متن های زیبا درباره چشم سبز + عکس نوشته

متن درباره چشم سبز من ، متن در مورد چشم سبز

چشم سبزا آدمای خیلی خاصین و وقتی که به چشم هاشون نگاه میکنی انگاری که تو رو زندانی اون چشم ها میکنن. اونا واقعا حکم پلیس دارن و بقیه هم براشون حکم زندانی و جالب ماجرا اینجاست که آدما خودشون انتخاب میکنن که زندانی این زندانبان زیبا بشن. چشم های چشم سبزا زندانیه که هر کسی دوست داره ساعت ها در اونها زندانی بشه و از تماشا کردنشون لذت ببره. اگه یک چشم سبزی پس قدر خودت رو بدون و اینو بدون که تو یک آدم خیلی خاصی چون خدا هر کسی رو مثل تو نیافریده.

چشمان سبزش ، شعر چشمان سبزت

چشم سبزها یک قدرت خیلی خاص دارن و اون هم جذب دیگرانه. اون خیلی راحت میتونن دیگران رو جذب خودشون کنن و حتی اگه مهارت ارتباطی خاصی بلد نباشن باز هم مهم نیست چون همه کار رو چشماشون انجام میده. چشم سبزا فقط کافیه که چند ثانیه به یک نفر نگاه کنن تا دلش رو ببرن و افسار اونو کاملا در اختیار بگیرن. چشم سبزها با چشماشون حتی میتونن به دنیا هم حکمفرمایی کن چون از بس چشماشون قشنگه همه افسارشون رو میدن دست اونها و گوش به فرمانشون میشن.

متن عاشقانه چشم سبز ، متن دلبر چشم رنگی من

اگه یه چشم سبزی پس حسابی قدر خودت رو بدون. تو این دنیا چند تا چشم سبز داریم؟ خیلی کم، خیلی خیلی کم و تو جزو این اقلیت هستی پس این نشون میده که خاصی. اینکه جزو اقلیت ها هستی یک چیز فوق العاده عالیه و تو رو از بقیه جدا میکنه. چشم های سبز تو به تو زیبایی خیلی خاص و منحصر به فردی میده که همه از این نعمت زیبایی برخوردار نیستن. خدات رو شکر کن و اگه از زندگی ناامید شدی به اون چشمای خوشگلت نگاه کن و با خودت بگو که خدا تو رو از همون اول خاص آفریده پس باید خاص زندگی کنی و پر از امید و انگیزه باشی.

دلبر چشم رنگی من ، شعر در مورد چشم سبز

هیچوقت با یک چشم سبز دعوا نکن وگرنه در نهایت این خودت هستی که باید بری ازش عذرخواهی کنی. البته این به معنی غرور چشم سبزا نیست ها، خودت دلت وای نمی ایسته و بالاخره پا پیش میذاری که ازشون معذرت خواهی کنی. چشم های پر جذبه چشم سبزها هر کسی رو زندونی خودش میکنه و وقتی که زندونی چشمای اونا شدی دیگه نمیتونی ازشون دل بکنی یا کاری کنی که از دستت ناراحت بشن. همیشه حواست باشه و همیشه مراقب باش که با چشم سبزهای دورت با احتیاط رفتار کنی تا مبادا اونا رو از خودت برنجونی وگرنه در نهایت باید خودت پا پیش بذاری و معذرت خواهی کنی.

عکس نوشته چشم رنگی ، بیو چشم رنگی

چشم سبزا آدمای خاصین، اونا دلشون هم مثل چشماشون سبزه و پر از نشاط و امیده. اونا هیچوقت به ناراحتی ها اونقدر بها نمیدن که بخواد از پا درشون بیاره و کلا ضربه فنی شون کنه. چشم سبزها آدمای فوق العاده قوی و منحصر به فردی هستن و همین قدرتشونه که باعث میشه در برابر هر ناراحتی و اندوه سر بالا بگیرن و ازش رد بشن. البته این به معنی این نیست که اونها ناراحت نشن، آره میشن اما از اونجا که دلشون هم مثل چشماشون سبزه خوب بلدن زودی حال خودشون رو سر جاش بیارن و دوباره احساس خوب رو به دل و قلبشون راه بدن.

