متن های زیبای حلالیت طلبیدن برای سفر به کربلا

سفر به کربلا توفیقی است که نصیب هرکسی نخواهد شد. امام حسین علیه السلام باید آدمی را بطلبد که وی به این سفر برود. برای کسانی که عازم این سفر هستند، حلالیت طلبیدن از دیگران امری مهم و ضروری است که اگر این کار را آنها با یک متن زیبا و تاثیر گذار انجام دهند، بسیار بهتر خواهد بود و می توانند تاثیر خوبی در دیگران بگذارند.

حلالیت طلبیدن برای سفر به کربلا، رسمی است که مسافران این شهر مقدس، با هر بار سفر به آنجا، نسبت به دیگران، آن را بجای می آورند. اگر یک متن زیبا و جذاب برای حلالیت طلبیدن برای رفتن به کربلا داشته باشید، قطعا می توانید تاثیر به سزایی در افراد بگذارید. در ادامه ما برایتان متن های جذاب و زیبا برای سفر به کربلا آماده کرده ایم. با ما همراه باشید

عکس نوشته حلالم کنید کربلایی شدم + متن

سلام بر همگی عزیزان. امسال لطف و مرحمت خداوند و امام حسین علیه السلام بر ما ارزانی داشته شد و ما مسافر راه کربلا هستیم. از همگی دوستان طلب حلالیت می کنیم و امیدواریم هر چه خوبی و بدی در حقشان روا داشته ایم، به بزرگواری خودش بخشیده و ما را مورد لطف و عنایت خود قرار دهند.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خداروشکر امسالم دیگه نوبت ما شد که سفر به کربلا رو تجربه کنیم. تو این راه دعاگوی خیلی از عزیزان هستیم. از همینجا از همتون حلالیت می طلبم و امیدوارم که هر خوبی یا بدی که در حقتون از طرف من شده ببخشید. تا جایی که تونستم از همه ی اونایی که میدونستم به نوعی بهشون ظلم شده از طرفم، حلالیت طلبیدم و جبران ظلم کردم! اما عزیزانی که به هر دلیلی کینه بنده در دل اونها نهاده شده، ازشون تقاضای بخشش دارم و امیدوارم که مورد لطفشون قرار بگیرم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خداوند به کسی که راه کربلا رو در پیش میگیره، نگاه ویژه ای داره. از خدا میخوام که همتون یه روزی بتونید به این مسیر برید و اون موقع حرف من رو متوجه میشید که چرا گفتم که خدا نگاه ویژه ای بهتون داره. از خداوند برای همتون طلب آمرزش و مغفرت میکنم و از همه ی شما بزرگواران حلالیت می طلبم. در پناه حق

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

این مسیری که میریم، رفتنش به دست خودمون و برگشتنش به دست خدا هست. اگر در این مسیر برگشتی وجود نداشته باشه، باز هم من راضی هستم چون در مسیر حرم امام حسین این اتفاق برام افتاده. از همین جهت از تمامی عزیزان طلب بخشش و حلالیت دارم و اگر به هر کسی ناخواسته ظلمی کردم، امیدوارم که بنده رو ببخشند.

عکس پروفایل حلالم کنید عازم کربلام + متن کوتاه و زیبا

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سلام و درود بر همگی بزرگواران. سفر به کربلا و دیدن حرم امام حسین علیه السلام، توفیقی هست که خداوند در دامن من نهاده و به همین جهت اومدم که از همه ی شما طلب حلالیت کنم و این رو بگم که دعاگوی همه ی شما در این سفر زیارتی هستم. در پناه حق تعالی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سفر به کربلا لیاقت میخواد. هر کسی این لیاقت رو پیدا نمیکنه! به لطف و مرحمت خداوند، امسال بنده لایق این سفر شدم و به همین جهت از همه ی شما عزیزان طلب حلالیت می کنم و امیدوارم که هر خوبی و بدی که بنده در حق شما کردم رو ببخشید و به پای تقصیرات بنده بگذارید.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مهم نیست که چقدر دلت پر از کینه و نفرت باشه و تمام زندگیت رو فقط زشتی و پلیدی پر کنه! فقط کافیه یه نظر آقا امام حسین به شما بکنه تا انگیزه زدودن تمام این ناپاکی ها در وجودتون نهاده بشه. به لطف خداوند امسال زیارت حرم این امام بزرگوار و سفر به کربلا نصیب من شده و از همین حالا از همتون حلالیت می طلبم و از خداوند منان می خوام که در سایه ی اون، شما هم توفیق این زیارت گرانبها رو بدست بیارید.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

حضور در بارگاه امام سوم، امام حسین علیه السلام، توفیق و هدیه ای بود که از جانب خداوند در این سال به من عطا شد. از این بابت خداوند رو بی نهایت بار سپاس گذارم و از خداوند میخوام که تمام کسانی که آرزوی رفتن به این سفر زیبا رو دارن، بهش برسن. از همتون حلالیت می طلبم.

