مجموعه متن های زیبا درباره پسرم

فرزند پسر به طور یقین یکی از آرزوهای مشترک هر پدر و مادر می باشد و هر فردی دوست دارد که یک فرزند پسر و یا دختر داشته باشد و آن ها را دوست بدارد. هر کدام از فرزندان بو و رایحه ی خود را دارند و معمولا همیشه هر کدام یک صفت رویای و بی نظیر را حمل می کنند.

ما در این متن سعی داریم تا متن هایی را در رابطه با پسرم به شما ارائه دهیم تا بتوانید در هر یک از فصول متغیر زندگی پسرتان با او گفت و گو های زیبا و ادبی را داشته باشید و بتوانید تنها با یک پیامک و یا پست در شبکه های مجازی احساسات خود را به او بیان کرده و به او بگویید که چقدر دوستش دارید و حاضرید که حتی جانتان را برای او فدا کنید. به معنای واقعی کلمه یک فرزند برای پدر و مادر و خانواده اش مانند یک قلب تپنده است که اگر او نباشد، خانواده نیز از هم می پاشد.

دوست داشتن فرزند پسرم

پسرم خیلی دوستت دارم

پسرم این را بدان که در هر لحظه از زندگی ام تو را بوییدم و با تمام ذوق و نشاط از تو در کنار همه تعریف و تمجید نموده ام نه به خاطر اینکه می خواستم بگویم عجب پسری دارم بلکه تنها هدفم این بود که بگویم؛ پسرم

متن عشق به پسرم

تو نمی دانی اما گفتن کلمه‌ ی پسرم برای پدر و مادر به قدری شیرین و لذت بخش می باشد که با گفتن این کلمه گویی تمام مراحل بزرگ کردنت از جلوی چشمانمان رد می شود و تمامی رنج هایی که تا به الان متحمل شده ایم تنها با گفتن این کلمه به صد ها کیلو نقل و شیرینی تبدیل می گردد، پسرم این را بدان که متحیرانه و متهورانه دوستت دارم و حاضرم تمام زندگی ام را فدایت کنم.

دوستت دارم پسرم ، متن و عکس زیبا

کلمه دوستت دارم چند وقتی است آنقدر کلیشه ای شده است که با تمام سادگی و زیبایی اش هیچ کس نمی تواند با عشق بگوید دوستت دارم، این کلمه واقعا که جادویی است زیرا که حتی مرده را نیز زنده می کند اما با این حال حتی یک فرزند نمی تواند به راحتی آن را به پدر و مادرش بگوید و یا حتی پدر و مادر نیز قادر نیستند این جمله را به صراحت در زبان بگویند و تنها در عمل نشان می دهند که صد در صد بهتر است. اما این جمله کلیشه ای گاهی باید به زبان بیاید تا فرد مقابل بداند که چقدر دوستش داریم، حال ای پسرم، ای عزیزترین جانم، با همه ی کلیشه ای بودنش عاشقانه دوستت دارم.

متن با عکس نوشته دوست داشتن پسرم

*************************************

شاید در ابتدا دوستت دارم ساده و بی معنا باشد اما وقتی ببینی کسی که این کلمه را بیان می کند حاضر است چه کاری را انجام دهد آن وقت است که خواهی فهمید دوستت دارم چقدر بزرگ و پر محتوا است، یا شاید هم بفهمی چقدر کوچک و بی اعتبار است که البته این نشان دهنده ی این است که فرد مقابل چقدر دوستت دارد و هیچ چیزی از اعتبار کلمه دوستت دارم کم نمی کند. دوستت دارم گاهی حتی در آخر مکالمه پشت تلفن نیز به سادگی بیان می شود اما در زمان حضوری بسیار سخت و دشوار است، دوستت دارم به گونه ای لقلقه ی زیان همه شده که، همه آن را به تو می گویند الا فردی که واقعا دوستت دارد، زیرا این جمله برای فردی که عاشق است واقعا کلمه ی سختی است و جسارت زیادی را می طلبد، به دور از این جملات ای پسرم دوستت دارم و می خواهم این را هم در عمل و هم در گفتار به تو ثابت کنم پس ببین که تا کجا برای دوست داشتنت پیش خواهم رفت.