متن برای چشم رنگیا ، متن عاشقانه برای چشم رنگی

عده ی کم از افراد هستند که رنگ چشم سبز دارند. ما در این مقاله سعی کرده ایم که انواع متن های زیبا درباره چشم سبز را برایتان آماده کنیم. اگر دوستی دارید که رنگ چشمانش سبز است، می توانید این متون و عکس نوشته ها را با او به اشتراک بگذارید و در او احساس خوبی بیافرینید.

عکس متن دار زیبا درباره چشم سبز

متن درباره چشم سبز

اصلا حدیث داریم هر کی چشم سبز داره، یه قدم به بهشت نزدیک تره. چشم سبزها هرجا که باشن، بقیه جذبش کمالاتشون میشن. چون از بس جذابن و از بس کمالات ازشون میباره، بقیه دوست ندارن که از دستشون بدن. اگه دوست چشم رنگی که مخصوصا رنگ چشماش سبزه رو داری، قدرش رو بدون که خدا یه نعمت خیلی بزرگ تو دامنت انداخته

عکس نوشته در مورد چشمان سبز

میخوام خونم برای همیشه توی چشم های تو باشه! اخه میدونی رنگ سبز نشونه ی سلامتیه و اینکه چشمای تو سبزه یعنی اینکه من همیشه توی اونجا سالم و سلامتم. البته برای خودم تنها نمیگما! وجود منم مایه برکتI. تو چشمات که خونه کنم، زندگیت پر از نعمت و ثروت میشه :)

متن درباره چشم سبزا

چشم سبز داشتن لیاقت هر کسی نیست. خدا وقتی در چشمان تو سبزی را آفرید، خواست که بگوید تو همیشه موجب نشاط ما خواهی بود.

متن درباره چشم سبزا

چشم های سبز تو مرا وا می دارد که ساعت ها به تماشای آن ها بنشینم بی آنکه خسته شوم و ساعت ها محو آنها شوم بی آنکه پلک بزنم.

متن درباره چشم سبزا

خدا خواست یک نعمت خیلی بزرگ به من بده، پس تو رو با اون چشم های سبزت به من داد. نمیدونی که وقتی به کسی نگاه میکنی، اون آدم چقدر قند تو دلش آب میشه. انگار که چشم های تو جذبه ای داره که آدم رو جادو میکنه. چرا دروغ بگم. آدم عاشق تو میشه وقتی چشمش به چشمای سبز رنگت میفته.

عکس و متن درباره چشم سبزا

نمیخوام دروغ بگم، اما تو یکی از زیباترین نعمت های خداوندی. چشم های رنگین تو حقیقتا یکی از نعمت های بی بدیل خداونده. قدرشون رو بدون. تو الان یکی از خاص ترین انسان های روی زمین هستی. چون هر کسی لیاقت داشتن چشم سبز رو نداره.

متن درباره چشم سبزا

زمانی که پای چشمای سبز تو در میون باشه، میخوای باور کن، میخوای باور نکن! اما من تا خدا میرم. مهم نیست که موانع راه من چی باشن. چشمای سبز تو درونش یک انرژی فوق العاده نهفتست که آدم رو سر ذوق میاره و به اون انگیزه میده که حرکت کنه.

متن درباره چشم سبزا

چشم سبز تو جاذبه ای داره که زمین نداره. آدما میتونن خیالشون رو بابت جاذبه ی زمین راحت کنن. چون حتی اگر زمین جاذبه نداشته باشه، چشمای تو هستن که اونا را محکم نگه داره که نیفتن.

متن درباره چشمان سبز

با چشمانت دوباره متولد می شوم! آخر مگر نمی دانی که رنگ سبز نشانه ی تولد است و زمانی که به چشمان سبز رنگ تو می نگرم، خداوند روحی تازه در وجودم نهادینه می کند و من دوباره از نو آغاز می شوم.

عکس نوشته عاشقانه درباره چشم سبز

رنگ سبز نشانه ی تعادل میان قلب و دل است. من دلم آرام نمی گیرد! چون قلبم در تلاطم است و قلبم آرام نمی گیرد! چون دلم در تلاطم است. اما وقتی نگاهم به چشمان سبز تو می افتاد، انگار همه چیز را فراموش می کنم و چنان آرام می گیرم که گویی این آرامش ابدیست. بمان برایم که این آرامش را دوست دارم.

