متن تبریک سیزده بدر 99 + عکس نوشته

روز طبیعت یا همان روز سیزده بدر، روزی است که ایرانیان مبنی بر رسم چندین و چند ساله، دل به دامان طبیعت زده و به تفریح و لذت بردن از طبیعت مشغول می شوند. این روز برای ایرانیان روز خاصی است و اگر بتوانید با یک متن یا عکس نوشته ی زیبا، این روز را به آنها تبریک بگویید، می توانید تاثیر خوبی روی آنها بگذارید. در این مقاله قصد داریم متن و عکس نوشته هایی زیبا در باب سیزده بدر 99 برایتان منتشر کنیم تا به واسطه ی آنها به دوستان، نزدیک و اطرافیان خود این روز را تبریک بگویید.

متن تبریک سیزده بدر

نمیدونی که چقدر دلم برات تنگ شده! نمیدونی که چقدر میخوام باهات باشم. کاش اصلا بودی و با هم دیگه سیزده رو بدر می کردیم. آخه میگن سیزده بدر نحس نیست :( خب اگه نحس نبود که من با تو سیزده رو به در میکردم. یه چیز دیگم در مورد سیزده بدر میگن؛ اونم اینه که تو این روز دروغ بگی شگون داره مثل همینایی که الان برات تفت دادم :)

متن تبریک سیزده بدر 99 + عکس نوشته

روز بخیر. امروز انشالله که بتونید کلی با خانواده صفا و عشق و حال کنید. امروز، روز طبیعت هست؛ روز پایان تعطیلات هست؛ امروز جزو روزای اول بهارم هست. دیگه چی از این بهتر که بخوای از این حال و هوای خودت لذت ببری و با خانواده خودت بزنی تو دل طبیعت؟!

******************************

روز طبیعت درسته که خیلی زیباست و قراره به همه کلی خوش بگذره! اما یه چیزی رو فراموش نکنیم. این روز قراره طبیعت میزبان ما باشه و قرار بزنیم به دل طبیعت. پس باید حواسمون باشه که خدای نکرده مبادا طبیعت رو کثیف کنیم که تا سال ها بعد محیطی که به اونجا رفتیم تقاص تفریحات ما رو پس بده.

******************************

میگن امروز اگه سبزه گره بزنی بختت باز میشه! عزیزم از اونجایی که خیلی دوست دارم، برات یه زمین فوتبال کرایه کردم. لامصب بختت از بس خوب هست با یه سبزه کوچیک کارت راه نمیفته بیا چمنای زمین فوتبالو گره بزن شاید فرجی شد :)

عکس نوشته سیزده بدر مبارک عشقم 99 جدید

سیزده بدر روزی هست که ما به طبیعت میریم و از بودن در طبیعت لذت میبریم. اما بعد از رفتن ما، کلی حیوون و گیاه قراره رنج بکشن. آخه ما هنوز فرهنگ درستی در رابطه با طبیعت گردی نداریم و متاسفانه محیط زیست رو آلوده می کنیم. سیزده بدر امسال یادمون باشه که طبیعت هم خونه ی دوم ماست و باید بهش احترام بزاریم و اون رو آلوده نکنیم که هر چقدر این کار رو انجام بدیم، به خودمون ضرر رسوندیم.

******************************

مثل اینکه قراره دیگه هفت سین رو جمع کنید. امیدوارم با جمع کردن این هفت سین، غم و غصه هاتون هم از زندگیتون جمع بشه و دیگه غمی نباشه که موجب ناراحتی شما توی زندگی بشه. این خیلی سخته که بخوای یه غم بزرگ رو تحمل کنی و به دوش بکشی. سیزده بدر 99 مبارک

******************************

امیدوارم که با سیزده بدر امسال، همه ی دشمناتون در به در بشن و دیگه پیگیرتون نباشه. توی این دو روز دنیا که قراره زندگی کنیم، داشتن دشمن معنی ای نداره. از خدا میخوام که هرچی دشمن دارید، همشون تو زندگیتون از مسیرتون خارج بشن و دیگه نباشن که بخوان موجب آزار و اذیت شما بشن. این آرزویی هست که با تموم شدن عید امسال براتون دارم.

******************************

الان که سیزده بدر 99 شده، امیدوارم که خوشیاتون صد برابر بیشتر بشه و همیشه شاد و خندون باشید. خیلی بده که تو این عمر کوتاهی که خداوند به ما داده بخوایم دائما حالمون بد باشه و از زمین و زمان گله مند باشیم. کاش یکم به خودمون بیایم و به خودمون برای خوشحال بودن فرصت بدیم. قطعا دنیا هم سعی میکنه ما رو خوشحال کنه. این روز رو به شما تبریک میگم.

