متن در مورد فراموش كردن گذشته + عکس نوشته

من اصلاً در گذشته زندگی نمی کنم. من همیشه می خواهم کاری جدید انجام دهم. من این نکته را مطرح می کنم که مدام سعی می کنم فراموش کنم و همه چیز را از ذهن خود دور کنم.

قانون زندگی من اینه: اصلاً در گذشته زندگی نمی کنم بلکه در لحظه و در حال زندگی می کنم. من همیشه به روز بودن و امتحان کردن چیزهای جدید و نو را دوست داشته ام به همین دلیل به خودم میگم که گذشته ها گذشته حال را دریاب.

" " " " "

گذشته همون طور که از خود کلمه پیداست مربوط به گذشته ست و رفته و دیگه برنمی گرده. پس بهتره که هر اتفاقی که قبلا افتاده، هر چیزی که پیش اومده و هر کاری که تو گذشته انجام دادی رو فراموش کنی چون هر کاری که بکنی بازم نمیتونی گذشته رو تغییر بدی و فکر کردن درباره ش تنها عذابت میده همین.

" " " " "

فراموش کردن گذشته ممکنه واسه بعضیا راحت باشه ولی برای بعضیا سخت. فراموش کردن چیزایی که تو گذشته اتفاق افتاده به زخمی بستگی داره که بر روح و روان انسان وارد شده. به هر حال فراموش کردن سخته اما نشدنی نیست و انسان اگه بخواد می تونه فراموش کنه

متن و عکس درباره فراموش کردن گذشته

فراموش کردن گذشته تنها به گفتن و حرف زدن نیست. بلکه همت می خواد. خیلی ها تصمیم می گیرن که فراموش کنن اما در واقع هیچ کاری انجام نمی دن. خواستن فقط گفتن نیست بلکه اراده قلبی و تصمیمی راسخ می خواد. انسان وقتی قلبا تصمیم می گیره که همه چیز رو فراموش کنه و یک شروع جدید داشته باشه اون موقع خداوند و همه کائنات دست به دست هم می دن تا اون چیزی بشه که اون می خواد.

" " " " "

اگه می خوای گذشته رو فراموش کنی پس به خودت مسلط باش و اینقدر تو گذشته سیر نکن و اونو شخم نزن و خودت رو درگیرش نکن و اینقدر گذشتتو زیر و رو نکن. هر چیزی که رخ داده تو گذشته بوده و تو هر کاری هم بکنی نمی تونی اونو نمیتونی تغییربدی. اینو مدام به خودت یادآوری کن که من مسافر زمان نیستم و نمی تونم به عقب برگردم تا دنیامو مطابق با میل و سلیقه خودم درست کنم. اصلا چرا فکر نمی کنی که شاید در اتفاقات گذشته هیچ نقشی نداشتی. شاید کسای دیگه ای دخیل بودن و از دست تو هیچ کاری ساخته نبوده.

" " " " "

 گذشته ی من با تموم خوبی ها و بدی هاش گذشت و رفت. ادمای زیادی تو زندگیم اومدن و رفتن که رد پاشون تو زندگیم جا موند. من خیلی چیزها رو تجربه کردم اما به هر حال گذشت. من تنها یک بار حق زندگی کردن دارم پس حق ندارم به خاطر اون چیزی که گذشته نام داره آینده خودمو خراب کنم.

" " " " "

فراموش کردن گذشته کار خیلی خیلی سختیه. سخت تر از اون چیزی که فکرش رو بکنید و به جرات می تونم بگم که کار هر کسی هم نیست. بعضی وقتا خیلی چیزا رو نمیشه فراموش کرد چون بخشی از زندگیمون و بخشی از وجودمون شدن اما خوب این هم دلیل خوب و موجهی واسه فراموش نکردن نیست. شاید واژه فراموش کردن وازه سنگینی باشه. پس به جاش می تونیم از واژه کنار اومدن استفاده کنیم.


