشید.

نقاشی آسان راسو مرحله ششم

6.سه خط انحنادار را از دست ها به سمت پایین امتداد دهید، که زیر شکم روشن و کپل حیوان شکل بگیرد.

آموزش نقاشی کودکانه راسو مرحله هفتم

7.از یک خط انحنادار بلند برای کشیدن پشت و کنارۀ راسو را بکشید. در پایین، یک سری خط های انحنادار از خطوط یو شکلی که کنار هم هستند بکشید تا پا و پنجه ها شکل بگیرد. بالای پا از خط C شکل استفاده کنید تا پای راسو که در زانو خم شده است، کشیده شود. از خطوط به شکل یو انگلیسی استفاده کنید و آن یکی پای باقیمانده را نقاشی کنید.

نقاشی راسوی کودکانه مرحله ی هشتم

8.دم را با استفاده از یک سری خطوط انحنا داری که در نقاط برآمدگی به هم می رسند، دم راسو را بکشید. یک جفت خط دارای برجستگی و فرورفتگی را تا زیر مرکز دم امتداد دهید، طرح راه راه شکل می گیرد.

گام به گام نقاشی راسو مرحله نهم

9. به صورت راسو جزئیاتی اضافه کنید. چشم ها را با استفاده از چهار دایره کوچک تر پشت سر هم به صورت متوالی برای هر کدام بکشید. بین دو تا از کوچک ترین دایره ها را سایه دار کنید، تا مردمک چشم نشان داده شود. چشم ها را همراه با خطوط انحنادار بالای و زیر هر کدام از چشم ها، نقاشی کنید. از خط عریض استفاده کرده، تا ابرو تشکیل شود و زبان داخل دهان را با استفاده از یک خط کوتاه متمایز کنید.

رنگ آمیزی نقاشی راسو

راسوی بدبوی آمریکایی را رنگ آمیزی کنید. به صورت طبیعی، راسوها دارای طرح راه راه سیاه و سفید هستند.


بچه های عزیز از آموزش های پایین هم دیدن بفرمایید :

آموزش نقاشی توله سگ بامزه برای کودکان

آموزش گام به گام نقاشی جوجه پرنده کودکانه

آموزش نقاشی اسب شاخدار کودکانه


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...