نمونه متن درخواست وام از بانک

درخواست وام امروزه به دلایل اداری بالا جز یکی از کار های سخت بانکی می باشد و گرفتن وام بدون دردسر بسیار لذت بخش می باشد پس نامه و درخواست بانکی می تواند این زمینه را اندکی آسان تر کند و کار ما را جلو بیاندازد و مسیر ما را هموار تر کند.

ما در اینجا تمام نامه ها و درخواست های وام را برای شما به صورت کامل بازگو کرده ایم از وام ازدواج تا وام خرید کالا و مسکن.

نمونه اول درخواست وام از بانک و صندوق قرض الحسنه

بسمه تعالی

با سلام خدمت جناب آقای ............رئیس محترم بانک ....... در شعبه ........موضوع درخواست وام .......

با سلام و احترام

اینجانب ......... دارنده حساب پس انداز ۸۵.۵ تقاضای وام ........ به مبلغ ......... ریال به منظور خرید خانه/ تعمیر خانه/ سرمایه گذاری و تاسیس شرکت به منظور تولید/ خرید خودرو نیازمند می باشم.

همچنین با پیوست مدارک صورت حساب و گواهی اشتغال اینجانب به عنوان گواهی برای بازپرداخت وام می باشد و گواهی اشتغال ضامنین/ سفته و چک و سند ملک به عنوان تضمین برای بازپرداخت به موقع قسط ها نزد بانک می ماند و اینجانب از شما خواهشمند است که با درخواست وام موافقت فرمایید و عمل وام را تسریع بخشید.

بنده پیشاپیش از شما به دلیل بخشش و محبتی که می فرمایید کمال سپاس و تشکر را از این مقام محترم دارم.

با تقدیم و احترام اینجانب .......تلفن و شماره تماس: ..............‌آدرس و نشانی محل سکونت: .........................‌‌‌‌..

نام و نام خانوادگی

امضا ...............


نمونه دوم برای درخواست وام از بانک

بسمه تعالی

با سلام

جناب آقای ........... ریاست محترم بانک ..... و شعبه ........

اینجانب .......... با شماره و کد ملی ....‌‌‌‌........ و شماره کارت .......... و شماره حساب ........... به مدت ........ ماه/ سال است که با بانک شما در حال کار کردن می باشم و میانگین حساب اینجانب در ۶ ماه اخیر ......‌‌... ریال بوده است به همین دلیل تقاضای وام را از شعبه و شخص شما به مبلغ ........ ریال دارم.

توضیحات: ...........در صورت وجود توضیحات اضافی برای وام و یا دلیل دریافت وام..........‌‌‌‌‌....‌


اینجانب از جنابعالی تقاضا دارد که در صورت بررسی و تایید حساب و وضعیت موجودی حساب با تقاضای وام اینجانب موافقت نموده و دستورات لازم را برای دریافت وام و تسریع عملیات صادر فرمایید.

با تشکر و سپاس فراوان از شما

نام و نام خانوادگی و امضا

تاریخ: ..........

شماره تماس: ............

آدرس و نشانی محل سکونت و محل کار: ..........‌‌


نمونه درخواست و متن نامه وام ازدواج

بسمه تعالی

جناب آقای........ رئیس محترم منابع انسانی/ .......

موضوع: درخواست و طلب وام ازدواج

با سلام و احترام فراوان خدمت شما، اینجانب ........ کارمند بخش ........ با شماره .......... تقاضای وام ازدواج به مبلغ ......... ریال را خدمت شما تقدیم می دارم. همچنین اینجانب توانایی مالی را برای بازپرداخت قسط های به مبلغ .......... را دارم که توسط بخش حسابداری پس از دریافت وام از حقوق ماهیانه کسر شود. اینجانب از شما خواهشمند است که با تقاضای وام ازدواج موافقت کرده و امر وام را تسریع بخشید و اینجانب از جنابعالی نهایت تشکر و سپاس را می دارد.

