بهترین متن ها برای تشکر از زحمات همسر (2)

متن های شما برای تشکر از همسر خود با مضمون متشکرم بسیار زیبا هستند و قلب همسرتان را سرشار از شادی و سرور خواهند کرد.با تشکر از همسر خود به مناسبت هایی مانند روز ولنتاین ، تولد یا سالگرد تولد ، این روزها فقط بهانه ای است برای قدر دانی از همسر خود، و  با استفاده از یک پیام تشکر ویژه از همسر خود می توانید ، روز خود را عالی رقم بزنید و احساس کنید که خوشبخت ترین زن روی زمین است.

. این مجموعه عالی از بهترین پیامهای تشکر از همسر ، آرزوها و سلام های شیرین را که عشق به همسرتان را نشان می دهد ، همسر عزیزم را در میان کلمات ویژه جستجو کنید و با همسر خود به اشتراک بگذارید. امیدوارم این پیامهای تشکر از شما برای همسر، به شما کمک کنند تا لحظه ای زیبا یا احساس عشق را با دلبر خود رقم بزنید.

قدر دانی از زحمات همسر یکی از بهتترین کارهایی است که عشق و محبت میان انان را بیشتر خواهد کرد و باعث استحکام روابط شان خواهد شد. به همین جهت اغلب زن و شوهرها از متن های زیبا جهت ابراز احساسات شان نسبت به همسر شان استفاده می کنند.

********************

همسر مهربان و دلسوزم عشق تو الهام لخش زندگی من است. خوشحالم که خداوند تو را به من لخشیده است. به خاطر همه خوبی هایت از تو سپاسگذارم.

********************

همسر عزیزم هر روز که از زندگی مشترکمان می گذرد بیشتر از قبل عاشقت می شوم. کارهایی که برای من و بچه ها کرده ای خیلی بیشتر از حد تصورم بوده است. از تو له خاطر همه چیز ممنونم.

********************

عشقم از تو به خاطر همه جان فشانی ها و از خود گدشتگی هایت ممنونم. تو روشنایی زندگیم هستی. تو را بیشتر از هر چیزی در این دویت دارم.

********************

همسر مهربان و صبورم تو تنها کسی بودی که توانست در قلبم بنشیند. از روزی که تو را دیده و شناخته ام خیر و برکت روانه زندگیم شده ایت. از تو به خاطر بودنت و له خاطر زحمات بی دریغت سپاسگذارم.

********************

ای بهانه بودنم و ای همسر از خود گذشته ام. تو رفیق، همراه و هم زبان و مرهم دردهایم هستی. ممنون به خاطر حضور مهربانت.

********************

همسر عزیزم در جوار تو مانند دانه جوانه زدم، رسد کردم و به کمال رسیدم. من همه ان چرا که در زندگی دارم از تو و وجود پر برکتت می دانم. برایم تا ابد بمان و بدان که همیشه قدر دان زحماتت هستم.

********************

قدر دانی و محبتم را بپذیر ای دردانه ی قلبم همسر مهربانم. دوستت دارم و تا ابد نام زیبایت را در قلبم حک خواهم کرد.

********************

اگر تو همدمم باشی عم با من بیگانه است.

اگر تو باشی من قویترینم و از هیچ کس و هیچ چیز واهمه و ترسی ندارم. خیلی دوستت دارم و قدردان زحماتت هستم.

********************

همه زندگیم را فدای قلب مهربانت خواهم کرد. همه زندگیم را فدای چشم هایت خواهم کرد ای همه زندگیم، ای همسر فداکارم. از تو به خاطر زحمات شبانه روزیت ممنونم.

********************

ای عشق جاودانه ام، ای صبور ترینم و ای همسر دلسوز و فداکارم. رحماتت را هر گز فراموش نخواهم کرد و از تو به خاطر همه خوبی هایت ممنونم.

********************

ای عشق جاودانه ام، ای یارو یاورم بی نهایت دوستت دارم چون تو بهترین ها را به من دادی. از تو به خاطر همه خوبی هایت و به خاطر همه زحماتت ممنونم.

********************

تو نیمه گم شده من بودی که خوشبختانه پیدایت کردم و در کنارت کامل شدم. نمی دانی چقدر از داشتنت خوشحالم و خداوند را شاکرم. همسر بی مانندم از تو به خاطر همه خوبی هایی که در حقم کردی ممنونم.

