متن درباره ی مرگ دایی عزیزم

مرگ دایی اتفاق تلخ و ناگواری است که ممکن است در زندگی شخصی به وجود بیاید. زمانی که عزیزی را به خصوص دایی تان را از دست میدهید، قطعا دوست دارید به واسطه ی یک متن غم انگیز، حس خود را با دیگران به اشتراک بگذارید که در انتخاب این متن باید دقت کنید که کاملا احساستان را نسبت به این واقعه نشان دهد.

بعضی از حوادث روزگار به راستی ، به صورت یکباره و در اوج ناباوری قلب آدمی را هدف میرود ، و انسان را مملو از غم و ناراحتی میکند ، خدا نکند که این حوادث شامل حال عزیزان درجه یک و یا آشنایان باشد ، ما در این بخش از توپ تاپ و در سال جدید 1400 و 2021 ، بار دیگر مطلبی که با موضوع متن درباره مرگ دایی ارسال شده بود را مجددا با اضافه کرده چند عکس نوشته طراحی شده و غمگین  ویرایش کرده ایم ، لطفا در ادامه همراه بمانید.

تاریخ آپدیت :( 1402/07/18)

متن مرگ دایی عکس نوشته مرگ دایی

مرگ دایی عزیزم، یک لحظه‌ ی سخت و تلخ برای ما بود. او یک شخصیت دلسوز، پر از عشق و مهربانی بود که همیشه با لبخندی بر لب، به دیگران کمک می‌کرد و لحظات خوبی را با ما به اشتراک می‌گذاشت. حضور وی تا آخرین لحظات زندگیمان، یادآوری‌هایی از مهر و محبت بی‌پایان او برای ما خواهد بود. ما او را در قلب خود جاودانه کرده و به خاطره‌های زیبا و معنی‌دارش ادامه خواهیم داد. دایی عزیزمان، به سوی جاودانگی رفته و ما در غم از دست دادن او، از یادگارهای خوبی که به ما گذاشته، افتخار خواهیم کرد.

************

مرگ دایی گرامی ما ، یک اتفاق بسیار دلتنگ کننده بود که به ما یادآوری کرد که زندگی مختصر است و هیچ کدام از لحظاتی که با عزیزان خود به اشتراک می‌گذرانیم، بی‌ اهمیت نیست. او با تمام مهربانی و اخلاقیتش، نمونه‌ ای برای ما بود که به معنای واقعی کلمه در زندگی ارزشمند است. ما او را همیشه در قلب خود حفظ خواهیم کرد و از یادگار های خوب او بهره خواهیم برد. در غم از دست دادن او، تازه متوجه شدیم که چقدر او برای ما ارزشمند بوده و ارثی از عشق و مهربانی در جان ما گذاشته است.

متن و عکس مرگ دایی

مرگ دایی عزیزم، یکی از لحظاتی بود که قلب ما را شکست. او به معنای واقعی کلمه یک فرد خوب ، مهربان و دلسوز بود. حضور او همیشه نوری در زندگی ما بود و حالا با رفتنش ، یک تاریکی بزرگ در دلمان جا مانده است. ولی ما او را با افتخار و ارادت به خاطره‌های زیبایش جاودانه خواهیم کرد و از آموخته‌ ها و ارزش‌ هایی که به ما به ارث گذاشته، در زندگیمان بهره خواهیم برد. دایی عزیزم، مهمترین همراه ما بود و اثری پاک از عشق و مهربانی او در دل ما باقی می‌ ماند.

************

دایی عزیزم ، نبودن تو در دنیای ما یک خلل بزرگ ایجاد کرده است و دل ما برای حضور و مهربانی‌ هایت تنگ شده است. هر روز که می‌گذرد، دلتنگ‌ تر برای خاطره‌ های زیبای تو می‌شویم و از لحظات خوشی که با تو سپری کردیم، خوشحالی می شویم . حالا تو در آسمانی دیگر هستی و ما امیدواریم که روحت در آرامش و سکون باشد. تو همیشه در قلب و یادگار های ما خواهی بود و دلتنگی ما برای تو، همچون یک نور پایدار در شب‌های تاریک خواهد بود.

جای خالی دایی عزیزم ، به ما یک حسی غریب و غم‌ انگیز داده است. هرگز نمی‌توان جای تو را پر کرد، زیرا تو یک شخصیت یونیک و بی‌ نظیر بودی که هیچکس نمی‌تواند جایگزین تو شود. اما ما برای آرامش روحت دعا می‌ کنیم، تا روح تو در سلامت و خوشبختی در آسمان باشد. امیدواریم که از آسمان، به ما همیشه نگاهی داشته باشی و در دعاهای ما باقی بمانی. دایی عزیز، تو همیشه جاودان خواهی بود و یادگارهای قشنگی از تو در دلمان داریم..

متن درباره مرگ دایی

مرگ دایی خیلی سخته و دردناکه. دایی درسته که برادر مادرته اما به نوعی برادر خودت هم حساب میشه. همیشه هر کاری میخواستی بکنی، این داییت بود که پشت سرت بود و هوات رو داشت. دایی عزیزم حالا که نیستی کی هوای من رو داشته باشه؟

عکس نوشته دایی عزیزم روحت شاد یات گرامی + متن

مرگ دایی برای من خیلی سخت گذشت. میدونم مرگ حقه. میدونم که هممون روزی میمیریم. ولی این حق تو نبود! تو باید بیشتر از این زندگی میکردی،؛ چون تو لیاقت زندگی توی این دنیا رو داشتی. خدا همیشه بهترین گلی که به عالم نمونه هست رو میچینه و این بار نوبت باغ ما رسید که دایی عزیزم رو از ما گرفت. روحت شاد دایی

.::..::..::..::..::. متن برای مرگ دایی .::..::..::..::..::.

