آموزش نقاشی آسان استخوان یک سگ

چطوری استخوان یک سگ را نقاشی کنیم

نوع استخوانی که به عنوان نمونه در کارتون ها به نمایش در می آمد-و نیز در این راهنمای نقاشی- به عنوان استخوان بلند شناخته می شود. استخوان های بلند سخت و فشرده هستند. این استخوان ها به بدن استحکام و ساختار می دهند و برای این که شما شروع به نقاشی کردن کنید، مورد استفاده قرار می گیرند. استخوان های بلند در دست ها، پاها، مچ دست، قوزک پا و انگشت ها وجود دارند. دو استخوان ران پا نیز استخوان بلند هستند.

استخوان های بلند با هر دو مغز استخوان زرد و قرمز پر شده اند. مغز استخوان قرمز سلول های خونی تولید می کند و مغز استخوان زرد وظیفۀ ذخیرۀ چربی را دارد.

چرا ما به سگ ها استخوان، به عنوان غذا می دهیم؟ استخوان ها حاوی مواد معدنی و مواد مغذی هستند. استخوان ها همچنین میل سگ به جویدن را ارضاء می کند که در عوض کمک می کند دندان هایش تمیز شوند. به علاوه، غذای سگی که ما به سگ های خانگی خودمان این روزها می دهیم تا سال 1860 ساخته نشده بود. به مدت هزاران سال، سگ های خانواده به سادگی تکه آشغال های میز غذا را می خوردند. این آشغال ها اغلب حاوی استخوان و قسمت های نامرغوب گوشت بودند.

دوست دارید به یک سگ یک استخوان بدهید؟ این راهنمای نقاشی آسان استخوان سگ به صورت گام به گام موجود است که به شما کمک کند یک استخوان را نقاشی کنید. تمام آنچه که نیاز دارید یک ورق کاغذ و یک خودکار، مداد یا مارکر است. می توانید از همین راهنمای کشیدن استخوان سگ استفاده کنید و یک اسکلت، یک سک دایناسور یا یک پرچم روی یک کشتی دزدان دریایی به تصویر بکشید.

شما کودکان و نوجوانان عزیز و باهوش ، در این مطلب از توپ تاپ ، به آسانی یاد خواهید گرفت تا چگونه استخوان یک سگ را نقاشی و رنگ آمیزی کنید ، برای دیدن مراحل در ادامه همراه با ما باشید

دستورالعمل گام به گام نقاشی یک استخوان سگ

آموزش نقاشی استخوان سگ (1)

1.با کشیدن یک خط منحنی وار مورب شروع کنید. این، خطوط خارجی اطراف استخوان را، که بدنه نامیده می شود را می کشد.

آموزش نقاشی استخوان سگ (2)

2.دومین خط منحنی را در کنار اولین خط بکشید. دورتادور بدنه استخوان کشیده شده است.

آموزش نقاشی استخوان سگ (3)

3.یک خط به شکل حرف C را کشیده و به انتهای بدنه برسانید. اینجا نقطه شروع شکل گیری انتهای استخوان می باشد که سراستخوان نام دارد.

نقاشی آسان استخوان سگ (4)

4.یک خط انحنادار دیگر بکشید و ادامه دهید تا به قسمت شکل دهنده انتهای استخوان برسد اما کاملاً به آنجا نزدیک نکنید.

نقاشی استخوان سگ برای کودکان (5)

5.یک خط انحنادار دیگر بکشید و تا انتهای بدنه امتداد دهید و آن را کاملاً به سراستخوان نزدیک کنید.

قدم به قدم نقاشی استخوان سگ (6)

6.یک خط انحنادار بکشید و از نقطه ای که دو خط قبلی به هم رسیده اند، بر خلاف انتهای بدنه امتداد دهید که سر استخوان آن طرف استخوان هم شکل بگیرد.

کشیدن نقاشی استخوان سگ (7)

7.یک خط انحنادار دیگر بکشید و یک بخش مغزی از انتهای استخوان را ادامه دهید تا به سر دیگر برسد.

نقاشی استخوان سگ برای بچه ها (8)

8.یک خط به شکل حرف سی انگلیسی دیگر از بخش مغزی به سمت بدنه بکشید و آن را کاملاً به استخوان نزدیک کنید.

آموزش نقاشی استخوان یک سگ (9)

9.خطوط انحنادار و موازی با بدنه و سراستخوان کل استخوان را بکشید. دایره های کوچکی در نوک سراستخوان بکشید. این خط ها و دایره ها بافت استخوان و یک ظاهر سه بعدی به شکل می دهند.

رنگ آمیزی نقاشی استخوان

استخوان را رنگ آمیزی کنید. استخوان های سگ کارتون به عنوان نمونه به رنگ سفید هستند، همانطور که انگار با نور آفتاب سفید شده اند. استخوان های فسیل شده ممکن است قهوه ای مایل به زرد، قهوه ای یا حتی مشکی باشند، که به شرایط فسیل شدن بستگی دارد.

"نیک ناک ! پادیواک! به یک سگ یک استخون بده..." می توانید صرفاً این کار را هنگامی که مجموعه راهنماهای نقاشی کشیدن سگ متعلق به ما را بررسی کنید و ببینید که در واقع بهترین دوست انسان را تصویر می کند.


دیگر آموزش های پیشنهادی :

آموزش نقاشی آسان رد پای پنجه گربه

آموزش نقاشی کودکانه چهره لاک پشت نینجا

آموزش نقاشی اردک دونالد برای کودکان


1 نظر

  1. پ. قپ. قsays:

    توپ تاپ خیلی عالیه♡♡♡♡♡ من نقاشی استخوان و مورچه را از این سایت یاد گرفتم. امیدوارم آموزش دیگر نقاشی ها را هم بگذارد