تعبیر خواب خارش بدن

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که ناگهان از خواب بیدار شوید، و بخواهید بدانید خوابی که شب گذشته دیدید چه معنایی داشته یا پیام آور چه چیزهایی بوده. دیدن خواب و رویا معمولا پیام یا نشانه هایی را در دنیای واقعی به ما می دهند. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که خواب خارش بدن خود را ببینید و بخواهید بدانید چه معنی دارد.. در مطلب پیشرو ما با تعبیر خواب خارش بدن همراه شما خواهیم بود.

تعبیر خواب خارش بدن میتواند از جنبه های مختلف بررسی شود، همچنین معبران زمان اسلام، معبران غربی و حتی معبران امروزی نظر های مختلفی راجع به تعبیر خواب خارش بدن دارند.در ادامه ما نظرات مختلف تعبیر کنندگان راجع به تعبیر خواب خارش بدن را بررسی می کنیم.

تعبیر خواب خارش بدن از نظر امام صادق (ع)

اگر در خواب ببینید که موقع خارش بدن خود، به پوست خود آسیب زده اید، از طرف اقوام و بستگان به شما ضرر و اذیت می رسد.همچنین تعبیر خواب خارش بدن در صورتی که موقع خاراندن آسیبی به بدن شخص نرسد، از طرف نزدیکان و خویشاوندان به شما ضرر و آسیب نمی رسد. به عبارتی دیگر تعبیر خواب خارش بدن می تواند به معنی دفع بلا و گرفتاری ها باشد، با در نظر گرفتن اینکه آسیبی به بدن وارد نشود.

تعبیر خواب خارش بدن از نظر ابراهیم کرمانی

او معتقد است که تعبیر خواب خارش بدن پیام آور پرس و جو از حال بستگان و خویشاوندان است. ابن سیرین هم همین نظر را درباره ی تعبیر خواب خارش بدن دارد.به طور کلی معبران قدیمی بر این نظر بوده اند که دیدن خاراندن تن در خواب دلیل بر جویا شدن حال اقوام و بستگان و به دیدار آنها رفتن است.همچنین می گویند اگر تن شما خارش شدید داشت، دوستان شما به صورت غیر منتظره ای ظهور می کنند.

تعبیر خواب خارش بدن از زبان معبران غربی

به اعتقاد معبران غربی تعبیر خواب خارش بدن ممکن است به معنی چیزهایی باشد که در زندگی واقعی موجب آزار و اذیت شما می شود و شما نمیتوانید راه حلی برای آنها پیدا کنید. درست مثل نیش یک حشره یا پشه که باعث خارش بدن و آزار شما میشود، درگیری های ذهنی، مشکلات شخصی و استرس هم گاهی می توانند به شکل احساس خارش در خواب ظاهر شوند. گاهی نشان دهنده خود مشکل یا درگیری ذهنی در خواب هستند و گاهی فقط با نشانه های تعبیر می شوند.

تعبیر خواب خارش اعضای بدن به روایت معبران

به طور کلی تعبیر خواب خارش بدن یا احساس خارش در بدن نشان دهنده این است که جسم شما یا روح شما دچار عضاب در هنگام است که در هنگام خواب به شکل خارش نمایان می شود.

بعضی دیگر از معبران بر این عقیده هستند که تعبیر خواب خارش بدن به معنای خوش شانس بودن در دنیای خارج از رویاست. بدست آوردن مقدار زیادی پول بدون زحمت زیاد هم از دیگر معانی آن است. اگر شما در خواب ببینید که خارش بدنتان به یک باره قطع شد و احساس رضایت و خوشحالی داشتید، به احتمال زیاد نشان دهنده این است که در دنیای واقعی شما احتیاج دارید که از زیر فشار ها و استرس ها خارج شوید و اختیار کارهایتان را به دست خودتان بگیرید.

دیدن اینکه دیگران در خواب از خارش بدن رنج می برند نشان دهنده این است که شما از یک شکست در دنیای واقعی می ترسید.تعبیر خواب خارش بدن برای یک خانم جوان را می توان به فال نیک گرفت، و پیام آور پیروزی در یک رقابت حل نشدنی خواهد بود.اگر خارش بدن شما در خواب خفیف بود، شما باید سعی کنید که بیشتر مثبت گرا باشید. اما اگر موقع خاراندن تن خود را خراش دهید پولدار می شوید.

