متن زیبا در مورد افراد دورو + عکس نوشته (2)

آدم های دورو را اگر از زندگیتان حذف نکنید، طولی نمی کشد که آنها زندگی شما را به جهنم تبدیل خواهند کرد. آنها نفاق و دشمنی را در بین مردم پراکنده می کنند. آنها به مانند روباهی هستند که می خواهد ادای سگهای باوفا را در آورد. به این انسان ها هرگز اعتماد نکنید که در نهایت ضرر خواهید کرد.

حکایت و متن های کنایه آمیز درباره افراد دورور ، فریبکار و موذی ، چه در فامیل و چه در بین دوستان و آشنایان ، همیشه در شبکه های اجتماعی داغ و خواندنی است ، کاربران جملات مختلف و کوتاهی را راجب به پستی افراد دورو به کار می برند ، در سایت توپ تاپ و در سال جدید 1400 و 2021 ، کپشن ها و عکس نوشته های جدیدتر و بشتر درباره این افراد تهیه دیده است که انتخاب هایی مناسب برای استوری ، پروفایل و وضعیت واتساپ می باشند.

متن و جملات کوتاه و قشنگ در مورد آدم های دورو

مهم نیست که برای افراد دورو چقدر کار انجام میدید، اونا به هر حال جلوی روتون خیلی خوش برخورد و مهربونن اما وقتی پشت سرتون میرسن کلی حرف بارتون میکنن و همه کاراتون رو نادیده میگیرن. چنین افرادی فقط ویترین خوبی دارن اما باطن شون انگاری از سنگه و هر چقدر بهشون خوبی کنی هیچ تاثیری روشون نداره. بهتره که از این افراد دوری کنی و اونا رو به طور کل از زندگیت به بیرون پرت کنی در غیر اینصورت صدماتی بهت میزنن که شاید هیچوقت قابل جبران نباشه و نتونی جای ضربه این صدمات رو دوباره خوب کنی.

آیه قرانی درباره دو رو بودن سوره توبه

دقیقا خصلت آدم های دو رو این هست که اولش سعی میکنند ، اعتماد شما را کامل جلب کنند ، تا حدی که هر چیزی تو دلت هست و به قول معروف سفره دلت را براش باز کنی ، بعد از مدتی براش تکراری و خسته کننده می شی و با همون اطلاعاتی که ازت گرفته علیه تو اقدام میکنه ، مراقب آدم های دو رو باش که بدجور خطرناک هستن. ..

عکس پروفایل برای انسان های دورو با متن کوتاه

آدم دو رو ، دروغگو و پست هم میشه ، کسی که دو رو هست در واقع براش فرقی نمیکنه چیزی که میگه درست هست یا نه ، خیلی اهل قضاوت های بیجا هست ، ممکنه یه جاهایی خرابت کنه که حتی یک در صد بهش فکر نکرده باشی ، تو خیلی از جمع ها جوری لهت میکنه که شاید هیچ وقت خودتم متوجه نشی . پس تا میتونی از آدم های دورو فاصله بگیر .

عکس نوشته دورویی برای پروفایل 2023 جدید با متن

خیلی صفت زشتی هست این دورویی  ، یعنی هر چقدر اعتماد و ایمان داری را ، یک دفعه میریزی به پای یه نفر و بعدش میفهمی کلا خرابکاری کردی و رسما طرفت یه آدمی سمی بوده ، اینجاست که دیگه پیشیمونی هم فایده نداره.

جمله و عکس نوشته درباره آدم های دورو و فریبکار

میدونی به آدمی که دورو هست چی میگن ؟ میگن منافق ، در همین مورد روایت ها و احادیث زیادی داریم که تاکید کردند چنین افرادی جزو دستته منافقین قرار میگیرند. اونا همیشه به فکر منفعت خودشون هستن ، دلشون به حالت نمی سوزه ، هر جایی که براشون نفع داشتی خوبت را میگن و هر جایی ضرر داشتی خرابت میکنن ، آدم های دورو هیچ قید و بندی ندارن و واقعا سمی هستن.

حکایت آدمهای دورو ، متن در مورد آدمهای دورو

آدمای دورو ممکنه ظاهر خوبی داشته باشن اما هیچوقت به ظاهر خوب شون توجه نکن چون اونا باطنی دارن از جنس نجاست که هر چقدر با خوبی هات بخواین باطن ون رو زیبا کنی نمیتونی چون جنس باطنشون از نجسی تشکیل شده. این افراد اونقدر ذات نجس و کثیفی دارن که جلوی روت خیلی خوبن اما وقتی پشت سرت میرسن تازه میتونی نجسی ذات شون رو ببینی. یه توصیه بهت دارم، اگه فردی این چنینی در زندگیت هست برای یک لحظه هم تحملش نکن و خیلی زود اونو از زندگیت پرت کن بیرون وگرنه بهت ضربه های زیادی میزنه.