پروفایل حلالم کنید کربلا 98 جدید

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

امام حسین علیه السلام مظهر عزت نفس بودند. ایشان در هر لحظه از زندگیشان درسی برای آموختن به ما دارند! زیارت حرم ایشان و سفر به کربلا یکی از بزرگترین توفیقاتی است که ممکن است نصیب هر شخصی نشود که امسال خدا را شکر نصیب بنده شد. از همگی بزرگواران طلب حلالیت و بخشش دارم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بخشش چیزی هست که به عزت و بزرگی آدمی افزوده و او را نزد پروردگارش والا مقام خواهد کرد. اگر می خواهید مقام و درجه ای بالا نزد پروردگارتان داشته باشید، پس بخشش را بیاموزید! امسال بنده در شرف رفتن به کربلا هستم و از همگی شما عزیزان طلب بخشش و حلالیت دارم.


همچنین ببینید :

جملات زیبا در مورد پیاده روی اربعین


حلال کردن باعث سبک شدن دل آدمی می شود. به خصوص اگر طرف مقابلش در مسیر رفتن به مکانی مقدس به خصوص کربلا و حرم امام حسین علیه السلام باشد. از همگی شما عزیزان خواهانم که دلتان را نسبت به بنده سبک کنید و هر کینه و دشمنی در بین ما بوده را کنار بگذارید تا خداوند نتیجه اش را وارد زندگیتان نماید. حتم دارم که اگر این کار را از ته دل انجام دهید، خداوند همراهتان خواهد بود. چه خوب که این کینه را با بنده هم در جریان بگذارید که اگر کمکی جهت از بین رفتن آن از من برآمد، انجام دهم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سفر به کربلا و سفر اربعین، یعنی طلبیدن امام حسین. امام حسین باید طلبت کنه تا بدونی که رفتن به حرمش چقدر لذت بخش هست و صفا داره. به خاطر وجود مقدس امام حسین علیه السلام هم که شده، از تمامی عزیزان خواهشمندم که اگر بدی یا خوبی در حقشان کردم، حلال نمایند و مرا مورد بخشش خود قرار دهند.

حلالم کنید راهی کربلایم + متن های طلب حلالیت برای رفتن به کربلا

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سفر به کربلا و رفتن به حرم مقدس امام حسین علیه السلام شوق بی نظیری در وجود من ایجاد کرده. همیشه برام آرزو بود که حرم ایشان رو از نزدیک ببینم که الان این اتفاق افتاده. تنها از شما عزیزان خواهش میکنم که ثواب این سفر رو برای بنده با حلالیت و بخشش های خودشون چندین برابر کنند.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگر به دنبال هدف امام حسین علیه السلام بروید؛ خدای امام حسین به شما کمک خواهد کرد و همواره در مسیر رشد و پیشرفت خواهید بود. هم اکنون امام حسین نظری به ما کرده و به همین جهت از همه ی شما طلب رحمت و حلالیت دارم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هوای کربلا با هوای دیگر مناطق جهان متفاوته. اصلا کربلا یه حال و هوایی داره که فقط باید باشید اونجا تا بدونید چی میگم. اما این سفر زمانی که دین کسی روی دوشت باشه یا اون طرف از تو بدی دیده باشه، آنچنان به چشم نمیاد و به همین خاطر از شما دوستان بزرگوار خواهشمندم که اثر بدی یا خوبی از منم دیدید، ببخشید.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

امام حسین علیه السلام یکی از بهترین بندگان خداوند بر روی زمین بود که رسالت خود را به بهترین نحو انجام داد. سفر به کربلا و زیارت از حرم ایشان، دل آدمی را پاک و سرشت وی را نیک خواهد کرد و او را همجوار با بهترین بندگان خدا خواهد نمود! مشروط بر اینکه نه تنها در این زیارت، بلکه در همه ی عمر، انسان به دنبال جلب رضایت خداوند بوده و حس خداگونه را همیشه در وجودش حفظ کند. بنده در شرف سفر به کربلا هستم و از تمامی عزیزان خواهش می کنم که اگر خوبی یا بدی در حقشان داشتم حلال کنند و راضی باشند.