{با تشکر از زحمات فراوان شما}

(نام و نام خانوادگی و امضا)

تاریخ: ............


نمونه دوم درخواست وام ازدواج از شرکت خصوصی

بسمه تعالی

با سلام و احترام و عرض خسته نباشید خدمت جناب آقای/ خانم .......

رئیس ......./ رئیس هیئت مدیره

موضوع: درخواست وام ازدواج از شرکت .....

با سلام و عرض خسته نباشید

اینجانب .......... دارنده حساب بانک ..‌‌‌.... با شماره .......‌‌‌.. تقاضا و درخواست وام ازدواج را به مبلغ ......... ریال خدمت شما تقدیم می دارم.

همچنین مدارک لازم مانند ضامن/ سند ملک/ .......را برای تایید بازپرداخت قسط های وام توسط اینجانب در بانو امانت گذاشته شده است.

اینجانب از بزرگوار تقاضا دارد که در صورت عدم وجود مشکلی و صلاحدید جنابعالی و بررسی ها دستورات لازم را برای تسریع و دریافت وام ازدواج مبذول فرمایید.

با سپاس و تشکر فراوان از زحمات بی شمار شما

نام و نام خانوادگی به همراه امضا

تاریخ: ..............


نمونه درخواست وام و مساعده از شرکت

بسمه تعالی

مدیریت محترم سازمان ........... جناب آقای ...........

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما به استحضار شما میرسانم اینجانب........... فرزند ......... با شماره ملی و شناسنامه ........... .......‌‌‌. و شماره پرسنلی ...... بنا به دلایلی ( در صورت نیاز در توضیحات ذکر شود.) که در ذیل ذکر شده است اینجانب تقاضای مساعده هم الی به مبلغ ........... ریال دارم. اینجانب از جنابعالی تقاضا دارد که در صورت بررسی و موافقت شما بزرگوار، اقدامات لازم را برای این امر دستور فرمائید و در صورت وجود شرایط دستور دهید که اقدامات لازم تسریع بخشند.

توضیحات: ..........‌‌ سعی کنید که در این قسمت دلایل بسیار مهم و ضروری را بیان کنید و با صداقت و راستگویی موارد و موضوعات حقیقی را بازگو کنید و سعی کنید که از تملق و سیاه نمایی بسیار بپرهیزید.............

با تشکر از زحمات فراوان شما

نام و نام خانوادگی و امضا و اثر انگشت

تاریخ: .....‌‌‌‌‌.......


نمونه درخواست وام برای خرید کالا و لوازم خانگی

بسمه تعالی

با سلام و عرض احترام خدمت مدیریت بانک ..... شعبه ...... جناب آقای ......

موضوع: درخواست وام برای خرید کالا و لوازم خانگی

اینجانب ......... به دلایل عدم نداشتن هزینه کافی برای خرید کالا و لوازم خانگی از شما خواهشمند است که دستور فرماييد تا اقدام مقتضی اینجانب در این مورد به عمل آید و مدارک ضامنین، سند و.... برای تایید پرداخت اقساط وام نزد بانک امانت گذاشته شده است‌‌، به پیوست ۲ الی ۳ برگ فاکتور خرید خدمت شما تقدیم می گردد.

با امید و آرزو که جنابعالی با درخواست اینجانب موافقت نموده و دستور فرمایید که عملیات تسریع بخشد تا اینجانب از لطف و بخشش شما بهره ببرد.

با سپاس و تشکر فراوان


نمونه درخواست وام مسکن

بسمه تعالی

تاریخ: ............