تعبیر خواب خارش بدن با استفاده از ناخن ها به معنی این است که شما در زندگی واقعی با مسئله ای روبرو می شوید که فکر می کردید تمام شده، اما هنوز زمانی باقیمانده تا کاملا با آن روبرو شوید و آن را حل کنید.اگر ببینید کسی دارد خودش را می خاراند اما شما از ارتباط با او خودداری می کنید در تعبیر خواب خارش بدن به معنی این است که شما در مواجهه با مشکلات سخت گیر هستید و نمی توانید مشکلات را به راحتی حل کنید.

تعبیر خواب خارش بدن مرده

تعبیر خواب خارش بدن مرده

به عقیده معبران تعبیر خواب خارش بدن مرده خیلی خوب نیست و نمی توان آن را به فال نیک گرفت. بعضی معتقد هستند که تعبیر خواب خارش بدن مرده به معنی ناکامی، ناراحتی و خستگی در زندگی می باشد.

تعبیر خواب خارش سر

تعبیر خواب خارش سر هم تا حدودی به تعبیر خواب خارش بدن نزدیک است. اگر در خواب ببینید که سر خود را می خاراند به دیدن اقوام و بستگان می روید یا از حال آنها جستجو میکنید. همچنین دیدن خارش سر از طرف دیگران به معنی رساندن ضرر و آزار از جانب اقوام و بستگان است.همچنین اگر دید که سر خود را می خاراند، توسط کسی که نمی شناسید به شما آزار و اذیت میرسد.

تعبیر خواب خارش کمر

از آنجایی که دیدن خارش هر عضوی از بدن که به شما آسیب وارد کند در خواب به معنی رنج و عذاب است، تعبیر خواب خارش کمر نیز پیام آور رنج و عذاب پنهانی از طرف دوستان و اقوام است.همچنین دیدن خاراندن کمر کسی را می توان به فال نیک گرفت و شما از حال او جویا می شوید.

تعبیر خواب خارش بینی

خارش بینی در خواب به تعبیر رسیدن پول در دنیای واقعی می باشد. اگر شما ببینید که بینی خود را می خارانید ولی آسیبی به بینی نمیرسد، از جانبی که فکرش را هم نمیکنید مقدار قابل توجهی پول به دست شما می رسد. به طور کلی تعبیر خواب خارش بدن و بخصوص بینی، در صورتی که احساس خوبی در خواب داشته باشید نشان دهنده ی شانس و خوش شانسی می باشد.

به تعابیر چینی ها تعبیر خواب خارش بدن می تواند نشان دهنده ی ترس های شما در دنیا ی بیرون خواب یا حتی تمایلات جنسی شما نیز باشد که ترس مواجهه با آنها را دارید.همچنین خارش بدن در خواب نشان دهنده ی این است که شما درباره ی موضوع خاصی نگرانی دارید.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

4 نظر

  1. عاصمهعاصمهsays:

    با سلام وخسته نباشید وتشکر از سایت خوبتون پریشب خواب میدیدم رییس شرکتی که در آن کار میکنم که انسان بسیار موجه وبا خدایی هس به من گفت پشتشو بخارونم منم اول روم نشد اما با حالت معزب و خجالت شروع به خاراندن پشتش بیشتر ناحیه کمرش کردم لطفا تعبیر کنید در ضمن هم من وهم رییس شرکت مجرد هستیم تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر دفع بلا و گرفتاری در زندگیتان است

  2. الههالههsays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم سرم بشدت میخاره و دخترم (۴ سالش)سرم رو برام تندتند میخاروند بعد انگار سر اون هم کنده شده بود دست من بود وهمزمان منم سر اونو میخاروندم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر دفع بلا و گرفتاری ها در زندگی تعبیر میشود

  3. نیارنیارsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که دقیقا روی تختم با همین لباسا بشدت پاهامو میخاروندم و توی مچ دستم احساس سوختگی شدید میکردم در حدی میخاروندم که دل پاهام قرمز شده بود امروز صبح که بیدار شدم خبر فوت یکی از دوستام که هم پیش‌دبستانی و هم مدرسه ایم بود رو شنیدم و خیلی ناراحت شدم که چرا پیگیرش نبودم اصلا بکل خوابم یادم رفت همین الان یهو یادم اومد این دو به هم ربط داره در ضمن من ۱۴ سالمه و نمیدونم چرا دوستم فوت شده هنوز

  4. نصیراحمد احمدینصیراحمد احمدیsays:

    سلام من چند وقت است که هر از گاهی خواب می بینم که بخش عقبی سرم را با انگشتانم میخارانم. لطفا پاسخ ارایه دهید سپاس