متن درباره پسرم

تولدت مبارک پسرم

همیشه روزی که به دنیا آمده ای را به خاطر می آورم و با خود می گویم که چقدر زود بزرگ شدی و چقدر زود توانستی راه بروی، حرف بزنی و تفکر کنی، به راستی که عمر بسیار زود سپری می شود و یک روزی می آید که فقط این خاطرات بسیار خوب باقی خواهند ماند و تمامی بدی ها هیچ می شوند. امیدوارم که این یکسالی که پشت سر گذاشته ای تجربیات بسیار زیادی را به تو آموخته باشد و در روند زندگی زیبای تو تاثیرات مثبتی را ثبت کرده باشد، اما پسرم این را به یاد داشته باش که ما همیشه همراه تو هستیم و تا آنجا که می توانیم در هر جشن تولد تو این روز را به تو تبریک می گوییم.

متن تولد پسرم

تولد یعنی یک سال دیگر از زندگی زیبای تو سپری شده است و تو باید به خاطر این خدا را شکر کرده و این روزی را جشن بگیری که یک سال به تجربیاتت اضافه شده و اکنون می توانی با کوله باری سنگین تر به مصاف مشکلات این فصل جدید از زندگی خود بروی امیدوارم که بتونم در تک تک این جشن ها و لحظات در کنار تو باشم و این روز را به تو تبریک بگویم، پس به امید و سلامتی زندگی ای پسرم، ای امید زندگی من تولدت مبارک‌.

عکس پروفایل پسرم با متن

بزرگ شدن پسرم

پسرم می بینم که بسیار بزرگ شده ای و می توانی تمامی کار های سنگین و حساس را نیز خودت به تنهایی انجام دهی و بدون هیچ گونه کمک فیزیکی از ما از پس کارهایت بر می آیی و خوشحالم که در تمامی این کار ها از من و پدرت نیز مشورت میگیری و می گویی که نظر شما برای من بسیار قابل احترام است، بزرگ شدن به معنای این نیست که تمام کار ها بر روی دوش خودت باشند بلکه به این معنا است که اکنون تو دیگر می توانی در تمامی جمع ها نظر بدهی و از دیگران و تجربه های آن ها نیز در رفع مشکلات خودت یاری بجویی، بزرگ شدن به این معنا است که دیگر مرد شدی و باید مسئولیت پذیر باشی و مسئولیت کاری که انجام می دهی را بر عهده بگیری، پسرم خوشحالم که توانسته ام فرزندی مثل تو را بزرگ کنم و از این بابت بسیار به خود می بالم. ممنونم که سربلندم کردی.

عکس نوشته بزرگ شدن پسرم

*************************************

کم کم میبینم که موهایی صورتت را فرا گرفته اند و غرور و هیبت جوانی را به نمایش می گذارند، از این بابت بسیار خوشحالم و آرزو دارم که بتوانی در تمامی کار ها موفق باشی و خود و خانواده ات را نیز سرافراز گردانی، آرزو های بسیار خوبی را برایت می طلبم و از خدا خواستارم تا هر چیز که می خواهی را نصیبت کند، از امروز دیگر مرد شده ای و روی پا های خودت می ایستی، پسرم بزرگ شدنت را تبریک می گویم.

پیشرفت پسرم

امروز روزی است که دیگر موفقیت و پیروزی برای تو جلوه گر شده است و می توانی به راحتی طعم یک موفقیت دلچسب را بچشی و از آن بهترین و شیرین ترین لذت را ببری، در های موفقیت و پیروزی برای تو باز شده اند و از این پس دیگر همیشه پیشرفت را احساس خواهی کرد، مگر یک پدر و مادر به غیر از این می توانند چیز دیگری نیز از خداوند درخواست کنند و آرزوی دیگری داشته باشند، امروز تو با این پیشرفت بسیار بزرگت ما را به آرزویمان رساندی آرزو می کنم فرزندان تو نیز بتوانند آرزوهایت را برآورده کنند.

متن پیشرفت پسرم

خورشید نیمه شب برای تو طلوع کرده است و تو را به این خواسته که بسیار آرزوی آن را داشته ای رسانده است، پسرم این را بدان که همیشه این پیشرفت همراه تو خواهد بود و هیچ کس تو را با این افتخاری که کسب کرده ای از یاد نخواهد برد و همیشه در هر زمانی از تو یاد خواهند کرد. قدر این خورشید نیمه شب را بدان و به خاطر داشته باش که چقدر دوستت داریم، پسرم موفقیتت پایدار و زندگی ات جاودانه باد.