********************

عزیز ترینم ای همسر مهربانم هر چه که بیشتر می بینمت بیشتر دلتنگت می شوم. ارزو می کنم خداوند عمری به من عطا کند تا بتوانم زحماتت را جبران کنم.

********************

عشق تو معجزه ای بود که درون قلب من رخ داد و من را عاشق و اسیر تو کرد. اگر ایارت این است آرزو می کنم همه مثل من اسیر شوند. نمی دانم دوست داشتنم را چگونه ابراز کنم. نمی دانم چگونه بگویم که دوستت دارم و به خاطر داشتنت چقدر مسرورم. به خاطر همه خوبی هایی که در حق خانواده انجام دادی ممنونم و برای ارزوی سلامت می کنم.

********************

همسر عزیزم تصور می کنم بدونه تو زنده نخواهم ماند. تو نوری بوری که در زندگیم وارد شدی و با ایثار و از خود گذشتگیت بهترین راه را پیش چشمانم قرار دادی. از تو له خاطر همه چیز سپاسگذارم.

********************

همسر مهربانم آن چرا که تو در طول زندگی مشترکمان به من دادی هرگز امکان نداشت کس دیگر بتواند آن را به من بدهد. از تو له خاطر تلاش و کوششی که برای بهتر شدن زندگی مان می کنی ممنونم. امیدوارم لایق این همه خوبی تو باشم.

********************

تشکر کردن و ادای احترام به کسی که دوستت دارد و دویتش داری نشانه محبت و معرفت است. تو با زحمات بی پایانی که برای من و زندگی مشترکمان کشیدی نشان دادی که با محبت ترین و با معرفت ترین انسان روی زمینی. ممنونم به خاطر همه خوبی هایت.

********************

تمام وجودم را فدای قلب مهربانت می کنم و از تو به خاطر تمام چیزهای خوبی که به من دادی ممنونم. دوستت دارم همسر عزیزتر از جانم.

********************

با وجود تو دیگر غصه معنایی ندارد. وجود تو سراسر مهر و دوست داشتن است. تو یاد آور زیباترین و ناب ترین حس دنیا بودی و هستی. به خاطر حضور مهربانت و به خاطر زحماتتت ممنونم همسر دلسوزم.

********************

همسر خوبم از تو ممنونم که شریک زندگیم شدی. تو همیشه برایم لهترین و دلیوز تربن کس بوده ای. امیدوارم همیشه سایه ات بالای سرم باشد و در پناه تو به آرامش برسم. از تو له خاطر همه چیز ممنونم.

********************

عزیز دلم. همسر مهربانم بودن هایت و مهربانی هایت بزرگ ترین رمز خوشبختی من بوده اند. از تو به خاطر همه آن چه که بمن لخشیدی ممنونم.

********************

داشتن همدم و همراهی مانند تو در زندگی نعمت است. نعمتی که خداوند آن را نصیب هر کس نخواهد کرد و من امروز خوشبخت ترینم که لیاقت داشتن فرشته ای چون تو را داشته ام. به خاطر همه محبت هایت و همه زحماتت ممنونم.

********************

عشقم ممنونم که در سخت ترین و تاریک ترین لحظات زندگی در کنارم بودی و از جان و دل برایم مایه گذاشتی. هرگز محبت هایت را فراموش نخواهم کرد و تا ابد قدردانت هستم.

********************

همسر دلسوزم تو پاداش همه سختی هایی بودی که در زندگی کشیدم. تو پاسخ همه سوال های بی جوابم بودی و تو درمان همه دردهایم. به خاطر همه چیز ازت ممنونم. دویتت دارم.

********************

همسرم، ماه زیبای من و ای قدرت ماندن و بودنم. از تو به خاطر همه چیزهای خوبی که به زندگی من و فرزندانمان بخشیدی ممنونم. امیدوارم بتوانم فرزندانمان را همانند تو سخت کوش و با محبت تربیت کنم.

********************

همسر بی هماتیم بودن تو بهانه ای شد برای ماندن و نفس کشیدن و عاشقی کردن. به اندازه همه دنیا دوستت دارم و قدردان زحماتت هستم.

********************

همسر دوست داشتنیم عشقت همانند آب حیات به درون رگ های خشکیده زندگیم جاری شد و مرا به قدرتمند تربن و بی باک ترین و خوشبخت ترین زن عالم تبدیل کرد. از تو به خاطر همه زحماتت ممنونم.

********************

همسرم از تو به خاطر تمامی لحظات شیرین و به با ماندنی که برایم خلق کردی ممنونم و قدردانت هستم.