متن فراموش کردن گذشته استوری فراموش کردن گذشته


گذشته مربوط به گذشته هست، هر اتفاقی افتاده، هر چیزی که پیش اومده و هر کاری که کردی رو فراموش کن. گذشته رو نمیتونی تغییر بدی و با به یاد آوردنش فقط و فقط خودت رو عذاب میدی و خودت رو ناراحت میکنی. ناراحت کردنت هیچ چیزی جز اینکه لذت زندگی حال رو ازت بگیره در بر نداره. اگه واقعا میخوای در آینده بابت الانی که در اون موقع تبدیل به گذشته میشه از خودت رضایت داشته باشی پس همت کن و هر چی که اتفاق افتاده رو فراموش کن و همه چیز رو از نو شروع کن و بخواه که افسار همه چیز رو در دستت بگیری.

متن گذشته را رها کن ، متن در مورد فراموش كردن گذشته

فراموش کردن گذشته با توجه به زخمی که ازش خوردی ممکنه خیلی سخت باشه اما بدون با اینکه سخته اما شدنیه و تو بالاخره میتونی گذشته ات رو فراموش کنی به شرط اینکه واقعا بخوای. خیلی ها میگن میخوام اما بدون که این اتفاقا زبانی نیست و تو باید قلبا اراده کنی و قلبا از ته دلت تغییر رو از خدا درخواست کنی. وقتی که قلبا تصمیم گرفتی که همه چیز رو فراموش کنی و یک شروع جدید داشته باشی اون موقع خدا و تموم کائنات هم به کمکت میان تا بتونی به اون چیزی که میخوای برسی.

**********

میخوای گذشته رو فراموش کنی؟ پس اینقدر شخمش نزن، اینقدر درگیرش نشو و اینقدر با خودت کلنجار نرو. هر اتفاقی که افتاد گذشته و تو نمیتونی تغییری در اون اتفاقات به وجود بیاری. تو مسافر زمان نیستی که به عقب برگردی و تغییری به وجود بیاری اما انسانی و میتونی از همین الان تصمیم بگیری که تغییر کنی و حداقل حال و آینده خودت رو عوض کنی. این تصمیم جدی رو در زندگیت بگیر و بخواه که دیگه درگیر گذشته ات نباشی. هر چقدر که در گذشته زندگی کنی لذت زندگی در حال رو از دست میدی..

متن درباره گذشته تلخ ، متن رهایی از گذشته

گذشته با تموم خوبی و بدی هاش گذشت، ادمای زیادی رفتن و اومدن و آدمای زیادی بهت کمک کردن و از پشت بهت خنجر زدن، خیلی چیزا رو تجربه کردی، حالا چه خوب یا بد اون گذشته دیگه گذشته و هیچ تغییری درونش به وجود نمیاد. از به اتفاقات خوب گذشته حالت رو خوب کن و از اتفاقات بدش درس بگیر و دیگه درگیرش نشو. باور کن که هر چقدر که در گذشته زندگی کنی لذت زندگی حالت رو از دست میدی و شاید نتونی اونجور که باید از الانت لذت ببری..

متن به گذشته فکر نکن ، متن برای فراموشی گذشته

فراموش کردن گذشته کار خیلی سختیه و کار هر کسی هم نیست. فقط ادمای قوی هستن که میتونن گذشته خودت رو فراموش کنن. البته بهتره به جای واژه فراموش کردن از واژه بهتری مثل کنار اومدن استفاده کنیم. ما بعضی چیزا رو نمیتونیم فراموش کنیم چون واقعا بخشی از وجودمون شدن اما میتونیم باهاشون کنار بیایم و برای خودمون کم رنگشون کنیم. اگه در گذشته اتفاق بدی برات افتاده و میخوای مثل یک آدم قوی رفتار کنی سعی کن کم کم با اون اتفاق کنار بیای و اون رو برای خودت کمرنگ تر از هر وقتش کنی؛ تو اونقدر باید به این کارت ادامه بدی تا بالاخره بتونی در حال زندگی کنی!

فراموش کردن گذشته ، متن گذشته را رها کن

در مورد گذشته نگران نباشید وقتی که هیچ کاری برای تغییر آن نمی توانید که انجام دهید. شما از گذشته یاد می گیرید و برای آینده زندگی می کنید و زندگی راهی کوتاه ما بین گذشته و آینده شما است و آن هم زمان حال است. پس حال را دریابد و زندگی کنید . سریعاً قوانین زندگی خود را عوض کنید و گذشته را فراموش کنید و لذت ببرید و از چیزی که باعث لبخند زدن شما نمی شود دور شوید.

