از کجا بفهمیم بختمان را بسته‌اند؟

در متن زیر دلایل بسته شدن بخت به خصوص برای دختران ذکر شده است و تاکید می‌کند که اول رفتار و نگرش خود را باید تغییر داده و بعد در صورت عدم وجود خواستگار به دنبال باز کردن بخت بسته رفت و در این راه نیز نباید به هر کسی اعتماد کرد. 

بسته شدن بخت هم برای دختران و هم برای پسران رخ می‌دهد و به صورت‌های مختلفی مشاهده می‌شود. البته این امر شاید به دلیل حساسیتی که دختران دارند در آن‌ها بیشتر مشاهده‌ شود. بسته شدن بخت در دختران گاها با عدم وجود خواستگار رخ می‌دهد، به صورتی که بعضی اوقات فرد ۳۵ سال دارد ولی تا به حال حتی یک خواستگار هم نداشته است. گاهی خواستگار وجود دارد ولی یا به خواستگاری رسمی منجر نمی‌شود و یا این‌که به دلیل مسائل جزئی و بهانه‌گیری‌های خیلی بی‌مورد خواستگاری منجر به ازدواج نمی‌شود. در برخی موارد خواستگارها ایرادهای بنی‌اسرائیلی میگرند، مثلا من دنبال دختر عینکی نبودم. در مواردی هم دختر تمایل به ازدواج ندارد، عصبی است و از افراد مناسب هم ایراد می‌گیرد. در مورد پسران هم بسته شدن بخت به صورت عدم تمایل به ازدواج و عدم تمایل به دختران و یا شنیدن جواب منفی در صورت رفتن به خواستگاری رخ می‌دهد.

معرفی عواملی که باعث بسته شدن بخت دختران و پسران می شود

از عواملی که منجر به بسته شدن بخت دختران و پسران می‌شود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

شایع‌ترین مورد این است که شخص دچار سحر و جادو و طلسم شده است. در این حالت فردی بنا به دشمنی و خصومت شخصی، حسادت و یا هر دلیل دیگری به ساحر و جادوگر مراجعه کرده و از او می‌خواهد که فرد را طلسم کند. این عمل هم برای فردی که این کار را انجام داده و هم فردی که از او خواسته تا این کار را انجام دهد، گناه کبیره محسوب شده و از اعمال نابخشودنی در نزد پرورگار است. فرد سحر شده نیز تا زمانی که سحر باطل نشود، بختش باز نمی‌شود.

مورد دوم برخی اجنه‌ها هستند. این اجنه‌ها نسبت به خداوند کافرند و گاهی اوقات منجر به بسته شدن بخت فردی می‌شوند. البته این اتفاق به ندرت رخ می‌دهد.

مورد سوم اجنه‌های همزاد فرد هستند که موجب بسته شدن بخت می‌شوند. امکان رخداد این عمل در برج‌های آتشین بیشتر است.

توجه داشته باشید دو مورد دوم و سوم به ندرت رخ می‌دهد و اکثر اوقات بسته شدن بخت به دلیل سحر و جادوست.

آیا دلیل بسته شدن بخت  سحر  و جادو و طلسم است؟

در حال حاضر در دنیای امروز افزایش سحر و جادو و گروه‌های شیطان پرستی و احضار روح موجب شده که افراد زیادی تحت تاثیر آثار سوء آن قرار گرفته و انرژی منفی زیادی را با خود به همرا داشته باشند. سعی کنید از این افراد دوری گزینید تا نتوانند این انرژی منفی را به شما منتقل کنند و موجب بسته شدن بخت شما شوند. این افراد گاهی آن چنان باور دارند که طلسم شده‌اند که حاضرند پول هنگفتی را برای برطرف کردن آن پرداخت کنند و این افراد به ظاهر شکننده‌ی طلسم به بهانه‌ی باز کردن بخت بسته‌ی شما با دادن پارچه‌های رنگی، مهره‌های طرحدار و روغن مار و ... پول زیادی به جیب میزنند و پس از آن دیگر هرگز نمی‌توانید آنان را بیابید.

پس سحر و جادو و بستن بخت نمی‌تواند به دست هر کسی اتفاق بیفتد و باید برای رفع و خلاصی از دست آن افراد معتمدی را یافت و پول خود را برای افراد دروغین صرف نکرد.