کنایه از آدم دورو و فریبکار ، متن دورویی فامیل

حرف های آدمهای دورو رو باور نکن چون اونا هیچ حرفشون راست و درست نیست. شاید همون موقع که داری به حرفشون اعتماد میکنی اونا اون روی دروغگو و پلیدشون رو بالا آورده باشن و این موقع هست که تو از اونها ضربه میخوری. چنین آدمایی رو تا وقتی که خودشون نخوان نمیشه درست کرد پس سعی و تلاشی هم برای درست کردنشون به خرج نده و اونا رو یه راست از زندگیت تا وقتی که درست نشدن به بیرون هدایت کن تا حداقل ازشون ضربه و صدمه ای نبینی.

متن در مورد آدم دورو ، آدم های دورو ، متن در مورد آدمهای پست فطرت

به آدمای دورو فرصت نده چون ممکنه دقیقا همونجایی که بهشون فرصت میدی باز برات دورویی کنن و بهت دروغ بگن. این افراد ذاتشون با دروغ و دورویی تشکیل شده و شکل گرفته و تو نمیتونی به اونها اعتماد کنی. اگه به چنین افرادی اعتماد کنی پس باید منتظر ضربه های بیشتر و بدتری از طرف اونها باشی. افراد دورو ممکنه با دورویی هاشون چنان در نقشی فرو برن که تو احساس کنی خوب شدن اما مطمئن باش یه جای کارشون میلنگه و اگه بیشتر بهشون دقت کنی متوجه این موضوع میشه. به این افراد اصلا اعتماد نکن و سعی کن که فقط و فقط ازشون دور بشی چون این کار یک لطف در حق خودته.

متن برای آدمهای دورو ، وضعیت واتساپ ادم دورو

اگه میخوای یک لطف بزرگ در حق خودت بکنی به حدی که در آینده برای این لطف از خودت کلی سپاسگزار باشی پس همین الان افراد دورو رو از زندگیت حذف کن. این آدما به قدری با اعتمادت بازی میکنن که تو دیگه نمیتونی به هیچ آدمی توی این دنیا اعتماد کنی. اگه اعتمادت برات مهمه، اگه شخصیتت برات مهمه و اگه ارزش و اعتبارت برات مهمه و نمیخوای که این افراد اونها رو پایین بیارن پس خیلی سریع از زندگیت حذفشون کن. نگران تنها بودن نباش، تنهایی خیلی بهتره که با آدمایی باشی که بدونی نقش بازی میکنن و خود واقعیشون نیستن.

متن در مورد آدمهای به ظاهر خوب

آدم های دورو تاثیر خیلی بدی روی زندگی شما می گذارند. آنها کاری می کنند که نسبت به همه چیز بدبین شوید. اگر یکی از دوستانتان را می بینید که با شخصی دورو در ارتباط است، بهتر است به او هشدار دهید. این کار را می توانید با یک متن تاثیر گذار انجام دهید که در ادامه ما متن هایی فوق العاده در مورد آدم های دورو برایتان آورده ایم. با ما همراه باشید.

متن و عکس نوشته زیبا درباره دورویی آدما

متن در مورد آدم های دورو

با آدم های دورو هیچ وقت وارد رابطه نشوید! آنها هرگز برای شما نقش واقعی خود را بازی نخواهند کرد و تا فرصت پیدا کنند، حتی ممکن است بر ضد شما هم عمل کنند. تنها از کنار آنها بگذرید و کم کم از زندگیتان حذفشان کنید که این بهترین کاری است که می توانید در حق خود انجام دهید.

پروفایل برای آدم های دورو ، متن فامیل بدرد نخور

فراموش نکنید که شما در این دنیا آمده اید که لذت بردن را تجربه کنید! آمده اید که زندگی کنید. آدم هایی که در اطرافتان هستند، بسیار در کیفیت زندگی شما تاثیر گذار اند. هرگز کسانی که باعث می شوند که از خودتان بودن رنج ببرید و خودتان را دوست نداشته باشید را وارد زندگیتان نکنید؛ هرگز کسانی که برایتان نقش بازی می کنند را وارد زندگیتان نکنید! آنهایی که به مانند آدم های دورو سعی می کنند که یک جلوه ی خوب از خود نشان دهند، اما در پشت سر شما بر ضد تان صحبت می کنند را از زندگیتان خارج کنید تا آن وقت طعم لذت واقعی را بچشید.