عکس پروفایل عشق من سیزده بدر مبارک 1399 جدید

امیدوارم که امسال با سبزه گره زدن، گره تموم خوشبختی هاتون توی زندگی زده بشه. یک زندگی خوب موفق داشته باشید! یک ازدواج موفق، یک کنکور موفق، یک شغل موفق و کلی موفقیت دیگه. اینا هست که زندگی رو برای ما شیرین میکنه و برای ما طعمش رو نایاب میکنه.

******************************

درسته که میگن سیزده بدر سبزه گره بزنی، بختت باز میشه! اما باید بدونی که تا زمانی که گره های فکری خودت رو باز نکنی، هرچی از این گره ها بزنی، فایده ای نداره. گره هایی که ما تو فکر و ذهنمون میزنیم و خودمون رو محدود میکنیم، خیلی تاثیر داره که نزاره یک زندگی سرشار از خوشبختی و شور و نشاط داشته باشیم. امیدوارم که امسال طوری بشه که هم تلاش کنید این گره ها رو باز کنید و هم سبزه رو گره بزنید که بختتون به بهترین شکل باز بشه.

******************************

از خدا میخوام که با شروع سال جدید و تموم شدن تعطیلات، یک برنامه ی خوب و مفید در رابطه با زندگی خودتون داشته باشید. یک برنامه که شما رو به اهدافتون نزدیک کنه و به هرچی که میخواین برسوندتون. مطمئن باشید که اگر امسال هم بخواین بی برنامه پیش برید، هیچی جز یک زندگی سخت تر نصیبتون نمیشه. با پایان سیزده بدر و پایان تعطیلات، سعی کنید حتما این برنامه رو تهیه کنید و طبق اون پیش برید. موفقیت رو براتون آرزومندم. شاد باشید.

******************************

تو بهترین آدمی هستی که تو زندگیم میشناسم! مگه آخه بهتر از تو هم هست؟ ای زیبا روی، این باوقار، این خوش چهره، ای مانکن. امیدوارم که راضی شده باشی که این سیزده بدر ماشینت رو برداری بیای بریم دور دور.

متن تبریک سیزده بدر به دوست + عکس نوشته

امسال سیزده بدر 99 رو بیایم جور دیگه ای به سر کنیم. به جای اینکه آشغال بریزیم توی طبیعت، یک کیسه دستمون باشه و آشغال ها رو جمع کنیم؛ به جای اینکه خودمون با بقیه بگیم و بخندیم و زباله هامون رو توی طبیعت رها کنیم، به هر کی که این کار رو کرد، تذکر بدیم؛ سعی کنیم تو این روز به جای ضربه زدن به طبیعت به اون کمک کنیم! این کار رو میتونم با کاشتن گل و گیاه یا درخت انجام بدیم. با این کارا، هم میتونیم لذت ببریم و هم به طبیعت کمک کنیم. متاسفانه توی زندگی ما قانون شده که خوشگذرونی یعنی ریخت و پاش های بیجا که منجر به آسیب دیدن طبیعت میشه.

******************************

قطعا سیزده بدری که به قیمت تموم شدن جون حیوانات و طبیعت باشه، به هیچ وجه نمی ارزه. نه خدا رو خوش میاد نه بنده ی خدایی رو که قراره بعد از ما وارد اون محیط بشه و از اونجا استفاده کنه. سعی کنیم هر جا که قراره سیزده رو بدر کنیم، مثل خونمون با اونجا رفتار کنیم و نزاریم کمترین ضرری به اونجا وارد بشه.

******************************

همه میگن که چرا من باید رعایت کنم؛ همه میگن که این همه آدم دارن ریخت و پاش میکنن، پس با رعایت کردن من اتفاق خاصی نمیفته؛ همه دارن میگم که اگه بقیه رعایت کردن، من هم رعایت میکنم و ... همیشه چشممون به بقیه هست که اونها کاری رو انجام بدن که بعدش ما اون کار رو بکنیم. اما من میخوام بگم که همه چیز از خود ما شروع میشه. شاید بقیه فرهنگش رو نداشته باشن! این به مسئله ی این نیست که ما هم نباید فرهنگ رفتن به طبیعت رو داشته و باشیم و دائم در اونجا ریخت و پاش کنیم. کاش با سیزده بدر امسال این موضوع رو هممون درک کنیم و سعی کنیم که به اندازه ی خودمون تو حفظ محیط زیست کمک کنیم. سیزده بدر  99 مبارک.

