تعبیر خواب ترشی

خواب ترشی یکی از خواب های معمول مردم است که ممکن است برای هر فردی اتفاق بیفتد. خواب ترشی هم مانند دیگر خواب ها دارای تعبیر و معانی خاصی می باشد که می تواند از آینده خبری را بدهد.اما خواب ترشی چه معنایی دارید و به طور کلی تعبیر آن چیست؟

ما در این مطلب تمامی تعبیر هایی که لازم است در رابطه با تعبیر خواب ترشی بدانید برای شما آماده کرده ایم که اگر زمانی خواب ترشی دیدید بدون هیچگونه نگرانی و اتلاف وقت از تعبیر آن مطلع شوید.

خواب ترشی درست کردن

اگر در خواب ببینید که دارید ترشی درست می کنید یعنی دارید کاری را انجام می دهید که بعد ها دچار غم و اندوه شما می شود و بهتر است هر چه زودتر آن کار را متوقف کنید تا بعد ها و پس از انجام آن کار پشیمان و دلخورده نشوید. اما اگر خواب ببینید که دارید ترشی را دور می اندازید به این معنا است که غم و اندوه از شما دور می شوند.

تعبیر خواب ترشی ابن سیرین

از نظر ابن سیرین دیدن خواب ترشی به معنای غم و اندوه می باشد و در هر چیزی به معنای بد آن تعبیر می شود، یعنی اگر ترشی به همراه هر چیز دیگری بیاید به معنای آن است که آن چیز از بین می رود و یا دچار حادثه بد و نگرانی خواهد شد.

تعبیر خواب ترشی

مخصوصا اگر ترشی از میوه‌ های ترش باشد، ترشی میوه های ترش معنای درد و رنج را نیز می دهند. به عقیده ی ابن سیرین اگر کسی به شما ترشی داد یعنی او باعث غم و اندوه شما می شود و اگر شما به کسی ترشی دادید یعنی شما باعث غم و اندوه او می شوید.

خواب ترشی از نظر معبرین دیگر نیز به معنای غم و اندوه می باشد و هیچگونه نکته ی مثبت و تعبیر مفیدی در آن وجود ندارد.

تعبیر خواب ترشی کلم

کلم در خواب به معنای جلال، شکوه، عظمت و ثروت می باشد که اگر با ترشی همراه شود و ترشی کلم را تشکیل دهد به معنای این است که ثروت و منفعت شما از بین می رود و هر چه تا بحال ثروت به دست آورده اید تباه خواهد شد.

اگر در خواب ببینید که فردی ترشی کلم به شما داده است به این معنا است که او باعث از بین رفتن ثروت و جلال و شکوه شما می شود و یا قصد دارد که جای شما را بگیرد و شما را ورشکست و مفلوک کند.

تعبیر خواب ترشی گل کلم

گل کلم نیز در خواب به معنای ثروت و منفعت بسیار عظیم است به گونه ای که این ثروت می تواند پاسخگوی نیاز بیش از ده ها نفر باشد.

اما اگر گل کلم به صورت ترشی در آید به معنای آن است که شما یک ضرر و زیان بسیار بالا می بینید که هیچوقت نمی توانید آن را جبران کنید. و اگر هم فرد ثروتمندی هستید فقیر می شود و نمی توانید که دوباره به ثروت قبلی خود دست یابید‌.

تعبیر خواب ترشی کلم ، تعبیر خواب ترشی گل کلم

اگر در خواب ببینید که فردی به شما ترشی گل کلم می دهد به معنای این است که او باعث یک زیان بسیار زیاد به شما می شود و شما را مفلوک خواهد کرد. اما اگر شما به کسی ترشی گل کلم بدهید به این معنا است که شما او را متضرر می کنید و باعث تباهی او می شوید.

تعبیر خواب ترشی فلفل

فلفل خود به تنهایی به معنای شر و فساد می باشد و اگر با ترشی نیز مخلوط شود به معنای شر و خطری است که بسیار مهلک و کشنده می باشد.

اگر در خواب خود ترشی فلفل دیدید به معنای این است که شر و بلا نزدیک است و هیچگونه فرقی نیز در خشک و یا تر بودن آن و یا حتی رنگ آن نیز وجود ندارد و در برخی کتب نیز آمده که ترشی فلفل قرمز از بقیه خطرناک تر است‌‌.