متن درباره ادم دورو

..................................................

خوشبختی به دست آوردن پول و مقام نیست! خوشبختی به این نیست که چقدر اکنون مال و ثروت دارید. خوشبختی به این است که چه انسان هایی در اطرافتان هستند که با آنها خوش می گذرانید و سختی دنیا از یادتان می رود. اگر کسی را در اطرافتان دارید که غم های دنیا را فراموش می کنید قدرش را بدانید. آدم های دورو در این دوره و زمانه زیاد شده اند و نمی شود که به هر کسی اعتماد کرد.

پروفایل مردم دورو ، عکس نوشته دو بهم زنی

آدم های دورو خوب بلد هستند که نقش خود را بازی کنند. آنها می دانند که چطور جلوی شما نقش بازی کنند که شما متوجه دورویی آنها نشوید. اما فراموش نکنید که به این انسان ها به هیچ وجه نمی شود اعتماد کرد. آنها همواره بوی خیانت میدهند و تا از آنها غفلت کنید، ممکن است بر علیه شما هم کاری انجام دهند. پس آنها را از زندگی خود بیرون کنید و هرگز اجازه ندهید که به زندگیتان قدم بگذارند.

..................................................

خطرناک ترین کاری که در دنیا می توانید بکنید، این است که به ظاهر انسان ها توجه کنید. هرگز از روی ظاهر کسی را قضاوت نکنید. ظاهر فقط چهره نیست! بلکه رفتارهایی است که در جلوی شما افراد انجام می دهند و فکر می کنید که چشت سر شما هم به همین شکل رفتار خواهند کرد. از این افراد دوری کنید و هرگز به آنها اجازه ندهید که از مسائل زندگی شما باخبر شوند. آنها ممکن است جلوی روی شما بابت مسئله تان ناراحت شوند و ابراز ناراحتی کنند! اما پشت سرتان از این بابت خوشحال خواهند بود.

متن تصویری آدم دورو

..................................................

آیا می دانید که خطرناک ترین خوردنی دنیا چه نام دارد؟ گول ظاهر آدم ها! اگر گول ظاهر آدم ها را بخورید، به آنها چیزهایی خواهید گفت، حرف هایی خواهید زد که بعداً از این کرده ی خود پشیمان می شوید. هرگز به دیگران مبتنی بر ظاهرشان اعتماد نکنید. آدم های دورو در این دوره و زمانه زیاد شده اند و واقعا نمی توان آنها را نسبت به انسان های درست تشخیص داد. در انتخاب افراد نزدیک زندگی تان توجه کنید.

پروفایل آدمهای فتنه گر ، عکس نوشته آدمهای پست فطرت

آدم های دورو همانطور که امام علی علیه السلام می فرمایند، رویشان پاکیزه، اما دلشان بیمار است! این افراد هرگز نمی توانند برای شما نقش یک انسان یاری دهنده و کمک کننده را بازی کنند. آنها حتی اگر خودشان هم بخواهند، زشتی و پلیدی طینت شان اجازه نخواهد داد که بخواهند به شما کمکی نمایند. تنها کاری که می توانید بکنید، این است که از آدم های دورو فاصله بگیرید. آنها همواره زشتی را می بینند و زشتی را به زبان می آورند و اگر شما هم به آنها باشید، طولی نخواهد کشید که منش و کردارتان شبیه به آنها خواهد شد.

متن براي ادم دورو + عکس نوشته

..................................................

آدم های دورو گمراه هستند. آنها نمیدانند که زندگی دنیا ارزش دورویی را ندارد. آنها خیلی راحت شما را گمراه می کنند و طوری وانمود میکنند که انگار واقعا مسیر درست همانی است که به شما نشان می دهند. آنها خوبی هایتان را جلوی رویتان می گویند و بدیهایتان را پشت سرتان. هرگز نمی توانید حتی به عنوان یک دوستی ساده با آنها رابطه داشته باشید. چرا که هرگز نمی توانید ظاهر واقعی آنها را تشخیص دهید و به آنها اعتماد کنید.

جملات سنگین در مورد دورویی ، پروفایل متنفرم از آدم های دورو

اگر نمی خواهید که دلهایتان بلغزد، اگر نمی خواهید که گمراه شوید و اگر نمی خواهید که نسبت به همه چیز و همه کس بدگمان شوید، از آدم های دورو بپرهیزید و هرگز نزدیک به آنها نشوید. اگر دقت کرده باشید، می بینید که آنها جلوی روی کسی تعریفش را خواهند کرد و در پشت سرش هزاران حرف نادرست و بد را برای وی خواهد زد. تنها اتفاقی که در این بین برای شما می افتد، این است که گناه غیبت کردن او را هم به دوش می کشید. پس از این انسانها دوری کنید که شرط سعادت شما همین است.