********************

عزیز دلم، همسر مهربانم امروز با خودم فکر می کنم روزها و سال های قبل از تو چگونه بر من گذشته اند و چگونه زندگی کرده ام در دورانی که تو را نشناخته ام. از ته قلبم می گویم که من بی تو هیچم. تو زندگی را به سویی کشاندی که تصورش را هرگز نمی کردم. بی اندازه دوستت دارم و بی اندازه قدردان بودنت هستم.

********************

عشق زندگیم، همسر چون ماهم برای تمام روزهای یختی که در کنارم بودی و پا به پایم آمدی و نگذاشتی سختی راه بر من غلبه کند از تو بپاس گذارم. تو را بی اندازه دوست دارم.

********************

همسر خوبم تو برای همیشه و تا ابد در همه لحظات زندگیم جاودانه شدی. تو معنی خوب بودن و خوب زندگی کردن را به من آموختی و بادم دادی که چگونه عاشقی کنم و چگونه دوست بدارم. ممنونم به خاطر همه چیزهای خوبی که نصیبم کردی.

********************

همسرم هر روز بیشتر از پیش به این موضوع پی می برم که تو هدیه ای بوری که خداوند مخصوص من خلق کرده و آن را تنها به خاطر من به زمین فرستاده. نمی دانم اگر تو وارد زندگیم نمی شدی چه بر سرم می آمد. از تو به خاطر هر آن چه که برایم انجام دادی تا خوشبخت شوم ممنونم.

********************

با چشم های مهربانت حکایت زیبای عشق را خواندم و از بر کردم. تو زیباترین و بهترین زندگی را برایم ساختی و له معنای واقعی کلمه خوشبختم کردی. به خاطر همه چیز از تو ممنونم و قدردانت هیتم.

********************

همسر عزیزم هر روز که چشم هایم را باز می کنم به خاطر داشتنت از خداوند سپاسگذاری می کنم. نمی دانی چقدر دوستت دارم و چقدر به وجودت افتخار می کنم.

********************

ان چیزی که در قلبم لرزید عشق بود و آن عشق عشق توست همسر عزیزم. از تو به خاطر خلق تک تک لحظات شیرین زندگیم سپاس گذارم.

********************

مهربان ترینم، ای عزیز تر از جانم همسر خوبم. از داشتنت بی نهایت خوشحالم و به خاطر همه خوبی هایی که در حق من و فرزندانمان کردی ممنونم. زحماتت را به هیچ عنوان نمی توانم جبران کنم امیدوارم لایق این همه خوبی باشم.

********************

همسر خوبم قبل از دیدن تو هرگز فکر نمی کردم در زندگی انقدر خوشبخت شوم. با داشتنت من شاد ترین و خوشبخت ترین ادم روی زمبنم. از توبه خاطر همه مهربانی ها و خوبی هایت ممنونم.

********************

هر روز دنیا به من لبخند می زند و نوید خوشبختی را به من می دهد. می دانم که این همه خوشبختی به خاطر زحماتی ست که تو برای زندگی مان می کشی. ازت ممنون نازنین همسرم.

********************

به لطف زحماتی که تو برای زندگی مان کشیدی من هرگز رنگ رنج و یختی را نچشیده ام. دوستت دارم و قدردان زحماتت هستم همسر خوبم.

********************

عزیزتر از جانم ای مه زیبای من فقط می خواهم بدانی که چقدر از داشتنت خوشحالم و چه قدر به خاطر کارهایی که برایم انجام دادی قدر دانت هستم. دوستت دارم همسر خوبم.

********************

کسی که شریک زندگی چون تو دارد حتما خوشبخت ترین ایت و من امروز خوشبخت ترین زن عالمم چون همسری مهربان و سخت کوش چون تو نصیبم شده است. دوستت دارم.

********************

همسر عزیزم ممنون به خاطر حمایت های بی دریغت و به خاطر محبت هایی که بدونه چشم داشت در حقم نموده ای. دوستت دارم و تا همیشه یگانه محبوبم باقی خواهید ماند.

********************

همسرم ممنونم که هستی و ممنونم که سایه ات را بر سر من و زندگی مان گسترده ای. دوستت دارم.

********************

نو همانی که به خاطرش متولد شدم. نفس کشیدم و زندگی کردم. من به لطف وجودت زیباترین روزهای عمرم را تجربه کرده ام. مرسی که هستی

همسر خوبم دوستت دارم.