متن در مورد فراموش كردن گذشته ، متن به گذشته فکر نکن

اگر مردم از نگاه شما به نور جدید امتناع ورزند فقط می توانند شما را به آن شکلی که قبلا بوده اید ببینند و فقط شما را به خاطر اشتباهاتی که مرتکب شده اید ، میشناسند . اگر آن ها متوجه نشدند که شما فقط آدمی با آن اشتباهات نیستید و بیشتر از این ها ارزش دارید پس مجبورید که از پیش آن ها بروید.

عکس نوشته گذشته را فراموش کن

اگر می خواهید چیزی یا شخصی را فراموش کنید ، هرگز از آن چیز متنفر نشوید ، یا هرگز از آن شخص متنفر نشوید. هر چیز و هر کس که از او متنفر هستید در قلب شما حک شده است. اگر می خواهید چیزی را رها کنید ، اگر می خواهید فراموش کنید ، نمی توانید از آن متنفر شوید.

متن فراموش گذشته

تجدید کنید ، رها کنید . برای گذشته هیچ کاری نمی توانید انجام دهید تا آن را برگردانید. فقط می توانید خود را تجدید کنید تا آن گذشته ها را رها کنید. امروز روز جدیدی است!

متن فراموش گذشته

در زمستان چیزی بسیار صادقانه وجود دارد و آن این است که آن چگونه همه چیز را رها می کند.

متن فراموش گذشته

در مورد هرگونه دلبستگی هایی که باعث کاهش مسائل عاطفی شما می شود ، فکر کنیدو اجازه دهید آنها را رها کنید.

عکس نوشته گذشته رو فراموش کن

اگر دستان شما پر از آشغال های دیروز است ، نمی توانید به چیز جدیدی برسید.

متن فراموش گذشته

به جای اتلاف وقت در روز گذشته که گذشته است ، بهتر است وقت خود را در فردا که هنوز نیامده است سرمایه گذاری کنید.

متن فراموش گذشته

مردم عادت آزار دهنده ای دارند و به یاد آوردن چیزهایی که نباید می پردازند.

متن فراموش گذشته

در گذشته متمرکز نشوید ، رویای آینده را نداشته باشید، ذهن را در لحظه حال متمرکز کنید.

متن راجب فراموش كردن گذشته

گذشته تمام شده است ، از آن بیاموزید. آینده در پیش است ، برای آن آماده شوید. حال اینجاست ، آن را زندگی کنید.

عکس نوشته گذشته را فراموش کردم

بخشش گذشته تلخ را از بین نمی برد. یک حافظه شفابخش یک حافظه حذف شده نیست. در عوض ، بخشیدن آن چه می توانیم فراموش نکنیم ، راهی تازه برای به یاد آوردن ایجاد می کند. ما خاطره گذشته خود را به امید آینده خود تغییر می دهیم.

متن راجب فراموش كردن گذشته

ببخش و فراموش کن. گناه دیگران را تحمل کنید همان طور که می خواهید آن ها را در کنار خود تحمل کنید.

متن راجب فراموش كردن گذشته

با فراموش کردن گذشته و بردن خودم به سوی منافع دیگر ، نگرانی ها را فراموش می کنم.

متن برای فراموشی گذشته

دستاورد های ما برای خودشان صحبت می کنند. آن چه باید از آن مراقبت کنیم ناکامی ها ، دلسردی ها و تردید های ماست. ما تمایل داریم مشکلات گذشته ، بسیاری از شروع های دروغین و درد را فراموش کنیم.

متن راجب فراموش كردن گذشته

من اصلاً در گذشته زندگی نمی کنم. من همیشه می خواهم کاری جدید انجام دهم. من این نکته را مطرح می کنم که مدام سعی می کنم فراموش کنم و همه چیز را از ذهن خود دور کنم.

عکس نوشته گذشته ام را فراموش میکنم


رها کردن و فراموش کردن گذشته ساده تر از آن چه گفته شده است می باشد ، اما هرگز از گذشته به عنوان بهانه ای استفاده نکنید تا به آینده خود اهمیت ندهید.