تاثیر سحر و جادو در بسته شدن بخت چیست ؟

۹۵ درصد اتفاقاتی که منجر به عدم وجود خواستگار یا ازدواج می‌شود و شما تصور این را دارید که طلسم یا جادو شده‌اید، توهمی بیش نیست و با انجام کارهای ساده می‌توان دید که تعداد خواستگاران شما افزایش می‌یابد و به زودی یکی از این خواستگاری‌ها منجر به ازدواج خواهد شد. پس اول دقت کنید که آیا همه‌ی شرایط را برای داشتن خواستگار انجام داده‌اید یا نه و بعد به فکر رفع طلسم و جادو بیفتید.

چه کارهایی را باید بررسی کرد؟

امروزه به دلیل مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه، عدم توانایی در تهیه‌ی جهیزیه و هزینه‌ی مراسم عقد و عروسی، عدم توانایی در خرید مسکن، عدم وجود شغل مناسب و یا عدم تمایل به انجام برخی از کارها، افزایش توقعات دختران و پسران و خانواده‌های آن‌ها، تنوع طلبی دختران و پسران، مقایسه‌ی زندگی خود با دیگران و چشم و هم چشمی و مسائل مرتبط دیگر، تاخیر در ازدواج و عدم وجود تعداد زیادی خواستگار امری شایع است و نباید در صورت بروز کوچکترین مشکلی فکر کنید که طلسم و جادو شده‌اید.

برای اطمینان از اینکه دچار طلسم شده‌اید، ابتدا به خودتان، نگرشتان و رفتارتان بنگرید و ببینید که آیا تمام مواردی را که برای ایجاد تمایل در افراد دیگر برای تقاضای ازدواج از شما باید انجام دهید را انجام می‌دهید یا خیر. اگر این کارها را انجام داده‌اید ولی همچنان ناموفق هستید باید به فکر چاره و باطل کردن طلسم و باز کردن بخت بسته‌یتان باشید. در ادامه شرایطی که باید با دقت بررسی شوند، بیان شده است. لطفا با جزئیات موارد را بررسی کنید چون اگر همه را انجام داده‌اید ولی هنوز جوابی نگرفته‌اید باید به فکر چاره بود.

آیا شما از خواستگارانتان بی‌دلیل ایراد می‌گیرید و بهانه‌جویی می‌کنید؟

خیلی اوقات دختران خواستگار دارند، خواستگاران مناسبی هم دارند ولی به دلیل قیافه‌ی فرد، تحصیلات خواستگار، ثروتمند نبودن وی، هم سطح نبودن با شوهر دوستان و ... آنان را رد می‌کنند تا زمان مناسب ازدواج آنان تمام می‌شود. این فرد دچار طلسم نشده‌است، بلکه خود بختش را بسته ‌است. کافیست از ایرادگیری‌های خود بکاهد تا موقعیت مناسب حاصل شود. در این حالت فرد به دنبال رویا پردازی است و آنچه که طالب آن است در سطحی بسیار فراتر از خود و شرایط خانوادگیش است. از قدیم گفته‌اند که کبوتر با کبوتر، باز با باز. به یاد داشته باشید که فرد مناسب فردی نزدیک به شما از نظر شرایط اقتصادی، تحصیلی، اخلاق، ایمان و ... است.

چه کارهایی باید انجام داد تا بختمان بسته نشود

آیا روی محل زندگی خواستگار حساس هستید؟

گاهی خواستگار مورد علاقه‌ی فرد هست ولی به دلیل عدم زندگی در منطقه‌ی خاصی از شهر یا مثلا دور بودن شهر محل زندگی خواستگار از شهر محل زندگی دختر جواب رد به خواستگار داده می‌شود. قضیه این است که خیلی اوقات انسان‌های شریف زیادی وجود دارند که به دلیل مسائل مالی در منطقه‌ی مرفه‌نشینی نمی‌توانند زندگی کنند. گاهی نیز در منطقه‌ی خوبی زندگی می‌کنند ولی در شهری دور از محل زندگی شما. در این حالت بهتر است که با توافق تدبیری اندیشید و به این بهانه در نگاه اول جواب منفی نداد. این مسئله آن‌قدر که فکر می‌کنید جدی نیست که بخواهید به خاطر آن آینده‌ی خود را خراب کنید. در این موارد صحبت بهترین چاره‌ی کار است.