متن کوتاه ادم دورو	+ عکس

..................................................

آدم های دورو اگر اتفاق بدی برای شما بیفتد، از این اتفاق ناراحت نمی شوند و بلکه بسیار خوشحال هم خواهند شد. آنها رنج کشیدن شما را دوست دارند اما طوری وانمود می کنند که انگار از این اتفاق بدی که برای شما افتاده، ناراحت هستند. این انسان ها را طوری تصور کنید که انگار در یک دره افتاده و خود را به یک تکه چوب یا تکه سنگ نگه داشته اید؛ این افراد به جای اینکه دست شما را بگیرند، به شما تیشه یا اره خواهند داد. در واقع آدم های دورو دقیقا همین نقش را بازی می کنند و در اتفاقاتی که برای شما می افتد، احساس می کنید که آنها می خواهند دست شما را بگیرند در حالی که فقط قرار است به شما زیان برسانند.

استوری انسانهای دورو ، پروفایل آدم های موزی

آدم های دورو از اینکه اتفاق خوبی برای شما بیفتد، خوشحال نمی شوند. آنها ممکن است نقش خود را آنقدر خوب بازی کنند که فکر کنید که از این اتفاق خوشحال هستند! اما آنها در دل خود نسبت به شما حسودی کرده و حتی می خواهند که خوشحالی شما را به نحوی از بین ببرند. به این آدم ها اعتماد نکنید؛ چرا که در صورت انجام این کار، بزرگترین ضرر زندگی خود را خواهید کرد.

متن راجب ادم دورو	 با عکس نوشته

..................................................

آدم های دورو در جلوی برادرشان، تعریف او را می کنند. اما زمانی که برادرشان از جای او می رود، گوشت او را می خورند یا به معنای ساده تر، غیبت او را می کنند. این آدم ها هیچ ارزشی در زندگی شما ندارند. آنها فقط می توانند تنهایی شما را پر کنند که حتی در پس این اتفاق هم ممکن است ضررهایی برای شما به وجود بیاید. تنها کاری می توانید انجام دهید، این است که از این آدم ها دوری کنید.

..................................................

هیچوقت نمی توان به یک روباه اعتماد کرد. روباه از بی نهایت راه وارد می شود که شما را فریب دهد. روباه همیشه قصد دارد که نقش سگ های باوفا را بازی کند اما این فقط یک نقش است و هیچوقت ذات روباه تغییر نمی کند و همان موجود نیرنگ بازی است که در گذشته بوده. قصه ی آدم های دورو نیز به همین شکل است. آنها سعی می کنند که خود را خیلی خوب نشان دهند، اما ذات آنها هرگز نمی تواند خوب باشد و خوبی را به شما انتقال دهد. پس از این آدم ها دوری کنید.

عکس پروفایل دورویی آدمها

..................................................

انگار در این دوره و زمانه اگر مثل کف دست با کسی صاف و صادق باشی، دلش را میزنی و از زندگیش زود خارج می شوی. به درد این آدمای دورو فقط کسی به مانند خودشان می خورد. برای اینکه در جامعه ی آنها دوام بیاوری، نباید یک رنگ باشی! باید رنگین کمان باشی.

پروفایل شناخت آدمهای دورو ، وضعیت واتساپ ادم دورو

این روزها کسی چهره ی واقعی خود را رو نمی کند. انگار که همه دورو شده اند و هر روی خود را زمانی نشان می دهند که به نفعشان باشد. هرگز با چنین آدم هایی وارد رابطه نشوید. چرا که در این زمان مدام باید نگران این باشید که مبادا پشت سر شما فلان حرف خاص را نزنند و یا اینکه بدگویی شما را نکنند. به جای یک جامعه ای از انسان هایی که به مانند رنگین کمان هستند، فقط یک آدم را انتخاب کنید که یک رنگ است. یک رنگی این آدم به رنگ های مختلفی که آن آدم ها دارند می ارزد و ارزش بیشتری دارد.

متن از ادم دورو همراه عکس نوشته زیبا

..................................................