تعبیر خواب ترشی فلفل

اگر در خواب ببینید که ترشی فلفل را دور انداخته اید به معنای این است که شر و بلا از شما دفع می شوند.

اگر در خواب ببینید که کسی ترشی فلفل به شما می دهد به این معنا است که او باعث شر و خطری برای شما می شود و شما را در دردسر می اندازد، اما اگر ببینید که ترشی فلفل را به کسی دادید یعنی شما خطری مهلک را برای آن فرد ایجاد می کنید که هیچگونه رهایی در آن وجود نخواهد داشت.

تعبیر خواب ترشی سیر

خواب سیر ترشی در بین بقیه‌ ی ترشی ها بدترین تعبیر را دارد و به این معنا است که آبرو، حرمت و یا شرف کسی در خطر می افتد.

اگر در خواب ببینید که ترشی سیر درست می کنید و یا آن را به کسی می دهد به این معنا است که به زودی توسط غیبت و یا افترای شما آبرو و حرمت کسی از بین می رود و زندگی اش از هم می پاشد و دیگر جبران نخواهد شد.

تعبیر خواب ترشی سیر

اما اگر خواب ترشی سیر را ببینید که از فردی می گیرید به این معنا است که آبرو و شرف شما در خطر است و آن فرد زمینه ساز یک بدبختی و مرداب برای شما می شود که نمی توانید خود را از آن نجات دهید.

تعبیر خواب ترشی سرکه

خواب ترشی سرکه به این معنا است که پول و ثروت زیادی به شما می رسد که هم حلال است و هم مشروع اما یک مشکل بزرگ دارد و آن هم این است که از لحاظ غم انگیزی به شما می رسد به طور مثال یکی از اعضای خانواده شما فوت می کند و از او به شما ارث و مال و اموال زیادی می رسد.

تعبیر خواب ترشی سرکه

به طور کلی مالی که بدون هیچگونه زحمت و تلاشی به ما برسد که حاصل دسترنج و تلاش فردی دیگری است از تعابیر خواب ترشی سرکه می باشد که به نوعی مثبت ترین خواب در میان دیگر خواب های ترشی می باشد.

تعبیر خواب ترشی هویج

خواب هویج به طور کلی به معنای عشق، علاقه و ازدواج است که یک نماد بسیار خوب و بی نظیر برای علاقه می باشد.

اما اگر خواب ترشی هویج را ببینیم به این معنا است که به زودی عشق و علاقه ما نسبت به فردی که دوستش داریم از بین خواهد رفت و از او کاملا دلسرد می شویم، اگر هم فرد متاهلی باشیم به این معنا است که به زودی با همسر خود وارد یک مشاجره ی سخت خواهیم شد که ممکن است زندگی و ازدواج ما را مورد هدف قرار دهد.

تعبیر خواب ترشی هویج

ترشی هویج نشانه ی درهم بودن را نیز می دهد که می توانید نشان دهنده ی مشکلات پیچیده و مختل شدن زندگی باشد به گونه‌ ای که همه مسائل با هم آمیخته می شوند و زندگی را سخت می کنند و به قول مثال معروف دنیا دست به دست هم می دهد تا زندگی ما را دچار بحران و غم و اندوه کند.

تعبیر خواب ترشی زیتون

خواب زیتون به معنای وفور نعمت و فراوانی می باشد که باعث می شود زندگی ما متحول شده و از پل سختی ها عبور کرده و به دشتی سرسبز و پر نعمت برسیم، به طور کلی زیتون در خواب معنای بسیار خوبی دارد و از تعابیر مفیدی برخوردار می باشد.

اما اگر خواب زیتون به خواب ترشی زیتون تبدیل شود یعنی شما نعمت های زیادی را از دست خواهید داد و به سمت سختی ها و مصیبت ها خواهید رفت و به سختی می توانید به دوران قبل بازگردید.

تعبیر خواب ترشی زیتون

اگر خواب ببینید که ترشی زیتون را به فردی می دهید یعنی مرتکب کاری می شوید که نعمت ها و اموال آن فرد از بین برود و دچار سختی زیادی شود.