متن حلالیت برای سفر کربلا با عکس نوشته

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

رضایت خداوند بر هر چیزی ارجح است! خداوند گفته می شود که از حق خود می گذرد اما از حق بندگانش خیر و حق مردم می توان گفت که از هر چیزی در این جهان واجب تر است. اگر به سفری مذهبی برویم که رضایت مردم پشتوانه ی راه ما نباشد، نمی توان گفت که این سفر مورد رضای خداوند قرار می گیرد. اگر این سفر به کربلا باشد، رضایت امام حسین هم به آن افزوده خواهد شد. بنده قرار است امسال به کربلا مشرف شوم و از همگی عزیزان خواهانم که خوبی ها و بدی های بنده در حق خویش را حلال کنند و اگر دین یا حقی بر گردنشان دارم، آن را به من یادآوری کنن.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عاجزانه از همه ی بزرگواران خواهشمندم که مرا حلال کنند! چرا که در مسیر حق و در مسیر راستی هستم. درست است! بنده امسال قرار است که به کربلا نزد امام سوم مان امام حسین علیه السلام بروم و قطعا ایشان مرا نخواهند پذیرفت مادامی که حقی از شما بر گردن من باشد. از همه ی شما طلب حلالیت دارم و میخواهم که مرا بر هر دینی که بر شما دارم ببخشاید و راضی باشید.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اینکه من بدی ای در حق دیگران کرده باشم و از آن آگاه نباشم یک مسئله ی طبیعی است و اینکه کسی این حق را بر من گوشزد نکند و در دل خود باقی بگذارد، غیر طبیعی خواهد بود. امسال مشرف کربلا هستم و به همین جهت به دنبال حلالیت از تمامی عزیزانی هستم که به نوعی با من ارتباط داشته اند. اگر حقی بر گردن شما دارم که هنوز ادا نشده، خوشحالم می شوم که آن را به من گوشزد کنید تا در صدد جبران و تلافی ان باشم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

انسان ممکن الخطاست و امکان دارد هر لحظه خطایی از وی سر بزند. حلالیت شما را به خاطر ممکن الخطا بودنم خواستارم! چرا که در شرف رفتن به کربلا و نزد امام سوم شیعیان امام حسین علیه السلام هستم. از همگی شما می خواهیم که مرا ببخشایید و اگر دینی بر گردن شما دارم، آن را به من بگویید. در پناه خداوند همواره زندگی ای پر از برکت و شادی داشته باشید.

متن حلالیت کربلا اربعین + متن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سفر به کربلا اتفاقی خوشایند در زندگی من است که امثال به آن خواهم رسید. قطعا در این سفر قرار است که چیزهای زیادی بیاموزم. برای این سفر، حلالیت طلبیدن از دوستان، آشنایان و نزدیکان یکی از واجبات است و اگر انجام نشود، سفرم اجر آنچنانی نخواهد داشت. به همین واسطه از همه ی بزرگوارن حلالیت می طلبم و اگر خوبی یا بدی در حقتان کردم، به بزرگواری خودتان امیدوارم که آن را ببخشید.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سفر به کربلا برای دیدار حرم امام حسین علیه السلام توفیقی است که امسال نصیب من شد. خدا می داند که چقدر خوشحالم و چقدر در وجود من حس خوبه نهفته است. از شما میخواهم که به خاطر این حس خوب هم که شده، هر خوبی یا بدی که در حقتان کردم را حلال کنید و بگذارید به پای ممکن الخطا بودنم. امیدوارم همگی این توفیق این سفر و زیارت را به دست آورید.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

برای سفر به کربلا هیچ چیز نیاز نیست جز اینکه امام حسین شما را طلب کند. همین که امام سوم شیعیان خواستار دیدار شما شد، دیگر هیچ چیز نمی تواند جلودار شما شود که به دیدار این امام نروید مگر دو چیز که ابتدا خواست خداوند است و دوم عدم رضایت مردم از شخص. از شما عزیزان می خواهم که اگر بدی ای در حق شما کردم، به بزرگواری خودتان ببخشید.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در سفر به کربلا انسان باید سعی کند که به تذهیب نفسش بپردازد. اولین قدم برای تهذیب نفس در انسان این است که وی به دنبال حلالیت از مردم باشد که مبادا در این سفر مادامی که دیگران از اون ناراضی هستند، قدم نهاده کند. از همه ی شما عزیزان خواستارم که بنده را حلال کنید و هر آنچه خوبی و بدی از من دیدید، ببخشایید.