هیچ وقت بهم سخت نگذشت تو زندگی! همیشه یکی بود بهم میگفت نگران نباش درست میشه! یکی بود میگفت خرابکاری کردی؟ اشکالی نداره باهم درستش میکنیم؛ یکی بود میگفت همیشه پا به پاتم و واقعا هم پا به پام بود. اون دیگه نیست و نمیاد دوباره که همراهم باشه! پیشم باشه و بگه نگران نباش درست میشه. اون کسی که نقش این فرد رو برام بازی میکرد، داییم بود که الان دیگه نیست و من رو با غم نبودنش تنها گذاشت و رفت. انگار نه انگار یه روزی بهم میگفت با هم درستش می کنیم و از پسش برمیایم.

.::..::..::..::..::. متن زیبا برای مرگ دایی .::..::..::..::..::.

دایی جانم نبودنت نه تنها به من بلکه به تمام خانواده سخت میگذره. همیشه تو بودی و لبخندت باعث میشه حتی اگه ما با سخت ترین چالش های زندگی هم رو به رو بودیم، حلش کنیم و از پسش بر بیایم. هیچوقت غیرتت بهت اجازه نداد که خواهرت که مادر من باشه، سختی بکشه و سختی ببینه. اما الان تو نیستی و مادرم بیشتر از همیشه سختی میکشه. من دارم تو غم نبودت نابود میشم و کسی نیست که با لبخندش منو آروم کنه. کاش بودی! الان دارم درک میکنم که چقدر نبودنت من رو نیست میکنه.

دایی عزیزم کاش بودی

مرگ دایی اتفاق وحشتناکی بود که زندگی هممون رو با یک چالش سخت رو به رو کرد. الان دیگه دایی نیست که بخواد همه ی ما رو دور هم جمع کنه و با نگاه مهربونش همه ی ما رو همدل و همفکر کنه. به یاد اون باید سعی کنیم الان دیگه کنار هم باشیم و دیگه هم رو از دست ندیم.

.::..::..::..::..::. متن کوتاه درباره مرگ دایی.::..::..::..::..::.

مرگ دایی عزیزم من رو با یک خلاء بزرگ توی زندگیم رو به رو کرد. مگه میشه آدم بدون روح زندگی کنه؟ مگه میشه آدم بدون روح به حیاتش ادامه بده؟ داییم روح من بود! همه چیز من بود. خدا با گرفتن داییم ازم فقط اون رو از من نگرفت بلکه روح و جونمو هم ازم گرفت.

.::..::..::..::..::.متن نوشته مرگ دایی.::..::..::..::..::.

خدایااا چجوری بگم که مرگ دایی من نشون دادن هنرت نبود! دایی من، قلب من بود. تو با گرفتن داییم، قلبم رو ازم گرفتی. حالا چطور توقع داری که بدون قلب به زندگیم ادامه بدم؟

.::..::..::..::..::.متن سوزناک مرگ دایی .::..::..::..::..::.

مرگ دایی به من خیلی سخت گذشت. یه جمله هست که هیچوقت یادم نمیره و اونم اینه که همیشه احساست رو برای عزیزانت خرج کن چون ممکنه فردا احساس باشه اما عزیزی نباشه که بخوای اون رو براش خرج کنی. الان دارم درک میکنم. چقدر دوست دارم ها، چقدر عاشقتم ها و چقدر احساس های خوب دیگه هست که سر دلم مونده و الان کسی نیست که بهش بگم. دایی جان دیر کردم! تو بد کردی که زود رفتی.

دایی عزیزم دلتنگتم

مرگ دایی اینقدر سخته که با هیچ چیزی نمیشه مقایسه اش کرد. اگه هنوز دایی داری و قدرشو نمیدونی به یک لحظه نبودنش فکر کن تا ارزش داشتنش رو حس کنی و بدونی که اون چه گوهر نایابی هست تو زندگیت.

.::..::..::..::..::. متن پروفایل مرگ دایی .::..::..::..::..::.

خدایا با هر چیزی میتونستی امتحانم کنی! چرا مرگ دایی عزیزم رو برای امتحان کردنم پیش کشیدی؟ اون مگه رو زمینت کم خوبی کرد به مردم؟ مگه اون نبود که همیشه راه و رسم خوبی رو به من نشون میداد؟ الان نقشه راه من به سمت خودت رو ازم گرفتی؛ پس من چطوری میتونم تو رو توی زندگیم پیدا کنیم؟

.::..::..::..::..::. متن در مورد مرگ دایی عزیزم.::..::..::..::..::.

مرگ دایی واقعا سخته و کسی نمیتونه اون رو درک کنه مگه اینکه خودش این عزیز رو از دست داده باشه. لحظه ای که خبر مرگ داییت رو بهت میدن، بدترین لحظه ی عمرته. میخوای زمین دهن باز کنه و بری توش اما نشنوی که دیگه پشتیبانت تو زندگیت نیست، تسلی خاطرت تو زندگیت نیست؛ آرامش وجودت تو زندگیت نیست.

متن دلتنگی برای دایی فوت شده + عکس نوشته

دایی عزیزم اینقدر با وجودت غرق در شادی شدم که هنوز باور نمیکنم که دیگه نیستی و دیگه نمیتونم بخندم. هنوز هم باورم نمیشه که خدا تو رو از من گرفته. نمیدونم حکمتش بوده یا عدالتش! ولی هر چی که بود، من رو از زندگیم نا امید کرد و دیگه بدون تو امیدی نیست که بخوام باهاش به زندگی ادامه بدم. کاش بودی و آرامشم میشدی دایی.