متن درباره چشمان سبز

آدمایی که رنگ چشماشون سبز هست، آدمای مثبتی هستن. این آدما هیچ وقت نمیزارن که غم و غصه وارد زندگیشون بشه. اونا میدونن که همراه با هر سختی، آسونیه. اصلا چرا مسئله رو خیلی سختش کنیم؟ اونا چیزی به اسم سختی توی زندگیشون وجود نداره و تنها چیزی که هست چالشه که دوست دارن اون رو حل کنن تا رشد و پیشرفت کنن. قدر آدمای چشم سبز زندگیتون رو بدونید. تو دنیایی که آدما هر کدوم به خاطر سختی هاشون، منفی نگر شدن، یک آدم چشم رنگی که اونم رنگ چشماش سبز باشه، وجودش برات غنیمته.

متن درباره چشمان سبز

کسایی که رنگ چشمشون سبز هست، همیشه میخوان که صلح برقرار بشه. اونا با جنگ و درگیری مخالفن. اگه یکی از دوستات هست که چشمای سبز رنگ داره، قدرش رو بدون. اصلا زمانی که یک چشم سبز کنارته، نیازی به وکیل و قاضی نداری! چون اون همیشه سعی میکنه که عدالت رو برقرار کنه.

عکس پروفایل در مورد دختر چشم سبز + متن

یک آدم چشم سبز، قدرتی داره که شاه نداره.

متن زیبا در مورد چشم سبز

کسی که چشماش سبزه، همیشه دوست داره به بقیه کمک کنه. اگر یک چشم سبز اطرافت هست که همیشه دست یاریش به سمتت درازه، به هیچ وجه تعجب نکن. اون حتی اگه خودشم نخواد، ذاتش نمیزاره که به کسی کمک نکنه. اون ذاتاً آدم خیرخواهی هست و دوست داره که به بقیه کمک کنه. ارزش این آدم رو توی زندگیت بدون که اگه بره، اون موقعست که میفهمی چه گوهر گرانبهایی رو از دست دادی.

متن زیبا در مورد چشم سبز

کسی که چشم سبز رنگ داره، خیلی راحت میتونه درست و غلط رو از همدیگه تشخیص بده. تو وجود این آدم انگار خدا یک سیستم مخصوص همین کار آفریده که بخواد با اون، کار درست رو از کار غلط جدا کنه. نمیدونید که چه موجوداتی هستند این چشم سبزها! ولی یه توصیه دوستانه میکنم. اگر میخواین که تو زندگیتون همیشه کارای درست رو انجام بدید، یک دوست چشم سبز برای خودتون انتخاب کنید که تو مواقع مختلف ازش کمک بگیرید و بخواین که کمکتون کنه.

متن زیبا در مورد چشم سبز

در چشمان سبز رنگ تو، رنگ شادی را دیدم. در دلم غصه و غم فراوان است، اما هرگاه به چشمان زیبای تو می نگرم، انگار این غم ها همگی فراموش می شوند. نمیدانم که چه چیزی در آن چشمان سبز رنگ نهفته است، اما هر چه که هست، می دانم تسلی خاطر من است.

عکس نوشته برای چشم سبز ها

چشمان سبز رنگ تو را با هیچ چیزی در این دنیا معامله نمی کنم! چرا که ارزش چشمان تو بیش از هر چیز دیگری در این دنیاست و کیست که به پای معامله ای بنشیند که می داند نهایتش باخت است. چشمان تو قیمتی گزاف دارند که هر کسی نمی تواند بهای آنها را پرداخت کند. قدرشان را بدان.

متن زیبا در مورد چشم سبز

میدونی از چی خندم میگیره؟ از اینکه بعضیا خودشون رو با لنز میکشن تا چشم سبز به حساب بیان. اما تو یک چشم سبز مادرزاد هستی. خیلی راحت میتونی جلوی اونا فخر بفروشی و خودت رو بهشون نشون بدی! اما تو این کار رو نمیکنی. در وجود یک آدم چشم رنگی که اونم چشماش سبز رنگ باشن، هیچ وقت فخر فروشی وجود نداره. همینجور که رنگ چشمات نشونه ای از صلح هستن، خود تو هم خواستار صلحی و هیچ وقت نمیخوای که با بدرفتاری و یا فخر فروشی، بقیه رو از خودت برنجونی.