********************

همسرم بدونه تو زندگی من تمام خواهد شد. زندگی بی تو برایم ممکن نیست. دعا می کنم که همیشه سالم و سلامت باشی و وجودت گرما بخش زندگیم باشد. از تو به خاطر فداکاری هایت ممنونم.

********************

توبهترین حادثه زندگیم بودی. حادثه ای شیرین و دلچسب که روز وقوعش بهترین و لذت بخش ترین روز زندگیم بوده و هست. دوستت دارم و با تمام وجودم قدر دان فداکاری هایت هستم. همسر خوبم تا ابد برایم بمان

********************

عشق و سعادت من تنها به دست تو شکل گرفت. از تو له خاطر همه ان چه که به خاطر خوشبختی و سعادت من انجام دادی ممنونم همسر خوبم.

********************

بهترینم از داشتن خوشحالم و به خاطر زحماتت بی نهایت سپاس گذارم. دوستت دارم همسر خوب و مهربانم.

********************

همسر فداکارم هیچ چیزی در دنیا وجود ندارد تا بتواند میزان عشق و علاقه مرا نسبت به تو بسنجد و آن را نشان دهد. می خواهم بدانی که به بلندای آسمان دوستت دارم و قدردانت هستم.

********************

همسرم تو تجلی عشق الهی و معنای ناب زندگی هستی. ممنونم که زندگیم را مملو از نور الهی کردی. با وجودت خوشبخت ترینم ممنونم که هستی.

********************

همسر نازنینم هیچ کس را به اندازه تو دوست ندارم و بعد از پدر و مادرم هیچ کس به اندازه تو برایم زحمت نکشید. بدان که قدر همه زحماتت را می دانم و از خداوند برایت سلامتی و طول عمر آرزو می کنم.

متن تشکر از زحمات همسر

بهترین متن برای همسر شما:

هر روز شما روز من را با لبخند شیرین می کنید. ممنون که خوشبختم من شما را دوست دارم عسلم ، فقط به همین شکل لبخند بزنید.


همه شوهرها به اندازه کافی خوش شانس نیستند که یک همسر مانند شما داشته باشند. من در کل زندگی  ام آرزو کردم که یک زن مثل شما بدست آورم. از اینکه رویاهای من به واقعیت پیوستند متشکرم.


قبل از ملاقات با شما ، هرگز فکر نمی کردم که در زندگی ام اینقدر خوشحال باشم. با داشتن شما به عنوان همسرم ، من شادترین همسر در این دنیا هستم. با تشکر از عشقم.


هر روز قلب من لبخند می زند و خوشبختی را در زندگی من پر می کند. ممنونم که وارد زندگی من شدید و روح من شکوفا شد.


در پیاده روی شهرت زندگی من ، شما تنها ستاره هستید. متشکرم عزیزم.

جملات زیبا برای قدردانی کردن از همسر + عکس نوشته

شما برقی هستید که مرا شارژ می کند ، آفتابی که مرا بیدار می کند و غذایی که زنده می ماند. با تشکر از همسرم.


به لطف همسر فوق العاده مانند شما ، روح من هرگز رنگ بدی را ندیده است، ممنونم عشقم.


سلام زیبای من! فقط می خواهم شما بدانید که از داشتن شما در زندگی ام ، چقدر سپاسگزارم. شما یک همسر کامل هستید. متشکرم.


یک زن خوب یک مرد را خوب می کند از اینکه مرا با روز تولدم سورپرایز کردید، ممنونم. با تشکر از بودنت در  زندگی ام، عزیزم.


زنی که یک خانه دار کامل ، مادر دوست داشتنی ، مدیر موفق و بهترین همسر است یک اسطوره نیست ، این شما هستید که او را اسطوره می کنید. برای همه چیز ممنونم.

بهترین متن ها واسه تشکر از همسرم

همسر عزیزم ، متشکرم که تنها حمایتی که من تا به حال داشته ام و محبتی که تا به حال مورد نیاز بوده است، از شما گرفته ام.


به همسرم ، متشکرم که هستی ، همه ، عاشق همسران خود باشید ، همانگونه كه مسیح عاشق کلیسا بود و خود را برای او تسلیم كرد.


شما همیشه با من طوری رفتار کردید که من همیشه احساس می کنم آقای کاملی هستم، ممنون عسلم مرسی عزیزم.


اکثر همسران با ازدواج با زنجیر دچار حیرت می شوند ، اما من با یک جفت بال پرواز کردم. با تشکر از شما عزیزم.