******************************

هر ساله داریم اخبار بدی درباره آلودگی محیط زیست می شنویم. هر سال داریم به این مسئله که به مرگ طبیعت نزدیک میشیم، بیشتر پی میبریم! اما هر سال باز هم مثل سالهای قبل همینطوری وارد طبیعت میشیم و به اون ضرر میزنیم و بر می گردیم خونه. سیزده بدر امسال مبارک باشه، کلی هم مبارک باشه. اما کاری کنیم که با این رفتن ما به طبیعت، اتفاق بدی برای اون به وجود نیاد.

متن تبریک سیزده بدر عاشقانه 99 جدید با عکس نوشته

سعی کنیم توی سیزده بدر امسال به فکر اون بچه هایی باشیم که فرصت لذت و شاد بودن ازشون گرفته شده. حالا به هر دلیل ممکنه این اتفاق براشون بیفته! ولی ما باید با کمک به اونها و تلاش برای شاد کردنشون، این روز رو برای اونها هم خاطره ساز کنیم.

******************************

آقا از همین الان من سیزده بدر رو تبریک میگم! ولی لطفا و بالاغیرتاً من امسال قصد ازدواج ندارم. یک سبزه کوچک که کمه اگه کل علف ملفای طبیعت رو هم به هم گره بزنی، خدا منو نمیندازه تو دامنت. پس تلاش بیخودی نکن. مرسی اه

******************************

آخه کی گفته توی سبزه گره زدن اتفاق خوبی در انتظار ماها هست و هر سال می بینیم کلی از این دخترای ساده ی طفلی به امید شوهر سبزه ها رو با هم گره میزنن جوری که نشه بازشون کرد. آقا برا شوهر کردن دیره خواهر منننن! اگه تو بخوای شوهر کنی دو تا علف کوچیک نمیتونن پاسخگو باشن باید دو تا درخت چنار رو بهم گره بزنی :)

******************************

زندگی اونقدر لذت بخش هست که همواره فرصت های مختلفی برای شادی به ما میده. یکی از این فرصت ها سیزده بدر هست که عید هر سال ما به دل طبیعت میریم و به شادی و خوشحالی می پردازیم. امیدوارم که امسالتون پر از اتفاقات خوب و خوش باشه.

******************************

از خدا آرزو میکنم که سیزده بدر امسال تموم خصلت های بدتون رو فراموش کنید و به جاش خصلت های خوبی رو به وجود بیارید. همینطور امیدوارم که کلی اتفاقات خوبی توی زندگیتون بیفته که اتفاقات سال پیش رو فراموش کنید. با سیزده بدر امسال امیدوارم که همینطور که سیزده رو بدر میکنید، تمام ویژگی های بد خودتون رو هم از زندگیتون به در کنید و کاری کنید که زندگیتون سرشار از خوشبختی و لذت بشه. این نهایت آرزوی من در سیزده بدر سال 1399 برای شما هست.

عکس نوشته 13 بدر 99 مبارک باد + متن زیبا

اینقدر که میگن 13 عدد نحسی هست، ولی توی این روز به جز خوشی و خوشحالی من از مردم چیزی ندیدم. امیدوارم که این تعبیر من برای شما هم درست باشه و توی این روز نهایت لذت رو از زندگی ببرید. یادتون باشه که زندگی کوتاهه! پس تا وقتی که میتونید از اون لذت ببرید و صفا کنید که شاید یه روزی و یه جایی به این حرف من برسید که دیگه خیلی دیر شده باشه. به امید و خوشبختی بی نهایت برای شما.

******************************

خوشبختی میدونی چیه؟ خوشبختی یعنی اینکه یه خانواده ای داری که توی سیزده بدر مجبور نیستی تنهایی بیرون بری و با اونها میتونی به هر جای شهر که خواستی بری و لذت ببری. واقعا یک حس بی نظیر هست این حس و امیدوارم که شما هم جزو افرادی باشید که این حس رو احساس میکنن.

******************************

از تمام وجودم براتون خوشبختی و سعادت توی سال جدید رو آرزو میکنم. از خدا میخوام که به هر چی که اول سال آرزوش رو داشتید برسید و تمام هدف های شروع امسالتون، در اواخر سال تیک خورده باشه. الان که سیزده بدر شده، از خدا میخوام که شادی بی نهایت رو تجربه کنید. به امید موفقیت های بیشتر

******************************

زندگی مگه غیر از همین لذت بردن های کوچک و ساده هست؟ این لذت ها گرچه کوچک به نظر میان اما در نوع خودشون بهترین ها هستند و تنها کسایی میتونن این رو درک کنن که این لذت ها رو تجربه نمیکنن. اینکه کنار خانوادتون سیزده رو به در کنید، اتفاق خوب و خوشایندی هست که نظیر نداره! یک لذت وصف ناپذیره و گرچه که ممکنه اونو خیلی کوچک بشمرید، اما همین اتفاق کوچک اگر توی زندگیتون نباشه، مطمئن باشید که جای خالیش رو احساس میکنید.