.::..::..::..::..::. دلنوشته مرگ دایی .::..::..::..::..::.

من چطوری بیام سر قبرت فاحته بخونم؟ تو زندگی من بودی دایی و خدا با گرفتنت، زندگی رو هم از من گرفت. تو خودت بگو مگه میشه یکی بیاد سر قبر زندگی خودش فاتحه بخونه؟ مگه آدم برای خودشم فاتحه میخونه؟ دایی کاش بودی و میگفتی اینا همش یه شوخیه و خواستی دستم بندازی.

.::..::..::..::..::.متن های کوتاه درباره مرگ دایی .::..::..::..::..::.

مرگ دایی سخت ترین چیزی هست که یک آدم میتونه اون رو توی زندگیش به دوش بکشه. تعجب میکنم که بعضیا از داییشون بد میگن و اصلا رابطه ای با اون ندارن. مگه میشه که آدم با مرد زندگی مادرش رابطه ای نداشته باشه؟ دایی رفتی و همه ی ما رو ناراحت کردی. اما بدون که همیشه به یادت هستیم و هرگز از یادمون نمیری. روحت شاد و یادت گرامی.

خداحافظ دایی عزیزم

هنوز باورش برام سخته که زنگ زدن و گفتن که دیگه تنها شدی و هیچ پشتوانه ای تو زندگی نداری. هنوزم سخته برام درک کنم که بهم گفت مرگ دایی رو بهت تسلیت میگیم. با دایی منم مردم! مرگ منو چرا تسلیت نمیگین؟ وجود من به وجود دایی وصل بود و الان که نیست، من فقط یک جسم متحرکم.

.::..::..::..::..::. متن مرگ دایی ام .::..::..::..::..::.

خدایا میگن زندگی کن، حتی اگه بهترین ها رو از دست دادی! چون بهترین های دیگه ای میتونی برای خودت بسازی. من داییم رو از دست دادم و هیچ چیزی نمیتونه جای اون رو بگیره. مگه از اون بهترم داریم؟ خدایا چطوری میخوای نبود داییم رو برام جبران کنی؟ چجوری میخوای غم از دست دادنش رو توی زندگی من از بین ببری؟ خدا همیشه حکمتت رو شکر کردم؛ اما این بار حکمتت کمرم رو شکست و دیگه توانایی این رو ندارم که بخوام بهترین ها رو توی زندگیم به وجود بیارم! چون داییم سردسته ی همه ی بهترین ها بود که تو اون رو از من گرفتی.

.::..::..::..::..::.متن برای مرگ دایی ام .::..::..::..::..::.

مرگ دایی زمانی برای سخت میشه که بدونی چقدر بهت خوبی کرده بود و به روت نیاورده بود؛ زمانی سخت میشه که بدونی اون همه اتفاق خوبی که توی زندگی افتاد، همینطوری نبودن و یکی باعث و بانیشون بوده؛ زمانی سخت میشه که بدونی دیگه هیچ تکیه گاهی توی زندگیت نداری و دیگه نمیتونی قد علم کنی. دایی جانم نبودنت خوردم کرد و من رو از زندگی خسته کرد.

دایی عزیزم چرا رفتی

دایی عزیزم میدونم که الان پیش خدا هستی و خدا داره تو رو وارد بهشت میکنه. اما خواستم بگم اونجا تو بهشت رو داری و اینجا من یک جهنم رو. چون زندگی بدون تو جهنم میشه برام و دیگه نمیتونم تو آتیش این زندگی که نبودن تو اون رو شعله ور کرده ادامه بدم. دایی جانم میخوام بیام پیشت.

.::..::..::..::..::. متن فوت دایی عزیزم .::..::..::..::..::.

مرگ دایی بهم سخت گذشت. زمانی که اون رو زیر خاک میکردن، انگار من رو هم داشتن خاک میکردن. مگه میشه همه زندگیت به یک باره بره زیر خاک؟ مگه میشه یه آدم تا دیروز احساس خوشبختی کنه و امروز جهنمی براش تو دنیا به وجود بیاد؟ دایی جانم نبودنت توی این دنیا خوشبختی رو از من گرفت و اون رو تبدیل به جهنمی کرد برای من. کاش زودتر بیام جات تنها نباشی.

.::..::..::..::..::. متن در مورد درگذشت دایی عزیزم .::..::..::..::..::.

مگه تو نبودی که میگفتی هیچ وقت تنهام نمیزاری؟ مگه نمیگفتی که همیشه همراهم هستی؟ چی شد؟! تو که این راه رو تنهایی رفتی. با خودت نگفتی من دلم میگیره؟ نگفتی بدون تو دیگه با کی بگم و بخندم و زندگی رو آسون بگیرم. دایی تو تنها رفتی و رفیق نیمه راهم بودی. کاش بازم می بودی و با خنده ی قشنگت بهم میگفتی که اینا همش شوخیه و خواستی که فقط بخندیم. اما انگار نیست و من باید غم نداشتنت رو به دوش بکشم.

رفتنت در باورم نیست دایی جان ، متن برای فوت دایی خودم

اگه هنوز دایی داری، قدرش رو بدون. مرگ دایی خیلی روت تاثیر میزاره و خیلی زندگیت رو از این رو به اون رو میکنه. من هیچوقت فکر نمیکردم که اینقدر تنها بشم. من هیچوقت فکر نمیکردم اینقدر پشتم خالی بشه. همه ی آدما برام یه طرف بودن و داییم یه طرف دیگه و الان اون نیست و من با کلی غم و غصه تنها موندم.

.::..::..::..::..::. متن مرگ دایی عزیزم .::..::..::..::..::.