هرگز به کسانی که محبوب همه هستند، اعتماد نکنید. آنها حتما نقابی زده اند که باعث می شود همه آنها را دوست داشته باشند. این جهان، جهان تفاوت هاست و باعث می شود که هر آدمی با دیگری متفاوت باشد و به همین دلیل اختلاف سلیقه به وجود می آید. اما آدمی که همه او را دوست دارند، حتما یک جای کارش میلنگد و لنگ کارش می تواند همین باشد که شخصی دورو است و در موقعیت های مختلف، نقش های مختلفی را بازی می کند که باعث شده که همه از او راضی باشند. قضیه ی این آدم ها، از کسانی که واقعا ذات خوبی دارند و دیگران آنها را به خاطر خوبی هایشان دوست دارند، متفاوت است.

تیکه سنگین به آدم دورو ، پروفایل بدم میاد از ادمای دورو

آدم های دورو در رنگ عوض کردن، آفتاب پرست را هم درس می دهند. از این آدمها دوری کنید که جز نفرت، کینه، بد دلی و دشمنی، هیچ چیز دیگری برایتان به ارمغان نخواهند آورد. آنها شما را نسبت به همه ی دنیا بد دل می کنند و طوری وانمود میکنند که انگار فقط آنها هستند که با شما رابطه ی خوبی دارند و باعث می شوند که شما خوشبختی را تجربه کنید که دقیقا اتفاقی خلاف این موضوع در جریان است و اگر آنها را از زندگیتان حذف کنید، تازه آن موقع روی خوش دنیا را خواهید دید.

متن آدم های دورو + عکس نوشته آدم دورو

..................................................

آدم های دورو ممکن است جلوی شما حتی خم و راست شوند، اما پشت سر شما غیبت تان را هم می کنند. به آنها به هیچ وجه نمی توان اعتماد کرد. هیچ واکنشی از آنها قابل اطمینان نیست و نمی توانید درک کنید که چرا هم اکنون این واکنش از آنها سر زده. این انسان ها فقط یاد گرفته اند که جلوی روی کسی خوب باشند و در پشت سرش هزاران حرف ناجور را برایش بزنند.

پروفایل انسانهای به ظاهر مومن ، آدم های دمدمی مزاج

حتی زمانی که میخواهید نقش آدم های دورو را بازی کنید، سعی کنید که یک رویتان خوب باشد. این یعنی زمانی که قصد دارید بدگویی شخص الف را جلوی شخص ب بکنید! دیگر از شخص ب جلوی فرد دیگری بدگویی نکنید و حرف منفی ای در مورد او نزنید.

جملات زیبا درباره آدم های دورو + عکس نوشته

..................................................

در جامعه ای که همه ی یاد گرفته اند دورو باشند، اگر بتوانی نقش خود را بازی کنی و هرگز به مانند آنها نشوی، هنر کرده ای. آدم های دورو تخم نفاق و کینه را می کارند و خود را از میدان خارج خواهند کرد. آنها هرگز خود را وسط میدان جنگ نمی اندازند و فقط جنگی را بر پا می کنند که عاملش خودشان هستند اما هیچ نقشی در انجام آن ندارند.

مطلب در مورد دورویی ، متن نوشته دورویی

آدم های دورو به هیچ کار زندگی شما نمی آیند. آنها هرگز نمی توانند برای شما به عنوان یک تکیه گاه عمل کنند. مگر می شود کسی که بدگویی شما را می کند، نقش تکیه گاه را برایتان بازی کند؟ از این انسانها دوری کنید و به آنها نزدیک نشوید که هر چه فاصله تان با آنها کمتر شود، آنها بیشتر زهر خود را به زندگی شما خواهند ریخت.

عکس نوشته آدم دورو برای پروفایل

..................................................

آدم های دورو را جدی بگیرید. آدم دورو کاری می کنند که حتی گاهی برجسته ترین آدم ها هم به زمین می خورند. او طوری در مورد افراد بدگویی می کند که گویی آنها بدترین آدم های روی زمین هستند! اما زمانی که همین شخص به نزد این افراد می رود، طوری تعریف آنها را می کند که انگار دیگر به مانندشان خدا خلق نکرده است. هرگز به چنین آدمی اعتماد نکنید. این آدم عزت نفس شما را به صورت کاذب بالا می برد، اما در پشت سر شما، درباره شما، تخم نفاق و کینه را در دل دیگران می کارد.

عکس نوشته دورویی و دورنگی

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

2 نظر

  1. hanyhanysays:

    من بیشتر از نوشته تصاویر استفاده کردم تا خود متن

  2. کامیاب فاختهکامیاب فاختهsays:

    متن در مورد دندان های وجدان را نَکِش بگذار گاهی تو را گاز بگیرد تا ببوسی او را آن هنگام که می‌خواهی آسوده بخوابی رو لطف کنید ممنون میشم با تشکر!