عکس پروفایل درباره پیشرفت پسرم

دانشجو شدن پسرم

وقتی که با ذوق رتبه ی کنکورت را برای ما می خواندی به گویی چشمانت برق می زد و از لبانت درّ و جواهر بیرون می ریخت، وقتی هم که انتخاب رشته کردی و دانشگاهت معلوم شد از طرفی خوشحال و از طرفی ناراحت بودی البته حال ما نیز همین گونه بود. زیرا در یکی از بهترین دانشگاه ها قبول شده بودی اما باید شهر و خانه ات را برای شرکت در آن دانشگاه ترک می کردی که این هم برای ما و هم برای خودت بسیار سخت بود به همین دلیل علاوه بر اشک ذوق، اشک ناراحتی را نیز بر گونه هایت جاری کردی و در هنگام گریه، خنده نیز بر روی لبهایت می نشست. پسرم دانشجو شدنت مبارک، اصلا ناراحتی نکن چون مطمئنم که تلاشت بیهوده نخواهد بود و دست پر بر خواهی گشت.

عکس نوشته پسرم دانشجو شدنت مبارک

پسرم درست در همین امروز است که می توانی آینده ات را بسازی و ستاره ای را در دل آسمان به نام خودت روشن کرده و به روشنایی برسانی زیرا که امروز قرار است به آخرین دوره ی تحصیلی خود راه پیدا کنی و هر چه که تا کنون کاشتی ای را در این چند سال آینده درو کرده و در راستای آرزو ها و اهدافت به کار بگیری، امیدوارم که بتوانی خورشید و ستاره ی خودت را فروزان کرده و روشنی بخشی زیرا ستاره های دیگران نوری به تو نخواهند داد.

شاغل شدن پسرم

اینجا است که می توانی هر چقدر که رنج و سختی کشیده ای را جبران کنی و دسترنج و دستمزد تمامی زحماتی را که تا کنون متحمل شده ای دریافت کنی، زیرا دیگر اکنون بر سر کاری هستی که برای آن زحمت کشیده ای و غرق های بسیار زیادی را ریخته ای، پسرم امیدوارم در این روند نیز پیشرفت کنی و مانند سایر کار ها و اهدافت به پیروزی و درجات بالا سوق یابی زیرا که من به تو ایمان دارم و مطمئن هستم که هیچ گاه از پیشرفت دست نخواهی کشید و همیشه ما را سرافراز خواهی کرد.

عکس نوشته پسرم شاغل شدنت مبارک

ورود به یک شغل و حرفه به این معنا است که پسرم اکنون تو دیگر فقط مسئولیت خود را بر عهده نداری و مسئولیت های جدیدی بر روی دوش تو قرار دارد که می تواند در ابتدا کار بسیار سختی باشد اما رفته رفته آسان می شود و تو می توانی با آن نیز کنار بیایی، وقتی که تو در یک زنجیره کار می کنی به این مفهوم است که سرنوشت تمامی افراد آن مجموعه به تصمیمات تو بستگی دارد و حتی یک اشتباه نیز ممکن است باعث فاجعه شود اما من به تو ایمان دارم و مطمئن هستم که موفق خواهی شد، پسرم کار جدیدت مبارک باشد.

عاشق شدن پسرم

عشق رودخانه ای بسیار پر آب و زلال است که هر کسی دوست دارد جرعه ای آب از آن بنوشد اما اگر تنها یک جرعه از آن نوشیده شود دیگر دست از سر ما بر نمی دارد و تا ما را به معشوق نرساند دچار هر گونه بلا و مصیبتی می کند و حتی ما را به مرز نابودی نیز می کشاند، عشق درست مانند نسیم آرامی است که صورت انسان را نوازش می دهد اما اگر کمی وابسته به آن شویم و به آن عادت کنیم تبدیل به طوفان عظیمی خواهد شد که قادر است تمامی خانه و زندگیمان را به یغما برده و نابود سازد آری این است قدرت عشق، پسرم حال که عاشق شده ای مرا نیز در این لذت و رنج شریک بدان و این را بدان که من همیشه در کنار تو هستم و می توانی در هر زمانی به پیش من بیایی هم در زمانی که دلت یک شانه برای گریه می خواهد و هم زمانی که دلت یک همراز و هم صحبت.

متن درباره عاشق شدن پسرم

پسرم ای عشق بی مرز من حال که می بینم خود عاشق شده ای و فردی را دوست داری حتی نمی توانم لحظه ای صبر کنم و برای دیدن عروس خود بی قراری می کنم چون که می دانم تو کسب را دوست خواهی داشت که مطمئنا با او خوشبخت می شوی و من هم به همین دلیل دوست دارم فردی که تو را خوشبخت می کند و دل تو را ربوده است را هر چه زودتر ببینم و با او آشنا شوم، خوشا به حالش عجب فرد خوش سلیقه ای است که تو را عاشق خود کرده.