آبشار رو میدونی به چی تشبیه میکنن؟ به اشک کوه. اون کوهی که ساخته بودی دایی الان یک تیکه سنگم نیست چون تو نیستی که استقامت و پایداری رو بهش یادی بدی. دایی بدون تو خورد شدم و اون کوه الان فقط تبدیل به آبشار شده. کاش بودی و میگفتی که این روزای سختم میگذره. اما انگار نه! نمیگذره و قراره من توی این آبشار غرق بشم از فراق تو.

عکس نوشته دایی عزیزم روحت شاد + متن

مطالب پیشنهادی :

آلبوم عکس نوشته دایی جان دوستت دارم

عکس نوشته دلتنگی دایی فوت شده پروفایل دلتنگتم دایی

کلیپ مرگ دایی مهربانم برای وضعیت واتساپ غمگین


مطالب مرتبط...

41 نظر

  1. نازنیننازنینsays:

    من و داییم قرار بود هردومون باهم درس بخونیم و کنکور بدیم برای پزشکی..الان من تو فاصله ی سه ماه مونده به کنکور فردا باید برم رو قبرش واسه دومین سالگرد....به خدا این حق من و تو نبود..😢

  2. میلادممیلادمsays:

    من قرار بود زنگیمو باهاش بسازم در کتال ناباوری و درک : داییمو ۱۰ روزه از ددست دادم و تو زندگیم احساس میکنم روح مرده زندگیم اهدافم ارزو هام تمام برنامه هایی ک باهم چیده بودیم همش بدون سرانجام موند ... واقعا حس میکنم هیچتکیه گاه و مشوقی تو زندگیم ندارم ... من خیلی ارزو ها داشتم ولی با رفتن دایییم همه اونا روی کاغذ موندن... کاش زود تر از داییم رفته بودم که لااقل شاهد این روزا نبودم ...

  3. پریسا کشاورزیپریسا کشاورزیsays:

    دایی پنج ماهه که رفتنت جگرمو سوخته...پنج ماهه که دارم از غصه ات میسوزم.دایی بچم سقط شد چون نتونستم غم دوریتو تحمل کنم...دایی مادرم هر روز داره ذره ذره اب میشه.داییی الهی بمیرم ....هرگز نمیتونم برات فاتحه بخونم نمیتونم

  4. مرتضی قربانیمرتضی قربانیsays:

    داییم 10روزه که بدونه خداحافظی مارو بایک دنیا حسرت سیر دیدنش ترک کرده ولی من هنوز باور ندارم میگم میادش خیلی مهربون و دوست داشتنی بود کاشک همش خواب بود و یک بار دل سیر میدیدمش و می بوسیدم ولی حیف

  5. النازالنازsays:

    دایی من 2هفته هست که رفتی و منو تنها گذاشتی دایی جون قشنگم..... من فدای قد و هیکلت بشم چجوری آروم بگیرم؟ چجوری نبودنت باور کنم؟ نگفتی دیگه کی میاد به الناز میگه چرا گرفته ای نگفتی دیگه کی میاد به النازت میگه چرا نمیخندی عمر دایی اگه رفتی پیش خدا و واقعا خدا وجود داره ازش بپرس بگو حکمت این کارش چی بوده؟ حکمت بی پدر کردن سه تا دختر حکمت بی برادر کردن آبجیات که میدونی زندگیشون بودی حکمت بی شوهر کردن زنه داغ دیدت چی بود

  6. Mrym.mdMrym.mdsays:

    من داییمو دوساله از دست دادم هبچیش نبود خوب بود توو بیست روز یهوو همه چی از اینرو ب اونرو شد فقط می‌تونستم برم سرخاکشو با سنگش حرف بزنم وقتی بود فکر نمی‌کردم یروزی اینجوری بره و من اینقد کمبودشو حس کنم توروخدا واسه شادی روحش صلوات بفرستین

  7. f_ torkamanf_ torkamansays:

    مگه هست همچین چیزی در عرض چهار سال پدربزرگ وسه تا دایی ازدست بدیدتوی کدوم تاریخ نوشته که سه تا دایی داشته باشی ولی یدفه سه تاشم از دست بدی هنوز باورم نمیشه اخه چرا؟ چرا بایدمادرعزیزم بدون برادربدون سرپناه بدون یاور زندگی کنه خدایا کرمتو شکر ولی توکه میخواستی این خانواده رو امتحان کنی ولی چرا اینجوری؟خدایادخودت دادی خودتم گرفتی مردن حقه ولی حق این خانواده این نبود۔ واقعا خیلی سخته دایی نداشته باشی۔خیلی سخت خیلی۔۔۔۔۔

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام وقت بخیر ، خداوند به شما صبر بده ، در این لحظات سخت و عجیب تنها باید شاکر بود و صبوری کرد و به حکمت پرودرگار راضی باشیم.

  8. سوریناسوریناsays:

    من الان یکسال و نیمه که داییمو از دست دادم و غم نبودنش کمرمو شکسته دایی من فقط ۱۸ سالش بود😔و من ۱۳ سالم🥺اونقدر با داییم جور بودم که همه دوست داشتن من و اونو میدونستن😔وقتی داییم بود با شوق و اشتیاق به سمت خونه مادربزرگم میرفتم و هر سری براش صبحانه میگرفتم و من زیاد مسافرت میرم و هرموقع ک میرفتم برایش سوغاتی میگرفتم دایی قربون اون هیکل برم که الان تو خاکه خیلی دلتنگتم بخدا خیلی خیلی قدر داییاتونو بدونین

  9. turkgiziturkgizisays:

    من چهارتا دایی جوونمو از دست دادم 😔 چندماه پیش از کرونا مادربزرگمو .میشه عمه این چهارتا جوون مادربزرگ و پدربزرگمم از داغ پسراشون دق کردن ، نمیدونم خدا چرا این سرنوشت تلخ رو برامون نوشت🖤

  10. یاسمنیاسمنsays:

    من الان نزدیک یک سال هست دایم رو از دست دادم قرار بود آیند مو بهاش بسازم دایی عزیزم کاش من مرد بودم ولی غم تو رو ندید بودم آخ وقت رفتنت بود 😭 😭 آنقدر دلم برات تنگ شده که دیگه می خوام خودمو بکشم نمی تونم بیام سر خاکت وقت عکستو میبینم داغون میشم آخه خیلی قول ها بهم داد بودی ای کاش کنارم بودی الان تو غم نبودت دارم نابود میشم 😭بمیرم واست که آرزو داشتی پسر تو داماد کنی دختر تو عروس کنی دختر تو تو سن 9سالگی تنها گذاشتی پس تو تو سن 15سالگلی😭😭

  11. هلناهلناsays:

    من الان نزدیک یک سال هست دایم رو از دست دادم قرار بود آیند مو بهاش بسازم دایی عزیزم کاش من مرد بودم ولی غم تو رو ندید بودم آخ وقت رفتنت بود 😭 😭 آنقدر دلم برات تنگ شده که دیگه می خوام خودمو بکشم نمی تونم بیام سر خاکت وقت عکستو میبینم داغون میشم آخه خیلی قول ها بهم داد بودی ای کاش کنارم بودی الان تو غم نبودت دارم نابود میشم 😭بمیرم واست که آرزو داشتی پسر تو داماد کنی دختر تو عروس کنی دختر تو تو سن 9سالگی تنها گذاشتی پس تو تو سن 15سالگلی😭😭

  12. دلتنگتم دایی مهدیدلتنگتم دایی مهدیsays:

    نزاشتی ببینمت دایی جونم با نوشتن این متن اشک میریزم من چرا من چرا باید چهلم تو به دنیا بیام🥺😭 خدایا یه بار فقط یه بار داییم میدیدم دایی چرا نمیای به خوابم؟ من فقط نه سالمه دایی ولی من غصه دارم قصه نبودنت دایی بزرگ ترین قصه‌ ام هست دایی بیا باهات گریه کنم😭 دایی بیا باهات گریه کنم😭

  13. بی نبودت دایی جونم دارم آتیش میگیرمبی نبودت دایی جونم دارم آتیش میگیرمsays:

    شنیدم خیلی دوست داشتی من به دنیا بیام و من رو ببینی خب چرا نموندی ببینیم دایی ده ساله که نیستی ده ساله که رفتی ده ساله که خون به جیگر کردی دایی منو ببخش بچه بودم سر خاکت گریه نمیکردم الان عکست رو میبینم گریه میکنم دلم میگیره باهات حرف میزنم قشنگم من چندسالمه قربون اون شوخ طبعی و با ادبیت بشم عزیز از خاطراتش با تو حرف میزنه گریه میکنه بیا بخوابم ازت کلی سوال دارم میخوام ببینمت از نزدیک فقط بره یه بار دایی میخوام بشنوم فقط بره یه بار دایی به خدا دلم برات تنگ شده عکستم پاک کردم😭 اخه تاست نداشتم نبودنت رو ببینم دایی تاست ندارم اونایی که نمیدونن رفتی مارو تنها گذاشتی بگن دایی مهدی ات خونست؟ بگم نه اون ده سال پیش از بین ما رفته😭

  14. ........says:

    دایی کجا رفتی😭

  15. ZahraZahrasays:

    سلام وقت خوش خدا به همتون صبر بده انشالله بچه ها لطفا برا دایی من فاتحه بفرستید به ناحق فوت کرد به خاطر خیانت زنش جلو چشماش از غصه سر طان گرفت و فوت کرد از بس تو خودش غم ریخت تبدیل شد به یه غده و آخر ش کشتش

  16. سوتیاسوتیاsays:

    من داخل 4سال سه تا داعی... مادر بزرگام... رو از دست دادم... واقعا مگه میشه... واقعا خوشی به ما نیومده... الانم دارم دنبال متن برا داییم می گردم...

  17. آیلارآیلارsays:

    سلام من دایی ام را چهل روزه از دست دادم هر چی خوبی بگم ازش کم گفتم توی فامیل من و پسر خاله کلا نابود شدیم چون خیلیییی بهش وابسته بودیم خیلیییی سخته خیلییی 😭😭😭

  18. سارینا اکبریسارینا اکبریsays:

    دایی من ۱ سال رفته برای آخرین بار می خواستم باهاش حرف بزنم گفتم خوب میشه میاد خونمون چهار ماه بعدش پسر داییم به دنیا اومد هی می گه بابا می خوام بمیرم براش از مهربونی هیچی کم نداشت داییم که فوت شده یه داداش دو قلو داره داییم خیلی غصه می خوره که داداش دو قلو شو از دست داده دلم برا داییم تنگ شده 😭😭😭😪😪

  19. سارینا اکبریسارینا اکبریsays:

    دایی من ۱ سال رفته برای آخرین بار می خواستم باهاش حرف بزنم گفتم خوب میشه میاد خونمون چهار ماه بعدش پسر داییم به دنیا اومد هی می گه بابا می خوام بمیرم براش از مهربونی هیچی کم نداشت داییم که فوت شده یه داداش دو قلو داره داییم خیلی غصه می خوره که داداش دو قلو شو از دست داده دلم برا داییم تنگ شده 😭😭😭😪😪

  20. ناشناسناشناسsays:

    الاهی قربونت برم خیلی زود رفتی پس بچه هات چی میشن مگه نگفتی میخوام پسرمو ببینم پسرت الان ۸ ماهشه ولی تو نیستی تو حتا وقتی بدنیا اومد پیشش نبودی اخه چرا خدا جونم مواظب بچه هاش باش خیلی بی تابی میکنن وقتی یاد مهربانیت میوفتم اتیش میگیرم خدا اخه چرا دایی من او جوونه خیلی جوونه

  21. معصومه شعبانیمعصومه شعبانیsays:

    من امروز داییمو از دست دادم ناشنوا بود زنش هم ناشنوا بود بچه هم ندادن بهشون گفتن بچه گریه کنه صداشو نمیشنون براش فاتحه بخونید غریب بود تنها و بیکس تو بیمارستان نصفه شب جون داده بود توروخدا براش صلوات و فاتحه بخونید اسمش کاظم بود مظلوم بود داغونم کرد اصلانمیدونم چیکار کنم ممنونم ازتون

  22. معین خسرویمعین خسرویsays:

    دایی من در گرگان و در خانه خودش در خواب فوت کرد.خدا همیشه انسانهای خوب و مهربان را زود پیش خودش میبرد...دایی حسین ما چرا نمیتونیم مثل تو باشیم....روحت شاد

  23. مهناز صادقیمهناز صادقیsays:

    من داییم فقط ۲۷ سالش بود هنوزم ازدواج نکرده بود برام خیلی سخته هیچ وقت نمیتونم باور کنم اون دایی مهربون و شاد رو از دست دادم اخه مگ میشه من از وقتی داییم رفته شدم یه ادم دیگ از دنیا بدم میاد من تو چهار سال دو تا عمه هام و یه عموم که عاشقش بودم و مامانبزرگم و بابابزرگم و داییمو که خیلی دوسش داشتم از دنیا رفت من دیگ تمحلشو ندارم اخه مگ میشه تو چهار سال همه چیز بهم بریزه ما قبلا که مامانبزرگ و بابابزرگم بودن همیشه همه ی خاله ها دایی ها جمع میشدن خونه اونا ماهم میرفتیم خیلی خوش میگذشت ولی از وقتی اونا رفتن دیگ جایی نمونده که بریم ما خوشبخت ترین ادما بودیم ولی وقتی اونا رفتن...... واقعا سختع لطفا قدر ادمای خوب زندگیتونو بدونین

  24. mhi sadgimhi sadgisays:

    من داییم فقط ۲۷ سالش بود هنوزم ازدواج نکرده بود برام خیلی سخته هیچ وقت نمیتونم باور کنم اون دایی مهربون و شاد رو از دست دادم اخه مگ میشه من از وقتی داییم رفته شدم یه ادم دیگ از دنیا بدم میاد من تو چهار سال دو تا عمه هام و یه عموم که عاشقش بودم و مامانبزرگم و بابابزرگم و داییمو که خیلی دوسش داشتم از دنیا رفت من دیگ تمحلشو ندارم اخه مگ میشه تو چهار سال همه چیز بهم بریزه ما قبلا که مامانبزرگ و بابابزرگم بودن همیشه همه ی خاله ها دایی ها جمع میشدن خونه اونا ماهم میرفتیم خیلی خوش میگذشت ولی از وقتی اونا رفتن دیگ جایی نمونده که بریم ما خوشبخت ترین ادما بودیم ولی وقتی اونا رفتن...... واقعا سختع لطفا قدر ادمای خوب زندگیتونو بدونین

  25. RamtinRamtinsays:

    دایی مهرداد ، دایی بی معرفت من باور نمیکنم که اکنون چهل روز هست که تو رفتی و دیگه تو جمع خانوادگی نمیبینمت . هر وقت به تو میگن خدا بیامرزد دلم درد میآد و میگم دایی مهرداد من که فوت نشده، چرا این حرف ها رو میزنند. اما دایی مهرداد ، حقیقت اینه که تو از پیش ما رفتی و تو جمع ما چهل روزه که نیستی. من تا عمرم دارم باید داغ نبودن دایی ام رو تحمل کنم. واقعا سختو طاقت فرساس اما چاره ای جز این نیست. دایی جان هنوز نمی تونم بگم که خدا تو را بیامرزد چرا که گوشه ای از قلبم هنوز نتونسته با این اتفاق ناگوار کنار بیاد اما میخوام بگم که خیلی دوستت داشتم دارم خواهم داشت با دل مهربونت خاطرات شیرینو موندگاری ساختیم که یادت همیشه در قلب ما میمونه.🖤🦋

  26. پروانه پورمشکیپروانه پورمشکیsays:

    دایی جان کی دومین پنج شنبت رسید. سلام، من پروانه پورمشکی هستم. من داییم رو وقتی از دست دادم که ۲۷ سالش بود😔 داییم بیپاری تلاسم داشت؛یعنی خونش می سوخت و باید هر هفته به بدنش خون تزریق می کردن، فشار خون و دیابت رو هم داشت ، خلاصه خیلی زندگیش سخت بود که توی ۲۷ سالگیش سکته کرد و در حال بیرون اومدن از اتاقش بود که سرش به میز کامپوتر خورد و سرش شکست منتها داشت می مرد و رفته بود تو کما که بهش شوک وارد کردن و دوباره زنده شد. حدودا در روز ۵۰ بار بهش شوک وارد می کردن ، یعنی در این حد حالش خراب بود همه ی استخوان هاش هم به خاطر وارد کردن شوک زیاد شکستن و چون ما سهرستان نیستیم و در تهران زندگی می کنیم همین که رسیدیم شهرستان و مامانم داییم رو دید داییم فوت کرد و صبرش تموم شد.😭 اما من هم خوشحالم هم نا راحت. ناراجت برای اینکه دایی کوچیک و خنده روم رو از دست دادم😔 خوشحال هم برای اینکه داییم از این همه درد و رنجی که تو زندگیش کشید راحت شد. حالا که داستان مرگ داییم رو شنیدید قصمتون میدم باید ۱۰ تا صلوات بفرستید.