******************************

یه حسی داره بهم میگه که امسال، سال خیلی خوبیه. هم برای من و هم برای مردم. این سیزده بدر که هوا اینقدر خوبه و طبیعت اینقدر زیبا از مردم استقبال میکنه، معلومه که داره نوید یک سال جدید و سرشار از موفقیت رو به ما میده. امیدوارم که به همه ی اون موفقیت هایی که میخواین در طول سال دست پیدا کنید.

عکس و متن تبریک 13 بدر سال 99

متن ادبی تبریک سیزده بدر 99

امروز، روز طبیعت است و قرار است که همگی ما مهمان طبیعت باشیم. سعی کنیم که در این روز زیبا و فرخنده که طبیعت میزبانی ما رو به عهده گرفته، رسم ادب را به جا بیاوریم و خانه ی طبیعت را کثیف نکنیم. سیزده بدر مبارک

******************************

سیزده روز از آغاز سال نو گذشتی. سالی که در آن به خود قول داده بودیم که به بهترین ها برسیم! اما آیا واقعا همینطور است؟ آیا واقعا امسال به هر آنچه که می خواهیم می رسیم؟ پاسخ این سوال ها در نحوه عملکرد ماست. اگر این دوازده روز گذشته را به نیت شروع روزهای کاری جدید پشت گذرانده و هیچ کاری نکرده ایم، باید مطمئن باشیم که در سایر روزها هم به همین شکل خواهد بود. اکنون که سیزده بدر است و تعطیلات به پایان میرسد، بد نیست که به خود قول دهیم که با غروب سیزده، اهمال کاری های ما نیز غروب خواهد کرد و با طلوع صبح جدید، پشتکار و تلاش دو چندان ما طلوع خواهد نمود.

******************************

در سیزده بدر امسال به نیت رسیدن به تو سبزه ها را گره می زنم. میدانم که آرزویی محال است گرفتن دستانت اما با همین چیزهاست که خود را سر پا نگه می دارم.

******************************

سیزده بدر برای ما روز تفریح است و برای طبیعت روز عذاب؛ برای ما روز نشاط است و برای طبیعت روزی نحس. اینها را واقعا راست می گویم. طبیعت به کمک ما نیازمند است. به جای گرفتن دست نیاز طبیعت، آن را رها نکنیم که آیندگان ما قرار است در همین طبیعت زندگی کنند و بازخوردش به آنها خواهد رسید.

******************************

طبیعت با نما و نوای زیباش ما را در روز مخصوص به خودش یعنی سیزده بدر فرا می خواند. ما را به دامان خویش دعوت میکند و به ما فرصت لذت بردن می دهد. پس چرا ما به آن خیانت کرده و با آلوده کردنش، عمرش را کوتاه می کنیم؟ بیاییم سیزده بدر امسال به گونه ای متفاوت تفریح کنیم. به گونه ای که هم طبیعت حفظ شود و هم ما لذت ببریم.

عکس نوشته و متن ادبی برای تبریک سیزده بدر 99

روز طبیعت را به همه ی طبیعت دوستان تبریک میگویم. در این روز درس های زیادی را می توان در باب زندگی از طبیعت گرفت. کافیست چشم و گوش دل را باز کرده و به آواز و نغمه ی طبیعت گوش فرا دهیم.

******************************

امروز روزیست که همه ی ما ایرانیان برای سیزده بدر دل به دامان طبیعت می زنیم. اما گناه طبیعت در این بین چیست که باید تاوان تفریحات ما را بدهد؟ سیزده بدر را تبریک می گویم اما سعی کنیم که این تبریک گفتن ها را حفظ کنیم تا مبادا در چند سال بعد با تسلیت رو به رو شویم. تسلیتی که رسانه ها در باب از بین رفتن طبیعت به ما می گویند.

متن رسمی تبریک سیزده بدر 99

امیدوارم که امسال برای شما و خانواده محترمتان با اتفاقات خوبی به همراه باشد. سیزده بدر امسال را از خداوند خواستارم که برایتان متفاوت کند که خاطره اش تا مدت ها به یادتان باشد. برایتان بهترین ها را از خداوند منان خواستارم. موفق باشید.

