23 حقیقت شگفت انگیز که شما احتمالا در رابطه با سگ ها نمی دانید !

آیا فکر می کنید که همه چیز را درباره سگ ها می دانید ؟ دوباره فکر کنید ! 23 حقیقت شگفت انگیز از جمله حقیقت هایی هستند که شاید شما تا به حال نشنیده باشید :

1- سگ ها حس زمان دارند. در واقع آن ها می دانند که تفاوت میان ساعت 1 و 5 به چه صورت است . در واقع اگر که آن ها شرطی شده باشند می توانند زمانی که برای پیاده روی در نظر گرفته اید را تشخیص دهند.

حقایقی درباره سگ ها

2- سگ ها به اندازه یک کودک دو ساله با هوش هستند. آیا تا به حال دقت کرده اید که کودکانی که در این رنج سنی قرار گرفته اند ارتباط ویژه ای با سگ ها برقرار می کنند ؟ در واقع این مساله به این دلیل است که آن ها با زبان مشترکی با هم دیگر صحبت میکنند. در واقع حدود 250 کلمه و حرکت وجود دارد که کودک و سگ به واسطه آن ها ارتباط برقرار می نماید.

حقایق جالب درباره سگ

3- مطالعه ای که توسط UCSD صورت گرفته است نمایانگر این موضوع بوده که سگ ها زمانی که شما به موجود دیگری علاقه نشان می دهید حسادت می کنند.

حقایق جالب درباره سگ ها

4- ایالات متحده آمریکا بیشترین جمعیت سگ هایی که به عنوان حیوان خانگی نگهداری می شوند را به خود اختصاص داده است . ارقام نشان دهنده 75.8 میلیون سگ خانگی است.

23 حقیقت شگفت انگیز که شما احتمالا در رابطه با سگ ها نمی دانید !

5- معمولا به واسطه ارتباط چشمی با سگ ها می توانید برخی از دستور ها را به سگ ها بدهید . به واسطه این ویژگی کار صاحبان سگ ها راحت تر شده است . برخی از این دستور ها شامل مشغول بودن یا زمان رفتن است می باشد.

اطلاعات سگ

6-آیا سگ ها بهترین دوست انسان ها هستند؟ زمانی که یک سگ را به عنوان حیوان خانگی انتخاب می نماید و به چشماش نگاه می کنید هورمون اکسی توکسین که به عنوان هورمون عشق است آزاد می شود. در واقع این هورمون در بدن سگ ها نیز آزاد می شود.

7- سگ های نژاد سالوکی از جمله قدیمی ترین سگ هایی هستند که پرورش داده شده اند. این سگ ها در تاریخ باستانی مصر حضور دارند و پرورش این سگ ها با سل 2100 قبل از میلاد باز می گردد.

چند حقیقت راجع به سگ ها

8- سگ های داکسهوند برای مبارزه پرورش داده می شدند .

حقیقت های جذاب و خواندنی در مورد سگ

9-  سگ هایی که عقیم می شوند نسبت به سگ هایی که از نظر جنسی سالم هستند عمر بیشتری خواهند داشت.

10- بیش از نیمی از رئیس جمهور های آمریکا سگ خانگی خود را داشته اند.

حقایق ناب و دسته اول درباره ی سگ ها

11- سگ های ولگرد در روسیه آموزش داده شده اند که چگونه می توانند سوار سیستم پیچیده مترو شوند و به جهت یافتن غذای خود در ایستگاه های به خصوصی از مترو پیاده شوند.

با حقایقی در مورد سگ ها آشنا شوید

12- سگ ها می توانند احساسات شما را بو کنند. در واقع سگ شما حدود 100 هزار مرتبه حس بویایی قوی تری نسبت به شما دارد. به همین منظور در رابطه با اینکه سگ ها از فاصله دوری می توانند احساساتی مانند ترس را احساس کنند شوکه کننده نخواهد بود. هنگامی که یک انسان می ترسد سگ ها تصمیم به پافشاری و حمله می گیرند در صورتی که اگر از آن ها نترسید آن ها کاری انجام نمی دهند.