  27. داغ دیده داییداغ دیده داییsays:

    دایی جوونم سالگردت نزدیکه. ولی هنوز نتونستم باور کنم جوون مرگ شدنت رو .. عزیز دلم تو که همیشه می گفتی تو رو از همه بیشتر دوست دارم . چیشد پس چرا با من این کارو کردی؟؟ چطور شد یک روز قبل عروسی دورونه خواهرت بری از این دنیا و ما رو خبر نکنی؟؟ میدونی تو عروسی چقدر چشم به راهت بودم؟؟ میدونی چقدر جان خالی بود؟؟ میدونی بعد عروسی وقتی بهم گفتن چیشده به معنای واقعی شکستم؟؟ آره قلبم درد گرفت .. رفتن و دیوونم کرد نمی تونستم باور کنم درست بهترین روزم که باید شادیمو جوشن می گرفتیم قبلش از پیش ما رفتی.. کجااایی عزیز دلم ک خیلی دلتنگتم.هیچکی به اندازه من داغ نبودنت رو نفهمید .. آخ که بد سوختم تو این فراغ دائمی😭😭😭

  28. MahlaMahlasays:

    من داییم رو تازه ۴۴ روزه از دست دادم هنوز باورم نمیشه خان داییم بود تنهام گذاشت همیشه تو سختی هاپشتم بود آخه بابام به خاطر کارش بیشتر بیرون شهره و همیشه داییم بود که پشتم بود💔😭

  29. رهارهاsays:

    دایی من۱۰ماه نیست دایی عزیزم مرگ دردناکت ن تنها برای خودت بلکه برای تمام خانواده ات سخته عزیزم زندگی بدون تو دردناکه و هرروز بدتر از دیروز ای کاش این مدت همش یک خواب بود ای کاشی اونوجمعه نحس نمیرسید بدون تو بدون غیرتت وحمایتت تنهام مهربونم😭 برای شادی روح دایی عزیزم لطفا صلوات بفرستین

  30. ZahraZahrasays:

    سلام الان دقیقا ۲ ماه و ۱۴ روز هست که عشقم دایی عزیزم رو از دست دادم من داییم رو خیییییلی دوسش داشتم عشقم بود خیییییلی همو دوست داشتیم با هم یه جور دیگه ای جور بودیم ولی الان کجاست زیر یه خروار خاک اون فقط ۲۴ سالش بود منم ۱۵ سالمه ولی من عاشق داییم بودم و هستم تا عمر دارم عاشقش میمونم هیچ وقت فراموشش نمیکنم هیچ وقت 🥺🥺🖤🖤🖤🖤😓😓😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔😭😭💔💔💔💔💔🖤🖤🖤🖤🖤😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭فقط میگم خدایاااااااآ چرا عشق من😭😭😭😭😭😭🥺🥺🥺🖤🖤🖤💔😓😓 هرکسی که این پیام رو میخونه ازش خواهش میکنم یه فاتحه برای داییم بفرسته لطفا🙏🏻🙏🏻🙏🏻🖤🖤🖤💔💔💔

  31. میترامیتراsays:

    سلام امروز نهم ماه مبارک رمضان هستش ودقیقاً یکسال که دایی عزیزمو ازدست دادم پارسال روز سوم ماه رمضان بهش زنگ زدم کلی باهم حرف زدیم بعدشش روز توی خواب فوت کردن ومن درشوک ازدست دادنش هستم.بهشت برین جایگاهت مهربون ترین دایی دنیا

  32. سارینااسارینااsays:

    من داییمو دوسال از دست دادم اگه شمام داغ عزیزترین کستونو کشیدین ی اخلاص برای ((سید الیاس حسینی))بفرستین. صوابشم داییهاتون ببرن برای شادیه روح هرچی ادم مرده صلوات.!

  33. علی محمدیعلی محمدیsays:

    سلام؛چهار ساله ک دایی مو از دست دادم و بازم باور نمیشه ک دیگ داییم نیس 😭😭چه روزایی بود ک کنارت بودم دایی جان فکر نمیکردم انقد زود دیر بشع لااقل یه شب که به خابم بیا ترو خدا؛دایی جان دیگ با چه رویی برم خونت از چی بگم واسه بچه هات از مردونگیت بگم یا از خوبیات ک در حقمون کردی یا برم واسشون بگم چطو جگر گوشه مامانم رو دستام جون داد و پرپر شد؛دایی جان کجا رفتی ک ببینی بعد از مرگت همه سوختن و از غم فراقت دارن ذره ذره آب میشن بعد رفتنت دیگ هیچی درست پیش نمیره و نبودنت رو تو هر لحظه از زندگیم حس میکنم کاش بودی و دوباره مث قبل هرکی حرفی میزد خشحال میشدم ک داییم پشتمه😭😭😭😭با بغض گلوم ک هرشب با دیدن عکست میاد سراغم چیکار کنم آخه تو ک هیچ وقت اهل پشت خالی کردن و رفتن نبودی منو وسط این همه آدم گرگ صفت گزاشتی ک چی بشع ؛همش از مردن تو غربت میترسیدی دیدی دایی آخر سرت اومد😭😭😭😭💔 هرکی دایی داره قدرشو بدونه چن وقتی میفهمی و قدرشو میدونی ک دیگ فایده ای نداره 🙂💔