با سلام و عرض خسته نباشید رئیس محترم ...........جناب آقای ............‌‌

موضوع: درخواست وام برای خرید مسکن و تعمیرات مسکن

اینجانب .......... به استحضار و خدمت شما می رساند که بنده متقاضی برای دریافت وام خرید مسکن و تعمیرات مسکن می باشم و با توجه به این که اینجانب مشمول و واجد شرایط دریافت وام می باشد ( یا با توجه به مشکلات و عدیده مالی) اینجانب از جنابعالی تقاضا دارد که در صورت بررسی های لازم و صلاحدید شما دستور بفرمائید که درخواست اینجانب مورد رسیدگی قرار گیرد و اقدامات لازم جهت دریافت وام نیز انجام شود.

توضیحات: ......... در این قسمت سعی شود مشکلات اقتصادی و یا مشکلات برای تعمیرات را شرح دهید بدون هیچ گونه تملق و چاپلوسی انجام شود بهتر می باشد.............


نمونه درخواست وام برای تعمیرات مسکن به صورت بلاعوض

بسمه تعالی

با سلام و احترام خدمت مدیریت .......... جناب آقای .........

اینجانب .......... به دلیل وجود مشکلات طبیعی (همچون سیل، زلزله و...) و با توجه به مشکلات اقتصادی و عدیده مالی درخواست وام بلاعوض برای تعمیر منزل روستایی خود دارم و اینجانب از شما خواهشمند است که با درخواست این بنده موافقت نموده و لطف و محبت خود را به اینجانب تقدیم کنید و دستورات لازم را جهت تکمیل عملیات مبذول فرمایید. اینجانب پیشاپیش از لطف و بخشش شما نهایت سپاس را دارم.

توضیحات: ...... در این بخش دلایل قانع کننده و مهم را برای دریافت وام تعمیرات مسکن بلاعوض بگویید و از هرگونه چاپلوسی و تملق در این قسمت خودداری کنید در این قسمت نیز می توانید از مشکلات و اتفاقات طبیعی نیز بگوئید ...................

با تشکر

 نام و نام خانوادگی و امضا

تاریخ: .............

شماره تماس: ..............

آدرس محل سکونت ( محلی که نیاز به تعمیرات دارد برای مهندسی و تشخیص دریافت وام به چه مبلغ)


نمونه نامه درخواست وام دانشجویی

بسمه تعالی

تاریخ: .......

موضوع: درخواست برای دریافت وام دانشجویی و تسهیلات آن.

رئیس محترم صندوق رفاهی دانشگاه .............. جناب آقای / خانم ............

با سلام و عرض خسته نباشید.

اینجانب .......... دانشجوی دانشگاه .......... با شماره دانشجویی ........ و شماره شناسنامه .......... ورودی نیمسال اول/ دوم سال ..۱۳، دانشجوی رشته ی ........ مقطع ....... مشغول به تحصیل در دانشگاه ...... می باشم. و اینجانب متقاضی دریافت وام دانشجویی برای تحصیل/ تحصیل ممتاز و نمونه/ ضروری برای پایان نامه و خرید کتاب ها/ مسکن/ ورزشی/ ودیعه مسکن/ تغذیه و مخارج/ زیارت خانه خدا/ زیارت امام رضا و سفر به مشهد/ سفر به عتبات عالیات/ شهریه دانشگاه/ ازدواج و.... به مبلغ .........ریال می باشم و تقاضا و درخواست خود را به استحضار و خدمت شما می رسانم. اینجانب از شما خواهشمند است که در صورت بررسی ها و صلاحدید شما با درخواست بنده موافقت نموده و دستور فرمایید که اقدامات لازم برای دریافت وام دانشجویی انجام شود. پیشاپیش از بذل و بخششی که نسبت به بنده داشتید کمال تقدیر و تشکر را دارم.

با سپاس و تشکر از زحمات فراوان شما

نام و نام خانوادگی و امضا

آدرس محل سکونت/ خوابگاه و....: ...........

شماره تماس: ......... برای اطلاع از فرایند وام دانشجویی........


سایر مطالب پیشنهادی :

نمونه متن درخواست وام از کمیته امداد

نمونه متن درخواست وام از شرکت


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...