******************************

با آمدن این سیزده بدر، یک سال دیگر هم از زندگی کاری شما گذشت. امیدوارم که با این تعطیلات که پشت سر گذاشتید و این روز که در آن به تفریح و لذت بردن از طبیعت پرداختید، بتوانید شروع کاری موفقی داشته باشید و با تلاش و پشتکاری دو برابر از آنچه که در سال پیش داشتید، بتوانید موفقیت های بیشتری را برای خودتان به ارمغان بیاورید.

******************************

این سیزده بدر می تواند برایتان متفاوت باشد! به شرط اینکه خودتان بخواهید. از فردای این روز قرار است که شما یک روز کاری را شروع کنید و قطعا بعد از گذشت چندین روز تعطیلات، شما با ذوق و شوق بیشتری می توانید کار را آغاز کنید. این را بدانید که انسان فقط با تلاش است که می تواند به اهداف و رویاهاش دست پیدا کند. از طبیعت می توانید همین درس را بیاموزید که هر سال برگ های درختان زرد شده و ریخته و دوباره شکوفا شده و سبز می شوند و همین نشان می دهد که شما باید تمام خستگی ها و ناکامی های سال پیش را فراموش کنید و با انگیزه ای مضاعف کاری کنید که امسالتان متفاوت با سال های قبل باشد.

متن با عکس نوشته رسمی تبریک سیزده بدر 99

اکنون که به سیزده بدر می روید، برایتان از خداوند منان آرزوی لذت و شادی در این سفر کوتاه را می کنم. اغلب ما قرار است که بعد از این تفریح و لذتی که امروز آن را تجربه می کنیم، کاری جدید را از فردا آغاز کنیم. از خداوند میخواهیم که کاری که شروع می کنید سرشار از موفقیت باشد و پر از اتفاقاتی باشد که شما را از فرط خوشحال به وجد آورد.

******************************

برای شما وخانواده محترمتان از خداوند توفیق رسیدن به بهترین ها در این دنیا را دارم. می دانم که شما چقدر خانواده ی خوب و سرزنده ای هستید و هر ساله در این روز مبارک برای تفریح و لذت به خارج از منزل می روید و در دل طبیعت سیزده را به در می کنید. یادتان باشد که در این روز نگهبان طبیعت هم هستید و باید به بهترین شکل ممکن از آن محافظت کنید تا مبادا به آن ضرر و صدمه ای وارد شود. به امید روزی که طبیعت ایران در دنیا مثال زدنی شود.

******************************

در این روز زیبای بهاری قطعا اگر از طبیعت حمایت کنیم و سعی کنیم که به بقای آن کمک کنیم، بهتر می توانیم زندگی آیندگان خود را تضمین کنیم. قطعا فرزندان ما در آینده سهم بزرگی از این نعمت خداوند دارند و اگر اکنون ما از کنار آن بگذریم و آن را نادیده بگیریم، خیلی زود بازخورد آن را فرزندان و نوادگان ما دریافت خواهند کرد که قاعدتاً بازخورد خوبی نخواهد بود. پس دست در دست هم سعی کنیم این روز را که به نام طبیعت نام گذاری شده، کمکی باشیم برای طبیعت کشورمان.

******************************

با گذشت سیزده روز تعطیلات، حتما شما هم شوق و علاقه ی مضاعفی دارید که کار خود را آغاز نمایید و در آن موفقیت های جدیدی به دست بیاورید. امروز که سیزده بدر است، از خداوند میخواهم که برایتان متفاوت باشد و جدای از آن دوازده روز بتوانید این یک روز را متفاوت تر آغاز کنید.

متن تبریک 13 بدر 99 همراه با عکس نوشته برای پروفایل

حتی اگر در طی عید امسال مشغول به کار بوده اید، با سیزده بدر حتم دارم که خستگی کار از تن شما بدر خواهد رفت. سعی کنید که این روز را فارغ از هر گونه مشکلات و سختی های زندگی، پشت سیر بگذرانید و با شوق و علاقه ای دو چندان، روز کاری جدیدتان را آغاز کنید.

******************************

امروز، روز طبیعت است! اما متاسفانه در این روز، طبیعت به اندازه 364 روز دیگرش هم صدمه نمی بینید. سعی کنیم در این روز حافظ و نگهبان طبیعت باشیم و به آن خسارت وارد نکنیم.


در ادامه حتما تماشا کنید :

متن کوتاه در مورد سیزده به در عاشقانه


تهیه کننده:توپ تاپ

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...