آیا روابط اجتماعی ضعیفی دارید؟

در برخی موارد کسی دختر را نمی‌بیند که بخواهد به او تمایل داشته باشد یا نه. وقتی کسی شما را نبیند دلیل نداشتن خواستگار که دیگر سحر و جادو نیست. سعی کنید در اجتماع حضور داشته باشید. در مراسم‌های جشن و تولد و عروسی شرکت کنید. در رفت‌ و آمدهای خانوادگی و دیدار با دوستان با انرژی حضور یابید و سعی در یافتن افراد جدید و آشنایی بیشتر با آن‌ها داشته باشید. بیشتر خواستگارها در جشن‌ها و عروسی‌ها گزینه‌های مناسب خود را می‌یابند.

آیا در گروه‌هایی حضور دارید که موجب برچسب زدن به شما می‌شوند؟

گاهی عدم تدبیر در روابط مشکل‌ساز می‌شود. باید بدانید که در برخی فضاها نباید حاضر شد. حضور در برخی گروه‌های دوستی، گروه‌های سیاسی، گروها‌ی فرهنگی و ... نه تنها نشان از روابط عمومی بالای شما نیست، بلکه موجب این می‌شود که بقیه فکر کنند شما انسانی هستید که در روابط خود با هر کسی دوستی می‌گزینید. پس با دقت در گروه‌ها حضور یابید و با حضور در هر مکان و هر جمعی برچسب بدنامی به خود نزنید که هیچ چیزی در دنیا به اندازه‌ی آبرو مهم نیست.

آیا خواستگاران را به دلیل نداشتن شغل دلخواه رد می‌کنید؟

گاهی شما به دنبال پزشک و خلبان هستید و هر خواستگاری را به بهانه‌ی نداشتن شغل دلخواه رد می‌کنید‌. بهتر است کمی آسان‌ بگیرید و بدانید که هر شغلی از جایگاه خاص خود در جامعه برخوردار است. درست است که باید شغل مناسبی داشته باشد ولی خود را محدود به یکی، دو شغل نکنید و واقع‌بین باشید.

چگونه بفهمیم بخت دختری بسته شده

آیا به جاذبه‌های نسل امروز بی‌اعتنایید؟

گاهی دختران در اجتماع حاضر می‌شوند ولی با ظاهری ژولیده و موجب ترغیب دیگران برای آشنایی و خواستگاری نمی‌شوند. منظور این نیست که آرایش آن چنانی انجام داده و در جامعه حاضر شوید، بلکه آراسته و مرتب باشید. برخی با وجود پوشیدن لباسی گرانبها، به دلیل نامرتب بودن، ارزش مالی لباس را هم از بین می‌برند در حالی‌که برخی دیگر لباسی ساده و ارزان را چنان مرتب می‌پوشند که گویی از طلا ساخته شده‌‌ است. پس آراستگی را در الویت خود قرار دهید. همواره سعی کنید مرتب در جامعه حاضر شوید. از عطری ملایم استفاده کنید، موهای مرتبی داشته باشید و ... .

آیا مهربان و خوش صحبت هستید؟

گاهی افراد با رفتار خود موجب می‌شوند که کسی سمتشان نیاید و جرئت هم صحبتی با آنان را نداشته باشد. با هم کلاسی‌ها و دوستان و هم سن و سالان خود در افراد فامیل با مهربانی و عطوفت برخورد کنید. جواب سوالات آنان را با رویی گشاده بدهید. در هنگام مشکلات درسی یا مشکلات زندگی به کمک آن‌ها بشتابید تا آنان شما را در ابتدا شریک خوبی برای دوستی و سپس با گذر زمان شما را فردی مناسب برای ادامه‌ی زندگیشان بیابند. به این باور داشته باشید که نزدیک‌ترین افراد از نظر شرایط ازدواج با شما را باید در بین فامیل یا هم‌کلاسی‌هایتان بیابید. چون هم در دسترس‌تر هستند و هم تا حدودی با خلق و ‌خوی هم آشنایی دارید.

آیا کاستی‌های ظاهری خود را خیلی بولد می کنید؟

گاهی اوقات شما ظاهری قابل قبول دارید ولی چون همیشه از بینی و چشم و پوست و زاویه‌سازی چهره‌ی خود نالانید و در عموم جار می‌زنید، در بقیه‌ی افراد این احساس را به وجود می‌آورید که زشت هستید. وقتی کسی خودش را زشت می‌پندارد چطور می‌خواهد در نگاه دیگران زیبا به نظر برسد؟ همواره به یاد داشته باشید ‌که دیگران شما را ۲۰ درصد زیباتر از آنچه خود می‌پندارید، می‌بینند.