جملات کوتاه و قشنگ مناسب برای تشکر کردن از همسر در مناسبت های مختلف

شیرین ترین متن های تشکر از شما برای همسر:

شما مترسک ،  غم و اندوه من هستم ، بدون تو ... زندگی من تمام نمی شود. با تشکر از شما برای ساختن زندگی زناشویی  و همه چیزهایی که من خواب آن را می دیدم.


بعد از یک روز کار سخت وقتی که به خانه برمی گردم ، چهره زیبای شما درمان تمام استرس های من است. با تشکر از شما برای وجود عشقتان.


من واقعاً خوشحالم که همسری را مانند شما به من هدیه شد، شما برای من بهترین هستید. خیلی ممنون عزیزم.


با تشکر از پاسخ به تمام سوالات من ، در مورد تمام مشکلات و راه حل های مربوط به همه مشکلات من. دوستت دارم عزیزم.


تو بهترین اتفاق زندگیم هستی ، که برای من رخ داده است. تو بهترین اتفاقی هستی که هنوز برای من رخ می دهد و می خواهم بهترین اتفاق برای من باشی ، همیشه. متشکرم.

متن با عکس تشکر از همسر

عشق خواستار فداکاری است و سعادت خواهان کمک از طرفین است. من بسیار خوشحالم که همسری دارم که هر دو ویژگی را دارد.


شما همیشه هستی و من متشکرم  در تمام مواقعی که می خواهم در کنارم بوده ای،  از شما متشکرم برای اینکه همسرم هستی.


مانند سیاه و سفید ، سرما و گرما ، خشن و صاف ، ما مخالفانی هستیم که یکدیگر را متعادل می کنند. از اینکه نیمی از بهترین های من هستی، متشکرم.


شما اولین نفر بوده اید و تنها کسی خواهید بود که قلبم را لمس می کنید. از روزی که من شما را ملاقات کردم ، قلبم مرتب به زیبایی می زند و برای من متوقف نخواهد شد. برای شما می تپد ، می گوید من با هر تپش شما را دوست دارم.

متن با عکس نوشته همسرم ممنونم که هستی عشقم

یک ترانه ، غزل ، تصنیف ، آیه یا ورد - هیچ شکلی از شعر این توانایی را ندارد که آنچه را که برای من منظور دارید بیان کند. ممنون عزیزم.


برای بودنت، برای عشقت و برای صبوریت و تمامی زیبایی های عشق های درونیت از تو عزیز دلم، متشکرم.


همسر عزیزم! شخصی که بعد از والدینم بیشتر از همه دوستش دارم تو هستی. از آنجا که شما زندگی من را مانند یک پناهگاه ساخته اید. ازت ممنونم عزیز دلم.


من همه انتخاب های درست در زندگی را انجام دادم زیرا من شخص مناسبی داشتم که در ساختن آنها به من کمک کند. متشکرم که آنجا هستید.


شما به زندگی من آمدید و آن را به خوبی تغییر دادید ، ما همیشه برای همیشه اینگونه باقی می مانیم ، همسر عزیزم ، من شما را خیلی دوست دارم ، با تشکر از اینکه همیشه در فکر من هستید.

عکس پروفایل تشکر از زحمت های خانمم

می توانم صدای شما را بشنوم و ببینم، شما از مایل دورتر از من هستید و با چشمان بسته می خندید. خدا را شکر که برای من همسر زیبایی فرستاد.


با تشکر از زیباترین همسر! شما هنوز همان زیبایی زیبا هستید،  که اولین باری که شما را دیدم هیجان زده شدم و حضور شما در زندگی من لطف خالص خداوند است.


با تشکر از بهترین عشقم! عشق بی قید و شرط شما دنیای من را تغییر داده و مرا به فردی بهتر تبدیل کرده است.


با گذشت هر روز ، عشق ما تقویت می شود. برای من ، شما زیباترین و مهربان هستید. ممنون که فرشته زندگی من بودید.

عکس نوشته تقدیر از زحمات عشقم همسرم

زندگی گزینه های زیادی را به ارمغان می آورد ، اما من خوشبختانه شما را بالاتر از همه انتخاب کردم. تو ستاره درخشان آسمان من هستی که زندگی مرا با عشق واقعی روشن می کند.


صمیمانه از متن های همسرم، متشکرم:

شما با ورود به دنیای من زندگی من را تغییر داده اید. حالا ، قلب من متعلق به من نیست ، این تو و عشق تو هست که مرا خوشحال می کند.