  34. پرستوپرستوsays:

    اخ دایی…تو منو واسه بار دوم بی پدر کردی دایی تو داغی به دلم زدی که بابا نزد..دایی من چطوری واست هرروز گریه نکنم دایی من چرا تا یادت میوفتم میخوام همون لحظه بمیرم؟؟؟پس چرا نمیمیرم؟؟دایی چرا جواب اس ام اسامو‌‌ نمیدی چرا دیگه بهم زنگ نمیزنی اذیتم کنی؟چرا شبا به خوابم نمیای؟دایی من هرروز دارم از دلتنگی نبودنت میمیرم و زنده میشم و چقد ماها پوست کلفتیم که اینجوری رفتن هارو میبینیم و زندگی می‌کنیم دایی خاک سرد نبود مهر مرده هم از دل آدم بیرون نمیره و تا ابد میمونه دایی فقط بگو من چکار کنم اروم بشم چکار کنم بتونم خوشحال باشم چکار کنم غم تو اتیشم نزنه

  35. نیوشانیوشاsays:

    سلام دایی عزیزم دو ساله که پیشمون نبستی درسته من از ۳ سالگی تا ۲۳ سالگی دوبار دیدمت ولی اون روز هیچ وقت یادم نمیره که به ما افتخار میکردی و من خیلی دوست داشتم تو این روزا کنارم بودی دایی من از دستت خیلی ناراحتم برای این که به خوابم نمیای دایی مهربونم خیلی دوستت دارم میدونم که از اون بالا بالا ها مواظب ما هستی 🥲

  36. تی اچ ویتی اچ ویsays:

    امشب دوباره دلم هواتو کرد ، اومدم اینجا کامنت سه سال پیشمو دیدم، باید میدونستم بعد رفتنت هیچوقت قرار نیس آروم بگیرم:) دایی اگه یه روز یه جا دیدمت بهت میگم چه بلاهایی سرم اومد وقتی نبودی:) تک تک دردایی که تنهایی کشیدمو برات تعریف میکنم تا محکم بغلم کنی و دردامو اروم کنی... دلم خیلی برات تنگ شده درد آروم نگرفته من:)❤️‍🩹

  37. مهسا اسدیمهسا اسدیsays:

    دائیم امروز فوت کرد وخانومش نزاشت این دوهفته که مریض هست به دیدارش بریم وببینیمش بمیرم برایت دایی که نزاشتن توبیمارستان بمونی ورضایت دادن بردنت خونه توبیمارستان میموندی خوبت میکردن اخه چیزیت نبود

  38. امیرمحمد عزتیامیرمحمد عزتیsays:

    من دیروز داییم رو از دست دادم من قدر داییم رو نمیدانستم داییم تصادف کرد الان پشیمونم چرا قدر داییم رو ندونستم اصلا باورم نمیشه که داییم تنهام گذاشت درسته من۵تا دایی دیگه داشتم ولی این فرق میکرد وقتی به من چیزی میشد از همه اول داییم میومد من۱۳سالمه داییم۴۱بود کاش باهاش فقط ۳۰ثانیه صحبت می‌کردم😭 ودر شب یلدا مرحوم شد😭

  39. KianaKianasays:

    😔💔🥀 دایی جونم قربونت برم ۵ساله نبودت وجودم سوزونده 😭 ۵ساله همدم دلتنگیام عکسات شدن 😔 خیلیا میگن خاک مهر سرد مکنه اما دروغه اخه ادم مگه عزیزشو فراموش میکنه من بی تو نیست و نابود شدم من بی تو دیگ هیچ وقت از ته دل نخندیدم چرا از ته دل صدات زدم گفتم من ببر پیش خودت نبردی 😔😭🥀 کاش همه ای اینا خواب بودن کاش خدا از عمر من کم میکرد ولی تورو نمیگرفت ازم کاش من قبل تو مرده بودم😔😭 من چطور بی تو تحمل کنم زندگیو😔😭

  40. شروینشروینsays:

    دایی مگه تو نبودی که آقاجونم که فوت کرده بود میگفتی رفتی خونه نماز بخون بعدش دعا کن بگو آقاجون بیا به خوابم. پس چرا خودت نمی یای به خوابم دو روزه که رفتی و من تازه بعد از ۲ روز یک روزه که فهمیدم رفتی فهمیدم هرچی زنگت میزنم چرا جواب نمی دی آخه چرا تو یک سال تو تا از مهربون تریت افراد زندگیمو از دست دادم چرا چرا من اول پدر بزرگم حالا هم تو .فقط ۴۰ سالت بود و من هر وقت یادت میوفتم از درون آتیش میگیرم گریه میکنم حسرت می خوردم که چرا به دیدنت نمی آمدم. حالا کا رفتی دختر کلاس سومیت رو با پسر ۱۹ سالت رو می خوای چکار کنی جوابم رو بده کسی که داری این کامنتو میخونی اگه داییت زنده هست قدرشو بدون چون بره دیگه نمیاد یک صلوات لطفا براش بفرستید .

  41. یکییکیsays:

    اومد اینجا کامنت یک سال پیشم رو خوندم یکساله که رفتی هر بار دلم میگیره میرم به عکست نگاه میکنم گره می کنم چی کار کنم قبلا بین دوستام تنها برتری یی که داشتم این بود که از عمه خاله عمود دایی یکی دا م اما اون برتری هم تموم شد قدر دایی تون رو بدونید که دایی داشتن نعمت خدا لعنت کنه کسی رو که باعث سکته ی داییم شد ببینمش خودم می کشمش کاری میکنم که اثری ازش باقی نمونه تا خوانوادش دردی که ما یک ساله داریم تحمل میکنیم رو تحمل کنن