ازدواج و تشکیل خانواده پسرم

وقتی گذر عمر را می بینم و دقت می کنم که تو هم درست همانند من داری زندگی را سپری می کنی و به این نقطه از زندگی رسیده ای که قادر هستی زندگی مشترک را آغاز کنی به خود می بالم که توانسته ام اینگونه فرزند و شیر پسری را تربیت و بزرگ کرده و تحویل این جامعه داده ام، امروز تو معنای مرد بودن را خواهی فهمید و خواهی دانست که مسئولیت خانواده و همچین همسرداری چیست و چگونه می توانی آن را با موفقیت اداره کنی، ما نیز همیشه در کنار تو خواهیم بود و تو را در این برهه زمانی سخت یاری خواهیم کرد.

متن درباره ازدواج پسرم

خانواده و زندگی زناشویی یکی از زیبا ترین و همچنین ناب ترین لحظات این زندگی می باشد که خدا با ارائه این زندگی عشق و محبت را به ما آموخت و حتی اولین انسان ها را نیز با عشق و علاقه نسبت به یکدیگر و در یک خانواده آفرید تا ما این را بدانیم که اهمیت خانواده چقدر مهم و همچنین زیاد است که هر کسی باید خانواده ی خود را تشکیل دهد تا بتواند از این نعمت برخوردار گردد، پسرم خوشحالم که تو هم ت انسانی خانواده ی خود را تشکیل دهی و با فرد مورد علاقه ات ازدواج کرده و اساس و پایه های زندگی را بر پا کند به امید روزی که خوشبختی و محبت شما را نسبت به یکدیگر ببینم و درک کنم، زندگیتان زیبا و پا برجا. به قول معروف به پای یکدیگر پیر شوید.

متولد شدن فرزندِ پسرم

وقتی که خبر متولد شدن بچه تو یعنی بهترین پسر دنیا را می شنوم با خود می گویم که یعنی من از بهترین پسر دنیا نوه دار شده ام و اکنون دیگر به واسطه‌ ی بهترین پسر و همچنین بهترین مرد دنیا یک مادر بزرگ خوانده می شوم، آرزو دارم هر چه زودتر نوه ام بزرگ شود و مرا مادربزرگ صدا بزند زیرا درست یاد زمانی می افتم که تو مرا با آن صدا و لحن شیرینت مادر صدا می کردی و خواسته ات را با تمامی تواضع و خاشعیت ابراز می داشتی، پسرم فرزند تو را همانند خودت دوست می دارم و برای او را نیز همانند تو بهترین اتفاقات و طالع را آرزو می کنم باشد که این خواسته از خداوند بزرگ نیز به درگاه حق مستجاب گردد و یک فرزند صالح و درستکار برای تو و خانواده ات محفوظ نگه داشته شود.

متن متولد شدن فرزند پسرم

پسرم حال که خود پدر شده ای خوب می فهمی که فرزند داشتن یعنی چه، جگر گوشه داشتن یعنی چه، خوب فهمی وقتی بچه ات گریه می کند چه حالتی به تو دست می دهد و چگونه بی تابی می کنی، خوب می فهمی که دوست داشتن بدون قید و شرط چگونه است. خوشحالم که خداوند یک فرزند سالم و تندرست را به تو عطا فرموده و دل تو و همسرت را شاد گردانیده است، فرزندت مانند فرزند من است و من نیز همانگونه که تو را دوست داشتم او را نیز دوست خواهم داشت و عشق بی قید و شرط خود را به او عرضه می دارم باشد که او هم مانند تو به درجات بالا رسیده و یکی از بهترین افراد روی زمین شود.

متن به دنیا اومدن پسرم + عکس نوشته

پسرم عاشقانه هم تو و هم خانواده ات را دوست دارم به امید روزی که همیشه بتوانم در کنارتان باشم.

زیباترین متن ها در مورد فرزند پسرم

مطلب های پیشنهادی و ویژه :

متن درباره بزرگ شدن پسرم

متن زیبا درباره داشتن پسر

زیباترین سروده ها ؛ شعر تولد پسرم

متن زیبای تبریک تولد به پسرم + عکس نوشته (2)

شعر در مورد دوست داشتن پسر

متن در مورد دوست داشتن فرزند + عکس نوشته

شعر زیبا در مورد فرزند پسر

عکس نوشته پسرم دنیامه

عکس پروفایل من و پسرم


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...