متن در مورد چشم سبز

میدونی اون نشونه هایی که خدا میگه آفریده چی هست؟ به نظر منکه یکی از اون نشانه ها، آدمای چشم رنگی هستن. باز بین چشم رنگی ها، اونایی که رنگ چشمشون سبز هست، انگار نشونه هایی بیشتری در وجود اونها نهفتس. وایسا برم تا آیات خدا رو بیشتر از این به چشم رنگیا اختصاص ندادم :) ولی خدایی ما چشم سبزا اگه نبودیم، چجوری میتونستین آیات خدا رو ببینین؟ پس ایمان بیاورید.

متن در مورد چشم سبز

کسی که چشماش سبزه، خود به خود بهت احساس امنیت میده. اصلا لازم نیستا که کار خاصی بکنه. همینکه رو به روت بشینه و بهت نگاه کنه، انگار یه حفاظ محکم دورت میکشه که هیچ کس و هیچ چیزی نمیتونه از اون حفاظ رد بشه. آدمایی که چشماشون سبزه، وجودشون مایه امنیته.

عکس نوشته چشم سبزا عشقن

چشم رنگیِ خودم، خواستم بهت بگم که تو یکی از خاص ترین آدمای روی زمین هستی. خدا وکیلی مگه چند تا آدم داریم که رنگ چشماشون سبز هست؟ چند تا آدم مثل تو داریم؟ این نشون میده که تو خیلی خاص تر از اون چیزی هستی که فکرش رو میکنی. زمانی که خدا در جسم تو چنین ویژگی ای رو قرار داده، قطعا در وجودت هم ویژگی هایی بارزتری از قدرت خودش رو به جریان گذاشته. تو یکی از خاص ترین آدمای اطرافم هستی؛ چه از لحاظ ویژگی های فیزیکیت مثل چشمات و چه از لحاظ ویژگی های شخصیتیت.

جملات زیبا در مورد چشم سبز

انگار یه قدرت خاصی توی آدمای چشم سبز نهفته هست. اونا با قدرت به مقابله با دشمنانشون میپردازن. مهم نیست که رقیب اونها کی باشه! انگار که اونها یه قدرت خاص دارن که میتونن جلوی هر کی که بخوان وایسن. بعضیا هستن ادای آدمای قدرتمند رو در میارن. اما آدمای چشم سبز انگار واقعا قدرتمندند.

عکس با نوشته ی چشم سبزها بهترین هستند

چشمان تو به من قدرت و آرامش می دهد. هر بار که نگاهم به نگاهت گره می خورد، امیدی در دلم جوانه میزند که به راهم ادامه دهم. شاید تو با من حرف نزنی، امام چشمان سبز رنگت دنیایی از حرف های انرژی بخش و انگیزه دهنده برایم دارند. آنها به من می گویند که مثبت فکر کن و مثبت باش.

جملات زیبا در مورد چشم سبز

چشم سبزها اگر با هم متحد بشن، کل دنیا هم که بخواد مقابل اونها بایسته، نمیتونه کاری بکنه. قدرت آدمای چشم رنگی به خصوص اونایی که رنگ چشمشون سبزه رو دست کم نگیرید. اونا قدرتی دارن که میتونن با هر چیزی مقابله کنن. برای اونا مهم نیست که تو کی هستی و چی هستی. فقط از خدا بخواه که هیچ وقت در مقابل اونها قرار نگیری.

عکس نوشته چشم سبز ها	، دختر چشم سبز

همیشه برای چشم سبزها یک احترام خاص قائل باش. اونا آدمای محترمی هستن. رنگ چشماشون اینو نشون میده. رنگ سبز نشونه ای از صلحه و نشونه ای از مثبت بودنه. این آدما با نگرش مثبت خودشون باعث میشن که تو پیششون آروم بشی و آروم بگیری.


مطلب پینشهادی :

متن انگلیسی عاشقانه درباره چشم + ترجمه

عکس دختر چشم سبز خوشگل


1 نظر

  1. AliAlisays:

    من استفراغم می گیره از چشم سبزها