13- سگ ها دارای بینی مرطوب هستند زیرا این ویژگی به آنها کمک می نماید تا بودی مواد شیمیایی را بهتر احساس کنند.

بینی سگ ها

14- سگ ها ها قابل آموزش به جهت تشخیص سرطان و سایر بیماری های انسانی هستند. در واقع سلول های سرطانی در بدن انسان نسبت به سلول های سالم مواد متابولیکی متفاوتی را آزاد می نمایند. در واقع سگ ها تنها به واسطه بو کردن تنفس فرد قادر به تشخیص سلول های سرطانی خواهند بود.

15 – آیا سگی را دارا هستید که اضظراب جدایی را تجربه می نماید؟ اگر می خواهید از سگ خود جدا شوید برخی از لباس هایی که همراه او بوده اید و پوشیده اید را برایش بگذارید . در واقع رایحه لباس شما می تواند اضطراب جدایی سگ را کاهش دهد.

23 حقیقت شگفت انگیز که شما احتمالا در رابطه با سگ ها نمی دانید !

16 – تا به حال دقت کرده اید که سگ ها مکان مشخص و مناسبی را به جهت دفع مدفوع خود انتخاب می کنند؟ در واقع علت این موضوع این است که سگ ها ترجیح می دهند تا در راستای مغناطیسی زمین دفع مدفوع را انجام دهند.

23 حقیقت درمورد سگ

17- آیا تا به حال به این موضوع توجه کرده اید که سگ هنگام خوابیدن شبیه به یک توپ به هم پیچیده می شوند ؟ در واقع این مساله کاملا غریزی است و سابقه طولانی دارد. به واسطه این کار سگ ها سعی میکنند تا خود و اندام حیاتی خود را گرم نگه داشته و هنگام خواب از خود محافظت نمایند.

23 حقیقت شگفت انگیز در مورد سگ ها

18-  سگ ها می توانند در رابطه با پیشنهاد یک قرار به شما کمک نمایند. مطالعه ای نشان داده است که شانس یک مرد در رابطه با گرفتن شماره دختران زمانی که دارای سگ بوده است از 10 درصد به 33 درصد افزایش یافته است . در این مطالعه مشخص شده است که 66 درصد از بانوان و اقایان با کسانی که حیوانات خانگی را دوست ندارند قرار نمی گذارند.

19-  نژاد لابرادور به عنوان محبوب ترین نژاد سگ در 26 سال گذشته در آمریکا بوده است .

حقایق سگ

20- آمار نشان می دهد که حدود 600 میلیون سگ در جهان وجود دارد. تخمین زده می شود که حدود 400 میلیون از این سگ ها ، سگ های ولگرد هستند.

21-  دانشمندان معتقد هستند که اولین سگ شناخته شده حدود 31700 سال پیش زندگی می کرده است . این سگ ما قبل تاریخ شبیه به سگ های هاسکی بزرگ سیبری بوده است .

22- سگ های Michael Vick dogs و  Sox and Hector به عنوان سگ های معتبر درمانی شناخته شده اند. در واقع این دو سگ روزهای خود را به واسطه امید و انگیزه دادن به مردم در بیمارستان ها ، سالمندان و مدارس سپری می نمایند.

دانستنی ها و حقایقی در مورد سگ ها که از آن بی خبر هستید

23 – قلاده های میخ دار برای نخستین بار در یونان باستان به منظور محافظت از سگ ها و گربه ها در مقابل حملات گرگ ها ساخته شده بود.

23 حقیقت شگفت انگیز که شما احتمالا در رابطه با سگ ها نمی دانید !

چند مطلب پیشنهادی دیگر :

چگونه با سگ ولگرد دوست شویم

چگونگی تعیین جنسیت سگ

چرا حمله ی سگ به صاحب خود اتفاق می افتد؟

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...