بهترین احساس در دنیا درک این است که شما همسر من هستید. از اینکه روحیه ام را با لبخند بالا بردم و هر روز ارزش زندگی خود را با وجود شما دانستم، متشکرم.

متن همسر عزیزم بابت همه چیز ازت متشکرم

همسر عزیزم ، متشکرم که چراغ راهنما بودی که زندگی مرا در تاریکی ترین گوشه ها انداخت.


دوست داشتن تو شیرین ترین کاری است که باید انجام دهی. برای همه چیز ممنون! دوستت دارم همسر عزیزم!


همسر عزیزم ، شما تصور نمی کنید که چقدر من از داشتن شما در زندگی ام تشکر می کنم. انتخاب شما به عنوان همسر من بهترین تصمیمی است که من تاکنون گرفته ام. شما چنین همسر شگفت انگیزی هستید از شما متشکرم.


شما به من کمک می کنید تا دوباره امید را پس از ناامیدی دوباره زنده کنم ، زندگی را پس از انسداد از سر بگیرید ، سفر را پس از اتمام راه اندازی مجدد شروع کنید ، قدرت را بعد از شکست زنده کنید و رویاهای خود را بعد از طرد شدن شما دوباره زنده می شوید. متشکرم از اینکه همه اینها را به من یاد دادید.

مجموعه متن های زیبا و احساسی برای تشکر از زحمات همسر

من از نظر کلمات و نوشتن نامه ها چندان خوب نیستم بلکه به ساده ترین روش ممکن می خواهم از شما تشکر کنم؛ می خواهم بگویم دوستت دارم و می خواهم از همه کاری که برای من کردی تشکر کنم. یک میلیون تشکر از بهترین همسر دنیا!


تو زیباترین خواب من هستی در روز تولدم. تو زیباترین هستی و  باعث شدی من به سادگی بشنوم صدای احساس شما را،  تو باعث شدی من هر لحظه زندگی کنم و من به سادگی وجود داشته باشم، متشکرم.


اگر عددی بالاتر از هزار ، میلیون یا میلیارد وجود داشته باشد ، من از شما متشکرم که بارها و بارها به خاطر همه کارهایی که برای من انجام داده اید ، تشکر می کنم. دوستت دارم.


شما فقط شریک زندگی من نیستید بلکه عاشق من هستید. شما فقط همراه من نیستید ، شما الهام بخش من هستید. شما فقط همسر من نیستید ، شما زندگی من هستید. با تشکر از همه چیز ، شما به من بال می دهید.

پیام عاشقانه خطاب به همسر برای تشکر از همسر

متن های عاشقانه از شما متشکرم:

چشمان شما جادو می کنند و من در نگاه اول گرفتار می شوم. من می توانم تمام زندگی ام را صرفاً برای همیشه در چشمان تو بگذرانم. با تشکر از عشق زیبایم.


شما پاسخ تمام سؤالات من هستید ، شما راه حل تمام عوارض من هستید ، زندگی کسل کننده من را فوق العاده می کنید، همانطور که هرگز با افسردگی مواجه نشده ام. تشکر از شما برای بهترین های بهترین.


من خانه خود را به شما دادم ، آنرا خانه ساختید. قلبم را به تو دادم ، تو آن را اقامت دادی. من روح خود را به شما دادم ، شما آنرا برای  خودتان ساختید. برای همه چیز ممنونم.


عشق تو این قدرت را به من می دهد که بتوانم بمانم ، تا از هر راه به زیبایی دست یابم ، عشق تو مثل اکسیژن در زندگی من است ، به لطف شما همسر زیبای من ، شما را دوست دارم!

متن کوتاه و جذاب برای تشکر از معشوقم

شما برای من ضروری هستید! دوستت دارم. هر روز خدا را شکر می کنم که به من یک همسر مانند شما داد. شما کاملاً عالی هستید! متشکرم!


همسر عزیزم ، متشکرم که همیشه بهترین تلاش خود را برای ما کردید؛ خانواده شما. من و فرزندانمان خیلی دوستت داریم! همه ما از داشتن شما بسیار سپاسگزار و سپاسگزار هستیم! از همه شما متشکرم.


من نمی توانم روزی را که گفتی به من "بله" فراموش کنم و در طول سالها سفر بسیار خوبی با شما داشته ام. ممنون از همسر عزیزم! دوست داشتن تو تنها کاری است که می خواهم انجام دهم.


من نمی خواهم با سریعترین دونده ، در مسابقه زندگی پیروز شوم. من می خواهم با قدم زدن آرام ، دست در دست با شما آن را برنده شوم. برای همه چیز ممنونم.