روی تحصیلات خواستگارتان خیلی حساس هستید؟

در برخی مواقع دنبال فردی هستید که حتما دکترای فلان رشته را داشته باشد، در حالیکه خیلی اوقات موفقیت در زندگی هیچ ربطی به رشته و مدرک تحصیلی ندارد و بسیاری از همین افراد دارای کاری غیر مرتبط با رشته‌یشان هستند. داشتن دکترا بدون توانایی داشتن کاری متناسب با رشته‌ی تحصیلی یک مزیت نیست.

آیا خواستگارهایتان را بدون دیدن رد می‌کنید؟

اتفاق دیگری که بین دختران بسیار شایع است، این است که با دیدن یک عکس و دو سوال از نفر سوم، بدون دیدن خواستگار او را رد می‌کنند. در حالی‌که خیلی از موافق اگر او را دیده بودند اتفاقا جواب مثبت هم می‌دادند. بگذارید کسی که خواهان ازدواج با شما است خودش شرایط و درخواستش را به طور رسمی مطرح کند. هیچ کس نمی‌داند در دل کس دیگری چه می‌گذرد. با او صحبت کنید و بعد اگر تمایل نداشتید با توضیحات کافی و در کمال احترام جواب منفی دهید تا او نیز دل‌شکسته نشود.

از کجا بفهمیم بخت بسته شده

آیا خانواده‌ و خودتان پایبند به برخی آدام‌ و رسوم خرافی و قدیمی هستید؟

در بسیاری از مواقع دیده شده که دختر خواستگار دارد اما خانواده به این دلیل که خواهر بزرگتری در خانه وجود دارد و اول باید ازدواج کند، حتی وجود این خواستگار را پنهان می‌کنند در حالی‌که شاید دخترشان در سن مناسب ازدواج است و آن پسر هم آدم مناسبی است. بدانید که این کار نه موجب احترام و دلگرمی دختر بزرگترتان می‌شود و نه موجب پیدا شدن خواستگار بهتر برای دختر کوچکترتان. در این مواقع با دختر بزرگتان صحبت کنید و شرایط را توضیح دهید تا تصمیم عاقلانه‌ای گرفته شود و این را بدانید که فرد ایده‌آل هر کسی در زمان مشخصی پیدا می‌شود و این زمان برای همگان یکسان نیست.

آیا همسایه یا همکاری دارید که با شما خصومت دارد؟

در مواردی هم همه چیز از نظر طرفین مورد تایید است ولی تا وقت تحقیق و پرس و جو می‌رسد همه چیز به هم می‌ریزد. گاهی افرادی در حوالی شما زندگی می‌کنند که نمی‌توانند خوشی شما را ببینند. در این مواقع راهکار پیشگیری را در پیش بگیرید و به خواستگار بگویید که فلانی این چنین فردی است تا احیانا تحقیق خود را محدود به آن شخص نکنند.

علاوه بر این موارد به یاد داشته باشید که مراسم خواستگاری خیلی مهم است و نباید زمان را به پرسیدن سوالاتی مثل اینکه چه غذایی دوست دارد و چه رنگی، سپری کرد. با حوصله و صبر با خواستگار صحبت کنید تا بهتر باهم آشنا شوید تا ان شاء الله به ازدواج ختم شود.

حال اگر با در نظر گرفتن شرایط حاکم بر جامعه‌ی امروز و انجام با دقت تمامی جوانب کارهایی که ذکر شد، همچنان خواستگار مناسبی ندارید احتمال دارد که دچار طلسم شده باشید. با تکیه بر خداوند متعال، صبر و مدد گرفتن از افراد متعهد و مطمئن امید است که گره از کارتان باز شود.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

5 نظر

  1. MikiMikisays:

    شما دعانویس ک مطمئن باشه رو میشناسید معرفی کنید 🙏🏽

  2. مهدیهمهدیهsays:

    ایشون مشاوره ؛ استخاره و ...میدن منم دعا کنید ۰۹۲۲۵۵۳۲۹۷۹

  3. نترشیدهنترشیدهsays:

    چرا ترشیدید؟

  4. ManijheManijhesays:

    هی نترشیده تو خودتم ترشیدی که اینجایی ها

  5. BaharBaharsays:

    فرد امین از کجا پیدا کنیم که ببینیم کسی بختو بسته یا نه؟