متن راجب فراموش كردن گذشته

من به فراموش کردن گذشته اعتقادی ندارم ، زیرا همیشه بخشی از زندگی من خواهد بود. اما من می توانم از آن بیاموزم ، آن را بپذیرم و حرکت کنم!

متن راجب فراموش كردن گذشته

حرکت در گذشته، گذشته را فراموش نمی کند بلکه باعث می شود که از آن یاد بگیرید.

متن راجب فراموش كردن گذشته

گذشته را فراموش نکنید و از کاری که مرتکب شده اید پشیمان نشوید. فراموش کردن گذشته باعث می شود که شما دوباره همان اشتباهات را انجام دهید.

متن راجب فراموش كردن گذشته

گاهی اوقات شما باید فراموش کرده باشید که چه چیزی از دست رفته است تا از آن چه هنوز باقی مانده است قدردانی کنید و منتظر آینده باشید.

عکس پروفایل فراموش کردن گذشته

تنها کاری که یک شخص واقعاً می تواند انجام دهد این است که رو به جلو حرکت کند. بدون این که حتی یک بار به عقب نگاه کند . آن یک جهش بزرگ بدون هیچ تردیدی رو به جلو خواهد بود. به سادگی گذشته را فراموش کنید و به سمت آینده بروید.

متن فراموش كردن گذشته

فکر می کنم راز یک زندگی شاد ، یک سری خاطره انتخابی است. آن چه را که بیشتر از همه به خاطر آن سپاس گزار هستید به یاد داشته باشید و آن چه را که به خاطر آن سپاس گزار نیستید به سرعت فراموش کنید.

متن فراموش كردن گذشته

غم و اندوه در قلب شما مانند یک دیروز است که دیگر نمی توانید آن را برگردانید ، پس آن را پشت سر بگذارید و همیشه به جلو بروید.

متن فراموش كردن گذشته

فراموشی چیزی است که به تنهایی از آن مراقبت می کنید ، اما بخشش یک عمل ارادی است و فقط فرد برای تصمیم گیری در مورد آن صلاحیت دارد.

متن فراموش كردن گذشته

گذشته ای نیست که بتوانیم با اشتیاق به آن برگردیم. فقط آینده جدیدی وجود دارد که با خارج شدن از گذشته ، خود را از بهترین ها می سازد و خلق می کند.

جملات زیبا در مورد فراموش کردن گذشته

انسان نمیتواند یاد بگیرد فراموش کند ، اما به گذشته همواره آویزان است، هرچقدر هم که از گذشته بخواهد که سریع فرار کند ، آن مثل یک زنجیره با او می آید.

متن فراموش كردن گذشته

زیبایی گذشته این است که گذشته است. زیبایی اکنون شناختن آن است. زیبایی آینده این است که ببینیم به کجا می رود.

متن فراموش كردن گذشته

هیچ مردی به اندازه کافی پولدار نیست که گذشته خود را عوض کند.

متن فراموش كردن گذشته

یکی از مشکلات مربوط به نگاه کردن بیش از حد به گذشته این است که ممکن است گذشته ما بر روی آینده ما تاثیر گذار باشد.

متن فراموش كردن گذشته

اولین دستورالعمل خوشبختی این است: از تمرکز بیش از حد و طولانی روی گذشته خود داری کنید.

متن فراموش كردن گذشته

اجازه ندهید گذشته شما در کنار شما راه برود. شما برده گذشته نیستید.

عکس و متن فراموش کردن گذشته

یک کار من انجام می دهم: فراموش کردن چیز هایی که در گذشته نهفته است و تلاش برای رسیدن به آن چه که آینده در پیش رو دارد ،

متن فراموش كردن گذشته

موارد گذشته را به خاطر بسپارید اما چیزهای کهنه را به کناری بگذارید. باید که کار جدیدی انجام دهیم.

متن فراموش كردن گذشته

همه تلخی ها و غضب ها و عصبانیت ها و فریادها و تهمت ها را کنار بگذارید ، همراه با همه بدخواهی ها. با یکدیگر مهربان باشید ، دلسوز باشید و همدیگر را ببخشید.