خانومم بخاطر همه چیز ازت ممنونم

داشتن تو در زندگی من مرا کامل می کند! متشکرم که برای من چنین همسر فوق العاده ای بود. من زندگی بدون تو را نمی توانم تصور کنم! متشکرم عزیزم.


شخصی که بعد از پدر و مادر است، شما همسرم هستید و از اینکه زندگی من را زیبا  می کنید ، تشکر می کنم ، شما هستید. من یک همسر دارم که مانندش نیست. از شما متشکرم.


تمام اقدامات ، تصمیمات ، نبردها ، افکار ، برنامه ها و رویاهای من فقط به یک مقصد منتهی می شود . ممنون عزیزم.


وقتی دست من را می گیرید ، با اطمینان وقتی که سر خود را روی شانه من می گذارید، استراحت می کنید ، احساس اطمینان می کنم. وقتی مرا با عشق حمام می کنی ، تازه ای زیبا است. دوستت دارم عزیزم.

متن واسه تشکر از آقامون

از اینکه بانویی هستم که زندگی من را با عشق و شادی پر می کند ، سپاسگزارم. این شانس من است که یک شریک زندگی مانند شما دارم. خیلی دوستت دارم.


من از اولین باری که شما را دیدم بسیار عاشق شما بوده ام. من از شما به خاطر روشی که روابط ما را پرورش داده اید و زندگی من را نجات داده اید ، سپاسگزارم.


فکر شما مثل یک فنجان قهوه گرم است که جادویی همه نگرانی های من را از بین می برد. با تشکر از اینکه به من علاقه و عشق و آسایش را به من بخشید.


همسرم ، شما مانند شب های سرد کننده ، رنگین کمان بعد از طوفان و یک صبح بارانی زیبا هستید. با تشکر از همسر فوق العاده که الهام بخش ، اشتیاق من است.

پیام های زیبا برای تشکر از زحمات همسر

با تشکر از شما پیام هایی برای همسر :

گفتن تشکر از شما برای هدیه گرانبهایی که می خواهید به من بدهید کافی نیست. من از فداکاری هایی که برای ما کردید سپاسگزارم.


خیلی ممنون از عزیزم برای هدیه ای دوست داشتنی که به من دادی. این بهترین چیزی است که من از شما داشته ام. خیلی دوستت دارم.


این یک کارت تشکر و تشکر از شما است که به شما می گویم چقدر خوشحالم که کودک خود را با شما همراه کردم. من مطمئن هستم که شما بهترین مادر هستید.


فرستادن تشکر از ملکه من به خاطر تولد شاهزاده خانم دنیای ما. هر دو شما نعمت زندگی من است.


سلام خانم زیبا! متشکرم که این دو دوقلوی شایان ستایش را که زیبای جهان من هستند به من بخشیدید. آنها به اندازه عشق شما برای من گرانبها هستند.

گلچینی از زیباترین و جدیدترین مطالب برای تشکر از همسر

از پیامهای همسرتان: برای هدیه متشکرم

هدیه شما همیشه آنقدر دوست داشتنی است که نمی توانم با کلمات بیان کنم. این احساس دلپذیری را به قلب من می آورد. تشکر از شما عشق من.


هدیه شما به همان اندازه زیباست که عزیزم شما هستید ، عزیزم! این نشان دهنده تمام احساسات شما برای من است و تا چه اندازه من را دوست دارید. خیلی ممنونم.


با تشکر از همسر فوق العاده که به من چنین هدیه غافلگیر کننده ای شگفت انگیز داد. واقعاً دوست داشتنی است و من فقط آن را دوست دارم.


همسر عزیزم، هدیه از طرف شما همیشه یک استثناء است و این نیز چنین است. خیلی ممنون از این هدیه بسیار دوست داشتنی از طرف عزیزم.

متن تشکر از همسر بابت سورپرایز تولد

نمی دانم چگونه شما همیشه می دانید که من چه می خواهم. شما جادو می دانید، این یک قدرت عشق واقعی است! با تشکر از این هدیه عالی از شما.


از شما متشکرم که باعث شدید، من هر روز احساس شادترین مرد جهان را در خود حس کنم. شما هرگز از مرا با تمام کارهایی که می توانید انجام دهید و تمام آنچه می توانید به دست آورید ، متوقف نمی کنید. متشکرم که زندگی زناشویی ما را ادامه دادید و به خاطر همه آنچه که خواب دیدم و تعبیری زیبا داشت همسرم،  متشکرم. با تشکر از شما برای پر کردن خانه ما با عشق و خوشبختی. ممنونم که به من زیباترین بچه ها هدیه داده اید. من تو را با تمام وجود دوست دارم.