متن حلالیت کربلایی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

رفتن به کربلا و سفر به کربلا یک عشق فوق العاده در شما شکل می ده. اصلا انگار قراره در اونجا به یک آدم دیگه تبدیل بشیم. من امسال قراره به کربلا برم و قرار هم هست که دعاگوی همه ی شما عزیزان باشم. در ازای این دعا فقط یک چیز از شما میخوام و اون هم حلالیت بنده است. امیدوارم که من رو حلال کنید.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سفر به کربلا برای شما چه معنایی دارد؟ بگذارید معنایی که برای من در بر دارد را برایتان بگویم. عشق، خوبی، خوشبختی، صفا، محبت، لذت و هر آنچه صفت خوب است، در این سفر نهفته شده و انسانی که قدم در این سفر بگذارد، قدم در مسیر رسیدن به همه ی این صفات نهاده است. از خداوند برای شما خیر و مغفرت را در این سفر می طلبم و از شما خواستار بخشش و حلالیت ام که این سفر کاملا برایم معنوی شود. در پناه حق تعالی موفق باشید.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سفر به کربلا برای من نوعی موفقیت حساب میشه. دوست دارم که این سفر رو به گونه ای انجام بدم که در بالاترین کیفیت ممکن باشه. به خاطر همین از همه ی شما بزرگواران طلب حلالیت می کنم و ازتون میخوام که من رو به خاطر گناهانی که در حق شما کردم و از اونها اطلاعی ندارم، ببخشید.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از همه ی بزرگواران خواهشمندم که من رو به خاطر سفر به کربلا حلال کنید و هر چی خوبی و بدی در حقشون کردم ببخشند و با این بخشش خودشون باعث بشن که من با آرامش بیشتری قدم در این سفر بزارم. موفق باشید

متن حلاليت كربلا

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عزای امام حسین تا ابد هم که باشد باید ادامه داشته باشد. این امام بزرگوار در حق دین اسلام سخاوتی بزرگ نشان دادند و آن هم فدا کردن جانشان بود. اکنون من عازم مقبره و حرم ایشان هستم و از شما عزیزان طلب حلالیت دارم. امیدوارم که هر خوبی یا بدی که در حق شما کردم و از آن اطلاعی ندارم را ببخشایید.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

برای سفر به کربلا و حرم امام حسین، باید رزومه ات را پاک کنی. باید نمونه کار خوب داشته باشی تا امام حسین علیه السلام در میان یاران و محبان خویش استخدامت کند. اکنون من در شرف رفتن به کربلا هستم و از شما عزیزان می خواهم که با حلالیت خود، رزومه مرا پاک و زیبا کنید تا باشد که مقبول امام سوم شیعیان امام حسین علیه السلام قرار بگیرد.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سفر به کربلا چیزی نیست که هر کسی بهش دست پیدا کنه. باید واقعا از ته دل بخوای که خدا این سفر را بهت هدیه بده. خداروشکر این بار دعای من مستجاب شد و امسال عازم حرم امام حسین علیه السلام هستم. از همه ی شما میخوام که من رو حلال کنید تا با رویی باز و گشاده به حرم این حضرت قدم بزارم.

متن های زیبای حلالیت طلبیدن برای سفر به کربلا

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من گدای توجه حسینم. گدای پذیرش این امامم. میخوام که یکی از محبان ایشان باشم و با سفر به حرم ایشان میخوام که رسم محب بودن حسین رو بدونم. از شما میخوام که تو این زمینه با حلالیت و بخشش من به من کمک کنید تا مبادا در پیش این حضرت خجالت زده بشم. به امید روزی که همه ی شما عزیزان توفیق رفتن به حرم این امام بزرگ را داشته باشید.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

امسال توفیق پیدا کردم که از زائرین حرم آقا امام حسین باشم. این سفر سرتاسر نورانی و زیباست و برای همه اون رو آرزو میکنم. از همه ی شما عزیزان طلب حلالیت میکنم. اگر خوبی یا بدی از من دیدید حلال کنید.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اربعین امسال برای من با سال های دیگه متفاوته. حتما شما هم تا الان خبر دار شدید که من توفیق پیدا کردم که از زائرین امام بزرگوارمان باشم. از همگی طلب حلالیت دارم. دعاگوی شما عزیزان در تک تک لحظات این سفر هستم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

امیدوارم که هر کسی که هنوز نتونسته جزو زائرای آقا امام حسین بشه، حتما این اتفاق باشکوه نصیبش بشه تا متوجه بشه که چه سعادتی بهش رسیده. فقط کسی که امام حسین اون رو بطلبه در این مسیر میتونه قدم بزاره که خداروشکر امسال ما رو امام حسین طلبید و به همین جهت اومدم که از همه ی عزیزان طلب حلالیت کنم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سفر به کربلا اونجاش قشنگه که پای ضریح امام حسین میری و تموم درد و دلات رو با آقای خودت در میون میزاری. این لحظه رو برای همتون آرزومندم و امیدوارم که نصیبتون بشه. محتاج حلالیت همه ی شما عزیزان هستم. در پناه خداوند شاد باشید.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من قصد سفر به کربلا رو امسال داشتم و خداوند به شیوه ای باورنکردنی توفیق این زیارت رو به من داد. الان خیلی خوشحالم و اومدم که هم این اتفاق خوب رو با شما در میون بزارم و هم حلالیت بطلبم که اگر خوبی یا بدی از من دیدید به بزرگواری خودتون حلال کنید و امیدوارم که برای شما هم این اتفاق قشنگ بیفته.

تهیه کننده : توپ تاپ

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...