متن فراموش كردن گذشته

اشتباهات گذشته را فراموش کنید و شکست ها را فراموش کنید. همه چیز را فراموش کنید به جز آن چه اکنون می خواهید انجام دهید و این کار را انجام دهید.

متن فراموش كردن گذشته

گذشته را فراموش کنید چون در صورت عدم فراموشی آن آینده نیز نگرانی های زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت.

متن فراموش كردن گذشته

گذشته با آینده برابر نیست مگر این که شما در آنجا زندگی کنید.

متن فراموش كردن گذشته

در فرآیند رها کردن ، بسیاری از چیزهای گذشته را از دست خواهید داد ، اما خودتان خواهید یافت که این یک چیز دائمی خواهد بود و ریشه در آگاهی و خلاقیت دارد. هنگامی که شما این گذشته را رها کردید ، جهان را تسخیر می کنید.

عکس فراموش کردن گذشته

اسیری مانند این اعتقاد است که فقط گذشته وجود دارد. رها کردن این است که بدانیم آینده وجود دارد.

متن فراموش كردن گذشته

دانش های گذشته با ما می ماند. رها کردن به این شکل است که تصاویر و احساسات ، کینه ها و ترس ها و ناامیدی های گذشته را رها کنیم که روح ما را آزار می دهد.

متن فراموش كردن گذشته

ما باید مایل باشیم زندگی خود را که برای آن برنامه ریزی کرده ایم رها کنیم تا زندگی را که در انتظار ما است ، داشته باشیم.

متن فراموش كردن گذشته

یک زمان برای عزیمت وجود دارد ، حتی اگر مکان خاصی برای رفتن وجود نداشته باشد.

متن فراموش كردن گذشته

شما مسئول زندگی خود هستید. شما نمی توانید شخص دیگری را به خاطر اختلال عملکرد خود سرزنش کنید. زندگی فقط در مورد ادامه حرکت است.

متن فراموش كردن گذشته

حرکت کردن ، یک چیز ساده است اما آن چه پشت سر می گذارید سخت است.

عکس نوشته فراموشی گذشته با متن

تنها کاری که یک شخص واقعاً می تواند انجام دهد این است که رو به جلو حرکت کند. بدون اینکه یک بار به عقب برگردد . باید آن جهش بزرگ را بدون هیچ تردیدی رو به جلو انجام دهید. به سادگی گذشته را فراموش کنید و به سمت آینده بروید.

متن فراموش كردن گذشته

زندگی در حال پیشروی است. فقط گذشته خود را فراموش کنید و برای آینده کار کنید.

متن فراموش كردن گذشته

ما باید به آینده نگاه کنیم. شما نمی توانید چیزهای جدیدی بیابید مگر اینکه گذشته را فراموش کنید.

متن فراموش كردن گذشته

شاید ، فراموش کردن گذشته راحت تر باشد ، از غلبه بر درد ناشی از آن. شاید ، این یکی از دلایل دیگری است که چرا مردم نیاکان پیش از خود را فراموش می کنند.

متن فراموش كردن گذشته

نباید بیش از حد به گذشته پرداخت. این دروس موجود در گذشته فقط برای زمان حال و آمادگی برای آینده مفید است.

عکس نوشته فراموش کردن گذشته برای پروفایل

کمال در کامل بودن سفر نهفته است. به همین دلیل ، هرگز فکر نکنید که به آن مقصد مناسب رسیده اید. آن چه در پشت شماست را فراموش کنید ، به آن چه پیش روی شماست ، برسید. در آخر به آن چه که می خواهید با اشتیاق تبدیل شوید ، تبدیل می شوید.

متن فراموش كردن گذشته

هر تجربه ای در گذشته ، ما را برای امروز آماده می کند. و تجربه فعلی ما را برای آینده مجهز می کند.


دیگر مطالب پیشنهادی :

عکس نوشته درباره گذشته

مجموعه متن های زیبا درباره ی فراموش شدن

متن انگلیسی درباره فراموش کردن گذشته و شاد زیستن


1 نظر

  1. یلداصادقییلداصادقیsays:

    گذشته را رها کن برای زندگی کردن به آینده نیاز داری دستانت خالی باشد