از اینکه صدای شما دلیل زندگی من است ، ممنونم ، از شما متشکرم که همیشه به من کمک کرده اید که به روشنی فکر کنم ، برای اینکه به من در یافتن پاسخ سوالاتم کمک کردید و به من شهامت امتحان کردن را دادید. شما همیشه به من و توانایی های من اعتقاد داشته اید ، و هرگز به آنچه که می توانم انجام دهم شک نکردید. با تشکر از شما برای عشقی که به من عطا می کنید ، حتی وقتی که در وضعیت غیرقابل تحمل هستم. من شما را برای همیشه دوست دارم.


در تو رویای من به حقیقت پیوست. من از روزی که اولین بار با شما ملاقات کردم دوستت دارم حتی اگر ما بعد از آن ماهها با هم نباشیم ، من هرگز اعتقاد نداشتم که روزی شما و من با هم باشیم و زندگی زیبایی را تشکیل دهیم. خدا را شکر می کنم که او دعاهای من را شنید و شما را به عنوان همسر به من داد. کلمات فقط نمی توانند توصیف کنند که من از زندگی با شما خوشحالم. ممنونم از این که به زندگی من آمدی.

متن تشکر از همسر برای گرفتن تولد و کادو

شما به من کمک کردید که وقتی یکی از سخت ترین چالش های زندگی خود را تجربه کردم ، بخشی از من را از دست دهم. وقتی من همه کارها را انجام می دادم تا از تو دور شوم ، شما مرا را ترک نکردی. شما به من کمک کردید که ببینم آینده ای درخشان در انتظار من است ، و این نکته را درک کردید که هنوز در این دنیا زندگی بسیار زیادی وجود دارد. متشکرم که هرگز تسلیم من نشدید ، و از اینکه عاشق من هستید ، سپاسگزارم.


من می دانم ، خوشحالم که با کسی به اندازه شما زیبا و باهوش ، مهربان و دوست داشتنی همراه هستم. مرا برای روزهایی ببخش که نتوانم احساس قدردانی کنم. من شما را دوست دارم و از همه کارهای فوق العاده ای که برای من و بچه ها انجام می دهید، تشکر می کنم. من بسیار سپاسگزارم که شما را در زندگی خود قرار داده ام.


شما وقتی تمام دنیا در برابر من بودند ، در کنار من ایستادید. شما مرا قوی تر و شجاع تر از آنچه احساس می کردم ، قرار دادید و باعث شدی که بیش از هر کسی شما را دوست داشته باشم. شما مرا به انتظار ماجراهای و چالش های جدید می اندازید. شما به من اطمینان می دهید که دیگر مجبور نخواهم شد زندگی را به تنهایی طی کنم. من از شما سپاسگزارم، دوستت دارم.


من می توانم به یک میلیون دلیل فکر کنم که چرا شما را دوست دارم و به همین دلیل خدا را شکر می کنم که یک همسر مانند شما دارم سپاسگزارم. اما شما این را از قبل می دانید زیرا من همیشه به شما می گویم که چه زن قابل توجهی هستید. زندگی ما به خاطر شما بسیار خوشحال و ثروتمند است. من به خاطر تو عاشقم، با تشکر از شما برای هر کاری که انجام می دهید ، که این کار را خستگی ناپذیر و دوست داشتنی انجام می دهید. شما آن را بسیار آسان و طبیعی جلوه می دهید. در واقع هیچ کس کاملاً مثل شما ، به من اینگونه عشق نمی ورزد، دوستت دارم!


هر وقت احساس غم و تنهایی کردم ، هر وقت احساس کمبود و گم شدن کردم و هر وقت احساس می کنم علی رغم تمام تلاشهایم هیچ چیزی اتفاق نمی افتد ، شما فردی هستید که می توانید همه اینها را بهتر کنید. شما همیشه حرف های درست برای گفتن را می دانید. شما همیشه می دانید چه باید بکنید. متشکرم که مرا نجات دادید ، شانه ات برای گریه کردن ، منبع قدرت من است. من شما را دوست دارم ، زیرا شما مرا بهتر از همه کس ، می شناسید. هیچ کس دیگری نیست که من بخواهم کنارم باشد. شما و من در کنار هم هستیم ، اکنون و برای همیشه.


تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...