اما اگر خواب ببینید که فردی ترشی زیتون را به شما می دهد به این معنا است که از آن فرد فاصله بگیرید زیرا کاری می کند که نعمت های خدا دادی و اموال شما از بین بروند و شما را در شرایط سختی قرار می دهد.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

16 نظر

  1. خانم صخانم صsays:

    سلام خواب دیدم پدر مرحومم غمیگین یه گوشه نشسته بود و خواهرم بساط ترشی رو روی میز آشپزخونه پهن کرده بود ، من وسایلو ازش گرفتم و خودم خاستم ترشی بندازم، مواد ترشی هم اینا بود: سرکه ، انگور تازه ، و انگوری که هنوز بشکل غوره بود، و زردآلو ؛ من اینا رو لایه لایه روی هم درون شیشه ریختم و خواهرم رویش سرکه میریخت، دو تا شیشه ترشی گرفتم، ولی بعداز چندلحظه سرکه به خورد مواد رفته و نصف سرکه کم شد خواهرم رفت تا از انباری سرکه بیاره و دوباره شیشه رو پره سرکه کنیم، بعد خواهرم به بابام گفت چرا انقد غمگینی؟ پاشو برو فلان املاکی اونجا کارجدیدتو شروع کن (گویا پدرم ناراحتیش درخصوص شغلش بود)، تو واقعیت هم اینو بگم که ما مشکلات زیادی داریم یکیش درخصوص شغل همسرمه که قصد تغییرشغل داره و دقیقا شرایطش مثل پدرمه تو خواب دیدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است کاری را انجام میدهید که در اینده دچار اندوهتان شود

  2. حسینحسینsays:

    خواب دیدم یه نفر یه دعا بهم داد نمیدونم چی بود با یه قرآن کوچیک داشتم .بعد دیدم آیت الله بهجت دراز کشیده گفتم حاجی ترشی سیر میخورید گفت بله .منم بهش سیر دادم یه دوتا دونه باز کردم دادم خوردن دعام کرد بعد گفت سیر خیلی خوبه.بعد بهم گفت برو یه بنر به نام من بزن نمیدونم یه نفر داره از کربلا میاد گفت آبروم در خطره و یه کار دیگه تو یه شهر دیگه گفت که یادم نیست ولی نگران بود .بعد رفتم خونه مادر بزرگم که فوت شده دیدم گوشه خونه پر از نان هست بعد یه نوشته دیدم روش نوشته بود از نان نترس آینده را فقط خدا میداند .نگرانم تورو خدا تعبیر چیه آبرو ریزی تعبیر شده سیر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است کاری انجام دهید که بعدها پشیمان و ناامیدتان کند

  3. فاطمهفاطمهsays:

    با سلام من خواب دیدم که دوست پسرم نشسته و یه آبکش جلوشه که داخلش گل کلم و هویج خورد شده هستش که پختنش برای ترشی و اون داره اونها داخل شیشه میریزه توی خواب مثلا داشت ترشی درست میکرد اما وقتی بهش فکر میکنم مبینم جز پختن هویج و گل کلم دیگه چیزی شبیه به درس کردن ترشی رو انجام نمیداد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است حادثه ای نگران کننده برایتان رخ دهد

  4. Z.zZ.zsays:

    سلام استاد گرانقدر... صبح ساعت 8 یا 9 خواب دیدم که یه خانمی که ظاهرا مادر خواستگارم بود یه بطری سرکه سفید رو روی سرم میریزه تمام موهام خیس شد و منم زدم زیر گریه و که خیس شدم رفتم حمام که خودم رو بشورم در ایینه دیدم روی سینه ام پر شده بود دمل های بزرگ که کمی فشار دادم کلی ریم اومد بیرون و خوب شدن ممنونم از تعبیر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده رهایی از گناهان است که بر تندرستی دلالت دارد

  5. aasays:

    سلام دیشب خواب دیدم که با دختر عموم که مدتیه ندیدمش صحبت می کنم و از اوضاع و احوالش می پرسم. اون در جوابم گفت که هنوز اتفاقی که قرار بود بیفته نیفتاده. بعد یه دبه متوسط ترشی مخلوط دستش دیدم که با ملاقه استیل داشت هم میزد. بعد یه گل کلم کوچک(ترشی) که بین دو انگشتم گرفته بودم رو دیدم و بدون اینکه بخورمش با دختر عموم صحبت میکردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است کارهایی را انجام دهید که بعدا موجبات اندوهتان را فراهم کند

  6. faranfaransays:

    با سلام خواب دیدم همسایمون یه پیاله ترشی هفته بیجار برام آورده کنارشم یکی دوتا ترشی سیر گذاشته.یادم نمیاد خوردم یا ن.بابامم میگه بخوریم از این ببینیم چجوره. که از خواب پاشدم یهو. من در واقعیت ترشی سیر اون همسایمون و خیلی دوست دارم و تو خوابم از ذهنم رد میشه که تری سیر اون و خوبه. تعبیرش و بگین لطفا نگرانم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است حادثه ای نگران کننده در زندگی برایتان ایجادشود

  7. VafaVafasays:

    باسلام خواب دیدم تو یک جای سبزبودیم یک درخت ک گلهای شبیح گل کلم داشت دیدم ب خواهرم گفتم ببین چه قشنگه این گلم کلم قشنگ داره خواهرم گفت این گلم کلم نیس این یک گله که شبیح گل کلمه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در جایی گیر می کنین که نمی دونین چجوری این مسئله رو حل کنین اما خود به خود حل میشه

  8. بهاربهارsays:

    سلام تو خوابم ديدم از خيابون خونه مون دارم رد ميشم چند نفر دختر و پسر دارند با هم بازى ميكنند بعد بازيه اينجوري بود ك از بغلشون ترشى ميومد بيرون بعد من تو بازى نبودم فقط نگاه ميكردم ك ي دفعه ي شيشه ترشى چند طبقه سفيد تو دستم ديدم ك از بغل يكيشون اومد بيرون ولى واس خودم نميخواستم يكى از پسر هاى اونجا گفتش اينو بذارين واس من..

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است دحوادثی باعث نگرانی و استرس شما در زندگی شود

  9. سمانهسمانهsays:

    سلام بنده خانمی متاهل و خانه دار هستم .. من دیدم که یه سطل پیش من و خواهر شوهرم و شوهرم هست که داریم ازش ترشی میخوریم من یادمه گل کلم برداشته بودم ولی مزه ای که من از خوردنش احساس کردم خیلی ترشی ای نداشت و من احساسه یه مزه ی شیرین داشتم درحالیگه داشتم با بقیه ترشی میخوردم و همچنین خونه خییلی پراز آشغال های کوچک بود که فکنم قرار بود بعدا جمعو جورشو کنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام یه ناراحتی براتون پیش میاد

  10. خانمخانمsays:

    سلام اگه ترشی گل کلم بخوریم ولی مزش تو خواب بجای ترشی مزه شیرینی داشته باشه یعنی چی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این خواب ها آشفته هستن

  11. نیلوفرنیلوفرsays:

    سلام اگه خواب ببینی یه نفر چند تا کلم سبز واست بیاره و خودتم تو خونه داشته باشی چه تعبیری داره با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویدادهای شادی برایتان رخ خواهد داد

  12. مریممریمsays:

    سلام- این دومین بار هست این اخیرا که خواب میبینم مادرم ترشی درست میکنه. اولین بار ترشی بادنجان بود ولی زیاد نبود و دومین بار یک اتاق پر از ترشی سبزیجات مثل کرفس و سبزیجات سبز رنگ دیگهکه مرتب چیده شده بود. به نظر میومد برای فروشه. چون دیدم یکی دیگه از اقوام هم اومده بود بخره انگار. نگرانم نکنه خبر فوت باشه! ممنون میشم راهنمایی کنید.

  13. مریممریمsays:

    جهت تکمیل خواب بالا عرض کنم که من در خواب او از ترشی بادمجان کمی چشیدم که ترش بود و در خواب دوم ترشی ساقه های کرفس خیلی توجهم رو جلب کرد ولی نچشیدم.

  14. ضحی موسویضحی موسویsays:

    خواب دیدم ترشی مزه کردم در یه مکان عمومی وبه همه موقع افطار توزیع کردم ممنون میشم جواب بدین /دختری ۲۵ ساله ومجرد هستم

  15. علی کریمیعلی کریمیsays:

    در خاب دیدم با ۲نفر(از دوستانم)در بیرون هستیم من خاستم ساندویچ بخرم که اونها منو به خوردن ترشی سرکه دعوت کردند وقتی داشتیم ترشی میخوردیم یکی از دوستانم ی ترشی گل کلم انداخت تو ظرف من تا همراه ترشی سرکه اون رو هم بخورم

  16. رکسانا نصیریرکسانا نصیریsays:

    در خواب دیدم شخصی که فوت کرده با ناراحتی میگه تمام ترشی هام کپک زد.فقط همین خود ترشی ها در خوابم نبود